این رو ام اضافه کن که با تغییر کاستوم در بازی همون تغییر توی کات سین اعمال میشه . دوربین رو ام که میشه تکون داد. QTE ام بعضی وقتا داره. دیگه نمیدونم چطور باید ثابت بشه اینها همزمان هستن! .Realtime ترین Cutscene های هر نسل رو معمولآ MGS داره !
توی قبلی ها که میتونستی دوربین رو یه ذره این ور اون ور کنی و زوم کنی و حتی بعضی جاها وسط Cutscene یه دکمه که میزدی ، وارد یه زاویه دیگه میشد و مثلآ از توی دوربین نشون میداد. توی MGS4 که دیگه ترکونده بودن ! به جز حرکت و زوم کردن دوربین ، وسط Cutscene دسته رو تکون میدادی رنگ لباس Snake تغییر میکرد ! حالا اون به کنار ، یه جاهایی توی هواپیما Cutscene نشون میداد و تو میتونستی در همون حال با یه روبات توی محیط حرکت کنی !!! یعنی Cutscene داشت پخش میشد و تو هر جای محیط که میخواستی میرفتی !!
یه تیکه توی این ویدئوی GZ دیدم که نشون میده این یکی هم Realtime هست. اینجا رو توی ویدئو با دقت ببینین :
اون تیکه که مشخص کردم یه لحظه سایه هاش یه جوری میشن و تکون میخورن !
ولی من همچنان مطمئنم روی کنسول های این نسل همچین گرافیکی رو نمی بینیم ! یه چیزهاییش رو میشه روی کنسول ها آورد ولی مجموعش رو نه.
واسه بخش فرمز رنگ:
اینو به هر زبونی که بگی بازم یکی یه بامبولی میتراشه که میشه !!. این گرافیک با این محیط با این جزئیات با این فریم ریت (120 ) ممکن نیست روی هیچ کنسولی اجرا بشه .
پ.ن. نورپردازی اون زمانی به اوج میرسه که هلی میاد واسه جابجائی سِنیک .