pouya_b3d
کاربر سایت
هیشکی:cheesygriسلام به همه دوستان من زیاد قصد دخالت ندارم فقط یه سوال از همه دارم چند نفر شخصاَ این بازیو بازی کردن ؟
همین یه سوالو فقط دارم . البته جسارت نباشه ها فقط یه سوال.
هیشکی:cheesygriسلام به همه دوستان من زیاد قصد دخالت ندارم فقط یه سوال از همه دارم چند نفر شخصاَ این بازیو بازی کردن ؟
همین یه سوالو فقط دارم . البته جسارت نباشه ها فقط یه سوال.
ببین همیشه برای اینکه بفهمی یه بازی خوبه یا بده نباید حتما بازیش کنی همین امتیازهای سایتهای مختلف میشه یه ملاک خوب باشه یا همین طور نظرات کاربران!دوست عزیز از جوابت ممنون راستش مطمئن بودم چون همیشه همینطوری بوده .دوستان فرق این سایت با سایتای خارجی اینه : تو سایتای خارجی برای نظر دادن راجب بازی اینطوری کار می کنن :
اول بازی می کنن بعد نظر میدن .
اما توی این سایت اول نظر میدن بعد بازی می کنن.
البته خیلیا مطمئنن میان و در جواب من می گن لازم نیست حتماَ بازی کنیم میریم از کسانیکه بازی کردن می پرسیم که باید بگم هیچ سایتی امتیازشو از روی سایت دیگه مستقیماَ نمیده .
با تشکر از همه ایشالا از این به بعد باهم دیگه سر مسائل بیخودی کل کل نکنیم .تا سایت بهتری بسازیم
شما چندتا پست قبلیت رو بخون:یه سوال داشتم :
یعنی کنترلش انقدر بد هست که اصلا نشه بازی کرد ؟
به غیر از کنترل که ایراد دیگه ای نداره ؟
تقریبا برای همه روشن شده که یه زمانی طرفدار Sony بودم و بیشتر از اون طرفداری می کردم ولی حالا با فروش کنسول هام.چشم هام هم بیشتر باز شده.
باید قبول کنید که Lair جز پر مشکل ترین بازی های Ps3 است.
نمونه ای از مشکلاتش:
همه دوستان که به این مورد اشاره کردند:استفاده نکردن از پتانسیل motion control که باعث به وجود آمدن کنترل بد بازی شده.
سیستم قفل کردن بازی که دچار پر مشکل ترین سیستم های قفل بر روی هدف است.برای مثال در یکی از مراحل بازی شما باید از یارانتان که در یک زندان محبوس شدند در برابر سنگ های پرتاب شده به طرف آنها محافظت کنید که تنها کاری که می توانید بکنید قفل کردن بر روی این تخته سنگ ها است ولی وقتی تعداد هدف ها زیاد می شود بازی گیج شده و به جای قفل کردن بر روی این تخته سنگ های به چه بزرگی که در نزدیکی شما قرار دارند بر روی یک اژدها در دوردست که اصلا کاری به شما ندارد قفل می کند.مشکل این بخش اینجا به پایان نمی رسد:در همین هنگام بازی وارد مرحله Boss شده و شما چاره ای جز جنگیدن با او ندارید و وقتی با اون می جنگید سنگ ها به زندان بر خورد کرده و به راحتی یارانتان می میرند و مجبور می شوید که بازی را دوباره انجام دهید.
دیگر مشکل بازی هنگامی است که بازی را دوباره شروع می کنید که مجبور هستید دوباره تمام صحنه های سینماتیک طولانی را تماشا کنید(فقط زمانی می توانید آنها را Skip کنید که مرحله را یک بار تمام کرده باشید!)
دیگر مشکل بازی دوربین آن است که هنگامی که شما با استفاده از قفل کردن برروی یک دشمن و سپس پریدن بر روی او با استفاده از چنگک,دوربین بازی با اشکال مواجه شده و همین طور دور دشمنتان می چرخد که باعث گیج شدن و خرد شدن اعصاب شما می شود.
فکر کنم برای گیم پلی یک بازی با این همه تبلیغ واقعا شرم آور است.
دوستان بیخیال کل کل الکی درباره چهارتا عبارت بشن دیگه حالا این بازی این قدر مهم هست که این قدر روش تعصب دارید؟!
دوست عزیز اصولا کسایی که در سایت های خارجی درباره بازی ها مطلب می نویسند هم کارشناس هستند هم بازی را انجام دادند.دوست عزیز از جوابت ممنون راستش مطمئن بودم چون همیشه همینطوری بوده .
دوستان فرق این سایت با سایتای خارجی اینه : تو سایتای خارجی برای نظر دادن راجب بازی اینطوری کار می کنن :
اول بازی می کنن بعد نظر میدن .
اما توی این سایت اول نظر میدن بعد بازی می کنن.
البته خیلیا مطمئنن میان و در جواب من می گن لازم نیست حتماَ بازی کنیم میریم از کسانیکه بازی کردن می پرسیم که باید بگم هیچ سایتی امتیازشو از روی سایت دیگه مستقیماَ نمیده .
با تشکر از همه ایشالا از این به بعد باهم دیگه سر مسائل بیخودی کل کل نکنیم .تا سایت بهتری بسازیم
دوستان چند تا پست از کسانیکه خودشون بازی کردن این بازی دیدم گفتم بد نیست شما هم ببینید بهتر حرف منو بفهمید
http://www.tehgamr.com/2007/09/08/lair-ign-and-sonys-sixaxis/
اینا حرف کسانیه که خیلی ساده نشستن پای بازی .اگه دقت کنید اونایی که با نینتدو wii بازی کردن می گن کنترلش خوبه اونایم که بازی نکردن اکثراَ می گن بده . البته آدم تا بازی نکنه نمی فهمه واقعاَ چه جوری .بهر حال گفتم اگه دوست دارین نظر دیگرانو بخونید فقط امتیاز سایتها ملاک نیست از اونایی که بازی کردن بپرسید . در مورد این به اصطلاح کارشناسان سایتها هم بگم خیلی این کاره بودن چند تا رنکینگ جهانی از بازیا رو می کردن آدم بدونه طرف یکم گیمر.
در مورد این به اصطلاح کارشناسان سایتها هم بگم خیلی این کاره بودن چند تا رنکینگ جهانی از بازیا رو می کردن آدم بدونه طرف یکم گیمر
حقیقت اینه : Lair نتونست انتظارات رو برآورده کنه؛ سونی برای معرفی sixAxis همش از این بازی استفاده می کرد. همه تیزر های sixAxis توش پر بود از تصاویر کنترل اژدها تو بازی Lair. اما حالا این بازی بد از آب در اومده و مسئولش نه سونی هست نه sixAxis نه PS3. بلکه فقط و فقط شرکت سازنده بازی.( Factor 5)