Kingdom Hearts III


Kingdom Hearts III

ko8w_kingdom_hearts_iii_logo-kingdom-hearts-3-play-as-donald-goofy-riku-or-lea-png-199122.jpg



اطلاعات منتشر شده


۱.پرسیدن چه بازه ی زمانی از 2018 بازی ریلیز میشه که نومورا گفته لطفا منتظر خبرهای بعدی باشین .


۲.نومورا دنیای Toy Story رو از زمان KH 2 میخواسته و برای وجود این دنیا تو نسخه ی ۳ مذاکرات متعدد شده چون یکی از الزامات بوده .

۳.دنیای Toy Story در این نسخه ، بعد از قسمت دوم انیمیشنه و دنیای موازی با سری اصلی محسوب نمیشه و اتفاقات KH 3 درواقع جزئی از داستان اصلی Toy Story ـه .

۴.سازنده های Toy Story از کیفیت ساخت کاراکترا تو KH 3 سوپرایز شدن .

۵.نومورا از همون اوایل ساخت بازی به تیمش گفته که سواری و مبارزه رو با Mech ( ربات عظیم الجثه و ... ) در بازی میخواد و یه مکانیزم متفاوت برای وقتی که به طبقه ای دیگه از Galaxy Toys میرین داره آماده میشه .

۶.دنیای Big Hero 6 هم داره به خوبی پیش میره ولی خبرای مربوط به اون رو باید منتظرش بمونین .

۷.درحالی که تعداد دنیاهای دیزنی در این نسخه نسبت به نسخه ی ۲ کمتره ولی محتوای هرکدوم بیشتره که شامل گیم پلی هم میشه این موضوع .

8-اشاره کردن که مردم هی میگن نومورا خیلی کار رو طول میده و ... که نومورا در جواب گفته تصمیم اینکه موتور بازی سازیشون رو ۱ سال بعد از شروع ساخت بازی به UE 4 تغییر بدن تو رده ی بالاتری از اون گرفته شد که باعث تاخیر زیادی شد و همچنین چالش هایی که از نظر زمان بندی و منابع در Square باهاشون مواجه بودن هم تاثیر داشته .

9-ادامه میده که دلیل این تاخیرها مشکل در تیم ساخت بازی و پروسه ی ساخت اون نبوده بلکه بعضی از تصمیم های کمپانی باعث شده که نتونن طبق زمانبندی مورد نظر پیش برن که از کنترل نومورا خارج بوده .

10-در ادامه در رابطه با دنیاهای دیزنی و سوپرایز نگه داشتنشون توضیح میده که قصد ندارن تا زمان انتشار بازی دنیایی رو مخفی نگه دارن و هدفشون اینه که این دنیاها رو تا زمان انتشار بازی معرفی بکنن همچنین اشاره میکنه به وجود DLC ها در زمان حال و اینکه میتونن با استفاده از اون ها بعد از انتشار بازی محتوا اضافه بکنن بنابراین دلیلی برای سوپرایز نگه داشتن نمیبینه .

11-درمورد DLC ازش سوال شده و اینکه آیا بازی قراره DLC داشته باشه که توضیح داده در حال حاضر هیچ چیز قطعی نیست و نمیتونه وارد جزئیات بشه اما به تیم گفته که در صورت نیاز به ساخت DLC آمادگیش رو داشته باشن . ادامه داده که نمیتونن یک دفعه سیستمی راه بندازن که در اون DLC بسازن برای همین به تیم گفته آمادگی برای این مورد داشته باشن و این نه به معنای تائید وجود DLC و نه به معنای رد اونه .

تشکر از Anonymous M3 بابت ترجمه

-نومورا گفته داستان kingdom hearts 3 تاریکتر و عمیق تر از نسخه های قبلی
-مشکلات چهره شخصیت ها درست میشه و اعضای سابق Organization XIII هم هستن تو بازی
-اون دنیا که Eraqus و Xehanort تو تریلر e3 2013 بودن دنیا اورجیناله
-دنیا Big Hero 6 اخرین دنیا بوده که واسه بازی تصمیم گرفتن و بخاطر همین بخاطر درخواستی که شده بوده تونستن تو 2015 فقط یه ارت اماده کنن
-نومورا گفته به غیر ff vii remake و KH 3 بازی دیگه ای رو کارگردانی نمیکنه ولی درگیر یه چند تا پروژه دیگه هم هست
-در مورد کایری هم گفته که تو یه محیط داره تمرین میکنه برای مبارزه های که پیش رو
-گفته که برای انتخاب دنیا های دیزنی تو بازی اول به چیزهایی نگاه میکنن که فن ها ازش لذت میبرن
-صحنه زمنس و سورا تو تریلر قبلی یه کمی بلندتره
-تنوع زیادی تو گیم پلی بازی هست و اون بخش مکا تو TOY STORY فقط یکی از بخش ها بود






ناشر: Square Enix
استدیو: osaka team
تهیه کننده: Rie Nishi
کارگردان ها: Tetsuya Nomura و Tai Yasue
پلتفرم: ps4,obox one
تاریخ انتشار: 29 ژانویه 2019​
 
آخرین ویرایش:

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,177
نام
ماکان
يعني براي وارد شدن به دنياهاي مختلفي كه تو بازي هست به ترتيب بايد وارد هركدوم بشيم ؟؟؟
يعني خود بازي بهمون ميگه اول بايد وارد دنيا هركول بشي و بعد بتوني وارد دنياي بعدي بشي؟

یه جاهایی به ترتیب هست و خطیه. یه جاهایی هم آپشنال میشه. مثلا میتونی انتخاب کنی اول وارد دنیای توی استوری بشی یا تنگلد. در اینجور مواقع علی رغم اینکه ترتیب خاصی وجود نداره باز میتونی به بتل لول هر مرحله نگاه کنی. مثلا بتل لول توی استوری 12 هست و تنگلد 14، پس بهتره که اول بری توی استوری و بعد تنگلد.

ولی به صورت کلی امکان نداره تو بازی گم باشی یا نفهمی باید چیکار کنی. هرجا هم گیر کنی به فرض یه دیقه اینجا میپرسی همه میگن چیکار کنی.
 
  • Like
Reactions: Darvag

Darvag

کاربر سایت
Jun 19, 2013
253
یه جاهایی به ترتیب هست و خطیه. یه جاهایی هم آپشنال میشه. مثلا میتونی انتخاب کنی اول وارد دنیای توی استوری بشی یا تنگلد. در اینجور مواقع علی رغم اینکه ترتیب خاصی وجود نداره باز میتونی به بتل لول هر مرحله نگاه کنی. مثلا بتل لول توی استوری 12 هست و تنگلد 14، پس بهتره که اول بری توی استوری و بعد تنگلد.

ولی به صورت کلی امکان نداره تو بازی گم باشی یا نفهمی باید چیکار کنی. هرجا هم گیر کنی به فرض یه دیقه اینجا میپرسی همه میگن چیکار کنی.
خيلي خيلي ممنونم از راهنماييتون
ممنون از لطفتون
پس بريم با خيال راحت بازي رو بخريم
 

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,362
نام
محمد
من هم بعد از خرید نسخه کامل سری شروع به بازی کردم و شماره اول رو تموم کردم و chain of memories رو نتونستم باهاش کنار بیام به خاطر سبک گیم پلی و رفتم ویدیو دیدم
358/2 رو هم کامل دیدم و حالا رسیدم به شماره دوم ... تا همینجا کاملا غرق دنیای بازی شدم و کاملا یک جاهایی گیج کننده میشه برام ولی به شدت لذتبخش هست

حالا تا نسخه سوم راه زیاد دارم ولی سعی میکنم تا عید برسونم خودم رو به بقیه

فقط یک سئوال دارم : بعد از شماره ۲ ترتیب بقیه شماره ها به چه صورت هستش؟
بعدش Birth by sleep
بعد اونم coded
بعدشم باید بری سراغ 2.8 که یک بازی جداست
 

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,362
نام
محمد
طرف بیشتر منظورش قسمت‌های قبلی بود که حتی طرفدارای بازی هم نمیتونن راحت داستانش رو برای بقیه توضیح بدن :D
=======
این نسخه رو تقریبا سه ساعت بازی کردم...تا این جای کار نظرم اینه که اگه نسخه‌های قبلی رو تجربه نکردید، خودتو از تجربه‌ی این نسخه محروم نکنید و واقعا اگه شرایط و زمان تجربه‌ی اون همه محتوای قبلی رو ندارید، لزومی نداره و بازم می‌تونید شدیدا لذت ببرید.
دیدم خیلیا نشستن دارن تمام بازیها، کات‌سین‌ها و حتی انیمیشن‌های دیزنی رو میبینن و تجربه می‌کنن تا بتونن برن سراغ این نسخه...حتی دیدم بعضیا پیشنهاد میکنن که Final Fantasyهارو هم باید تجربه کنید!
بنظرم اصلا لزومی نداره و خود بازی حداقل تا اینجایی که بازی کردم خوب تونسته دنیا و شخصیت‌هاشو معرفی کنه.
در مورد آسون بودن گیم‌پلی هم قبلا دیدم بحث شده. واقعا خیلی آسونه! نمیدونم بعدا چالشش بیشتر میشه یا نه ولی اینکه توی یکی دو دیقه بدون اینکه ضربه‌ای بخوری، باس بکشی چندان جالب نیست. کلیت گیم‌پلی رو تا اینجا دوست داشتم فقط همین نبود حس چالش احساس میشه توی مبارزات.
نقش این دو مورد خدایی توی داستان سری در حد هویج بوده!الکی وفت خودشون رو تلف میکنن:D
حالا باز قبلیا چندتا شخصیت از FF میزاشتن ولی KH3 از FF ها هیچی نداشته.
 
  • Like
Reactions: Capitan_shepard

AMIN-PASHA

کاربر سایت
Jul 10, 2017
1,944
نام
امین پاشاپور
تو گیمپلی و بخش لینک. وقتی رالف خرابکار رو احظار میکنی روش کار با رالف چطوریه. من اصلا نتونستم درک کمم.
 

The Pale King

The old King of Hallownest
کاربر سایت
Jul 5, 2008
998
نام
امیر حسین
خوب بعد از 61 ساعت بازیو روی لول 50 تموم کردم.
همچنان روی نظرات مثبت قبلیم هستم و واقعااااا این بازی برای من شاهکار بود و فراموش نشدنی.
در داستان و دیالوگ و موزیک که هیچ جای صحبتی نمیمونه. یه چندتا نکته ی مثبت هم اون اواخر بهش بر خوردم و اونم طراحی چهره ی پشم و پیل ریزون بازی بود. کافیه برسید که دنیای دزدان دریایی کاراییب.
وحشتناکه این طراحی چهره ها. اصلا شاهکار. یکی از دوستان تو همین تاپیک گفت که طراحی چهره در این بازی کاری کرده که دیوید کیج بره جلو بوق بزنه.
دو سه مورد فقط اذیت کرد منو و اونو به عنوان نکته ی منفی دیدم:

1- دنیای سانفرانسیسکو اصلا و ابداااا جالب نبود. یه دنیای اضافی و بدون کمترین جذابیت بود که فقط کات سیناشو رد کردم تا تموم شه. اصلا و ابدا این دنیا قابل قیاس با سایر دنیا ها نیست.
2-بعد از تموم شدن دنیا های اصلی, بازی خیلی افت میکنه از نظرم.وارد graveyard میشین که اونجا باید با چندین باس پیاپی (اسمشونو نمیگم شاید نخواید بدونین) باید مبارزه کنین که به شدت خسته کنندس.
حالا اونا رو که تموم کردی میری سراغ باس اصلی. باس اصلی رو میتونم به تهوع آور ترین باسی لقب بدم که تاحالا باهاش برخورد کردم. شما تصور کن توی استیج اولش 4 ساعت باهاش مبارزه میکنی تا جونش بره. بعد به جای مردن , سر و مر گنده بلند میشه و باید حالا با true form اش مبارزه کنی که اونم باید 2 ساعت بزنیش.واقعا طراحی باس های اخرش از نظرم خسته کننده ترین و مسخره ترین چیز ممکن بود.
3- نکته ی اخر هم اینکه من نفهمیدم چرا برای باس ها سیستم hp تعیین شده؟ مثلا یک باسی یه hp مشخص داره و زیر جونش هم چندتا لوزی وجود داره که باید همه ی لوزی ها رو خالی کنی تا جون باس کامل تموم شه. خوب شما 1 ساعت مبارزه میکنی و جونشو خالی میکنی, بعد یهو میبینی به ججای مردن یا ضعیف شدن, باس پا میشه میاد توی کات سین, یه ضربه بهت میزنه بیهوش میشی یا به فنا میری:)))) خوب برا چی سییستم اچ پی طراحی کردین؟ اگه قراره با ته کشیدن جون باس, هیچی اتفاقی براش نیفته پس مرض طراحا چی بوده واقعا؟

جز این سه مورد , "ما رأیتٌ الا جمیلا" :D

الان دیگه میرم برا پاک سازی بازی و پلات ایشالله.

امتیازی که ناشی از این 60 ساعت بازی کردنم به بازی میدم:
9.5 از 10
 

vayne solidor

کاربر سایت
Jan 12, 2007
1,966
نام
حسین
خوب بعد از 61 ساعت بازیو روی لول 50 تموم کردم.
همچنان روی نظرات مثبت قبلیم هستم و واقعااااا این بازی برای من شاهکار بود و فراموش نشدنی.
در داستان و دیالوگ و موزیک که هیچ جای صحبتی نمیمونه. یه چندتا نکته ی مثبت هم اون اواخر بهش بر خوردم و اونم طراحی چهره ی پشم و پیل ریزون بازی بود. کافیه برسید که دنیای دزدان دریایی کاراییب.
وحشتناکه این طراحی چهره ها. اصلا شاهکار. یکی از دوستان تو همین تاپیک گفت که طراحی چهره در این بازی کاری کرده که دیوید کیج بره جلو بوق بزنه.
دو سه مورد فقط اذیت کرد منو و اونو به عنوان نکته ی منفی دیدم:

1- دنیای سانفرانسیسکو اصلا و ابداااا جالب نبود. یه دنیای اضافی و بدون کمترین جذابیت بود که فقط کات سیناشو رد کردم تا تموم شه. اصلا و ابدا این دنیا قابل قیاس با سایر دنیا ها نیست.
2-بعد از تموم شدن دنیا های اصلی, بازی خیلی افت میکنه از نظرم.وارد graveyard میشین که اونجا باید با چندین باس پیاپی (اسمشونو نمیگم شاید نخواید بدونین) باید مبارزه کنین که به شدت خسته کنندس.
حالا اونا رو که تموم کردی میری سراغ باس اصلی. باس اصلی رو میتونم به تهوع آور ترین باسی لقب بدم که تاحالا باهاش برخورد کردم. شما تصور کن توی استیج اولش 4 ساعت باهاش مبارزه میکنی تا جونش بره. بعد به جای مردن , سر و مر گنده بلند میشه و باید حالا با true form اش مبارزه کنی که اونم باید 2 ساعت بزنیش.واقعا طراحی باس های اخرش از نظرم خسته کننده ترین و مسخره ترین چیز ممکن بود.
3- نکته ی اخر هم اینکه من نفهمیدم چرا برای باس ها سیستم hp تعیین شده؟ مثلا یک باسی یه hp مشخص داره و زیر جونش هم چندتا لوزی وجود داره که باید همه ی لوزی ها رو خالی کنی تا جون باس کامل تموم شه. خوب شما 1 ساعت مبارزه میکنی و جونشو خالی میکنی, بعد یهو میبینی به ججای مردن یا ضعیف شدن, باس پا میشه میاد توی کات سین, یه ضربه بهت میزنه بیهوش میشی یا به فنا میری:)))) خوب برا چی سییستم اچ پی طراحی کردین؟ اگه قراره با ته کشیدن جون باس, هیچی اتفاقی براش نیفته پس مرض طراحا چی بوده واقعا؟

جز این سه مورد , "ما رأیتٌ الا جمیلا" :D

الان دیگه میرم برا پاک سازی بازی و پلات ایشالله.

امتیازی که ناشی از این 60 ساعت بازی کردنم به بازی میدم:
9.5 از 10
دقیقا باهات موافقم اخر بازی بعد از تموم کردن دنیاها یکدفعه بازی دچار افت شدیدی میشه یکسری باس های تکراری و کات سین های خسته کننده و باس نهایی هم که اصلا اپیک نبود.بازی برای من به شخصه تا قبل از آرک نهایی فوق العاده بود اما اخرشو دوست نداشتم
 
  • Like
Reactions: The Pale King

AMIN-PASHA

کاربر سایت
Jul 10, 2017
1,944
نام
امین پاشاپور
گیمپلی و بخش لینک. وقتی رالف خرابکار رو احظار میکنی روش کار با رالف چطوریه. من اصلا نتونستم درک کمم.
 

The Pale King

The old King of Hallownest
کاربر سایت
Jul 5, 2008
998
نام
امیر حسین
گیمپلی و بخش لینک. وقتی رالف خرابکار رو احظار میکنی روش کار با رالف چطوریه. من اصلا نتونستم درک کمم.

من چندان با رالف کار نکردم. چون یه کم پیچیده بود و خوشم هم نیومد. ولی گمون کنم اینجوریه که یه سری ایتم ها اون زیر میاره براش , باید طوری بچینی اونا رو که نور پروژکتور اون ایت هاش رو به دشمن بباشه. وقتی دشمن رو با اونا محاصره کردی, مثلث رو بزن تا اون ایتماشو خراب کنه و ضربه ی خفن به دشمن بزنه. فک کنم اینطوریه
 
  • Like
Reactions: AMIN-PASHA

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
خب منم بازی رو امروز رسما شروع کردم و با اینکه رسما تو گ*ز پیچ ترین حالت ممکن هستم حتی با وجود دیدن Memories :D ولی یه کلیپ اول بازی با همون آهنگ Face My Fears پخش که نامردا برای رکورد بلاک شده بود و به قدری این کلیپ قشنگ بود که عملا جذب شدم و وقتی برای اولین ماموریت رفتیم دنیای هرکول دیگه حجت بر من تمام شد و کمپلت جذب بازی شدم :D
گیم پلی تا اینجا خوب بوده اما خیلی سخته از گرافیک فوق العاده بازی چیزی نگه ادم، چقدر قشنگ و پولیش شده هست! از Ratchet And Clank به اینور تو این نسل دلم لک زده بود برای این آرت استایل اینجوری :(
 
  • Like
Reactions: The Pale King

The Pale King

The old King of Hallownest
کاربر سایت
Jul 5, 2008
998
نام
امیر حسین
خب منم بازی رو امروز رسما شروع کردم و با اینکه رسما تو گ*ز پیچ ترین حالت ممکن هستم حتی با وجود دیدن Memories :D ولی یه کلیپ اول بازی با همون آهنگ Face My Fears پخش که نامردا برای رکورد بلاک شده بود و به قدری این کلیپ قشنگ بود که عملا جذب شدم و وقتی برای اولین ماموریت رفتیم دنیای هرکول دیگه حجت بر من تمام شد و کمپلت جذب بازی شدم :D
گیم پلی تا اینجا خوب بوده اما خیلی سخته از گرافیک فوق العاده بازی چیزی نگه ادم، چقدر قشنگ و پولیش شده هست! از Ratchet And Clank به اینور تو این نسل دلم لک زده بود برای این آرت استایل اینجوری :(
بکوب بازی کن تا برسی دنیای tangled . اونجا‌میفهمی زیبایی چیه تازه :D
 
  • Like
Reactions: Red Ѵ

Scαrface

Aspect of Life
کاربر سایت
Jan 17, 2010
3,202
نام
محمد
آقا جدی جدی چه کسانی که بازی کردن قبلا و یادشون رفته و چه کسانی که حوصله دیدن هیچ چیز رو ندارن حداقل این ویدئو 8 دقیقه ایی رو ببین . منو راحت کرد همین ویدئو قشنگ اتفاقات اصلی رو توضیح میده که یه دید کلی داشته باشید از بازی .


پ.ن : من همچنان از دست رفیقام ناراحت هستم که چرا این همه سال نگفتن این KH انقدر خفنه . از بعضی از فاینال فانتزی ها بیشتر فاینال فانتزیه :D حیف که وقت نشد همرو بازی کنم ولی خب قشنگ دارم خودم رو آماده میکنم لااقل با همین 3 زندگی کنم یه مدت :D
 
  • Like
Reactions: Red Ѵ

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر