سازنده Killzone: SF, گوریلا گیمز گفته است که این شوتر PS4 میتوانید فقط 24 هوش مصنوعی را در لحظه داشته باشد, در غیر این صورت دچار افت فریم می شود.
این بازی در حالت عادی روی 60 فریم بر ثانیه قفل شده است.
هنگامی که طراح ارشد این بازی Eric Boltjes با OPM مصاحبه می کرد, او از جهش های PS4 صحبت کرد.
"به عنوان یک بازیساز, واقعا دوست داشتم که عناصر گیم پلی بیشتری را استفاده کنم. تعداد دشمنان بیشتر, تعداد اسلحه های بیشتر, محیط های بزرگ تر. برای من, این به چیز های بیشتری میداد تا با آن ها بازی بسازم. قبلا, ما محدود بودیم. یعنی فقط 6 یا 7 عدد هوش مصنوعی از دو نوع مختلف داشته باشیم, و محیط کمی نیز می توانستیم پوشش بدهیم."
وقتی از او درباره ی هوش مصنوعی هایی که می توانستند در صحنه حضور داشته باشند پرسیدند او گفت:"حدودا 24 هوش مصنوعی" و اضافه کرد:"البته این فقط تعداد هوش مصنوعی هاست, ما در این بازی انواع دیگر هوش مصنوعی دشمنان, میزان زیاد تخریب پذیری, و تعداد زیادی هم اشیای پویا نیز داریم. سقف این چیز ها بسیار بیشتر از 24 است, اما سقف Bot ها 24 عدد است."
وقتی از او درباره اینکه اگر هوش مصنوعی 25 ام وارد صحنه شود چه اتفاقی می افتد پرسیدیم او گفت: "افت فریم. این ها همه شان مستقل اند, افکت های خودشان را ایجاد می کنند, آن ها مانند زنبور های بازیگوش کوچک هستند. اگر تعداد دشمنان از 24 بیشتر شود, ما شاهد مشکل در عملکرد بازی خواهیم بود."
چند وقت پیش دمویی از این بازی در روسیه به نمایش در آمد و یک نفر از این دمو فیلمی گرفت که میتوانید اینجا مشاهده کنید.
واژه نامه:
منظور از هوش مصنوعی همان Bot ها در بخش Multiplayer است.
منبع
این بازی در حالت عادی روی 60 فریم بر ثانیه قفل شده است.

هنگامی که طراح ارشد این بازی Eric Boltjes با OPM مصاحبه می کرد, او از جهش های PS4 صحبت کرد.
"به عنوان یک بازیساز, واقعا دوست داشتم که عناصر گیم پلی بیشتری را استفاده کنم. تعداد دشمنان بیشتر, تعداد اسلحه های بیشتر, محیط های بزرگ تر. برای من, این به چیز های بیشتری میداد تا با آن ها بازی بسازم. قبلا, ما محدود بودیم. یعنی فقط 6 یا 7 عدد هوش مصنوعی از دو نوع مختلف داشته باشیم, و محیط کمی نیز می توانستیم پوشش بدهیم."
وقتی از او درباره ی هوش مصنوعی هایی که می توانستند در صحنه حضور داشته باشند پرسیدند او گفت:"حدودا 24 هوش مصنوعی" و اضافه کرد:"البته این فقط تعداد هوش مصنوعی هاست, ما در این بازی انواع دیگر هوش مصنوعی دشمنان, میزان زیاد تخریب پذیری, و تعداد زیادی هم اشیای پویا نیز داریم. سقف این چیز ها بسیار بیشتر از 24 است, اما سقف Bot ها 24 عدد است."
وقتی از او درباره اینکه اگر هوش مصنوعی 25 ام وارد صحنه شود چه اتفاقی می افتد پرسیدیم او گفت: "افت فریم. این ها همه شان مستقل اند, افکت های خودشان را ایجاد می کنند, آن ها مانند زنبور های بازیگوش کوچک هستند. اگر تعداد دشمنان از 24 بیشتر شود, ما شاهد مشکل در عملکرد بازی خواهیم بود."
چند وقت پیش دمویی از این بازی در روسیه به نمایش در آمد و یک نفر از این دمو فیلمی گرفت که میتوانید اینجا مشاهده کنید.
واژه نامه:
منظور از هوش مصنوعی همان Bot ها در بخش Multiplayer است.
منبع
آخرین ویرایش: