PlayStation Killzone: Shadow Fall

سلام بر دوستان

از اخرين نسخه سري KZ دقيقا" 2 سال مي گذره ( در زمان زدن اين تاپيك ) كه KZ3 براي كنسول PS3 بود.
در MEETING سال 2013 كه براي معرفي كنسول نسل بعد سوني يعني PS4 در نظر گرفته شده بود اولين عنوان بزرگي كه براي كنسول معرفي شد چيزي نبود جز KZ : SHADOW FALL

kzsf_ne_2013-02-20_announcing-killzone-shadow-fall_ma.jpg



اقاي اندرو هاوز از سوني از هرمان هالست يكي از موسسين و اعضاي كليدي GUERRILLA GAMES دعوت كرد تا به روي صحنه بيايد و طبق گمانه زني هايي كه پيشتر زده شده بود نسخه بعدي KZ معرفي شد
البته همگان منتظر KZ ايي به پسوند 4 بودند كه اين امر محقق نشد و اين عنوان بيشتر به SPIN OFF ايي از اين سري شباهت دارد
گرافيك در قسمتي كه به صورت زنده از بازي پخش شد بيداد مي كرد و در سطح بالايي قرار داشت و همانطور كه از GG انتظار ميرود با نزديك شدن به روز هاي پاياني ساخت بازي پاي خود را فراتر از مرزهاي فعلي نيز خواهد گذاشت

news_ps4_killzone_shadow_fall_unveiled-13810.jpg







اپديت پست در تاريخ 1391/12/06


خوب دوستان همونطوري كه قول داده بودم يه نقدي بر تريلر منتشر شده بنويسم نقد اماده شد :d

در اين نقد چون ميخوام از لحاظ داستاني هم يه گريز هايي بزنم بايد توجه داشته باشيد خطر اسپويلر KZ3 وجود داره پس اونايي كه دوست ندارن اسپويل بشه براشون نخونن

سال 2381 ! سياره وكتا ! دومين سياره مهم پس از زمين كه طبق اطلاعات يكي از اصلي ترين سياره هاي نظامي است ( دقت كنيد به تعداد سفينه هاي در اسمان وكتا ) وكتا سياره اي بود كه اهالي هگان به ان چشم دوختند اما ISA مخالفت كرد و 1س از حمله نيروهاي هلگان به اين سياره براي تصرف ان با مقاومت شديد رو به رو شدند و پس از وقايع KZ1 و KZ : LIBERATION ( نسخه PSP بازي ) سياره وكتا ازاد شد و پس از ان نيروهاي ISA براي دستگيري ويزاري به هلگان حمله ور شدند و .... !


با گيم پلي و گرافيك شروع مي كنيم تا به بخش داستان برسيم

گيم پلي در KZ همواره از مباحث گرم و داغ بوده است و خواهد بود . امروزه با امدن گيمرهاي نسل جديد كه همه به نوعي فقط اكشن هاي (( بزن بزن )) و (( بكش برو جلو )) را دوست دارند استوديوها و از ان بدتر ناشرين رو به همين نوع از ساخت بازي ها اورده اند به نحوي كه در عرض چند سال تعداد زيادي از IP هاي خوب قديمي ماهيت خود را به كل از دست داده يا دچار تغييرات گوناگون شده اند
KZ نيز از اين قاعده مستثني نيست. عنواني كه سوني براي رويارويي با HALO مايكروسافت علم كرد و هر چند در اغاز چندان موفق نبود اما با KZ2 به عنوان يكي از عناوين مهم PS3 و با كوله باري از تكنيك هاي گرافيكي توانست موفقيت هاي زيادي در چه در كسب جوايز گوناگون از سايت ها و جشنواره ها شد ( اهنگ هاي اين بازي برنده چندين جايزه شده ان )
تا به KZ3 رسيديم كه برخي از دوست داران اين عنوان را با شوك گيم پلي رو به رو كرد
اين شوك به دو بخش مولتي پلير ( كه در واقع فاصله زيادي با مولتي پلير KZ2 داشت ) و چه در بخش سينگل پلير ( كه ان سنگيني و صلابت KZ2 را نداشت ) بر مي گشت
در اينجا به بررسي وقايع نمي پردازيم و به سراغ اصل ماجرا خواهيم رفت

پس از 2 سال شايعه هاي گوناگون بالاخره نسخه بعدي KZ ان هم نه با شماره بلكه با پسوند براي PS4 معرفي شد
گرافيك با توجه به پيشرفت هاي زياد از PS3 به PS4 تغييرات شگرفي كرده ( براي دوستاني كه متوجه اين تغييرات نشده اند توصيه مي كنم كه ويدئويي كه در حال حاضر اكثرا" ان را مشاهده مي كنند - يعني ويدئوي گيم اسپات - را دور بياندازند چرا گه اين ويدئو پرده اي است و به صورت مستقيم ضبط نشده )
تغييرات از نورپردازي ها با حجم بالا , DRAW DISTANCE هاي طولاني عظيم و پر جزييات , بالا رفتن جزييات و همچنين قوي تر شدن تكسچر ها را شامل ميشود تا بالاتر رفتن جزييات دود و اتش كه يكي از مهم ترين عناصر تكنيكي است
صداگذاري در اين نسخه را بايد همانند نسخه هاي قبلي قوي دانست گر چند بايد منتظر فرياد هاي هلگاست ها بود تا دانست كه ايا به اندازه KZ2 اين فرياد ها مو بر بدن ادم سيخ مي كنند يا خير

و اما بحث مهم گيم پلي
اولين نكته در اين قسمت يك اسلحه جديد بود ! اسلحه ايي عجيب كه توانايي بلندتر شدن براي شليك در مسافت هاي طولاني تر را داشت و به جاي گلوله هاي فلزي از ليزر يا چيزي شبيه به ان و تكنولوژي هاي پيچيده استفاده مي كرد اين اسلحه RoF بالايي نيز داشت ولي اسلحه هاي ديگر اين سري همچون STA-52 و M82 معروف نيز در دستان سربازان هلگاست و ISA نيز مشاهده شد
اين اسلحه ميتواند به مانند KZ هاي قبلي جزو اسلحه هاي ويژه و كمياب بازي باشد ( مانند ELECTRICITY GUN و ... )هر چند بايد اين احتمال را ضعيف دانست
مورد بعدي ميراث KZ3 يعني سيستم BRUTAL MELEE ATTACK ها بودند كه در بازي زماني كه كاركتر ما از بالا بر سر سربازي هلگاست فرود امد و با پرتاب چاقو به سمت سرباز ديگر پايان يافت يا در ويدئوي ديگر با شكستن گردن هلگاست ( به مانند KZ3 ! ) همراه بود باشد. اين سيستم به شخصه بيشتر از يك سري صحنه هاي اكشن نيست و همان برخورد از دور با هلگاست ها را بيشتر ترجيه ميدهم !
يكي ديگر از موارد شاخصه سري KZ يعني FP COVER است سنگر گيري به سمت اول شخص ان هم به صورت نيمه چسبنده و نه به مانند سري CoD كه بايدخود با نشستن پشت شنگر از شليك گلول ها در امان مي بوديد بود !
در اين جا بايد از GG تشكر كرد كه اين سيستم را از KZ2 تغيير ان چناني نداده و كل تغييرات به جاذبه هايي مانند ليز خوردن روي زمين و رفتن پشت سنگر منتهي ميشود
مورد ديگر SET PIECE هايي بود كه در بازي گنجانده شده و از اول تريلر با انفجار بمب و در پايان تريلر و كلنجار رفتن با طناب اويزان از سفينه و افراد داخل ان بود ما را هيجان زده تر مي كرد
اصلا" دوست ندارم خاطرات SET PIECE هاي KZ3 ( كه به نظرم از عوامل اصلي تغيير KZ و افت كيفي ان بود ) را دوباره مرور كنم
خاطراتي كه به سوار شدن بر وسيله اي و حمله به دشمن با ميني گان ها ختم ميشد !
اين بار اميدوارم هر بار SP هايي متنوع و جذاب تر شاهد بود ! مسلما" پرواز با يك سفينه در حالي كه از ان به وسيله يك طناب اويزان هستيد و دشمنان ميخواهند شما را از داخل سفينه بكشند بسيار بهتر از نشستن بر روي سفينه هاي ترابري و حمله به يك MAWLR عظيم ان هم فقط با ميني گان است !
اين بار نبايد GG اشتباهات گدشته خود را تكرار كنند زيرا كه اين يك LAUNCH TITLE است
هوش مصنوعي همواره در KZ پيشرو و عالي بوده . از سربازاني كه زخمي مي شدند و فرار مي كردند و ياران شان با شليك به شما فرصت فرار به او مي دادند تا حمله هاي دسته جمعي اما با تراكم منطقه اي كم هم بايد سخن به ميان اورد !
اما اين بار با ديدن همين چند دقيقه نميتوان زياد درباره هوش مصنوعي اين قسمت توضيحاتي داد اما به نظر نويسنده اين بار هم با هوش مصنوعي ايي در حد KZ3 روبه رو خواهيم بود !
يكي ديگر از موارد ديده شده قابليت هاي سرباز بازي بود ! اين قابليت كه به اهسته شدن صحنه در چند ثانيه براي شكار راحت تر هلگاست ها ختم ميشد ! اين قابليت را بايد در خود بازي و به صورت بيشتر بررسي نمود ! ايا اين قابليت بازي را بدتر خواهد كرد يا بهتر فقط در صورت بازي كردن ان ميتوان قدرت اش را فهميد ! به ضخصه با وارد شدن اين مدل شاخصه هاي گيم پلي به يك چنين بازي و IP ايي مخالفم و ان را خلاف هسته گيم پلي ان ميدانم !
در اين مور نيز مطمئنم هستم كه اين تنها قابليت بازي نخواهد بود و قابليت هاي ديگري نيز به زودي معرفي خواهند شد !

%0N/:K/=Ml|/=O/:N/:K/=Ml|/=O/:N/:K/=Ml|/=O/:N/:K/NC/BB اما مهم ترين بخش بررسي نكات داستاني و نكات نهفته در انچه نمايش داده شد ميرسد
ويدئو از جايي شروع ميشود كه سرباز ما به مقر فرماندهاي نيرو هاي نظامي وكتا وارد ميشد او با يك سفينه فرود مي ايد و ايا براي اعلام خبر امده يا فقط براي سر كشي و گرفتن دستورات !
با انفجار مقر قرماندهي نيروهاي نظامي به نظر ميرسيد نيروهاي هلگان ساكن در سياره ميخواهند اتش جنگ ديگري را به راه بيندازند ! سربازان هلگاست از پوشش هايي به مانند پوشش هاي گروه هاي مالتي پلير INFILITRATOR در KZ3 و SABOTEOR در KZ2 را ميداد كه توسط ان ميتوانستند به شكل نيروهاي دشمن در بيايند و اين مي تواند بدان معنا باشد كه هلگاست ها نفوذ زيادي بين زميني ها كرده اند

مهم ترين قسمت داستاني تريلر نمايش داده شده عكس زير است


كيفيت بد عكس مربوط به كامپيوتر بنده است و ربطي به بازي ندارد


اين عكس مهم ترين قسمت را تشكيل ميدهد ! يك اسكنر بدن !!! براي چه ؟! فقط براي تشخيص اسلحه ؟!؟!؟
نه اينطور نيست ! در صورت توجه مي فهميد كه اين يك اسكنر براي شناخت DNA فرد نيز هست و همان عكسي كه در زير قسمت DNA نمايش داده ميشود نيز موردهم ديگري است كه هنوز موفق به كشف ان نشده ام ! اين اسكنر براي شناخت نيرو هاي هلگاست هم مطمئنا" به كار مي رود ولي چگونه هلگاست ها توانسته اند از اين اسكنر ها رد شوند را بايد از دانشمندان هلگاست پرسيد !!!
اما نكته مهم اصلا" اينجا نيست !!!
شما را به يكي از مراحل KZ2 ارجاع ميدهم ! جايي كه قرار بود به نجات كاپيتان نارويل برويم و در نقش دو سرباز هلگاست به پايگاه STAHL نفوذ كنيم ! يكي از نكات مهم KZ3 همانجا بود ! جايي كه نيرو هاي هلگاست از ما اسكنر بدن گرفتند !
در همان لحظات چراغ قسمت اپراتور هاي هلگاست روشن شدن و ان ها در گوش يكديگر پچ پچ كردند !؟ چه موردي در پس پرده بود !؟!؟
يكي ازموارد اين است كه نيروهاي ISA و انسان ها به واسطه 6 ماه و اندي حضور در هلگان و تنفس در جو ان ( موردي كه باعث تغييرات هلگاست ها شد ) خود جهش يافته اند و تبديل به نمونه اي از نژاد هلگاست شده اند !
تنها 4 نفر متشكل از SEV , RICO , NARVIL و شخصيت زن سرباز بازي ( يا شايد هم بيشتر ) از اين نيرو ها به وكتا بازگشته اند ! چه سرنوشتي براي انان رقم خورد ؟ واقعا"چه شد ؟! اكر بگوييم هنوز انسان بوده اند پس چرا اسكنر انان را نشناخت و اگر هلگاست شده اند چگونهه جو وكتا را تحمل كرده اند ؟ يكي از نظريات كم احتمال من اين است كه احتمال دارد همين گروه چند نفره بعدا" سر به شورش گذاشته و ان قسمت هلگاست نشين وكتا را با همراهي باقي مانده هاي هلگاست ها تشكليل داده باشند ! شايد در باس فايت پاياني اين بازي ( همچون KZ2 و نه باس فايت بي معناي KZ3 ) مجبور شويم SEV يا RICO محبوب مان را بكشيم!!!

و اما نظريه دوم درمورد اسكنر !
توطئه !!!
نظريه اي بسيار شاده و حتي بچگانه اما پيچيده و پرقدرت !
همان قسمت پچ پچ اپراتور هاي هلگاست اسكنر و بحث هايي مانند بدل بودن ويزاري كشته در پايان KZ2 و يا سربازاني كه پس از درب اوليه اتاق كار ويزاري ( كه ما انان را نكشته بوديم و شايد براي فاش نكردن رازي فوق سري كشته شده بودند - با تشكر از دوستمان EMPEROR VISARI كه اين نكته را براي من باز كردند - ) و يا نفري كه پس از KZ3 از سفينه پياده مي شود و سربازران به او خوش امد مي گويند اين نظريه را قوي تر مي كند كه همه اينها از جمله دعواي جنگ ORLOCK و STAHL و نابودي هلگان تماما" نقشه ويزاري براي قويتر شدن و شعله ورتر كردن جنگ است !
چرا بايد تعداد بسيار زيادي هلگاست روي وكتا نزديكترين سياره ISA به هلگان كوچ كنند ؟! چرا چون كه هلگان نابود شده ! و اين مي تواند مانند فرستادن بچه گرگ به درون لانه ي مرغ ها باشد تا وقتي كه بچه گرگ بزرگ شد بتواند به شما خدمت كند !
هر چه كه هست مطئمنا" GG از نسخه ي قبل يك مسير معين براي داستان بازي در نظر گرفته و يكي از مهم ترين انها نيز همين ماجراي اسكنر ها و مرگ مشكوك ويزاري و نكته ي چشم هايش است!

مورد بعدي كه شايد ان نيز بسيار مهم باشد در عكس زير نهفته است


كيفيت بد عكس ها ازكامپيوتر بنده بوده و ربطي به بازي ندارد


قسمت هايي كه با دايره هاي قرمز مشخص كرده ام به وضوح نكات را براش ما معين مي كند !
به خصوص قسمت بالايي ان كه شايد كمتر كسي به ان توجه كند !
مجسمه اي عظيم و بزرگ از يك شخص ! و مسلما از يك قهرمان !
قهرمان ملت هلگاست ها كيست ؟!
كسي جز ويزاري كبير ؟!
بله به احتمال فراوان او مجسمه ويزاري است به همان سبكي كه در دموي اغازين KZ3 از او تمثال هايي را ديديم ! اين نشان دهنده ان است كه هر چند هلگاست ها نابود شده اند و سياره خود را از دست داده اند اما هنوز به خود و امپراطورشان وفادارند !
نكته دوم هم در پايين نشان داده شده . پرچم هاي هلگاست ها و حزب ويزاري اين نيز نشان دهنده كينه و تنفر هلگاست ها از انسان هاست . ديوار بين اين دو نيز مطئمنا" باعث كينه ورزي هر چه بيشتر نژاد پرستي و تبعضي نژادي بيشتر بين ان دو شده



دوستان اين اكثر نكاتي بود كه به ذهن من رسيد در صورتي كه چيزي به نظرتون رسيد ميتونيد بگيد تا روش بحث كنيم
به نظر من اين عنوان هم به پاي KZ2 نخواهد رسيد ولي به هر حال به عنوان يك نسخه ديگه از KZ طرفدار ان خواهم بود و از ان دفاع خواهم كرد :)
لطفا" كپي برداري هم نكنيد :)
 
Last edited by a moderator:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,283
نام
امیر حسین
جدی؟!:D اسم انیمه ها چیه؟!
قرار بود صداش رو در نیاریم هیترها گیر ندن به KZ ولی حالا دیگه احسان گفتش:-"
این عکس رو بنگر :

مثل اینکه توی یکی از مانگاهای Kerberos Saga یک گروهی بودن(همینایی که میبینی) که به لباسشون Protect-Gear گفته میشده:-"

---
منم موافقم بازی خیلی خیلی تغییر کرده،ولی هنوز اندک امیدی به اونطرف دیوار دارم! :d شاید فرجی شد و اونطرف اوضاعش بهتر بود:-" به melee attack ـها هم گیر ندید،که توی KZ3 به اون خفنی حضور داشتن :-"
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
الان گفتم بزارم یه دست کیلزون 2 بزنم واقعا لذت بردم بعد از مدتها . ای کاش میشد بازم برگردونن به این مدل بازی رو . با این چیزایی هم که امیر و احسان گفتن و تقلیدایی که کرده یخورده نا امید شدم از بازی .
 

Robin Hood

کاربر سایت
Feb 14, 2008
3,219
نام
امید
احسان یه حرفایی میزنیا ! :D
چون حالا یه مرحله جنگلی از بازی نشون دادن پس بازی شد یه تقلید از فارکرای ؟ پس یه دفعه به کرایسیس هم ربطش بده چون اونم تو نسخه اول و سومش محیطهای جنگلی داره ! @_@
میدونم میخوای بگی همه عاشق جو شماره دوم بودن ولی بالاخره برای تنوع هم که شده میبایست این مراحل رو طراحی میکردن که اتفاقا خیلی هم عالی به نطر میاد . 100 درصد هم مطمئن ام که حداقل از کیلزون 3 موفق تر میشه دلیلی واسه مخالفت های الکی وجود نداره ! بدبینی رو هم بزارید کنار !
عادت کردیم دیگه یا یه بازی چنان هایپ میکنیم و میچسبونیمش به سقف یا چنان میکوبیم تا کاملا له بشه ! حد وسطی وجود نداره ! :D

در ضمن شکل ظاهری هلگان ها برگرفته از Nazi هاست هیچ ربطی به هیچ مانگایی نداره .
 
آخرین ویرایش:

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
@ کیوان :
امیر زحمتش رو کشید :D

احسان یه حرفایی میزنیا ! :D
چون حالا یه مرحله جنگلی از بازی نشون دادن پس بازی شد یه تقلید از فارکرای ؟ پس یه دفعه به کرایسیس هم ربطش بده چون اونم تو نسخه اول و سومش محیطهای جنگلی داره ! @_@
میدونم میخوای بگی همه عاشق جو شماره دوم بودن ولی بالاخره برای تنوع هم که شده میبایست این مراحل رو طراحی میکردن که اتفاقا خیلی هم عالی به نطر میاد . 100 درصد هم مطمئن ام که حداقل از کیلزون 3 موفق تر میشه دلیلی واسه مخالفت های الکی وجود نداره ! بدبینی رو هم بزارید کنار !
عادت کردیم دیگه یا یه بازی چنان هایپ میکنیم و میچسبونیمش به سقف یا چنان میکوبیم تا کاملا له بشه ! حد وسطی وجود نداره ! :D

در ضمن شکل ظاهری هلگان ها برگرفته از Nazi هاست هیچ ربطی به هیچ مانگایی نداره .
موضوع محیط بازی نیست :D موضوع بیس گیم پلی ـه که رفته روی محیط بازی :D کیلزون شدو فال به خاطر محیط های جنگلی شبیه فارکرای 3 نیست ! به خاطر بیس گیم پلیشه :D یه موقع هست دو تا محیط شهری مشابه داریم با دو نوع گیم پلی مختلف که این میشه دو تیپ بازی مختلف ولی یه موقع دو تا محیط شهری متفاوت داریم با گیم پلی یکسان این دو تا میشن کپی هم :D اینم همونه :D مسئله جنگل نیست مسئله گیم پلی مبتنی بر محیط جنگلیه که خب = FC3 :D
امید این عکس جای هیچ توجیهی رو باقی نمیذاره :D

 

Robin Hood

کاربر سایت
Feb 14, 2008
3,219
نام
امید
امید این عکس جای هیچ توجیهی رو باقی نمیذاره :D

خیلی شبیه ها
d.gif
ولی بازم من اعتقاد قلبی دارم که اینطور نیست ! :D
تاریخ انتشار این مانگا برای چه سالیه ؟

موضوع محیط بازی نیست
biggrin1.gif
موضوع بیس گیم پلی ـه که رفته روی محیط بازی
biggrin1.gif
کیلزون شدو فال به خاطر محیط های جنگلی شبیه فارکرای 3 نیست ! به خاطر بیس گیم پلیشه
biggrin1.gif
یه موقع هست دو تا محیط شهری مشابه داریم با دو نوع گیم پلی مختلف که این میشه دو تیپ بازی مختلف ولی یه موقع دو تا محیط شهری متفاوت داریم با گیم پلی یکسان این دو تا میشن کپی هم
biggrin1.gif
اینم همونه
biggrin1.gif
مسئله جنگل نیست مسئله گیم پلی مبتنی بر محیط جنگلیه که خب = FC3
biggrin1.gif
مخالفم :D حالا که چیز زیادی از مکانیزم گیم پلیش نشون ندادن خب این چیزها تو نسخه های قبلی کیلزون هم بوده اگه توجه کنی . یه مقدار اکشن و جنگولک بازی که خیلی هم باب شده تو بازیهای fps رو نمیشه اسکی رفتن یا تقلید دونست . :D
یه مقدارم داری اغراق میکنی قبول کن ! :D
 

Kavigne

کاربر سایت
Sep 16, 2007
7,940
خیلی شبیه ها
d.gif
ولی بازم من اعتقاد قلبی دارم که اینطور نیست ! :D
تاریخ انتشار این مانگا برای چه سالیه ؟
نه بابا
d.gif
! :D
حالا اگه خود گوریلا هم بیاد بگه ما از این انیمه هه دشمنامون رو تقلید محض و کورکورانه کردیم این قلب و اعتقاد نگسستنیش رو می شه کاری کرد باهاش؟ آیا؟:D
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
خیلی شبیه ها
d.gif
ولی بازم من اعتقاد قلبی دارم که اینطور نیست ! :D
تاریخ انتشار این مانگا برای چه سالیه ؟


مخالفم :D حالا که چیز زیادی از مکانیزم گیم پلیش نشون ندادن خب این چیزها تو نسخه های قبلی کیلزون هم بوده اگه توجه کنی . یه مقدار اکشن و جنگولک بازی که خیلی هم باب شده تو بازیهای fps رو نمیشه اسکی رفتن یا تقلید دونست . :D
یه مقدارم داری اغراق میکنی قبول کن ! :D

مانگا ـه قدمت بس بیشتری از کیلزون داره :D اصلاً دلیل اینکه ظاهر هلگاست ها توی این کیلزون شدوفال شبیه گربه ماهی شده فکر کنم واسه همینه که از تقلید قبلی فرار کنن :D



کلاً شاید دیگه هلگاست های قدیمی رو نبینیم :D

===

نه دیگه ببین این چیزایی که تا الان نشون دادن درسته کم بوده و مختصر ولی بیشتر روی المان های فارکرای 3 زوم شده :D یعنی اون دموی E3 رو هر جا بازی کردن صد بار از بالا پریدن رو یارو که بگن آقا ما هم این قابلیت رو داریم :D یا اینکه توی تریلر اخیرش نشون دادن از روی طناب میپره روی یارو که اینم دقیقاً از قابلیت های فارکرای 3 بود :D تا زمانی نمیشه گفت با دو تا قابلیت بازی اسکی نیست که کلی قابلیت جدید داخل بازی باشه حالا دو تا حرکت از اینور اونور هم در کنارش :D وقتی Melee Attack ها همون Melee های کیلزون 3 هست و دو تا حرکت جدیدی هم که اضافه شده مال FC3 ـه و به جز اینا هیچ قابلیت جدیدی موجود نیست از چی میخواهی دفاع کنی ؟ :D
 
آخرین ویرایش:

slipkboy

Apollo 13
Loyal Member
Mar 3, 2009
3,916
نام
محمد. تـ
نمایشا رو دیدم اولین و بدترین چیزی که توی ذوق زد، هوش مصنوعی دشمناش بود. گوجه سبز هم قوی تر میتونه عمل کنه.
نه شوخی نمی کنم ها، هلگاست های 2 و 3 کمی متمدن تر عمل می کردن. 30 سال پشت دیوار موندن باعث شده کند ذهن بشن؟
یه عده رو نمی کشت و ازشون رد میشد اونا هم طرف رو مسپردن به امون خدا بره ایشالا دستش برسه به هدکوراتر هلگاستا :D

جو بازی برای Halo فن ها مناسب بود :D
 

Robin Hood

کاربر سایت
Feb 14, 2008
3,219
نام
امید
نه بابا
d.gif
! :D
حالا اگه خود گوریلا هم بیاد بگه ما از این انیمه هه دشمنامون رو تقلید محض و کورکورانه کردیم این قلب و اعتقاد نگسستنیش رو می شه کاری کرد باهاش؟ آیا؟:D
مسخره حالا یه شوخی کردیم این صحبتا واسه تو پروفایله نه اینجا ! :D
فعلا که چیزی ثابت نشده و گوریلا هم چیزی در این مورد نگفته پس شایعه پراکنی ممنوع ! :D میتونید این مانگا رو به خود استودیو ایمیل کنید ببینید چی میگن راجع بهش !

@ احسان
والا دیگه نمیدونم چه جوری باید این بدیهیات رو برات توضیح بدم که قانع بشی احسان ! :D ربط دادنش به فارکرای بی انصافیه واقعا حالا چون از اون بالا پرید رو سر یارو پس کلون شده از فارکرایِ ؟ بله دیگه با این منطق کاملا پرونده بازی رو میبندیم میدیم خدمت شما ! :D
خب توقع نداری که melee attack ها اونم تو یه بازی fps کاملا تو نسخه جدید دچار تحول بشن ؟ به هر حال حتی اگه الهام گرفتنهای خواسته یا ناخواسته ای هم درکار باشه در صورتی که بتونن اون المانهای موفق رو به این بازی هم انتقال بدن چرا که نه ؟ یه نکته مثبت به شمار میاد .
اینم در نظر بگیر که shadow fall دو تا نمایش بیشتر نداشته مسلمه که خیلی چیزها رو هنوز ندیدم و نمیدونیم چه قابلیتهایی کم یا اضافه شده .
 
آخرین ویرایش:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,283
نام
امیر حسین
البته احسان این عکسی که از این هلگاسته گذاشتی،فکر نکنم همشون اینجوری بشن! احتمالا یه کلاس خاصی از سربازها هستن :d مثلا توی همون کیلزون های قبلی هم چندین مدل هلگاست داشتیم! اسنایپرها 3 چراغه بودن و دم و دستگاهشون کامل فرق میکرد :d
ولی بازی خیلی آسون شده ها :-" روبات همراه،دیدن ملت از پشت دیوار و ... ، صحنه آهسته و همینطور که گفتید هوش مصنوعی:-"
کلا به نظرم اینا بهتره برن سراغ یه IP جدید :-" و همینطور 4 نفر به استودیوشون اضافه کنند بتونند یه داستان درست درمون بنویسند یا روایت کنند :-"

باز هم در مورد محیط های جنگلی،زیاد نگران نباشید کل بازی که اونجا نیست:-" من خودم با اون نمایش اولیه که توی شهر بود مشکلی نداشتم! :-" انشاالله نمایش های آینده حداقل از نظر طراحی مراحل بهتر خواهد بود! گیم پلی رو فقط باید باهاش کنار اومد :|
کلا من با حرف های هر 2 طرف بحث موافقم:-" به FC3 ربطش ندید :d ولی به KZـهای قبلی هم ربطی نداره:-"
 

Scαrface

Aspect of Life
کاربر سایت
Jan 17, 2010
3,212
نام
محمد
در مورد تقلید بگم که همه دنیا و عالم اینترنت و فیلم و کلا همه چیز ریششون بر میگرده به یه انیمه ایی چیزی :D از متریکس بگیرید تا خیلی چیزای دیگه .
گیر بیخود ندید :D
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
در مورد تقلید بگم که همه دنیا و عالم اینترنت و فیلم و کلا همه چیز ریششون بر میگرده به یه انیمه ایی چیزی :D از متریکس بگیرید تا خیلی چیزای دیگه .
گیر بیخود ندید :D
انصاف داشته باش حاجی کور هم باشی پرومفین ویژن رو میبینی اون تو :D.
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
مسخره حالا یه شوخی کردیم این صحبتا واسه تو پروفایله نه اینجا ! :biggrin1:
فعلا که چیزی ثابت نشده و گوریلا هم چیزی در این مورد نگفته پس شایعه پراکنی ممنوع ! :biggrin1: میتونید این مانگا رو به خود استودیو ایمیل کنید ببینید چی میگن راجع بهش !

@ احسان
والا دیگه نمیدونم چه جوری باید این بدیهیات رو برات توضیح بدم که قانع بشی احسان ! :biggrin1: ربط دادنش به فارکرای بی انصافیه واقعا حالا چون از اون بالا پرید رو سر یارو پس کلون شده از فارکرایِ ؟ بله دیگه با این منطق کاملا پرونده بازی رو میبندیم میدیم خدمت شما ! :biggrin1:
خب توقع نداری که melee attack ها اونم تو یه بازی fps کاملا تو نسخه جدید دچار تحول بشن ؟ به هر حال حتی اگه الهام گرفتنهای خواسته یا ناخواسته ای هم درکار باشه در صورتی که بتونن اون المانهای موفق رو به این بازی هم انتقال بدن چرا که نه ؟ یه نکته مثبت به شمار میاد .
اینم در نظر بگیر که shadow fall دو تا نمایش بیشتر نداشته مسلمه که خیلی چیزها رو هنوز ندیدم و نمیدونیم چه قابلیتهایی کم یا اضافه شده .

چرا نباید Melee ها تغییر کنن ؟ :biggrin1: Melee ها از نسخه ی 2 به 3 به کل زیر و رو شدن و کلی Melee جدید و خشن اضافه شد ولی الان همه چیز یه اسکی از قبل ـه :biggrin1:

البته احسان این عکسی که از این هلگاسته گذاشتی،فکر نکنم همشون اینجوری بشن! احتمالا یه کلاس خاصی از سربازها هستن :d مثلا توی همون کیلزون های قبلی هم چندین مدل هلگاست داشتیم! اسنایپرها 3 چراغه بودن و دم و دستگاهشون کامل فرق میکرد :d

اینکه صد البته :biggrin1: توی همون اولین نمایش بازی هم 2یا 3 مدل هلگاست رو دیدیم ولی این عکسی که گذاشتم بیشتر هلگاست ها این شکلی بودن و احتمالاً اینا جایگزین اون هلگاست های کلاه فلزی دار قبلی شدن :biggrin1: منظور منم همین بود :biggrin1: یعنی اون هلگاست هایی که مثل این مانگا ـه هستن حذف شدن و این گربه ماهی ها جایگزینشون شدن :biggrin1:

انصاف داشته باش حاجی کور هم باشی پرومفین ویژن رو میبینی اون تو :biggrin1:.

دیگه دیدن پشت در و دیوار چیزیه که از همون سایفون غیلتر ps1 هم بوده :D چیز جدیدی نیست :D
 

se7en sin

کاربر سایت
May 20, 2012
722
نام
︻デ═一︻デ═一
[h=1]جزئیات جدیدی از عنوان Killzone:Shadow Fall منتشر شد[/h]
مدیر عامل شرکت Guerrial Games، آقای هرمن هالست جزئیات جالبی را از عنوان مورد انتظار و لانچ کنسول نسل بعدی سونی، PS4، یعنی Killzone:Shadow Fall منتشر نمود. اطلاعات بیشر را در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد. آقای Hermen Hulst اعلام کرده است که در این بازی نقشه های بزرگتری وجود دارد و ما شاهد محیط بزرگتری خواهیم بود. همچنین گیم پلی تاکتیکی تری را شاهد خواهیم بود ! وی اعلام کرد که این عنوان از نمایشگر LED کنترلر Dualshock 4 بهره برده و با کمک آن قادر خواهید بود همراهان خود را هدایت و کنترل نمایید. او در این رابطه گفت:
در حال حاضر یار رباتیک شما در بازی کمکهای بسیاری به شما خواهد کرد و به کمک آن میتوانید در نقشه جابه جا شوید. بله، ما برای کنترل این ربات از صفحه نمایگر کنترلر PS4 کمک خواهیم گرفت !
همچنین طبق اطلاعات منتشر شده میتوانید از هدست نیز در بازی استفاده کنید. آیا از هدست برای دادن فرامین لازم و تعیین شده استفاده خواهد شد؟ بزودی خواهیم فهمید ! عنوان Killzone: Shadow Fall به طور انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد و همانند آثار Driveclub,Knack, PlanetSide 2,Watch_Dogs جزو عناوین لانچ PS4 محسوب می شود.
Killzone-Shadow-Fall-3.jpg
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر