Multi Platform Indiana Jones and the Great Circle

سازنده
Machine Games
تاریخ انتشار
2024
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
93h58lnoh9dc1.jpeg

سازنده: MachineGames , Lucasfilm Games
ناشر: Bethesda Softworks
سبک: اول شخص ماجراجویی
پلتفرم: PC ,PS5, Xbox Series
تاریخ عرضه: 2024
آپدیت:
1. نام بازی Indiana Jones and the Great Circle خواد بود, این بازی در سبک اول شخص ماجراجویی است, بازی در گیم پلی و کات سین ها صحنه های سوم شخص نیز دارد, اما اکثرش اول شخص خواهد بود, سازنده این تصمیم را جا دادن پلیر در نقش قهرمان بزرگ ایندی توصیف کرده است.

2. واقع شده بین فیلم های Raiders of the Lost Ark و The Last Crusade, ایندینا جونز و دایره کبیر شما را به سفر در دور جهان برای حل معما و رازی باستانی مییبرد تا تبدیل به ماجراجویی بزرگ در برابر نیروز های شیطانی شوید. این سفر شما را به واتیکان, صحرای مصر و مناطق سرسبز سوخوتای و قله های سر هیمالیا میبرد.

3. ایندی همچنان صورت هریسون فورد را داشته ولی توسط تروی بیکر صداگذاری میشود.

4. این عنوان در سال 2024 برای پی سی و اکس باکس عرضه شده و روز اول در سرویس گیم پس عرضه خواهد شد.

قدیمی:
بتزدا از عنوان جدیدی از سری فیلم های محبوب Indiana Jones, با داستانی کاملا جدید رونمایی کرد, نام این عنوان Indiana Jones and the Great Circle خواهد بود.
این بازی توسط MachineGames, سازندگان سری Wolfenstein با همکاری Lucasfilm Games و تهیه کنندگی Todd Howard کارگردان سری های The Elder Scrolls و Fallout ساخته خواد شد.
در حال حاضر اطلاعات دقیقی از سبک این عنوان وجود ندارد, اما با توجه به تخصص ماشین گیمز احتمال اول شخص بودن بازی وجود دارد.

تاد هاوارد در مصاحبه ای جدید اعلام کرد که بازی ترکیب منحصر به فردی از ژانرهای مختلف بوده و این بازی قرار است که یک نامه عاشقانه به شخصیت ایندیانا جونز باشد.

هاوارد قبلا هم گفته بود که Raiders of the Lost Ark فیلم مورد علاقه اشش در تمام دوران است و ساخت یک بازی از شخصیت ایندیانا جونز همیشه جزو آرزوهاش بوده و در سال 2009 پیشنهاد ساخت چنین عنوانی رو به لوکاس‌آرتس داده و در حالی که پیشنهادش با واکنش‌های مثبتی روبه‌رو شده، اما در نهایت اون بازی ساخته نشده.

Jens Anderson کارگردان عنوان The Darkness به عنوان Design Director به تیم توسعه بازی پیوست, ایشون یک دهه گذشته در استودیو LucasArts بروی یک پروژه کنسل شده از ایندیانا جونز کار کرده بود.

 
آخرین ویرایش:
بازی همون چیزی بود که میخواستم فقط نگران این بودم زیادی اکشن باشه و از ماهیت ایندیانا فاصله بگیره که با نمایش دیشب نگرانیم برطرف شد.
با id هرچی بسازی مثل بنز fps میگیری:D باید دید خود سلطان id software چی می سازه :D
 
اگر مثل طرفدار های PS که یک کلمه بگیم بازیتون بده میوفتن به جون آدم، نمیوفتین.
من از تریلر بازی خوشم نیمد، دوستش نداشتم، شاید چون با تیپ بازی های این شرکت حال نمیکنم اینم دقیقا امضا و حس همون بازی هارو داشت فقط تو یک دنیای ایندیاناجونزی! مشکلم اصولا محیط شدیدا کسل و بی روح و زندگیه، مثلا آنچارتد خیلی محیط حس زنده بودن و واقعی میده اینجا ولی تو همین تریلر هم محیط خیلی خسته کننده است.
اول شخص بودنش هم که عامل دیگه ای هست که اصلا به نظرم باعث میشه بازی در نهایت هم خیلی یک بازی درجه یک نشه
 
به نظر مایکروسافت بالاخره به «آنچارتد» خودش رسید؛ فقط یک کپی‌کت «لست» می‌خواد که باید ببینه کدوم استودیو آستین رو برای این کار بالا می‌زنه

یادش بخیر؛ سال 2013؛ بازی رایانه و تقریباً کل رسانه‌ها از پیش‌نمایش بازی Wolfenstein: The New Order ناراحت بودند؛ چه قدر از فضای نئو تایمی بازی و کیفیت پایین انیمیشن‌هاش انتقاد کردند؛ اومد و شد بهترین شوتر سال 2014 (از نظر خیلی‌ها)؛ دنباله هم دادند و شد بهترین شوتر سال 2017؛ این شما و این هم تکه‌تکه‌کردن بازی Wolfenstein در مجله بازی رایانه (شماره ویژه E3 2013)

Annotation 2024-01-19 151441.jpg
 
به نظر مایکروسافت بالاخره به «آنچارتد» خودش رسید؛ فقط یک کپی‌کت «لست» می‌خواد که باید ببینه کدوم استودیو آستین رو برای این کار بالا می‌زنه

یادش بخیر؛ سال 2013؛ بازی رایانه و تقریباً کل رسانه‌ها از پیش‌نمایش بازی Wolfenstein: The New Order ناراحت بودند؛ چه قدر از فضای نئو تایمی بازی و کیفیت پایین انیمیشن‌هاش انتقاد کردند؛ اومد و شد بهترین شوتر سال 2014 (از نظر خیلی‌ها)؛ دنباله هم دادند و شد بهترین شوتر سال 2017؛ این شما و این هم تکه‌تکه‌کردن بازی Wolfenstein در مجله بازی رایانه (شماره ویژه E3 2013)

View attachment 325294

والا من همچنان به نظرم بيشتر اين سرى داره نون افت بازار اول شخصا رو ميخوره.
نميگم خوب نيستن،خيليم فان و باحاله ولى آنچنان چيزاى خاص و صاحب سبكى نيستن از نظر شوتينگ.
اتمسفر بازياش به نظرم بهتر از بخش شوتينگ بازياس.

از نسل ٧ به اينور كلا اول شخصا تو يه سطحى متوقف شدن.
اون نسل ما هيلو ٣ رو داشتيم
مادرن وارفر بود (كلا سرى cod)
بتلفيلد بود كه وزنه ايي داشت ميشد
ازون طرف كيلزون با اون گيم پلى يونيكش بود .
بر باعث و بانيش لعنت :D
 
یک عده کلا عادت دارن توجیه بیارن، همین دوستان سره اول شخص بودن CP2077 همین توجیهات هم میاوردن
هوش مصنوعی NPC ها که در حد جلبک بود، بازی بر بیس Melee Combat میسازی بعد اول شخص میکنی؟ جدا؟:D جالبه Melee Combat بازی هم مالی نبود
حالا یکسری ست پیس ها شاید اول شخص جذاب باشه ولی بهترین فرم برای Action Adventure نمای سوم شخص، دنیای گیم هیچ، تو سینما هر فیلم اکشن ادونچر بالاخص ایندیانا جونز ببینی تو ست پیس ها از نمای کلوز آپ دورتر میگیرن تا جذابیت Cliff Hanger بودن اون صحنه به اوج خودش برس
من Machine Games جز استودیو های مورد علاقم دارم، ایندیانا جونز هم از آنچارتد بیشتر دوست دارم(چون خود آنچارتد الهامی از ایندیانا جونز بود)
ولی این تریلر نه در حد و اندازه های Machine Games بود نه لاو لتری به طرفداران Indiana Jones

شما رو نمیدونم بنظرم این بازی نصفه نیمه است، Melee Combat خام، نشون ندادن شوتینگ بازی، محیط های کوچیک، بی سر و ته بودن تریلر
حداقل ۱۰-۱۲ سال دارم اخبار و تریلر های دنیای گیم جدی دنبال میکنم دیگه می‌دونم وقتی استودیو که FPS ساز میاری آی‌پی سنگینی مثل ایندیانا جونز بسازه و تریلری نشون نمیدی تا فاصله کمتر از یکسال به ریلیز بازی بعد تریلرت اینه، بنظرم بازی نهایت ۸۰-۸۲ بگیره هرچند خیلی دوست دارم پیش بینیم غلط در بیاد
 
رديك خيلى بازى خوبى بود.
از زمان خودش جلو تر بود قشنگ؛همين الانشم فقط با آپديت گرافيكى عرضه بشه حرف واسه گفتن داره.
The darkness شماره اولش هم واسه خودش انقلابی بود

اگه واقعا همون آدم کارگردان بازی تا آخر باقی بمونه کار هممون تمومه و
با یه گیم نفس گیر طرف هستیم
 
والا من همچنان به نظرم بيشتر اين سرى داره نون افت بازار اول شخصا رو ميخوره.
نميگم خوب نيستن،خيليم فان و باحاله ولى آنچنان چيزاى خاص و صاحب سبكى نيستن از نظر شوتينگ.
اتمسفر بازياش به نظرم بهتر از بخش شوتينگ بازياس.

از نسل ٧ به اينور كلا اول شخصا تو يه سطحى متوقف شدن.
اون نسل ما هيلو ٣ رو داشتيم
مادرن وارفر بود (كلا سرى cod)
بتلفيلد بود كه وزنه ايي داشت ميشد
ازون طرف كيلزون با اون گيم پلى يونيكش بود .
بر باعث و بانيش لعنت :D

اوج شوتر اول شخص ما بین سال‌های 2004 تا 2007 هست

DOOM III
Far Cry
Half-Life 2
Quake 4
F.E.A.R
Call of Duty 2 & 3
Serious Sam 2
Prey
Bioshock
Halo 3
Crysis
COD: Modern Warfare 4
Killzone 2005
Medal of Honor: Airbone
Battlefield 2: Modern Combat
Resistance 1
The Darkness
 
اوج شوتر اول شخص ما بین سال‌های 2004 تا 2007 هست

DOOM III
Far Cry
Half-Life 2
Quake 4
F.E.A.R
Call of Duty 2 & 3
Prey
Bioshock
Halo 3
Crysis
COD: Modern Warfare 4
Killzone 2005
Medal of Honor: Airbone
Battlefield 2: Modern Combat
Resistance 1
The Darkness

تا قبل نسل ٧ عملا اول شخصا يجورايي مال pc بودن.
رو كنسولا هم ميومدن كمابيش ولى زياد دلچسب در نميومد خروجى.
استارت اول شخصا كنسولى رو عملا هيلو زد و ديگه از نسل ٧ اول شخصاى كنسولى هم به سطح نسخه هاى pc رسيدن.
كلا شوتر خيلى اوضاعش خراب شده.
الان يا بازيا اشكن ادونچر سوم شخصن (تازه اينام كم شدن) يا rpg و سولزلايك! سولز لايك كه ديگه عملا داره لوث ميشه.
 
  • Like
Reactions: Taha75 and m.a.t

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or