Id Software's Doom | PC

76871675394684053275.jpg
Publisher: Bethesda
Developer: id Software
Genre:Sci-Fi First-Person Shooter
Release Date: May 13, 2016
ESRB Rating : M​


ادامه ای بر مشهور ترین شوتر تاریخ...
شماره ی چهارم یا به نوعی Reboot شوتر فوق محبوب DOOM با استفاده از موتور Id Tech 6 که اینبار در غیاب خالق محبوب خود John Carmack بازهم ما را به شکار دوزخیان خواهد برد، با خشونت زیاد، بسیار زیاد!

17961599361561610946.jpg

DOOM – Fight Like Hell Campaign Trailer | 720


---------------------------
UPDATE 1 :




Bethesda با نمایش تیزری اعلام کرد DOOM جدید برای اولین بار در QuakeCon امسال که از 17 تا 20 July برگزار خواهد شد به نمایش در می آید.

دانلود تیزر



Upadate 2

Dinosaur:

سرانجام سال‌ها بعد از اعلام ساخت چهارمین نسخه Doom، در کنفرانس Bethesda شاهد نمایش کامل و جامعی از آن بودیم. در دموی نمایش داده شده شاهد دو مرحله بودیم. یکی از مراحل به پایگاه تحقیقاتی UAC در مریخ اختصاص داشت که توسط موجودات جهنمی مورد حمله قرار گرفته و بازیکن ماموریت پاکسازی آن را برعهده دارد. این مرحله از نظر طراحی تا حدودی به سومین نسخه شبیه بود و اکثر بخش‌های آن شامل راهروهای تنگ و باریک می‌شد. اولین موضوعی که با تماشای دمو به چشم می‌خورد، افزایش سرعت بازی نسبت به قبل بود و بازی از این نظر بیشتر به نسخه‌های کلاسیک نزدیک شده تا سومین نسخه که در آن با عنوانی کُندتر روبرو بودیم. دومین مرحله‌ای که در کنفرانس نمایش داده شد، به یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی یعنی جهنم ارتباط داشت. لوکیشنی که طراحی متفاوتی نسبت به مرحله قبل داشت و با محیط بزرگ‌تر و بازتر خود یادآور بعضی از مراحل عظیم نسخه‌های قدیمی بود. در مجموع به نظر می‌رسد گیم‌پلی بازی کیفیت خوبی داشته و با افزایش سرعت و پرش‌های بلند، در کنار محیط‌های شلوغ و پر هرج و مرج لحظاتی جذاب و مهیج را فراهم می‌کند. موضوعی که می‌تواند تعادل فوق‌العاده نسخه‌های اولیه در ترکیب حس ترس و وحشت در کنار المان‌های اکشن را زنده کند.
در دموی نمایش داده شده یک بار دیگر با هیولاهای محبوب سری «دوم» ملاقات کردیم که از این میان می‌توان به موجوداتی چون Imp، Revenant، Cacodemon و Mancubus و ... اشاره کرد که در کنار شباهت‌هایی که به نمونه‌های قبلی خود دارند، با تغییرات ریز و درشتی همراه هستند. همچنین اسلحه‌های محبوب سری نیز حضور پررنگی در نمایش بازی داشتند و از شاتگان معمولی گرفته تا سوپر شاتگان و از پلاسماگان تا اره‌برقی معروف را در نمایش بازی شاهد بودیم. پایان دمو هم با حضور محبوب‌ترین هیولای سری یعنی Cyberdemon در کنار معروف‌ترین اسلحه بازی یعنی BFG همراه بود که صحنه‌ای به‌یادماندنی را رقم زد. خشونت بازی مانند قبل در سطح بالایی بوده و برای نمونه می‌توان به کندن دست یکی از اجساد حاضر در پایگاه UAC توسط کاراکتر اصلی و استفاده از آن برای اسکن و باز کردن در اشاره کرد. یا جایی که Revenant به سمت کاراکتر هجوم برده و با قطع کردن بازوی او، کتک جانانه‌ای توسط همین عضو بدنش به او می‌زند! در کنار این‌ها حرکات مخصوصی نیز در نظر گرفته شده که بازیکن می‌تواند روی هیولاهای زخمی اجرا کرده و با انیمیشن‌هایی جالب و خشن به زندگی آن‌ها پایان دهد.
در کنار بخش داستانی، شاهد نمایشی از قسمت مولتی‌پلیر نیز بودیم که در آنجا هم سرعت بالای بازی به خوبی دیده می‌شد. در کنار ویژگی‌های معمولی و البته بخش مخصوصی که در آن بازیکن با تبدیل شدن به هیولایی چون Revenant به مبارزه با سایرین می‌پردازد، ویژگی‌ای به نام Snapmap هم معرفی شد. بخشی که در آن بازیکن توانایی طراحی و ساخت انواع نقشه‌ها با جزییات فراوان را داشته و می‌تواند از خلاقیت خود به بهترین شکل ممکن استفاده کند و سناریوهای جالبی برای نقشه‌ها و مراحل مورد نظر خود ترتیب دهد.
در نهایت می‌توان گفت بازی «دوم» نمایشی رضایت‌بخش و زیبا داشت و در کنار جلوه‌های بصری قدرتمند که همواره جزو نکات مثبت این سری و سایر ساخته‌های id Software بوده‌اند، با گیم‌پلی سریع و هیجان‌انگیز و دیدار دوباره با هیولاها و اسلحه‌های کلاسیک، امیدها را برای بازگشت شکوهمند این سری بیشتر کرد.


DOOM E3 2015 trailer



CyberDemon 4K Shot




QuakeCon 2015 screens

 
آخرین ویرایش:
خب دانلود بازی تموم شد؛ یه مقدار امیدوار بودم بشه یسری چیزا مثل حداقل منوی بازی رو دید ولی خب بازی کاملا لاک هست و اگر سعی کنید اجراش کنید با پیغام زیر مواجه میشید:

oegqtqqg865lz2sm6rdr.jpg

همونطور که انتظار میرفت بازی حتی اینستال هم نشده و فقط تو کش استیم باقی مونده، به همین خاطر حجم کلی بازی بعد از اینستال هم مشخص نیست...

اینم آیکان بازی هست که کاملا مینیمالیستی کار شده و دیگه خبری از پنتاگرام و جمجمه واینها نیست:

ihb3p6wu8rgdm3swml9n.jpg
 
خب من بازی رو کمی روی PS4 جلو رفتم و با اینکه هنوز خیلی نمیتونم در موردش صحبت کنم، ولی در مجموع واقعاً باهاش حال کردم!
اولین چیزی که با ورود به بازی دیده میشه گرافیک محشرش هست. البته اینجا تاپیک PC هست، ولی همین رو بدونین که بازی حتی روی کنسول با اون همه محدودیت هم واقعاً زیباست و حتی اگه 60fps نبود هم خیلی تماشایی بود، چه برسه به اینکه این قضیه رو هم در نظر بگیریم. فریم ریتش واقعاً خوبه و فقط یکی دو بار افت فریم رو حس کردم، ولی screen tearing بیشتر حس میشه و بعضی جاها هم تصویر یه کم شفافیتش کم میشه که نمیدونم به خاطر تغییر رزولوشن هست یا چیز دیگه، ولی خب اینا توی PCهای خوب به بالا خبری ازشون نیست و ویژگی های گرافیکی دیگه ای هم به بازی اضافه میشه و کلاً باید منتظر چیز بسیار زیبایی باشین! :D
از نظر هنری هم بدجوری زیباست! رنگ آمیزی های بازی خیلی خوب کار شده و تم های متنوعی رو میشه دید، از حالت های زرد رنگ تا سایر رنگ ها که با نورپردازی خیره کننده ترکیب میشن و صحنه های جالبی رو ترتیب میدن. افکت ها هم بدجوری خوشگل هستن و از افکت های آتیش و جرقه تا دود و ... همگی خیلی قشنگ کار شدن.
گیم پلی بهتر از چیزی هست که انتظار داشتم. سیستم شوتینگ و حرکات کاراکتر توی محیط و ... همگی عالی هستن و این موضوع توی PC با ماوس و کیبورد قاعدتاً بهتر از کنسول هم میشه. :D بازی حداقل اوایل کار که خیلی سریع هست و بسیار مهیج و جذاب! طراحی دشمن ها هم خیلی خوبه و حتی اون Impها که توی تریلرها باهاشون حال نمیکردم هم توی خود بازی بیشتر نظرم رو جلب کردن (هرچند هنوز Impهای نسخه سوم رو ترجیح میدم) محیط ها اکثراً ابعاد خوبی دارن و هرچند بیش از حد عظیم نیستن که آدم گم بشه، ولی خیلی کوچیک هم نیستن و بعضی جاها میتونین توی محیط بگردین و منتظر نبردهای افقی و عمودی شلوغی باشین.
هوش مصنوعی خیلی خفن نیست و البته منم روی درجه های بالا بازی نمیکنم و اونجا حتماً بهتر میشه، ولی چیزی که خیلی خوب به چشم میخوره انیمیشن های متنوع و نرم دشمن هاست. مثلاً همین Impها خیلی قشنگ توی محیط جابجا میشن و هی این طرف اون طرف میپرن و آتیش پرتاب میکنن و خیلی نرم این حرکات رو انجام میدن.
اوایل بازی که خب هنوز اسلحه های زیادی نداریم، ولی همین دو تا دونه اسلحه هم خیلی خوب طراحی شدن، مخصوصاً اسلحه دومی که گیر میاریم و شلیک باهاش بسیار لذت بخشه! از اون لذت بخش تر هم اجرای فینیشر روی دشمنان هست!! احتمال میدم بعد از صدها (!) بار اجرای فینیشر حالت تکراری بگیره، ولی اوایل کار بدجوری حال میده و آدم دوست داره فقط به جون دشمن های بدبخت بیفته و پاره ـشون کنه! :D اون حالت رنگی دشمن ها برای اجرای فینیشر هم حداقل فعلاً من رو اذیت نکرده.
در مورد موسیقی هم نظرم شبیه اونی هست که توی پست قبلی نوشتم. بعضی جاها بازی کاملاً ساکت هست، ولی کافیه مبارزه شروع بشه و موسیقی پخش بشه تا هیجان به اوج خودش برسه! واقعاً موسیقی های بازی مناسب جَو و اتمسفرش هستن.
هنوز نمیشه در مورد داستان بازی چیزی گفت، ولی به نظر میرسه بازی از این نظر خیلی هم کچل نیست. انتظار یه داستان عظیم و پیچیده رو ندارم، ولی فکر میکنم بازی میتونه از این نظر فراتر از انتظار اکثر ماها عمل کنه و البته هنوز از این قضیه مطمئن نیستم. خود Doomguy هم چیز باحالی هست و بدجوری عصبی و خشن! با زره ـش هم به شدت حال میکنم و خیلی سنگین و محکم و باحال طراحی شده و جاهایی که میخوایم دکمه ای چیزی رو فشار بدیم، یه حالت جالب و خوشگلی داره. :D
در نهایت هم یکی از بهترین ویژگی های بازی اینه که برای اکثر بخش ها توضیح وجود داره. از توضیحات مناسب در مورد اسلحه ها و لوکیشن ها تا تک تک جونورها که پروفایل مخصوص خودشون رو دارن و در موردشون توضیح داده شده. موضوعی که به شدت باهاش حال میکنم و کلاً از قدیم عاشق خوندن نوشته های این مدلی در مورد جونورهای Doom بودم. :D
در مجموع تأثیر اولیه بازی روی من خیلی خوب بوده و حالا باید بیشتر ادامه بدم تا ببینم چی میشه. به نظرم اگه طراحی مراحل حالت تکراری پیدا نکنه که یه کمی از این قضیه میترسم، میتونه تا آخرش آدم رو جذب کنه و چیز جالبی باشه.
یه سری عکس هم گرفتم که البته چون از PNG به JPEG تغییر دادم کیفیتشون در حد عالی نیست، ولی بهتر از هیچیه!





این هم برای یکی از بخش های مخفی بازی هست. قبل از عرضه بازی در موردش صحبت شده، ولی به هر حال توی اسپویلر میذارم:


ایده خیلی باحالیه! :D حیف که اون بخش به شدت کوتاه بود و فقط یه اتاق با دو تا دشمن بود و بس. البته شاید هم من درست نگشتم یا مثلاً توی مراحل بعدی میشه محیط های بزرگتری رو از نسخه های کلاسیک تجربه کرد.
 
آخرین ویرایش:
خب من بازی رو کمی روی PS4 جلو رفتم و با اینکه هنوز خیلی نمیتونم در موردش صحبت کنم، ولی در مجموع واقعاً باهاش حال کردم!
اولین چیزی که با ورود به بازی دیده میشه گرافیک محشرش هست. البته اینجا تاپیک PC هست، ولی همین رو بدونین که بازی حتی روی کنسول با اون همه محدودیت هم واقعاً زیباست و حتی اگه 60fps نبود هم خیلی تماشایی بود، چه برسه به اینکه این قضیه رو هم در نظر بگیریم. فریم ریتش واقعاً خوبه و فقط یکی دو بار افت فریم رو حس کردم، ولی screen tearing بیشتر حس میشه که خب اینا توی PCهای خوب به بالا خبری ازشون نیست و ویژگی های گرافیکی دیگه ای هم به بازی اضافه میشه و کلاً باید منتظر چیز بسیار زیبایی باشین! :D
از نظر هنری هم بدجوری زیباست! رنگ آمیزی های بازی خیلی خوب کار شده و تم های متنوعی رو میشه دید، از حالت های زرد رنگ تا سایر رنگ ها که با نورپردازی خیره کننده ترکیب میشن و صحنه های جالبی رو ترتیب میدن. افکت ها هم بدجوری خوشگل هستن و از افکت های آتیش و جرقه تا دود و ... همگی خیلی قشنگ کار شدن.
گیم پلی بهتر از چیزی هست که انتظار داشتم. سیستم شوتینگ و حرکات کاراکتر توی محیط و ... همگی عالی هستن و این موضوع توی PC با ماوس و کیبورد قاعدتاً بهتر از کنسول هم میشه. :D بازی حداقل اوایل کار که خیلی سریع هست و بسیار مهیج و جذاب! طراحی دشمن ها هم خیلی خوبه و حتی اون Impها که توی تریلرها باهاشون حال نمیکردم هم توی خود بازی بیشتر نظرم رو جلب کردن (هرچند هنوز Impهای نسخه سوم رو ترجیح میدم) محیط ها اکثراً ابعاد خوبی دارن و هرچند بیش از حد عظیم نیستن که آدم گم بشه، ولی خیلی کوچیک هم نیستن و بعضی جاها میتونین توی محیط بگردین و منتظر نبردهای افقی و عمودی شلوغی باشین.
هوش مصنوعی خیلی خفن نیست و البته منم روی درجه های بالا بازی نمیکنم و اونجا حتماً بهتر میشه، ولی چیزی که خیلی خوب به چشم میخوره انیمیشن های متنوع و نرم دشمن هاست. مثلاً همین Impها خیلی قشنگ توی محیط جابجا میشن و هی این طرف اون طرف میپرن و آتیش پرتاب میکنن و خیلی نرم این حرکات رو انجام میدن.
اوایل بازی که خب هنوز اسلحه های زیادی نداریم، ولی همین دو تا دونه اسلحه هم خیلی خوب طراحی شدن، مخصوصاً اسلحه دومی که گیر میاریم و شلیک باهاش بسیار لذت بخشه! از اون لذت بخش تر هم اجرای فینیشر روی دشمنان هست!! احتمال میدم بعد از صدها (!) بار اجرای فینیشر حالت تکراری بگیره، ولی اوایل کار بدجوری حال میده و آدم دوست داره فقط به جون دشمن های بدبخت بیفته و پاره ـشون کنه! :D اون حالت رنگی دشمن ها برای اجرای فینیشر هم حداقل فعلاً من رو اذیت نکرده.
در مورد موسیقی هم نظرم شبیه اونی هست که توی پست قبلی نوشتم. بعضی جاها بازی کاملاً ساکت هست، ولی کافیه مبارزه شروع بشه و موسیقی پخش بشه تا هیجان به اوج خودش برسه! واقعاً موسیقی های بازی مناسب جَو و اتمسفرش هستن.
هنوز نمیشه در مورد داستان بازی چیزی گفت، ولی به نظر میرسه بازی از این نظر خیلی هم کچل نیست. انتظار یه داستان عظیم و پیچیده رو ندارم، ولی فکر میکنم بازی میتونه از این نظر فراتر از انتظار اکثر ماها عمل کنه و البته هنوز از این قضیه مطمئن نیستم. خود Doomguy هم چیز باحالی هست و بدجوری عصبی و خشن! با زره ـش هم به شدت حال میکنم و خیلی سنگین و محکم و باحال طراحی شده و جاهایی که میخوایم دکمه ای چیزی رو فشار بدیم، یه حالت جالب و خوشگلی داره. :D
در نهایت هم یکی از بهترین ویژگی های بازی اینه که برای اکثر بخش ها توضیح وجود داره. از توضیحات مناسب در مورد اسلحه ها و لوکیشن ها تا تک تک جونورها که پروفایل مخصوص خودشون رو دارن و در موردشون توضیح داده شده. موضوعی که به شدت باهاش حال میکنم و کلاً از قدیم عاشق خوندن نوشته های این مدلی در مورد جونورهای Doom بودم. :D
در مجموع تأثیر اولیه بازی روی من خیلی خوب بوده و حالا باید بیشتر ادامه بدم تا ببینم چی میشه. به نظرم اگه طراحی مراحل حالت تکراری پیدا نکنه که یه کمی از این قضیه میترسم، میتونه تا آخرش آدم رو جذب کنه و چیز جالبی باشه.
یه سری عکس هم گرفتم که البته چون از PNG به JPEG تغییر دادم کیفیتشون در حد عالی نیست، ولی بهتر از هیچیه!





این هم برای یکی از بخش های مخفی بازی هست. قبل از عرضه بازی در موردش صحبت شده، ولی به هر حال توی اسپویلر میذارم:


ایده خیلی باحالیه! :D حیف که اون بخش به شدت کوتاه بود و فقط یه اتاق با دو تا دشمن بود و بس. البته شاید هم من درست نگشتم یا مثلاً توی مراحل بعدی میشه محیط های بزرگتری رو از نسخه های کلاسیک تجربه کرد.

این بازی کلی افکت انحصاری pc هم داره با این حال کارت 1080 تونسته 200 فریم ثابت از بازی بگیره:D
 
خب من بازی رو کمی روی PS4 جلو رفتم و با اینکه هنوز خیلی نمیتونم در موردش صحبت کنم، ولی در مجموع واقعاً باهاش حال کردم!
اولین چیزی که با ورود به بازی دیده میشه گرافیک محشرش هست. البته اینجا تاپیک PC هست، ولی همین رو بدونین که بازی حتی روی کنسول با اون همه محدودیت هم واقعاً زیباست و حتی اگه 60fps نبود هم خیلی تماشایی بود، چه برسه به اینکه این قضیه رو هم در نظر بگیریم. فریم ریتش واقعاً خوبه و فقط یکی دو بار افت فریم رو حس کردم، ولی screen tearing بیشتر حس میشه و بعضی جاها هم تصویر یه کم شفافیتش کم میشه که نمیدونم به خاطر تغییر رزولوشن هست یا چیز دیگه، ولی خب اینا توی PCهای خوب به بالا خبری ازشون نیست و ویژگی های گرافیکی دیگه ای هم به بازی اضافه میشه و کلاً باید منتظر چیز بسیار زیبایی باشین! :D
از نظر هنری هم بدجوری زیباست! رنگ آمیزی های بازی خیلی خوب کار شده و تم های متنوعی رو میشه دید، از حالت های زرد رنگ تا سایر رنگ ها که با نورپردازی خیره کننده ترکیب میشن و صحنه های جالبی رو ترتیب میدن. افکت ها هم بدجوری خوشگل هستن و از افکت های آتیش و جرقه تا دود و ... همگی خیلی قشنگ کار شدن.
گیم پلی بهتر از چیزی هست که انتظار داشتم. سیستم شوتینگ و حرکات کاراکتر توی محیط و ... همگی عالی هستن و این موضوع توی PC با ماوس و کیبورد قاعدتاً بهتر از کنسول هم میشه. :D بازی حداقل اوایل کار که خیلی سریع هست و بسیار مهیج و جذاب! طراحی دشمن ها هم خیلی خوبه و حتی اون Impها که توی تریلرها باهاشون حال نمیکردم هم توی خود بازی بیشتر نظرم رو جلب کردن (هرچند هنوز Impهای نسخه سوم رو ترجیح میدم) محیط ها اکثراً ابعاد خوبی دارن و هرچند بیش از حد عظیم نیستن که آدم گم بشه، ولی خیلی کوچیک هم نیستن و بعضی جاها میتونین توی محیط بگردین و منتظر نبردهای افقی و عمودی شلوغی باشین.
هوش مصنوعی خیلی خفن نیست و البته منم روی درجه های بالا بازی نمیکنم و اونجا حتماً بهتر میشه، ولی چیزی که خیلی خوب به چشم میخوره انیمیشن های متنوع و نرم دشمن هاست. مثلاً همین Impها خیلی قشنگ توی محیط جابجا میشن و هی این طرف اون طرف میپرن و آتیش پرتاب میکنن و خیلی نرم این حرکات رو انجام میدن.
اوایل بازی که خب هنوز اسلحه های زیادی نداریم، ولی همین دو تا دونه اسلحه هم خیلی خوب طراحی شدن، مخصوصاً اسلحه دومی که گیر میاریم و شلیک باهاش بسیار لذت بخشه! از اون لذت بخش تر هم اجرای فینیشر روی دشمنان هست!! احتمال میدم بعد از صدها (!) بار اجرای فینیشر حالت تکراری بگیره، ولی اوایل کار بدجوری حال میده و آدم دوست داره فقط به جون دشمن های بدبخت بیفته و پاره ـشون کنه! :D اون حالت رنگی دشمن ها برای اجرای فینیشر هم حداقل فعلاً من رو اذیت نکرده.
در مورد موسیقی هم نظرم شبیه اونی هست که توی پست قبلی نوشتم. بعضی جاها بازی کاملاً ساکت هست، ولی کافیه مبارزه شروع بشه و موسیقی پخش بشه تا هیجان به اوج خودش برسه! واقعاً موسیقی های بازی مناسب جَو و اتمسفرش هستن.
هنوز نمیشه در مورد داستان بازی چیزی گفت، ولی به نظر میرسه بازی از این نظر خیلی هم کچل نیست. انتظار یه داستان عظیم و پیچیده رو ندارم، ولی فکر میکنم بازی میتونه از این نظر فراتر از انتظار اکثر ماها عمل کنه و البته هنوز از این قضیه مطمئن نیستم. خود Doomguy هم چیز باحالی هست و بدجوری عصبی و خشن! با زره ـش هم به شدت حال میکنم و خیلی سنگین و محکم و باحال طراحی شده و جاهایی که میخوایم دکمه ای چیزی رو فشار بدیم، یه حالت جالب و خوشگلی داره. :D
در نهایت هم یکی از بهترین ویژگی های بازی اینه که برای اکثر بخش ها توضیح وجود داره. از توضیحات مناسب در مورد اسلحه ها و لوکیشن ها تا تک تک جونورها که پروفایل مخصوص خودشون رو دارن و در موردشون توضیح داده شده. موضوعی که به شدت باهاش حال میکنم و کلاً از قدیم عاشق خوندن نوشته های این مدلی در مورد جونورهای Doom بودم. :D
در مجموع تأثیر اولیه بازی روی من خیلی خوب بوده و حالا باید بیشتر ادامه بدم تا ببینم چی میشه. به نظرم اگه طراحی مراحل حالت تکراری پیدا نکنه که یه کمی از این قضیه میترسم، میتونه تا آخرش آدم رو جذب کنه و چیز جالبی باشه.
یه سری عکس هم گرفتم که البته چون از PNG به JPEG تغییر دادم کیفیتشون در حد عالی نیست، ولی بهتر از هیچیه!





این هم برای یکی از بخش های مخفی بازی هست. قبل از عرضه بازی در موردش صحبت شده، ولی به هر حال توی اسپویلر میذارم:


ایده خیلی باحالیه! :D حیف که اون بخش به شدت کوتاه بود و فقط یه اتاق با دو تا دشمن بود و بس. البته شاید هم من درست نگشتم یا مثلاً توی مراحل بعدی میشه محیط های بزرگتری رو از نسخه های کلاسیک تجربه کرد.
برادر یه سوال از شما که بازی میکنی داشتم.
تنوع دشمنا جطوره؟از اونا که تو تریلر نشون دادن خیلی بیشتره؟
من وقتی تریلر های بازی رو میدیدم حس میکردم که فقط لوکیشن ها تغییر میکنه و بازی همون جیزای قبلی رو نشون میده.
این حسم درسته؟
راستی برادر چیزی هست که در اواسط بازی یه چیز نو و جدیدی نشون بده؟منظورمو فهمیدی؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or