Multi Platform Indiana Jones and the Great Circle

سازنده
Machine Games
تاریخ انتشار
2024
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
93h58lnoh9dc1.jpeg

سازنده: MachineGames , Lucasfilm Games
ناشر: Bethesda Softworks
سبک: اول شخص ماجراجویی
پلتفرم: PC ,PS5, Xbox Series
تاریخ عرضه: 2024
آپدیت:
1. نام بازی Indiana Jones and the Great Circle خواد بود, این بازی در سبک اول شخص ماجراجویی است, بازی در گیم پلی و کات سین ها صحنه های سوم شخص نیز دارد, اما اکثرش اول شخص خواهد بود, سازنده این تصمیم را جا دادن پلیر در نقش قهرمان بزرگ ایندی توصیف کرده است.

2. واقع شده بین فیلم های Raiders of the Lost Ark و The Last Crusade, ایندینا جونز و دایره کبیر شما را به سفر در دور جهان برای حل معما و رازی باستانی مییبرد تا تبدیل به ماجراجویی بزرگ در برابر نیروز های شیطانی شوید. این سفر شما را به واتیکان, صحرای مصر و مناطق سرسبز سوخوتای و قله های سر هیمالیا میبرد.

3. ایندی همچنان صورت هریسون فورد را داشته ولی توسط تروی بیکر صداگذاری میشود.

4. این عنوان در سال 2024 برای پی سی و اکس باکس عرضه شده و روز اول در سرویس گیم پس عرضه خواهد شد.

قدیمی:
بتزدا از عنوان جدیدی از سری فیلم های محبوب Indiana Jones, با داستانی کاملا جدید رونمایی کرد, نام این عنوان Indiana Jones and the Great Circle خواهد بود.
این بازی توسط MachineGames, سازندگان سری Wolfenstein با همکاری Lucasfilm Games و تهیه کنندگی Todd Howard کارگردان سری های The Elder Scrolls و Fallout ساخته خواد شد.
در حال حاضر اطلاعات دقیقی از سبک این عنوان وجود ندارد, اما با توجه به تخصص ماشین گیمز احتمال اول شخص بودن بازی وجود دارد.

تاد هاوارد در مصاحبه ای جدید اعلام کرد که بازی ترکیب منحصر به فردی از ژانرهای مختلف بوده و این بازی قرار است که یک نامه عاشقانه به شخصیت ایندیانا جونز باشد.

هاوارد قبلا هم گفته بود که Raiders of the Lost Ark فیلم مورد علاقه اشش در تمام دوران است و ساخت یک بازی از شخصیت ایندیانا جونز همیشه جزو آرزوهاش بوده و در سال 2009 پیشنهاد ساخت چنین عنوانی رو به لوکاس‌آرتس داده و در حالی که پیشنهادش با واکنش‌های مثبتی روبه‌رو شده، اما در نهایت اون بازی ساخته نشده.

Jens Anderson کارگردان عنوان The Darkness به عنوان Design Director به تیم توسعه بازی پیوست, ایشون یک دهه گذشته در استودیو LucasArts بروی یک پروژه کنسل شده از ایندیانا جونز کار کرده بود.

 
آخرین ویرایش:
یـ چند جا دیدم از مدل کرکترهای بازی انتقاد کردن :

View attachment 325292

زوم کنید رو این تصویر تا بزاغ دهن طرف پیداست :D
دیتیل مدل کرکتر ها که عالیه ولی ضعف اصلی اینجا skin shader و مدل نورپردازی + Facial Animation ضعیف هست. مورد اول که ضعف موتور idtech هست که امیدوارم تا زمان عرضه بهبود قابل توجهی داشته باشه.
 
نظر گیم دیزاینر اصلی فیبل در مورد اول شخص بودن Indiana jones
Screenshot_20240119_223640_Chrome.jpg
به نظرم به نکته خوبی اشاره میکنه ما نباید فراموش کنیم این یک تصمیم استراتژیک خلاقانه از ماشین گیمز هست و ماشین گیمز هم یکی از غول های FPS ساز چی از این بهتر
 
نظر گیم دیزاینر اصلی فیبل در مورد اول شخص بودن Indiana jones
View attachment 325340
به نظرم به نکته خوبی اشاره میکنه ما نباید فراموش کنیم این یک تصمیم استراتژیک خلاقانه از ماشین گیمز هست و ماشین گیمز هم یکی از غول های FPS ساز چی از این بهتر
اینکه از یه fps ساز کارکشته tps بخوایید ، انتظار عجیبیه . اون هم تو دوره‌ قحطی این سبک :-"
 
نظر گیم دیزاینر اصلی فیبل در مورد اول شخص بودن Indiana jones
View attachment 325340
به نظرم به نکته خوبی اشاره میکنه ما نباید فراموش کنیم این یک تصمیم استراتژیک خلاقانه از ماشین گیمز هست و ماشین گیمز هم یکی از غول های FPS ساز چی از این بهتر
ایشون باید منتظر باشه بازی بعدی larian رو بگن غلط کردی ایزومتریک نوبتی ساختی. باید سوم شخص با دوربین رو شونه بسازی.
 
اینکه از یه fps ساز کارکشته tps بخوایید ، انتظار عجیبیه . اون هم تو دوره‌ قحطی این سبک :-"

خب اصلا در مرحله اول چرا واسه ساختن يه اكشن ادونچر برى سراغ يه fps ساز؟ :D

من باز نشستم تريلر رو ديدم.
هم تو كتم ميره هم نميره!
ميام ارتباط بگيرم باز يادم مياد كه سوم شخص ميتونست چطور باشه باز ارتباطم قطع ميشه.
كامب بازى هم يكم هنوز مبهمه.
چون قاعدتا شوتينگ شايد ٤٠ درصد گيم پلى باشه.
 
خب اصلا در مرحله اول چرا واسه ساختن يه اكشن ادونچر برى سراغ يه fps ساز؟ :D

من باز نشستم تريلر رو ديدم.
هم تو كتم ميره هم نميره!
ميام ارتباط بگيرم باز يادم مياد كه سوم شخص ميتونست چطور باشه باز ارتباطم قطع ميشه.
كامب بازى هم يكم هنوز مبهمه.
چون قاعدتا شوتينگ شايد ٤٠ درصد گيم پلى باشه.
اینجوریم میشه بهش نگاه کرد :
واسه ساخت اکشن ادونچر آیه نیومده که حتماً باید سوم شخص باشه:دی
 
اینجوریم میشه بهش نگاه کرد :
واسه ساخت اکشن ادونچر آیه نیومده که حتماً باید سوم شخص باشه:D

آيه نيومده ولى نماى اول شخص و سوم شخص هر كدوم مزايا و معايب و محدوديت هايي دارن كه واسه يه سرى سبكا مناسبن يا واسه يه سرى نيستن.
خلاصه من هر دفعه تريلر بازى رو ميبينم هى ارتباطم قطع و وصل ميشه :D
 
یکی از مورد انتظارترین بازی های انحصاری مایکروسافت برای من همین ایندیاناجونزه که ارادت خاصی هم بهش دارم.حقیقتا دیدن صحنه هائی از فیلم و تصور اینکه همین صحنه ها رو باید بازی کنیم برام خیلی جذاب بود.
فقط دو تا نکته به نظرم تو ذوق می زد.یکی انیمیشن های بازی و دومی هوش مصنوعی که شباهت انکار ناپذیری با سری بازی های وولنشتاین دارن.انگار ماشین گیمز کد اون بازی ها رو تو ایندیاناجونز کپی پیست کرده.
 
من از بازی خوشم اومد، خیلی حس ایندیانا جونز رو خوب منتقل می کرد به نظرم، این که اول شخص بسازه ماشین گیمز هم به نظرم یه چیز بدیهیه، دیگه وقتی توش خوبن خواستن توی همین سبک بمونن، به نظرم گرافیک هنری بازی و طراحی محیطا خیلی جالب و پر جزئیات میزد، ولی چیزی که میتونه پاشنه آشیلش باشه، یکیش به نظرم هوش مصنوعی دشمنا میتونه باشه، یکی هم میلی کامبت بازی که چقدر میتونن لذت بخش درش بیارن یا نه و صد البته این که معماهای بازی چقدر خوب در بیان.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
رزیدنت 7 که سری رزیدنت احیا کرد و به اینی که الان هست رسوند اول شخص شده بود . قبل رلیز خیلی ها در حال کوبیدنش بودند اما وقتی اومد هم در نمره هم در فروش هم در القا حس ترس عالی بود (در صورتی که دی ان ای رزیدنت ها سوم شخص بودند)

خلاصه که 10 11 ماه صبر کنید تا نتیجه کار مشخص بشه . شاید اونقدرها هم بد نباشه . خلاصه تجربه ای هست واسه خودش .

گیم پلی بازی هم گفتند خطی و روایت محوره با نقشه های سند باکس (مثل آنچارتد لاست لگاسی که می تونستی توی محیط موارد فرعی رو هم کاوش کنی) و پازل های آپشنال که هم می تونی حل کنی هم می تونی ازشون رد بشی
 
اینکه از یه fps ساز کارکشته tps بخوایید ، انتظار عجیبیه . اون هم تو دوره‌ قحطی این سبک :-"
حل پازل ها و طناب انداختن تو نمای اول شخص یکم حس بازیهای کینکتی رو میده به آدم. ولی اگر سوم شخص بود این مشکل ایجاد نمیشد بنظرم.
پتانسیل بازی که بالاس و سبکشم که جذابه فقط این نمای اول شخص نمیدونم چقدر بتونه کشش ایجاد کنه برای این سبک. گرافیکشم میتونست بهتر باشه ولی در حدی هم نیس که مشکلی ایجاد کنه

.
 
خب اصلا در مرحله اول چرا واسه ساختن يه اكشن ادونچر برى سراغ يه fps ساز؟ :D

من باز نشستم تريلر رو ديدم.
هم تو كتم ميره هم نميره!
ميام ارتباط بگيرم باز يادم مياد كه سوم شخص ميتونست چطور باشه باز ارتباطم قطع ميشه.
كامب بازى هم يكم هنوز مبهمه.
چون قاعدتا شوتينگ شايد ٤٠ درصد گيم پلى باشه.
حل پازل ها و طناب انداختن تو نمای اول شخص یکم حس بازیهای کینکتی رو میده به آدم. ولی اگر سوم شخص بود این مشکل ایجاد نمیشد بنظرم.
پتانسیل بازی که بالاس و سبکشم که جذابه فقط این نمای اول شخص نمیدونم چقدر بتونه کشش ایجاد کنه برای این سبک. گرافیکشم میتونست بهتر باشه ولی در حدی هم نیس که مشکلی ایجاد کنه

.
دوربینش مثل ریدیکه، در شرایطی که نیازه سوم شخص میشه ، کارگردانش تو ریدیک نقش Lead Level Designer داشته . ریدیک هم مدت زمان شوتینگش به ۳۰٪ هم نمیرسید . برداشتم اینه یه بازی مثل همون باشه
سلیقه هم مطرحه ، به من باشه ، uncharted هم دوست دارم اول شخص برم :D
Jerk Gustafsson، کارگردانش در این مورد گفته :"In this game, you aren't just playing as Indy. You are Indiana Jones," .
به نظرم احتمال ارتقا گرافیش در مدت زمان باقی مونده هست ، wolf2 گرافیک خوبی زمان انتشارش داشت. یه گیم پلی بدون کات نشون بدن خیلی از نگرانی ها رفع میشه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or