Xbox Indiana Jones and the Great Circle

سازنده
Machine Games
تاریخ انتشار
TBA
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
93h58lnoh9dc1.jpeg

سازنده: MachineGames , Lucasfilm Games
ناشر: Bethesda Softworks
سبک: اول شخص ماجراجویی
پلتفرم: PC , Xbox Series
تاریخ عرضه: 2024
آپدیت:
1. نام بازی Indiana Jones and the Great Circle خواد بود, این بازی در سبک اول شخص ماجراجویی است, بازی در گیم پلی و کات سین ها صحنه های سوم شخص نیز دارد, اما اکثرش اول شخص خواهد بود, سازنده این تصمیم را جا دادن پلیر در نقش قهرمان بزرگ ایندی توصیف کرده است.

2. واقع شده بین فیلم های Raiders of the Lost Ark و The Last Crusade, ایندینا جونز و دایره کبیر شما را به سفر در دور جهان برای حل معما و رازی باستانی مییبرد تا تبدیل به ماجراجویی بزرگ در برابر نیروز های شیطانی شوید. این سفر شما را به واتیکان, صحرای مصر و مناطق سرسبز سوخوتای و قله های سر هیمالیا میبرد.

3. ایندی همچنان صورت هریسون فورد را داشته ولی توسط تروی بیکر صداگذاری میشود.

4. این عنوان در سال 2024 برای پی سی و اکس باکس عرضه شده و روز اول در سرویس گیم پس عرضه خواهد شد.

قدیمی:
بتزدا از عنوان جدیدی از سری فیلم های محبوب Indiana Jones, با داستانی کاملا جدید رونمایی کرد, نام این عنوان Indiana Jones and the Great Circle خواهد بود.
این بازی توسط MachineGames, سازندگان سری Wolfenstein با همکاری Lucasfilm Games و تهیه کنندگی Todd Howard کارگردان سری های The Elder Scrolls و Fallout ساخته خواد شد.
در حال حاضر اطلاعات دقیقی از سبک این عنوان وجود ندارد, اما با توجه به تخصص ماشین گیمز احتمال اول شخص بودن بازی وجود دارد.

تاد هاوارد در مصاحبه ای جدید اعلام کرد که بازی ترکیب منحصر به فردی از ژانرهای مختلف بوده و این بازی قرار است که یک نامه عاشقانه به شخصیت ایندیانا جونز باشد.

هاوارد قبلا هم گفته بود که Raiders of the Lost Ark فیلم مورد علاقه اشش در تمام دوران است و ساخت یک بازی از شخصیت ایندیانا جونز همیشه جزو آرزوهاش بوده و در سال 2009 پیشنهاد ساخت چنین عنوانی رو به لوکاس‌آرتس داده و در حالی که پیشنهادش با واکنش‌های مثبتی روبه‌رو شده، اما در نهایت اون بازی ساخته نشده.

Jens Anderson کارگردان عنوان The Darkness به عنوان Design Director به تیم توسعه بازی پیوست, ایشون یک دهه گذشته در استودیو LucasArts بروی یک پروژه کنسل شده از ایندیانا جونز کار کرده بود.

 
آخرین ویرایش:

OceanSky

Kindred Blades
کاربر سایت
Aug 8, 2018
650
با اینکه من در وهله اول بیشتر فن Action Adventure های سوم شخص هستم ولی Wolfenstein II: The New Colossus بهترین شوتر اول شخص نسل پیش بود برام.
از این بابت شک ندارم Machine Games دوباره یه تجربه به یاد موندنی رو تحویل میده. من از طراحی Villain و دیالوگ هاش هم خوشم اومد. فقط از نظر فنی جا داشت یکم بهتر باشه! درکل به نظرم اصلا جای نگرانی بابت تجربه کلی بازی نیست. اتفاقا سوم شخص بودن بازی باعث میشد خواسته یا ناخواسته با Tomb Raider /Uncharted مقایسه بشه و لطمه بخوره موقع نقد بازی.

این بازی و Blade شک ندارم برعکس هرچیزی که تا این نسل از مایکرو دیدیم تجربه های متفاوت و خوبی خواهند بود، حداقل برای من. :D Evil Within 3 هم تا آخر نسل معرفی بشه خیلی خوشحال میشم.
 

Booker DeWitt

کاربر سایت
Sep 13, 2022
172
حالا هى ميگيد امضاى ماشين گيم انگار ٣-٤ تا بيگ وينر جوايز سالانه عرضه كرده :D
من خودمم به نظرم به سوم شخص بود از اول ولى حالا فعلا اول شخصه و بد هم نبود هر چند بايد ديد تو چند ساعت گيم پلى چطور پيش بره.
اين مساله كاربرد طناب خيلى مهمه اين وسط!
از يه يكى از مشخصه هاى شخصيت داستان همين طنابشه و نباشه اصلا نميشه.
از طرف ديگه اگه اين طناب اونجورى كه بايد و شايد تو گيم پلى بازى در نياد ميتونه در حكم طناب دار بازى هم باشه و كلا بزنتش زمين.
از الانم كه مقايسش با انچارتد شروع شده و كارشونو به شكل بيربطى سخت ميكنه.

ولى به مظرم در بدبينانه ترين حالت حداقل با يه بازى فان طرفيم.
ارتباطی نداره. الان من بگم آرکین یا id یا کوجیما و ... امضاشون پای کارهاشون هست یعنی هر کدوم باید ۴، ۳ تا بیگ وینر گرفته باشن؟ منظور مشخصه اینا ولف رو ساختن که المان های گیم پلی، سبک روایت و خیلی چیزاش خاص خودش بوده. منظور اینه.
 

Ali.jangi

کاربر سایت
Apr 12, 2021
1,563
انتظار داشتم سوم شخص باشه, ولی از طرفی هم گفتم استاندارد این صنعت انقدر پایین رفته که بعید میدونم ماشین گیمز یه شبه تغییر سبک بده (به صورت کلی گفتم).

از تریلر بدم نیومد و اتفاقا خیلی خوب بود, اما با دیدن اول شخص بودنش نگران فیزیک و انیمیشن های بازی شدم
یچی میگم سرم نپرید (اگر هم پریدید اشکال نداره :D) ولی ولفنشتاین یکی از بدترین FPS هایی بود که به عمرم بازی کردم, شوتینگش بی جون و فیزیکش ضعیف بود, انیمیشن های میلیش بشدت سطحی بود, موشن بلورش که خاموش نمیشد و حال آدم رو بد میکرد, تنها نکته مثبتش برای من داستان و جلوه های هنریش بود.

ایندفعه مشخصه که تو انیمیشن های میلی پیشرفت کردن, اما باز هم ایده آل نبود و یخورده از ولفنشتاین تو مشت زدن ایندی دیده میشد که اصلا خوب نیست, البته شاید اشتباه میکنم و تریلر رو درست ندیدم.
 

LORD SKY

کاربر سایت
May 6, 2014
451
نام
حسین
دوستان علاقه زیادی به جمله امضای ماشین گیمز دارن. اون امضاش برای بازی شوتر بود که دائم الکشنه. نه یک اکشن ادونچر که اکشن فقط یک بخشیشه و قسمت مهمش پارکور، پلتفرمینگ و حل پازل هاست. اینا هم دیگه همه میدونن جز به سوم شخص لذتی نداره. حالا این که یکی به میخ بزنی یکی به نعل و بین سوم شخص و اول شخص معلق بمونی تو این موارد تو ذوق میزنه
بعدشم این که اگه سوم شخص میبود میرفت زیر سایه چه صیغه ایه. اینطور باشه باید کلا سالی 4 5 بازی منتشر بشه
 

prop

کاربر سایت
Jan 10, 2021
580
من قبلا هم گفته بودم دوست داشتم بازی تو این دوره نازی ها باشه که خوشبختانه هست. البته الان که نمیشه ولی ایکاش میشد با سری ولف و بلازکوویچ داستان به یه نقطه میرسید.
درباره ایندیانا جونز نگرانی خاصی ندارم و اتفاقا چقدر خوبه که اینطوری بازی معرفی بشه و 1 سال بعدش اماده عرضه. واقعا جا خوردم و اصلا انتظار نداشتم که به این زودی بعد از معرفی گیمپلی ازش ببینم. چالش خیلی خوبی برای این استودیو هست و با اول شخص بودنش هیچ مشکلی ندارم.
یه چیزی هم نظرم رو جلب کرد که حالا در کنار ولف یا بعد ولف، یه Kong Island هم ماشین گیمز بسازه خیلی خوب میشه :D
خب این از ماشین گیمز، امیدوارم به زودی خبر از id هم بشه ببینیم اون چی اماده کرده.
 

Taha75

کاربر سایت
Jan 24, 2022
1,663
نام
طاها
مد اول شخص یکجوری بود . گرافیک هم بالا نبود اما خب از ایندینا جونز و سفرهای حماسی و ماجراجویی هایش نمی شود گذشت

امیدوارم توی 11 ماه روی گرافیک و بهینه سازیش کار کنند و اثری تر و تمیز عرضه کنند
 
  • Poker Face
Reactions: GameMasterr

Vice City FM

کاربر سایت
Aug 2, 2021
2,455
به نظر من ، نمای اول شخص به درد ادونچر سنگین نمیخوره.
این بازی حداقل شوتینگ آنچنانی هم نداره که با اون کاور کنه.
تو یه عنوان ادونچر که المان های پازل و پلتفرمینگ مهم هستند (مثل انچارتد مثل توم ریدر مثل حتی استاروارز جدای) باید با کرکتر بازی ارتباط بگیری. باید بتونی کاملا در هر حالت رصدش کنی.باید بتونی دائما رفتار بدنی و چهره شو ببینی.
مثلا میگم:
داری تو محیطی میری که پر از حشراته.
اینجا از نمای سوم شخص میبینی کرکتر این طرف و اون طرف نگاه میکنه. حشرات میچسبند به صورتش و اون از رو صورتش پرتشون میکنه.
مضطربه و نفس نفس میزنه.
اینا تو اول شخص منتقل نمیشه.

میگن اینا اعضای سابق سازنده Riddick هستن.
اون بازی هم بین اول شخص و سوم شخص سوییچ میکرد و اتفاقا پاشنه آشیل و نقطه ضعف اون بازی همین قضیه بود.
مثلا حتی برای بالا رفتن از نردبان یا آویزون شدن از یه میله سوم شخص میشد و بخصوص انیمیشن های خشکی که داشت واقعا رو مخ می‌رفت .
ولی اون بازی هرگز ادونچر نبود. یه عنوان شوتر مخفی کاری بود که اول شخص بودن کاملا مناسبش هم بود.
اون بازی Riddick بشخصه برای من یکی از بهترین بازیهای عمرم بود به دلیل داستان و اتمسفر خفنش و اینکه در زمان خودش ایراد بالایی نمیشد بهش گرفت. ولی این ها الان تقریبا اومدن همون فرمول سوم شخص ،اول شخص رو پیاده کردند و بنظرم بشدت اشتباهه.
شما با این کار اون حس غوطه وری در بازیو میگیری ‌.
دقیقا نمیدونی تو چه جایگاهی هستی که بهش عادت کنی. از نگاه خود ایندیانا داری دنیا رو میبینی یا از دید کس دیگه ای داری ایندیانا رو کنترل میکنی .
این حالت اول شخص سوم شخص اگه مثل ریسینگ ها یا مثلا gta اپشنال بود بازم مشکلی نداشت اگرچه تو همون بازیها هم همیشه یه حالت خاص برتری داره و حالت دیگه فقط پیشنهادی هست که کسی زیاد اون سبک بازیش نمیکنه.مثلا کسی زیاد gta و nfs رو اول شخص بازی نمیکنه.
این ایراد سوم شخص شدن تو فارکرای ۶ هم بود و واقعا یکی از نقاط ضعفش بود اگرچه تو صحنه های خیلی معدودی اتفاق می افتاد.
بطور کلی پروتاگونیست قوی رو تو سوم شخص خیلی بیشتر میشه بهش پرداخت تا اول شخص. بخصوص که قراره اینجا ایندیانا جونز باشه. بیشتر اوقات تو اول شخص ها این آنتاگونیستها و همراهانت هستند که نقش اصلی رو در داستان ایفا میکنند نه پروتاگونیستی که خیلی کم پیش میاد بیینمیش.
در آخر هم بگم از نظر گرافیکی و چهره ها هم که دیگه نیازی به گفتن نیست و در برابر عناوین تاپ نسل قبل هم حتی حرفی برای گفتن نداره.
شایدم چشمای من بد عادت شده و این چند وقت با بازی کردن اسپایدرمن۲ و الن ویک۲ و روبوکاپ یا سایبرپانک اوردرایو یا فوربیدن وست دیگه این جور گرافیک ها مثل Avowed یا ایندیانا کاملا نسل قبلی به نظر من میان :D
راستی این قضیه اگه سوم شخص بود با مثلا انچارتد مقایسه میشد دیگه چه استدلالیه؟ :Dتوم ریدر های جدید یا استاروارز و حتی اسپایدرمن همشون از انچارتد ها الهام گرفتن و کسی هم مشکلی نداشت با این قضیه.
حالا بعدا که بازی ریلیز شد متوجه میشید این سبک چه ضربه ای به پتانسیل عظیم که ایندیانا جونز داره زده.
 
آخرین ویرایش:

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
من که بشدت با نمایش بازی حال کردم...
از نظر وفاداری به ایندی تریلر عالی بود..اون پازل های خطرناک و ترسناک که تو حالت اول شخص خیلی جذابتره بنظرم (امیدوارم تو بازی هم معماها سخت باشن و بازی راحت هینت نده!) + سفر به لوکیشن های مختلف که تو فیلم ها خیلی حس خوبی داشت و اینجا هم بهش اشاره کردن + کاربردهای مختلف شلاق + بازه زمانی هم عالی انتخاب کردن...بین فیلم اول و دوم. هم ایندی تو شرایط فیزیکی خیلی خوبی قرار داره و هم کم تجربه نیست.

از طرف دیگه قشنگ DNA ماشین گیمز رو میشه تو بازی دید... یعنی استدیو تجربیات و استایل خودشو کنار نزاشته که صرفا بیاد یه بازی لایسنسی بسازه. از همون لحظه اول و زوم شدن دوربین روی ویلن ماجرا قشنگ میدونیم با چی طرفیم. بزرگترین علامت سوال الان مبارزات هست که خیلی با ولف فرق داره و احتمالا تمرکز بیشتری رو مخفی کاری بزارن. یکمی ریتم گیم پلی قراره کندتر باشه چون نمیتونی دو تا شات گان برداری بری همه رو بترکونی :D ولی کارای جالبی میشه باهاش کرد مخصوصا با شلاق که میتونی دشمنا رو خلع سلاح کنی و بری تو کار مشت زنی!
از نظر انیمیشن و چهره، هنوز استدیو جای کار داره و نقطه ضعفشون هست ولی بازم از نظر گرافیکی پیشرفت خوبی داشتن.
تاکید میکنم این اول شخص بودن بازی خیلی خیلی قراره تجربه بهتر و جدیدتری ارائه کنه + کلا حالت ایمرسیو بهتری مخصوصا برای مقبره گردی و حل معماها ایجاد میکنه.
در کل خیلی امیدوار شدم...هم به اینکه ماشین گیمز بیخیال هویت خودش نشده و هم اینکه الان نیمه دوم 2024 هم مثل نیمه اولش خیلی برام جذاب به نظر میرسه و میریم یه سال خفن دیگه رو داشته باشیم.
 

Booker DeWitt

کاربر سایت
Sep 13, 2022
172
دوستان علاقه زیادی به جمله امضای ماشین گیمز دارن. اون امضاش برای بازی شوتر بود که دائم الکشنه. نه یک اکشن ادونچر که اکشن فقط یک بخشیشه و قسمت مهمش پارکور، پلتفرمینگ و حل پازل هاست. اینا هم دیگه همه میدونن جز به سوم شخص لذتی نداره. حالا این که یکی به میخ بزنی یکی به نعل و بین سوم شخص و اول شخص معلق بمونی تو این موارد تو ذوق میزنه
بعدشم این که اگه سوم شخص میبود میرفت زیر سایه چه صیغه ایه. اینطور باشه باید کلا سالی 4 5 بازی منتشر بشه
پلتفرمینگ و پارکور دایینگ لایت لذت نداشت؟
اول شخص بودن بازی یه تصمیم فنی هست هیچجوره نمیتونی ضعف حسابش کنی، در مورد گیمر هم سلیقه ایه یکی اول شخص رو ترجیح میده یکی سوم شخص.
اتفاقا بحث غوطه وری باشه بنظرم اول شخص بهتر میتونه اینکارو انجام بده.
 

jijabig23

کاربر سایت
Sep 25, 2015
648
نام
Ro.s
به نظر من ، نمای اول شخص به درد ادونچر سنگین نمیخوره.
این بازی حداقل شوتینگ آنچنانی هم نداره که با اون کاور کنه.
تو یه عنوان ادونچر که المان های پازل و پلتفرمینگ مهم هستند (مثل انچارتد مثل توم ریدر مثل حتی استاروارز جدای) باید با کرکتر بازی ارتباط بگیری. باید بتونی کاملا در هر حالت رصدش کنی.باید بتونی دائما رفتار بدنی و چهره شو ببینی.
مثلا میگم:
داری تو محیطی میری که پر از حشراته.
اینجا از نمای سوم شخص میبینی کرکتر این طرف و اون طرف نگاه میکنه. حشرات میچسبند به صورتش و اون از رو صورتش پرتشون میکنه.
مضطربه و نفس نفس میزنه.
اینا تو اول شخص منتقل نمیشه.

میگن اینا اعضای سابق سازنده Riddick هستن.
اون بازی هم بین اول شخص و سوم شخص سوییچ میکرد و اتفاقا پاشنه آشیل و نقطه ضعف اون بازی همین قضیه بود.
مثلا حتی برای بالا رفتن از نردبان یا آویزون شدن از یه میله سوم شخص میشد و بخصوص انیمیشن های خشکی که داشت واقعا رو مخ می‌رفت .
ولی اون بازی هرگز ادونچر نبود. یه عنوان شوتر مخفی کاری بود که اول شخص بودن کاملا مناسبش هم بود.
اون بازی Riddick بشخصه برای من یکی از بهترین بازیهای عمرم بود به دلیل داستان و اتمسفر خفنش و اینکه در زمان خودش ایراد بالایی نمیشد بهش گرفت. ولی این ها الان تقریبا اومدن همون فرمول سوم شخص ،اول شخص رو پیاده کردند و بنظرم بشدت اشتباهه.
شما با این کار اون حس غوطه وری در بازیو میگیری ‌.
دقیقا نمیدونی تو چه جایگاهی هستی که بهش عادت کنی. از نگاه خود ایندیانا داری دنیا رو میبینی یا از دید کس دیگه ای داری ایندیانا رو کنترل میکنی .
این حالت اول شخص سوم شخص اگه مثل ریسینگ ها یا مثلا gta اپشنال بود بازم مشکلی نداشت اگرچه تو همون بازیها هم همیشه یه حالت خاص برتری داره و حالت دیگه فقط پیشنهادی هست که کسی زیاد اون سبک بازیش نمیکنه.مثلا کسی زیاد gta و nfs رو اول شخص بازی نمیکنه.
این ایراد سوم شخص شدن تو فارکرای ۶ هم بود و واقعا یکی از نقاط ضعفش بود اگرچه تو صحنه های خیلی معدودی اتفاق می افتاد.
بطور کلی پروتاگونیست قوی رو تو سوم شخص خیلی بیشتر میشه بهش پرداخت تا اول شخص. بخصوص که قراره اینجا ایندیانا جونز باشه. بیشتر اوقات تو اول شخص ها این آنتاگونیستها و همراهانت هستند که نقش اصلی رو در داستان ایفا میکنند نه پروتاگونیستی که خیلی کم پیش میاد بیینمیش.
در آخر هم بگم از نظر گرافیکی و چهره ها هم که دیگه نیازی به گفتن نیست و در برابر عناوین تاپ نسل قبل هم حتی حرفی برای گفتن نداره.
شایدم چشمای من بد عادت شده و این چند وقت با بازی کردن اسپایدرمن۲ و الن ویک۲ و روبوکاپ یا سایبرپانک اوردرایو یا فوربیدن وست دیگه این جور گرافیک ها مثل Avowed یا ایندیانا کاملا نسل قبلی به نظر من میان :D
راستی این قضیه اگه سوم شخص بود با مثلا انچارتد مقایسه میشد دیگه چه استدلالیه؟ :Dتوم ریدر های جدید یا استاروارز و حتی اسپایدرمن همشون از انچارتد ها الهام گرفتن و کسی هم مشکلی نداشت با این قضیه.
حالا بعدا که بازی ریلیز شد متوجه میشید این سبک چه ضربه ای به پتانسیل عظیم که ایندیانا جونز داره زده.
فاننزی های gta رو نیار اینجا.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر