PlayStation Killzone: Shadow Fall

  • Thread starter Thread starter NERO 7
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سلام بر دوستان

از اخرين نسخه سري KZ دقيقا" 2 سال مي گذره ( در زمان زدن اين تاپيك ) كه KZ3 براي كنسول PS3 بود.
در MEETING سال 2013 كه براي معرفي كنسول نسل بعد سوني يعني PS4 در نظر گرفته شده بود اولين عنوان بزرگي كه براي كنسول معرفي شد چيزي نبود جز KZ : SHADOW FALL

kzsf_ne_2013-02-20_announcing-killzone-shadow-fall_ma.jpg



اقاي اندرو هاوز از سوني از هرمان هالست يكي از موسسين و اعضاي كليدي GUERRILLA GAMES دعوت كرد تا به روي صحنه بيايد و طبق گمانه زني هايي كه پيشتر زده شده بود نسخه بعدي KZ معرفي شد
البته همگان منتظر KZ ايي به پسوند 4 بودند كه اين امر محقق نشد و اين عنوان بيشتر به SPIN OFF ايي از اين سري شباهت دارد
گرافيك در قسمتي كه به صورت زنده از بازي پخش شد بيداد مي كرد و در سطح بالايي قرار داشت و همانطور كه از GG انتظار ميرود با نزديك شدن به روز هاي پاياني ساخت بازي پاي خود را فراتر از مرزهاي فعلي نيز خواهد گذاشت

news_ps4_killzone_shadow_fall_unveiled-13810.jpg







اپديت پست در تاريخ 1391/12/06


خوب دوستان همونطوري كه قول داده بودم يه نقدي بر تريلر منتشر شده بنويسم نقد اماده شد :d

در اين نقد چون ميخوام از لحاظ داستاني هم يه گريز هايي بزنم بايد توجه داشته باشيد خطر اسپويلر KZ3 وجود داره پس اونايي كه دوست ندارن اسپويل بشه براشون نخونن

سال 2381 ! سياره وكتا ! دومين سياره مهم پس از زمين كه طبق اطلاعات يكي از اصلي ترين سياره هاي نظامي است ( دقت كنيد به تعداد سفينه هاي در اسمان وكتا ) وكتا سياره اي بود كه اهالي هگان به ان چشم دوختند اما ISA مخالفت كرد و 1س از حمله نيروهاي هلگان به اين سياره براي تصرف ان با مقاومت شديد رو به رو شدند و پس از وقايع KZ1 و KZ : LIBERATION ( نسخه PSP بازي ) سياره وكتا ازاد شد و پس از ان نيروهاي ISA براي دستگيري ويزاري به هلگان حمله ور شدند و .... !


با گيم پلي و گرافيك شروع مي كنيم تا به بخش داستان برسيم

گيم پلي در KZ همواره از مباحث گرم و داغ بوده است و خواهد بود . امروزه با امدن گيمرهاي نسل جديد كه همه به نوعي فقط اكشن هاي (( بزن بزن )) و (( بكش برو جلو )) را دوست دارند استوديوها و از ان بدتر ناشرين رو به همين نوع از ساخت بازي ها اورده اند به نحوي كه در عرض چند سال تعداد زيادي از IP هاي خوب قديمي ماهيت خود را به كل از دست داده يا دچار تغييرات گوناگون شده اند
KZ نيز از اين قاعده مستثني نيست. عنواني كه سوني براي رويارويي با HALO مايكروسافت علم كرد و هر چند در اغاز چندان موفق نبود اما با KZ2 به عنوان يكي از عناوين مهم PS3 و با كوله باري از تكنيك هاي گرافيكي توانست موفقيت هاي زيادي در چه در كسب جوايز گوناگون از سايت ها و جشنواره ها شد ( اهنگ هاي اين بازي برنده چندين جايزه شده ان )
تا به KZ3 رسيديم كه برخي از دوست داران اين عنوان را با شوك گيم پلي رو به رو كرد
اين شوك به دو بخش مولتي پلير ( كه در واقع فاصله زيادي با مولتي پلير KZ2 داشت ) و چه در بخش سينگل پلير ( كه ان سنگيني و صلابت KZ2 را نداشت ) بر مي گشت
در اينجا به بررسي وقايع نمي پردازيم و به سراغ اصل ماجرا خواهيم رفت

پس از 2 سال شايعه هاي گوناگون بالاخره نسخه بعدي KZ ان هم نه با شماره بلكه با پسوند براي PS4 معرفي شد
گرافيك با توجه به پيشرفت هاي زياد از PS3 به PS4 تغييرات شگرفي كرده ( براي دوستاني كه متوجه اين تغييرات نشده اند توصيه مي كنم كه ويدئويي كه در حال حاضر اكثرا" ان را مشاهده مي كنند - يعني ويدئوي گيم اسپات - را دور بياندازند چرا گه اين ويدئو پرده اي است و به صورت مستقيم ضبط نشده )
تغييرات از نورپردازي ها با حجم بالا , DRAW DISTANCE هاي طولاني عظيم و پر جزييات , بالا رفتن جزييات و همچنين قوي تر شدن تكسچر ها را شامل ميشود تا بالاتر رفتن جزييات دود و اتش كه يكي از مهم ترين عناصر تكنيكي است
صداگذاري در اين نسخه را بايد همانند نسخه هاي قبلي قوي دانست گر چند بايد منتظر فرياد هاي هلگاست ها بود تا دانست كه ايا به اندازه KZ2 اين فرياد ها مو بر بدن ادم سيخ مي كنند يا خير

و اما بحث مهم گيم پلي
اولين نكته در اين قسمت يك اسلحه جديد بود ! اسلحه ايي عجيب كه توانايي بلندتر شدن براي شليك در مسافت هاي طولاني تر را داشت و به جاي گلوله هاي فلزي از ليزر يا چيزي شبيه به ان و تكنولوژي هاي پيچيده استفاده مي كرد اين اسلحه RoF بالايي نيز داشت ولي اسلحه هاي ديگر اين سري همچون STA-52 و M82 معروف نيز در دستان سربازان هلگاست و ISA نيز مشاهده شد
اين اسلحه ميتواند به مانند KZ هاي قبلي جزو اسلحه هاي ويژه و كمياب بازي باشد ( مانند ELECTRICITY GUN و ... )هر چند بايد اين احتمال را ضعيف دانست
مورد بعدي ميراث KZ3 يعني سيستم BRUTAL MELEE ATTACK ها بودند كه در بازي زماني كه كاركتر ما از بالا بر سر سربازي هلگاست فرود امد و با پرتاب چاقو به سمت سرباز ديگر پايان يافت يا در ويدئوي ديگر با شكستن گردن هلگاست ( به مانند KZ3 ! ) همراه بود باشد. اين سيستم به شخصه بيشتر از يك سري صحنه هاي اكشن نيست و همان برخورد از دور با هلگاست ها را بيشتر ترجيه ميدهم !
يكي ديگر از موارد شاخصه سري KZ يعني FP COVER است سنگر گيري به سمت اول شخص ان هم به صورت نيمه چسبنده و نه به مانند سري CoD كه بايدخود با نشستن پشت شنگر از شليك گلول ها در امان مي بوديد بود !
در اين جا بايد از GG تشكر كرد كه اين سيستم را از KZ2 تغيير ان چناني نداده و كل تغييرات به جاذبه هايي مانند ليز خوردن روي زمين و رفتن پشت سنگر منتهي ميشود
مورد ديگر SET PIECE هايي بود كه در بازي گنجانده شده و از اول تريلر با انفجار بمب و در پايان تريلر و كلنجار رفتن با طناب اويزان از سفينه و افراد داخل ان بود ما را هيجان زده تر مي كرد
اصلا" دوست ندارم خاطرات SET PIECE هاي KZ3 ( كه به نظرم از عوامل اصلي تغيير KZ و افت كيفي ان بود ) را دوباره مرور كنم
خاطراتي كه به سوار شدن بر وسيله اي و حمله به دشمن با ميني گان ها ختم ميشد !
اين بار اميدوارم هر بار SP هايي متنوع و جذاب تر شاهد بود ! مسلما" پرواز با يك سفينه در حالي كه از ان به وسيله يك طناب اويزان هستيد و دشمنان ميخواهند شما را از داخل سفينه بكشند بسيار بهتر از نشستن بر روي سفينه هاي ترابري و حمله به يك MAWLR عظيم ان هم فقط با ميني گان است !
اين بار نبايد GG اشتباهات گدشته خود را تكرار كنند زيرا كه اين يك LAUNCH TITLE است
هوش مصنوعي همواره در KZ پيشرو و عالي بوده . از سربازاني كه زخمي مي شدند و فرار مي كردند و ياران شان با شليك به شما فرصت فرار به او مي دادند تا حمله هاي دسته جمعي اما با تراكم منطقه اي كم هم بايد سخن به ميان اورد !
اما اين بار با ديدن همين چند دقيقه نميتوان زياد درباره هوش مصنوعي اين قسمت توضيحاتي داد اما به نظر نويسنده اين بار هم با هوش مصنوعي ايي در حد KZ3 روبه رو خواهيم بود !
يكي ديگر از موارد ديده شده قابليت هاي سرباز بازي بود ! اين قابليت كه به اهسته شدن صحنه در چند ثانيه براي شكار راحت تر هلگاست ها ختم ميشد ! اين قابليت را بايد در خود بازي و به صورت بيشتر بررسي نمود ! ايا اين قابليت بازي را بدتر خواهد كرد يا بهتر فقط در صورت بازي كردن ان ميتوان قدرت اش را فهميد ! به ضخصه با وارد شدن اين مدل شاخصه هاي گيم پلي به يك چنين بازي و IP ايي مخالفم و ان را خلاف هسته گيم پلي ان ميدانم !
در اين مور نيز مطمئنم هستم كه اين تنها قابليت بازي نخواهد بود و قابليت هاي ديگري نيز به زودي معرفي خواهند شد !

%0N/:K/=Ml|/=O/:N/:K/=Ml|/=O/:N/:K/=Ml|/=O/:N/:K/NC/BB اما مهم ترين بخش بررسي نكات داستاني و نكات نهفته در انچه نمايش داده شد ميرسد
ويدئو از جايي شروع ميشود كه سرباز ما به مقر فرماندهاي نيرو هاي نظامي وكتا وارد ميشد او با يك سفينه فرود مي ايد و ايا براي اعلام خبر امده يا فقط براي سر كشي و گرفتن دستورات !
با انفجار مقر قرماندهي نيروهاي نظامي به نظر ميرسيد نيروهاي هلگان ساكن در سياره ميخواهند اتش جنگ ديگري را به راه بيندازند ! سربازان هلگاست از پوشش هايي به مانند پوشش هاي گروه هاي مالتي پلير INFILITRATOR در KZ3 و SABOTEOR در KZ2 را ميداد كه توسط ان ميتوانستند به شكل نيروهاي دشمن در بيايند و اين مي تواند بدان معنا باشد كه هلگاست ها نفوذ زيادي بين زميني ها كرده اند

مهم ترين قسمت داستاني تريلر نمايش داده شده عكس زير است


كيفيت بد عكس مربوط به كامپيوتر بنده است و ربطي به بازي ندارد


اين عكس مهم ترين قسمت را تشكيل ميدهد ! يك اسكنر بدن !!! براي چه ؟! فقط براي تشخيص اسلحه ؟!؟!؟
نه اينطور نيست ! در صورت توجه مي فهميد كه اين يك اسكنر براي شناخت DNA فرد نيز هست و همان عكسي كه در زير قسمت DNA نمايش داده ميشود نيز موردهم ديگري است كه هنوز موفق به كشف ان نشده ام ! اين اسكنر براي شناخت نيرو هاي هلگاست هم مطمئنا" به كار مي رود ولي چگونه هلگاست ها توانسته اند از اين اسكنر ها رد شوند را بايد از دانشمندان هلگاست پرسيد !!!
اما نكته مهم اصلا" اينجا نيست !!!
شما را به يكي از مراحل KZ2 ارجاع ميدهم ! جايي كه قرار بود به نجات كاپيتان نارويل برويم و در نقش دو سرباز هلگاست به پايگاه STAHL نفوذ كنيم ! يكي از نكات مهم KZ3 همانجا بود ! جايي كه نيرو هاي هلگاست از ما اسكنر بدن گرفتند !
در همان لحظات چراغ قسمت اپراتور هاي هلگاست روشن شدن و ان ها در گوش يكديگر پچ پچ كردند !؟ چه موردي در پس پرده بود !؟!؟
يكي ازموارد اين است كه نيروهاي ISA و انسان ها به واسطه 6 ماه و اندي حضور در هلگان و تنفس در جو ان ( موردي كه باعث تغييرات هلگاست ها شد ) خود جهش يافته اند و تبديل به نمونه اي از نژاد هلگاست شده اند !
تنها 4 نفر متشكل از SEV , RICO , NARVIL و شخصيت زن سرباز بازي ( يا شايد هم بيشتر ) از اين نيرو ها به وكتا بازگشته اند ! چه سرنوشتي براي انان رقم خورد ؟ واقعا"چه شد ؟! اكر بگوييم هنوز انسان بوده اند پس چرا اسكنر انان را نشناخت و اگر هلگاست شده اند چگونهه جو وكتا را تحمل كرده اند ؟ يكي از نظريات كم احتمال من اين است كه احتمال دارد همين گروه چند نفره بعدا" سر به شورش گذاشته و ان قسمت هلگاست نشين وكتا را با همراهي باقي مانده هاي هلگاست ها تشكليل داده باشند ! شايد در باس فايت پاياني اين بازي ( همچون KZ2 و نه باس فايت بي معناي KZ3 ) مجبور شويم SEV يا RICO محبوب مان را بكشيم!!!

و اما نظريه دوم درمورد اسكنر !
توطئه !!!
نظريه اي بسيار شاده و حتي بچگانه اما پيچيده و پرقدرت !
همان قسمت پچ پچ اپراتور هاي هلگاست اسكنر و بحث هايي مانند بدل بودن ويزاري كشته در پايان KZ2 و يا سربازاني كه پس از درب اوليه اتاق كار ويزاري ( كه ما انان را نكشته بوديم و شايد براي فاش نكردن رازي فوق سري كشته شده بودند - با تشكر از دوستمان EMPEROR VISARI كه اين نكته را براي من باز كردند - ) و يا نفري كه پس از KZ3 از سفينه پياده مي شود و سربازران به او خوش امد مي گويند اين نظريه را قوي تر مي كند كه همه اينها از جمله دعواي جنگ ORLOCK و STAHL و نابودي هلگان تماما" نقشه ويزاري براي قويتر شدن و شعله ورتر كردن جنگ است !
چرا بايد تعداد بسيار زيادي هلگاست روي وكتا نزديكترين سياره ISA به هلگان كوچ كنند ؟! چرا چون كه هلگان نابود شده ! و اين مي تواند مانند فرستادن بچه گرگ به درون لانه ي مرغ ها باشد تا وقتي كه بچه گرگ بزرگ شد بتواند به شما خدمت كند !
هر چه كه هست مطئمنا" GG از نسخه ي قبل يك مسير معين براي داستان بازي در نظر گرفته و يكي از مهم ترين انها نيز همين ماجراي اسكنر ها و مرگ مشكوك ويزاري و نكته ي چشم هايش است!

مورد بعدي كه شايد ان نيز بسيار مهم باشد در عكس زير نهفته است


كيفيت بد عكس ها ازكامپيوتر بنده بوده و ربطي به بازي ندارد


قسمت هايي كه با دايره هاي قرمز مشخص كرده ام به وضوح نكات را براش ما معين مي كند !
به خصوص قسمت بالايي ان كه شايد كمتر كسي به ان توجه كند !
مجسمه اي عظيم و بزرگ از يك شخص ! و مسلما از يك قهرمان !
قهرمان ملت هلگاست ها كيست ؟!
كسي جز ويزاري كبير ؟!
بله به احتمال فراوان او مجسمه ويزاري است به همان سبكي كه در دموي اغازين KZ3 از او تمثال هايي را ديديم ! اين نشان دهنده ان است كه هر چند هلگاست ها نابود شده اند و سياره خود را از دست داده اند اما هنوز به خود و امپراطورشان وفادارند !
نكته دوم هم در پايين نشان داده شده . پرچم هاي هلگاست ها و حزب ويزاري اين نيز نشان دهنده كينه و تنفر هلگاست ها از انسان هاست . ديوار بين اين دو نيز مطئمنا" باعث كينه ورزي هر چه بيشتر نژاد پرستي و تبعضي نژادي بيشتر بين ان دو شده



دوستان اين اكثر نكاتي بود كه به ذهن من رسيد در صورتي كه چيزي به نظرتون رسيد ميتونيد بگيد تا روش بحث كنيم
به نظر من اين عنوان هم به پاي KZ2 نخواهد رسيد ولي به هر حال به عنوان يك نسخه ديگه از KZ طرفدار ان خواهم بود و از ان دفاع خواهم كرد :)
لطفا" كپي برداري هم نكنيد :)
 
Last edited by a moderator:
شايد عمق فاجعه رو بايد در صحبت هاي هرمان هالست توي GS STAGE DEMO فهميد
مردك احمق در مياد ميگه ما از عمد دنيا رو رنگارنگ كرديم و... ! يارو در اومد بهش گفت براي چي از KZ2 KZ3 فاصله گرفتيد با اون مدل جو شون در اومد اين طوري گفت

اون چه هم كه من توي اون 10-12 دقيقه ديدم يه فاجعه تمام عيار بود ! به عنوان KZ اصلا" نبايد حساب بشه ! به عنوان يه بازي ديگه خيلي هم خوب ميشد اما به عنوان يه KZ اشغالي بيش نيست
اصلا" روي قابليت هاي يه سرباز مثل SEV توي 2و3 حساب نكنيد ! اين شده يه جورايي RESISTANCE ! باور كنيد اگر رنگ و لعابش رو عوض مي كردن مي گفتن اين R ه فوق العاده ميشد چون همه چي اين قسمت اش هم مثل R3 مي موند فضاي جنگل و ... اش !
هيچ گونه چيز اپيك ايي هم به قول اون دوستمون من نديدم هوش مصنوعي هم شايد از عمد روي EASY داشتن بازي مي كردن اما اون چيزي كه من ديدم در حد شلغم بود و در برابر KZ2 در حد مبارزه با كرم هاي خاكي !
دقیقا زدی به هدف . اینا تنها کاری که کردن برداشتن رزیستنس رو با گرافیک بالاتر و رنگ بندی متفاوت ساختن و اسمشو گذاشتن کیلزون شدو فال . اون جاهایی که دشمن و از پشت سنگها و دیوار ها به صورت زرد رنگ می بینه دیگه خود خود رزیستنسه . من هم بعید می دونم با این قابلیتهای تخیلی که این مردک داره شاهد صحنه های اپیک و درگیری های واقعی و جنگ خونین و اینجور چیزا بشیم و به نظرم کیلزون 2 دیگه تکرار نمیشه . البته هنوز کورسوی امیدی هست و تا بازی نیومده نمیشه درموردش دقیقا قضاوت کرد . ولی اگه بازیو یه کیلزون به حساب نیاریم به نظرم چیز شاخی ازاب درومده
 
همه اینها به کنار ( که من مشکلی ندارم باهاشون . یعنی خوش ساخت باشه واسم کافیه . البته اگه مثل کیلزون 2 Toggle Crouch نداشته باشه نمیتونم ازش لذت ببرم :دی ) اگه توجه کرده باشین اینا باز اومدن زر مفت زدن که این دفعه دیگه کیلزون داستانش شما رو سوپرایز میکنه .... Dear Guerilla shut the f*ck up ....
به قول یه بنده خدایی که میگه :? You Fu*cked it up again , didnt you :دی چرا نمیتونن یه شخصیت صاف و صوف و درست حسابی بسازن ؟ تو این 2 تا تریلری که از بازی در اومده اصلا به Story و اینا نپرداختن ولی دقیقا یه چند ثانیه ایی یه ذره کات سین و دیالوگ بود تو همین تریلر جدیده که کاملا معلوم بود بازم بازی داستان نداره . در واقع به نظر میرسه شخصیت پردازی بازی از شماره های قبلی بدتر هم باشه . بازم تو شماره های قبلی طراحی ظاهریه کرکتر ها و اینکه یه گروه بودن یه ذره امیدوار کننده بود ولی این Shadow Fall تا الان چیزی که از شخصیت اصلیش دیدم دقیقا شبیه یه NPC و سیاه لشگر بوده :دی ماست ـه ماست :|
من بهترین شوترهای نظامی که بازی کردم همین کلیزون ها بوده واقعا خوش ساخت هستن فقط تنها مشکلم اینه که بازی گیم پلیه خوب داره . گرافیک خوب داره . موزیک خوب داره و ریتم بازی هم خوش ساخت و سریعه ولی داستان و شخصیت پردازیه بازی رو فکر میکنی بچه های برنامه نویس آنگولا و زامبیا انجام دادن :دی .
 
والا ما اولین دقیقه اومدیم اینجا گفتیم اینا زدن بازی رو شنگول کردن و عملا داره میشه کپی از بازی های معروف و خوشحال اینجا پریدن بهمون !!

ذره ای هم به بازی امید ندارم !! گیم پلیش که از شماره 3 دیگه گیم پلی اصلی نیست ، داستان هم که ادم درست و حسابی تو استدیوشون پیدا نمیشه ، گرافیک میمونه و موسیقی که خب همیشه توش شاهکار بودن .

در کل هنوز نمایش از گیم پلی رو نکردن از محیط های اصلی و کلاسیک Killzone !! اگه میخوایدبازی شاد و شنگول بسازید یکم جرات بخرج بدید و مثل یه مرد و استدیو با کیفیت Ip جدید رو کنید نه بزنید نابود کنید خاطره هرچی گیمر رو هست !!
 
آخرین ویرایش:
همه اینها به کنار ( که من مشکلی ندارم باهاشون . یعنی خوش ساخت باشه واسم کافیه . البته اگه مثل کیلزون 2 Toggle Crouch نداشته باشه نمیتونم ازش لذت ببرم :دی ) اگه توجه کرده باشین اینا باز اومدن زر مفت زدن که این دفعه دیگه کیلزون داستانش شما رو سوپرایز میکنه .... Dear Guerilla shut the f*ck up ....
به قول یه بنده خدایی که میگه :? You Fu*cked it up again , didnt you :دی چرا نمیتونن یه شخصیت صاف و صوف و درست حسابی بسازن ؟ تو این 2 تا تریلری که از بازی در اومده اصلا به Story و اینا نپرداختن ولی دقیقا یه چند ثانیه ایی یه ذره کات سین و دیالوگ بود تو همین تریلر جدیده که کاملا معلوم بود بازم بازی داستان نداره . در واقع به نظر میرسه شخصیت پردازی بازی از شماره های قبلی بدتر هم باشه . بازم تو شماره های قبلی طراحی ظاهریه کرکتر ها و اینکه یه گروه بودن یه ذره امیدوار کننده بود ولی این Shadow Fall تا الان چیزی که از شخصیت اصلیش دیدم دقیقا شبیه یه NPC و سیاه لشگر بوده :دی ماست ـه ماست :|
من بهترین شوترهای نظامی که بازی کردم همین کلیزون ها بوده واقعا خوش ساخت هستن فقط تنها مشکلم اینه که بازی گیم پلیه خوب داره . گرافیک خوب داره . موزیک خوب داره و ریتم بازی هم خوش ساخت و سریعه ولی داستان و شخصیت پردازیه بازی رو فکر میکنی بچه های برنامه نویس آنگولا و زامبیا انجام دادن :دی .
پست منو صفحه قبل خوندی؟ تهیه کننده بازی میگفت ما دورهمی داشتیم گفتیم چیکار کنیم چیکار نکنیم الان حال میده بزنیم تو کار رنگآوارنگ :دی.
یه چیز جدیدی ارائه بدن! شخصیت محوری بسازان. داستان حماسی و چند لایه گیرا خلق کنن. هیچی بالام جان هیچی :دی. "ما اومدیم وتکا چون سیاره سبزی هست اب و دریا و کوه و کمر داره :دی".
 
آخرین ویرایش:
آقا یه تریلر 21 دقیقه ای تماما گیمپلی اومده یه نفر لطف کنه لینک 720p ـش رو بزاره دیگه .

Killzone: Shadow Fall gets 21-minute PS4 gameplay walkthrough | VG247

تو تاپیک تریلر نگفتم , عکسا لود نمیشن معلوم نیست کودوم لینک واسه کودوم بازی هست .
چیز زیاد با ارزشی نیست که ببینی.
همون مرحله که تو تریلر e3 بود رو بازی میکنه که گرافیکش خیلی معمولی هست . گیم پلیش هم گلا یه جوری عجیب و به نظرم کمی بیمزه هست:d
 
بازی خیلی عجیبه که به این وضع افتاده. اصالتش به فنا رفته . مگه کرایسیسه یا رزیستنس این چه نمایشی بود! فکر کنم امتیاز های کیلزون ویتا از این بالاتر بشه. البته صد رجمت به این در برابر درایو کلوب. بجز اینفیموس 3 و اوردر 1886 امیدی به انحصاریهای معرفی شده سونی نیست.
 
کیلزون هر چقدر هم عالی باشه بدونید از کیلزون 2 و 3 که انقلابی در صنعت FPS بود نمیتونه بشه. چون همون المان ها رو در پیش گرفته فقط با محیط و داستان و گرافیک و گیم پلیی بهتر.
 
دوستان دیگه دارند کم لطفی میکنند.درسته بازی حال و هوای killzone2رو نداره ولی به عنوان یه شوتر فوق العاده بود.به نظر من بهترین شوتر نمایشگاه بود.درضمن گوریلا هنوز اونطرف دیوار رو نشون نداده شاید مثل شماره2 بود.:x
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or