View attachment 295421
Earlier build

بعضی برید تا دیر نشده پستاتون را پاک کنید . چقدر من از همون شب شوکیس گفتم اینی که نشون دادند اصلا پالیش نیست و نسخه نهایی چیزی بشه که با خودتون هزیون بگید
بگذریم از این بحث!!!
اینا یعنی اینسامنیاک با سه تا سایت فامیتسو و یوروگیمر و IGN مصاحبه داشتن
من هر سه تا رو خوندم و چیزی که گفته شده را میذارم اینجا بخونید:
فامیتسو
"ما محتوایی داریم که پیرامون پیتر اتفاق می افتد،و همینطور محتوایی داریم که پیرامون مایلز اتفاق می افتد و محتوایی داریم که می توانید در آن نقش ایفا کنید." "شما قادر خواهید بود - در دنیای باز - با یک فشار ساده دکمه بین آنها جابجا شوید." این به لطف قدرت پلی استیشن 5 است.
در ادامه Intihar لبخند زد: «اینکه بتوانی در دنیای باز به این سرعت بین دو شخصیت جابه جا شوی واقعاً عالی است. "فقط براحتی می توانم انتخاب کنم که چه کسی را می خواهم برای یک فعالیت خاص بازی کنم... داشتن این ویژگی بسیار عالی خواهد بود. [این] چیزی است که احتمالا قبلاً بهش فکر نمیکردیم.
یوروگیمر
وقتی بین پیتر و مایلز جابهجا میشوید، یک حس آشنا وجود دارد. آنها هر دو مرد عنکبوتی هستند، شما به مرور میفهمید که چگونه با آنها بازی را انجام دهید، اما این انعطافپذیری را در سفارشیسازی برای ارتقای هر یک از آنها نیز دارید. رایان اسمیت، کارگردان بازی Spider-Man 2، در مورد [درخت مهارت] آنها توضیح داد.
ما در گیمپلی دیدیم که مایلز دارای قدرتهای تکاملیافته ونوم است، در حالی که پیتر تواناییهای سیمبیوت را دارد. بنابراین، آنها کمی نحوه بازی شما را تغییر میدهند و میتوانید آنها را در درختهای مربوطه خود نیز ارتقا دهید.»
من پرسیدم که آیا این شانس وجود خواهد داشت که به شخصیتهای دیگری مانند خبرنگار و دوست دختر پیتر MJ تبدیل شوم، اما به سرعت به من گفتند که باید تمرکز خود را روی گیمپلی هفته گذشته حفظ کنم.
اسمیت گفت: "چیزهایی هستند که بسته به محتوای آن، منحصر به پیتر یا مایلز هست ، اما محتوایی را نیز آماده می کردیم که به شما امکان می دهد به عنوان هر شخصیتی که دوست دارید آن را بازی کنید."در حالی که هر دو مرد عنکبوتی هستند و چیزهای مشترکی دارند، مایلز سریعتر از پیتر است و پیتر قویتر و خشن تر و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند، بنابراین ما امیدواریم که شما بتوانید شخصیت مورد علاقه خود را به میل خود انتخاب کنید."
مصاحبه با IGN
رایان اسمیت کارگردان میگوید: داستان سیمبیوت درون بازی، درباره قدرت و دگرگونی است. فکر میکنید چه قابلیت هایی برای تجربه خاص پلیرها ایجاد کردیم ؟ پلیرها چه حرکت های واقعا قدرتمندی را می توانند اجرا کنند؟ چگونه میتوانیم تصور کنیم که پلیرها چگونه با شاخکهای سیمبیوت کار میکنند و واقعاً تغییر درون بازی را احساس میکنند.»
تفاوت بین نحوه بازی پیتر با لباس معمولی خود در مقابل لباس Symbiote بلافاصله قابل توجه تان خواهد بود و توانایی های گیم پلی در بازی وجود دارد که قبلاً در دسترس پلیرها نبوده است. مشت سیمبیوت واقعاً بر یک هدف تأثیر میگذارد [و] آنها را به دیوار میچسباند، در حالی که نوع دیگری از حمله با سیمبیوت دستهای از دشمنان را به هوا پرتاب میکند. بنابراین این چیزی است که به شما امکان می دهد شرایط مختلفی را در مبارزه با مرد عنکبوتی تغییر دهید... این چیزی است که قبلاً نداشتیم و نمی توانستیم با سیمبیوت به بازی بیاوریم.
جناب Intihar میافزاید: «ما درک میکنیم که انتظارات از سیمبیوت واقعاً بالاست و میخواستیم احساس متفاوتی نسبت به آنچه معمولاً میبینید داشته باشد. پیتر و مایلز، بسیاری از مجموعه حرکتهای آنها مبتنی بر سیال بودن، سرعت و آکروباتیک است، و سیمبیوت ضلع چهارم یعنی قدرت است.
و ما میخواستیم این حس قدرت را در گیمپلی بازی نشان دهیم نه صرفا در کات سین ها.
جناب Intihar می گوید بازیکنان باید فقط یک نگاه به فینیشرهای جدید پیتر بیندازند و بگویند واووو این "خیلی تهاجمی تر و بی رحمانه تر هست."
نگرانی هایی وجود داشت که لباس سیمبیوت در بازی بسیار قدرتمند باشد، اما اینتیهار و اسمیت می گویند که بازی متعادل است تا قدرت فانتزی را ارائه دهد، اما باعث نشد که بازی «احساس یک کیک واک» را ایجاد کند. (منظورش اینه نمیخواستیم قدرت اونقدر بالا باشه که یه دشمن راحت از بین بره)
بنابراین لباس نه تنها جذاب به نظر می رسد، بلکه به بازیکنان قدرت های فوق العاده ای می دهد، اما برای داستان چه معنایی خواهد داشت؟ در تریلر، لباس تأثیر روانی واضحی روی پیتر می گذارد و او را حتی در برابر دوستانش مانند مایلز تهاجمی تر می کند!!!
حاج Intihar می گوید: «ما تا جایی که می توانیم در هر کاری که انجام می دهیم، حتی در گیم پلی، یک دلیل روایی برای انجام آن وجود دارد. واضح است، همانطور که در گیم پلی نشان دادید [Symbiote] روی مبارزات بسیار تأثیر می گذارد، اما بر داستان و نحوه نمایش داستان نیز تأثیر می گذارد. من فکر می کنم، شما می دانید که اگر به داستان های کمیک سیمبیوت نگاه کنید، قطعاً آن پرخاشگری، آن عناصر اعتیادآور را در خود دارد، که می توانید تغییر شخصیت [پیتر] را مشاهده کنید. اما من فکر میکنم چیزی که در این بازی واقعاً بیشتر شما را وادار به کاوش میکند این است که این تغییر چگونه بر افراد اطراف پیتر تأثیر میگذارد؟ تاثیر بر مایلز، تاثیر بر MJ، تاثیر بر دیگران.”
سید Intihar می گوید این آن جذابیتی بود که ما میخواستیم با سیمبیوت انجام دهیم نه فقط ایجاد یک فانتزی قدرت، (اگرچه المان های قدرت هم تعداد زیادی از آن وجود خواهد داشت) بلکه واقعاً به این موضوع بپردازیم که چگونه این لباس می تواند پیتر را خراب کند و به روابط او با دیگران آسیب برساند. شنیدید که [گانکه] در پایان گفت: «آیا او همیشه اینظوریه؟» و مایلز گفت، "نه، او هرگز اینطور نیست... این یه چیز متفاوته."
لباس سیمبیوت بسته به اینکه کدام کامیک را خوانده اید، ریشههای متفاوتی دارد، و اینتیهار میگوید که هنوز فاش نمیکند که اینسومنیاک چگونه این لباس را به پیتر معرفی میکند. Intihar می گوید که تیم همچنان به "DNA" فرنچایز احترام می گذارد، اما آنها نمی خواهند "از مخلوط کردن همه چیز بترسند."
اما ممکن است بتوانید سرنخ هایی را در طراحی لباس ببینید که این بار فقط یک لباس مشکی براق نیست. اگر به دقت نگاه کنید، می بینید که پیتر چند نوع پیچک دور بازوهایش پیچیده است. بنا به گفته Intihar، هدف این بود که به مخاطبان القا شود که صرفا یک پارچه نیست، بلکه ارگانیک است و منشأ آن "به دلیل ظاهر به جای خاصی بستگی دارد".
او با تمسخر می گوید: «من به شما میگم که خیلی بیشتر از آنچه که ما از نظر گرافیکی و بصری در گیمپلی نشان دادیم در بازی نهایی وجود دارد. چیزهای زیادی مورد انتظار، برخی غیرمنتظره، و برخی هنوز فاش نشده اند."