Killzone: SF تا 24 هوش مصنوعی را بدون افت فریم پردازش میکند.

OMG

کاربر سایت
Sep 17, 2012
4,223
نام
امیرحسین
سازنده Killzone: SF, گوریلا گیمز گفته است که این شوتر PS4 میتوانید فقط 24 هوش مصنوعی را در لحظه داشته باشد, در غیر این صورت دچار افت فریم می شود.
این بازی در حالت عادی روی 60 فریم بر ثانیه قفل شده است.
killzone_shadowfall_3.jpg


هنگامی که طراح ارشد این بازی Eric Boltjes با OPM مصاحبه می کرد, او از جهش های PS4 صحبت کرد.
"به عنوان یک بازیساز, واقعا دوست داشتم که عناصر گیم پلی بیشتری را استفاده کنم. تعداد دشمنان بیشتر, تعداد اسلحه های بیشتر, محیط های بزرگ تر. برای من, این به چیز های بیشتری میداد تا با آن ها بازی بسازم. قبلا, ما محدود بودیم. یعنی فقط 6 یا 7 عدد هوش مصنوعی از دو نوع مختلف داشته باشیم, و محیط کمی نیز می توانستیم پوشش بدهیم."

وقتی از او درباره ی هوش مصنوعی هایی که می توانستند در صحنه حضور داشته باشند پرسیدند او گفت:"حدودا 24 هوش مصنوعی" و اضافه کرد:"البته این فقط تعداد هوش مصنوعی هاست, ما در این بازی انواع دیگر هوش مصنوعی دشمنان, میزان زیاد تخریب پذیری, و تعداد زیادی هم اشیای پویا نیز داریم. سقف این چیز ها بسیار بیشتر از 24 است, اما سقف Bot ها 24 عدد است."

وقتی از او درباره اینکه اگر هوش مصنوعی 25 ام وارد صحنه شود چه اتفاقی می افتد پرسیدیم او گفت: "افت فریم. این ها همه شان مستقل اند, افکت های خودشان را ایجاد می کنند, آن ها مانند زنبور های بازیگوش کوچک هستند. اگر تعداد دشمنان از 24 بیشتر شود, ما شاهد مشکل در عملکرد بازی خواهیم بود."

چند وقت پیش دمویی از این بازی در روسیه به نمایش در آمد و یک نفر از این دمو فیلمی گرفت که میتوانید اینجا مشاهده کنید.

واژه نامه:
منظور از هوش مصنوعی همان Bot ها در بخش Multiplayer است.

منبع
 
آخرین ویرایش:

ccie

کاربر سایت
Jan 30, 2008
1,300
نام
xerxes
lol این بود اون کنسول قدرتمندی که میگفتن؟!
همش 24 تا؟!
کنسول ما توی همین نسل بالای 50 تا دشمن رو ساپورت میکرد روی 60 فریم،که 100% ههوش مصنوعی بهتری داشت نسبت به این killzone.
در کل کنسول نسل بعدتون بدرد نمیخوره و خلاصه Kill yourselves :|

29538800357282174102.jpg
 

Rover

کاربر سایت
Oct 11, 2007
1,059
نام
Vahid
این بازی یه مشکلی داره نمیدونم ولی انگار همه پسند نیست.بازی بدی نیست ولی سونی باید روی FPS بهتری سرمایه گذاری کنه وگرنه کیلزون در برابر هیلو و COD و BF عددی محسوب نمیشه.
 

siamkogames

کاربر سایت
May 25, 2009
485
نام
Ashkan
این بازی یه مشکلی داره نمیدونم ولی انگار همه پسند نیست.بازی بدی نیست ولی سونی باید روی FPS بهتری سرمایه گذاری کنه وگرنه کیلزون در برابر هیلو و COD و BF عددی محسوب نمیشه.

عزیز ماکرو بره بازی Ryse رو 720 P بعد بیاد وسط....این بازی 1080p با 60F فریم بر ثانیه اجرا میشه حتی توی مولتی.......تجربه شخصی من = شما با Maya و 3dsmax بخوای یه صحنه از بازی رو Render بگیری با اون Reflection های ساختمون و محیط هر فریم

باید 24 ساعت با یه سیتم 8 هسته ای صبر کنی فدات شم.........:d


قفل نشده اما نمیشه پست زد...........چرا؟

فقط توی مالتی، اونم نه همه جا! سینگل 30 فریم هست.
اون رندر کردن توی Maya هم با اجرای Real-Timeـه یه بازی زمین تا زیرزمین فرق می‌کنه. بالاخره PS4 هم دارای CPU/GPU هست، از یه سیاره دیگه که نیومده، اگه PS4 می‌تونه چنین چیزی رو اجرا کنه، سخت‌‌افزارهای با قدرت پردازشی مشابه هم تواناییشو خواهند داشت.

از همه این حرفا که بگذریم، به نظرم بهترین گرافیک نسل بعدی رو تا این جای کار همین KZ داشته.

افشین جان توجه کن...سازنده های بازی هم توی نرم افزار های 3D خودشون در perspective به طور Real time کار میکنن با سخت افزای خیلی قوی حداقل 32 GB رم داره 2 تا کارت گرافیک QuadRo و cpu 8 هسته اما در حین حرکت توی محیط بازی به شدت فت فریم دارن تازه

shader های سنگین مثل ساختمون هاو... هم خاموش باشه بازم نمیکشه و نمیشه برای همین طراحان میان محیط رو توی موتور گرافیکی بازی به طور Real time طراحی یا Level Design میکنن توی کنسول تا جزئیات رو به طور کامل ببین تا حالا که این طور بورده چس میبینی همه

چیز قدرت سخت افزاری نیست بلکه کد نویسی مخصوص کنسول برای اون بازی خاص هست که اجازه این رو میده به تیم سازنده تا کاری که با یه pc به مراتب قویتر از کنسول نمیتونن انجام بدن اما با سخت افزار PS4 انجام بدن.......
yahoo_4.gif
 
آخرین ویرایش:

ZのMBiE

کاربر سایت
Oct 19, 2009
2,948
نام
SaDegh
عزیز ماکرو بره بازی Ryse رو 720 P بعد بیاد وسط....این بازی 1080p با 60F فریم بر ثانیه اجرا میشه حتی توی مولتی.......تجربه شخصی من = شما با Maya و 3dsmax بخوای یه صحنه از بازی رو Render بگیری با اون Reflection های ساختمون و محیط هر فریم

باید 24 ساعت با یه سیتم 8 هسته ای صبر کنی فدات شم.........:d
همه چيز گرافيك نيست... KZ بعد از شماره ي ٢ از نظر داستاني ضعيف شده ، چيزي نيست كه كسي انكار كنه. بايد ببينيم با اين چيكار كردن.
 

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,289
نام
Afshin
عزیز ماکرو بره بازی Ryse رو 720 P بعد بیاد وسط....این بازی 1080p با 60F فریم بر ثانیه اجرا میشه حتی توی مولتی.......تجربه شخصی من = شما با Maya و 3dsmax بخوای یه صحنه از بازی رو Render بگیری با اون Reflection های ساختمون و محیط هر فریم

باید 24 ساعت با یه سیتم 8 هسته ای صبر کنی فدات شم.........:d

فقط توی مالتی، اونم نه همه جا! سینگل 30 فریم هست.
اون رندر کردن توی Maya هم با اجرای Real-Timeـه یه بازی زمین تا زیرزمین فرق می‌کنه. بالاخره PS4 هم دارای CPU/GPU هست، از یه سیاره دیگه که نیومده، اگه PS4 می‌تونه چنین چیزی رو اجرا کنه، سخت‌‌افزارهای با قدرت پردازشی مشابه هم تواناییشو خواهند داشت.

از همه این حرفا که بگذریم، به نظرم بهترین گرافیک نسل بعدی رو تا این جای کار همین KZ داشته.
 

.:Soheil:.

کاربر سایت
Mar 29, 2008
1,525
نام
soheil
یه لحظه فکر کردم به جای بازی سنتر، فروم دارینوس 10 سال پیش رو باز کردم.
منم یک لحظه فکر کردم هنوز تو تابستونیم ...
می گم نسل قبل هوش مصنوعی فوق خفن هیلو که اطمینان دارم بازیش نکردی و اگه بازی کردی زیر 2 ساعت بوده چند برابر 24 عدد دشمن بدون کوچکترین مشکل اجرا می کرد ...
بیشتر توضیح بدم ؟!
 

soorena

کاربر سایت
Nov 9, 2009
2,694
نام
علی
منم یک لحظه فکر کردم هنوز تو تابستونیم ...
می گم نسل قبل هوش مصنوعی فوق خفن هیلو که اطمینان دارم بازیش نکردی و اگه بازی کردی زیر 2 ساعت بوده چند برابر 24 عدد دشمن بدون کوچکترین مشکل اجرا می کرد ...
بیشتر توضیح بدم ؟!

منظورت همون هوش مصنوعی HALO 4 هست که نصف دشمن ها شبیه غورباقه هستن؟بعد صدای جیرجیرک در میارن؟
images
 

Matin Nasiri

کاربر سایت
Jan 8, 2013
60
نام
Matin
منظورت همون هوش مصنوعی HALO 4 هست که نصف دشمن ها شبیه غورباقه هستن؟بعد صدای جیرجیرک در میارن؟
images
میگم یادته رو PS2 یه بازی داشتیم به اسم samurai warriors که چند صد تا دشمن رو باهم میریخت رو سر کاراکتر .اینام دارن از تعداد حرف میزنن=))

اون Halo جزییاتش در برابر کیلزون با اعمال تخفیف ویژه میشه قارچ خوری , انوقت دارن پردازشش رو با کیلزون مقایسه میکنن :))
 

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Sep 7, 2011
7,767
نام
Bahram
میگم یادته رو PS2 یه بازی داشتیم به اسم
samurai warriors که چند صد تا دشمن رو باهم میریخت رو سر کاراکتر .اینام دارن از تعداد حرف میزنن
=))

پردازش اون halo شبیه قارچ خوری با پرجزییاترین شوتر مقایسه میشه:))
واقعا چی میشه گفت؟:|
الان halo با متا 97 رو زیر سوال بردی یا mario با متا 97؟:|
 

Matin Nasiri

کاربر سایت
Jan 8, 2013
60
نام
Matin
واقعا چی میشه گفت؟:|
الان halo با متا 97 رو زیر سوال بردی یا mario با متا 97؟:|
97 ؟!!!!!!!!!!!!!!!! چیو میگی؟!

الان گرافیکه Halo با متای 87 رو گفتم
ماریو بهترین بازی عمرمه . از گرافیک و جزییات حرف میزنم اول بخون بعد نظر بده:))
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر