نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2018 Press Conference

بیشتر منتظر کدام نمایش یا رونمایی هستید؟ (رویدادهای با حداقل شانس معرفی)


  • مجموع رای دهنده‌ها
    114
  • نظرسنجی بسته شده است .

Ali Venom

کاربر سایت
همانند هر سال انتظار میرود مایکروسافت با کنفرانس خبری در E3 پیش رو حضور داشته باشد. پارسال توجه اصلی تیم اکس باکس در مراسم به Xbox One X و قدرت سخت افزاری ان معطوف بود ولیکن حال یکسال گذشته است و همه چه دارندگان X1 و چه غیر آنها منتظر محتویات جدید انحصاری هستند.

زمان رسمی کنفرانس:
بیست و یکم خرداد، ساعت نیم بامداد

XboxatE32018HERO-hero.jpg

یکی از نقاط تفاوت امسال با سالهای گذشته بدین گونه است که مایکروسافت تقریبا هیچ عنوان بزرگی را که از قبل معرفی کرده باشد به عنوان حاضر در این مراسم ندارد. به بیان بهتر امسال هر چه که هست باید منتظر رونمایی های جدید باشیم. شاید این مسله به سیاست جدید تیم اسپنسر برمیگردد که نمیخواهند همچون گذشته بازی ها را پیش از موعد معرفی کنند تا به دنبال ان فشار طرفداران و رسانه ها دست انداز توسعه پروژه ها شود. این سیاست از سمت ناشرین دیگری همچون بتزدا، EA، اکتیویژن و... اعمال میشود ولیکن باید ببینیم برای مایکروسافت به عنوان یک کمپانی توسعه دهنده پلتفرم جواب میدهد یا خیر.

لیست استدیو ها و پروژه های مرتبط با مایکروسافت استدیو:


220px-343_Industries_logo.svg.png

343 Industries
پروژه های قطعی: Halo 6
پروزه های احتمالی: عنوان جدیدی از Halo در سبکی غیر از شوتر اول شخص | Halo: MCC برای PC

استدیو 343 Industries پیش تر به صورت لفظی جدیدترین نسخه این سری یعنی Halo 6 را تایید کرده است و قطعا میدانیم این بازی در حال ساخت است. اما انچه که از شواهد برمی اید احتمالا این بازی در سال 2018 عرضه نخواهد شد و به سال 2019 موکول میشود. یکی از اصلی ترین دلایل ان را میتوان افزایش کیفیت محصول نهایی با طولانی تر شدن زمان توسعه بازی دانست. Halo 5 علارقم کیفیت قابل قبول در بخش چند نفره ولیکن در کسب رضایت طرفداران این سری در بخش داستانی به مشکل خورد و یکی از سریع ترین واکنش های این استدیو اعلام تمرکز بیشتر نسخه جدید بر روی مستر چیف بود. همچنین انها با استخدام نیروهای جدید و توانا همچون Paul Crocker (کارگردان روایت داستانی Batman Arkham City و...) و Jeremy Cook (کارگردان هنری Halo Wars 2) سعی در بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر Halo 6 به عنوان یک محصول killer app دارند. همچنین در جدیدترین اگهی استخدامی استدیو 343 نیاز به یک طراح ارشد گرافیک که مجذوب 4K/60FPS باشد برای عنوان اول شخص بعدی Halo اشاره شده است.
به هر جهت Halo 6 چه در سال 2018 و یا 2019 عرضه شود E3 پیش رو بهترین فرصت برای نمایش بازی میباشد.

سری بازیهای Halo جدا از عناوین اصلی که به صورت اول شخص عرضه میگردند در سبک های مختلفی دیگر همچون استراتژیک و غیره با همکاری استدیوهای ثالث هم ظاهر شده اند. دنیای غنی هیلو پتانسیل ساخت بازیهای متنوع بسیاری دارد و همیشه شایعه ساخت اثری از هیلو در یک سبک متفاوت وجود دارد. هر چند با احتمال قوی تر حضور Halo 6 شانس حضور نسخه فرعی از این سری در E3 پیش رو کمرنگ تر میشود ولیکن به هر جهت اتفاق هر چیزی ممکن است.

بسیاری خواهان عرضه Halo: MCC بر روی PC هستند و استدیو 343 هم اعلام کرده است به این مسله اگاهند ولیکن در حال حاضر هیچ برنامه ایی برای اعلام رسمی ان ندارند. با توجه به کمتر شدن حساسیت دارندگان کنسول Xbox نسبت به عرضه انحصاری هایشان بر روی PC، انتظار میرود بالاخره این اتفاق ممکن شود. هر چند بعید است در کنفرانس اصلی Xbox رخ دهد و به کنفرانس مخصوص PC منتقل شود.
در اخرین خبر فیل اسپنسر به صورت واضح اعلام کرد برای اوردن تجربه رسمی هیلوهای کلاسیک به PC بسیار هیجان زده هستند.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


Playground_Games_Logo_Small_2017.png

Playground Games

پروژه های قطعی: Froza Horizon 4 | نسخه جدید سری بازیهای Fable

از انجایی که میدانید عرضه یک نسخه جدید از سری بازیهای مسابقه ایی Forza در ابتدای پاییز تبدیل به روتین صنعت گیم شده و امسال طبق سنت نوبت Forza Horizon 4 میباشد و حال اقای Fernanda Delgado مدیر Xbox در اسپانیا و پرتغال به صورت رسمی تایید کرد که این بازی در E3 پیش رو معرفی خواهد شد. توقعات باتوجه به عملکرد استدیو پلی گراند در سه نسخه قبلی بسیار بالا رفته و باید ببینیم انها با رهبری رالف فولتون میتوانند باری دیگر از پس انتظارات به خوبی برایند یا خیر!

همانطور که سری Forza Horizon هر نسخه بزرگ و بزرگتر میشد، استدیو پلی گراند هم در کنار ان رشد کرد تا انکه در سال 2017 اعلام کردند ساختمان دومی به منظور ساخت عنوانی غیر ریسینگ تاسیس کرده و افراد کارکشته صنعت گیم که در پروژه هایی همچون MGS، GTA V و... فعال بوده هم به استخدام دراورده اند. پرسش، حدس و گمان ها درباره پروژه جدید این استدیو که در اوج به سر میبرد ذهن بسیاری را مشغول کرده بود تا زمانی که یوروگیمر از راه رسید و با توجه به منابع معتبری که دارد مهر تاییدی بر شایعه های ساخت فیبل جدید توسط استدیو پلی گراند زد. البته با توجه به اینکه ساخت این اثر در ابتدای راه خود میباشد بعید است در مراسم پیش رو حضور داشته باشد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-Moon_Studios_logo.png

Moon Studios

پروژه های قطعی: Ori and the Will of the Wisps
پروژه های احتمالی : عنوان انحصاری جدید با موتور Unity

استدیو Moon در E3 سال 2017 با نمایشی بسیار زیبا دنباله عنوان موفق و تحسین شده Ori را با نام Ori and the Will of the Wisps برای W10 و X1 بدون تاریخ عرضه مشخصی معرفی کرد. حال پس از گذشت یکسال سکوت خبری انتظار میرود این استدیو در ای تری پیش رو تاریخ عرضه بازی را برای انتهای 2018 و یا ابتدای 2019 تایید کند.

در جدیدترین اگهی استخدام این استدیو ذکر شده است انها به دنبال برنامه نویسهایی مسلط به موتور یونیتی برای پروژه ایی معرفی نشده در کنار Ori هستند. حال این پروژه دوم هر چه که باشد باتوجه به روابط حسنه انها با مایکروسافت احتمال انحصاری بودنش بسیار زیاد میباشد.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-The_Coalition_Logo.png

The Coalition​
پروژه های قطعی: Gears of War 5
پروژه های احتمالی: Perfect Dark جدید

استدیو مذکور پس تغییر نام ان از بلک تاسک به کوالیشن به صورت واضح و رسمی اعلام کرد محور اصلی فعالیت انها بر روی ساخت بازیهای جدید براساس سری گیرز میباشد و راحت میتوان گفت ساخت Geow 5 قطعی میباشد و در حال پشت سر گذاشتن مراحل توسعه در سکوت خبری است. اما نکته قابل توجه به همکاری کوالیشن با استدیو Splash Damage برای ساخت بخش تکنفره Geow جدید میباشد، در جدیدترین لیست استخدامی های استدیو انگلیسی SP شاهد پست هایی برای بخش تکنفره سری گیرز از جمله طراح داستان، کارگردان سینمایی و ... میباشیم. این استدیو پیش در توسعه بخش مولتی پلیر بازی Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود.

استدیو کاندایی Storylab که در ضبط موشن کپچر Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود و جز همکاران رسمی مایکروسافت میباشد در وبسایت خود از ساخت Ip جدیدی با همکاری با کوالیشن خبر داد ولیکن مایکروسافت بعد از گذشت چند روز واکنش نشان داد و تنها اعلام کرد استدیو کوالیشن صرفا بر روی سری Geow مشغول خواهد بود. اما بسیاری احتمال میدهند منظور از Ip جدید ریبوت سری Perfect Dark میباشد که چندی پیش شایعه های ان در کنار Fable جدید مطرح شد و حتی مجری برنامه Unlocked سایت IGN با اتکا به منابع خود به این شایعه قوت بخشید.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png

studio-gobo-squarelogo-1469079689535.png

Studio Gobo​
پروژه های احتمالی : عنوانی AA و یا AAA به صورت انحصاری برای مایکروسافت

استدیو Gobo سال گذشته کمی پیش از E3 در توییتر اعلام کرد در حال همکاری با مایکروسافت هستند و نمیتوانند برای انتشار اطلاعات بیشتر از این همکاری صبر کنند ولیکن برخلاف انتظار در E3 گذشته خبری از انها نشد و حال به نظر میرسد همه چیز به امسال موکول شده است.

با توجه به تعداد اعضای این استدیو و پروژه های مختلفی که با ناشرین دیگر همانند یوبیسافت در دست دارند بعید است به تنهایی عهده دار ساخت عنوانی بزرگ برای Xbox باشند و شاید همکاری به ساخت یک بازی AA ختم میشود.

همانطور که انتظار میرفت قرارداد میان مایکروسافت و استدیو Gobo به یک بازی AA ختم شد. Miami Street یک عنوان ریسینگ F2P میباشد که به صورت دسترسی زودهنگام برای PC عرضه شده است.

apps.29739.13946799520698385.ba364561-8e77-4b81-8220-d3128b01a04b.5027efb5-1d73-4b44-8cf4-fca731d76104

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

new-website.jpg
اقای Darrel Gallagher بیش از بیست سال در صنعت بازیهای ویدیویی حضور پررنگی دارد، از جمله حضور پنچ ساله در سونی، دو سال در راک استار، و بیش از ده سال در استدیو کریستال داینامیک که هفت سال سمت مدیریت را برعهده داشته و پس از ان دو سال در اکتیویژن به عنوان مدیر تولید مشغول بود. حال وی سه ماهی میباشد که به عنوان یکی از اعضای ارشد به تیم مدیریتی Xbox ملحق شده است.
باتوجه به اگهی اخیر مایکروسافت که خواهان استخدام افراد با استعداد و باتجربه در توسعه IP جدید AAA واقع در سانتا مونیکای امریکا میباشد، به نظر میرسد اقای Darrel Gallagher قرار است در E3 پیش رو به صورت رسمی به عنوان مدیر رسمی این استدیو تازه تاسیس معرفی و درباره اهداف این استدیو صحبت شود، چرا که در سابقه کاری وی فعالیت در منطقه سانتا مونیکا به چشم میخورد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

220px-RelicEntertainmentLogo.svg.png

پروژه های قطعی: Age of Empires 4 برای PC
پروژه های احتمالی: Age of Empires 4 برای Xbox
پس از تعطیلی استدیو Ensemble و به مشا رفتن اینده سری بازیهای Age of Empires به عنوان یکی از محبوبترین های سبک استراتژیک ریل تایم بالاخره بعد از سالیان دراز فیل اسپنسر این سری را احیا کرد و در گیمزکام سال 2017 نسخه چهارم این سری با نام Age of Empire 4 معرفی شد. برخلاف انتظار بسیاری که فکر میکردند AoE 4 توسط تیم داخلی Decisive Games قرار است توسعه یابد وظیفه ساخت این بازی به استدیو ترد پارتی کارکشته و شناخته شده ی Relic Entertainment واگذار شد. باتوجه به عدم حضور مایکروسافت در کنفرانس PC در E3 پیش رو ممکن است نمایش احتمالی بازی AoE 4 به کنفرانس اصلی Xbox همراه با اعلام ساپورت رسمی کنسولهای خانواده Xbox از موس و کیبورد منتقل شود.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png



 
آخرین ویرایش:
من کلا نفهمیدم این اواتار ها چی هستند و به چه درد میخورند ؟ یعنی به جز اون بنده خدایی که تو داشبورد 360 بود، ویژگی خاص دیگه ایی داشتند ؟

خب فکر میکنم میخوان تغییر بدن این حالتو وگرنه تا اینجای نسل فعلیم هیچ کاربرد خاصی ندارن ولی یه مدتیه که هی میگن داریم روش کار میکنیم از طراحی گرفته تا الان که کلا یه استدیو براش زدن ! اصلا بعید نیست بخوان یه محیط اجتماعی بسازن که توش با استفاده از آواتارا با بقیه ارتباط برقرار کنی، از سرویسای مایکروسافت استفاده کنی و با توجه به اینکه گفتن روی همه‌ی پلتفرما، ممکنه به واقعیت افزوده و هولولنزم هم اضافه بشن :-?
تا الان که هیچی معلوم نیست فقط از این خبرا میشه فهمید برا آواتار حسابی برنامه دارن فقط امیدوارم اگه قراره مثل الان یه چیز بی تأثیر باشه برا گیم، بذارن تو همین کنفرانس Build ی جایی وقت E3 رو نگیرن الکی :D

امشبم کنفرانس Build ـه محتمل ترین مبحثی که ممکنه بهش پرداخته بشه و رو بخش گیمینگ هم تأثیر داشته باشه Cloud ـه چیزی که از اول نسل حرفشو زدن ولی بعد چند سال هنوز در حد یه ادعا مونده :-"
 
View attachment 87381 امیدوارم بخش آنلاین co-op کاپ هد معرفی بشه
یا حتی یه dlc داستانی!

DLC داستانی که نه ولی نداشتن co-op انلاین به نظرم ضعف بزرگی برای کاپ هد بود! نمیدونم واقعا چرا همچین مورد مهمی رو تو بازی نذاشته بودند
 
  • Like
Reactions: Ozzy the turtle
مایکروسافت آگهی استخدام زده برای Creative Director در یه استدیو جدید که مسئولیت ارائه‌ی آواتارها رو بر روی همه پلتفرم‌های مایکرو داره :D
خیلی دارن رو این آواتارا نیرو و سرمایه میذارن :-?

Creative Director - Redmond, WA 98052 - Indeed Mobile

ترو خدا سطح دغدغه شرکت رو ببین ! کنسول خفن معرفی کرده حالا میخواد با اواتار ازش کار بکشه :)

=-=-=-=-=-=

به IP جدید خفن AAA که امیدی نیست من به همین فورزا، Ori و یه خبر جدید از The Last Night راضی هستم !
 
DLC داستانی که نه ولی نداشتن co-op انلاین به نظرم ضعف بزرگی برای کاپ هد بود! نمیدونم واقعا چرا همچین مورد مهمی رو تو بازی نذاشته بودند
منظورم از dlc داستانی این بود که چند تا باس فایت جدید اضافه کنند یا توی اون مرحله موش و گربه از تام و جری استفاده کنند!(البته بعد از اینکه حق کپی رایتش رو گرفتند)
Co-op آنلاین رو هم نذاشتند چون نمی تونستند هزینه نگهداری یه سرور رو بپردازند که این مورد برای یه بازی مستقل قابل بخششه
به علاوه اینکه برخی عناوین aaa مثل ولفناشتاین۲ هم بخش آنلاین نداشتند ولی منتقدا از این بابت بهشون خرده نگرفتند.
 
همونطور که خبرش رو تو بخش سرخط خبرها هم گذاشتن مایکروسافت داره برای یه تیم تو سانتامونیکای کالیفرنیا Executive Producer/ Lead Producer استخدام میکنه :D

  • 10+ years of experience in the gaming industry with a proven track record of delivering​
  • 4+ years of experience at Lead/ Executive Producer level or above​
  • Bachelor’s Degree or higher education degree preferred​
  • Experience in a specific discipline as a developer a plus​
  • Live ops and multiplayer experience preferred​
  • Strong communication skills and public speaking abilities​
  • Experience shipping high quality titles at AAAA standards
  • Experience managing internal teams and external development studios across the world
  • A knowledge and understanding of the process of building new IP

آقای «Darrell Gallagher» هم که چندوقت پیش از اکتیویژن به تیم استدیوهای مایکروسافت اضافه شده بود تو سانتامونیکا کار میکرد و اینجور که گفته بودن قراره بیشتر راجع به نقشش تو E3 صحبت بشه. به نظر میاد یه ربطی به این تیم جدید داشته باشه :D

Principal Program Manager in Santa Monica, California, United States | Engineering at Microsoft
Microsoft hiring for new Xbox team in Santa Monica to “hire & grow internal talent to build studios”
 
ماکرو مثل اینکه میخواد رو بازی های AAA سرمایه گذازی کنه تو اگهی استخدام زدن فرد باید برای مدیریت بیش از ۱۰ سال سابقه داشته باشه و ۴ سال هم تهیه کننده بازی بوده باشه برای بازی اای داستان محور
 
ترو خدا سطح دغدغه شرکت رو ببین ! کنسول خفن معرفی کرده حالا میخواد با اواتار ازش کار بکشه :)

خوشتیپ اون اقدامات الکی نیست. زمینه سازی برای سرویس Cloud که در آینده نزدیک لانچ میشه و مثل زلزله صنعت بازیها رو تکون خواهد داد.
 
منظورم از dlc داستانی این بود که چند تا باس فایت جدید اضافه کنند یا توی اون مرحله موش و گربه از تام و جری استفاده کنند!(البته بعد از اینکه حق کپی رایتش رو گرفتند)
Co-op آنلاین رو هم نذاشتند چون نمی تونستند هزینه نگهداری یه سرور رو بپردازند که این مورد برای یه بازی مستقل قابل بخششه
به علاوه اینکه برخی عناوین aaa مثل ولفناشتاین۲ هم بخش آنلاین نداشتند ولی منتقدا از این بابت بهشون خرده نگرفتند.

نمیدونم شاید چیزی که رفیقمون سجاد گفت درست تر باشه درباره لگ و این داستانها ولی خب کاپ هد از لحاظ مالی خیلی خیلی موفق بود و در حدی بود که بتونند بعدا با اپدیت یک کو اپ انلاین اضافه کنند
 
  • Like
Reactions: Ozzy the turtle
برای Geow بعدی دیگه سیستم خطی جواب نمیده باید بازی حداقل سندباکس کنن واقعا تحول بزرگی میتونه بشه یا حالت کمپ پسر مازکوس و اون ۲ تا ماموریت های اصلسگی و فرعی متنوع حضور مارکوس ایده های زیادی میشه داشت اگه باز بخش داستانی قربانی انلاین نکنن
 
برای Geow بعدی دیگه سیستم خطی جواب نمیده باید بازی حداقل سندباکس کنن واقعا تحول بزرگی میتونه بشه یا حالت کمپ پسر مازکوس و اون ۲ تا ماموریت های اصلسگی و فرعی متنوع حضور مارکوس ایده های زیادی میشه داشت اگه باز بخش داستانی قربانی انلاین نکنن
با حرفت موافقم
 
کنفرانس امسال مایکروسافت از لحاظ 1st Party هم چیزی خاصی نداشته باشه ولی 3rd Party های خوب خفنی داره که به تنهایی کنفرانس رو دو سه لول از پارسال بهتر میکنن
بعضی از بازی هایی که به ذهنم رسید و واقعا نمایش های خفنی میتونن داشته باشن:
Cyberpunk 2077
Anthem
Metro
Battlefield V
Shadow of TR
...
 
  • Like
Reactions: M@SOUD64 and Cj_sa
پست یکی از کاربرای ResetEra درباره ی Crackdown 3

I had a long - and I mean really long - chat with someone working on the game just today. I can't verify these things though as I won't risk anyones anonymity. So take this as a disclaimer - and just as a blank internet rumor.

Without going into any kind of specifics what I learned is that Crackdown 3 is a bigger game than I thought it would be - and you know I already always was pretty hyped about it. Both in terms of content scope and budget. Contrary to what I've read here, the game without a doubt could've been released in Nov. There was primary one big voice within Microsoft stopping this though - and the budget of the project once more got raised significantly. (Personal annotation: while the name never was written, I think he indeed meant Phil, "to make sure the IP stays relevant in future"). The additional development time wasn't used for just polishing. It also allowed both Sumo and Ruffian to add more features to the two distinct game modes (Reagent Games seems super small today, only overlooking the project). Game runs in native 4K on Xbox One X. No performance mode. "Significantly more meaningful" transformation cars. More on the game to come "soon" now - couldn't confirm E3 showing. I got ensured the game has "significantly improved" compared to the last showing.​

اینجور که گفته با یکی از افرادی که مشغول کار روی بازیه حرف زده و به ادعای اون طرف بازی بزرگتر از چیزیه که این کاربر فکر میکرده ( با اینکه براش هایپم بوده ). نکته‌ی جالب قضیه اینه که گفته بازی برای انتشار تو نوامبر سال پیش آماده بوده ولی که یکی از کله گنده‌های Xbox (که منظور همون Phil ـه) جلوی انتشار بازیو گرفته و بودجه اضافه‌ی قابل توجهی به ادامه‌ی ساخت بازی اختصاص داده! این مدت اضافه هم فقط صرف پولیش کردن بازی نشده و Sumo Digital و Ruffian قابلیتای جدیدی به بازی اضافه کردن . اطلاعات بیشتر از بازی به زودی اعلام میشه با وجود اینکه نمایش توی E3 رو اون شخص تائید نکرده. در نهایتم گفته بازی نسبت به نمایش قبلی به میزان قابل توجهی بهبود پیدا کرده و بهتر شده :D

حقیقتا امید چندانی به بازی نداشتم وقتی انقدر کش دادن ساختشو ولی با خوندن این پست هایپ میشویم <:-P

Microsoft Studios (& Partners) Current and Future Landscape

البته ZhugeEX ( یکی از مدیرای ResetEra ) هم در ادامه‌ی این پست این حرفو زده :-?

I think fans of CD3 will be impressed by what they see, but a bit disappointed at the same time too. This comment will probably make more sense when all the details are out.

حالا معلوم نیست اشارش به چیه ولی امیدوارم که بخش ناامید کنندش تأثیر چندانی رو تجربه‌ی بازی نذاره :D

Microsoft Studios (& Partners) Current and Future Landscape

========================================================================

کنفرانس امسال مایکروسافت از لحاظ 1st Party هم چیزی خاصی نداشته باشه ولی 3rd Party های خوب خفنی داره که به تنهایی کنفرانس رو دو سه لول از پارسال بهتر میکنن
بعضی از بازی هایی که به ذهنم رسید و واقعا نمایش های خفنی میتونن داشته باشن:
Cyberpunk 2077
Anthem
Metro
Battlefield V
Shadow of TR
...

وقتی این نمایشا فایده داره که در کمترین حالت منجر به یه DLC یی چیزی بشه وگرنه هر کنفرانسی پخش بشن برای گیمر فرق چندانی نمیکنه :D ( البته با نشون دادن قدرت Xbox One X هم میتونن مفید واقع بشن :-? )
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or