نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2018 Press Conference

بیشتر منتظر کدام نمایش یا رونمایی هستید؟ (رویدادهای با حداقل شانس معرفی)


  • مجموع رای دهنده‌ها
    114
  • نظرسنجی بسته شده است .

Ali Venom

کاربر سایت
همانند هر سال انتظار میرود مایکروسافت با کنفرانس خبری در E3 پیش رو حضور داشته باشد. پارسال توجه اصلی تیم اکس باکس در مراسم به Xbox One X و قدرت سخت افزاری ان معطوف بود ولیکن حال یکسال گذشته است و همه چه دارندگان X1 و چه غیر آنها منتظر محتویات جدید انحصاری هستند.

زمان رسمی کنفرانس:
بیست و یکم خرداد، ساعت نیم بامداد

XboxatE32018HERO-hero.jpg

یکی از نقاط تفاوت امسال با سالهای گذشته بدین گونه است که مایکروسافت تقریبا هیچ عنوان بزرگی را که از قبل معرفی کرده باشد به عنوان حاضر در این مراسم ندارد. به بیان بهتر امسال هر چه که هست باید منتظر رونمایی های جدید باشیم. شاید این مسله به سیاست جدید تیم اسپنسر برمیگردد که نمیخواهند همچون گذشته بازی ها را پیش از موعد معرفی کنند تا به دنبال ان فشار طرفداران و رسانه ها دست انداز توسعه پروژه ها شود. این سیاست از سمت ناشرین دیگری همچون بتزدا، EA، اکتیویژن و... اعمال میشود ولیکن باید ببینیم برای مایکروسافت به عنوان یک کمپانی توسعه دهنده پلتفرم جواب میدهد یا خیر.

لیست استدیو ها و پروژه های مرتبط با مایکروسافت استدیو:


220px-343_Industries_logo.svg.png

343 Industries
پروژه های قطعی: Halo 6
پروزه های احتمالی: عنوان جدیدی از Halo در سبکی غیر از شوتر اول شخص | Halo: MCC برای PC

استدیو 343 Industries پیش تر به صورت لفظی جدیدترین نسخه این سری یعنی Halo 6 را تایید کرده است و قطعا میدانیم این بازی در حال ساخت است. اما انچه که از شواهد برمی اید احتمالا این بازی در سال 2018 عرضه نخواهد شد و به سال 2019 موکول میشود. یکی از اصلی ترین دلایل ان را میتوان افزایش کیفیت محصول نهایی با طولانی تر شدن زمان توسعه بازی دانست. Halo 5 علارقم کیفیت قابل قبول در بخش چند نفره ولیکن در کسب رضایت طرفداران این سری در بخش داستانی به مشکل خورد و یکی از سریع ترین واکنش های این استدیو اعلام تمرکز بیشتر نسخه جدید بر روی مستر چیف بود. همچنین انها با استخدام نیروهای جدید و توانا همچون Paul Crocker (کارگردان روایت داستانی Batman Arkham City و...) و Jeremy Cook (کارگردان هنری Halo Wars 2) سعی در بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر Halo 6 به عنوان یک محصول killer app دارند. همچنین در جدیدترین اگهی استخدامی استدیو 343 نیاز به یک طراح ارشد گرافیک که مجذوب 4K/60FPS باشد برای عنوان اول شخص بعدی Halo اشاره شده است.
به هر جهت Halo 6 چه در سال 2018 و یا 2019 عرضه شود E3 پیش رو بهترین فرصت برای نمایش بازی میباشد.

سری بازیهای Halo جدا از عناوین اصلی که به صورت اول شخص عرضه میگردند در سبک های مختلفی دیگر همچون استراتژیک و غیره با همکاری استدیوهای ثالث هم ظاهر شده اند. دنیای غنی هیلو پتانسیل ساخت بازیهای متنوع بسیاری دارد و همیشه شایعه ساخت اثری از هیلو در یک سبک متفاوت وجود دارد. هر چند با احتمال قوی تر حضور Halo 6 شانس حضور نسخه فرعی از این سری در E3 پیش رو کمرنگ تر میشود ولیکن به هر جهت اتفاق هر چیزی ممکن است.

بسیاری خواهان عرضه Halo: MCC بر روی PC هستند و استدیو 343 هم اعلام کرده است به این مسله اگاهند ولیکن در حال حاضر هیچ برنامه ایی برای اعلام رسمی ان ندارند. با توجه به کمتر شدن حساسیت دارندگان کنسول Xbox نسبت به عرضه انحصاری هایشان بر روی PC، انتظار میرود بالاخره این اتفاق ممکن شود. هر چند بعید است در کنفرانس اصلی Xbox رخ دهد و به کنفرانس مخصوص PC منتقل شود.
در اخرین خبر فیل اسپنسر به صورت واضح اعلام کرد برای اوردن تجربه رسمی هیلوهای کلاسیک به PC بسیار هیجان زده هستند.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


Playground_Games_Logo_Small_2017.png

Playground Games

پروژه های قطعی: Froza Horizon 4 | نسخه جدید سری بازیهای Fable

از انجایی که میدانید عرضه یک نسخه جدید از سری بازیهای مسابقه ایی Forza در ابتدای پاییز تبدیل به روتین صنعت گیم شده و امسال طبق سنت نوبت Forza Horizon 4 میباشد و حال اقای Fernanda Delgado مدیر Xbox در اسپانیا و پرتغال به صورت رسمی تایید کرد که این بازی در E3 پیش رو معرفی خواهد شد. توقعات باتوجه به عملکرد استدیو پلی گراند در سه نسخه قبلی بسیار بالا رفته و باید ببینیم انها با رهبری رالف فولتون میتوانند باری دیگر از پس انتظارات به خوبی برایند یا خیر!

همانطور که سری Forza Horizon هر نسخه بزرگ و بزرگتر میشد، استدیو پلی گراند هم در کنار ان رشد کرد تا انکه در سال 2017 اعلام کردند ساختمان دومی به منظور ساخت عنوانی غیر ریسینگ تاسیس کرده و افراد کارکشته صنعت گیم که در پروژه هایی همچون MGS، GTA V و... فعال بوده هم به استخدام دراورده اند. پرسش، حدس و گمان ها درباره پروژه جدید این استدیو که در اوج به سر میبرد ذهن بسیاری را مشغول کرده بود تا زمانی که یوروگیمر از راه رسید و با توجه به منابع معتبری که دارد مهر تاییدی بر شایعه های ساخت فیبل جدید توسط استدیو پلی گراند زد. البته با توجه به اینکه ساخت این اثر در ابتدای راه خود میباشد بعید است در مراسم پیش رو حضور داشته باشد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-Moon_Studios_logo.png

Moon Studios

پروژه های قطعی: Ori and the Will of the Wisps
پروژه های احتمالی : عنوان انحصاری جدید با موتور Unity

استدیو Moon در E3 سال 2017 با نمایشی بسیار زیبا دنباله عنوان موفق و تحسین شده Ori را با نام Ori and the Will of the Wisps برای W10 و X1 بدون تاریخ عرضه مشخصی معرفی کرد. حال پس از گذشت یکسال سکوت خبری انتظار میرود این استدیو در ای تری پیش رو تاریخ عرضه بازی را برای انتهای 2018 و یا ابتدای 2019 تایید کند.

در جدیدترین اگهی استخدام این استدیو ذکر شده است انها به دنبال برنامه نویسهایی مسلط به موتور یونیتی برای پروژه ایی معرفی نشده در کنار Ori هستند. حال این پروژه دوم هر چه که باشد باتوجه به روابط حسنه انها با مایکروسافت احتمال انحصاری بودنش بسیار زیاد میباشد.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-The_Coalition_Logo.png

The Coalition​
پروژه های قطعی: Gears of War 5
پروژه های احتمالی: Perfect Dark جدید

استدیو مذکور پس تغییر نام ان از بلک تاسک به کوالیشن به صورت واضح و رسمی اعلام کرد محور اصلی فعالیت انها بر روی ساخت بازیهای جدید براساس سری گیرز میباشد و راحت میتوان گفت ساخت Geow 5 قطعی میباشد و در حال پشت سر گذاشتن مراحل توسعه در سکوت خبری است. اما نکته قابل توجه به همکاری کوالیشن با استدیو Splash Damage برای ساخت بخش تکنفره Geow جدید میباشد، در جدیدترین لیست استخدامی های استدیو انگلیسی SP شاهد پست هایی برای بخش تکنفره سری گیرز از جمله طراح داستان، کارگردان سینمایی و ... میباشیم. این استدیو پیش در توسعه بخش مولتی پلیر بازی Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود.

استدیو کاندایی Storylab که در ضبط موشن کپچر Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود و جز همکاران رسمی مایکروسافت میباشد در وبسایت خود از ساخت Ip جدیدی با همکاری با کوالیشن خبر داد ولیکن مایکروسافت بعد از گذشت چند روز واکنش نشان داد و تنها اعلام کرد استدیو کوالیشن صرفا بر روی سری Geow مشغول خواهد بود. اما بسیاری احتمال میدهند منظور از Ip جدید ریبوت سری Perfect Dark میباشد که چندی پیش شایعه های ان در کنار Fable جدید مطرح شد و حتی مجری برنامه Unlocked سایت IGN با اتکا به منابع خود به این شایعه قوت بخشید.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png

studio-gobo-squarelogo-1469079689535.png

Studio Gobo​
پروژه های احتمالی : عنوانی AA و یا AAA به صورت انحصاری برای مایکروسافت

استدیو Gobo سال گذشته کمی پیش از E3 در توییتر اعلام کرد در حال همکاری با مایکروسافت هستند و نمیتوانند برای انتشار اطلاعات بیشتر از این همکاری صبر کنند ولیکن برخلاف انتظار در E3 گذشته خبری از انها نشد و حال به نظر میرسد همه چیز به امسال موکول شده است.

با توجه به تعداد اعضای این استدیو و پروژه های مختلفی که با ناشرین دیگر همانند یوبیسافت در دست دارند بعید است به تنهایی عهده دار ساخت عنوانی بزرگ برای Xbox باشند و شاید همکاری به ساخت یک بازی AA ختم میشود.

همانطور که انتظار میرفت قرارداد میان مایکروسافت و استدیو Gobo به یک بازی AA ختم شد. Miami Street یک عنوان ریسینگ F2P میباشد که به صورت دسترسی زودهنگام برای PC عرضه شده است.

apps.29739.13946799520698385.ba364561-8e77-4b81-8220-d3128b01a04b.5027efb5-1d73-4b44-8cf4-fca731d76104

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

new-website.jpg
اقای Darrel Gallagher بیش از بیست سال در صنعت بازیهای ویدیویی حضور پررنگی دارد، از جمله حضور پنچ ساله در سونی، دو سال در راک استار، و بیش از ده سال در استدیو کریستال داینامیک که هفت سال سمت مدیریت را برعهده داشته و پس از ان دو سال در اکتیویژن به عنوان مدیر تولید مشغول بود. حال وی سه ماهی میباشد که به عنوان یکی از اعضای ارشد به تیم مدیریتی Xbox ملحق شده است.
باتوجه به اگهی اخیر مایکروسافت که خواهان استخدام افراد با استعداد و باتجربه در توسعه IP جدید AAA واقع در سانتا مونیکای امریکا میباشد، به نظر میرسد اقای Darrel Gallagher قرار است در E3 پیش رو به صورت رسمی به عنوان مدیر رسمی این استدیو تازه تاسیس معرفی و درباره اهداف این استدیو صحبت شود، چرا که در سابقه کاری وی فعالیت در منطقه سانتا مونیکا به چشم میخورد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

220px-RelicEntertainmentLogo.svg.png

پروژه های قطعی: Age of Empires 4 برای PC
پروژه های احتمالی: Age of Empires 4 برای Xbox
پس از تعطیلی استدیو Ensemble و به مشا رفتن اینده سری بازیهای Age of Empires به عنوان یکی از محبوبترین های سبک استراتژیک ریل تایم بالاخره بعد از سالیان دراز فیل اسپنسر این سری را احیا کرد و در گیمزکام سال 2017 نسخه چهارم این سری با نام Age of Empire 4 معرفی شد. برخلاف انتظار بسیاری که فکر میکردند AoE 4 توسط تیم داخلی Decisive Games قرار است توسعه یابد وظیفه ساخت این بازی به استدیو ترد پارتی کارکشته و شناخته شده ی Relic Entertainment واگذار شد. باتوجه به عدم حضور مایکروسافت در کنفرانس PC در E3 پیش رو ممکن است نمایش احتمالی بازی AoE 4 به کنفرانس اصلی Xbox همراه با اعلام ساپورت رسمی کنسولهای خانواده Xbox از موس و کیبورد منتقل شود.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png



 
آخرین ویرایش:
بازیهای جاپونی گرافیک محور نیستند !! . بعد چطوری میگین واسه خودتون الکی انحصاری شدن !! یکم مطالعه کنین تا بدونین فن بیس و علاقه ی شرقیها روی چه کنسولیه و از همه مهمتر سازنده خودش انتخابش چی بوده .

این نسل همه میدونند سونی چقدر از بازی های ترد پارتی ژاپنی سود برد و نمیشه انکارش کرد حالا خود اسپنسر میگه رفتم ژاپن و با مسئولای باندای نامکو ملاقات کردم که بازی فلان رو بیارن برای Xbox خیلی مهمه به نظرم

مگه Monster Hunter برای وان امد کم فروش کرد (دو ماه تو امریکا پرفروشترین بازی ماه اکس باکس بود)
 
در مورد بازی های Third Party نمایش Dying Light 2 چه خفن بود، من با نسخه قبلی حال کردم ولی این یکی خیلی بهتر به نظر میاد. DMC V شدیدا ضعیف بود به نظرم، دقیقا برداشتن شخصیت اصلی SB رو آوردن تو بازی :| ولی اینکه امشب نشونش دادن خیلی خوب بود، حداقل میدونیم انحصاری نمیشه و ما هم میتونیم بازی کنیم چون شایعه در موردش خیلی زیاد بود :دی سایبرپانک خوب بود ولی از CDPR انتظار خیلی بیشتر از اینا داشتم. بقیه بازی ها هم خوب بودن اکثرا، اون بازی From Software خیلی تم مریضی داشت و با اون حال و هوای اکشنی که داشت چیز عجیبی به نظر میرسه. Tomb Raider هم تا حدودی برام ناامید کننده بود، امیدوارم حداقل رو مخفی کاری بازی حسابی کار کرده باشن تا یه پیشرفت اساسی تو این بخش رو شاهد باشیم.
 
لاین آپ ۲۰۱۷ سونی پر پر شد:D و از قرار معلوم دیگه هم قرار نیست بازی های شرقی خود به خود انحصاری سونی بشن!
بازی های ترد پارتی هم که کلا باندل هاشون با ایکس باکسه که خودش تاثیر زیادی داره رو فروش چطور یه عده میگن ترد پارتی بدون محتوا انحصاری بدرد نمیخوره؟:))
 
اتفاقا من خودم از کسایی بودم که همیشه به این سیاست مایکرو انتقاد میکردم ! امروز دیدم یه تکونی به خودش داده خوشحال شدم ! اما منطقی که نگاه کنیم. هم دیره هم باز اشتباه داره به قضیه نگاه میکنه ! صرفا مولتی کردن بازی های ژاپنی. یا عرضه چند عنوان کمکی به این قضیه نمیکنه ! مایکرو باید بره دنبال کارهایی و برنامه ریزی مثل لاست اودیسه ! انحصاری های زیادی تو این سبک و سیاق
وگرنه بازی ژاپنی گنده تر از فاینال فانتزی نداریم ! فروش تمام نسخه ها در خوشبینانه ترین حالت ۱به ۳ بوده ! حالا چه برسه به کینگدوم هارتز و تیلز وسپریا !
که حتی تو خود کنفرانس هم ( مایکرو همیشه یه چند نفر از اینا که چند میگیری جیغ بزنی داره) با استقبال زیادی مواجه نشدن!
اقا یک عمر همین نبود بازیهای ژاپنی رو میزدید تو سر مایکروسافت حالا شدن بده کنفرانس ؟ :D اتفاقا این نسل مایکروسافت از نبود بازیهای ژاپنی خیلی ضربه خورد و یکسری بازی الکی الکی انحصاری سونی شدن مخصوصا این نسل زاپنی ها برگشتن روی دور و بازیهای خوب میسازند، حالا این بازیها برای Xbox هم میاد شد بده؟ :D
 
قبلا هم گفتم چندتا محوریت داشت کنفرانس :

1- ماکروسافت 5 تا استدیو (شش تیم) در یک کنفرانس میخره و معرفی میکنه .یعنی انحصاری های متنوع تر و بیشتر
2- ماکروسافت تقریبا بر خلاف اول نسل 90 درصد بازی های مولتی پلتفرم را دور خودش جمع کرده. تبلیغات اینها هم همش قراره روی ONE X با بهترین کیفیت باشه.احتمال هم داره کانتکت انحصاری یک سریشون داشته باشن.یک سری بازی ژاپنی بزرگ هم اینجا معرفی میشن.این نشون میده روابط ماکروسافت داره رشد میکنه
3- به تیم های ایندی همچنان اهمیت ویژه ای داده میشه.یک سری از اینها انحصاری های زمانی یا دایمی هستن
4- اشاره به سرویس Game Pass میشه و مشخصه رشد خواهد کرد
5- Microsft AI احتمالا یک رشدی در زمینه هوش مصنوعی ایجاد کنه
6- پیام میده مستقیم که تیم One X داره کنسول بعدی را میسازه. (یعنی احتمالا بازم یک کنسول خیلی خفن باشه)
7- ادامه های Gears,Halo,Forza مشخصا با کیفیت بیشتری خواهد بود.

لیست Third Party های مهم نشون داده شدن :
Division 2
Battlefield 5
DMCV
Metro
Dying Light2
Just Cause 4
Shadow Die Twice
Jump Force
Life Is Strange
Fallout 76
KH3
Shadow Of Tomb Raider
Cyperbunk
....
 
آخرین ویرایش:
قابل احترام ترین حرکتی که امشب دیدم به نظرم برای تک لند بود! رفتن کریس اولون رو آوردن برای تغییر بازی!
چیزایی که در مورد بازی شنیدم فقط جای احترام داره! خیلی مهم که نخواستن یه تجربه باحال اما سطحی ارائه بدن! به شدت امیدوارم.

نمایش سایبرپانک هم به شدت غیر منتظره بود! من داشتم می بستم که نشون دادن و درست ندیدم ولی چیزی که دیدم یه دنیای عظیم بود! امیدوارم بیشتر نشون بدن.
بازی جدید FS هم که انحصاری نبود خداروشکر :D کسی دقت کرد که ناشرش اکتیویژنه؟ :|
 
ماکان این نسل چنتا بازی ژاپنی عالی دم دستی و الکی الکی انحصاری سونی شدند؟ خداییش نمیتونید انکار کنید اهمیت نمایش این بازی ها رو وقتی هم تایید میشه بالاترین کیفیت بصری کنسولی شون متعلق به Xbox هست

خوب مگه من میگم نمایش مولتی ها بد بودن؟:دی مایکروسافت برخلاف پارسال که همش ایندی نشون داد امسال بازی های خوبی رو آورد تو کنفرانس خودش، خصوصا DMCV که حال گیری اساسی بود:دی همه منتظر بودن تو کنفرانس سونی ببینن اما سر از کنفرانی مایکرو در آورد. حتی خود من برعکسش رو فکر میکردم و انتظار داشتم RE2:R رو ببینم و تقریبا برام مسجل شده بود تو کنفرانس سونیه. (که البته تقصیر علی دانته است:دی) در اینکه کنفرانس مایکروسافت خوب بود هم که اصلا شکی نیست، فار فار اوی از کنفرانی های دو سال قبل بهتر و هیجان انگیز تر بود. نمایش بازی های ژاپنی هم که اتفاقا از نظر من نقطه عطف کنفرانس بود، وسط کنفرانس هم گفتم، از این نظر شبیه مایکروسافت نسل قبل شد.

اما با این حال کنفرانس که همش نمایش تریلر بازی های مولتی نیست. اگه تاکید میکردن کانتنت انحصاری داره، یا روی X1X دقیقا چه تفاوتی داره به نظر من میتونست بهتر باشه. فکر کنم همه قبول داشته باشن تو کنفرانس های E3 چیزی که مهمه سورپرایز یا نمایش های انحصاری یا ورلد پریمیر جدید هست. مایکرو از نظر ورلد پریمیر عالی بود، اما از نظر انحصاری و غافلگیری خوب نبود واقعا. هیلو و گیرز و فورتزا، خوب واقعا همه انتظار این هارو داشتن، دارن و خواهند داشت. من فکر میکردم در بدترین حالت حداقل یه IP جدید انحصاری معرفی میکنه که نکرد.

حالا نمیخوام بحث مقایسه ای رو پیش بکشم، الان اکثر فن های مایکروسافت هم حسابی هایپن نمیشه خیلی بحث کرد تا این هیجان فروکش بکنه، اما تو کنفرانس سونی میبینید تفاوت در چیه و معرفی IP های انحصاری جدید و گیم پلی های فک برانداز با گرافیک های عجیب غریب یعنی چی. یا سورپرایزهایی که حالا فردا همه میبینن.

به هر صورت در اینکه بهترین کنفرانس چند سال اخیر مایکرو بود که اصلا شکی نیست و بحثی نداریم.
 
به نظر من یکی از بهترین کنفرانس های تاریخ مایکروسافت بود. نمایش فوزترا جزو یکی از بهترین نمایش هایی بود که تا به امروز دیده بودم و واقعا بالاتر از کل نمایش هایی بود که تو کنفرانس پخش شد. نمایش گیرز هم عالی بود و کاملا به جو و اتمسفر تاریک شماره دوم نزدیک شده بود. احتمالا از اواسط بازی هم کنترل مارکوس و پسرشو به دست میگیریم و باید بریم دنبال کیت. بقیه نمایش‌ها هم خوب بودن. اما گل سر سبد کنفرانس قطعا خرید پنج استودیو جدید مخصوصا پلی‌گراند و نینجا تئوری بود که جفتشون پتانسیل ساخت ip های جدید در حد گیرز و هیلو دارند و تعهد مایکروسافت به برند Xbox نشون میدن.
اما در کل باید در نظر بگیریم سونی از لحاظ انحصاری و استودیو ها وضعیت بهتری داره و این کاملا واضح، اما تلاش مایکروسافت هم ستودنیه و احتملا از چند سال آینده با معرفی بازی‌های استودیو های جدید، وضعیت این کمپانی بهتر هم میشه.
 
کنفرانس خارق العاده بود
اول از همه نمایش اوری خیلی خیلی توجهمو جلب کرد
بعدش مگاتونی به اسم سکیرو...
واقعا نمیدونم تو مغز میازاکی چی میگذره ولی فوق العادست جدی این بشر
چه گیم پلیی چه ضرب اهنگی
خارق العاده بود!
نمایش گیرز 5 ام واقعا عالی بود
بنظرم خیلی بازی بهتری نسبت به 4 میشه و قشنگ برمیگردونه گیرزو همونجا که باید میبود!:دی
ولی مگاتون کنفرانس
خرید 5(در واقع 6) استودیوی جدید بود (سونی همین الان حدودا 8 تا استودیوی اکتیو aaa ساز داره فک میکنم)
و نینجا تئوری :'(
چقدر دوست داشتم ادامه هونلی سورد و سه گانه رو ببینم
بعد از هل بلید کاملا متقاعد شده بودم که سونی یه شانس دیگه بهشون میده و هونلی سوردو سه گانشو تموم میکنن که مایکرو از راه رسید متاسفانه! :((
استودیوی خارق العاده ای هستن و اینو بارها نشون دادن
امیدوارم ازشون یه اینسلیود خوب ببینیم
 
  • Like
Reactions: HIGH DEVS and Cj_sa
عجب کنفرانس مشتی بود... واقعا دم تمامی عوامل و فیل اسپنسر گرم... اصلا به فیل اعتقادی ندارم ولی نحوه ی اجرا کنفرانسش بی نظیر بود واقعا... درکنار کنفرانس دو سال پیش سونی میتونم بگم بهترین بود برام:x
چه معرفی های قشنگ و چه سوپرایز های پشم ریزونی\m/
گل سر سبد مجلس هم معرفی گیرز 5 بود که اولش خیلی شیک ترول کردن:)) دومی هم سایبرپانک بود که موقعی که ناامید شدم یهو هایپ زد بالا و هردوشون هم نمایش خفنی داشتن:x
از DMCV ناامید شدم... با احترام به تمام فن های بازی و کارگردانش ولی چیزی که توی تریلر دیدم نابود بود... یعنی اگه اون لگوی بازی نبود فکر میکردم نینجا تئوری اومده شماره ی دوم ریبوت رو ساخته... هرچند خودم خیلی خیلی ریبوتش رو دوست دارم ولی چیزی که منتظرش بود یه DMC اصیل و خفن بود نه ریبوت:-w
خبر خرید نینجا تئوری رو هم به مایکی فن ها تبریک میگم امیدوارم کارشون بگیره و مثل rare نشن:-"
و مرسی از سونی که نینجا تئوری رو نخرید... هی میگن میخوایم گسترش بدیم خب لامصبا اینو میخریدین:-s
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or