Kingdom Hearts III


Kingdom Hearts III

ko8w_kingdom_hearts_iii_logo-kingdom-hearts-3-play-as-donald-goofy-riku-or-lea-png-199122.jpg



اطلاعات منتشر شده


۱.پرسیدن چه بازه ی زمانی از 2018 بازی ریلیز میشه که نومورا گفته لطفا منتظر خبرهای بعدی باشین .


۲.نومورا دنیای Toy Story رو از زمان KH 2 میخواسته و برای وجود این دنیا تو نسخه ی ۳ مذاکرات متعدد شده چون یکی از الزامات بوده .

۳.دنیای Toy Story در این نسخه ، بعد از قسمت دوم انیمیشنه و دنیای موازی با سری اصلی محسوب نمیشه و اتفاقات KH 3 درواقع جزئی از داستان اصلی Toy Story ـه .

۴.سازنده های Toy Story از کیفیت ساخت کاراکترا تو KH 3 سوپرایز شدن .

۵.نومورا از همون اوایل ساخت بازی به تیمش گفته که سواری و مبارزه رو با Mech ( ربات عظیم الجثه و ... ) در بازی میخواد و یه مکانیزم متفاوت برای وقتی که به طبقه ای دیگه از Galaxy Toys میرین داره آماده میشه .

۶.دنیای Big Hero 6 هم داره به خوبی پیش میره ولی خبرای مربوط به اون رو باید منتظرش بمونین .

۷.درحالی که تعداد دنیاهای دیزنی در این نسخه نسبت به نسخه ی ۲ کمتره ولی محتوای هرکدوم بیشتره که شامل گیم پلی هم میشه این موضوع .

8-اشاره کردن که مردم هی میگن نومورا خیلی کار رو طول میده و ... که نومورا در جواب گفته تصمیم اینکه موتور بازی سازیشون رو ۱ سال بعد از شروع ساخت بازی به UE 4 تغییر بدن تو رده ی بالاتری از اون گرفته شد که باعث تاخیر زیادی شد و همچنین چالش هایی که از نظر زمان بندی و منابع در Square باهاشون مواجه بودن هم تاثیر داشته .

9-ادامه میده که دلیل این تاخیرها مشکل در تیم ساخت بازی و پروسه ی ساخت اون نبوده بلکه بعضی از تصمیم های کمپانی باعث شده که نتونن طبق زمانبندی مورد نظر پیش برن که از کنترل نومورا خارج بوده .

10-در ادامه در رابطه با دنیاهای دیزنی و سوپرایز نگه داشتنشون توضیح میده که قصد ندارن تا زمان انتشار بازی دنیایی رو مخفی نگه دارن و هدفشون اینه که این دنیاها رو تا زمان انتشار بازی معرفی بکنن همچنین اشاره میکنه به وجود DLC ها در زمان حال و اینکه میتونن با استفاده از اون ها بعد از انتشار بازی محتوا اضافه بکنن بنابراین دلیلی برای سوپرایز نگه داشتن نمیبینه .

11-درمورد DLC ازش سوال شده و اینکه آیا بازی قراره DLC داشته باشه که توضیح داده در حال حاضر هیچ چیز قطعی نیست و نمیتونه وارد جزئیات بشه اما به تیم گفته که در صورت نیاز به ساخت DLC آمادگیش رو داشته باشن . ادامه داده که نمیتونن یک دفعه سیستمی راه بندازن که در اون DLC بسازن برای همین به تیم گفته آمادگی برای این مورد داشته باشن و این نه به معنای تائید وجود DLC و نه به معنای رد اونه .

تشکر از Anonymous M3 بابت ترجمه

-نومورا گفته داستان kingdom hearts 3 تاریکتر و عمیق تر از نسخه های قبلی
-مشکلات چهره شخصیت ها درست میشه و اعضای سابق Organization XIII هم هستن تو بازی
-اون دنیا که Eraqus و Xehanort تو تریلر e3 2013 بودن دنیا اورجیناله
-دنیا Big Hero 6 اخرین دنیا بوده که واسه بازی تصمیم گرفتن و بخاطر همین بخاطر درخواستی که شده بوده تونستن تو 2015 فقط یه ارت اماده کنن
-نومورا گفته به غیر ff vii remake و KH 3 بازی دیگه ای رو کارگردانی نمیکنه ولی درگیر یه چند تا پروژه دیگه هم هست
-در مورد کایری هم گفته که تو یه محیط داره تمرین میکنه برای مبارزه های که پیش رو
-گفته که برای انتخاب دنیا های دیزنی تو بازی اول به چیزهایی نگاه میکنن که فن ها ازش لذت میبرن
-صحنه زمنس و سورا تو تریلر قبلی یه کمی بلندتره
-تنوع زیادی تو گیم پلی بازی هست و اون بخش مکا تو TOY STORY فقط یکی از بخش ها بود






ناشر: Square Enix
استدیو: osaka team
تهیه کننده: Rie Nishi
کارگردان ها: Tetsuya Nomura و Tai Yasue
پلتفرم: ps4,obox one
تاریخ انتشار: 29 ژانویه 2019​
 
آخرین ویرایش:
پیشنهاد من اینه کالکشن کامل بازی رو بگیری:-"
و اینکه نه فقط نسخه 1 و 2 ، که نسخه های DS و 3DS هم "باید" دنبال کنی ، کلا بازی spin off نداره، تمام چیزهایی که تحت نام KH منتشر شدن، همشون داستان رو میبرن جلو:D و KH3 در اصل KH8 ایناست:-"

توی بازی یه سری ویدیو خلاصه از بازی های قبل هست نه قبل از شروع ببینی، ولی واقعا هیچی نمیگه:))

کلا اینکه... بازی واقعا داستانش خیلی در هم پیچیده ست... یک چیز خلاصه نمیتونه چندان جوابگو باشه:D
ممنونم.پس باید یه وقت خالی پیدا کنم یه سفر طول و دراز دارم تا نسخه ۳ :D
 
  • Like
Reactions: NHM
متاسفانه باید بگم سفرت طولانی تر هم میشه یه بازی موبایلی جدید دارن میزنن و کینگدم هارتس 4
بیشتر:-"
همین الان بعد از KH3 ، اون بازی قبلی که ادامه داشت و موارد زیادی داشت ، یه بازی جدیدم دادن، یکی دیگه هم در دست ساخته:))
ملودی او مموری هم که هست:-" (البته این یکی رو دیگه واقعا فکر کنم با دیدن کاتسین ها جواب باشه:-" )
 
  • Like
Reactions: Rohshen
بیشتر:-"
همین الان بعد از KH3 ، اون بازی قبلی که ادامه داشت و موارد زیادی داشت ، یه بازی جدیدم دادن، یکی دیگه هم در دست ساخته:))
ملودی او مموری هم که هست:-" (البته این یکی رو دیگه واقعا فکر کنم با دیدن کاتسین ها جواب باشه:-" )
گفته بودن یه سریال cgi دارن از kh میسازن نمی دونم اون چی شد
 
یکی از بهترین بازی های عمرم بود . عجیبه که به بعضی ها پیشنهاد میکنم میگن این که برای بچه هاست بدون اینکه تجربه کنن بازی رو زود قضاوت میکنن . هم داستان فوق العاده ای داشت هم موسیقی
 
تنها بدی بازی های kingdom hearts اینه که هرکدوم از سری هاش تا سری بعدی بیاد حداقل ده سال طول میدنش . احتمالا شماره 4 رو میخوان اینقدر طولش بدن که واسه پلی 5 یا پلی 6 فقط باشه . :)
 
تنها بدی بازی های kingdom hearts اینه که هرکدوم از سری هاش تا سری بعدی بیاد حداقل ده سال طول میدنش . احتمالا شماره 4 رو میخوان اینقدر طولش بدن که واسه پلی 5 یا پلی 6 فقط باشه . :)
معلوم رو ps4 نمی یاد چون با آنریل انجین 5 دارن میسازن
 
یکی از طرفدار های Kingdom Hearts 3 Re Mind نقطه ضعف باس یوزورا رو کشف کرده.

◾️ همونطور که پلیر های بازی در جریان هستن، طی این نبرد وقتی جون یوزورا به کمتر از نصف میرسه؛ اون Desperation Move خودش رو فعال میکنه که احتمالا چالش برانگیز ترین حرکت در کل فرنچایز محسوب میشه.

◽️ یوزورا از تکنیک های مختلفی مثل کلون سازی خودش، فعال کردن لیزر ها و به کارگیری یک دستگاه کروی شکل عجیب که نیروی جاذبه داره، استفاده میکنه.

◾️ اما مهم ترین بخش این حرکت یوزورا زمانی هستش که اون گیگا ها رو احضار میکنه (گیگا ها موجودات ربات مانندی هستن که در شهر Quadratum زندگی میکنن. پلیرا اونا رو برای اولین بار در بخش Verum Rex که از ابتدای دنیای Toy Box معرفی میشه، میبینن)

◽️ برای خیلی از پلیرا، گیگا ها جزو ناامید کننده ترین قسمت این مبارزه هستن چون بخاطر تعداد زیاد و سرعت شارژ فوقالعاده‌ شون، هیچ راه مطمئنی برای مقابله یا فرار از دستشون وجود نداره. اکثر پلیرا به این نتیجه رسیده بودن که بهتره فقط به صورت دایره‌ای مانند بچرخن و طفره برن اما حتی این هم کاملا جلوی ضربه خوردن و صدمه دیدن رو نمیگیره.

◾️ با این حال، اخیرا یکی از طرفدارا نقطه ضعف گیگا ها رو پیدا کرده: رنگ هر گیگا نشون دهنده اینکه اونا نسبت به چه عنصری ضعیف تر هستن. مثلا گیگا های قرمز نسبت به آتش ضعیف هستن، گیگا های زرد نسبت به رعد و...

◽️ تا به حال هیچکس از این استراتژی در باس فایت یوزورا استفاده نکرده بود. اگرچه پلیر هایی بودن که از عنصر رعد برای تقویت خودشون استفاده کردن اما هرگز صحبتی از جادو ها و عناصر دیگه نشده بود.

◾️ مکانیزم عملکرد این باس مشابه باس کینگدم هارتس 1 هست و همچنین به حملات باس Data Luxord از بسته الحاقی همین بازی هم شباهت هایی داره.

◽️ یکی از حملات باس Data Luxord شامل احضار انواع کارت هایی میشد که طوری طراحی شده بودن تا نسبت به عناصر مختلف آسیب پذیری بیشتری داشته باشن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or