PlayStation Horizon Zero Dawn

1619008413356.png

Horizon: Zero Dawn (اطلاعات کامل در پست اول)

سازندگان عنوان Killzone یعنی استودیو نام اشنای Guerrilla Games از ای پی جدید خود به طور رسمی در E3 2015 رونمایی کردند.
Horizon: Zero Dawn نام عنوان جدید استودیو Guerrilla Games است که از مدت ها پیش در دست ساخت و توسعه بوده و به گفته خود سازندگان سبک این عنوان Third-person action RPG می باشد.روایت داستان حول محور دختری شکارچی به نام Aloy میچرخد که به مبارزه و کشتار با ربات هاو دایناسورهای پیشرفته با انواع و اقسام سلاح ها میپردازد.به نظر میرسد روایت بازی در قرون وسطی پیشرفته باشد
Horizon از انجین Shadow Fall استفاده می‌کند و این عنوان به صورت 1080p و 30fps اجرا خواهد شد
این عنوان فاقد بخش چند نفره میباشد و تمام تمرکز تیم استودیو به گفته کارگردان بازی بر روی بخش تک نفره است


در هورایزون زیرو داون هیچگونه لودینگی وجود ندارد و میتوانید هر وقت به هر نقطه از جهان بازی بروید به علاوه بازی دارای آب و هوای داینامیک و چرخه ی شبانه روز میباشد.
گیف
نقشه ی این عنوان از یک بخش تشکیل شده ولی دارای تنوع محیط میباشد.تمامی مناطق نشان داده شده در تریلر بازی قابل دسترسی و اکتشاف میباشند(بیابان ،دشت شهرهای باستانی و ...) که هرکدام خصوصیات آب و هوایی مختص خود را دارا میباشند.
در هورایزون المانهای RPG بسیاری قرار دارد
سیستم جمع آوری Xp ، لول آپ و Skill tree در بازی وجود دارد
برای مثال قابلیت Slow Mo Shooting یکی از آپگرید های بازی میباشد
Aloy با جمع آوری اجزای ماشین ها می تواند سلاح و آرمور و انواع تیر را کرفت کند. همچنین میتواند آنها را مبادله کند یا بفروشد.
در بازی حیوانات زنده نیز وجود دارند که با شکار آنها میتوانیم گوشت برای خوردن و پوست و پر برای تزیین یا ساخت لباس بدست آوریم
بازی از سیستم سنتی برای سلامتی کارکتر استفاده میکند لذا برای بهبودی کارکتر باید گیاهان دارویی از محیط اطراف خود جمع آوری نمایید
مبارزات بازی به گونه ای طراحی شدند که المان های RPG از سرعت مبارزات کم نکنند
سیستم Quick craft برای تیرهای مختلف وجود دارد که بازیباز در میان مبارزات میتواند در صورت نیاز از آن استفاده کند
جهت مبارزات تن به تن Aloy از نیزه مخصوص خود استفاده میکند. نیزه ای که در دموی E3 دیدیم آپگرید شده بود.
سیستم پیمایش (Traversal ) کامل در بازی وجود دارد شما میتوانید از سخره ها درخت ها بالا بروید یا در آب ها شنا کنید تا با ربات ها مستقیما روبرو نشید.
ماشین های مختلف دارای هوش مصنوعی متمایز نسبت به یکدیگر هستند و برای از پا در آوردن هرکدام باید تاکتیک خاصی را در پیش بگیرید.
بازی طوری طراحی شده که نحوه ی مبارزه با ماشین ها به شما نشان داده نمی شود و شما باید با آزمون و خطا راه و روش درست مبارزه با ربات های مختلف را یاد بگیرید.
شما باید از قدرت ذهن ، سرعت و گجت های مختلف Aloy برای مقابله با قدرت خام و اندازه ی ماشین ها استفاده کنید.
رنگ چشم ربات ها نمایانگر وضعیت آنهاست. آبی به معنای وضعیت عادیست زرد به معنای احساس خطر و قرمز نشانه ی ترس و حالت تدافعی دارد.
در بازی بیش از 4 اسلحه وجود دارد و همه ی آنها سه نوع تیر ندارند
سازنده بمنظور بوجود آوردن حس انسانهای اولیه سلاح های گرم موجود در بازی را محدود کرده.تا از تبدیل شدن آن به شوتر جلوگیری کند.
GG دنیای بازی خود را پسا پس آخرازمانی معرفی میکند. دنیایی که هزاران سال بعد از افول انسانیت شکل گرفته. و انسان ها به زندگی اولیه برگشته اند.
در بازی قبیله های مختلف برای دریافت کوئست یا خرید و فروش وجود دارند
بازی دارای بخش چندنفره ی آنلاین نمی باشد اما ممکن است قابلیت های آنلاین داشته باشد (همانند بتمن آرکهام نایت)
Horizon از بازی هایی از قبیل Dragon’s Dogma , Monster Hunter , Binary Domain الهام گرفته است.
آهنگ ساز بازی آقای Joris De Man میباشد که سابقه ی کار بر سری کیلزون را هم دارد.
  • ماشین‌ ها با توجه به محیط زیست خود در حال به دست اوردن منابع هستند. این یکی از بخش‌های خیلی مهم داستان است و دلیل ان را در زمان بازی کردن خواهید فهمید.
  • slingshot برای اثر بزرگ خود در ضربه اول خوب است
  • ماشین‌ ها راه‌های متفاوت و زیادی برای حمله کردن دارند به همین دلیل به روش‌های بسیار زیادی هم می‌توان ن‌ها را نابود کرد.
  • وقتی دشمنان خود را غارت می‌کنید می‌توانید از قطعات به‌دست آمده برای ساخت تجهیزات استفاده کنید یا ان‌ها را به یک تاجر بدهید.
  • Aloy می‌تواند با افرادی دیدار کند که کم و بیش به او کمک می‌رسانند. وقتی لیست انتخاب سلاح‌ها را می اورید بازی در حالت آهسته قرار می‌گیرد چراکه سازندگان نمی‌خواهند بازی‌بازان تجربه کامل بازی را از دست بدهند اما همچنان برای آن‌ها زمانی برای فکر کردن فراهم می‌شود
  • فضاهای داخلی زیادی در بازی وجود دارد.
  • لباس‌ها فقط کاربرد تزئینی ندارند. لباسی که در گیم‌پلی بازی در E3 2016 مشاهده کردیم، برخی از ویژگی‌های مخفی‌کاری را افزایش می‌داد.
  • Aloy چند قطعه از تکنولوژی‌های قدیمی دنیا را با خود به‌همراه دارد. یکی از آن‌ها به گوش او متصل است که به وی اجازه می‌دهد جهان بازی را اسکن کند. دیگری، یک نیزه است که Aloy را قادر به باطل کردن ماشین‌آلات می‌سازد. زمانی که او ماشین‌آلات را باطل کند، می‌تواند آن‌ها را برای جنگیدن در برابر دشمنان مورد استفاده قرار دهد یا حتی برای سواری از آن‌ها استفاده کند.
  • در بازی علم اقتصاد هم وجود دارد. شما می‌توانید سلاح و تجهیزات جدیدی خریداری کنید. برای مثال، تجهیزاتی در بازی وجود دارد که از شما در برابر سم محافظت می‌کند.
  • تحولات عمده و ناگهانی جهان بازی، کمی بیش از ۵۰ سال پس از زمان حال حاضر اتفاق می‌افتد و بازی یک هزار سال پس از این اتفاقات روی می‌دهد.
  • دلیل اینکه ماشین‌آلات در بازی خراب می‌شوند، یکی از اسرار بزرگ بازی است. آن‌ها وحشی شده‌اند و این موضوع همچنین آن‌ها را قوی‌تر می‌کند.
  • هرمن هالست تایید کرد که در بازی مراجع دنیا واقعی وجود دارد ولی نمیتواند چیزی در این مورد چیزی بگوید
  • Shell walkerها نقش مهمی را در محیط زیست ماشین‌آلات مهیا می‌کنند. چیزی که در پشت با خود به‌همراه دارند، شامل منابع مهمی می‌شود.
  • اگر به اندازه کافی مهارت دارید، می‌توانید منابع را از پشت ماشین‌آلات بردارید و نیازی نیست که آن‌ها را بکشید.
  • corruptorها یکی از چالاک‌ترین، سریع‌ترین و سرسخت‌ترین ماشین‌آلات بازی هستند.
  • اگر شما می‌توانید سلاح ماشین‌آلات را از آن‌ها بگیرید، مدل حمله کردن آن‌ها تغییر می‌کند.
  • محتوای بسیار زیادی در بازی برای تحقیق یا رسیدگی کردن وجود خواهد داشت.
  • قابلیت Override راه بسیار خوبی برای تغییر جریان نبرد است چراکه با این کار، ماشین‌آلات به شما ملحق می‌شوند. این قابلیت همچنین می‌تواند پیشرفت کند و با همین پیشرفت شما در بازی، می‌توان کارهای بیشتری را با آن انجام داد.
  • Override کردن ماشین‌آلات مختلف دارای اثرات متفاوتی هم است.
  • یک قطعه که به گوش Aloy متصل است، می‌تواند ماشین‌آلات را اسکن کند تا از برخی‌ از نقاط قوت و ضعف‌ آن‌ها جویا شوید.
  • حتی اگر ماشین‌آلات به تله‌های انفجاری برخورد نکنند، شما با شلیک کردن به این تله‌ها می‌توانید آن‌ها را منفجر سازید.
  • زمانی که یک ماشین‌آلات را برای سواری کردن آماده کردید، می‌توانید با سوت زدن، آن را به پیش خود بیاورید. این عمل حتی در مبارزات هم امکان‌پذیر است. مبارزات سواری هم در بازی وجود دارد.
  • گیم‌پلی بازی کاملا قابل درک است و به‌راحتی می‌توان آن را حس کرد. در طول داستان بازی، آموزش‌هایی وجود دارد اما نیم‌ساعته نخواهند بود.
  • نمایش گیم‌پلی بازی در E3، در چند فصل بازی جریان داشت؛ مدتی بعد از اینکه Aloy با بسیاری از قبایل در مناطق شمالی، ارتباط بر قرار کرده است.

Aloy
شما در نقش Aloy بازی میکنید.شکارچی ماشین بیست ساله که مهارتش شکار با تیروکمان میباشد.
Aloy یکی از اعضای یکی از قبیله های بازیست که بشریت فرا آخر الزمانی را تشکیل میدهند تبهر این قبیله در شکار ماشین میباشد.
شخصیت Aloy به گونه ای میباشد که برای ماشین ها احترام قائل است و فقط در صورت نیاز به شکار آنها میپردازد.
در طراحی وی از شخصیتهای
Ygritte در سریال Game of Thrones
Ellen Ripley از Alien
Sarah Connor از Terminator
الهام گرفته شده است.


Bow
تیرکمان مدرن Aloy که به کمک ان میتواند ماشین ها و دشمنان خود را نابود کند.این تیرکمان با پیشرفت بازی و تیرهای جدیدی که به دست می اید میتواند بسیار قدرتمند ظاهر شود

Armor Peircing Arrow
پیکانی فولادی برای از بین بردن آرمور ماشینها

Explosive Arrow
پیکان هایی که بعد از برخورد میشوند و دمیج بیشتری نسبت دیگر تیرها دارند.تعداد آنها نیز محدود تر از دیگر پیکانهاست

Ropecaster
این پیکان جهت متصل کردن ماشین ها به زمین و محدود کردن حرکتشان استفاده میشود

Trap Wire
برای دام گذاشتن برای ماشین ها بکار میرود.

Disc Launcher
قطعه ای که میتوان ان را از بدنه ماشین ها جداکرده و به عنوان یک سلاح گرم پرقدرت استفاده کرد.

ThunderJaw
· حدود 24.5 متر طول و 10 متر ارتفاع
· از 550 هزار پالیگان (چند ضلعی) ساخته شده و از 93 Armor تشکیل شده.
· 12 نوع حمله ی متفاوت را دارا میباشد
شما میتوانید 5 قسمت از بدن تاندرجاو را جدا کنید ومبارزه را برای خود آسان تر کنید

Grazer
منبع سبز پشت Grazerهاحاوی سوخت سبزیست که برای ساخت Explosive Arrow استفاده میشود.

Watcher
Watcher ها نقش نگهبانان دنیای Horizon را دارند و در صورت احساس خطر ماشین های خطرناک تر را خبر میکنند.

LongNecks


StormBringer


E3 2015 Demo High Quality
1080p | Subtitle


E3 2016 Gameplay Video
720P
| 1080p

Watchers: Spotted Trailer - E3 2016
720p
| 1080p

با تشکر از
@Kaine
Dante-Turbo
Octienne

اطلاعات کلی پروژه:

اولين اشارات به پروژه جديد GG برميگرده به اواسط 2010 ، جايي که Herman Hulst مدير استوديو در مصاحبه با يک مجله هلندي اشاره کرده بود که با اينکه تمرکز استوديو بر روي Killzone 3 است ولی افرادي رو دارند که بر روي ايده هاي اوليه براي بازي بعديشون کار مي کنند ، بعد از عرضه Killzone 3 (اوایل 2011) تیمی دستچین شده از اعضایی GG به رهبری Mathijs de Jonge (کارگردان Killzoone 2&3 و K:Liberation) به طور رسمی کار بر روی IP جدید استودیو رو اغاز کردند ، جالب اینکه سونی ازادی کامل در مورد ایده بازی به تیم داده بود ، یادمه کارگردان هنری استودیو در مصاحبه ای گفته بود که 32 ایده اولیه برای این پروژه مطرح شده بود.این پروژه از اواسط /اواخر 2013 وارد مرحله Full Production شد و از اون موقع تا به حال قسمت اعظم تیم امستردام بر روی این بازی کار می کنند. تیم Guerrilla Games در این مدت افرادی با سابقه بسیار خوب رو برای کار کردن بر روی این پروژه استخدام کرده است. دیدن سابقه کاری این افراد ما رو هر چه بیشتر به کیفیت نهایی پروژه امیدوار خواهد کرد: (این رو هم بگم که تقریبا هیچکدام از افراد پایین بر روی Killzone: Shadowfall کار نکردند.)

GG برای نویسندگی داستان بازی (فاکتوری که همواره در بازی های GG مورد انتقاد بوده) John Gonzalez ، نویسنده ارشد Fallout : New Vegas رو استخدام کرده، کسی که تخصص ـش کار بر روی عنوان نقش افرینی Open World است ، یکی از همکاران قبلی اقای Gonzalez به نام Ben McCaw با سابقه نویسندگی بر روی تعدادی از بازی های Ubisoft و عنوان Shadow of Mordor هم به عنوان Senior Writer بر روی Horizon کار میکند.یک نویسنده دیگر هم از Blizzard با سابقه کار بر روی عناوین Star Craft 2 ، Diablo 3 و WoW هم بیش از یک سال بر روی این پروژه کار کرده ولی چند ماه قبل از استودیو جدا شد.

در تیم طراحی (Design) ، یکی از طراحان اصلی بازی که از اول پروژه همراه Mathijs de Jonge بر روی این پروژه کار کرده Dennis Zopfi است ، Dennis یکی از طراحان اصلی Killzone 2 و از اعضای قدیمی GG بود که بعد از عرضه K2 از GG جدا شد و به استودیو Kojima Productions پیوست و اونجا قریب 2 سال به عنوان طراح ارشد بر روی Metal Gear Solid Rising کار کرد ، اما بعد از انتقال این پروژه به Platinum Games ، اوایل 2011 دوباره به Guerrilla Games برگشت تا بر روی Horizon کار کند. GG یک طراح ارشد از استودیو Crystal Dynamics به نام Troy Mashburn هم جذب کرده است تا به عنوان طراح ارشد Gameplay بر روی این عنوان کار کند ، ایشون هم از اولین روزهای ساخت پروژه همراه تیم بوده است.برای طراحی Cinemaric های بازی Pawel Swierczynski کسی که به عنوان Cinematic Director برو روی Witcher 3 کار کرده بود استخدام شده. Cayle George یک طراح باسابقه دیگر مستقیما از Valve به استودیو اضافه شد و الان به عنوان Prinicipal Designer در حال کار بر روی Horizon است. همچنین دو تن از طراحان Witcher 3 و یک طراح از Bioware/Zenimax (The Elder Scrolls Online و یکی از طراحان LA Noire همگی با سابقه کار بر روی عناوین Open World به تیم Horizon پیوستند. همچنین یکی از طراحان اصلی Red Dead Redemption مدت کوتاهی به صورت قراردادی بر روی این پروژه کار کرده است.

برای تیم Production ، یک تهیه کننده ارشد و یک مدیر ارشد پروژه از Capcom Vancouer با سابقه کار بر روی عنوان Open World به GG پیوستند ، دو تهیه کننده دیگر از Ubisoft و یکی از Dice هم به این استودیو پیوستند.در کنار این ها افراد دیگری از جمله کارگردان تکنیکی Ryse (ایشون قبل از عرضه Ryse از Crytek جدا شد) نیز به تیم Horizon پیوستند. این افراد به اضافه ی بقیه اعضای Guerilla Games در حال کار بر روی Horizon هستند.
با تشکر از @Lord Zeus
 
Last edited by a moderator:
هر چند برای کنفرانس های بعدی یه تریلر جدید تو یه محیط جدید و دشمن های جدید بسیار استقبال میشه تا ببینیم مبارزه با انسان های بازی چجوری هست و دقیقا گیم پلی با خودش چند چند هست :دی
Mark norris که Senior producer هستش اخر تریلر جدید میگه نمیتونیم چیز بزرگی به شما نشون بدیم تا سال بعد
روی مخفی موندن داستان بازی این که ای لوی چرا این کارو میکنه ماشین ها از کجا اومدن چرا میجنگن تاکید دارن اما داستان با توجه به نویسنده بازی به نظرم حرف نداره
 
بازی از هر نظر عالی به نظر میرسه (حداقل طبق چیزهایی که تا الآن دیدیم)، فقط توی این نمایش جدیدش یه تیکه افت فریم خانمان براندازی داشت. :دی البته هنوز خیلی تا عرضه بازی مونده و شاید 1 سال دیگه نسخه نهایی بیاد و تا اون موقع ایشالا درست میشه، ولی اون تیکه که روبات های گوزن مانند رَم کرده بودن و ترکیدن، فکر کنم فریم ریت تک رقمی شد! :دی
ولی خیلی باحال هستن این روبات ها که دارن برای خودشون میچرن! فکر نمیکردم اینا هم حالت وحشی بگیرن و به بازیکن حمله کنن. :دی

این دیالوگ های الوی هم نفهمیدیم همیشه میگه یا مخصوص هست چون بعید میدونم سر کشت هر دشمن بیاد یه دیالوگ مخصوص بگه، اگه هم بخواد دیالوگ های تکراری بگه که آدم خسته میشه و میره رو مخ.
فکر نکنم همیشگی باشه. اون طوری دیگه جذابیت خودش رو از دست میده و مغز آدم منهدم میشه! احتمالاً هر چند وقت یه بار از این صحبت ها بکنه، ولی توی دموها این قضیه رو پررنگ تر کردن که آدم زودتر با کاراکترش ارتباط برقرار کنه. :دی
 
این گیم پلی جدید چقدر خوب بود ! :دی قشنگ یه آرامش خاطر خوبی به آدم میداد :دی Health Bar بازی هم در نوع خودش خیلی جالب بود و خیالمونو راحت کرد. ناگفته نمونه چه دمیج وحشتناکی میداد این موشک های تاندرجاو !!! مادر آو موشک :دی
 
من ندیدم همچین چیزیو :دی یا توهم زدم؟ :دی فکر کنم بازی سیستم سلامتی شارژشونده داشته باشه :دی

اگه منظورت گوشه سمت راست هست که در Level Bar بود :دی

گوشه سمت چپ پایین شبیه سر نیزس.اون health bar ه:d.health barشم باحاله لامصب:x
تازه نکته جالبش اینجاست اگه به اخر تریلر نگاه کنین بعد از اینکه دایناسور رو میکشه Aloy دستشو میگیره به پهلوش دقت کنید جونش خیلی کمه فکر کنم مثل tlou وقتی جونش کم میشه اثر ظاهری هم داره:bighug:
چقد خوبه این بازییی:bighug::x
 
آخرین ویرایش:
گوشه سمت چپ پایین شبیه سر نیزس.اون health bar ه:d.health barشم باحاله لامصب:x

اون Health Bar نیستا ! وسط مبارزه با تاندرجا با هر xp که میگرفتیم شارژ میشد و یکی از آیتم های بازی بود :دی مثل یجور پرک و قدرت، دکمه های جهت هم کنارش بود :دی
 
اون Health Bar نیستا ! وسط مبارزه با تاندرجا با هر xp که میگرفتیم شارژ میشد و یکی از آیتم های بازی بود :دی مثل یجور پرک و قدرت، دکمه های جهت هم کنارش بود :دی

والا توی یکی از تریلرا که توی تاپیک تریلرای جدید هم هست یکی از سازنده ها صحبت میکنه(یادم نیست کیه:d)اونجا میگه این health barه:-/:d
 
من ندیدم همچین چیزیو :دی یا توهم زدم؟ :دی فکر کنم بازی سیستم سلامتی شارژشونده داشته باشه :دی

اگه منظورت گوشه سمت راست هست که در Level Bar بود :دی
سیستم سلامتی بازی Regenerative نیست . بازی RPG سیستم سلامتیش شارژشونده باشه که باید به عقل سازندش شک کرد :دی . هلث بار داره و گفتن بازیابی سلامتی Aloy یک جور منحصربفرد هست و اینکه باید از طبیعیت کمک بگیرید (مثل گیاهان و حیوانات و خود روبات ها و اینا فکر کنم) .
 
اون Health Bar نیستا ! وسط مبارزه با تاندرجا با هر xp که میگرفتیم شارژ میشد و یکی از آیتم های بازی بود :دی مثل یجور پرک و قدرت، دکمه های جهت هم کنارش بود :دی

اون پیکان سمت چپ Health Bar ـه یه سری گیاه های دارویی هم داخل بازی هست که با جمع کردنشون میشه با فشار دادن D-Pad به سمت بالا حتی در حین مبارزه HP رو افزایش داد :دی یه جوری مثل ویچر 3 که با فشار دادن D-Pad به سمت بالا و پایین میشد از مواد خوراکی ای که انتخاب کردین حین مبارزه استفاده کرد :دی که همچین قضیه ای برای جلوگیری از پاوز کردن بازی و قطع شدن جریان اکشنه :دی کم دقت میبینی تریلرا رو :دی
 
اون Health Bar نیستا ! وسط مبارزه با تاندرجا با هر xp که میگرفتیم شارژ میشد و یکی از آیتم های بازی بود :دی مثل یجور پرک و قدرت، دکمه های جهت هم کنارش بود :دی

وحید تریلری که گذاشتم رو ببین...مارک نوریس کامل راجع به المانهای RPG بازی صحبت میکنه مثه جمع آوری herb یا health bar بازی، کامپس و ...
 
تریلر جدیدی از بازی اومده که استوری بردها رو نشون میده از زمان طراحیشون تا پیاده سازیشون داخل بازی این تریلر همون تریلر معرفی بازیه همراه با استوری بردها

Horizon Zero Dawn - Story Board trailer 480p

طی مصاحبه ای Mark norris تهیه کننده بازی در مورد داستان بازی اطلاعاتی داده:
فکر کنم تعداد زیادی از هواداران انتظار داستان درگیرکننده از این عنوان داشته باشند. عناوین جهان باز همیشه به یک داستان خوب احتیاج دارند.
همچنین ما اهمیت زیادی به این مسئله داریم.به عنوان مثال به روایت داستان و شخصیت پردازی‌ عناوینی مثل The Witcher 3 و Assassin’s Creed یا Watch Dogs رجوع کنید.
این عناوین اهمیت ویژه ای روی کرکتر اصلی داستان و اتفاقات پیرامون ان دارند از سمتی تعدادی از بازی‌های جهان باز مثل Fallout 3 و Skyrim نوع ساخت و پرداخت داستانشان جهان بازی است نه شخصیت‌های اصلی داستان بازی ما بین این دو میباشد داستان اصلی ما هول محور شخصیت اصلی‌ ما یعنی Aloy میچرخد و این دلیلی ست که Horizon: Zero Dawn بخش چندنفره ندارد.
ما می‌خواهیم داستان زندگی Aloy را روایت کنیم بعلاوه داستان این ماشینها، داستان قبیله های بازی، داستان جهان بازی و شما به این داستان ها در داخل ماموریت‌ ها پی میبرید
یا کارهایی که در دنیای بازی رخ میدهد.دست نوشتها یا کتاب هایی که پیذا میکنید

درمورد جا به جایی و حمل و نقل داخل بازی هم حرفایی جالبی زده که فقط باید گفت WTFFF
در واقع دنیایی بزرگ احتیاج به وسیله ای برای حمل و نقل سریع‌ تر است درسته؟ به جهان عنوان Witcher نگاه کنید که جهانی بس عظیم است و جهان اسکایریم که معادل کیلومتر مربع است
و ان‌ ها وسیله جا به جابی به ان اضافه کرده‌اند. به بازی‌های مدرن‌تر نگاه کنید عناوینی مانند GTA یا Saints Row خودرو را جهت حمل و نقل سریع‌ تر در اختیار دارند ما در حال حاضر امادگی
اعلام گشت‌وگذار Aloy و و نخوه ان در جهان بازی نیستیم اما من به شما قول میدهم که کاوش در جهان ان فقط به‌ صورت راه‌ رفتن و دویدن نخواهد بود صد در صد به چند روش مختلف در بازی میچرخد

پ.ن:تصور کنید سوار یکی از StormBringer شد و تو اون دنیای فوق العاده بازی چرخید جنگل های زرد سبر کوهستان شب ها نور ماشین ها هولی شت

73837706769216042783.jpg
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or