Multi Platform Metal Gear Solid Δ Snake Eater

سازنده
Konami
ناشر
Konami
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S

top_logo.png

Developer: Konami
Publisher: Konami
Genre: Tactical Espionage Action
Platforms: PlayStation 5 / Xbox Series X|S / Microsoft Windows
Release Date: TBA





 
آخرین ویرایش:

Taha75

کاربر سایت
Jan 24, 2022
1,674
نام
طاها
مشکل بت ساختنه. فنها و مدیا بت میسازن از طرف، دیگه هرچی به خوردشون بده میگن به به.
بله کوجیما بزرگ بود. ولی با V رسما تر زد. این مرض اوپن ورلد نمیدونم چیه همه اسیرش میشن. بعدم اومد دث استرندینگ ساخت.
مثل میکامی. بله میکامی یه زمان شاهکار اویل رو ساخت. ولی بعدا اومد اویل ویت این ساخت. یه بازی سیک و دیسگاستینگ.

حالا اینجا هی غر بزنن بگن بدون کوجیما تر میزنه بازی. اویل ۴ هم بدون میکامی ریمیک شد و ترکوند.
کوجیما کاری ندارم ولی میکامی با اویل ویتین ۱ نشان داد دود از کنده بلند می شود .

به جز گرافیکش بقیه موارد عالی و میخکوب کننده بودند .
 

Rohshen

کاربر سایت
Jun 30, 2016
1,687
اره بعدم با بالون می رفتن تو بیس :))
اخرشم داستان و بازی نصفه تموم می شد
در نهایت با متای 93 هم ختم به خیر شد
همین قدر مسخره
بعد یک عده برای متا دست و پا می شکونن
ملت با این امید آروم شدن که پارت ۲ یی وجود داره که یدفعه داستان بین کوجیما و کونامی همه چی رو بهم زد.یعنی درستشم این بود که اون پایان بازی ناقص بود و باید پارت بعدی میومد... هر ماموریت رو هم که دوبار انجام میدادیم...
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,973
نام
محمد
ملت با این امید آروم شدن که پارت ۲ یی وجود داره که یدفعه داستان بین کوجیما و کونامی همه چی رو بهم زد.یعنی درستشم این بود که اون پایان بازی ناقص بود و باید پارت بعدی میومد... هر ماموریت رو هم که دوبار انجام میدادیم...
نه.
فنتوم پین هیچوقت بیشتر از مرحله۴۳(?, یادم نیست دیگه حقیقتا دقیقشو. همون مرحله که فیلمش تو نسخه کالکتور بود) پیش نرفته بود.
کل بحثی که وجود داشت برای ادامه بازی یه چیز بود:

Chapter 3: Peace که حدث های مختلفی دربارش زده میشد که همشون مشخص شد ختم به Dead End اند. نهایتاً تو ساب ردیت NBGO (Never Be Game Over) که هدفش پیدا کردن ادامه بازی و تئوری ها بود، به این نتیجه رسیدیم که ادامه بازی و اون صحنه هایی که توی تریلرها بود و تو بازی نه (صورت خونی ونوم ، اون صحنه های تریلر Nuclear) بعد نوکلیر دیس ارمامنت فعال میشن.

نوکلیر دیس ارمامنت یه فعالیت آنلاین بود که توش باید همه Nuke های همه پلیر ها خنثی میشدن.
کار نشدی بود و بعد چند ماه و چند سال که کات سین بعدش تریگر شد، کونامی زیر بار نرفت و گفت باگ بوده و این حرفها.

در هر صورت چه به صورت دستی ، چه به صورت رسمی ، با فعال شدن نوکلیر دیس ارمامنت صرفا یه کات سین تحویل گیمر ها داده میشد و تمام.
_____________
کل فایل های بازی بررسی شدن ، همه کد های بازی که میشد استخراج کرد بررسی شدن (فایل های بازی پسوند اختصاصی داشتن که فکر کنم .gz بود). حتی یادمه خود من از کدها پرینت گرفتم و بررسی کردم که چندتا لوکیشن تو بازی هست و ...
هیچی که هیچی که هیچی.
صرفا بازی ناقص بود و تمام.


پ.ن: هنوز تئوری های مربوط به ونوم و بیگ باس را فکر کنم داشته باشم. :D یه استنباط هایی می کردیم که مثلا فلان قسمت بازی ، فلان طور بود، پس فلان جای اندینگ توهم ونوم بوده و...
همش هم Deep thinking بی جا بود. حیف :(
 

Cait Sith

Dauntless Feline Hero
کاربر سایت
Jan 21, 2009
2,976
اره بعدم با بالون می رفتن تو بیس :))
اخرشم داستان و بازی نصفه تموم می شد
در نهایت با متای 93 هم ختم به خیر شد
همین قدر مسخره
بعد یک عده برای متا دست و پا می شکونن
با بالن نمیرفتن عزیز هلیکوپتر میبردشون
متا هم نمیشه زیر سوال برد هم GZ شاهکار بود هم V هم PW جز GZ هم از دو تای دیگه خوشم نیومد به شخصه ولی واقعیتی هست.
ضمن اینکه بازی چاشنی فانتزی هم زیاد داره
همین فولتون فکر کنم با هواپیمای هرکولس فقط میشده حالا اینکه عملی بوده یا تئوری هم یادم نیست
شخصیتهایی که قدرتای فرابشری دارن هم بماند ولی در کل با بالن نمیرفتن شما صدای هلیکوپتر رو واقعا نمیشنیدی؟
ولی با V رسما تر زد. این مرض اوپن ورلد نمیدونم چیه همه اسیرش میشن. بعدم اومد دث استرندینگ ساخت.
اینکه کل منتقدین رو زیر سوال میبرید بیشتر یه نوع تروله احتراما
V که هیچ درش شکی نیست بازی بزرگی بود، DS هم مشکلی نداشت بازی خیلی خوبی بود، همیشه چیزی بخواد منشا و بنیان گذار باشه تو‌ هنر تو زمان خودش شناخته نمیشه، این امر درمورد DS و بسیاری از فیلمهای مولف سینما صادقه. DS به گیمر لذت هدشات موفق و کیل نمیداد، میدیدی چند نفر از نردبونی که یه جا گذاشتی استفاده کردن، با ابزاری که داشتی چطور تونستی به مقصد برسونی بارتو و... این خودش یه تحول تو گیم پلی بود. به لحاظ داستانی ما با داستان و کاراکترهای نمادین رو به رو بودیم که این خودش بحث مفصل میطلبه. خوشبختانه بازی مولتی پلتفرم هم شد و شاهد این شدیم قشر PC گیمر و ایکس باکس فن هم خوششون اومد. خودم یه پست همین امروز تاپیک شماره دومش گذاشتم
به دور از فن بازی با اینکه با بخشهایی از گیم پلیش حال نکرده بودم نظرم همینه وقتی از دید نقد نگاه کنم
MGS V و PW هم تموم نکردم و داستانشونو‌ خوندم چون از گیم پلیشون خوشم نمیومد ولی حقیقتیه اونام به هیچ وجه اورریت نیستن
 
آخرین ویرایش:

Persia Tech

کاربر سایت
Feb 2, 2021
3,245
مشکل بت ساختنه. فنها و مدیا بت میسازن از طرف، دیگه هرچی به خوردشون بده میگن به به.
بله کوجیما بزرگ بود. ولی با V رسما تر زد. این مرض اوپن ورلد نمیدونم چیه همه اسیرش میشن. بعدم اومد دث استرندینگ ساخت.
مثل میکامی. بله میکامی یه زمان شاهکار اویل رو ساخت. ولی بعدا اومد اویل ویت این ساخت. یه بازی سیک و دیسگاستینگ.

حالا اینجا هی غر بزنن بگن بدون کوجیما تر میزنه بازی. اویل ۴ هم بدون میکامی ریمیک شد و ترکوند.
دقیقا مشکل بت سازیه
شما بت می سازی از کسی که فقط پول شما براش مهمه و حتی بمیرید هم ذره ای براش مهم نیست
بت سازی شی هم مشابه بازی و فیلم هم که جای خود دارد
کلا کوجیما الان بت شده مطمئنم اگر همین ریمیک می گفتن خود کوجیما انجام داده الان همه به به چه چه می کردن
 

Rohshen

کاربر سایت
Jun 30, 2016
1,687
بنظرم بهتره بگیم کوجیما انتخاب های بدی داشته تا بگیم تر زده.من کلا به بت سازی علاقه ای ندارم و به قول دوست بالایی هیچکی حتی مرده و زنده ما مهم نیست براش ولی واقعا این بشر مخش کار میکنه.مشکل اینه که DS عامه پسند نیست و دوست داشته ایده های شخصیشو هر جور شده پیاده کنه.مطمعنم اگه DS اکشن محورتر میشد شاهکار عامه پسندی میشد ولی خود من تازه بعد یه ماه چند ساعتشو بیشتر نرفتم.
 

Dante _Sparda

کاربر سایت
Jul 18, 2009
580
برای من فانتوم پین جایگاه خاصی داره الان اگه از من بپرسن ضعیف ترین متال گیر کدومه میگم همین فانتوم پین ولی از طرفی این بازی اونقدر برام جذابیت داشت که من که تا اون موقع هیچی از سری متال گیر نمیدونستم برم تمام نسخه ها حتی 2 بعدی ها بگیرم و فن سری وکوجیما بشم با این اوصاف نمره متاگیر فانتوم پین 93 نمیدونم با توجه به ناقص بودن بازی 86 یا 87 نمره ای هست که به بازی میدم از طرفی گیم پلی فانتوم پین هنوزم عالی مخصوصا آزادی عملی که در پیشروی مراحل داشت و تنوع بالای لوزم و سلاحها در بازی.از شخصیت ونوم خوشم میامد و دوست داشتم بازی کامل می بود. تئوری های مربوط به ونوم وبیگ باس جالب بود
یکی از دلیلی که برعکس کپکام کسی به کونامی اعتماد نداره این هست که تقریبا کپکام از اویل 7 به بعد در بیشتر آیپی هاش روند مثبت تری داشته ولی کونامی از قبل رفتن کوجیما روند نزولی در بازیهاش داشت و بعد از رفتن کوجیما کلا وضعش بدتر شد ضمن اینکه متال گیر های کوجیما امضای خاص خودش داره اگه حتی حذف یا تغییری در بخش بازی ممکنه ریمیکو خراب بکنه


نوشته شده توسط Taha75:
کوجیما کاری ندارم ولی میکامی با اویل ویتین ۱ نشان داد دود از کنده بلند می شود .

به جز گرافیکش بقیه موارد عالی و میخکوب کننده بودند .
البته اویل ویتین 1 بازی خوبی بود مخصوصا در دورانی که رزیدنت اویل وضع خوبی نداشت ولی اویل ویتین در مقایسه با رزیدنت اویل های خود میکامی از نظر گیم پلی به نظرم افت داشت اتفاقا من زیاد با گرافیکش مشکلی نداشتم مخصوصا با توجه به گرافیک رزیدنت اویل 6 و رولشن 2 که یکسال قبل و بعد اویل ویتین اومدن ضمن اینکه تانگو یک استدیو تازه تاسیس بود
 
آخرین ویرایش:

Cait Sith

Dauntless Feline Hero
کاربر سایت
Jan 21, 2009
2,976
کاملا از حرفهای بچه ها همینجا (که به ضعفها و نقایص بازیاشم اشاره کردن) مشخصه کوجیما بت یا کالت و امثالهم نیست شاید به صورت مقطعی زمانی که MGS4 انحصاری بود برای یه عده بوده (که به محض مولتی شدن بازیش دست از حمایتش کشیدن) اما الان نه.
دوم اگه منطقی باشیم برای کوجیما پول مهم بود هرگز با دث استرندینگ خلاف جهت آب شنا نمیکرد خیلی راحت شخصیتهای متال گیر رو کپی میکرد تو یه بازی استلیث اکشن تو دنیای جنگ سرد و هم متای ۹۰ به بالا میگرفت و هم فروش خیلی بالاتر
و شک نکنید من یه نفر این ریمیک رو خود کوجیما هم انجام داده بود به طراحی محیط مزخرف که شباهت کمی به لوکیشن بازی اصلی داره ایراد میگرفتم همینطور نشون دادن راز بقا در حالیکه بازیش اصلا ربط به این چیزا نداشت و یه چیز محوری بودش این شکار حیوانات (دیدید برای نشون دادن وال تو تیزر های دث استرندینگ به به و چه چه میکردیم چون بازی جدید بود و چیزی در موردش نمیدونستیم که از قضا بعدا هم متوجه شدیم به بازی خیلی ربط داشته)
گرافیکی هم نداره در مقایسه با دث استرندینگ این بماند

پ.ن: به نظرم فنهای کوجیما شدن یه جامعه منطقی و بر عکس هیتراش بدتر شدن اونطور که از این تاپیک فهمیدم و جای تاسف داره که اشتباهشونم میگیم اصلا قبول نمیکنن پس فکر کنم بحث بیفایده باشه
 
آخرین ویرایش:

Wolff

کاربر سایت
May 24, 2023
634
خوب يا بد شدن اين ريميك به بودجه اختصاص داده شده بر ميگرده كه باعث ميشه يه تيم حرفه اي ريميك رو انجام بده يا يك تيم نيمه حرفه اي و متوسط
قطعا اگه تيم حرفه اي باشن ريميك خوبي رو ميبينيم
در غير اينصورت يكار ضعيف رو خواهيم ديد
چيزي هم از گيم پلي نديديم تا بشه نظر داد
 
  • Like
Reactions: Taha75

Cait Sith

Dauntless Feline Hero
کاربر سایت
Jan 21, 2009
2,976
خوب يا بد شدن اين ريميك به بودجه اختصاص داده شده بر ميگرده كه باعث ميشه يه تيم حرفه اي ريميك رو انجام بده يا يك تيم نيمه حرفه اي و متوسط
قطعا اگه تيم حرفه اي باشن ريميك خوبي رو ميبينيم
در غير اينصورت يكار ضعيف رو خواهيم ديد
چيزي هم از گيم پلي نديديم تا بشه نظر داد
تیم حرفه ای با بودجه بالا هم میساخت هیچ فرقی نداشت. اگه پول و سازنده حرفه ای حلال این مشکل بودن که نور علی نور بود
برای نمونه شما شماره مکس پین۳ رو ببین. هم پول پاش ریختن هم راک استار ساختش ولی نتیجه با تمام تلاشها و حتی متای خوبش بازی ای بود که به لحاظ ساختاری کلی از مکس پین۱ و ۲ فاصله داشت.
شاید بگید این ریمیکه نه ادامه، در اینمورد هم باید گفت نزدیک دو دهه داره از ریلیز بازی اصلی میگذره و کلی پیشرفت فنی... این بازیم به قول هیترهاش کلش کاتسینه. نقش شخص کارگردان درش بسیار مهمه کسایی که MGS Twin Snakes رو بازی کردن حتما متوجه شدن چقدر با بازی اصلی تفاوت داره از لحاظ کارگردانی این موارد، اون تازه بازی نسل۶ بود یعنی جهش از نسل پنج به شش نه مثل این جهش دو نسلی و سازنده شم بهتر بود.
حال اینو یه استدیو سنگاپوری داره میسازه که تو فعالیتهای اخیرش از پس یه پورت ساده هم بر نیومده. بودجه هم که کونامی معلومه بودجه بالایی نمیده جایی.
 

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,706
نام
عرفان
کونامی حتی اعتماد به نفس این نداشت که بگه اقلا کی روی بازی کار میکنه. اقلا سر SH2 گفت بلوبر داره میسازه. عکس های منتشر شده هم که کپی یک به یک محیط های بازی که مال 20 سال پیش. به علاوه با وضعیت مایکروترنزکشن های MG Survive انتظار پولی بودن کمانفلاج ها رو هم داشته باشید.
 

Cait Sith

Dauntless Feline Hero
کاربر سایت
Jan 21, 2009
2,976
برای آیندگان بنویسید کاربران بازی سنتر این بازی رو ضعیف و زباله خطاب کردن :


View attachment 294937
نظر شخصی زیاد مهم نیست چون به هر حال نظرات متفاوته یکی از یه چیزی بدش میاد یکی خوشش میاد.
اصل ارزش داشتن تو این مورد همون امتیاز متاست که گذاشتی.
الان من مثلا بیام بگم همین آواتار دوست بالاییمون و بازیش به ترتیب ضعیف ترین کاراکتر و بازی تو شماره های اصلی FF بودن (که خیلیام همین نظر منو دارن) فقط میشه نظر شخصی چون متای FF X بالا بود.

پ.ن: شکی نیست بخاطر آزار و اذیتهای بیجای کونامی یا این بازی نصفه عرضه شده یا احتمال زیاد قرار بوده ادامه دار باشه در قالب DLC یا شماره بعدی. واضحا KP برای انجین بازی و موارد دیگه ش کار کرده بود و وقت گذاشته بود و صد در صد برنامه داشتن ادامه براش بسازن. که این وسط دیوانه هایی به پستشون خوردن سابقه disband کردن تیم سایلنت و بستن KCET و فراری دادن ده ها کی ممبر از استدیوهای زیر دستشونو داشتن و اصلا نمیگن مقصر اصلی کیه این وسط؟؟؟ جای تاسفش اینجاست که دوستان جای این که از کونامی شاکی باشن از کوجیما شاکین و شک ندارم همینجا این بازی اپیک فیلم بشه که میشه (کالکشن مزخرفش هم میشه) خیل افرادیو‌ میبینیم ۶۹ دلار میدن به کونامی بابتشون
بابت مزدی که کف دستمون گذاشت گند زد به متال گیر و سایلنت هیل یا PES که بیشترین پلی تایم خیلی از دهه شصتادیا و هفتادیا برای همین بازیه رو پلی۱ و ۲
متاسفانه یه سری کوجیما هیتر اینجا ریختن و کسایی که از حقیقتها بیخبرن رو گمراه کردن البته این پروسه طولانی بوده از چند سال قبل شروع شده
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر