Lair

tekken_lord

کاربر سایت
Mar 5, 2006
627
اتفاقاَ تعداد پستاش منو بشک انداخته که احتمالاَ یکی از یوزرای سایت که این آیدیو برای طرفداری از خودش ساخته . فهمیدن این راحت تر، فقط کافی ip اون بررسی بشه البته الان دیگه فهمیده چه جوری در بره نه . یه چیز دیگه اگه واقعاَ این بازیو داشت به من می فروخت چون ازش دو دفه تا حالا خواستم ولی همش میاد میگه اینجوری اونجوری . اصلاَ بگه ببینم بازی از کجا شروع میشه و منوی بازی چه گزینه هایی داره یا یه مشخصه مهم رو بگه که من که بازی کردم بفهمم راست می گفته چطوره .:laughing:
 

tekken_lord

کاربر سایت
Mar 5, 2006
627
نه عزیز من مطمئنم تو نیستی تو اگه ps3 بگیری سایتو میترکونی . منظورم اینه احتمالاَ یکیه که عضو سایت .و به احتمال 99 درصد نه ps3 داره نه این بازیو بازی کرده . فقط داره جواب من که گفتم اول بازی کنید بد بگید بد این حرفو میزنه . بعدشم فکر کن ببین کیه که ps3 داشته باش بعد عکسشو نزاره . خیلی فروتن و سر به زیره نه :laughing:. پس بیخودی به خودت نگیر گفتم که بدونی احتمالاَ همه سرکاریم . اصلاَ چرا نمیزاره برا فروش اینکه می گفت میفروشه .
 

mzh

کاربر سایت
Jul 28, 2006
259
نام
محمدرضا
حالا تکاوچ نبود؟

دوست عزیز من که متوجه نشدم منظورت چیه؟؟؟

این آقایی هم که میگه lair رو داره بیزحمت لطف کنه بگه از چه طریق میشه ازش

خرید چون من بدم نمیاد بازی کنم به این خاطر میگم که ایشون خیلی بدش اومده

میتونه یه پست بده که میفروشه یا نه اگر هم این کارو نکرد معلومه اصلا بازی رو نداره

یا اینکه شاید دوست داره یه بازی آشغال رو نگه داره؟؟؟؟؟!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!؟؟؟؟؟

یا بیا بفروش یا اینکه اینقدر خالی سر هم نکن
 

marat

کاربر سایت
Jan 24, 2007
265
دوستان قبل از هر چیز از اینکه وارد تاپیک اختصاصی بازی ای شدم که کنسول اون رو ندارم معذرت خواهی می کنم ... من نوشته ی این شخص را نخوندم هنوز ...ولی شاید نوشته اش استناد به نوشته ای باشد که در مجله همشهری جوان چاپ شده ... احتمالا به قلم طه رسولی ... عین مطلب این است که می خوانید ...
بازی به رغم گرافیک بسیار خوبی که دارد اصلا نتوانست بازی کننده ها را راضی کند ... کنترل بسیار بد و مکانیک عجیب و غریب آن در مبارزه با اژدها به شدت به کیفیت بازی صدمه زده اند ...
همین ...
با این حال نمی تونم بگم که می شه به این نوشته اعتماد کرد یا نه ...
تصمیم با خودتان است.
یا علی
 

tekken_lord

کاربر سایت
Mar 5, 2006
627
دوست عزیز ای کاش همه مثل شما بودن . اونوقت ما انقدر بحث بیخود تو سایت نداشتیم .
ایشالا هر کنسولیم که خواستی می گیری . فقط تعصبی نگیر که مطمئنن ضرر می کنی .
 

iwes

کاربر سایت
Sep 2, 2006
1,707
نام
محمد
تکاوچ جان بعضی از بچه ها میگن که مکس اورده ولی بچه ها این مکس از توپخونه خرید میکنه من خودم دیرور دیدمش اونجا طبقه ی وسط افتاده بود به پای یکی از مغازه ها واسه یه بازی:biggrin1:
 

angle

کاربر سایت
Mar 4, 2007
170
نام
فرشید
با سلام من این بازی را دارم ا دوبی خریدم درسته همه می گفتن بده ولی فقط چند تا باگ داره و کنترلش زیادم سخت نیست من راحت بازی میکنم
 

tekken_lord

کاربر سایت
Mar 5, 2006
627
عزیز مغازه دارا هیچ کارشون رو حساب نیست (کار آزاد دیگه)
از شما هم بخاطر اینکه نظرتو گفتی ممنون . منم می خوام بگیرمش آخه از داستانش خوشم اومده به علاوه می خوام ببینم این چیه که 20gb حجم داره .:love:
 

TRUTH

کاربر سایت
Sep 7, 2006
538
من الان این تاپیک رو از اول تا اینجا خوندم و خیلی جالب بود هم خنده دار بود هم گریه دار

چند تا نکته رو بد نیست بهتون بگم

1- وقتی که سایتهای بزرگ به یه بازی امتیاز پایین میدن و می گن کنترل بازی سخته و سازنده بازی یه دفترچه میفرسته که 6 صفحه دستورالعمل بازی کردن توشه باید همه چیزو بفهمید
وقتی اونا که حرفه ای هستن نمیتونن بازی رو کنترل کنن وضع ما دیگه معلومه و بازی که برای بازی کردنش قبلش باید 20 صفحه راهنما بخونی تا بتونی بازی کنی دیگه همه چی معلوم میشه دیگه(راستی اون عکس اقای gray هم خیلی باحال بود که فرزاد گزاشته بود خیلی از حالت صورتش وقتی دفترچه دستش بود خوشم اومد)

2-واقعا خوش بحال سونی با این طرفداراش از همه چی دفاع میکنن سونی راست میگفت اگه ما بازی هم نداشته باشیم بازم طرفدارا کنسول مارو میخرن (اون موقع من به این حرف میخندیدم ولی الان دارم تو همین سایت اون طرفداراشو میبینم:eek:)

3-بعضی ها میگن بازی رو برید بخرید خودتون تست کنید که این حرف درست نیست دلیلش هم واضحه شما تا حالا فکر کردید امتیاز واسه چی به بازی ها میدن؟ اگه نمیدونید بهتر من بهتون بگم برای اینه که پولتونو دور نریزید و کسانی که بازی رو با اینکه میدونن امتیازش پاینه میرن میخرن همون فنبوی های سونی هستن که مثل ادم ماشینی هستن و فکر نمیکنن!
(من برای خرید بازی 360 با اینکه قیمتش 5 تومن بیشتر نیست بازم به امتیاز نگاه میکنم چون درسته پولش چیزی نیست ولی وقتمو که از اب نگرفتم!)
-------------------------------------------------
جناب تکاوچ اون دفترچه ای که شما میفرمایید ما تا حالا نداشتیم و تو هیچ بازی به مشکل بر نخوردیم!!! شما منظور منو نگرفتی وقتی حرفه ای ها هم واسه بازی باید دفترچه بخونن و بازم مشکل داشته باشن وضع ما معلومه دیگه!

درمورد دمو بازی هم خیلی ها بهش دسترسی ندارن یا خیلی از بازی ها دمو نداره در ضمن چه شما خوشت بیاد چه نیاد خیلی ها به این امتیاز ها اهمیت میدن

اقا تکاوچ میشه بگی چیه این lair واسه شما اینقدر جالبه که داری ازش حمایت میکنی؟ فقط تبلیغات سونی رو شما تاثیر داشته یا شما هم جزو فنهای چشم بسته سونی هستی؟ (خوب خودت برو بازی رو بخر به بقیه بگو چطوریه چرا دیگران رو میخوای به خرج بندازی؟!!!!!)
 
آخرین ویرایش:

tekken_lord

کاربر سایت
Mar 5, 2006
627
خوب دوست عزیز حالابزار من چند نکته رو بهت بگم .
اول در مورد اون دفترچه اگه چند تا بازی اورجینال دیده باشی حتماَ این نکته رو می فهمی که همه بازیها دفترچه راهنمای بازی دارن و فقط lair نیست .
در مورد خاصیت امتیازها که شما بر اساسشون بازی می خرید . باید بگم در دستگاهای جدید که nextgen نامیده میشن قسمتی برای دسترسی به اینترنت برای هر دستگاه هست که در xbox به اسم live و در ps به اسم ps store هست که یکی از کارهایی که توش انجام میشه گذاشتن demo playable بازی هست برای خرید درست مشتری . اون روشی که شما داری استفاده می کنی برای نسل قبل نه این نسل یکی از علتهای قرار گرفتن این قسمت در nextgen همینه که همیشه اختلاف نظرهای زیادی رو امتیازات بوده .
امیدوارم شمایکه xbox داری دیگه یه همچین چیزی نگی .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر