نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2018 Press Conference

بیشتر منتظر کدام نمایش یا رونمایی هستید؟ (رویدادهای با حداقل شانس معرفی)


  • مجموع رای دهنده‌ها
    114
  • نظرسنجی بسته شده است .

Ali Venom

کاربر سایت
همانند هر سال انتظار میرود مایکروسافت با کنفرانس خبری در E3 پیش رو حضور داشته باشد. پارسال توجه اصلی تیم اکس باکس در مراسم به Xbox One X و قدرت سخت افزاری ان معطوف بود ولیکن حال یکسال گذشته است و همه چه دارندگان X1 و چه غیر آنها منتظر محتویات جدید انحصاری هستند.

زمان رسمی کنفرانس:
بیست و یکم خرداد، ساعت نیم بامداد

XboxatE32018HERO-hero.jpg

یکی از نقاط تفاوت امسال با سالهای گذشته بدین گونه است که مایکروسافت تقریبا هیچ عنوان بزرگی را که از قبل معرفی کرده باشد به عنوان حاضر در این مراسم ندارد. به بیان بهتر امسال هر چه که هست باید منتظر رونمایی های جدید باشیم. شاید این مسله به سیاست جدید تیم اسپنسر برمیگردد که نمیخواهند همچون گذشته بازی ها را پیش از موعد معرفی کنند تا به دنبال ان فشار طرفداران و رسانه ها دست انداز توسعه پروژه ها شود. این سیاست از سمت ناشرین دیگری همچون بتزدا، EA، اکتیویژن و... اعمال میشود ولیکن باید ببینیم برای مایکروسافت به عنوان یک کمپانی توسعه دهنده پلتفرم جواب میدهد یا خیر.

لیست استدیو ها و پروژه های مرتبط با مایکروسافت استدیو:


220px-343_Industries_logo.svg.png

343 Industries
پروژه های قطعی: Halo 6
پروزه های احتمالی: عنوان جدیدی از Halo در سبکی غیر از شوتر اول شخص | Halo: MCC برای PC

استدیو 343 Industries پیش تر به صورت لفظی جدیدترین نسخه این سری یعنی Halo 6 را تایید کرده است و قطعا میدانیم این بازی در حال ساخت است. اما انچه که از شواهد برمی اید احتمالا این بازی در سال 2018 عرضه نخواهد شد و به سال 2019 موکول میشود. یکی از اصلی ترین دلایل ان را میتوان افزایش کیفیت محصول نهایی با طولانی تر شدن زمان توسعه بازی دانست. Halo 5 علارقم کیفیت قابل قبول در بخش چند نفره ولیکن در کسب رضایت طرفداران این سری در بخش داستانی به مشکل خورد و یکی از سریع ترین واکنش های این استدیو اعلام تمرکز بیشتر نسخه جدید بر روی مستر چیف بود. همچنین انها با استخدام نیروهای جدید و توانا همچون Paul Crocker (کارگردان روایت داستانی Batman Arkham City و...) و Jeremy Cook (کارگردان هنری Halo Wars 2) سعی در بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر Halo 6 به عنوان یک محصول killer app دارند. همچنین در جدیدترین اگهی استخدامی استدیو 343 نیاز به یک طراح ارشد گرافیک که مجذوب 4K/60FPS باشد برای عنوان اول شخص بعدی Halo اشاره شده است.
به هر جهت Halo 6 چه در سال 2018 و یا 2019 عرضه شود E3 پیش رو بهترین فرصت برای نمایش بازی میباشد.

سری بازیهای Halo جدا از عناوین اصلی که به صورت اول شخص عرضه میگردند در سبک های مختلفی دیگر همچون استراتژیک و غیره با همکاری استدیوهای ثالث هم ظاهر شده اند. دنیای غنی هیلو پتانسیل ساخت بازیهای متنوع بسیاری دارد و همیشه شایعه ساخت اثری از هیلو در یک سبک متفاوت وجود دارد. هر چند با احتمال قوی تر حضور Halo 6 شانس حضور نسخه فرعی از این سری در E3 پیش رو کمرنگ تر میشود ولیکن به هر جهت اتفاق هر چیزی ممکن است.

بسیاری خواهان عرضه Halo: MCC بر روی PC هستند و استدیو 343 هم اعلام کرده است به این مسله اگاهند ولیکن در حال حاضر هیچ برنامه ایی برای اعلام رسمی ان ندارند. با توجه به کمتر شدن حساسیت دارندگان کنسول Xbox نسبت به عرضه انحصاری هایشان بر روی PC، انتظار میرود بالاخره این اتفاق ممکن شود. هر چند بعید است در کنفرانس اصلی Xbox رخ دهد و به کنفرانس مخصوص PC منتقل شود.
در اخرین خبر فیل اسپنسر به صورت واضح اعلام کرد برای اوردن تجربه رسمی هیلوهای کلاسیک به PC بسیار هیجان زده هستند.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


Playground_Games_Logo_Small_2017.png

Playground Games

پروژه های قطعی: Froza Horizon 4 | نسخه جدید سری بازیهای Fable

از انجایی که میدانید عرضه یک نسخه جدید از سری بازیهای مسابقه ایی Forza در ابتدای پاییز تبدیل به روتین صنعت گیم شده و امسال طبق سنت نوبت Forza Horizon 4 میباشد و حال اقای Fernanda Delgado مدیر Xbox در اسپانیا و پرتغال به صورت رسمی تایید کرد که این بازی در E3 پیش رو معرفی خواهد شد. توقعات باتوجه به عملکرد استدیو پلی گراند در سه نسخه قبلی بسیار بالا رفته و باید ببینیم انها با رهبری رالف فولتون میتوانند باری دیگر از پس انتظارات به خوبی برایند یا خیر!

همانطور که سری Forza Horizon هر نسخه بزرگ و بزرگتر میشد، استدیو پلی گراند هم در کنار ان رشد کرد تا انکه در سال 2017 اعلام کردند ساختمان دومی به منظور ساخت عنوانی غیر ریسینگ تاسیس کرده و افراد کارکشته صنعت گیم که در پروژه هایی همچون MGS، GTA V و... فعال بوده هم به استخدام دراورده اند. پرسش، حدس و گمان ها درباره پروژه جدید این استدیو که در اوج به سر میبرد ذهن بسیاری را مشغول کرده بود تا زمانی که یوروگیمر از راه رسید و با توجه به منابع معتبری که دارد مهر تاییدی بر شایعه های ساخت فیبل جدید توسط استدیو پلی گراند زد. البته با توجه به اینکه ساخت این اثر در ابتدای راه خود میباشد بعید است در مراسم پیش رو حضور داشته باشد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-Moon_Studios_logo.png

Moon Studios

پروژه های قطعی: Ori and the Will of the Wisps
پروژه های احتمالی : عنوان انحصاری جدید با موتور Unity

استدیو Moon در E3 سال 2017 با نمایشی بسیار زیبا دنباله عنوان موفق و تحسین شده Ori را با نام Ori and the Will of the Wisps برای W10 و X1 بدون تاریخ عرضه مشخصی معرفی کرد. حال پس از گذشت یکسال سکوت خبری انتظار میرود این استدیو در ای تری پیش رو تاریخ عرضه بازی را برای انتهای 2018 و یا ابتدای 2019 تایید کند.

در جدیدترین اگهی استخدام این استدیو ذکر شده است انها به دنبال برنامه نویسهایی مسلط به موتور یونیتی برای پروژه ایی معرفی نشده در کنار Ori هستند. حال این پروژه دوم هر چه که باشد باتوجه به روابط حسنه انها با مایکروسافت احتمال انحصاری بودنش بسیار زیاد میباشد.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-The_Coalition_Logo.png

The Coalition​
پروژه های قطعی: Gears of War 5
پروژه های احتمالی: Perfect Dark جدید

استدیو مذکور پس تغییر نام ان از بلک تاسک به کوالیشن به صورت واضح و رسمی اعلام کرد محور اصلی فعالیت انها بر روی ساخت بازیهای جدید براساس سری گیرز میباشد و راحت میتوان گفت ساخت Geow 5 قطعی میباشد و در حال پشت سر گذاشتن مراحل توسعه در سکوت خبری است. اما نکته قابل توجه به همکاری کوالیشن با استدیو Splash Damage برای ساخت بخش تکنفره Geow جدید میباشد، در جدیدترین لیست استخدامی های استدیو انگلیسی SP شاهد پست هایی برای بخش تکنفره سری گیرز از جمله طراح داستان، کارگردان سینمایی و ... میباشیم. این استدیو پیش در توسعه بخش مولتی پلیر بازی Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود.

استدیو کاندایی Storylab که در ضبط موشن کپچر Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود و جز همکاران رسمی مایکروسافت میباشد در وبسایت خود از ساخت Ip جدیدی با همکاری با کوالیشن خبر داد ولیکن مایکروسافت بعد از گذشت چند روز واکنش نشان داد و تنها اعلام کرد استدیو کوالیشن صرفا بر روی سری Geow مشغول خواهد بود. اما بسیاری احتمال میدهند منظور از Ip جدید ریبوت سری Perfect Dark میباشد که چندی پیش شایعه های ان در کنار Fable جدید مطرح شد و حتی مجری برنامه Unlocked سایت IGN با اتکا به منابع خود به این شایعه قوت بخشید.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png

studio-gobo-squarelogo-1469079689535.png

Studio Gobo​
پروژه های احتمالی : عنوانی AA و یا AAA به صورت انحصاری برای مایکروسافت

استدیو Gobo سال گذشته کمی پیش از E3 در توییتر اعلام کرد در حال همکاری با مایکروسافت هستند و نمیتوانند برای انتشار اطلاعات بیشتر از این همکاری صبر کنند ولیکن برخلاف انتظار در E3 گذشته خبری از انها نشد و حال به نظر میرسد همه چیز به امسال موکول شده است.

با توجه به تعداد اعضای این استدیو و پروژه های مختلفی که با ناشرین دیگر همانند یوبیسافت در دست دارند بعید است به تنهایی عهده دار ساخت عنوانی بزرگ برای Xbox باشند و شاید همکاری به ساخت یک بازی AA ختم میشود.

همانطور که انتظار میرفت قرارداد میان مایکروسافت و استدیو Gobo به یک بازی AA ختم شد. Miami Street یک عنوان ریسینگ F2P میباشد که به صورت دسترسی زودهنگام برای PC عرضه شده است.

apps.29739.13946799520698385.ba364561-8e77-4b81-8220-d3128b01a04b.5027efb5-1d73-4b44-8cf4-fca731d76104

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

new-website.jpg
اقای Darrel Gallagher بیش از بیست سال در صنعت بازیهای ویدیویی حضور پررنگی دارد، از جمله حضور پنچ ساله در سونی، دو سال در راک استار، و بیش از ده سال در استدیو کریستال داینامیک که هفت سال سمت مدیریت را برعهده داشته و پس از ان دو سال در اکتیویژن به عنوان مدیر تولید مشغول بود. حال وی سه ماهی میباشد که به عنوان یکی از اعضای ارشد به تیم مدیریتی Xbox ملحق شده است.
باتوجه به اگهی اخیر مایکروسافت که خواهان استخدام افراد با استعداد و باتجربه در توسعه IP جدید AAA واقع در سانتا مونیکای امریکا میباشد، به نظر میرسد اقای Darrel Gallagher قرار است در E3 پیش رو به صورت رسمی به عنوان مدیر رسمی این استدیو تازه تاسیس معرفی و درباره اهداف این استدیو صحبت شود، چرا که در سابقه کاری وی فعالیت در منطقه سانتا مونیکا به چشم میخورد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

220px-RelicEntertainmentLogo.svg.png

پروژه های قطعی: Age of Empires 4 برای PC
پروژه های احتمالی: Age of Empires 4 برای Xbox
پس از تعطیلی استدیو Ensemble و به مشا رفتن اینده سری بازیهای Age of Empires به عنوان یکی از محبوبترین های سبک استراتژیک ریل تایم بالاخره بعد از سالیان دراز فیل اسپنسر این سری را احیا کرد و در گیمزکام سال 2017 نسخه چهارم این سری با نام Age of Empire 4 معرفی شد. برخلاف انتظار بسیاری که فکر میکردند AoE 4 توسط تیم داخلی Decisive Games قرار است توسعه یابد وظیفه ساخت این بازی به استدیو ترد پارتی کارکشته و شناخته شده ی Relic Entertainment واگذار شد. باتوجه به عدم حضور مایکروسافت در کنفرانس PC در E3 پیش رو ممکن است نمایش احتمالی بازی AoE 4 به کنفرانس اصلی Xbox همراه با اعلام ساپورت رسمی کنسولهای خانواده Xbox از موس و کیبورد منتقل شود.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png



 
آخرین ویرایش:
دوستان نظرسنجی قرار گرفت و هدف از قرار دادن این سنجی این بود کمی واقع گرایانه تر به گفتگو بپردازیم :D خلاصه تم ویش لیست برای زنده شدن یکسری ای پی های قدیمی یکم زیادی کلیشه ایی شده به نظرم :D

به هر جهت FH4 قطعا E3 معرفی میشه و دوست دارید محیط بازی تو کدوم کشور باشه؟

گزینه ها هم براساس تنوع طبیعت شون انتخاب کردم اما خب بریتانیا شایعه اش خیلی قویه، ژاپن هم که درخواست خیلی هاست ولی حالا نظراتون رو به اشتراک بذارید :D

انتخاب خودمم هم چین هست از بیابون، کوهستان، جنگل و دشت و دمن و خفن ترین بزرگراه های دنیا و هرچی که فکر کنید تو این سرزمین پهناور هست و جدا از اون معماری ساختمون هاش تو مناطق سنتی دگر چیز نابیه :D

60364387-mountain-view-from-road-in-jiuzhaigou-nature-reserve-jiuzhai-valley-national-park-china-colorful-aut.jpg
 
فکر‌ کنم نمایش Gears 5 و Forza Horizon 4 تو‌ E3 امسال و‌ حتی عرضه شدنشون تو 2018 با معرفی Rage 2 قطعی شد. هفته پیش Walmart یه لیست از بازی ها رو لیک کرد که Rage 2، Gears 5 و Forza Horizon بینشون بودن. Rage 2 امروز معرفی شد. این سایت های ریتیل مثل Walmart هم معمولا لیست بازی هایی که قرار همون سال عرضه بشه رو زود تر وارد دیتا بیسشون میکنن (و اینکه داریم به E3 نزدیک‌ میشیم و این سایت ها میخوان اماده بشن برای شروع پیش فروش بعد معرفی بازی و احتمالا هفته پیش داشتن پیج این بازی هارو اماده‌ میکردن که سوتی دادن پابلیک کردن پیجارو).
 
فکر‌ کنم نمایش Gears 5 و Forza Horizon 4 تو‌ E3 امسال و‌ حتی عرضه شدنشون تو 2018 با معرفی Rage 2 قطعی شد. هفته پیش Walmart یه لیست از بازی ها رو لیک کرد که Rage 2، Gears 5 و Forza Horizon بینشون بودن. Rage 2 امروز معرفی شد. این سایت های ریتیل مثل Walmart هم معمولا لیست بازی هایی که قرار همون سال عرضه بشه رو زود تر وارد دیتا بیسشون میکنن (و اینکه داریم به E3 نزدیک‌ میشیم و این سایت ها میخوان اماده بشن برای شروع پیش فروش بعد معرفی بازی و احتمالا هفته پیش داشتن پیج این بازی هارو اماده‌ میکردن که سوتی دادن پابلیک کردن پیجارو).

Forza رو که Forza Horizons 5 لیست کرده بودن :D
میخوام بگم لیستشون اشتباه داشت و امیدوارم برای Gears همچین اشتباهی رخ داده باشه. به جای اینکه بیان با این فاصله‌ی کم یه نسخه اصلی دیگه رو منتشر کنن یه Spin-off بدن اول ازش 8->
برای ساخت یه نسخه فرعی خیلی دستشون بازتره و میتونن هرچی ایده جدید دارن امتحان بکنن، بعد هرکدوم که بازخورد مثبت داشت به نسخه‌ی اصلی بعدی اضافه بکنن.
وگرنه با این فاصله بخوان یه نسخه اصلی دیگه بدن بعید میدونم خیلی بخوان ریسک بکنن و این فقط باعث میشه دستشون بسته باشه تهش میشه یه تجربه خیلی مشابه با همون نسخه‌ی قبلی :-?
 
Forza رو که Forza Horizons 5 لیست کرده بودن :D
میخوام بگم لیستشون اشتباه داشت و امیدوارم برای Gears همچین اشتباهی رخ داده باشه. به جای اینکه بیان با این فاصله‌ی کم یه نسخه اصلی دیگه رو منتشر کنن یه Spin-off بدن اول ازش 8->
برای ساخت یه نسخه فرعی خیلی دستشون بازتره و میتونن هرچی ایده جدید دارن امتحان بکنن، بعد هرکدوم که بازخورد مثبت داشت به نسخه‌ی اصلی بعدی اضافه بکنن.
وگرنه با این فاصله بخوان یه نسخه اصلی دیگه بدن بعید میدونم خیلی بخوان ریسک بکنن و این فقط باعث میشه دستشون بسته باشه تهش میشه یه تجربه خیلی مشابه با همون نسخه‌ی قبلی :-?
معمولا لیک های این شکلی که یه سایتی لیست بازی های معرفی نشده رو به اشتباه‌ پابلیک میکنه پر از غلط های املایی اینچنینی هستن. مثلا Assassin's Creed هم اشتباه نوشته بودن. اینکه نسخه بعدی Gears زودتر از Halo معرفی شه عجیب هست ولی دور از ذهن نیست. Gears 4 هم دو نیم سال بعد از اینکه مایکروسافت ip گیرز خرید عرضه شد. تازه Gears UE هم در طی این دو نیم سال عرضه کردن. اینم در نظر بگیریم که اینا گیم پلی و مکانیسم های بازی رو از اول دوباره برای این نسل با Gears 4 ساختن برای همین ساخت نسخه پنجم میتونه زمان کمتری برده باشه و شاید مایکروسافت یه برنامه بزرگتری برای Halo داره تصمیم گرفته ساخت اون بیشتر طول بده و امسال گیرز عرضه کنه. یجایی هم خونده بودم Splash Damage که رو ساخت نقشه های مولتی گیرز به Coalition کمک کرده بود دخالت بیشتری تو ساخت گیرز بعدی داره میشه گفت تیم‌ بزرگتری داره روی بازی کار میکنه.
 
معمولا لیک های این شکلی که یه سایتی لیست بازی های معرفی نشده رو به اشتباه‌ پابلیک میکنه پر از غلط های املایی اینچنینی هستن. مثلا Assassin's Creed هم اشتباه نوشته بودن. اینکه نسخه بعدی Gears زودتر از Halo معرفی شه عجیب هست ولی دور از ذهن نیست. Gears 4 هم دو نیم سال بعد از اینکه مایکروسافت ip گیرز خرید عرضه شد. تازه Gears UE هم در طی این دو نیم سال عرضه کردن. اینم در نظر بگیریم که اینا گیم پلی و مکانیسم های بازی رو از اول دوباره برای این نسل با Gears 4 ساختن برای همین ساخت نسخه پنجم میتونه زمان کمتری برده باشه و شاید مایکروسافت یه برنامه بزرگتری برای Halo داره تصمیم گرفته ساخت اون بیشتر طول بده و امسال گیرز عرضه کنه. یجایی هم خونده بودم Splash Damage که رو ساخت نقشه های مولتی گیرز به Coalition کمک کرده بود دخالت بیشتری تو ساخت گیرز بعدی داره میشه گفت تیم‌ بزرگتری داره روی بازی کار میکنه.

اتفاقا Halo دقیقا مثال خوبیه که چطور Spin-off میتونه مفید باشه :D
سر Halo اتفاقی که افتاد این بود که 343 تا حدی ریسک کرد رو نسخه‌ی اصلی و نتیجه هم برای یه سری از مخاطبا خوشایند نبود. شاید اگه همون ایده‌ها رو سر یه نسخه‌ی فرعی به کار برده بودن خیلی بهتر میتونستن ساخت نسخه‌های اصلی بعدی رو مدیریت کنن هم از نظر تجربه، هم از نظر نوآوری و ... ( امیدوارم الانم اگه ساخت نسخه‌ی بعدی رو طولانی تر کردن یه نیم نگاهی به دادن Spin-off این وسط داشته باشن :-?)
اما برای Gears درسته که با اون حد از بازخورد منفی مواجه نشد ولی خب خیلی تغییر شگرفی هم نداده بودن و همون فرمول اصلی رو بازسازی کرده بودن و تا حدی بهبود داده بودن ( نمیگم بد بود اتفاقا واسه من که سریو دوست دارم کاملا لذت بخش بود ) و مشخص بود سعی کردن بلندپروازانه رفتار نکنن و تحت کنترل نگه دارن ایده هاشونو حالا اینجاست که یه نسخه فرعی به کار میاد چون به تیم سازنده ( که یه سری از اعضای استدیو تازه سر ساخت نسخه‌ی قبلی با Gears آشنا شدن و بازی کردنش و دید تازه ای دارن نسبت به المان‌های سری ) اجازه میده اون دید و ایده‌ای که دارنو آزادانه پیاده بکنن هم باعث ساخت فرمولای جدید میشه هم خلاق بودنو از اعضای تیم نمیگیره واسه نسخه‌های بعدیم مفیده. برای من مخاطبم یه تجربه‌ی جدیدی میشه که بتونم از المان‌های متفاوت و جدیدی، تو ستینگ و فضای فرانچایز مورد علاقم لذت ببرم :D
وگرنه از نظر زمان که مسلما هم تیم بزرگی دارن هم اینکه بالاخره الان تجربه و هماهنگیشون نسبت به زمان ساخت نسخه قبلی بالاتر رفته و فکر نکنم به مشکل خاصی بخورن اگه بخوان نسخه‌ی بعدی رو بدن ولی باز برمیگرده به اینکه برای نسخه‌ی جدید چه راهکاری رو در پیش بگیرن.
 
0 درصدم احتمال معرفی و عرضه Gears 5 در امسال نیست به نظرم اونم با شلوغی اخر سال
ولی سال بعد احتمالا معرفی میشه الان باید اتفاقا Halo 6 معرفی کنن کم کم دیگه خیلی گذشته و تو سکوت خبری ۳۴۳ بعد هم عرضه اش برای سال 2019
 
شنیدم مایکروسافت کلی خبر هیجان انگیز داره در مورد آواتارهای کاربران که چن ساله روش کار میکنه انگار
اگه درست باشن واقعا انقلابی در زمینه ی آواتارها و عکس پروفایل و حتی میتونه رو تلگرام و اینستا هم تاثیر بذاره
 
scalebound دوباره برگشته رو استور مايكروسافت :D
Holy moly

Buy Scalebound - Microsoft Store
حالا گليچ باشه يا هينت ديگه خدا داند
هیچوقت صفحه بازی رو پاک نکرده بودن صفحه fable هم هنوز هست چیز خاصی نیست اینا

امشب inside xbox داریم که احتمالا چیزای جالبی قراره بگن
 
  • Like
Reactions: Ozzy the turtle
دوستان چقد محتمله SO2 معرفی بشه؟ قبلا تد پرایس چراغ سبز نشون داد بسازن، مایکرو فرصت خوبی داشته دست به کار بشه و شماره بعدی رو بسازه.

پ.ن: من با این نظر سنجی ارتباط برقرار نمیکنم:دی کی عوض میشه؟:دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or