Multi Platform Indiana Jones and the Great Circle

سازنده
Machine Games
تاریخ انتشار
2024
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
93h58lnoh9dc1.jpeg

سازنده: MachineGames , Lucasfilm Games
ناشر: Bethesda Softworks
سبک: اول شخص ماجراجویی
پلتفرم: PC ,PS5, Xbox Series
تاریخ عرضه: 2024
آپدیت:
1. نام بازی Indiana Jones and the Great Circle خواد بود, این بازی در سبک اول شخص ماجراجویی است, بازی در گیم پلی و کات سین ها صحنه های سوم شخص نیز دارد, اما اکثرش اول شخص خواهد بود, سازنده این تصمیم را جا دادن پلیر در نقش قهرمان بزرگ ایندی توصیف کرده است.

2. واقع شده بین فیلم های Raiders of the Lost Ark و The Last Crusade, ایندینا جونز و دایره کبیر شما را به سفر در دور جهان برای حل معما و رازی باستانی مییبرد تا تبدیل به ماجراجویی بزرگ در برابر نیروز های شیطانی شوید. این سفر شما را به واتیکان, صحرای مصر و مناطق سرسبز سوخوتای و قله های سر هیمالیا میبرد.

3. ایندی همچنان صورت هریسون فورد را داشته ولی توسط تروی بیکر صداگذاری میشود.

4. این عنوان در سال 2024 برای پی سی و اکس باکس عرضه شده و روز اول در سرویس گیم پس عرضه خواهد شد.

قدیمی:
بتزدا از عنوان جدیدی از سری فیلم های محبوب Indiana Jones, با داستانی کاملا جدید رونمایی کرد, نام این عنوان Indiana Jones and the Great Circle خواهد بود.
این بازی توسط MachineGames, سازندگان سری Wolfenstein با همکاری Lucasfilm Games و تهیه کنندگی Todd Howard کارگردان سری های The Elder Scrolls و Fallout ساخته خواد شد.
در حال حاضر اطلاعات دقیقی از سبک این عنوان وجود ندارد, اما با توجه به تخصص ماشین گیمز احتمال اول شخص بودن بازی وجود دارد.

تاد هاوارد در مصاحبه ای جدید اعلام کرد که بازی ترکیب منحصر به فردی از ژانرهای مختلف بوده و این بازی قرار است که یک نامه عاشقانه به شخصیت ایندیانا جونز باشد.

هاوارد قبلا هم گفته بود که Raiders of the Lost Ark فیلم مورد علاقه اشش در تمام دوران است و ساخت یک بازی از شخصیت ایندیانا جونز همیشه جزو آرزوهاش بوده و در سال 2009 پیشنهاد ساخت چنین عنوانی رو به لوکاس‌آرتس داده و در حالی که پیشنهادش با واکنش‌های مثبتی روبه‌رو شده، اما در نهایت اون بازی ساخته نشده.

Jens Anderson کارگردان عنوان The Darkness به عنوان Design Director به تیم توسعه بازی پیوست, ایشون یک دهه گذشته در استودیو LucasArts بروی یک پروژه کنسل شده از ایندیانا جونز کار کرده بود.

 
آخرین ویرایش:
زیاد خوشم نیومد از نمایش بازی حقیقتا.

برا این بازی من به شخصه دید سوم شخص را بیشتر میپسندیدم. ماشین گیمز به نظر من انتخاب خوبی برای این بازی نبود. اینا تخصصشون بیشتر روی شوتر بزن بهادری آرکیدطور هست. چیزی که نشون دادن زیاد به نظر نمی اومد اکشن داشته باشه. در واقع از تخصصشون خوب استفاده نشده.

دوست داشتیم بیشتر آنچارتد/توم ریدر طور بود با تمرکز بر قابلیت های طناب و البته داستان و نریتیو خوب.

خلاصه منتظر میمونم موقع عرضه ببینم چیه ولی خیلی امیدوار نیستم
کی گفته تخصصشون فقط اکشن بزن بهادریه؟ کسی که ولف رو بازی کرده اینو نمیگه...
انتخاب دوربین اول شخص بهترین تصمیم ممکن بود اول بخاطر تخصص استودیو و دوم این بازی از نظر ستینگ رسما آنچارتد هست یعنی مو نمیزنه... باید باید تا جایی که میتونه از آنچارتد جدا بشه تا تجربه جدیدی بتونه عرضه کنه مشین گیم که نمیاد کلون انچارتد بسازه وقتی خودش صاحب سبکه و امضای کاری داره. امضای استودیو تو ویدیو بود و این قابل احترامه.
من فقط یه مسئله رو حال نکردم اونم تغییر نمای دوربین زمان climbing بود... اونم باید اول شخص در میاوردن.
 
زیاد خوشم نیومد از نمایش بازی حقیقتا.

برا این بازی من به شخصه دید سوم شخص را بیشتر میپسندیدم. ماشین گیمز به نظر من انتخاب خوبی برای این بازی نبود. اینا تخصصشون بیشتر روی شوتر بزن بهادری آرکیدطور هست. چیزی که نشون دادن زیاد به نظر نمی اومد اکشن داشته باشه. در واقع از تخصصشون خوب استفاده نشده.

دوست داشتیم بیشتر آنچارتد/توم ریدر طور بود با تمرکز بر قابلیت های طناب و البته داستان و نریتیو خوب.

خلاصه منتظر میمونم موقع عرضه ببینم چیه ولی خیلی امیدوار نیستم
مرد مومن دست گذاشتی دقیقا جایی که خوراک ماشین گیمزه و شرط میبندم گیمپلی اکشن بازی نقطه قوتشه.
امضای ماشین گیمز همه جای تریلر دیده میشد و به نظرم اول شخص بودن بازی بهترین تصمیم ممکنه.
 
حالا هى ميگيد امضاى ماشين گيم انگار ٣-٤ تا بيگ وينر جوايز سالانه عرضه كرده :D
من خودمم به نظرم به سوم شخص بود از اول ولى حالا فعلا اول شخصه و بد هم نبود هر چند بايد ديد تو چند ساعت گيم پلى چطور پيش بره.
اين مساله كاربرد طناب خيلى مهمه اين وسط!
از يه يكى از مشخصه هاى شخصيت داستان همين طنابشه و نباشه اصلا نميشه.
از طرف ديگه اگه اين طناب اونجورى كه بايد و شايد تو گيم پلى بازى در نياد ميتونه در حكم طناب دار بازى هم باشه و كلا بزنتش زمين.
از الانم كه مقايسش با انچارتد شروع شده و كارشونو به شكل بيربطى سخت ميكنه.

ولى به مظرم در بدبينانه ترين حالت حداقل با يه بازى فان طرفيم.
 
آخرین ویرایش:
کارگردان بازی تو کارنامش the darkness و Reddick دیده میشه.
هر دو رو کارگردانی کرده. آدم بزرگیه.

رديك خيلى بازى خوبى بود.
از زمان خودش جلو تر بود قشنگ؛همين الانشم فقط با آپديت گرافيكى عرضه بشه حرف واسه گفتن داره.
 
به نظرم من اول شخص بودن بازی یکی از بهترین تصمیم هایی بود که میشد واسه بازی گرفت . الان با یـ محصولی طرفیم که در عین اشنا بودن حس تازه ای داره . اگه کامل سوم شخص میشد الان ملت پدر بازی رو در میوردن از بسکی که با آنچارتد مقایسش میکردن . میلی کامبت بازی لامصب خیلی خوب بود و قشنگ میشه از بازی یـ میلی کامبت اول شخص تر و تمیز انتظار داشت . این تاکید سازنده ها رو قسمت پازل و ادونچر هم خیلی خوشحالم کرد . در کل به نظر میاد یـ Love Letter اساسی برا فن های سری باشه .
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or