MAG - Massive Action Game

  • Thread starter Thread starter iwes
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
بحث کوچیک داریم تا بحث !! یکی میاد میگه MAG پر نوب هست. یکی هم مثل محسن میگه Socom که سازندش ZI هست سروراش بهتر از MAG که بازم سازندش ZI هست!
خوبه گزارش تخلف هم موجود هست و انجمن هم مسئول داره که هر کی رد میشه شروع میکنه به ارشاد.
من فقط نمیخواستم تاپیک بحثش عوض بشه.:smile:
یکم احترام چیز خوبیه.
بی احترامی کردم؟! نکنه خودت رو بالاتر از هر کی میدونی
دوست عزیز من ارشاد نیستم!فقط خواستم تاپیک راه خودشو بره.
من کی باشم که بالاتر از عزیزانی مثل شما باشم،فقط خواستم تاپیک دوباره خراب نشه،همین
:smile:
 
آخرین ویرایش:
دقیقا از بعد آپدیت، بدون هیج علتی چندین بار با امتیاز های فضایی پرت شدم بیرون. فکر کنم دست هایی که افتادم بیرون امتیاز هاش رو جمع بزنن یه دور Prestige بشم!
پینگم عالی هست. سرعت دانلود هم مثل قبل. دقیقا از بعد آپدیت اینطوری شد.
من که دیگه اعصابش رو ندارم. میرم کیلزون تا این درست شه!
 
[LTR]Patch v1.03

Available February 25, 2010 | 41MB (TPPS), 49MB (DLS)

Gameplay

Overhauled tuning of multiple weapons of all types (see “Weapon” section below)
Improved speed of weapon and gear swapping by approximately 500 milliseconds.
Fixed bug in SVER’s Aralkum Mechanical Acquisition map and Absheron Refinery Domination map that allowed players to defuse a charge planted on a repaired gate or door.
Added a “solid tone” sound effect near the end of a charge’s beeping detonation timer so that players know when the charge can no longer be defused and that they should vacate the area.
“Medium Improved” Armor now works as intended with the speed properties of Medium Armor and a defensive value greater than Medium, but less than Heavy Armor.
Changed resuscitated player’s camera orientation to match the last camera direction used while incapacitated instead of the pre-harm camera.
Players no longer lose XP if a teammate is killed by an objective explosion caused by a charge they planted.
Respec Point requirements in Barracks have been changed from 3K, 5K, 10K, 17K, 26K, and 26K-Repeat to 1K, 2K, 3K, and 3K-Repeat.
Lowered the amount of damage necessary to kill an incapacitated enemy
All fired projectiles (RPGs, Turret Rockets) have been given a steadier aim.
Mines that haven’t been triggered are no longer removed from the map when the dead player that deploys them respawns unless that player changes their Loadout (note: The maximum number of mines you can plant cannot exceed the number you initially spawn with).
Fixed bug that prevented “fully-resuscitated” players with more than 100 health points from receiving their full HP.
Fixed bug that caused players to take unnecessary damage from both friendly and enemy vehicles when touching them.
Players no longer lose leadership points after entering “Veteran Mode.”
Weapons

“From the hip” firing for Light and Medium machine guns have stronger recoil and are less accurate when moving.
Tuned weapon damage for all three factions.
Modified all short-ranged weapons (pistols, PDWs, shotguns, SMGs) so that they’re less effective at long distances.
Made Battle Rifles more effective.
Reduced accuracy bonus for using iron sights and reflex sights so that players can no longer snipe with weapons that aren’t intended to do so.
Increased damage values for all rockets to make them more effective (ex: three rockets can now destroy a DE turret).
Shooting through thin materials (fences, tents, etc.) will be more consistent.
Increased spread on shotguns.
Improved animations for rocket launchers.

Graphics

Fixed bug that caused the recoil animation to end early or stop animating if a player was firing their weapon for a long period of time.
Changed detonation time on smoke and poison gas grenades to prevent them from exploding in mid-air to eliminate unintended FX issues.
Added realistic fogging effects to sky-domes.
Technical

Fixed most conditions that caused players to be caught in a “respawn loop” which kept restarting the respawn queue when the countdown clock reached 0.
Changed in-game conditions to make it less likely to experience in-game freezes.
Improved client-side stability. [/LTR]
 
من از وقتی mw2 گرفتم شب و روزم شده این بازی.خیلی فاز میده و به شدت به بازیه مولتی علاقه مند شدم.میخواستم بپرسم از نظر گیم پلی mag چه تفاوتهایی با mw2 داره>یعنی اون گیم پلی سریع و بزن و بکش mw2 چه تفاوتهایی با mag داره و ایا منو راضی میکنه؟به گرافیک و فیزیک اینجور چیزا کاری ندارم فقط میخواستم ببینم اون گیم پلی سریع و لذت بخش mw2 رو میتونم با mag هم تجربه کنم؟ممنونم
 
من از وقتی mw2 گرفتم شب و روزم شده این بازی.خیلی فاز میده و به شدت به بازیه مولتی علاقه مند شدم.میخواستم بپرسم از نظر گیم پلی mag چه تفاوتهایی با mw2 داره>یعنی اون گیم پلی سریع و بزن و بکش mw2 چه تفاوتهایی با mag داره و ایا منو راضی میکنه؟به گرافیک و فیزیک اینجور چیزا کاری ندارم فقط میخواستم ببینم اون گیم پلی سریع و لذت بخش mw2 رو میتونم با mag هم تجربه کنم؟ممنونم
شما حالتون خوبه؟
همین 3 صفحه پیش این سوال رو پرسیدی و آرش و یکی دیگه جوابت رو دادن!
این پست آرش
http://forum.bazicenter.com/showpost.php?p=945134&postcount=378
بعد میای دوباره همین سوال رو میکنی...؟:eek:
 
آخرین ویرایش:
شما حالتون خوبه؟
همین 3 صفحه پیش این سوال رو پرسیدی و آرش و یکی دیگه جوابت رو دادن!
این پست آرش
http://forum.bazicenter.com/showpost.php?p=945134&postcount=378
بعد میای دوباره همین سوال رو میکنی...؟:eek:

این سوالی که من جدیدا پرسیدم کاملا متفاوت از اون سواله.من نرخ فریم بازی و سرعت گیم پلی بازیو پرسیدم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or