نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2018 Press Conference

بیشتر منتظر کدام نمایش یا رونمایی هستید؟ (رویدادهای با حداقل شانس معرفی)


  • مجموع رای دهنده‌ها
    114
  • نظرسنجی بسته شده است .

Ali Venom

کاربر سایت
همانند هر سال انتظار میرود مایکروسافت با کنفرانس خبری در E3 پیش رو حضور داشته باشد. پارسال توجه اصلی تیم اکس باکس در مراسم به Xbox One X و قدرت سخت افزاری ان معطوف بود ولیکن حال یکسال گذشته است و همه چه دارندگان X1 و چه غیر آنها منتظر محتویات جدید انحصاری هستند.

زمان رسمی کنفرانس:
بیست و یکم خرداد، ساعت نیم بامداد

XboxatE32018HERO-hero.jpg

یکی از نقاط تفاوت امسال با سالهای گذشته بدین گونه است که مایکروسافت تقریبا هیچ عنوان بزرگی را که از قبل معرفی کرده باشد به عنوان حاضر در این مراسم ندارد. به بیان بهتر امسال هر چه که هست باید منتظر رونمایی های جدید باشیم. شاید این مسله به سیاست جدید تیم اسپنسر برمیگردد که نمیخواهند همچون گذشته بازی ها را پیش از موعد معرفی کنند تا به دنبال ان فشار طرفداران و رسانه ها دست انداز توسعه پروژه ها شود. این سیاست از سمت ناشرین دیگری همچون بتزدا، EA، اکتیویژن و... اعمال میشود ولیکن باید ببینیم برای مایکروسافت به عنوان یک کمپانی توسعه دهنده پلتفرم جواب میدهد یا خیر.

لیست استدیو ها و پروژه های مرتبط با مایکروسافت استدیو:


220px-343_Industries_logo.svg.png

343 Industries
پروژه های قطعی: Halo 6
پروزه های احتمالی: عنوان جدیدی از Halo در سبکی غیر از شوتر اول شخص | Halo: MCC برای PC

استدیو 343 Industries پیش تر به صورت لفظی جدیدترین نسخه این سری یعنی Halo 6 را تایید کرده است و قطعا میدانیم این بازی در حال ساخت است. اما انچه که از شواهد برمی اید احتمالا این بازی در سال 2018 عرضه نخواهد شد و به سال 2019 موکول میشود. یکی از اصلی ترین دلایل ان را میتوان افزایش کیفیت محصول نهایی با طولانی تر شدن زمان توسعه بازی دانست. Halo 5 علارقم کیفیت قابل قبول در بخش چند نفره ولیکن در کسب رضایت طرفداران این سری در بخش داستانی به مشکل خورد و یکی از سریع ترین واکنش های این استدیو اعلام تمرکز بیشتر نسخه جدید بر روی مستر چیف بود. همچنین انها با استخدام نیروهای جدید و توانا همچون Paul Crocker (کارگردان روایت داستانی Batman Arkham City و...) و Jeremy Cook (کارگردان هنری Halo Wars 2) سعی در بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر Halo 6 به عنوان یک محصول killer app دارند. همچنین در جدیدترین اگهی استخدامی استدیو 343 نیاز به یک طراح ارشد گرافیک که مجذوب 4K/60FPS باشد برای عنوان اول شخص بعدی Halo اشاره شده است.
به هر جهت Halo 6 چه در سال 2018 و یا 2019 عرضه شود E3 پیش رو بهترین فرصت برای نمایش بازی میباشد.

سری بازیهای Halo جدا از عناوین اصلی که به صورت اول شخص عرضه میگردند در سبک های مختلفی دیگر همچون استراتژیک و غیره با همکاری استدیوهای ثالث هم ظاهر شده اند. دنیای غنی هیلو پتانسیل ساخت بازیهای متنوع بسیاری دارد و همیشه شایعه ساخت اثری از هیلو در یک سبک متفاوت وجود دارد. هر چند با احتمال قوی تر حضور Halo 6 شانس حضور نسخه فرعی از این سری در E3 پیش رو کمرنگ تر میشود ولیکن به هر جهت اتفاق هر چیزی ممکن است.

بسیاری خواهان عرضه Halo: MCC بر روی PC هستند و استدیو 343 هم اعلام کرده است به این مسله اگاهند ولیکن در حال حاضر هیچ برنامه ایی برای اعلام رسمی ان ندارند. با توجه به کمتر شدن حساسیت دارندگان کنسول Xbox نسبت به عرضه انحصاری هایشان بر روی PC، انتظار میرود بالاخره این اتفاق ممکن شود. هر چند بعید است در کنفرانس اصلی Xbox رخ دهد و به کنفرانس مخصوص PC منتقل شود.
در اخرین خبر فیل اسپنسر به صورت واضح اعلام کرد برای اوردن تجربه رسمی هیلوهای کلاسیک به PC بسیار هیجان زده هستند.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


Playground_Games_Logo_Small_2017.png

Playground Games

پروژه های قطعی: Froza Horizon 4 | نسخه جدید سری بازیهای Fable

از انجایی که میدانید عرضه یک نسخه جدید از سری بازیهای مسابقه ایی Forza در ابتدای پاییز تبدیل به روتین صنعت گیم شده و امسال طبق سنت نوبت Forza Horizon 4 میباشد و حال اقای Fernanda Delgado مدیر Xbox در اسپانیا و پرتغال به صورت رسمی تایید کرد که این بازی در E3 پیش رو معرفی خواهد شد. توقعات باتوجه به عملکرد استدیو پلی گراند در سه نسخه قبلی بسیار بالا رفته و باید ببینیم انها با رهبری رالف فولتون میتوانند باری دیگر از پس انتظارات به خوبی برایند یا خیر!

همانطور که سری Forza Horizon هر نسخه بزرگ و بزرگتر میشد، استدیو پلی گراند هم در کنار ان رشد کرد تا انکه در سال 2017 اعلام کردند ساختمان دومی به منظور ساخت عنوانی غیر ریسینگ تاسیس کرده و افراد کارکشته صنعت گیم که در پروژه هایی همچون MGS، GTA V و... فعال بوده هم به استخدام دراورده اند. پرسش، حدس و گمان ها درباره پروژه جدید این استدیو که در اوج به سر میبرد ذهن بسیاری را مشغول کرده بود تا زمانی که یوروگیمر از راه رسید و با توجه به منابع معتبری که دارد مهر تاییدی بر شایعه های ساخت فیبل جدید توسط استدیو پلی گراند زد. البته با توجه به اینکه ساخت این اثر در ابتدای راه خود میباشد بعید است در مراسم پیش رو حضور داشته باشد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-Moon_Studios_logo.png

Moon Studios

پروژه های قطعی: Ori and the Will of the Wisps
پروژه های احتمالی : عنوان انحصاری جدید با موتور Unity

استدیو Moon در E3 سال 2017 با نمایشی بسیار زیبا دنباله عنوان موفق و تحسین شده Ori را با نام Ori and the Will of the Wisps برای W10 و X1 بدون تاریخ عرضه مشخصی معرفی کرد. حال پس از گذشت یکسال سکوت خبری انتظار میرود این استدیو در ای تری پیش رو تاریخ عرضه بازی را برای انتهای 2018 و یا ابتدای 2019 تایید کند.

در جدیدترین اگهی استخدام این استدیو ذکر شده است انها به دنبال برنامه نویسهایی مسلط به موتور یونیتی برای پروژه ایی معرفی نشده در کنار Ori هستند. حال این پروژه دوم هر چه که باشد باتوجه به روابط حسنه انها با مایکروسافت احتمال انحصاری بودنش بسیار زیاد میباشد.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-The_Coalition_Logo.png

The Coalition​
پروژه های قطعی: Gears of War 5
پروژه های احتمالی: Perfect Dark جدید

استدیو مذکور پس تغییر نام ان از بلک تاسک به کوالیشن به صورت واضح و رسمی اعلام کرد محور اصلی فعالیت انها بر روی ساخت بازیهای جدید براساس سری گیرز میباشد و راحت میتوان گفت ساخت Geow 5 قطعی میباشد و در حال پشت سر گذاشتن مراحل توسعه در سکوت خبری است. اما نکته قابل توجه به همکاری کوالیشن با استدیو Splash Damage برای ساخت بخش تکنفره Geow جدید میباشد، در جدیدترین لیست استخدامی های استدیو انگلیسی SP شاهد پست هایی برای بخش تکنفره سری گیرز از جمله طراح داستان، کارگردان سینمایی و ... میباشیم. این استدیو پیش در توسعه بخش مولتی پلیر بازی Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود.

استدیو کاندایی Storylab که در ضبط موشن کپچر Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود و جز همکاران رسمی مایکروسافت میباشد در وبسایت خود از ساخت Ip جدیدی با همکاری با کوالیشن خبر داد ولیکن مایکروسافت بعد از گذشت چند روز واکنش نشان داد و تنها اعلام کرد استدیو کوالیشن صرفا بر روی سری Geow مشغول خواهد بود. اما بسیاری احتمال میدهند منظور از Ip جدید ریبوت سری Perfect Dark میباشد که چندی پیش شایعه های ان در کنار Fable جدید مطرح شد و حتی مجری برنامه Unlocked سایت IGN با اتکا به منابع خود به این شایعه قوت بخشید.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png

studio-gobo-squarelogo-1469079689535.png

Studio Gobo​
پروژه های احتمالی : عنوانی AA و یا AAA به صورت انحصاری برای مایکروسافت

استدیو Gobo سال گذشته کمی پیش از E3 در توییتر اعلام کرد در حال همکاری با مایکروسافت هستند و نمیتوانند برای انتشار اطلاعات بیشتر از این همکاری صبر کنند ولیکن برخلاف انتظار در E3 گذشته خبری از انها نشد و حال به نظر میرسد همه چیز به امسال موکول شده است.

با توجه به تعداد اعضای این استدیو و پروژه های مختلفی که با ناشرین دیگر همانند یوبیسافت در دست دارند بعید است به تنهایی عهده دار ساخت عنوانی بزرگ برای Xbox باشند و شاید همکاری به ساخت یک بازی AA ختم میشود.

همانطور که انتظار میرفت قرارداد میان مایکروسافت و استدیو Gobo به یک بازی AA ختم شد. Miami Street یک عنوان ریسینگ F2P میباشد که به صورت دسترسی زودهنگام برای PC عرضه شده است.

apps.29739.13946799520698385.ba364561-8e77-4b81-8220-d3128b01a04b.5027efb5-1d73-4b44-8cf4-fca731d76104

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

new-website.jpg
اقای Darrel Gallagher بیش از بیست سال در صنعت بازیهای ویدیویی حضور پررنگی دارد، از جمله حضور پنچ ساله در سونی، دو سال در راک استار، و بیش از ده سال در استدیو کریستال داینامیک که هفت سال سمت مدیریت را برعهده داشته و پس از ان دو سال در اکتیویژن به عنوان مدیر تولید مشغول بود. حال وی سه ماهی میباشد که به عنوان یکی از اعضای ارشد به تیم مدیریتی Xbox ملحق شده است.
باتوجه به اگهی اخیر مایکروسافت که خواهان استخدام افراد با استعداد و باتجربه در توسعه IP جدید AAA واقع در سانتا مونیکای امریکا میباشد، به نظر میرسد اقای Darrel Gallagher قرار است در E3 پیش رو به صورت رسمی به عنوان مدیر رسمی این استدیو تازه تاسیس معرفی و درباره اهداف این استدیو صحبت شود، چرا که در سابقه کاری وی فعالیت در منطقه سانتا مونیکا به چشم میخورد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

220px-RelicEntertainmentLogo.svg.png

پروژه های قطعی: Age of Empires 4 برای PC
پروژه های احتمالی: Age of Empires 4 برای Xbox
پس از تعطیلی استدیو Ensemble و به مشا رفتن اینده سری بازیهای Age of Empires به عنوان یکی از محبوبترین های سبک استراتژیک ریل تایم بالاخره بعد از سالیان دراز فیل اسپنسر این سری را احیا کرد و در گیمزکام سال 2017 نسخه چهارم این سری با نام Age of Empire 4 معرفی شد. برخلاف انتظار بسیاری که فکر میکردند AoE 4 توسط تیم داخلی Decisive Games قرار است توسعه یابد وظیفه ساخت این بازی به استدیو ترد پارتی کارکشته و شناخته شده ی Relic Entertainment واگذار شد. باتوجه به عدم حضور مایکروسافت در کنفرانس PC در E3 پیش رو ممکن است نمایش احتمالی بازی AoE 4 به کنفرانس اصلی Xbox همراه با اعلام ساپورت رسمی کنسولهای خانواده Xbox از موس و کیبورد منتقل شود.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png



 
آخرین ویرایش:
کنفرانس خوبی بود واسه همه پلتفرم ها ما هم خوشحال شدیم که فهمیدیم چی قراره تو کنسولمون بیاد. فقط battletoads خوشحالم کرد که اونم مثل cuphead با وصل دسته ps4 به pc از اون لذت میبرم.:D
 
کنفرانس واقعا بی نظیر بود! بعضی ها قبل کنفرانس بیخود جو می دادن که حالا بیان مثلا بگن انتظاراتشون برآورده نشده! باشه ولی نیاز نیست بکنیش تو حلق بقیه!

این کنفرانس دقیقا آینده اکس باکس رو هدف گرفت! اسپنسر آخرش در مورد بنچمارک شدن کنسول بعدی اکس باکس و پلتفرم استریمینگ جدید صحبت کرد! در کنار معرفی های جدید این نشون داد که دیگه خبری از اشتباه های نسل فعلی نیست! بازی های خفنی هم معرفی شدن که در مورد انحصاری ها کافی بودن! الان آخر نسله و دلیلی نداره بیان هر چی دارن و ندارن بزارن واسه ساختن انحصاری جدید برای X1! مطمئن باشید سونی هم دیگه روند رگباری معرفی انحصاری جدید رو کنار میزاره!
 
بابا بیخیال دیگه ! فرست پارتی شدن نینجا تئوری یه تف تو صورت سونی بود ! چند روزه میخواستم بیام در مورد برکنار شدن اندرو هاوس یه بحثی رو راه بندازم ! منتظر دلایل موثق تری بودم. که ....
سونی نیازی نداره اخه!همینجوریش برنامه فرست پارتیاش پره سانتام که تو همین سبک موتورش تازه راف افتاده بیاد رقیب الکی برای بازی خودش درست کنه؟باز خدا رحم کرد اینا سی دی پراجکتو نخریدن!
برنامه اینا اینقدر زیاده فردا شب معلوم نیست نوبت به بازی جدید چه انحصاری چه ثرد پارتی برسه یا نه!خریدن استودیو وقتی خودشون این همه دارن چه کاریه!تو سبک کاری نینجام الان GOW داره پادشاهی میکنن اینا مونده برسن به اینا!
 
  • Like
Reactions: Adidas95
ماکان این نسل چنتا بازی ژاپنی عالی دم دستی و الکی الکی انحصاری سونی شدند؟ خداییش نمیتونید انکار کنید اهمیت نمایش این بازی ها رو وقتی هم تایید میشه بالاترین کیفیت بصری کنسولی شون متعلق به Xbox هست
بازیهای جاپونی انحصاریها گرافیک محور نیستند !! . بعد چطوری میگین واسه خودتون الکی انحصاری شدن !! یکم مطالعه کنین تا بدونین فن بیس و علاقه ی شرقیها روی چه کنسولیه و از همه مهمتر سازنده خودش انتخابش چی بوده .
 
  • Like
Reactions: Morgoth Bauglir
عالي تَر از اين نميشد اين كنفرانس واقعا هنوز باورم نميشه nt رو گرفتن @-)و initiative ،چه بازي ميشه jump force و سكيرو،من امسال Xbox گرفتم واسه اونايي هم كه ميان هيت ميورزن لطفن وضع ماليتونو خوب كنيد تا بتونين هم Xbox داشته باشين و هم ps4 و هم نينتندو ،دليلي هم نمي بينم كسايي كه سوني فن هستن بيان اين پيج دري وري بگن ،ديگه از اين كنفرانس بهتر كجا دارين واقعا تبريك به Xbox دارا ،فقط چرا از هيلو جديد بيشتر نشون ندادن مشكوك ميزد ؟؟؟!، سايپرپانك هم كه حرفي نزاشت البته تريلرش خيلي شلوغ بود اميدوارم گيم پلي تو كنفرانس سوني ازش ببينيم ،
 
بابا زیاد توقع اضافی نباید داشته باشید :دی مایکروسافت چند سال گند زد و بعدش هم جریانات طوری پیش میرفت که همه فکر میکردن دیگه اکثر بازی هاش آنلاین میشن، ولی امشب نشون داد که هدفش فقط بازی آنلاین نیست. PG رو خریده که داره یه بازی RPG میسازه، NT رو خریده که تخصصش بازی های داستان محور هست، سازنده We Happy Few شاید استودیو خاصی نباشه ولی حداقل مشخصه اینم رو بازی های داستان محور کار میکنه، حتی اون استودیو که تو سانتامونیکا تاسیس شده هم به خاطر اینکه رییسش تقریبا تمام عمرش رو بازی های تک نفره کار کرده میشه امیدوار بود اینا هم رو عناوین داستان محور کار کنن. اینکه مایکروسافت چند ساله ضعیف کار کرده و برای همین 2018 هم به جز FH4 بازی خاصی نداره و این قضیه ناامید کننده هست حرف کاملا درستیه، ولی حداقل امشب فهمیدیم برای آینده برنامه ریزی درست و حسابی کردن. فقط کافیه کنفرانس امسال رو با پارسال مقایسه کنید، هر چه پارسال داد میزد که مایکروسافت بیخیال برند ایکس باکس شده، امسال قضیه عوض شد :دی
 
بیخیال حالا نیاز نیست در و دیوار بزنی... منتظر باش ببین سونی معرفی جدید اصلا داره!

از نظر محتوا منی که با دقت دیدم یکی از خفن ترین کنفرانس های چند سال اخیر بود خصوصا معرفی 5 استودیو که یه دلیل محکمه برای اعتماد کسایی که مایکروسافت رو زیر نظر دارن برای نسل بعد!
سونی معرفی جدیدم نداشته باشه ۴ تا انحصاری خفن داره.
میخوای لینک پیش خرید نسخه PS4 تمام این بازی هایی که مایکرو نشون داد به جز یکی دو تا رو بفرستم؟
 
  • Like
Reactions: Morgoth Bauglir
حقیقتا از کنفرانس خیلی لذت بردم :D
درسته انحصاری جدید نشون ندادن ولی نمایش کلی بازی خفن ( حالا اصلا مولتی ) نمایش نسخه‌ی بعدی انحصاریای خوبشون و خرید استدیوهای جدید واقعا خوب بود!
یه چیزیم که هست دوستان شاید انتظار داشته باشن یه کمپانی یه ساله صفر تا صد بره :D ولی چیزی که این کنفرانس نشون داد پیشرفت مایکروسافت و تعهدش به بهتر شدنه چیزی که تو کنفرانسای چند وقت اخیر به جز بخش سرویس و سخت افزار چندان مشهود نبود :D

پ.ن : دوستان شاید اهمیت بودن مولتی پلتفرما تو کنفرانسو نبینن ولی برای یه کمپانی صاحب کنسول که از اول نسل تو فروش عقب بوده و انتقادات شدیدی ازش میشه و حتی آمار فروش کنسولشم نمیده ( همین سال پیش مارکتینگای سونی رو کلی کوبوندن تو سرش ) اینکه نشون بده هنوز بقیه‌ی شرکتا باهاش همراهن خودش خیلی مهم محسوب میشه و یه حالت اعتماد سازی داره. البته این نظر منه نظر دوستان دیگه هم محترمه قطعا :D

استدیویی چیزیم میخواد بخره (به غیر از اونایی که شایعش هست ) بره سراغ امثال Ninja Theory که هایپ کمتری (قیمت کمتری) دارن در عین حال کیفیت خوبی تحویل میدن.

خودمم فکر نمیکردم مایکرو انقدر ازم حساب ببره lol :p:D
 
این SOTR چقدر داغون بود تریلرش بعد واقعا حرکتشون چیپ بود اونجایی که لارا وایساده بود پشتش محیط جنگلی نشون دادن یک لحظه گفتم U4 و نیتن اومد جلو چشمم همون سبک
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or