Multi Platform Metal Gear Solid Δ Snake Eater

سازنده
Konami
ناشر
Konami
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S

top_logo.png

Developer: KDE, Virtuos
Publisher: Konami
Genre: Tactical Espionage Action
Platforms: PlayStation 5 / Xbox Series X|S / Microsoft Windows
Release Date: 2024


Xbox - Xbox Tokyo Game Show 2024 Broadcast [RKNhGrXYiHg - 1066x600 - 46m40s].jpg


پس از مدت‌ها انتظار در نهایت بازسازی یکی از تحسین شده‌ترین عناوین نسل شش توسط کونامی معرفی شد؛ این بار با پسوند دلتا که به معنای تولدی دوباره برای این سری محسوب می‌شود.
بازی توسط استدیو داخلی کونامی به همراه استدیو سنگاپوری Virtuos به عنوان استدیو پشتیبان در دست ساخت قرار دارد.


ss_02.jpg ss_09.jpg

یوجی کارکادو کارگردان خلاق The Phantom Pain به عنوان کارگردان این عنوان معرفی شده است و بر پروسه ساخت بازی نظارت دارد.
David Hyter به عنوان صداگذار اسنیک باز‌می‌گردد؛ نقشی که Kiefer Sutherland در Ground Zero و The Phantom Pain عهده‌دار آن بود.


ss_12.jpg ss_17.jpg

زخم‌هایی که اسنیک در طول بازی برمی‌دارد به صورت دائم بر روی بدن او باقی خواهد ماند.
این دائمی بودن اثرات دنیای اطراف بر روی اسنیک برای لباس وی نیز صدق می‌کند، برگ درختان، گل و لای باتلاق‌ها و جای گلوله اثری دائمی بر روی پوشش وی خواهد داشت.


ss_mt_01.jpg ss_mt_02.jpg

دوربین سوم شخص بازی حالتی شبیه فانتوم پین دارد. سازندگان همچنین برای بازیکنان قدیمی دوربین Legacy Style را در نظر گرفته‌اند. آن‌ها پا را از این هم فراتر گذاشته و فیلتر رنگی متعلق به عنوان اصلی را هم برای این اثر بازسازی کرده‌اند که بازیکنان به راحتی می‌توانند در بخش تنظیمات آن را تغییر دهند.
کونامی تأیید کرده است هیدئو کوجیما (خالق سری متال گیر) و یوجی شینکاوا (کانسپ آرتیست سری) هیچ نقشی در ساخت این بازسازی ندارند، با این حال سازندگان تمام تلاش خود را برای وفادار ماندن به عنوان اصلی به کار خواهند گرفت.

ss_mt_04.jpg ss_mt_03.jpg




 
آخرین ویرایش:
ترجمه صحبت های کونامی در مرود بازی:

"متال گیر سالید دلتا: اسنیک ایتر یک بازسازی وفادارانه از متال گیر سالید 3: اسنیک ایتر است که در سال 2004 برای پلی استیشن 2 عرضه شد
نسل جدیدی از پلیرها و طرفداران میتوانن به تجربه ریشه های داستان بیگ باس معروف بپردازند, و شاهد این باشند که چطور افسانه او در ماموریت اسنیک ایتر ساخته شد.
ریمیک شامل بازگشت صداپیشگان نسخه اصلی, داستان پرجزئیات, و ویژگی های مبارزه ای و بقا در محیط های سخت و خشن به همراه گرافیکی بی سابقه و صداگذاری ای غوطه ورانه خواهد شد."

پیام تیم سازنده:

"ما از شما تشکر میکنیم و خالصانه از همایتتان ممنونیم.

در حال حاظر, تیم توسعه در حال کار برای ساخت محیطی است که طرفداران بتوانند به تجربه و لذت از عناوین سری متال گیر برروی پلتفرم های اخیر بپردازند.

ما در حال بازسازی متال گیر سالید 3: اسنیک ایتر هستیم, یکی از محبوب ترین قسمت های سری متال گیر, تا بتوانیم پرده از سرگذشت داستان اسنیک در متال گیر سالید دلتا: اسنیک ایتر برداریم.
ما سخت در حال تلاش هستیم تا از متال گیر سالید دلتا: اسنیک ایتر یک بازسازی وفادارانه از داستان و گیم دیزاین نسخه اصلی بسازیم, و در عین حال موجب تکامل گیم پلی به همراه جلوه ای بصری خیره کننده و یک تجربه بی نقص برای پلیر شویم.

در همین حال, ما سری متال گیر سالید: مستر کالکشن را خواهیم ساخت, کامل ترین مجموعه ای که برای جشن 35 سالگی سری در نظر گرفته شده.
متال گیر سالید: مستر کالکشن به طرفداران اجازه میدهد که به تجربه عناوین سری به همان گونه که بوده اند بپردازند.

امیدواریم که از سری متال گیر برروی آخرین پلتفرم ها لذت ببرید."

تیم توسعه.

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater announced for PS5, Xbox Series, and PC
 
مثل اینکه دیوید هیتر گفته من در این پروژه نیستم! و کونامی هم مدعی شده که به بازی اورجینال وفادار هست و فقط قرار مدرن بشه
کجا گفتن صداپیشه های اصلی هستن؟ یعنی دیوید الان هست ؟
اینجوری که کونامی میگه هست, دلیلی هم نداره که نباشه
مگر اینکه از وویس لاین های نسخه اصلی استفاده کرده باشن, اگه اونجوریه که نیست خیلی ضایع میشه :D
ندیدم دیوید هیتر جایی گفته باشه که تو بازی نیست, ولی چیزی هم کلا دربارش نگفته, عجیبه.

بگذریم

آقای نظام اگه دسترسی دارید لطفا تیتر تاپیک کالکشن رو درست کنید و تگ پلی استیشن رو بردارید تا زمانی که مشخص بشه مولتی پلتفرم یا نه :D

Metal Gear Solid: Master Coleection

برای این تاپیک هم تایتل رو از پیج رسمی بازی گرفتم, اگه درستش کنید خوب میشه.

METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER

تشکر :D.

امید یک چیزی از الان بگم, خودم میخوام اینو نقد کنم :D
فراموش نکن که اگه ذره ای به داستان دست زدن ایراد بگیری :D.
 
  • Like
Reactions: ( Layken )
مثل اینکه دیوید هیتر گفته من در این پروژه نیستم! و کونامی هم مدعی شده که به بازی اورجینال وفادار هست و فقط قرار مدرن بشه
شاید با توجه به tpp ساترلند را برای صداگذاری انتخاب کرده باشند؟
جدا از اون معلومه که به گرد پای بازیای کوجیما نمی‌رسه اصلا.
اینا یه چیز در حد متا 82-83 در بیارن ، شاهکار کردن. و الا جاه طلبی ها و ایده های خفن کوجیما ، برای کونامی الان از رویا و این حرفا هم دور تره.
یه چیز قابل قبول بدن ، گند نزنن به بازی ، به شخصه راضیم.

@Persia Tech
مثل اینکه گفتن بهبود میدن گیمپلیو

@( Layken )
اگه هنوز تحریریه بودم الان جنگ داشتیم:دی عمرا نمیدادمش بهت :دی
 
  • Like
Reactions: Ali.jangi
امیدوارم گیم پلیش هم یک دستی بهش بزنن ریمیک کنن چون برای زمان خودشم منسوخ بود
احتمالا اون که شما بازی کردی snake eater یا همون ورژن اولیه بود که واقعا منسوخ بود و ایراد های زیادی در همون زمان بهش وارد شد
ولی mgs 3 subsistence کلا بازی رو چند لول بالاتر برد با دوربین سوم شخص جدیدش و تمام ریمستر های بعدش بر اساس این ورژن بودن
پس نمیشه بهش گفت منسوخ مگر اینکه منظورت snake eater باشه
 
اگه درست متوجه شده باشم سازنده بازی تیم داخلی کونامی هست, ویرتوس فقط ساپورت میکنه.

دوستان یچی درباره صورت اسنیک گفتن, آقا شخصیت 28 سالشه اینجا, یعنی بنظرتون بهش نمیاد 28 - 30 سالش باشه؟
چین و چروک رو صورتش تو نسخه اصلی هم بوده, الان بخاطر تکسچرها جزئیاتش زیاد شده
استخوان صورتش هم ظاهرا کلا از پیس واکر ثورت بیگ باش رو همینجوری در نظر گرفتن, ارتباطی با سنش نداره.

امیدوارم گیم پلیش هم یک دستی بهش بزنن ریمیک کنن چون برای زمان خودشم منسوخ بود
خودشون میگن گیم پلی رو دارن تکامل میدن, محیط ها که همون محیطه
باید دید ولی اگه ریدیزاین محیطی در کار نباشه فکر نمیکنم تغییراتشون نتیجه بده.

شاید با توجه به tpp ساترلند را برای صداگذاری انتخاب کرده باشند؟
جدا از اون معلومه که به گرد پای بازیای کوجیما نمی‌رسه اصلا.
اینا یه چیز در حد متا 82-83 در بیارن ، شاهکار کردن. و الا جاه طلبی ها و ایده های خفن کوجیما ، برای کونامی الان از رویا و این حرفا هم دور تره.
یه چیز قابل قبول بدن ، گند نزنن به بازی ، به شخصه راضیم.
نه بابا ساترلند گرونه, همون دیوید رو میارن :D
البته بنظرم صدای هیچ کدوم به اسنیک 28 ساله نمیخوره.

هرکاری میکنن بکنن, ولی به داستان و شخصیت ها دست نزنن, یعنی فقط همینو ازشون میخوام, و فکر کنم بقیه هم همینو بخوان
کسی نیست که فکر کنه اینا بتونن چیزی بهتر از کوجیما بدن, البته فقط کوجیما هم نیست هر اثری همینه, هیچکس خالق خود اثر نمیشه.

احتمالا اون که شما بازی کردی snake eater یا همون ورژن اولیه بود که واقعا منسوخ بود و ایراد های زیادی در همون زمان بهش وارد شد
ولی mgs 3 subsistence کلا بازی رو چند لول بالاتر برد با دوربین سوم شخص جدیدش و تمام ریمستر های بعدش بر اساس این ورژن بودن
پس نمیشه بهش گفت منسوخ مگر اینکه منظورت snake eater باشه
والا من بچه بودم همون نسخه منسوخ که شما میگی رو ده بار تموم کردم :D
تنها مشکلش دوربینش بود, واگرنه نسخه سابسیستنس فرق خاصی نداره بجز اینکه رنگ آمیزی محیط برای دوربین سوم شخص عوض شده تا پلیر نتونه راحت انمی ها رو بزنه.
 
عجب افتضاحیه اسکرین شات های جدیدی که منتشر کردند. کیفی ریمیک در حد PoP :D
چرا من این چیزی که شما میگید رو نمیبینم؟ :"
گرافیک بازی که خوبه, چجوری میخواستید باشه؟, POP در مقایسه با این شبیه خداوند لک لک ها را دوست دارد :D.
 
دقت کردین وقتی کسی اون هویت رو نداره میخواد ادای خاص بودن رو در بیاره چقدر تابلوئه که داره زور میزنه؟
تریلر نشون میده که این ریمیک مثل همون آدماست. امیدوارم هیچوقت منتشر نشه حتی اون تریلر که چند سال پیش برای دستگاه پاچینکو ساخته بودن از این بهتر بود.
 
چطورى قراره باشه ؟ كالكشن ميده يعنى ريميك سه به اضافه ى ريمستر دو نسخه قبلش هست با هم ميان؟ يعنى اون دوتا رو ورداشتن ريمستر كردن يا فقط پورت ساده و نه بيشتر ؟
 
دوستان انتظار تون بیارید کف کف کونامی خیلی اوضاعش خیته
سوال اینجاست مگه مجبور بوده ریمیک بسازه که ما انتظاراتمونو پایین بیاریم؟؟؟

====

تریلر رو دیدم آشغال به تمام معنا بود. اصولا جنگل شباهتی جنگلی که تو متال گیر3 بود نداشت (واقع در آسیای مرکزی) و شبیه آمازون بود بافت گیاهی که به چشم میخورد. طراحی هنری زشت، نورپردازی بد.
 
MGS3 بهترین بازی سری از نگاه خیلی هاست، برای همین اگر اینو برینند. به احتمال زیاد باید در استدیوشون رو در آینده تخته بدونند، چون ملت تا ابدیت این گندشون یادشون نمیره.:|
فعلا که کونامی عمریه از نسل 7 داره گند میزنه و اتفاقیم براش نمیفته. در خودش باید کلا تخته شه چون نه خودش توان ساخت بازی داره نه استدیوهای دره پیتی که بهشون بازیها رو میده بسازن.
این مستلزم یه حرکت اساسی از سوی گیمرهاست... کمپینهای بزرگ تو مجازی بزنن از سونی بخوان آی پی هاشون بخره... یا نینتندو...
مایکروسافت هم بخره والا من راضیم. ببین دیگه چه آشغالی هست به اینم راضیم فقط از چنگش دربیان اینا
دقت کردین وقتی کسی اون هویت رو نداره میخواد ادای خاص بودن رو در بیاره چقدر تابلوئه که داره زور میزنه؟
تریلر نشون میده که این ریمیک مثل همون آدماست. امیدوارم هیچوقت منتشر نشه حتی اون تریلر که چند سال پیش برای دستگاه پاچینکو ساخته بودن از این بهتر بود.
دقیقا اومدن از روی تریلرهای کوجیما اسکی برن بد گند زدن.
اول تریلر تو آسمون هاله ای از شوگوهاد دیده میشه
تمساح و طوطی و مار همه تو MGS3 بودن ولی کوجیما تو دث استرندینگ نهنگ نشون میداد تو تریلرها دلیل خاصی داشت به فلسفه و داستان بازی ربط داشت، اینا یه سری حیوون بودن نقش اساسی تو بازی و داستانش نداشتن. تمساح مثلا سرشو میذاشتی و دشمنا میترسیدن. طوطی با یکی از باسها یادمه بود و مار هم که میشد بگیری بخوری.
کلا جوکی بود خلاصه. از لحاظ فنی هم هیچی نداشت... یه چیزی تو مایه های این بازی ارباب حلقه ها گالوم بود تو جنگل.
چرت و پرت ترین تریلری بود تو عمرم دیده بودم به خاطر همین موضوع که اشاره کردید.
 
  • Like
Reactions: graywolf and Amir09

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or