PlayStation Horizon Zero Dawn

1619008413356.png

Horizon: Zero Dawn (اطلاعات کامل در پست اول)

سازندگان عنوان Killzone یعنی استودیو نام اشنای Guerrilla Games از ای پی جدید خود به طور رسمی در E3 2015 رونمایی کردند.
Horizon: Zero Dawn نام عنوان جدید استودیو Guerrilla Games است که از مدت ها پیش در دست ساخت و توسعه بوده و به گفته خود سازندگان سبک این عنوان Third-person action RPG می باشد.روایت داستان حول محور دختری شکارچی به نام Aloy میچرخد که به مبارزه و کشتار با ربات هاو دایناسورهای پیشرفته با انواع و اقسام سلاح ها میپردازد.به نظر میرسد روایت بازی در قرون وسطی پیشرفته باشد
Horizon از انجین Shadow Fall استفاده می‌کند و این عنوان به صورت 1080p و 30fps اجرا خواهد شد
این عنوان فاقد بخش چند نفره میباشد و تمام تمرکز تیم استودیو به گفته کارگردان بازی بر روی بخش تک نفره است


در هورایزون زیرو داون هیچگونه لودینگی وجود ندارد و میتوانید هر وقت به هر نقطه از جهان بازی بروید به علاوه بازی دارای آب و هوای داینامیک و چرخه ی شبانه روز میباشد.
گیف
نقشه ی این عنوان از یک بخش تشکیل شده ولی دارای تنوع محیط میباشد.تمامی مناطق نشان داده شده در تریلر بازی قابل دسترسی و اکتشاف میباشند(بیابان ،دشت شهرهای باستانی و ...) که هرکدام خصوصیات آب و هوایی مختص خود را دارا میباشند.
در هورایزون المانهای RPG بسیاری قرار دارد
سیستم جمع آوری Xp ، لول آپ و Skill tree در بازی وجود دارد
برای مثال قابلیت Slow Mo Shooting یکی از آپگرید های بازی میباشد
Aloy با جمع آوری اجزای ماشین ها می تواند سلاح و آرمور و انواع تیر را کرفت کند. همچنین میتواند آنها را مبادله کند یا بفروشد.
در بازی حیوانات زنده نیز وجود دارند که با شکار آنها میتوانیم گوشت برای خوردن و پوست و پر برای تزیین یا ساخت لباس بدست آوریم
بازی از سیستم سنتی برای سلامتی کارکتر استفاده میکند لذا برای بهبودی کارکتر باید گیاهان دارویی از محیط اطراف خود جمع آوری نمایید
مبارزات بازی به گونه ای طراحی شدند که المان های RPG از سرعت مبارزات کم نکنند
سیستم Quick craft برای تیرهای مختلف وجود دارد که بازیباز در میان مبارزات میتواند در صورت نیاز از آن استفاده کند
جهت مبارزات تن به تن Aloy از نیزه مخصوص خود استفاده میکند. نیزه ای که در دموی E3 دیدیم آپگرید شده بود.
سیستم پیمایش (Traversal ) کامل در بازی وجود دارد شما میتوانید از سخره ها درخت ها بالا بروید یا در آب ها شنا کنید تا با ربات ها مستقیما روبرو نشید.
ماشین های مختلف دارای هوش مصنوعی متمایز نسبت به یکدیگر هستند و برای از پا در آوردن هرکدام باید تاکتیک خاصی را در پیش بگیرید.
بازی طوری طراحی شده که نحوه ی مبارزه با ماشین ها به شما نشان داده نمی شود و شما باید با آزمون و خطا راه و روش درست مبارزه با ربات های مختلف را یاد بگیرید.
شما باید از قدرت ذهن ، سرعت و گجت های مختلف Aloy برای مقابله با قدرت خام و اندازه ی ماشین ها استفاده کنید.
رنگ چشم ربات ها نمایانگر وضعیت آنهاست. آبی به معنای وضعیت عادیست زرد به معنای احساس خطر و قرمز نشانه ی ترس و حالت تدافعی دارد.
در بازی بیش از 4 اسلحه وجود دارد و همه ی آنها سه نوع تیر ندارند
سازنده بمنظور بوجود آوردن حس انسانهای اولیه سلاح های گرم موجود در بازی را محدود کرده.تا از تبدیل شدن آن به شوتر جلوگیری کند.
GG دنیای بازی خود را پسا پس آخرازمانی معرفی میکند. دنیایی که هزاران سال بعد از افول انسانیت شکل گرفته. و انسان ها به زندگی اولیه برگشته اند.
در بازی قبیله های مختلف برای دریافت کوئست یا خرید و فروش وجود دارند
بازی دارای بخش چندنفره ی آنلاین نمی باشد اما ممکن است قابلیت های آنلاین داشته باشد (همانند بتمن آرکهام نایت)
Horizon از بازی هایی از قبیل Dragon’s Dogma , Monster Hunter , Binary Domain الهام گرفته است.
آهنگ ساز بازی آقای Joris De Man میباشد که سابقه ی کار بر سری کیلزون را هم دارد.
  • ماشین‌ ها با توجه به محیط زیست خود در حال به دست اوردن منابع هستند. این یکی از بخش‌های خیلی مهم داستان است و دلیل ان را در زمان بازی کردن خواهید فهمید.
  • slingshot برای اثر بزرگ خود در ضربه اول خوب است
  • ماشین‌ ها راه‌های متفاوت و زیادی برای حمله کردن دارند به همین دلیل به روش‌های بسیار زیادی هم می‌توان ن‌ها را نابود کرد.
  • وقتی دشمنان خود را غارت می‌کنید می‌توانید از قطعات به‌دست آمده برای ساخت تجهیزات استفاده کنید یا ان‌ها را به یک تاجر بدهید.
  • Aloy می‌تواند با افرادی دیدار کند که کم و بیش به او کمک می‌رسانند. وقتی لیست انتخاب سلاح‌ها را می اورید بازی در حالت آهسته قرار می‌گیرد چراکه سازندگان نمی‌خواهند بازی‌بازان تجربه کامل بازی را از دست بدهند اما همچنان برای آن‌ها زمانی برای فکر کردن فراهم می‌شود
  • فضاهای داخلی زیادی در بازی وجود دارد.
  • لباس‌ها فقط کاربرد تزئینی ندارند. لباسی که در گیم‌پلی بازی در E3 2016 مشاهده کردیم، برخی از ویژگی‌های مخفی‌کاری را افزایش می‌داد.
  • Aloy چند قطعه از تکنولوژی‌های قدیمی دنیا را با خود به‌همراه دارد. یکی از آن‌ها به گوش او متصل است که به وی اجازه می‌دهد جهان بازی را اسکن کند. دیگری، یک نیزه است که Aloy را قادر به باطل کردن ماشین‌آلات می‌سازد. زمانی که او ماشین‌آلات را باطل کند، می‌تواند آن‌ها را برای جنگیدن در برابر دشمنان مورد استفاده قرار دهد یا حتی برای سواری از آن‌ها استفاده کند.
  • در بازی علم اقتصاد هم وجود دارد. شما می‌توانید سلاح و تجهیزات جدیدی خریداری کنید. برای مثال، تجهیزاتی در بازی وجود دارد که از شما در برابر سم محافظت می‌کند.
  • تحولات عمده و ناگهانی جهان بازی، کمی بیش از ۵۰ سال پس از زمان حال حاضر اتفاق می‌افتد و بازی یک هزار سال پس از این اتفاقات روی می‌دهد.
  • دلیل اینکه ماشین‌آلات در بازی خراب می‌شوند، یکی از اسرار بزرگ بازی است. آن‌ها وحشی شده‌اند و این موضوع همچنین آن‌ها را قوی‌تر می‌کند.
  • هرمن هالست تایید کرد که در بازی مراجع دنیا واقعی وجود دارد ولی نمیتواند چیزی در این مورد چیزی بگوید
  • Shell walkerها نقش مهمی را در محیط زیست ماشین‌آلات مهیا می‌کنند. چیزی که در پشت با خود به‌همراه دارند، شامل منابع مهمی می‌شود.
  • اگر به اندازه کافی مهارت دارید، می‌توانید منابع را از پشت ماشین‌آلات بردارید و نیازی نیست که آن‌ها را بکشید.
  • corruptorها یکی از چالاک‌ترین، سریع‌ترین و سرسخت‌ترین ماشین‌آلات بازی هستند.
  • اگر شما می‌توانید سلاح ماشین‌آلات را از آن‌ها بگیرید، مدل حمله کردن آن‌ها تغییر می‌کند.
  • محتوای بسیار زیادی در بازی برای تحقیق یا رسیدگی کردن وجود خواهد داشت.
  • قابلیت Override راه بسیار خوبی برای تغییر جریان نبرد است چراکه با این کار، ماشین‌آلات به شما ملحق می‌شوند. این قابلیت همچنین می‌تواند پیشرفت کند و با همین پیشرفت شما در بازی، می‌توان کارهای بیشتری را با آن انجام داد.
  • Override کردن ماشین‌آلات مختلف دارای اثرات متفاوتی هم است.
  • یک قطعه که به گوش Aloy متصل است، می‌تواند ماشین‌آلات را اسکن کند تا از برخی‌ از نقاط قوت و ضعف‌ آن‌ها جویا شوید.
  • حتی اگر ماشین‌آلات به تله‌های انفجاری برخورد نکنند، شما با شلیک کردن به این تله‌ها می‌توانید آن‌ها را منفجر سازید.
  • زمانی که یک ماشین‌آلات را برای سواری کردن آماده کردید، می‌توانید با سوت زدن، آن را به پیش خود بیاورید. این عمل حتی در مبارزات هم امکان‌پذیر است. مبارزات سواری هم در بازی وجود دارد.
  • گیم‌پلی بازی کاملا قابل درک است و به‌راحتی می‌توان آن را حس کرد. در طول داستان بازی، آموزش‌هایی وجود دارد اما نیم‌ساعته نخواهند بود.
  • نمایش گیم‌پلی بازی در E3، در چند فصل بازی جریان داشت؛ مدتی بعد از اینکه Aloy با بسیاری از قبایل در مناطق شمالی، ارتباط بر قرار کرده است.

Aloy
شما در نقش Aloy بازی میکنید.شکارچی ماشین بیست ساله که مهارتش شکار با تیروکمان میباشد.
Aloy یکی از اعضای یکی از قبیله های بازیست که بشریت فرا آخر الزمانی را تشکیل میدهند تبهر این قبیله در شکار ماشین میباشد.
شخصیت Aloy به گونه ای میباشد که برای ماشین ها احترام قائل است و فقط در صورت نیاز به شکار آنها میپردازد.
در طراحی وی از شخصیتهای
Ygritte در سریال Game of Thrones
Ellen Ripley از Alien
Sarah Connor از Terminator
الهام گرفته شده است.


Bow
تیرکمان مدرن Aloy که به کمک ان میتواند ماشین ها و دشمنان خود را نابود کند.این تیرکمان با پیشرفت بازی و تیرهای جدیدی که به دست می اید میتواند بسیار قدرتمند ظاهر شود

Armor Peircing Arrow
پیکانی فولادی برای از بین بردن آرمور ماشینها

Explosive Arrow
پیکان هایی که بعد از برخورد میشوند و دمیج بیشتری نسبت دیگر تیرها دارند.تعداد آنها نیز محدود تر از دیگر پیکانهاست

Ropecaster
این پیکان جهت متصل کردن ماشین ها به زمین و محدود کردن حرکتشان استفاده میشود

Trap Wire
برای دام گذاشتن برای ماشین ها بکار میرود.

Disc Launcher
قطعه ای که میتوان ان را از بدنه ماشین ها جداکرده و به عنوان یک سلاح گرم پرقدرت استفاده کرد.

ThunderJaw
· حدود 24.5 متر طول و 10 متر ارتفاع
· از 550 هزار پالیگان (چند ضلعی) ساخته شده و از 93 Armor تشکیل شده.
· 12 نوع حمله ی متفاوت را دارا میباشد
شما میتوانید 5 قسمت از بدن تاندرجاو را جدا کنید ومبارزه را برای خود آسان تر کنید

Grazer
منبع سبز پشت Grazerهاحاوی سوخت سبزیست که برای ساخت Explosive Arrow استفاده میشود.

Watcher
Watcher ها نقش نگهبانان دنیای Horizon را دارند و در صورت احساس خطر ماشین های خطرناک تر را خبر میکنند.

LongNecks


StormBringer


E3 2015 Demo High Quality
1080p | Subtitle


E3 2016 Gameplay Video
720P
| 1080p

Watchers: Spotted Trailer - E3 2016
720p
| 1080p

با تشکر از
@Kaine
Dante-Turbo
Octienne

اطلاعات کلی پروژه:

اولين اشارات به پروژه جديد GG برميگرده به اواسط 2010 ، جايي که Herman Hulst مدير استوديو در مصاحبه با يک مجله هلندي اشاره کرده بود که با اينکه تمرکز استوديو بر روي Killzone 3 است ولی افرادي رو دارند که بر روي ايده هاي اوليه براي بازي بعديشون کار مي کنند ، بعد از عرضه Killzone 3 (اوایل 2011) تیمی دستچین شده از اعضایی GG به رهبری Mathijs de Jonge (کارگردان Killzoone 2&3 و K:Liberation) به طور رسمی کار بر روی IP جدید استودیو رو اغاز کردند ، جالب اینکه سونی ازادی کامل در مورد ایده بازی به تیم داده بود ، یادمه کارگردان هنری استودیو در مصاحبه ای گفته بود که 32 ایده اولیه برای این پروژه مطرح شده بود.این پروژه از اواسط /اواخر 2013 وارد مرحله Full Production شد و از اون موقع تا به حال قسمت اعظم تیم امستردام بر روی این بازی کار می کنند. تیم Guerrilla Games در این مدت افرادی با سابقه بسیار خوب رو برای کار کردن بر روی این پروژه استخدام کرده است. دیدن سابقه کاری این افراد ما رو هر چه بیشتر به کیفیت نهایی پروژه امیدوار خواهد کرد: (این رو هم بگم که تقریبا هیچکدام از افراد پایین بر روی Killzone: Shadowfall کار نکردند.)

GG برای نویسندگی داستان بازی (فاکتوری که همواره در بازی های GG مورد انتقاد بوده) John Gonzalez ، نویسنده ارشد Fallout : New Vegas رو استخدام کرده، کسی که تخصص ـش کار بر روی عنوان نقش افرینی Open World است ، یکی از همکاران قبلی اقای Gonzalez به نام Ben McCaw با سابقه نویسندگی بر روی تعدادی از بازی های Ubisoft و عنوان Shadow of Mordor هم به عنوان Senior Writer بر روی Horizon کار میکند.یک نویسنده دیگر هم از Blizzard با سابقه کار بر روی عناوین Star Craft 2 ، Diablo 3 و WoW هم بیش از یک سال بر روی این پروژه کار کرده ولی چند ماه قبل از استودیو جدا شد.

در تیم طراحی (Design) ، یکی از طراحان اصلی بازی که از اول پروژه همراه Mathijs de Jonge بر روی این پروژه کار کرده Dennis Zopfi است ، Dennis یکی از طراحان اصلی Killzone 2 و از اعضای قدیمی GG بود که بعد از عرضه K2 از GG جدا شد و به استودیو Kojima Productions پیوست و اونجا قریب 2 سال به عنوان طراح ارشد بر روی Metal Gear Solid Rising کار کرد ، اما بعد از انتقال این پروژه به Platinum Games ، اوایل 2011 دوباره به Guerrilla Games برگشت تا بر روی Horizon کار کند. GG یک طراح ارشد از استودیو Crystal Dynamics به نام Troy Mashburn هم جذب کرده است تا به عنوان طراح ارشد Gameplay بر روی این عنوان کار کند ، ایشون هم از اولین روزهای ساخت پروژه همراه تیم بوده است.برای طراحی Cinemaric های بازی Pawel Swierczynski کسی که به عنوان Cinematic Director برو روی Witcher 3 کار کرده بود استخدام شده. Cayle George یک طراح باسابقه دیگر مستقیما از Valve به استودیو اضافه شد و الان به عنوان Prinicipal Designer در حال کار بر روی Horizon است. همچنین دو تن از طراحان Witcher 3 و یک طراح از Bioware/Zenimax (The Elder Scrolls Online و یکی از طراحان LA Noire همگی با سابقه کار بر روی عناوین Open World به تیم Horizon پیوستند. همچنین یکی از طراحان اصلی Red Dead Redemption مدت کوتاهی به صورت قراردادی بر روی این پروژه کار کرده است.

برای تیم Production ، یک تهیه کننده ارشد و یک مدیر ارشد پروژه از Capcom Vancouer با سابقه کار بر روی عنوان Open World به GG پیوستند ، دو تهیه کننده دیگر از Ubisoft و یکی از Dice هم به این استودیو پیوستند.در کنار این ها افراد دیگری از جمله کارگردان تکنیکی Ryse (ایشون قبل از عرضه Ryse از Crytek جدا شد) نیز به تیم Horizon پیوستند. این افراد به اضافه ی بقیه اعضای Guerilla Games در حال کار بر روی Horizon هستند.
با تشکر از @Lord Zeus
 
Last edited by a moderator:
طی مصاحبه ای که تهیه کننده اجرایی بازی یعنی Mark Norris با شعبه اسپانیا IGN اخیرا داشته اطلاعاتی از بازی داده:

رابطه گیمر و Aloy کاملا عمیق خواهد بود
قسمت چند نفره بازی کار خیلی دشواری می باشد و سعی فراوانی در اضافه کردن ان به بازی میخواهد در واقع ما بعد از 10 سال در حال توسعه یک عنوان جدید هستیم که پیش از
ان تیم ما عنوان تازه ای نساخته است ما میخواهیم که همه ی سعی خود را برای تجربه بهتر گیمر بگذاریم
ما میخواهیم همه ی تمرکز داستان بر روی Aloy باشد نه چندین شخصیت متفاوت Norris ضمن تاسف ادامه داد با این که در این عصر پیشرفته میباشیم گیمرها پی دلیلی برای بازی کردن
با یک شخصیت مونث هستند
نوریس اشاره ای هم به وسعت دنیای بازی و جزئیات داشت:ما در حال حاضر اندازه دقیقی از دنیای بازی نداریم اما عناوین دیگری که جهان باز هستند را بررسی کرده ایم و فکر میکنم
که توانسته ایم چیزی که در خور Horizon:Zero Dawn است را به دست بیاوریم

01287549630541364704.jpg
 
خلق یه شخصیت جدید و باحال جزو مهم ترین کارایی هست که با IP جدید باید انجام بدن. بهترین کار رو میکنن که تمرکز زیادی رو روی Aloy و داستان میزارن. چیزای مثل مولتی و ... تو شماره های بعدی ایشالا :دی

پ.ن: کلا تصمیماتشون خیلی با من جوره. منتظریم... :x
 
خلق یه شخصیت جدید و باحال جزو مهم ترین کارایی هست که با IP جدید باید انجام بدن. بهترین کار رو میکنن که تمرکز زیادی رو روی Aloy و داستان میزارن. چیزای مثل مولتی و ... تو شماره های بعدی ایشالا :دی

پ.ن: کلا تصمیماتشون خیلی با من جوره. منتظریم... :x
خب بد نیس در مورد پیشرفت های بازی صحبت کنیم یه کم که تو عکس مشخصه
از نمایش اولیه بازی که تو E3 بود تا نمایش بعدی بازی تو PGW پیشرفت هایی تو بازی به وجود اومد
یه بازی که المان RGP داره به نظر من وجود نداشتن Health Bar تو بازی یه چیز عجیب غریب بحساب میاد و واسه همین تو نمایش اولیه بازی وجود نداشتن نوار سلامت یه چیز
تو ذوق زنی بود که جاش یه نوار سلامت بود که در صورت ضربه نخوردن ای لوی برمیگشت اما تو نمایش PGW اومدن یه Health bar داخل بازی قرار دادن که مثل یه سر تیر
هستش و کنار اون منو انتخاب تیرها رو هم قرار دادن سمت راست صفحه هم لول رو گذاشتن دقیقا مثل اکثر بازی ها RPG
17208171363314704435.jpg


حالا سوار شدن و پرواز کردن تو دنیا بازی و محیط هایی بازی از جمله جنگلای سبز و زرد و کوهستان و ....بماند
نحوه کاورگیری ای لوی هم چیز بسیار جالبیه
 
خب بد نیس در مورد پیشرفت های بازی صحبت کنیم یه کم که تو عکس مشخصه
از نمایش اولیه بازی که تو E3 بود تا نمایش بعدی بازی تو PGW پیشرفت هایی تو بازی به وجود اومد
یه بازی که المان RGP داره به نظر من وجود نداشتن Health Bar تو بازی یه چیز عجیب غریب بحساب میاد و واسه همین تو نمایش اولیه بازی وجود نداشتن نوار سلامت یه چیز
تو ذوق زنی بود که جاش یه نوار سلامت بود که در صورت ضربه نخوردن ای لوی برمیگشت اما تو نمایش PGW اومدن یه Health bar داخل بازی قرار دادن که مثل یه سر تیر
هستش و کنار اون منو انتخاب تیرها رو هم قرار دادن سمت راست صفحه هم لول رو گذاشتن دقیقا مثل اکثر بازی ها RPG
17208171363314704435.jpg


حالا سوار شدن و پرواز کردن تو دنیا بازی و محیط هایی بازی از جمله جنگلای سبز و زرد و کوهستان و ....بماند
نحوه کاورگیری ای لوی هم چیز بسیار جالبیه
ی نمایش که کلا HUD رو حذف كرده بودن...
در مورد سوارى و پرواز هم خیلی دلتو صابون نزن...هنوز اصلا چیزی تایید نشده! :دی
 
ی نمایش که کلا HUD رو حذف كرده بودن...
در مورد سوارى و پرواز هم خیلی دلتو صابون نزن...هنوز اصلا چیزی تایید نشده! :دی

ولی مطمن باشید نو محیط به این عظیمی وسیله نقلیه ای هست :d
چه بسا هم هوایی باشه هم زمینی
 
ی نمایش که کلا HUD رو حذف كرده بودن...
در مورد سوارى و پرواز هم خیلی دلتو صابون نزن...هنوز اصلا چیزی تایید نشده! :دی
صفحه های قبل رو بخون طی مصاحبه ای اگه اشتباه نکنم تهیه کننده اجرایی بازی اومد گفت ما بازی های هم سبک رو مقایسه کردیم
و تو دنیای اینجور بازی ها قطعا چیزی برای حمل و نقل لازمه و ما هم داخل بازی قرار خواهیم داد یعنی کاملا تایید کردن که برای حمل و نقل تو بازیشون چیزی وجود داره و با توجه به دنیا بازی
که مثل GTA ماشین و ...وجود نداره تنها گزینش همون حمل و نقل هوایی هستش که اکثر سایت ها هم همین نظریه رو داشتن
تنها عیبی که در حال حاضر به بازی میشه گرفت مشکلات فنیه که تو نمایش اولیه افت فریم و ...مشاهده شد که تو نمایش بعدی بهتر شده بود و احتمالا تا نسخه نهایی حلش کنن
 
صفحه های قبل رو بخون طی مصاحبه ای اگه اشتباه نکنم تهیه کننده اجرایی بازی اومد گفت ما بازی های هم سبک رو مقایسه کردیم
و تو دنیای اینجور بازی ها قطعا چیزی برای حمل و نقل لازمه و ما هم داخل بازی قرار خواهیم داد یعنی کاملا تایید کردن که برای حمل و نقل تو بازیشون چیزی وجود داره و با توجه به دنیا بازی
که مثل GTA ماشین و ...وجود نداره تنها گزینش همون حمل و نقل هوایی هستش که اکثر سایت ها هم همین نظریه رو داشتن
تنها عیبی که در حال حاضر به بازی میشه گرفت مشکلات فنیه که تو نمایش اولیه افت فریم و ...مشاهده شد که تو نمایش بعدی بهتر شده بود و احتمالا تا نسخه نهایی حلش کنن


صفحه های قبلی رو که همشو خوندم! :دی
وسیله ی جابهجایی هم نیازه صد در صد توی کانسپتها اسب بود...
اما دلیل بر این نیست که حتما وسیله حمل و نقل هوایی هم توی بازی وجود داشته باشه و به مجرد اون نبرد های هوایی هم وجود داشته باشه!
لذا تا تایید نشده هیچی از این بابت نمیشه گفت!
وگرنه ویچر 3 هم دنیایی بسیار وسیع و زیبا داره اما وسیله حمل و نقل هوایی نداره!
 
فقط وسیله حمل ونقل هرچی میخواد باشه باشه فقط اسب نباشه !! که دیگه حالم از این اسب رو صدا زدن و سوار شدن بهم خورد ! کاش یه وسیله جالب تخیلی برای حمل و نقل هوایی تو بازی ایجاد کنن مثل اون وسیله ای که توی فارکرای 4 استفاده میشد
 
صفحه های قبلی رو که همشو خوندم! :دی
وسیله ی جابهجایی هم نیازه صد در صد توی کانسپتها اسب بود...
اما دلیل بر این نیست که حتما وسیله حمل و نقل هوایی هم توی بازی وجود داشته باشه و به مجرد اون نبرد های هوایی هم وجود داشته باشه!
لذا تا تایید نشده هیچی از این بابت نمیشه گفت!
وگرنه ویچر 3 هم دنیایی بسیار وسیع و زیبا داره اما وسیله حمل و نقل هوایی نداره!
در واقع دنیایی بزرگ احتیاج به وسیله ای برای حمل و نقل سریع‌ تر است درسته؟ به جهان عنوان Witcher نگاه کنید که جهانی بس عظیم است و جهان اسکایریم که معادل کیلومتر مربع استو ان‌ ها وسیله جا به جابی به ان اضافه کرده‌اند. به بازی‌های مدرن‌تر نگاه کنید عناوینی مانند GTA یا Saints Row خودرو را جهت حمل و نقل سریع‌ تر در اختیار دارند ما در حال حاضر امادگی اعلام گشت‌وگذار Aloy و و نحوه ان در جهان بازی نیستیم اما من به شما قول میدهم که کاوش در جهان ان فقط به‌ صورت راه‌ رفتن و دویدن نخواهد بود صد در صد به چند روش مختلف در بازی میچرخد
این اون مصاحبه ای که Mark Norris انجام داده بود و خودم اتفاقا گذاشته بودمش تو همین صفحه هم بود
دقت کن گفته به چند روش مختلف نه تنها یه روش...بازی هم به سبک خودش وسایل حمل و نقل داره اسب که اصلا تو بازی وجود فکر نکنم داشته باشه و تم بازی هم
اخرالزمانی هستش اگه حمل و نقلی هم وجود داشته باشه قطعا یکیش هواییه چون سبک بازی اینجوریه و بتونه از اون Stormbringer ها سواری بگیره ای لوی
بازی مثل GTA از ماشین و موتور و هواپیما و ...واسه حمل و نقل استفاده میکنه چون سبک بازی اینجوریه مدرنه اما Horizon یه بازی اخرالزمانی که توسط ماشین ها احاطه شده
کلا تم بازی بیشتر به سواری با همین StormBringer ها میخوره یا هر نوع ماشین دیگه ای که تو بازی وجود داره
 
Guerrilla Games سالهاست روی ژانر تخصصی خودش FPS اول شخص داره کار میکنه و نسبتا موفق بوده . حالا چطور ممکنه یه همچین توسعه دهنده ایی که تو عمرش سبک سوم شخص اکشن تجربه نکرده بتونه موفق بشه ؟؟؟؟؟؟؟

نمیخوام بگم به سرنوشت اوردر دچار میشه .. ولی در بهترین حالت چیزی فراتر از اون نیست


هرچند همیشه فنها یک تخیل غیر واقعی از انحصاری های خودشون در ذهن میسازن که از واقعیت بسیار دوره


درهر صورت امیدوارم موفق بشه
 
Guerrilla Games سالهاست روی ژانر تخصصی خودش FPS اول شخص داره کار میکنه و نسبتا موفق بوده . حالا چطور ممکنه یه همچین توسعه دهنده ایی که تو عمرش سبک سوم شخص اکشن تجربه نکرده بتونه موفق بشه ؟؟؟؟؟؟؟

نمیخوام بگم به سرنوشت اوردر دچار میشه .. ولی در بهترین حالت چیزی فراتر از اون نیست



درهر صورت امیدوارم موفق بشه

آقا این بازی مورد انتظار من تو سیل وحشتناک بازیای امساله! آخه چرا اینجوری میگی؟ :-(( :دی من برا این بازی PS4 خریدم:دی استار اوشنم هست و اون اوله البته:دی باشد که اشتباه کنی:دی یه بازی خرکی با متای بالای نمیگم 90 همون 80م بشه حله:دی
هرچند همیشه فنها یک تخیل غیر واقعی از انحصاری های خودشون در ذهن میسازن که از واقعیت بسیار دوره
 
f27815782.jpg


همه چیز تو توییت توضیح داده شده و مشخصه اما یه فایل PDF استودیو ساخته که اطلاعات زیادی توشه از نیزه ای لوی گرفته تا موها و...حتما دانلود کنید
اگه کسی میتونه حتما ترجمه کنه و بزاره.
AloyCosplayGuideV2
بابا چیز مهمی نیست این. اگه به فایل دقت کنید مخصوص Cosplayer ها (کسانی که خودشون رو شبیه کاراکترها میکنن) دادن این فایل رو. از این فایل برای ساخت جزئیات لباس Aloy میتونید کمک بگیرید.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or