Killzone: SF تا 24 هوش مصنوعی را بدون افت فریم پردازش میکند.

OMG

کاربر سایت
Sep 17, 2012
4,223
نام
امیرحسین
سازنده Killzone: SF, گوریلا گیمز گفته است که این شوتر PS4 میتوانید فقط 24 هوش مصنوعی را در لحظه داشته باشد, در غیر این صورت دچار افت فریم می شود.
این بازی در حالت عادی روی 60 فریم بر ثانیه قفل شده است.
killzone_shadowfall_3.jpg


هنگامی که طراح ارشد این بازی Eric Boltjes با OPM مصاحبه می کرد, او از جهش های PS4 صحبت کرد.
"به عنوان یک بازیساز, واقعا دوست داشتم که عناصر گیم پلی بیشتری را استفاده کنم. تعداد دشمنان بیشتر, تعداد اسلحه های بیشتر, محیط های بزرگ تر. برای من, این به چیز های بیشتری میداد تا با آن ها بازی بسازم. قبلا, ما محدود بودیم. یعنی فقط 6 یا 7 عدد هوش مصنوعی از دو نوع مختلف داشته باشیم, و محیط کمی نیز می توانستیم پوشش بدهیم."

وقتی از او درباره ی هوش مصنوعی هایی که می توانستند در صحنه حضور داشته باشند پرسیدند او گفت:"حدودا 24 هوش مصنوعی" و اضافه کرد:"البته این فقط تعداد هوش مصنوعی هاست, ما در این بازی انواع دیگر هوش مصنوعی دشمنان, میزان زیاد تخریب پذیری, و تعداد زیادی هم اشیای پویا نیز داریم. سقف این چیز ها بسیار بیشتر از 24 است, اما سقف Bot ها 24 عدد است."

وقتی از او درباره اینکه اگر هوش مصنوعی 25 ام وارد صحنه شود چه اتفاقی می افتد پرسیدیم او گفت: "افت فریم. این ها همه شان مستقل اند, افکت های خودشان را ایجاد می کنند, آن ها مانند زنبور های بازیگوش کوچک هستند. اگر تعداد دشمنان از 24 بیشتر شود, ما شاهد مشکل در عملکرد بازی خواهیم بود."

چند وقت پیش دمویی از این بازی در روسیه به نمایش در آمد و یک نفر از این دمو فیلمی گرفت که میتوانید اینجا مشاهده کنید.

واژه نامه:
منظور از هوش مصنوعی همان Bot ها در بخش Multiplayer است.

منبع
 
آخرین ویرایش:

armintn

کاربر سایت
Jan 11, 2012
1,614
نام
Armin
سازنده Killzone: SF, گوریلا گیمز گفته است که این شوتر PS4 میتوانید فقط 24 هوش مصنوعی را در لحظه داشته باشد, در غیر این صورت دچار افت فریم می شود.
این بازی در حالت عادی روی 60 فریم بر ثانیه قفل شده است.(بخش تک نفره.)
killzone_shadowfall_3.jpg


هنگامی که طراح ارشد این بازی Eric Boltjes با OPM مصاحبه می کرد, او از جهش های PS4 صحبت کرد.
"به عنوان یک بازیساز, واقعا دوست داشتم که عناصر گیم پلی بیشتری را استفاده کنم. تعداد دشمنان بیشتر, تعداد اسلحه های بیشتر, محیط های بزرگ تر. برای من, این به چیز های بیشتری میداد تا با آن ها بازی بسازم. قبلا, ما محدود بودیم. یعنی فقط 6 یا 7 عدد هوش مصنوعی از دو نوع مختلف داشته باشیم, و محیط کمی نیز می توانستیم پوشش بدهیم."

وقتی از او درباره ی هوش مصنوعی هایی که می توانستند در صحنه حضور داشته باشند پرسیدند او گفت:"حدودا 24 هوش مصنوعی" و اضافه کرد:"البته این فقط تعداد دشمنان است, ما در این بازی انواع دیگر هوش مصنوعی دشمنان, میزان زیاد تخریب پذیری, و تعداد زیادی هم اشیای پویا نیز داریم. سقف این چیز ها بسیار بیشتر از 24 است, اما سقف دشمنان 24 عدد است."

وقتی از او درباره اینکه اگر دشمن 25 ام وارد صحنه شود چه اتفاقی می افتد پرسیدیم او گفت: "افت فریم. این ها همه شان مستقل اند, افکت های خودشان را ایجاد می کنند, آن ها مانند زنبور های بازیگوش کوچک هستند. اگر تعداد دشمنان از 24 بیشتر شود, ما شاهد مشکل در عملکرد بازی خواهیم بود."

چند وقت پیش دمویی از این بازی در روسیه به نمایش در آمد و یک نفر از این دمو فیلمی گرفت که میتوانید اینجا مشاهده کنید.

منبع
البته بازی تو حالت سینگل پلیر فریم ریتش روی 30 قفل شده و 60 نیست .
 

Matin Nasiri

کاربر سایت
Jan 8, 2013
60
نام
Matin
30 قفل باشه خوبه 24 تا هم کفایت می کنه

بیچاره DR3..!
گرافیکه Killzone sf جزه بهترینایه نسل بعده
شما گرافیکه این بازیه 1080p رو با گرافیکه Dr3 ــه 720p مقایسه کن میبینی که اون تعداد زامبی که جزییاتشون از زامبی های evil 6 هم پایینتره از کجا اومده

-------

24 نفر دشمن با تعداد نامعلوم نیروهای خودی و محیط دینامیک و اون گرافیک خفن و 1080p و 60 فریم . تا نبینمش میگم محاله:dالبته این تعداد سرباز تو یه صفحه احتمالش خیلی کمه
سی چهل نفر رو کجایه یه صحنه میشه جا داد... !
 
آخرین ویرایش:

M ξ λ δ ζ

کاربر سایت
Feb 11, 2011
6,215
نام
مهدی
باووو شما تصور کنید اصلا میشه 24 تا هلگاست تو یه صحنه داشته باشیم؟! میترکیم که !! :d
مگه Heavenly Sword هستش ؟!! =))
این بسیار عالیه که توان پردازش 24 هوش مصنوعی اونم از نوع کیلزونش و صدالبته هلگاستهای دوست داشتنی ، داره !! :-o
جزییات و طراحی هلگاست توی بازی کیلزون ورای تصوره ، کسی که تجربه کرده باشه این سری رو میفهمه چی میگم :>
اونوقت یاران گمنام میان و اینارو همرده با زامبیای DR3 قرار میدن !! :|
 

soorena

کاربر سایت
Nov 9, 2009
2,694
نام
علی
اگه سختیش مثل کیلزون 2 باشه که با 24 تا دشمن ابکش میشیم:))
ماهم که بالاخره نفهمیدیم این بازی 30 فریمه یا 60 فریم:|
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر