PlayStation Marvel’s Spider-Man 2

سازنده
Insomniac Games
تاریخ انتشار
20 October
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
پیام مدیریت:

هر گونه ترول، بحث مقایسه ای، اسپویل داستانی و پست سونی vs مایکروسافت = بن مستقیم از بازی سنتر


144918_23IMG-1130.jpeg.jpg

اخرین اطلاعات:

* آقای برایان اینتیهار Creative Director و رایان اسمیت کارگردان بازی هستند
* قابل بازی بودن پیتر پارکر و مایلز مورالز تایید گردید
* اسپایدرمن 2 یک عنوان ماجراجویی تک نفره می باشد
* شخصیت ونوم توسط تونی تاد صداگذاری شده است
*در بخش OW بازی و به لطف قدرت PS5، می توان آزادانه بین پیتر و مایلز سوئیچ کنید
* نقشه ی این نسخه، حدود دو برابر نسخه قبلی هستش
کوئینز و بروکلین به بازی اضافه شدن که متفاوت از منهتنن
* بر اساس آخرین اخبار رسیده از سمت پلی استیشن، تاریخ عرضه ی بازی برابر است با 20 اکتبر 2023، برابر با 28 مهر 1402


اطلاعات جدید از کامیک کان:

◾ شخصیت J Jonah Jameson در بازی حضور دارد و مری جین برای وی کار می‌کند
◾ داستان بازی به 9 الی 10 ماه بعد از نسخه مایلز مورالز بر میگرده و مایلز وارد دانشگاه شده
◾ به گفته ی توسعه‌دهندگان ، داستان بازی دارای عواطف انسانی و تاریکی است
◾ دوال سنس و پلیت‌های ویژه ی بازی به صورت جداگانه قابل خریداری هستند
◾ قدرت های جدید پیتر یعنی Spider-Arms و Symbiote، روش های جدید Insomniac برای بهبود کامبت بازی است
◾ مایلز می‌تواند از دو شکل BioElectric Venom در هر مبارزه استفاده کند
ترکیب این توانایی ها با گجت شخصیت ها مانند Web Grabber منجر به Comboهای هیجان انگیزی می‌شود
◾ می‌توانید Coney Island را در بازی اکسپلور کنید و یکی از راه های اکسپلور آن، Web Wings است
به گفته توسعه‌دهندگان، این بازی فرصت عالی بود تا Web Wings را وارد آن کنند و Traversal نسخه اول که هسته اصلی گیم‌پلی Marvel’s Spider-Man بود را با این ویژگی ارتقا دهند
◾ ونوم از نظر قدرت و ظاهر برای طرفداران آشنا خواهد بود اما داستان منحصر به فردی دارد که طرفداران را هیجان‌زده می‌کند
ونوم از کمیک ها الهام گرفته شده اما اینسامنیاک المان های خود برای پرداخت و ساخت این شخصیت را نیز به آن اضافه کرده
آنها به دنبال تعادلی برای مایع و جامد نشان دادن ونوم بودند و از این نظر توانستند وی را همزمان هم قدرتمند و ترسناک نشان دهند
◾ اینسامنیاک همچنین اعلام کرد که به کار بر روی بازی تا زمان عرضه ادامه خواهد داد و گرافیک بیش از بیش ارتقا پیدا می‌کند

در ابتدای داستان، پیتر و مایلز با زندگی شخصی خودشون دست و پنجه نرم می‌کنن
مایلز در تلاشه که زمانی رو برای واسه نوشتن مقاله ورودی به دانشگاه پیدا کنه اما به خاطر کاری که بهش مشغوله (اسپایدرمن بودن) دائم به تعویق میفته
از طرفی پیتر نیز به دنبال پول برای پرداخت بدهی خانه زن عموی مِی هست و نمی‌خواد که اون رو بفروشه، چون اون خانه واسش بسیار مهمه
درست به مانند مایلز، پیتر نیز در تلاشه که (و شکست می‌خوره) تعادل رو بین مسئولیت هاش و زندگی شخصیش بر قرار کنه
ام جی نیز به دنبال این هست که در وام مسکن به پیتر کمک کنه اما جی جونا جیمسون برگشته و از تمامی افراد کار می‌کشه...
از این رو قهرمانان داستان به دو راهی سختی رسیدن و آینده‌ای مبهم و تصمیم‌های سختی پیش روی آنهاست

IMG_20230721_055905_536.jpg
▪︎¤¤▪︎¤¤▪︎¤¤▪︎

2023_07_21_06.02.44_copy_1080x590.jpg
Marvel's Spider-Man 2 - Official Story Trailer | Comic Con 2023
LINK

▪︎¤¤▪︎¤¤▪︎¤¤▪︎
20210912_022134_copy_432x246.jpg
marvel’s spider-man 2 - PlayStation showcase 2021 : Reveal Trailer | PS5
YouTube

🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹



🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
 
آخرین ویرایش:
اسپایدی رو 4K دیدم چند بار. به عنوان یه OW گرافیک اصلا بدی نداره.از خیلی از بازیای OW گرافیک خفن تری داره و حتما جز ده تای برتره از این نظر.

ولی توقع من شخصا یه چیزی حداقل در سطح دموی ماتریکس بود و حتی چند سطح بهتر.


ولی متاسفانه حتی در حد دموی ماتریکس هم نبود و این خیلی نا امید کننده ست.

انیمشن مبارزات هم به سبک AC ها اصلا دست نخورده که نشون دهنده اینه تایم زیادی نداشتند که روی بازی کار کنند.

به نظر میاد سونی اینارو تحت فشار گذاشته هر دوسال یه بازی AAA بیرون بدند و طبیعیه اینسامنیاک نتونه اون تغییری که باید اتفاق بیوفته رو رقم بزنه. مخصوصا اینکه خر فروشترین ای پی سونی هست و اینچنین ریدن بهش خیلی unsony بوده.

این چیزی که من دیدم نیاز داشت اواخر 2024 بیرون بیاد تا اون جامپی که ازش انتظار داشتیم رو نشون بده.

چیزی مثل جامپ از U1 به U2 یا تلو ۱ به ۲
دموی ماتریکس؟شوخی میکنی؟تا آخر نسل هم گرافیک چهره ها بهش نمیرسه تا زمانیکه 4k native یا ۶۰ فریم رو ول نکنن
شاید تو نسل ۱۰ بشه به گرافیک چهره دمو ماتریکس و گرافیک محیطی دموی آنریل برای ps5 رسید به شرطی که اونم با یه چیز تبلیغاتی مثل 8k گند نزنن بهش
 
  • Like
Reactions: Imaginative
دموی ماتریکس؟شوخی میکنی؟تا آخر نسل هم گرافیک چهره ها بهش نمیرسه تا زمانیکه 4k native یا ۶۰ فریم رو ول نکنن
شاید تو نسل ۱۰ بشه به گرافیک چهره دمو ماتریکس و گرافیک محیطی دموی آنریل برای ps5 رسید به شرطی که اونم با یه چیز تبلیغاتی مثل 8k گند نزنن بهش
به اون دمو براحتی می‌رسند. بدون اینکه نیاز باشه 60 فریم رو فدا کنند.
بهینه سازی روی کنسول ها رو خیلی دست کم گرفته میشه . همین حالا روی ps4 یه بازی مثل گوست یا تلو ۲ داره اجرا میشه که مثل معجزه میمونند.

اتفاقی که در ماتریکس اتفاق افتاده دور از دسترس نیست و من مطمئنم GTA6 و بازی بعدی ND از اون هم پا رو فراتر میزارند. مخصوصا تو مبحث انیمیشن، فیزیک و گرافیک هنری میتونند چندین لول بهتر باشند.
 
به اون دمو براحتی می‌رسند. بدون اینکه نیاز باشه 60 فریم رو فدا کنند.
بهینه سازی روی کنسول ها رو خیلی دست کم گرفته میشه . همین حالا روی ps4 یه بازی مثل گوست یا تلو ۲ داره اجرا میشه که مثل معجزه میمونند.

اتفاقی که در ماتریکس اتفاق افتاده دور از دسترس نیست و من مطمئنم GTA6 و بازی بعدی ND از اون هم پا رو فراتر میزارند. مخصوصا تو مبحث انیمیشن، فیزیک و گرافیک هنری میتونند چندین لول بهتر باشند.
بحثی که مطرح هست همون فیزیک و مکانیزم های گیم پلی و انیمیشن های با جزئیات بالاس که همه اینا باعث فدا شدن گرافیک میشه وهرچی گرافیک بیشتر باشه این بخش ها مجبورن فدا بشن
الانم داریم به روشنی میبینی که اسپایدرمن ۲ چه وضعیتی داره
مطمعنا اسپایدرمن تو زمینه گیم پلی رتبه یک این سبک میشه ولی گرافیک مطمعنا چیزی تو چنته نداره
 
  • Like
Reactions: earendilist


اندکی اطلاعات 😎

اول از همه راجب نحوه سوئیچ بین پیتر و مایلز یه سری اطلاعات دادن از جمله اینکه هر کدوم از شخصیت ها محتوای پیرامون خود را دارن و می‌توان در بخش OW عه بازی، به لطف قدرت PS5، آزادانه بینشون سوئیچ کنید

راجب بخش داستانی اینکه پیوند بین سیمبیوت و پیتر باعث شده که وجه تاریکی از پیتر رو ببینیم که نه فقط روی خودش، بلکه روی اطرافیانش هن تاثیر میزاره
همچنین گفته شده که کرکترهایی با شخصیت های خاکستری هم دربازی خواهیم داشت

راجب نقشه گفته شده که حدود دو برابر نسخه قبلیه!
کوئینز و بروکلین به بازی اضافه شدن که که متفاوت از منهتنن

در نهایت تاکید دارن که به دنبال بهبود بازی هستین و بازی چه در پرفورمنس، چه در گیم‌پلی و چه در گرافیک بهتر خواهد شد و بازی زمانی که به صورت کامل پالیش باشه منتشر خواهد شد😎
 
IMG_20230601_215859_797.jpg

Earlier build 🤣
بعضی برید تا دیر نشده پستاتون را پاک کنید . چقدر من از همون شب شوکیس گفتم اینی که نشون دادند اصلا پالیش نیست و نسخه نهایی چیزی بشه که با خودتون هزیون بگید

بگذریم از این بحث!!!

اینا یعنی اینسامنیاک با سه تا سایت فامیتسو و یوروگیمر و IGN مصاحبه داشتن
من هر سه تا رو خوندم و چیزی که گفته شده را میذارم اینجا بخونید:

فامیتسو
"ما محتوایی داریم که پیرامون پیتر اتفاق می افتد،و همینطور محتوایی داریم که پیرامون مایلز اتفاق می افتد و محتوایی داریم که می توانید در آن نقش ایفا کنید." "شما قادر خواهید بود - در دنیای باز - با یک فشار ساده دکمه بین آنها جابجا شوید." این به لطف قدرت پلی استیشن 5 است.

در ادامه Intihar لبخند زد: «اینکه بتوانی در دنیای باز به این سرعت بین دو شخصیت جابه جا شوی واقعاً عالی است. "فقط براحتی می توانم انتخاب کنم که چه کسی را می خواهم برای یک فعالیت خاص بازی کنم... داشتن این ویژگی بسیار عالی خواهد بود. [این] چیزی است که احتمالا قبلاً بهش فکر نمی‌کردیم.

یوروگیمر
وقتی بین پیتر و مایلز جابه‌جا می‌شوید، یک حس آشنا وجود دارد. آنها هر دو مرد عنکبوتی هستند، شما به مرور میفهمید که چگونه با آنها بازی را انجام دهید، اما این انعطاف‌پذیری را در سفارشی‌سازی برای ارتقای هر یک از آنها نیز دارید. رایان اسمیت، کارگردان بازی Spider-Man 2، در مورد [درخت مهارت] آنها توضیح داد.

ما در گیم‌پلی دیدیم که مایلز دارای قدرت‌های تکامل‌یافته ونوم است، در حالی که پیتر توانایی‌های سیمبیوت را دارد. بنابراین، آن‌ها کمی نحوه بازی شما را تغییر می‌دهند و می‌توانید آن‌ها را در درخت‌های مربوطه خود نیز ارتقا دهید.»

من پرسیدم که آیا این شانس وجود خواهد داشت که به شخصیت‌های دیگری مانند خبرنگار و دوست دختر پیتر MJ تبدیل شوم، اما به سرعت به من گفتند که باید تمرکز خود را روی گیم‌پلی هفته گذشته حفظ کنم.

اسمیت گفت: "چیزهایی هستند که بسته به محتوای آن، منحصر به پیتر یا مایلز هست ، اما محتوایی را نیز آماده می کردیم که به شما امکان می دهد به عنوان هر شخصیتی که دوست دارید آن را بازی کنید."در حالی که هر دو مرد عنکبوتی هستند و چیزهای مشترکی دارند، مایلز سریعتر از پیتر است و پیتر قویتر و خشن تر و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند، بنابراین ما امیدواریم که شما بتوانید شخصیت مورد علاقه خود را به میل خود انتخاب کنید."

مصاحبه با IGN
رایان اسمیت کارگردان می‌گوید: داستان سیمبیوت درون بازی، درباره قدرت و دگرگونی است. فکر میکنید چه قابلیت هایی برای تجربه خاص پلیرها ایجاد کردیم ؟ پلیرها چه حرکت های واقعا قدرتمندی را می توانند اجرا کنند؟ چگونه می‌توانیم تصور کنیم که پلیرها چگونه با شاخک‌های سیمبیوت کار می‌کنند و واقعاً تغییر درون بازی را احساس میکنند.»

تفاوت بین نحوه بازی پیتر با لباس معمولی خود در مقابل لباس Symbiote بلافاصله قابل توجه تان خواهد بود و توانایی های گیم پلی در بازی وجود دارد که قبلاً در دسترس پلیرها نبوده است. مشت سیمبیوت واقعاً بر یک هدف تأثیر می‌گذارد [و] آن‌ها را به دیوار می‌چسباند، در حالی که نوع دیگری از حمله با سیمبیوت دسته‌ای از دشمنان را به هوا پرتاب می‌کند. بنابراین این چیزی است که به شما امکان می دهد شرایط مختلفی را در مبارزه با مرد عنکبوتی تغییر دهید... این چیزی است که قبلاً نداشتیم و نمی توانستیم با سیمبیوت به بازی بیاوریم.

جناب Intihar می‌افزاید: «ما درک می‌کنیم که انتظارات از سیمبیوت واقعاً بالاست و می‌خواستیم احساس متفاوتی نسبت به آنچه معمولاً می‌بینید داشته باشد. پیتر و مایلز، بسیاری از مجموعه حرکت‌های آن‌ها مبتنی بر سیال بودن، سرعت و آکروباتیک است، و سیمبیوت ضلع چهارم یعنی قدرت است.
و ما می‌خواستیم این حس قدرت را در گیمپلی بازی نشان دهیم نه صرفا در کات سین ها.
جناب Intihar می گوید بازیکنان باید فقط یک نگاه به فینیشرهای جدید پیتر بیندازند و بگویند واووو این "خیلی تهاجمی تر و بی رحمانه تر هست."

نگرانی هایی وجود داشت که لباس سیمبیوت در بازی بسیار قدرتمند باشد، اما اینتیهار و اسمیت می گویند که بازی متعادل است تا قدرت فانتزی را ارائه دهد، اما باعث نشد که بازی «احساس یک کیک واک» را ایجاد کند. (منظورش اینه نمیخواستیم قدرت اونقدر بالا باشه که یه دشمن راحت از بین بره)

بنابراین لباس نه تنها جذاب به نظر می رسد، بلکه به بازیکنان قدرت های فوق العاده ای می دهد، اما برای داستان چه معنایی خواهد داشت؟ در تریلر، لباس تأثیر روانی واضحی روی پیتر می گذارد و او را حتی در برابر دوستانش مانند مایلز تهاجمی تر می کند!!!

حاج Intihar می گوید: «ما تا جایی که می توانیم در هر کاری که انجام می دهیم، حتی در گیم پلی، یک دلیل روایی برای انجام آن وجود دارد. واضح است، همانطور که در گیم پلی نشان دادید [Symbiote] روی مبارزات بسیار تأثیر می گذارد، اما بر داستان و نحوه نمایش داستان نیز تأثیر می گذارد. من فکر می کنم، شما می دانید که اگر به داستان های کمیک سیمبیوت نگاه کنید، قطعاً آن پرخاشگری، آن عناصر اعتیادآور را در خود دارد، که می توانید تغییر شخصیت [پیتر] را مشاهده کنید. اما من فکر می‌کنم چیزی که در این بازی واقعاً بیشتر شما را وادار به کاوش میکند این است که این تغییر چگونه بر افراد اطراف پیتر تأثیر می‌گذارد؟ تاثیر بر مایلز، تاثیر بر MJ، تاثیر بر دیگران.”

سید Intihar می گوید این آن جذابیتی بود که ما می‌خواستیم با سیمبیوت انجام دهیم نه فقط ایجاد یک فانتزی قدرت، (اگرچه المان های قدرت هم تعداد زیادی از آن وجود خواهد داشت) بلکه واقعاً به این موضوع بپردازیم که چگونه این لباس می تواند پیتر را خراب کند و به روابط او با دیگران آسیب برساند. شنیدید که [گانکه] در پایان گفت: «آیا او همیشه اینظوریه؟» و مایلز گفت، "نه، او هرگز این‌طور نیست... این یه چیز متفاوته."

لباس سیمبیوت بسته به اینکه کدام کامیک را خوانده اید، ریشه‌های متفاوتی دارد، و اینتیهار می‌گوید که هنوز فاش نمی‌کند که اینسومنیاک چگونه این لباس را به پیتر معرفی می‌کند. Intihar می گوید که تیم همچنان به "DNA" فرنچایز احترام می گذارد، اما آنها نمی خواهند "از مخلوط کردن همه چیز بترسند."

اما ممکن است بتوانید سرنخ هایی را در طراحی لباس ببینید که این بار فقط یک لباس مشکی براق نیست. اگر به دقت نگاه کنید، می بینید که پیتر چند نوع پیچک دور بازوهایش پیچیده است. بنا به گفته Intihar، هدف این بود که به مخاطبان القا شود که صرفا یک پارچه نیست، بلکه ارگانیک است و منشأ آن "به دلیل ظاهر به جای خاصی بستگی دارد".
او با تمسخر می گوید: «من به شما میگم که خیلی بیشتر از آنچه که ما از نظر گرافیکی و بصری در گیمپلی نشان دادیم در بازی نهایی وجود دارد. چیزهای زیادی مورد انتظار، برخی غیرمنتظره، و برخی هنوز فاش نشده اند."
 
View attachment 295421

Earlier build 🤣
بعضی برید تا دیر نشده پستاتون را پاک کنید . چقدر من از همون شب شوکیس گفتم اینی که نشون دادند اصلا پالیش نیست و نسخه نهایی چیزی بشه که با خودتون هزیون بگید

بگذریم از این بحث!!!

اینا یعنی اینسامنیاک با سه تا سایت فامیتسو و یوروگیمر و IGN مصاحبه داشتن
من هر سه تا رو خوندم و چیزی که گفته شده را میذارم اینجا بخونید:

فامیتسو
"ما محتوایی داریم که پیرامون پیتر اتفاق می افتد،و همینطور محتوایی داریم که پیرامون مایلز اتفاق می افتد و محتوایی داریم که می توانید در آن نقش ایفا کنید." "شما قادر خواهید بود - در دنیای باز - با یک فشار ساده دکمه بین آنها جابجا شوید." این به لطف قدرت پلی استیشن 5 است.

در ادامه Intihar لبخند زد: «اینکه بتوانی در دنیای باز به این سرعت بین دو شخصیت جابه جا شوی واقعاً عالی است. "فقط براحتی می توانم انتخاب کنم که چه کسی را می خواهم برای یک فعالیت خاص بازی کنم... داشتن این ویژگی بسیار عالی خواهد بود. [این] چیزی است که احتمالا قبلاً بهش فکر نمی‌کردیم.

یوروگیمر
وقتی بین پیتر و مایلز جابه‌جا می‌شوید، یک حس آشنا وجود دارد. آنها هر دو مرد عنکبوتی هستند، شما به مرور میفهمید که چگونه با آنها بازی را انجام دهید، اما این انعطاف‌پذیری را در سفارشی‌سازی برای ارتقای هر یک از آنها نیز دارید. رایان اسمیت، کارگردان بازی Spider-Man 2، در مورد [درخت مهارت] آنها توضیح داد.

ما در گیم‌پلی دیدیم که مایلز دارای قدرت‌های تکامل‌یافته ونوم است، در حالی که پیتر توانایی‌های سیمبیوت را دارد. بنابراین، آن‌ها کمی نحوه بازی شما را تغییر می‌دهند و می‌توانید آن‌ها را در درخت‌های مربوطه خود نیز ارتقا دهید.»

من پرسیدم که آیا این شانس وجود خواهد داشت که به شخصیت‌های دیگری مانند خبرنگار و دوست دختر پیتر MJ تبدیل شوم، اما به سرعت به من گفتند که باید تمرکز خود را روی گیم‌پلی هفته گذشته حفظ کنم.

اسمیت گفت: "چیزهایی هستند که بسته به محتوای آن، منحصر به پیتر یا مایلز هست ، اما محتوایی را نیز آماده می کردیم که به شما امکان می دهد به عنوان هر شخصیتی که دوست دارید آن را بازی کنید."در حالی که هر دو مرد عنکبوتی هستند و چیزهای مشترکی دارند، مایلز سریعتر از پیتر است و پیتر قویتر و خشن تر و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند، بنابراین ما امیدواریم که شما بتوانید شخصیت مورد علاقه خود را به میل خود انتخاب کنید."

مصاحبه با IGN
رایان اسمیت کارگردان می‌گوید: داستان سیمبیوت درون بازی، درباره قدرت و دگرگونی است. فکر میکنید چه قابلیت هایی برای تجربه خاص پلیرها ایجاد کردیم ؟ پلیرها چه حرکت های واقعا قدرتمندی را می توانند اجرا کنند؟ چگونه می‌توانیم تصور کنیم که پلیرها چگونه با شاخک‌های سیمبیوت کار می‌کنند و واقعاً تغییر درون بازی را احساس میکنند.»

تفاوت بین نحوه بازی پیتر با لباس معمولی خود در مقابل لباس Symbiote بلافاصله قابل توجه تان خواهد بود و توانایی های گیم پلی در بازی وجود دارد که قبلاً در دسترس پلیرها نبوده است. مشت سیمبیوت واقعاً بر یک هدف تأثیر می‌گذارد [و] آن‌ها را به دیوار می‌چسباند، در حالی که نوع دیگری از حمله با سیمبیوت دسته‌ای از دشمنان را به هوا پرتاب می‌کند. بنابراین این چیزی است که به شما امکان می دهد شرایط مختلفی را در مبارزه با مرد عنکبوتی تغییر دهید... این چیزی است که قبلاً نداشتیم و نمی توانستیم با سیمبیوت به بازی بیاوریم.

جناب Intihar می‌افزاید: «ما درک می‌کنیم که انتظارات از سیمبیوت واقعاً بالاست و می‌خواستیم احساس متفاوتی نسبت به آنچه معمولاً می‌بینید داشته باشد. پیتر و مایلز، بسیاری از مجموعه حرکت‌های آن‌ها مبتنی بر سیال بودن، سرعت و آکروباتیک است، و سیمبیوت ضلع چهارم یعنی قدرت است.
و ما می‌خواستیم این حس قدرت را در گیمپلی بازی نشان دهیم نه صرفا در کات سین ها.
جناب Intihar می گوید بازیکنان باید فقط یک نگاه به فینیشرهای جدید پیتر بیندازند و بگویند واووو این "خیلی تهاجمی تر و بی رحمانه تر هست."

نگرانی هایی وجود داشت که لباس سیمبیوت در بازی بسیار قدرتمند باشد، اما اینتیهار و اسمیت می گویند که بازی متعادل است تا قدرت فانتزی را ارائه دهد، اما باعث نشد که بازی «احساس یک کیک واک» را ایجاد کند. (منظورش اینه نمیخواستیم قدرت اونقدر بالا باشه که یه دشمن راحت از بین بره)

بنابراین لباس نه تنها جذاب به نظر می رسد، بلکه به بازیکنان قدرت های فوق العاده ای می دهد، اما برای داستان چه معنایی خواهد داشت؟ در تریلر، لباس تأثیر روانی واضحی روی پیتر می گذارد و او را حتی در برابر دوستانش مانند مایلز تهاجمی تر می کند!!!

حاج Intihar می گوید: «ما تا جایی که می توانیم در هر کاری که انجام می دهیم، حتی در گیم پلی، یک دلیل روایی برای انجام آن وجود دارد. واضح است، همانطور که در گیم پلی نشان دادید [Symbiote] روی مبارزات بسیار تأثیر می گذارد، اما بر داستان و نحوه نمایش داستان نیز تأثیر می گذارد. من فکر می کنم، شما می دانید که اگر به داستان های کمیک سیمبیوت نگاه کنید، قطعاً آن پرخاشگری، آن عناصر اعتیادآور را در خود دارد، که می توانید تغییر شخصیت [پیتر] را مشاهده کنید. اما من فکر می‌کنم چیزی که در این بازی واقعاً بیشتر شما را وادار به کاوش میکند این است که این تغییر چگونه بر افراد اطراف پیتر تأثیر می‌گذارد؟ تاثیر بر مایلز، تاثیر بر MJ، تاثیر بر دیگران.”

سید Intihar می گوید این آن جذابیتی بود که ما می‌خواستیم با سیمبیوت انجام دهیم نه فقط ایجاد یک فانتزی قدرت، (اگرچه المان های قدرت هم تعداد زیادی از آن وجود خواهد داشت) بلکه واقعاً به این موضوع بپردازیم که چگونه این لباس می تواند پیتر را خراب کند و به روابط او با دیگران آسیب برساند. شنیدید که [گانکه] در پایان گفت: «آیا او همیشه اینظوریه؟» و مایلز گفت، "نه، او هرگز این‌طور نیست... این یه چیز متفاوته."

لباس سیمبیوت بسته به اینکه کدام کامیک را خوانده اید، ریشه‌های متفاوتی دارد، و اینتیهار می‌گوید که هنوز فاش نمی‌کند که اینسومنیاک چگونه این لباس را به پیتر معرفی می‌کند. Intihar می گوید که تیم همچنان به "DNA" فرنچایز احترام می گذارد، اما آنها نمی خواهند "از مخلوط کردن همه چیز بترسند."

اما ممکن است بتوانید سرنخ هایی را در طراحی لباس ببینید که این بار فقط یک لباس مشکی براق نیست. اگر به دقت نگاه کنید، می بینید که پیتر چند نوع پیچک دور بازوهایش پیچیده است. بنا به گفته Intihar، هدف این بود که به مخاطبان القا شود که صرفا یک پارچه نیست، بلکه ارگانیک است و منشأ آن "به دلیل ظاهر به جای خاصی بستگی دارد".
او با تمسخر می گوید: «من به شما میگم که خیلی بیشتر از آنچه که ما از نظر گرافیکی و بصری در گیمپلی نشان دادیم در بازی نهایی وجود دارد. چیزهای زیادی مورد انتظار، برخی غیرمنتظره، و برخی هنوز فاش نشده اند."
اصلا فرض که بازی واقعا از بیلد قدیمی بوده ولی چه توجیهی یا چرا باید از بیلد قدیمی استفاده کنن . چه دلیلی داره از جدید استفاده نکنن .
 
آخرین ویرایش:
اصلا فرض که بازی واقعا از بیلد قدیمی بوده ولی چه توجیهی یا چرا باید از بیلد قدیمی استفاده کنن . چه دلیلی داره از جدید استفاده نکنن .
نبود وقت و استفاده نکردن از منابع ‌که باعث اختلال تو برنامه های ساختشون میشه
همین چند وقت پیش هم یه خبر اومد که هر کدوم از تریلر های شوکیش نزدیک یک ماه از وقت استدیو رو میگیره
 
حالا مگه چی میشد یه ماه هم وقت میزاشتن تریلر درست درمون بدن تا این همه هایپ ملت نمی‌ریخت که هی نخوان پشتش بیانه بدن که مال بیلد اولیه بوده و پیشرفت میکنیم و این چرتو پرتا
 
  • Like
Reactions: Taha75 and graywolf
نبود وقت و استفاده نکردن از منابع ‌که باعث اختلال تو برنامه های ساختشون میشه
همین چند وقت پیش هم یه خبر اومد که هر کدوم از تریلر های شوکیش نزدیک یک ماه از وقت استدیو رو میگیره
من خودم با توجه به گرافیکی که از رچت و کلانک دیدم و شناختی که از استدیود دارم از همون اول گفتم این گرافیک نهایی نیست .
ولی خب اینجوری بدتره که وقتی گرافیک بیلد قدیمی نشون میدن تاثیر منفی روی افکار عمومی میذاره و اگر فرصت ندارن تریلر بهتره نمایش بدن اصلا چیزی نشون ندن بهتره که این جوری در معرض اعتراض قرار نگیرن .
 
  • Like
Reactions: graywolf
دیگه یه توجیهاتی میارن ادم میخواد سرش بزنه به میز.بین اون دو سه تیمی که تو اینسامنیاک هست یه تیم ۱ ماه وقت میذاشت یه دمو درست حسابی آماده میکرد مگه سر اسپایدرمن ۱ اون تریلر گیم پلی بی نظیر براش وقت نذاشتن چطور قبلا این بحثا نبود الان این حرفا هست؟ یعنی اینسامنیاک حاضر بوده یه تریلر از بیلد قدیمی بده و انتظارات طرفدارا رو نابود کنه (اونم تو شوکیسی که سونی کلا تنها بازی فرست پارتی که گیم پلی نشون داد همین بازی بود)ولی ۱ ماه وقت نذاره.تنها دلیل منطقی به ذهن میرسه اینه سونی کلا میخواسته تو این شوکیس حتی اسپایدرمنم نشون نده که معرفی بازی های gaas و ماراتن زیر حاشیه حضور اسپایدرمن نره دقیقه ۹۰ از ترس واکنش منفی هوادارا به اینسامنیاک میگن باید دمو آماده کنی وگرنه سابقه اینسامنیاک بررسی کنید همیشه دمو و تریلرای گیم پلی معقول و خوب و شسته رفته ای نشون دادن(حتی اگه از بیلد قدیمی تر هم بودن ولی شسته رفته بودن)
 
اصلا فرض که بازی واقعا از بیلد قدیمی بوده ولی چه توجیهی یا چرا باید از بیلد قدیمی استفاده کنن . چه دلیلی داره از جدید استفاده نکنن .

حالا مگه چی میشد یه ماه هم وقت میزاشتن تریلر درست درمون بدن تا این همه هایپ ملت نمی‌ریخت که هی نخوان پشتش بیانه بدن که مال بیلد اولیه بوده و پیشرفت میکنیم و این چرتو پرتا

دیگه یه توجیهاتی میارن ادم میخواد سرش بزنه به میز.بین اون دو سه تیمی که تو اینسامنیاک هست یه تیم ۱ ماه وقت میذاشت یه دمو درست حسابی آماده میکرد مگه سر اسپایدرمن ۱ اون تریلر گیم پلی بی نظیر براش وقت نذاشتن چطور قبلا این بحثا نبود الان این حرفا هست؟ یعنی اینسامنیاک حاضر بوده یه تریلر از بیلد قدیمی بده و انتظارات طرفدارا رو نابود کنه (اونم تو شوکیسی که سونی کلا تنها بازی فرست پارتی که گیم پلی نشون داد همین بازی بود)ولی ۱ ماه وقت نذاره.تنها دلیل منطقی به ذهن میرسه اینه سونی کلا میخواسته تو این شوکیس حتی اسپایدرمنم نشون نده که معرفی بازی های gaas و ماراتن زیر حاشیه حضور اسپایدرمن نره دقیقه ۹۰ از ترس واکنش منفی هوادارا به اینسامنیاک میگن باید دمو آماده کنی وگرنه سابقه اینسامنیاک بررسی کنید همیشه دمو و تریلرای گیم پلی معقول و خوب و شسته رفته ای نشون دادن(حتی اگه از بیلد قدیمی تر هم بودن ولی شسته رفته بودن)
ببینید اولا هایپ کسی نخوابیده. بازی توی یوتیوب بازدیدهاش عالی بود و نسبت آمار لایک به دیسلاک هم کاملا برتری داره. حالا یه عده و شاید بشه گفت خیلیا سر گرافیک شک کرده باشن ولی اکثریت توی فضای مجازی از کلیت بازی راضین. این تعداد ناراضی هم قطعا واسه تمام بازی‌ها و نمایش‌ها هست همونطور که سر تلو، آنچارتد 4، گاو و خیلی بازی‌های دیگه همیشه یه عده نگران مسائل مختلف هستن و خب جواب نگرانیشون فقط توی نسخه نهایی معلوم میشه.

در مورد اینکه چرا از بیلد قدیمی استفاده کردن به خاطر سهولت کار توی ساخت دمو برای بازیه و قطعا اگه میخواستن از آخرین بیلد و توان گرافیکیشون استفاده کنن باید یک ماه یا حتی بیشتر واسه همین 10-12 دقیقه وقت میذاشتن. یک ماه شاید برای شما مدت زمان کمی باشه ولی برای استودیویی که قراره بازیش پاییز امسال منتشر بشه و هنوز تاریخ قطعی نخورده مهم‌ترین چیز گلد کردن بازیه. چون اگه SM2 تاخیر بخوره اونوقت به صورت دومینو وار ولورین و رچت بعدی هم با تاخیر مواجه میشن.

اما در مورد اینکه چرا اینا تمام تمرکزشون رو نذاشتن روی ساخت دمو، علاوه بر مورد بالا که گفتم دلیلش خود سونی هم هست. سونی - و بسیاری از ناشرها و سازندگان دیگه - توی سه نسل گذشته سه سیاست مختلف رو برای بازی‌هاشون داشتن.
نسل هفت سونی قبل از اینکه بازی حتی آماده بشه زمانی که صرفا ایده‌پردازی میشد یه تریلر CGI رو حالا یا به اسم تریلر سینماتیک یا به دروغ به عنوان تریلر گیم پلی مینداخت به ملت :D اینکارش رو توی کیلزون 2 و Eight Days کاملا دیدیم. اولی بازی کاملی شد ولی اصلا اونی نبود که نشون دادن، دومی هم که کلا با اون همه خرج و دردسر رفت رو هوا. در هر صورت فارغ از نتیجه‌ای که عموماً به شکست منجر میشد این سبک معرفی و نمایش دیگه منسوخ شده.

توی نسل هشت و البته اواخر هفت ما واقعا یه تریلر از گیم پلی بازی میدیدیم ولی این تریلر بخش جدا شده بازی نیست، بلکه زمانی که سونی میخواست نمایش مهمی مثل کنفرانس E3 بذاره استودیو مجبور بود اون بخش از بازی که ایده پردازی کرده بودن رو کامل بسازه و منتشر کنه. در واقع اینجوری نیست که بازی کاملا آماده باشه و اینا بخوان یه بخش از بازی رو جدا کنن، بلکه میشه گفت مجبورن یه مینی بازی از چیزی که قراره نسخه نهایی باشه بسازن و تحویل ملت بدن که فشار بالایی روی استودیو میذاره. یکی از همین نمونه‌هاش گاو 2018 بود که توی مستندش کامل بهش پرداخته شده. استودیوهای دیگه‌ای هم خارج از سونی بودن که تریلر گیم پلی خیلی خوبی نشون دادن ولی وقتی همون بازی رو خواستن کامل کنن از نظر پرفورمنس یا ایده‌های گیم پلی دیدن که جواب نمیده و مجبور شدن بازی‌ای متفاوت با تریلر پخش شده منتشر کنن.

و حالا میرسیم به نسل نه، جایی که سونی هیچ فشاری واسه نمایش بازی‌هاش نداره و شاید دلیلش پیشتازی نسبت به رقیب باشه. حتی گاو راگناروک هم تا قبل از اواخر عرضه‌اش خبر چندانی از تریلر و این چیزا نبود. حالا بازی بقیه استودیوها از جمله ناتی داگ بماند که فقط سه تا عکس از بازی نشون دادن:-" این عدم فشار روی نمایش بازی رو هرمن هالست هم قبلا فکر کنم گفته بود و حالا من که با این رویه مخالفم ولی فعلا قصد ندارن روی استودیوهاشون فشار خاصی بذارن و نتیجه‌اش هم اینه که ما اسم بازی بعدی استودیوهای تاپ سونی رو هم حتی نمیدونیم. توی همشون ساکرپانچ خیلی لطف کرد و گفت بازی بعدیشون اسلای کوپر و اینفیمس نیست :> فقط همین اسپایدی مونده که احتمالا تا روز لانچ کم کم تریلرهای بیشتری ازش ببینیم. حتی در طرف مقابل فیل اسپنسر هم هدفش رو گذاشته بود روی اینکه بازی‌هاش رو نهایتا یک الی دو سال تا زمان عرضه نمایش بده که به هردلیلی نتونست به این حرفش عمل کنه.
درکل با توجه به سابقه اینسامنیاک و بازی‌هایی که همین نسل منتشر کرده من به گرافیک بازی امیدوارم. سر SM1 هم هی میگفتن بازی گرافیکش فلانه و داونگرید شده که تهش دیدیم چی شد. واسه گرافیک SM2 هم باید کمی دندون رو جیگر گذاشت تا بازی منتشر بشه ولی خب میتونید از الان حرص بخورید که به هرحال راه به جایی نمیبریم :>

پ.ن: تا جایی که یادم میاد اینسامنیاک دوتا تیم کامل داره و کلا نیروهاش بالغ بر 520 نفره نه اینکه سه تا تیم کامل داشته باشه :-?
پ.ن2: بیانیه دادن پشت تریلر واسه تموم بازی‌ها هست و آسمون به زمین نیومده. گاو، تلو، آنچارتد، عف عف و خیلی بازی‌های دیگه هم از این تجربیات داشتن. در واقع همیشه بعد هر تریلر یکی باید بیاد شفاف سازی کنه :D
 
ببینید اولا هایپ کسی نخوابیده. بازی توی یوتیوب بازدیدهاش عالی بود و نسبت آمار لایک به دیسلاک هم کاملا برتری داره. حالا یه عده و شاید بشه گفت خیلیا سر گرافیک شک کرده باشن ولی اکثریت توی فضای مجازی از کلیت بازی راضین. این تعداد ناراضی هم قطعا واسه تمام بازی‌ها و نمایش‌ها هست همونطور که سر تلو، آنچارتد 4، گاو و خیلی بازی‌های دیگه همیشه یه عده نگران مسائل مختلف هستن و خب جواب نگرانیشون فقط توی نسخه نهایی معلوم میشه.

در مورد اینکه چرا از بیلد قدیمی استفاده کردن به خاطر سهولت کار توی ساخت دمو برای بازیه و قطعا اگه میخواستن از آخرین بیلد و توان گرافیکیشون استفاده کنن باید یک ماه یا حتی بیشتر واسه همین 10-12 دقیقه وقت میذاشتن. یک ماه شاید برای شما مدت زمان کمی باشه ولی برای استودیویی که قراره بازیش پاییز امسال منتشر بشه و هنوز تاریخ قطعی نخورده مهم‌ترین چیز گلد کردن بازیه. چون اگه SM2 تاخیر بخوره اونوقت به صورت دومینو وار ولورین و رچت بعدی هم با تاخیر مواجه میشن.

اما در مورد اینکه چرا اینا تمام تمرکزشون رو نذاشتن روی ساخت دمو، علاوه بر مورد بالا که گفتم دلیلش خود سونی هم هست. سونی - و بسیاری از ناشرها و سازندگان دیگه - توی سه نسل گذشته سه سیاست مختلف رو برای بازی‌هاشون داشتن.
نسل هفت سونی قبل از اینکه بازی حتی آماده بشه زمانی که صرفا ایده‌پردازی میشد یه تریلر CGI رو حالا یا به اسم تریلر سینماتیک یا به دروغ به عنوان تریلر گیم پلی مینداخت به ملت :D اینکارش رو توی کیلزون 2 و Eight Days کاملا دیدیم. اولی بازی کاملی شد ولی اصلا اونی نبود که نشون دادن، دومی هم که کلا با اون همه خرج و دردسر رفت رو هوا. در هر صورت فارغ از نتیجه‌ای که عموماً به شکست منجر میشد این سبک معرفی و نمایش دیگه منسوخ شده.

توی نسل هشت و البته اواخر هفت ما واقعا یه تریلر از گیم پلی بازی میدیدیم ولی این تریلر بخش جدا شده بازی نیست، بلکه زمانی که سونی میخواست نمایش مهمی مثل کنفرانس E3 بذاره استودیو مجبور بود اون بخش از بازی که ایده پردازی کرده بودن رو کامل بسازه و منتشر کنه. در واقع اینجوری نیست که بازی کاملا آماده باشه و اینا بخوان یه بخش از بازی رو جدا کنن، بلکه میشه گفت مجبورن یه مینی بازی از چیزی که قراره نسخه نهایی باشه بسازن و تحویل ملت بدن که فشار بالایی روی استودیو میذاره. یکی از همین نمونه‌هاش گاو 2018 بود که توی مستندش کامل بهش پرداخته شده. استودیوهای دیگه‌ای هم خارج از سونی بودن که تریلر گیم پلی خیلی خوبی نشون دادن ولی وقتی همون بازی رو خواستن کامل کنن از نظر پرفورمنس یا ایده‌های گیم پلی دیدن که جواب نمیده و مجبور شدن بازی‌ای متفاوت با تریلر پخش شده منتشر کنن.

و حالا میرسیم به نسل نه، جایی که سونی هیچ فشاری واسه نمایش بازی‌هاش نداره و شاید دلیلش پیشتازی نسبت به رقیب باشه. حتی گاو راگناروک هم تا قبل از اواخر عرضه‌اش خبر چندانی از تریلر و این چیزا نبود. حالا بازی بقیه استودیوها از جمله ناتی داگ بماند که فقط سه تا عکس از بازی نشون دادن:-" این عدم فشار روی نمایش بازی رو هرمن هالست هم قبلا فکر کنم گفته بود و حالا من که با این رویه مخالفم ولی فعلا قصد ندارن روی استودیوهاشون فشار خاصی بذارن و نتیجه‌اش هم اینه که ما اسم بازی بعدی استودیوهای تاپ سونی رو هم حتی نمیدونیم. توی همشون ساکرپانچ خیلی لطف کرد و گفت بازی بعدیشون اسلای کوپر و اینفیمس نیست :> فقط همین اسپایدی مونده که احتمالا تا روز لانچ کم کم تریلرهای بیشتری ازش ببینیم. حتی در طرف مقابل فیل اسپنسر هم هدفش رو گذاشته بود روی اینکه بازی‌هاش رو نهایتا یک الی دو سال تا زمان عرضه نمایش بده که به هردلیلی نتونست به این حرفش عمل کنه.
درکل با توجه به سابقه اینسامنیاک و بازی‌هایی که همین نسل منتشر کرده من به گرافیک بازی امیدوارم. سر SM1 هم هی میگفتن بازی گرافیکش فلانه و داونگرید شده که تهش دیدیم چی شد. واسه گرافیک SM2 هم باید کمی دندون رو جیگر گذاشت تا بازی منتشر بشه ولی خب میتونید از الان حرص بخورید که به هرحال راه به جایی نمیبریم :>

پ.ن: تا جایی که یادم میاد اینسامنیاک دوتا تیم کامل داره و کلا نیروهاش بالغ بر 520 نفره نه اینکه سه تا تیم کامل داشته باشه :-?
پ.ن2: بیانیه دادن پشت تریلر واسه تموم بازی‌ها هست و آسمون به زمین نیومده. گاو، تلو، آنچارتد، عف عف و خیلی بازی‌های دیگه هم از این تجربیات داشتن. در واقع همیشه بعد هر تریلر یکی باید بیاد شفاف سازی کنه :D

حالا این جماعت نوب رو نگاه نکن تو یوتیوب به به چه چه میکنن، کافیه یه سر به گف و ارا بزنی تا میزان نا امیدی رو ببینی، در صورتی که نه سر رچت و نه سر اسپایدرمن 1 این قضیه نبود.

مقصر اول آخر اتفاقا خود اینسومنیاک هستش چون با تریلر اولی میزان استاندارد رو برای گیمر برد بالا و همه انتظار داشتن یه چیزی شبیه به اون ببینن، از طرفی خود جیم رایان هم کم هایپ نکرد تو مصاحبه با فامیتسو که این بازی قدرت نسل بعد رو نشون میده و از قدرت نسل نه بهره برده و یه سری خزعبل دیگه..
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or