Metal Gear Solid 4: Guns of The Patriots

S0HEIL

کاربر سایت
Mar 16, 2008
1,547
دوستان می خواستم بپرسم چند ساعت طول می کشه تا بازی رو روی درجه سختی Liquid Easy تموم کنم؟ و هر کدوم از درجات سختی بازی چه تفاوتهایی با هم دارند ؟ (از لحاظ اسلحه ای که در شروع بازی داده می شه و همینطور بودن یا نبودن رادار)
تروفیهای بازی هنوز نیومده ؟ اگه نیومده در آینده میاد یا نه ؟
بازی مثل MGS3 که می زد دوست دارید مثل MGS1 بازی کنید یا MGS2 ، چنین انتخابی رو نمی ده ؟
بعد من می خوام بازی رو از یکی از دوستام بگیرم بازی کنم و دو هفته ای بهش بدم ، بنظرتون اگه رو درجه Liquid Easy روزی 6 ساعت بازی کنم چند روزه تموم می شه ؟
الانم امتحانای دانشگاهم نزدیکه و در برابر روزی 6 ساعت بازی باید روزی 8 ساعت هم درس بخونم:D بنظرتون الان که تروفیهای بازی نیومده رو یکی از درجه های آسون یا نرمال تموم کنم برام کافیه ؟
آخه برای عید صد در صد خودم بازی رو می خرم و اونموقع می تونم راحت رو همه ی درجات سختی تمومش کنم !
لطفا سریع جواب بدید چون فردا پس فردا دارم می رم MGS4 رو از دوستم بگیرم !
یه سوال دیگه هم داشتم :
یادمه موقعی که MGS4 داشت میومد قبلش کونامی دوباره MGS یک و دو و سه رو دوباره با نام MGS essential داد بیرون...سوالم اینه که این MGS essential برای PS3 اومد یا نه ؟
 
آخرین ویرایش:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,270
نام
امیر حسین
من بازی رو تو 7 ساعت یک روزه تقریبا تموم کردم!!!احتمالا تو 2 روز تمومش میکنی چون 2-3 ساعتی هم فقط میره برای CS هاش! (هفت ساعت فقط گیم پلیش بود! )
تروفی هاش هم هنوز نیمده یک مدت پیش شایعه شده بود خواهد آمد ولی هنوز خبری نیست!
نه فکر نکنم 3 MGS قبلی روی PS3 اومده باشند فقط میشه MGS1 رو از PSN به قیمت 7 دلار دانلود کرد!
من مطمئنم اگر بگیری بیشتر از یک بار تمومش میکنی! :d
 

L J A

کاربر سایت
Sep 12, 2009
494
نام
fake name
شما تو دو هفته روی درجه ی big boss hard و پس از اون boss hard export(یه همچین چیزایی :D) میزنی تمومش میکنی ولی از من میشنوی رو سالید نرمال برو که یه تیر میزنی نمیرن مثلا بعضی جا ها میزنی تو پاشون،پاشون بلنگه ابهت بازیو ببینی :D(یا میزنی اسلحه از دستشون بیوفته) ولی رو ایزی لیکویید ایزی بری یه تیر به هر جاشون :D بزنی خلاص...
 

SaDrA-HhH

کاربر سایت
Sep 15, 2008
3,831
نام
به یوزر کاربری مراجعه شود
یادمه موقعی که MGS4 داشت میومد قبلش کونامی دوباره MGS یک و دو و سه رو دوباره با نام MGS essential داد بیرون...سوالم اینه که این MGS essential برای PS3 اومد یا نه ؟

نه برای ps2 اومده
 

khorasaniii

کاربر سایت
Aug 27, 2009
69
متالگیر جوونم

اگه بار اول روی نرمال بری بار بعد روی big boss extreme برو مشکلی پیش نمی آد خداییش من بار اول توی 17 ساعت نرمال رفتمش با دیدین کل دمو ها بعد بدون دمو روی big boss extreme به مدت 4 ساعت رفتم اصلا مشکلی پیش نیومد ، مثل سگا نیست که یک درجه بازی رو سخت بکنی دیگه نشه غول رو بکشی!!
التبه بار دوم بدون اینکه آلارم بدم و کانتینیو استفاده بکنم رفتم که بهم لباس نامرئی و تیر نا محدود داد.
بار چهارم هم که رکورد ایران و جهان رو زدم و به مدت 2.43 رفتم!! خداییش اونهم راحت بود
ولی سطلان بازی هاست ها
 

SOL!D 5NAK3

کاربر سایت
Jul 26, 2008
2,674
نام
meyti
بار چهارم هم که رکورد ایران و جهان رو زدم و به مدت 2.43 رفتم!! خداییش اونهم راحت بود
شما ركوردتو upload كردي يا نه. .
و در ضمن بازي easter egg هايه زيادي داره تا همشو پيدا كني خيلي طول ميكشه.
لباس assassin هم خيلي قشنگه. بعد يه سري چيزا داره كه قبل گفتم كه خيلي جالبه . مثلا تو CS ها به MK.II به sonny يا كمپل بكوب ببين چي ميشه
 

khorasaniii

کاربر سایت
Aug 27, 2009
69
نکات جالب متال گیر

نه متاسفانه اینترنت توی دست وبالم توی خونه نیست وگرنه که وایمیسادم آنلاین بازی می کردم الان می آم دانشگاه از اینترنت اینجا استفاده می کنم اینجا هم نمی شه که بیای و پلی 3 بازی بکنی!!
دوستان باید توجه کنید که زمانیکه استرس هی داره بالا میره اگه نگاه مجله بکنی نه تنها که کاری برات نمی کنه بلکه هی عصبی تر می شی اما زمانیکه یک قرص compress بالا بندازی اونوقت استرست می آد پایین و اونموقع اگه نگاه مجله بکنی سوت ثانیه قضیه حله البته سیگار کاری به این چیزا نداره و استرس رو پایین می آره
یک راه جدید هم پیدا کردم اینه که زمانیکه استرست بالا می ره اگه توی آب دراز بکشی سوت ثانیه استرست می آد پایین و خونت هم زیاد می شه.
راستی یک تفنگی هستش که مسلسل هست و زمانیکه تیر باهاش شکلیک کنی اسنیک جو گیر می شه و داد میزنه و بالای خونت کلمه ی High combat می آد اگه زیاد باهاش شکلیک کنی یهو وجدان اسنیک بیدار می شه و یک جمله ای می گه که تو ذاتا از کشتن خوشت می آد!! اونوقت اسنیک حالش به هم می خوره و استفراغ می کنه.
یک چیز دیگه اینکه زمانیکه روی misson brifing که میری حتماً امتحان کردین که میشه با mkII توی هواپیما حرکت کنی و خون دوربین ... از این چیزا جمع بکنی حالا اگه به طبقه بالا بری جایی که سانی هستش اونجا روی میز یک پلی استیشن 3 روی میز سانی می بینی یک جا هم زمانیکه سانی پیش نائومی هستش اگه با mkII بری پیششون می بینی که سانی داره با PSP خودش بازی می کنه.
راستی یک جا هم زمانیکه سانی اردکش رو کوک می کنه که تخم مرغش بپزه زمانیکه پیش نائومی هستش رو می گم اونوقت بعد از اینکه اردکه کوکش تموم میشه که زنگ بزنه به ایرانی می گه غذا غذا...
حتماً زمانیکه اول بازی می ری و جای اون مجسمه قرار می گیری رو رفتین ، یک جای دیگه هم یک مجسمه دیگه هست که می شه جاش وایسی اونم جایی هستش که داری رسیستنس رو توی اروپا تعقیب می کنی و می ره توی پارک
راستی من با mkII از توی هواپیما صورت رایدن رو با ماسک پیدا کردم و برداشتم.
یک وینچستر قدیمی هم هستش که بعد از اینکه خریدمش قیمتش هم خیلی بالا بود 1000000 اگه اشتباه نکنم ، زمانیکه به یکی از سرباز ها شکلیک کنی کلی مهمات و خون .. از آسمون میریزه روی زمین البته تفنگه خیلی قدیمی هستش و زمانیکه می خواد دوباره پرش بکنه شروع می کنه با میله تمیزش می کنه. خب دیگه مزاحم اوقات شریفتون نشم بعدآ هم برمی گردم.
 

ice berg7

کاربر سایت
Mar 16, 2009
869
نام
ابراهیم
توی مرحله ی سه که دنبال اون رسیستنس میکنم وقتی با دید در شب جلو میرم یکی داره تعقیبم میکنه شما میدونید اون کیه؟:confused:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر