نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2018 Press Conference

بیشتر منتظر کدام نمایش یا رونمایی هستید؟ (رویدادهای با حداقل شانس معرفی)


  • مجموع رای دهنده‌ها
    114
  • نظرسنجی بسته شده است .

Ali Venom

کاربر سایت
همانند هر سال انتظار میرود مایکروسافت با کنفرانس خبری در E3 پیش رو حضور داشته باشد. پارسال توجه اصلی تیم اکس باکس در مراسم به Xbox One X و قدرت سخت افزاری ان معطوف بود ولیکن حال یکسال گذشته است و همه چه دارندگان X1 و چه غیر آنها منتظر محتویات جدید انحصاری هستند.

زمان رسمی کنفرانس:
بیست و یکم خرداد، ساعت نیم بامداد

XboxatE32018HERO-hero.jpg

یکی از نقاط تفاوت امسال با سالهای گذشته بدین گونه است که مایکروسافت تقریبا هیچ عنوان بزرگی را که از قبل معرفی کرده باشد به عنوان حاضر در این مراسم ندارد. به بیان بهتر امسال هر چه که هست باید منتظر رونمایی های جدید باشیم. شاید این مسله به سیاست جدید تیم اسپنسر برمیگردد که نمیخواهند همچون گذشته بازی ها را پیش از موعد معرفی کنند تا به دنبال ان فشار طرفداران و رسانه ها دست انداز توسعه پروژه ها شود. این سیاست از سمت ناشرین دیگری همچون بتزدا، EA، اکتیویژن و... اعمال میشود ولیکن باید ببینیم برای مایکروسافت به عنوان یک کمپانی توسعه دهنده پلتفرم جواب میدهد یا خیر.

لیست استدیو ها و پروژه های مرتبط با مایکروسافت استدیو:


220px-343_Industries_logo.svg.png

343 Industries
پروژه های قطعی: Halo 6
پروزه های احتمالی: عنوان جدیدی از Halo در سبکی غیر از شوتر اول شخص | Halo: MCC برای PC

استدیو 343 Industries پیش تر به صورت لفظی جدیدترین نسخه این سری یعنی Halo 6 را تایید کرده است و قطعا میدانیم این بازی در حال ساخت است. اما انچه که از شواهد برمی اید احتمالا این بازی در سال 2018 عرضه نخواهد شد و به سال 2019 موکول میشود. یکی از اصلی ترین دلایل ان را میتوان افزایش کیفیت محصول نهایی با طولانی تر شدن زمان توسعه بازی دانست. Halo 5 علارقم کیفیت قابل قبول در بخش چند نفره ولیکن در کسب رضایت طرفداران این سری در بخش داستانی به مشکل خورد و یکی از سریع ترین واکنش های این استدیو اعلام تمرکز بیشتر نسخه جدید بر روی مستر چیف بود. همچنین انها با استخدام نیروهای جدید و توانا همچون Paul Crocker (کارگردان روایت داستانی Batman Arkham City و...) و Jeremy Cook (کارگردان هنری Halo Wars 2) سعی در بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر Halo 6 به عنوان یک محصول killer app دارند. همچنین در جدیدترین اگهی استخدامی استدیو 343 نیاز به یک طراح ارشد گرافیک که مجذوب 4K/60FPS باشد برای عنوان اول شخص بعدی Halo اشاره شده است.
به هر جهت Halo 6 چه در سال 2018 و یا 2019 عرضه شود E3 پیش رو بهترین فرصت برای نمایش بازی میباشد.

سری بازیهای Halo جدا از عناوین اصلی که به صورت اول شخص عرضه میگردند در سبک های مختلفی دیگر همچون استراتژیک و غیره با همکاری استدیوهای ثالث هم ظاهر شده اند. دنیای غنی هیلو پتانسیل ساخت بازیهای متنوع بسیاری دارد و همیشه شایعه ساخت اثری از هیلو در یک سبک متفاوت وجود دارد. هر چند با احتمال قوی تر حضور Halo 6 شانس حضور نسخه فرعی از این سری در E3 پیش رو کمرنگ تر میشود ولیکن به هر جهت اتفاق هر چیزی ممکن است.

بسیاری خواهان عرضه Halo: MCC بر روی PC هستند و استدیو 343 هم اعلام کرده است به این مسله اگاهند ولیکن در حال حاضر هیچ برنامه ایی برای اعلام رسمی ان ندارند. با توجه به کمتر شدن حساسیت دارندگان کنسول Xbox نسبت به عرضه انحصاری هایشان بر روی PC، انتظار میرود بالاخره این اتفاق ممکن شود. هر چند بعید است در کنفرانس اصلی Xbox رخ دهد و به کنفرانس مخصوص PC منتقل شود.
در اخرین خبر فیل اسپنسر به صورت واضح اعلام کرد برای اوردن تجربه رسمی هیلوهای کلاسیک به PC بسیار هیجان زده هستند.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


Playground_Games_Logo_Small_2017.png

Playground Games

پروژه های قطعی: Froza Horizon 4 | نسخه جدید سری بازیهای Fable

از انجایی که میدانید عرضه یک نسخه جدید از سری بازیهای مسابقه ایی Forza در ابتدای پاییز تبدیل به روتین صنعت گیم شده و امسال طبق سنت نوبت Forza Horizon 4 میباشد و حال اقای Fernanda Delgado مدیر Xbox در اسپانیا و پرتغال به صورت رسمی تایید کرد که این بازی در E3 پیش رو معرفی خواهد شد. توقعات باتوجه به عملکرد استدیو پلی گراند در سه نسخه قبلی بسیار بالا رفته و باید ببینیم انها با رهبری رالف فولتون میتوانند باری دیگر از پس انتظارات به خوبی برایند یا خیر!

همانطور که سری Forza Horizon هر نسخه بزرگ و بزرگتر میشد، استدیو پلی گراند هم در کنار ان رشد کرد تا انکه در سال 2017 اعلام کردند ساختمان دومی به منظور ساخت عنوانی غیر ریسینگ تاسیس کرده و افراد کارکشته صنعت گیم که در پروژه هایی همچون MGS، GTA V و... فعال بوده هم به استخدام دراورده اند. پرسش، حدس و گمان ها درباره پروژه جدید این استدیو که در اوج به سر میبرد ذهن بسیاری را مشغول کرده بود تا زمانی که یوروگیمر از راه رسید و با توجه به منابع معتبری که دارد مهر تاییدی بر شایعه های ساخت فیبل جدید توسط استدیو پلی گراند زد. البته با توجه به اینکه ساخت این اثر در ابتدای راه خود میباشد بعید است در مراسم پیش رو حضور داشته باشد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-Moon_Studios_logo.png

Moon Studios

پروژه های قطعی: Ori and the Will of the Wisps
پروژه های احتمالی : عنوان انحصاری جدید با موتور Unity

استدیو Moon در E3 سال 2017 با نمایشی بسیار زیبا دنباله عنوان موفق و تحسین شده Ori را با نام Ori and the Will of the Wisps برای W10 و X1 بدون تاریخ عرضه مشخصی معرفی کرد. حال پس از گذشت یکسال سکوت خبری انتظار میرود این استدیو در ای تری پیش رو تاریخ عرضه بازی را برای انتهای 2018 و یا ابتدای 2019 تایید کند.

در جدیدترین اگهی استخدام این استدیو ذکر شده است انها به دنبال برنامه نویسهایی مسلط به موتور یونیتی برای پروژه ایی معرفی نشده در کنار Ori هستند. حال این پروژه دوم هر چه که باشد باتوجه به روابط حسنه انها با مایکروسافت احتمال انحصاری بودنش بسیار زیاد میباشد.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-The_Coalition_Logo.png

The Coalition​
پروژه های قطعی: Gears of War 5
پروژه های احتمالی: Perfect Dark جدید

استدیو مذکور پس تغییر نام ان از بلک تاسک به کوالیشن به صورت واضح و رسمی اعلام کرد محور اصلی فعالیت انها بر روی ساخت بازیهای جدید براساس سری گیرز میباشد و راحت میتوان گفت ساخت Geow 5 قطعی میباشد و در حال پشت سر گذاشتن مراحل توسعه در سکوت خبری است. اما نکته قابل توجه به همکاری کوالیشن با استدیو Splash Damage برای ساخت بخش تکنفره Geow جدید میباشد، در جدیدترین لیست استخدامی های استدیو انگلیسی SP شاهد پست هایی برای بخش تکنفره سری گیرز از جمله طراح داستان، کارگردان سینمایی و ... میباشیم. این استدیو پیش در توسعه بخش مولتی پلیر بازی Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود.

استدیو کاندایی Storylab که در ضبط موشن کپچر Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود و جز همکاران رسمی مایکروسافت میباشد در وبسایت خود از ساخت Ip جدیدی با همکاری با کوالیشن خبر داد ولیکن مایکروسافت بعد از گذشت چند روز واکنش نشان داد و تنها اعلام کرد استدیو کوالیشن صرفا بر روی سری Geow مشغول خواهد بود. اما بسیاری احتمال میدهند منظور از Ip جدید ریبوت سری Perfect Dark میباشد که چندی پیش شایعه های ان در کنار Fable جدید مطرح شد و حتی مجری برنامه Unlocked سایت IGN با اتکا به منابع خود به این شایعه قوت بخشید.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png

studio-gobo-squarelogo-1469079689535.png

Studio Gobo​
پروژه های احتمالی : عنوانی AA و یا AAA به صورت انحصاری برای مایکروسافت

استدیو Gobo سال گذشته کمی پیش از E3 در توییتر اعلام کرد در حال همکاری با مایکروسافت هستند و نمیتوانند برای انتشار اطلاعات بیشتر از این همکاری صبر کنند ولیکن برخلاف انتظار در E3 گذشته خبری از انها نشد و حال به نظر میرسد همه چیز به امسال موکول شده است.

با توجه به تعداد اعضای این استدیو و پروژه های مختلفی که با ناشرین دیگر همانند یوبیسافت در دست دارند بعید است به تنهایی عهده دار ساخت عنوانی بزرگ برای Xbox باشند و شاید همکاری به ساخت یک بازی AA ختم میشود.

همانطور که انتظار میرفت قرارداد میان مایکروسافت و استدیو Gobo به یک بازی AA ختم شد. Miami Street یک عنوان ریسینگ F2P میباشد که به صورت دسترسی زودهنگام برای PC عرضه شده است.

apps.29739.13946799520698385.ba364561-8e77-4b81-8220-d3128b01a04b.5027efb5-1d73-4b44-8cf4-fca731d76104

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

new-website.jpg
اقای Darrel Gallagher بیش از بیست سال در صنعت بازیهای ویدیویی حضور پررنگی دارد، از جمله حضور پنچ ساله در سونی، دو سال در راک استار، و بیش از ده سال در استدیو کریستال داینامیک که هفت سال سمت مدیریت را برعهده داشته و پس از ان دو سال در اکتیویژن به عنوان مدیر تولید مشغول بود. حال وی سه ماهی میباشد که به عنوان یکی از اعضای ارشد به تیم مدیریتی Xbox ملحق شده است.
باتوجه به اگهی اخیر مایکروسافت که خواهان استخدام افراد با استعداد و باتجربه در توسعه IP جدید AAA واقع در سانتا مونیکای امریکا میباشد، به نظر میرسد اقای Darrel Gallagher قرار است در E3 پیش رو به صورت رسمی به عنوان مدیر رسمی این استدیو تازه تاسیس معرفی و درباره اهداف این استدیو صحبت شود، چرا که در سابقه کاری وی فعالیت در منطقه سانتا مونیکا به چشم میخورد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

220px-RelicEntertainmentLogo.svg.png

پروژه های قطعی: Age of Empires 4 برای PC
پروژه های احتمالی: Age of Empires 4 برای Xbox
پس از تعطیلی استدیو Ensemble و به مشا رفتن اینده سری بازیهای Age of Empires به عنوان یکی از محبوبترین های سبک استراتژیک ریل تایم بالاخره بعد از سالیان دراز فیل اسپنسر این سری را احیا کرد و در گیمزکام سال 2017 نسخه چهارم این سری با نام Age of Empire 4 معرفی شد. برخلاف انتظار بسیاری که فکر میکردند AoE 4 توسط تیم داخلی Decisive Games قرار است توسعه یابد وظیفه ساخت این بازی به استدیو ترد پارتی کارکشته و شناخته شده ی Relic Entertainment واگذار شد. باتوجه به عدم حضور مایکروسافت در کنفرانس PC در E3 پیش رو ممکن است نمایش احتمالی بازی AoE 4 به کنفرانس اصلی Xbox همراه با اعلام ساپورت رسمی کنسولهای خانواده Xbox از موس و کیبورد منتقل شود.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png



 
آخرین ویرایش:
دوستان در اینکه کنفرانس نمایش جذابی بود اصلا شکی نیست ، اصلا نداشتیم کنفرانس با این ریتم تند و پر از بازی مهم ...
اینکه من میگم متوسط بود از لحاظ تاثیرش روی موفقیت و کارکردش برای Xbox متوسط بود .
تازه اون تاثیری هم که میتونه بذاره برای نسل بعد و آینده ی Xbox ه ...
در واقع اگر بخوایم منطقی بهش نگاه کنیم واقعا متوسط بود در عین حال که بسیار پر زرق و برق بود و هیجان بسیار بالایی داشت .
بستگی داره چطوری بهش نگاه کنید ...

اگه اون تیکه Ninja Theory و PG رو فاکتور بگیریم متوسّط بود از نظری که تو میگی...
ولی خب با این دو تا فکر کنم هر جوری نیگاه کنیم یخورده آینده مایکرو و ایکس باکس بیشتر از متوسّط میان بالا
 
  • Like
Reactions: New Shredder
اخلاق بازیسازای جاپونی شما دستت نیومده ، برای کنسول شرقی بیشتر از کنسول غربی که من باشم اهمیت قائلن ! ، فکته ، اینکه MH رو مثال میزنی و من میتوتم کلی برات مثال بیارم و بحثو به نتیجه برسونم به نفع PS ، میتونم راحت اینکارو بکنم ، ولی تو علی میخوای برای X جواب بگیری که چرا بهش اهمیت نمیدن جوابتو خودت دادی ، پول براشون در اولویت نبوده ، اتلوس گفت ما همونقدی که بازیمون تو غرب فروخت توی ژاپنم فروخته ، برامون این موضوع که پول اولویت اول باشه اهمیتی نداره . این در مورد خیلیاشون صدق میکنه . واین مربوط به کونامی و کپکام نمیشه . خودشون تصمیم میگیرن مثل دیوید کیج و خیلیای دیگه .

امیر اون کامنت بالاییم رو بخون :D اونجا فکرکنم تقریبا به جواب رسیدیم اهمیت نمایش این بازیها تو کنفرانس مایکروسافت

همین الان ببین چه بچه هایی تو تاپیک هستن و با کنفرانس حال کردند چون بازی مورد علاقه اشون اینجا معرفی شد
 
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman
نینجا تئوری استودیویی بود که رابطه نزدیکی با سونی داشت ! توانایی فنی بالایی هم داشت ! حالا این توانایی بیاد بغل ثروت مایکرو ! بیان بیخ گوش سونی استودیو رو بر بزنن ببرن !
به نظرم برأي تعادل نسل خوب بود حالا از كجا معلوم سوني نياد اينسامنياك يا كوجيما پرادكشنو بخره مطمئن باش سوني اينكارو مي كنه اين رقابتا لازمه شما ببين از وقتي گيم پس رو معرفي كردن ،سوني بازي هاي پلاس فري شو بهتر كرده چه بازي هاي غولي رو فري كرده مطمئن باش اگه گيم پس نمود سوني هيچ وقت أين بازي هاشو فري نمي كرد
 
همون گیرز 3 هم شخصیت های زن داشت که تو کواپ قابل بازی بودن
کما اینکه تایید نشده کل بازی با کیت هست توی گیرز 3 چند مرحله رو با کول بازی می کردیم
کواپ ک اره یادم هست و یادم هست که اگر اشتباه نکنم در حد 1 ساعت با کول بازی میکردیم
مطمن باش تاییدش میکنند که همش کیت هست
 
یک چیزی که هست سونی راحت 4 سال از مایکروسافت تو ساخت بازیهای انحصاری جلوتر هست. از تعداد استدیو ها بگیرین تا کیفیت فنی شون ولی به نظرم مایکروسافت اینده رو برای Xbox گیمرها ترسیم کرد

بهترین سخت افزار، بهترین سرویس ها، و حالا میتونیم به همون تعداد سونی در اینده نه چندان دور انحصاری خفن و زیاد داشته باشیم و مهم تر از همه گیرز و هیلو هم داره دوباره به بالاترین سطح خودشون برمیگرده

اون تعداد نمایش زیاد مولتی پلتفرم ها که خصوصا ژاپنی ها هم زیاد به چشم می امدند به نظرم اهمیت داشت که نشون بده Xbox یک پلتفرم زنده است و همه بازیسازهای کوچیک و بزرگ از سرتاسر دنیا برای این پلتفرم بازی میسازند @vaan 2
به نظرم بازم ربطی به بازی های ژاپنی و عرضه اشون روی x1 نداره ! این مسئله ! اکثر این بازیا رو. استیم هم عرضه شدن همزمان یا با فاصله شش ماهه ! ولی بازم تاثیری توی فروش ps4 و فروش خود بازیا روی ps4 نداشتن ! به نظرم که بودنشون خوبه ! ولی به این شکل تاثیر گذار نیست ! برای x1 ! شاید نهایتا جلوی بعضی خریدارای x1. که احتمالش بود به خاطر این بازیا یه ps4 هم بخرن بگیره ! همین !
 
کنفرانس فوق العاده خوبی بود اصلا انتظار نداشتم حتی 1 لحظه هم جا برای اب خوردن نبودن. سونی فن ها هم بسه دیگه اینقدر غیر منطقی نظر ندید چندین عنوان انحصاری عالی رو نمایی شد که همگی هم نمایش های خوبی داشتن.
HALO INFINIT
GEARS 5
CRACKDOWN 3
CUPHEAD: THE DELICIOUS LAST COURSE
FORZA HORIZON 4
GEARS TACTICS
KINGDOM HEARTS III از انحصار خارج شد.
NIER: AUTOMATA” BECOME AS GODS EDITION از انحصار خارج شد.
Ori and The Will Of The Wisps
Sea Of Thieves DLC
Tunic
PlayerUnknown’s Battlegrounds

البته خودشون گفتن 18 تا انحصاری من 12 تا شو فهمیدم.
 
دوستان در اینکه کنفرانس نمایش جذابی بود اصلا شکی نیست ، اصلا نداشتیم کنفرانس با این ریتم تند و پر از بازی مهم ...
اینکه من میگم متوسط بود از لحاظ تاثیرش روی موفقیت و کارکردش برای Xbox متوسط بود .
تازه اون تاثیری هم که میتونه بذاره برای نسل بعد و آینده ی Xbox ه ...
در واقع اگر بخوایم منطقی بهش نگاه کنیم واقعا متوسط بود در عین حال که بسیار پر زرق و برق بود و هیجان بسیار بالایی داشت .
بستگی داره چطوری بهش نگاه کنید ...
خوب این نظر شما هست!
از نظر من کنفرانس غافلگیر کننده و فوق العاده سطح بالایی بود. مایکروسافت دیگه به رقابت با سونی تو این نسل نیازی نداره! کار بیهوده ای هست دیگه دید گیمرها تو این نسل شکل گرفته ولی با چنین کنفرانس حساب شده ای میشه تو نسل بعد رقابت رو دوباره ایجاد کرد! معرفی اضافه شدن 5 استودیو و صحبت کردن از کنسول بعدی... خیلی مهمه مایکروسافت هوشمندانه عمل کرد و کنفرانس سطح بالایی ارائه داده!

البته هر کس نظری داره به هر حال.
 
به نظرم برأي تعادل نسل خوب بود حالا از كجا معلوم سوني نياد اينسامنياك يا كوجيما پرادكشنو بخره مطمئن باش سوني اينكارو مي كنه اين رقابتا لازمه شما ببين از وقتي گيم پس رو معرفي كردن ،سوني بازي هاي پلاس فري شو بهتر كرده چه بازي هاي غولي رو فري كرده مطمئن باش اگه گيم پس نمود سوني هيچ وقت أين بازي هاشو فري نمي كرد
سونی بیاد تایید کنه که دث استرندینگ انحصاریه ،خرید کوجیما پروداکشن پیشکش! اینسامنیاک رو در جریانش نیستم خودم ولی یکی از دوستان میگفت سونی راغب بود بخره ! اونها زیر بار نرفتن به هیچ قیمتی ! امشب حوصلش نیست ولی فردا تو تاپیک خود ps. در مورد ضعف مدیریتی سونی که پشت موفقت ps4 پنهان موند رو یه نظری کلی درموردش میدم ! که تو دوران کاز هیرایی چه اتفاقاتی افتاد و اندرو هاوس چه عملکردی داشت!
 
امیر اون کامنت بالاییم رو بخون :D اونجا فکرکنم تقریبا به جواب رسیدیم اهمیت نمایش این بازیها تو کنفرانس مایکروسافت

همین الان ببین چه بچه هایی تو تاپیک هستن و با کنفرانس حال کردند چون بازی مورد علاقه اشون اینجا معرفی شد
اینکه راه استودیوهای شرقی رو میخواد باز کنه به عنوان یکی از ارکان اصلی بازیهای وان و اینکه طیف گسترده ای از سلیقه ها رو در بر بگیره ، تبلیغ خوبی بود ، ولی اینکه میگی چرا ، چگونه و دیدین :D من جواب اونا رو دادم ، امیدوارم موفق بشه .
 
  • Like
Reactions: Ali Venom

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or