PlayStation Horizon Zero Dawn

1619008413356.png

Horizon: Zero Dawn (اطلاعات کامل در پست اول)

سازندگان عنوان Killzone یعنی استودیو نام اشنای Guerrilla Games از ای پی جدید خود به طور رسمی در E3 2015 رونمایی کردند.
Horizon: Zero Dawn نام عنوان جدید استودیو Guerrilla Games است که از مدت ها پیش در دست ساخت و توسعه بوده و به گفته خود سازندگان سبک این عنوان Third-person action RPG می باشد.روایت داستان حول محور دختری شکارچی به نام Aloy میچرخد که به مبارزه و کشتار با ربات هاو دایناسورهای پیشرفته با انواع و اقسام سلاح ها میپردازد.به نظر میرسد روایت بازی در قرون وسطی پیشرفته باشد
Horizon از انجین Shadow Fall استفاده می‌کند و این عنوان به صورت 1080p و 30fps اجرا خواهد شد
این عنوان فاقد بخش چند نفره میباشد و تمام تمرکز تیم استودیو به گفته کارگردان بازی بر روی بخش تک نفره است


در هورایزون زیرو داون هیچگونه لودینگی وجود ندارد و میتوانید هر وقت به هر نقطه از جهان بازی بروید به علاوه بازی دارای آب و هوای داینامیک و چرخه ی شبانه روز میباشد.
گیف
نقشه ی این عنوان از یک بخش تشکیل شده ولی دارای تنوع محیط میباشد.تمامی مناطق نشان داده شده در تریلر بازی قابل دسترسی و اکتشاف میباشند(بیابان ،دشت شهرهای باستانی و ...) که هرکدام خصوصیات آب و هوایی مختص خود را دارا میباشند.
در هورایزون المانهای RPG بسیاری قرار دارد
سیستم جمع آوری Xp ، لول آپ و Skill tree در بازی وجود دارد
برای مثال قابلیت Slow Mo Shooting یکی از آپگرید های بازی میباشد
Aloy با جمع آوری اجزای ماشین ها می تواند سلاح و آرمور و انواع تیر را کرفت کند. همچنین میتواند آنها را مبادله کند یا بفروشد.
در بازی حیوانات زنده نیز وجود دارند که با شکار آنها میتوانیم گوشت برای خوردن و پوست و پر برای تزیین یا ساخت لباس بدست آوریم
بازی از سیستم سنتی برای سلامتی کارکتر استفاده میکند لذا برای بهبودی کارکتر باید گیاهان دارویی از محیط اطراف خود جمع آوری نمایید
مبارزات بازی به گونه ای طراحی شدند که المان های RPG از سرعت مبارزات کم نکنند
سیستم Quick craft برای تیرهای مختلف وجود دارد که بازیباز در میان مبارزات میتواند در صورت نیاز از آن استفاده کند
جهت مبارزات تن به تن Aloy از نیزه مخصوص خود استفاده میکند. نیزه ای که در دموی E3 دیدیم آپگرید شده بود.
سیستم پیمایش (Traversal ) کامل در بازی وجود دارد شما میتوانید از سخره ها درخت ها بالا بروید یا در آب ها شنا کنید تا با ربات ها مستقیما روبرو نشید.
ماشین های مختلف دارای هوش مصنوعی متمایز نسبت به یکدیگر هستند و برای از پا در آوردن هرکدام باید تاکتیک خاصی را در پیش بگیرید.
بازی طوری طراحی شده که نحوه ی مبارزه با ماشین ها به شما نشان داده نمی شود و شما باید با آزمون و خطا راه و روش درست مبارزه با ربات های مختلف را یاد بگیرید.
شما باید از قدرت ذهن ، سرعت و گجت های مختلف Aloy برای مقابله با قدرت خام و اندازه ی ماشین ها استفاده کنید.
رنگ چشم ربات ها نمایانگر وضعیت آنهاست. آبی به معنای وضعیت عادیست زرد به معنای احساس خطر و قرمز نشانه ی ترس و حالت تدافعی دارد.
در بازی بیش از 4 اسلحه وجود دارد و همه ی آنها سه نوع تیر ندارند
سازنده بمنظور بوجود آوردن حس انسانهای اولیه سلاح های گرم موجود در بازی را محدود کرده.تا از تبدیل شدن آن به شوتر جلوگیری کند.
GG دنیای بازی خود را پسا پس آخرازمانی معرفی میکند. دنیایی که هزاران سال بعد از افول انسانیت شکل گرفته. و انسان ها به زندگی اولیه برگشته اند.
در بازی قبیله های مختلف برای دریافت کوئست یا خرید و فروش وجود دارند
بازی دارای بخش چندنفره ی آنلاین نمی باشد اما ممکن است قابلیت های آنلاین داشته باشد (همانند بتمن آرکهام نایت)
Horizon از بازی هایی از قبیل Dragon’s Dogma , Monster Hunter , Binary Domain الهام گرفته است.
آهنگ ساز بازی آقای Joris De Man میباشد که سابقه ی کار بر سری کیلزون را هم دارد.
  • ماشین‌ ها با توجه به محیط زیست خود در حال به دست اوردن منابع هستند. این یکی از بخش‌های خیلی مهم داستان است و دلیل ان را در زمان بازی کردن خواهید فهمید.
  • slingshot برای اثر بزرگ خود در ضربه اول خوب است
  • ماشین‌ ها راه‌های متفاوت و زیادی برای حمله کردن دارند به همین دلیل به روش‌های بسیار زیادی هم می‌توان ن‌ها را نابود کرد.
  • وقتی دشمنان خود را غارت می‌کنید می‌توانید از قطعات به‌دست آمده برای ساخت تجهیزات استفاده کنید یا ان‌ها را به یک تاجر بدهید.
  • Aloy می‌تواند با افرادی دیدار کند که کم و بیش به او کمک می‌رسانند. وقتی لیست انتخاب سلاح‌ها را می اورید بازی در حالت آهسته قرار می‌گیرد چراکه سازندگان نمی‌خواهند بازی‌بازان تجربه کامل بازی را از دست بدهند اما همچنان برای آن‌ها زمانی برای فکر کردن فراهم می‌شود
  • فضاهای داخلی زیادی در بازی وجود دارد.
  • لباس‌ها فقط کاربرد تزئینی ندارند. لباسی که در گیم‌پلی بازی در E3 2016 مشاهده کردیم، برخی از ویژگی‌های مخفی‌کاری را افزایش می‌داد.
  • Aloy چند قطعه از تکنولوژی‌های قدیمی دنیا را با خود به‌همراه دارد. یکی از آن‌ها به گوش او متصل است که به وی اجازه می‌دهد جهان بازی را اسکن کند. دیگری، یک نیزه است که Aloy را قادر به باطل کردن ماشین‌آلات می‌سازد. زمانی که او ماشین‌آلات را باطل کند، می‌تواند آن‌ها را برای جنگیدن در برابر دشمنان مورد استفاده قرار دهد یا حتی برای سواری از آن‌ها استفاده کند.
  • در بازی علم اقتصاد هم وجود دارد. شما می‌توانید سلاح و تجهیزات جدیدی خریداری کنید. برای مثال، تجهیزاتی در بازی وجود دارد که از شما در برابر سم محافظت می‌کند.
  • تحولات عمده و ناگهانی جهان بازی، کمی بیش از ۵۰ سال پس از زمان حال حاضر اتفاق می‌افتد و بازی یک هزار سال پس از این اتفاقات روی می‌دهد.
  • دلیل اینکه ماشین‌آلات در بازی خراب می‌شوند، یکی از اسرار بزرگ بازی است. آن‌ها وحشی شده‌اند و این موضوع همچنین آن‌ها را قوی‌تر می‌کند.
  • هرمن هالست تایید کرد که در بازی مراجع دنیا واقعی وجود دارد ولی نمیتواند چیزی در این مورد چیزی بگوید
  • Shell walkerها نقش مهمی را در محیط زیست ماشین‌آلات مهیا می‌کنند. چیزی که در پشت با خود به‌همراه دارند، شامل منابع مهمی می‌شود.
  • اگر به اندازه کافی مهارت دارید، می‌توانید منابع را از پشت ماشین‌آلات بردارید و نیازی نیست که آن‌ها را بکشید.
  • corruptorها یکی از چالاک‌ترین، سریع‌ترین و سرسخت‌ترین ماشین‌آلات بازی هستند.
  • اگر شما می‌توانید سلاح ماشین‌آلات را از آن‌ها بگیرید، مدل حمله کردن آن‌ها تغییر می‌کند.
  • محتوای بسیار زیادی در بازی برای تحقیق یا رسیدگی کردن وجود خواهد داشت.
  • قابلیت Override راه بسیار خوبی برای تغییر جریان نبرد است چراکه با این کار، ماشین‌آلات به شما ملحق می‌شوند. این قابلیت همچنین می‌تواند پیشرفت کند و با همین پیشرفت شما در بازی، می‌توان کارهای بیشتری را با آن انجام داد.
  • Override کردن ماشین‌آلات مختلف دارای اثرات متفاوتی هم است.
  • یک قطعه که به گوش Aloy متصل است، می‌تواند ماشین‌آلات را اسکن کند تا از برخی‌ از نقاط قوت و ضعف‌ آن‌ها جویا شوید.
  • حتی اگر ماشین‌آلات به تله‌های انفجاری برخورد نکنند، شما با شلیک کردن به این تله‌ها می‌توانید آن‌ها را منفجر سازید.
  • زمانی که یک ماشین‌آلات را برای سواری کردن آماده کردید، می‌توانید با سوت زدن، آن را به پیش خود بیاورید. این عمل حتی در مبارزات هم امکان‌پذیر است. مبارزات سواری هم در بازی وجود دارد.
  • گیم‌پلی بازی کاملا قابل درک است و به‌راحتی می‌توان آن را حس کرد. در طول داستان بازی، آموزش‌هایی وجود دارد اما نیم‌ساعته نخواهند بود.
  • نمایش گیم‌پلی بازی در E3، در چند فصل بازی جریان داشت؛ مدتی بعد از اینکه Aloy با بسیاری از قبایل در مناطق شمالی، ارتباط بر قرار کرده است.

Aloy
شما در نقش Aloy بازی میکنید.شکارچی ماشین بیست ساله که مهارتش شکار با تیروکمان میباشد.
Aloy یکی از اعضای یکی از قبیله های بازیست که بشریت فرا آخر الزمانی را تشکیل میدهند تبهر این قبیله در شکار ماشین میباشد.
شخصیت Aloy به گونه ای میباشد که برای ماشین ها احترام قائل است و فقط در صورت نیاز به شکار آنها میپردازد.
در طراحی وی از شخصیتهای
Ygritte در سریال Game of Thrones
Ellen Ripley از Alien
Sarah Connor از Terminator
الهام گرفته شده است.


Bow
تیرکمان مدرن Aloy که به کمک ان میتواند ماشین ها و دشمنان خود را نابود کند.این تیرکمان با پیشرفت بازی و تیرهای جدیدی که به دست می اید میتواند بسیار قدرتمند ظاهر شود

Armor Peircing Arrow
پیکانی فولادی برای از بین بردن آرمور ماشینها

Explosive Arrow
پیکان هایی که بعد از برخورد میشوند و دمیج بیشتری نسبت دیگر تیرها دارند.تعداد آنها نیز محدود تر از دیگر پیکانهاست

Ropecaster
این پیکان جهت متصل کردن ماشین ها به زمین و محدود کردن حرکتشان استفاده میشود

Trap Wire
برای دام گذاشتن برای ماشین ها بکار میرود.

Disc Launcher
قطعه ای که میتوان ان را از بدنه ماشین ها جداکرده و به عنوان یک سلاح گرم پرقدرت استفاده کرد.

ThunderJaw
· حدود 24.5 متر طول و 10 متر ارتفاع
· از 550 هزار پالیگان (چند ضلعی) ساخته شده و از 93 Armor تشکیل شده.
· 12 نوع حمله ی متفاوت را دارا میباشد
شما میتوانید 5 قسمت از بدن تاندرجاو را جدا کنید ومبارزه را برای خود آسان تر کنید

Grazer
منبع سبز پشت Grazerهاحاوی سوخت سبزیست که برای ساخت Explosive Arrow استفاده میشود.

Watcher
Watcher ها نقش نگهبانان دنیای Horizon را دارند و در صورت احساس خطر ماشین های خطرناک تر را خبر میکنند.

LongNecks


StormBringer


E3 2015 Demo High Quality
1080p | Subtitle


E3 2016 Gameplay Video
720P
| 1080p

Watchers: Spotted Trailer - E3 2016
720p
| 1080p

با تشکر از
@Kaine
Dante-Turbo
Octienne

اطلاعات کلی پروژه:

اولين اشارات به پروژه جديد GG برميگرده به اواسط 2010 ، جايي که Herman Hulst مدير استوديو در مصاحبه با يک مجله هلندي اشاره کرده بود که با اينکه تمرکز استوديو بر روي Killzone 3 است ولی افرادي رو دارند که بر روي ايده هاي اوليه براي بازي بعديشون کار مي کنند ، بعد از عرضه Killzone 3 (اوایل 2011) تیمی دستچین شده از اعضایی GG به رهبری Mathijs de Jonge (کارگردان Killzoone 2&3 و K:Liberation) به طور رسمی کار بر روی IP جدید استودیو رو اغاز کردند ، جالب اینکه سونی ازادی کامل در مورد ایده بازی به تیم داده بود ، یادمه کارگردان هنری استودیو در مصاحبه ای گفته بود که 32 ایده اولیه برای این پروژه مطرح شده بود.این پروژه از اواسط /اواخر 2013 وارد مرحله Full Production شد و از اون موقع تا به حال قسمت اعظم تیم امستردام بر روی این بازی کار می کنند. تیم Guerrilla Games در این مدت افرادی با سابقه بسیار خوب رو برای کار کردن بر روی این پروژه استخدام کرده است. دیدن سابقه کاری این افراد ما رو هر چه بیشتر به کیفیت نهایی پروژه امیدوار خواهد کرد: (این رو هم بگم که تقریبا هیچکدام از افراد پایین بر روی Killzone: Shadowfall کار نکردند.)

GG برای نویسندگی داستان بازی (فاکتوری که همواره در بازی های GG مورد انتقاد بوده) John Gonzalez ، نویسنده ارشد Fallout : New Vegas رو استخدام کرده، کسی که تخصص ـش کار بر روی عنوان نقش افرینی Open World است ، یکی از همکاران قبلی اقای Gonzalez به نام Ben McCaw با سابقه نویسندگی بر روی تعدادی از بازی های Ubisoft و عنوان Shadow of Mordor هم به عنوان Senior Writer بر روی Horizon کار میکند.یک نویسنده دیگر هم از Blizzard با سابقه کار بر روی عناوین Star Craft 2 ، Diablo 3 و WoW هم بیش از یک سال بر روی این پروژه کار کرده ولی چند ماه قبل از استودیو جدا شد.

در تیم طراحی (Design) ، یکی از طراحان اصلی بازی که از اول پروژه همراه Mathijs de Jonge بر روی این پروژه کار کرده Dennis Zopfi است ، Dennis یکی از طراحان اصلی Killzone 2 و از اعضای قدیمی GG بود که بعد از عرضه K2 از GG جدا شد و به استودیو Kojima Productions پیوست و اونجا قریب 2 سال به عنوان طراح ارشد بر روی Metal Gear Solid Rising کار کرد ، اما بعد از انتقال این پروژه به Platinum Games ، اوایل 2011 دوباره به Guerrilla Games برگشت تا بر روی Horizon کار کند. GG یک طراح ارشد از استودیو Crystal Dynamics به نام Troy Mashburn هم جذب کرده است تا به عنوان طراح ارشد Gameplay بر روی این عنوان کار کند ، ایشون هم از اولین روزهای ساخت پروژه همراه تیم بوده است.برای طراحی Cinemaric های بازی Pawel Swierczynski کسی که به عنوان Cinematic Director برو روی Witcher 3 کار کرده بود استخدام شده. Cayle George یک طراح باسابقه دیگر مستقیما از Valve به استودیو اضافه شد و الان به عنوان Prinicipal Designer در حال کار بر روی Horizon است. همچنین دو تن از طراحان Witcher 3 و یک طراح از Bioware/Zenimax (The Elder Scrolls Online و یکی از طراحان LA Noire همگی با سابقه کار بر روی عناوین Open World به تیم Horizon پیوستند. همچنین یکی از طراحان اصلی Red Dead Redemption مدت کوتاهی به صورت قراردادی بر روی این پروژه کار کرده است.

برای تیم Production ، یک تهیه کننده ارشد و یک مدیر ارشد پروژه از Capcom Vancouer با سابقه کار بر روی عنوان Open World به GG پیوستند ، دو تهیه کننده دیگر از Ubisoft و یکی از Dice هم به این استودیو پیوستند.در کنار این ها افراد دیگری از جمله کارگردان تکنیکی Ryse (ایشون قبل از عرضه Ryse از Crytek جدا شد) نیز به تیم Horizon پیوستند. این افراد به اضافه ی بقیه اعضای Guerilla Games در حال کار بر روی Horizon هستند.
با تشکر از @Lord Zeus
 
Last edited by a moderator:
پست اول

tzkhjuzl80q6hoju9hoa.png




سازندگان عنوان Killzone یعنی استودیو نام اشنای Guerrilla Games از ای پی جدید خود به طور رسمی در E3 2015 رونمایی کردند.
Horizon: Zero Dawn نام عنوان جدید استودیو Guerrilla Games است که از مدت ها پیش در دست ساخت و توسعه بوده و به گفته خود سازندگان سبک این عنوان Third-person action RPG می باشد.روایت داستان حول محور دختری شکارچی به نام Aloy میچرخد که به مبارزه و کشتار با ربات هاو دایناسورهای پیشرفته با انواع و اقسام سلاح ها میپردازد.به نظر میرسد روایت بازی در قرون وسطی پیشرفته باشد
Horizon از انجین Shadow Fall استفاده می‌کند و این عنوان به صورت 1080p و 30fps اجرا خواهد شد

53x0dg7vpjo6x9tfpv37.png


سازندگان : Guerrilla Games
ناشر : Sony Computer Entertainment
کارگردان : Mathijs De Jonge
تولید کننده: Mark Norris
نویسنده : John Gonzalez
پلتفرم : PlayStation 4
ژانر : Action Role playing



nrtnsqxoistmciienp25.png




[FONT=&amp]در هورایزون زیرو داون هیچگونه لودینگی وجود ندارد و میتوانید هر وقت به هر نقطه از جهان بازی بروید به علاوه بازی دارای آب و هوای داینامیک و چرخه ی شبانه روز میباشد.[/FONT]
[FONT=&amp]نقشه ی این عنوان از یک بخش تشکیل شده ولی دارای تنوع محیط میباشد.تمامی مناطق نشان داده شده در تریلر بازی قابل دسترسی و اکتشاف میباشند(بیابان ،دشت شهرهای باستانی و ...) که هرکدام خصوصیات آب و هوایی مختص خود را دارا میباشند.[/FONT]​

[FONT=&amp]در هورایزون المانهای [/FONT]RPG[FONT=&amp] بسیاری قرار دارد[/FONT]​
[FONT=&amp]سیستم جمع آوری [/FONT]Xp [FONT=&amp]، لول آپ و [/FONT]Skill tree[FONT=&amp] در بازی وجود دارد[/FONT]​
[FONT=&amp]برای مثال قابلیت [/FONT]Slow Mo Shooting [FONT=&amp] یکی از آپگرید های بازی میباشد[/FONT]​
Aloy[FONT=&amp] با جمع آوری اجزای ماشین ها می تواند سلاح و آرمور و انواع تیر را کرفت کند. همچنین میتواند آنها را مبادله کند یا بفروشد.[/FONT]
[FONT=&amp]در بازی حیوانات زنده نیز وجود دارند که با شکار آنها میتوانیم گوشت برای خوردن و پوست و پر برای تزیین یا ساخت لباس بدست آوریم[/FONT]​
[FONT=&amp]بازی از سیستم سنتی برای سلامتی کارکتر استفاده میکند لذا برای بهبودی کارکتر باید گیاهان دارویی از محیط اطراف خود جمع آوری نمایید[/FONT]​
[FONT=&amp]مبارزات بازی به گونه ای طراحی شدند که المان های [/FONT]RPG [FONT=&amp] از سرعت مبارزات کم نکنند[/FONT]​
[FONT=&amp]سیستم [/FONT]Quick craft[FONT=&amp] برای تیرهای مختلف وجود دارد که بازیباز در میان مبارزات میتواند در صورت نیاز از آن استفاده کند[/FONT]​


[FONT=&amp]جهت مبارزات تن به تن [/FONT]Aloy [FONT=&amp] از نیزه مخصوص خود استفاده میکند[/FONT].[FONT=&amp] نیزه ای که در دموی [/FONT]E3[FONT=&amp] دیدیم آپگرید شده بود.[/FONT]​

[FONT=&amp]سیستم پیمایش (Traversal ) [/FONT][FONT=&amp]کامل در بازی وجود دارد شما میتوانید از سخره ها درخت ها بالا بروید یا در آب ها شنا کنید تا با ربات ها مستقیما روبرو نشید.[/FONT]

[FONT=&amp]ماشین های مختلف دارای هوش مصنوعی متمایز نسبت به یکدیگر هستند و برای از پا در آوردن هرکدام باید تاکتیک خاصی را در پیش بگیرید.[/FONT]​
[FONT=&amp]بازی طوری طراحی شده که نحوه ی مبارزه با ماشین ها به شما نشان داده نمی شود و شما باید با آزمون و خطا راه و روش درست مبارزه با ربات های مختلف را یاد بگیرید[/FONT].​
[FONT=&amp]شما باید از قدرت ذهن ، سرعت و گجت های مختلف [/FONT]Aloy [FONT=&amp] برای مقابله با قدرت خام و اندازه ی ماشین ها استفاده کنید.[/FONT]​
[FONT=&amp]رنگ چشم ربات ها نمایانگر وضعیت آنهاست. آبی به معنای وضعیت عادیست زرد به معنای احساس خطر و قرمز نشانه ی ترس و حالت تدافعی دارد.[/FONT]​
[FONT=&amp]در بازی بیش از 4 اسلحه وجود دارد و همه ی آنه[/FONT][FONT=&amp]ا[/FONT][FONT=&amp] سه نوع تیر ندارند[/FONT]

[FONT=&amp]سازنده بمنظور بوجود آوردن حس انسانهای اولیه سلاح های گرم موجود در بازی را محدود کرده.تا از تبدیل شدن آن به شوتر جلوگیری کند.[/FONT]​
GG[FONT=&amp] دنیای بازی خود را پسا پس آخرازمانی معرفی میکند. دنیایی که هزاران سال بعد از افول انسانیت شکل گرفته. و انسان ها به زندگی اولیه برگشته اند. [/FONT]​
[FONT=&amp]در بازی قبیله های مختلف برای دریافت کوئست یا خرید و فروش وجود دارند[/FONT]​
[FONT=&amp]بازی دارای بخش چندنفره ی آنلاین نمی باشد اما ممکن است قابلیت های آنلاین داشته باشد (همانند بتمن آرکهام نایت)[/FONT]
Horizon[FONT=&amp] از بازی هایی از قبیل [/FONT]Dragon’s Dogma , Monster Hunter , Binary Domain[FONT=&amp] الهام گرفته است.[/FONT]
[FONT=&amp]آهنگ ساز بازی آقای [/FONT]Joris De Man[FONT=&amp] میباشد که سابقه ی کار بر سری کیلزون را هم دارد.[/FONT]​




2v15io23r5k60goluvly.png





w9pet257vjw0hv7c94wr.png


Aloy

شما در نقش Aloy بازی میکنید.شکارچی ماشین بیست ساله که مهارتش شکار با تیروکمان میباشد.
Aloy یکی از اعضای یکی از قبیله های بازیست که بشریت فرا آخر الزمانی را تشکیل میدهند تبهر این قبیله در شکار ماشین میباشد.
شخصیت Aloy به گونه ای میباشد که برای ماشین ها احترام قائل است و فقط در صورت نیاز به شکار آنها میپردازد.
در طراحی وی از شخصیتهای
Ygritte در سریال Game of Thrones
Ellen Ripley از Alien
Sarah Connor از Terminator
الهام گرفته شده است.




qb9j4tvlzyad2hfdwvnj.png




oerg7nq23cue0zo3wxbl.png


Bow


jwvosge0wx8kw4skve3y.png

پیکانی فولادی برای از بین بردن آرمور ماشینها
m1cq1wfhjbi9mpvjbdv2.png

با شلیک این تیر به بافت نرم ماشین ها می توانید برای مدت کوتاهای آنها را از کار بیندازید
aj6edxrl6yhxy7nthlu7.png

پیکان هایی که بعد از برخورد میشوند و دمیج بیشتری نسبت دیگر تیرها دارند.تعداد آنها نیز محدود تر از دیگر پیکانهاست

2ir11vq8sukgimluq0v7.png

ropecaster


qltcv66ir9hdsfi7r4oy.png

این پیکان جهت متصل کردن ماشین ها به زمین و محدود کردن حرکتشان استفاده میشود

j60280hw94lbqewg4hzd.png

برای دام گذاشتن برای ماشین ها بکار میرود.




7orrygcv66uurgrxqkeb.png

Disc Launcher



wqap15asdzslvuqsomu7.png




rw2rdw3wn5jbr5fym028.png


ThunderJaw
· [FONT=&amp]حدود 24.5 متر طول و 10 متر ارتفاع[/FONT]​
· [FONT=&amp]از 550 هزار پالیگان (چند ضلعی) ساخته شده و از 93 [/FONT]Armor[FONT=&amp] تشکیل شده.[/FONT]​
· [FONT=&amp]12 نوع حمله ی متفاوت را دارا میباشد[/FONT]​
[FONT=&amp]شما میتوانید 5 قسمت از بدن تاندرجاو را جدا کنید ومبارزه را برای خود آسان تر کنید[/FONT]​
nkzm9wxbsku3zd0cuvyh.jpg


lepfhyfz6hyjnrsgaona.png

Grazer
منبع سبز پشت Grazerهاحاوی سوخت سبزیست که برای ساخت Explosive Arrow استفاده میشود.

tlfeapsh9djhaxrnxpko.png

Watcher
Watcher ها نقش نگهبانان دنیای Horizon را دارند و در صورت احساس خطر ماشین های خطرناک تر را خبر میکنند.

o5pryrkh398wcmoajk0n.png


LongNecks




klh5fyyhx4vwb8qoz3l3.png


StormBringer


v78zs9vnwxz20cbcvwtg.png







w23h7vor6rxmz2stsor3.png



E3 Demo





cosplay Guide





qwwxyqon3i8wdjf5r725.png






omt5ugwjh6bgaq0l0wzs.jpg


E3 Demo High Quality

Download

Subtitle

با تشکر از
Dante-Turbo
Octienne

اولين اشارات به پروژه جديد GG برميگرده به اواسط 2010 ، جايي که Herman Hulst مدير استوديو در مصاحبه با يک مجله هلندي اشاره کرده بود که با اينکه تمرکز استوديو بر روي Killzone 3 است ولی افرادي رو دارند که بر روي ايده هاي اوليه براي بازي بعديشون کار مي کنند ، بعد از عرضه Killzone 3 (اوایل 2011) تیمی دستچین شده از اعضایی GG به رهبری Mathijs de Jonge (کارگردان Killzoone 2&3 و K:Liberation) به طور رسمی کار بر روی IP جدید استودیو رو اغاز کردند ، جالب اینکه سونی ازادی کامل در مورد ایده بازی به تیم داده بود ، یادمه کارگردان هنری استودیو در مصاحبه ای گفته بود که 32 ایده اولیه برای این پروژه مطرح شده بود.این پروژه از اواسط /اواخر 2013 وارد مرحله Full Production شد و از اون موقع تا به حال قسمت اعظم تیم امستردام بر روی این بازی کار می کنند. تیم Guerrilla Games در این مدت افرادی با سابقه بسیار خوب رو برای کار کردن بر روی این پروژه استخدام کرده است. دیدن سابقه کاری این افراد ما رو هر چه بیشتر به کیفیت نهایی پروژه امیدوار خواهد کرد: (این رو هم بگم که تقریبا هیچکدام از افراد پایین بر روی Killzone: Shadowfall کار نکردند.)

GG برای نویسندگی داستان بازی (فاکتوری که همواره در بازی های GG مورد انتقاد بوده) John Gonzalez ، نویسنده ارشد Fallout : New Vegas رو استخدام کرده، کسی که تخصص ـش کار بر روی عنوان نقش افرینی Open World است ، یکی از همکاران قبلی اقای Gonzalez به نام Ben McCaw با سابقه نویسندگی بر روی تعدادی از بازی های Ubisoft و عنوان Shadow of Mordor هم به عنوان Senior Writer بر روی Horizon کار میکند.یک نویسنده دیگر هم از Blizzard با سابقه کار بر روی عناوین Star Craft 2 ، Diablo 3 و WoW هم بیش از یک سال بر روی این پروژه کار کرده ولی چند ماه قبل از استودیو جدا شد.

در تیم طراحی (Design) ، یکی از طراحان اصلی بازی که از اول پروژه همراه Mathijs de Jonge بر روی این پروژه کار کرده Dennis Zopfi است ، Dennis یکی از طراحان اصلی Killzone 2 و از اعضای قدیمی GG بود که بعد از عرضه K2 از GG جدا شد و به استودیو Kojima Productions پیوست و اونجا قریب 2 سال به عنوان طراح ارشد بر روی Metal Gear Solid Rising کار کرد ، اما بعد از انتقال این پروژه به Platinum Games ، اوایل 2011 دوباره به Guerrilla Games برگشت تا بر روی Horizon کار کند. GG یک طراح ارشد از استودیو Crystal Dynamics به نام Troy Mashburn هم جذب کرده است تا به عنوان طراح ارشد Gameplay بر روی این عنوان کار کند ، ایشون هم از اولین روزهای ساخت پروژه همراه تیم بوده است.برای طراحی Cinemaric های بازی Pawel Swierczynski کسی که به عنوان Cinematic Director برو روی Witcher 3 کار کرده بود استخدام شده. Cayle George یک طراح باسابقه دیگر مستقیما از Valve به استودیو اضافه شد و الان به عنوان Prinicipal Designer در حال کار بر روی Horizon است. همچنین دو تن از طراحان Witcher 3 و یک طراح از Bioware/Zenimax (The Elder Scrolls Online و یکی از طراحان LA Noire همگی با سابقه کار بر روی عناوین Open World به تیم Horizon پیوستند. همچنین یکی از طراحان اصلی Red Dead Redemption مدت کوتاهی به صورت قراردادی بر روی این پروژه کار کرده است.

برای تیم Production ، یک تهیه کننده ارشد و یک مدیر ارشد پروژه از Capcom Vancouer با سابقه کار بر روی عنوان Open World به GG پیوستند ، دو تهیه کننده دیگر از Ubisoft و یکی از Dice هم به این استودیو پیوستند.در کنار این ها افراد دیگری از جمله کارگردان تکنیکی Ryse (ایشون قبل از عرضه Ryse از Crytek جدا شد) نیز به تیم Horizon پیوستند. این افراد به اضافه ی بقیه اعضای Guerilla Games در حال کار بر روی Horizon هستند.
با تشکر از @Lord Zeus

http://forum.bazicenter.com/members/85336/



 
آخرین ویرایش:
از زمان زده شدن تاپیک فرصت نکرده بودم پیگیر اخبار و اطلاعات بازی بشم اما با خوندن 21 صفحه برام کاملا جا افتاد بازی خیلی خیلی جاه طلبانه تر از این حرفاست و برای اثباتش باید فقط فقط منتظر نمایش های بیشتری از بازی بود...!

آب و هوای داینامیک،چرخه ی شبانه و روزی،تنوع محیطی به طرز وحشتناکی بالا و با اکوسیستم و آب و هوای خاص خودشون، سیستم Traversal بازی،بالا رفتن از صخره ها و به احتمال زیاد باس های بازی وووو، وقتی این حجم اطلاعات با هم طی یه بازه زمانی محدود دریافت کردم واقعا ترکیدم و پیش خودم گفتم (? Dat Big).!

خیلی پرامسینگ میزنه.!


Horizon Zero Dawn Senior Producer Thinks Lack Of Information Makes The Game More Interesting

صحبت های تهیه کننده ارشد بازی (قبلا هم بهش اشاره شده بود) که گفته وقتی اطلاعات کمتری در مورد بازی داشته باشین برای بازی بهتره و در تجربه ی بازی تاثیر داره و بازی براتون جذاب تر میشه و گفته قصد نداریم زیاد اطلاعات در مورد داستان بازی و یا اطلاعات بیش از حد در مورد المان های دیگه ی بازی منتشر کنیم و باید خودتون همه چیز رو درباره ی Old Ones ها و رابطه ی بین Aloy و ماشین ها بفهمید و درکل باید جواب بیشتر سوال هاتون رو موقع تجربه ی بازی بگیرین، و اینطوری باعث میشه طرفدارا ایده های خودشون و رویاهایی که برای بازی رو دارن تا زمان عرضه ی بازی بپرورانند،(همانند اکثر دوستان همینجا!) و با اون ها به سمتش برن و در آخر پیرو این موضوع هم گفته که فن سرسخت فال اوت هستش و از اینکه چیز های زیادی از بازی رو در اولین تریلر منتشر شده از اون نشون دادن یکم نارحت شده و باعث شده حس رازآلود بازی از بین بره و بخاطر همین میخوان که تا زمان عرضه بازی چیزه زیادی منتشر نکنن.

بنظرم تا زمان ریلیز بازی نباید منتظر اطلاعات زیادی در مورد داستان بازی و جزئیات بک استوری اون باشیم و با همین سناریوی کلی و دید کلی ای که در مورد ستینگ و کلیت بازی به مخاطب دادن میخوان پروسه توسعه و ریلیز بازی رو به جلو ببرن...!
 
Horizon Zero Dawn Will Offer - Hours and Hours of Exploration

Guerilla Games’ Managing Director Herman Hulst, stated that they aren’t aiming to build the biggest open-world game we have seen yet, but a quality journey that offers hours and hours of exploration in a post-post-apocalyptic playground.

It’s a big world. It’s never been our ambition to make the biggest possible world, cause it’s not really about that, it’s about the quality of the journey, and the quality of the tactical combat against these machines. But it’s a vast world that’s hours and hours of exploration in this post-post-apocalyptic playground.

Herman گفته که هدف استدیو خلق بزرگترین عنوان جهان بازی که تا به حال ساخته شده نخواهد بود و دنبال به وجود آوردن یک ماجراجویی با کیفیت با ساعت های زیادی کاوش و جستجو و مبارزاتی با کیفیت بـه همراه برنامه با ماشین ها، در دنیا پس آخر زمانی بازی هستن.

I think the strength of Horizon is that everything that’s in the game is there for a purpose, everything is coherent. There’s a lot of cohesion between the tribes, how Aloy relates to the tribes, the machines, the robotic creatures in the game, what their function is, how they interrelate, how Aloy relates to them. So actually if you think it through, it’s one big plan.

The tribes are very different and you’re gonna explore in this game why the tribes look so different from each other, why they treat Eloi so differently. There is a purpose for that.


ادامه داده که فکر می کنه نقطه قوت Horizon این هست که در بازی برای هر چیزی یک هدف وجود دارد و همه چیز در بازی دارای یک ارتباط و نتیجه منطقی است. ارتباط بین قبیله ها، رابطه ی Aloy با قبیله ها، ماشین ها، خلق ربات ها در بازی، وظیفه اون ها و دلیل برخورد Aloy با اون ها. قبیله های موجود در بازی با هم دیگه تفاوت های زیادی دارند و شما در بازی علت این تفاوت ها رو متوجه خواهید شد.

zy820kmpq09jtkh1phim.jpg

 
آخرین ویرایش:
لامصب هر اطلاعاتی چیزی از بیاد خبر از فوق العاده بودن این ای پی میده
گیم پلی از همین الان مشخصه که ساعت های زیادی رو به خودش اختصاص داده
 
ویدئو جدید از بازی توی TGS که همون قسمت E3 رو متفاوت بازی میکنن:
https://www.youtube.com/watch?v=pqlpUTMPBO0

این هم جمعیتی که جمع شدن دمو E3 رو اینبار متفاوت ببینن:



یه نکته جالب که گفته شد
ThunderJaw 12 نوع حمله مختلف داره
ولی توی دموی E3 فقط و فقط 4 تاش رو دیدیم!
_______________

Guerilla Games hires Dead Island2 Game director
 
گریلا داره هرچی ادم کار بلد هست رو درو میکنه اخیرا هم که کارگردان Dead Island 2 رو گرفتن
کلی از کارمندای بتسدا و سی دی پراجکت رو گرفت
اینا تور انداختن هرکی میاد رو میندازن تو تور واقعا تا اینجا خیلی عالی عمل کردن برا جذب نیرو همشونم کار بلدن
 
ظاهرا تو استودیو یه Playtest واسه بازی برگذار کردن

nqetszg7u7oxproqiq.jpg


عکس ها با سایز بزرگتر از Playtest به صورت بند انگشتی



bzt3y7w0i5k144av2395.jpg


به احتمال زیاد یه استریم دیگه برگذار بکنن تا قبل یکی دوتا مراسم پیش رو
9n48jwsbo5h3hyhi0jo9.jpg


اینم صف برای تجربه بازی تو EGS
 
خیالم از بابت گرافیک با این چیزی که نشون دادن وتجربشون راحته.(جزییات روبات ها فوق الاده کار شده حتی سیم های بکار رفته درونشون هم معلوم بود!:-o)
گیم پلی هم که خوب راضی کنندس امیدوارم داستان خوبی هم داشته باشه و چرت و پرتی از لحاظ داستانی و کارگردانی KZ3 تحویل ندن.
توی تریلر پاریس بازی افت فریم داشت خصوصا در لحظه های انفجار که امیدوارم تا ریلیز برطرف بشه.
 
خوب از یسری المان جدید هم رونمایی شد...

به محض اومدن تریلر با کیفیت بالا به پست اول اضافه میشه...به علاوه اطلاعات جدیدی که داده شد... :دی
فعلا اگه این ویدئو رو ندیدید ببینید ! :دی

watch?v=qvI5AHu5Xao
 
اسکرین شات های جدید



AI روبات ها فوق العاده بود المان جدید بازی حرف نداشتن تله گذاری بازی هم چیز جالبی بود...
چه جزئیاتی داشت اون ماشین WOW
 
اون دسته از کسانی که با درجه سختی دمو E3 مشکل داشتن الان برید با خیال راحت تریلر جدید رو ببینید متوجه میشید بازی چقدر گولاخه :دی بخصوص تو مبارزه با تاندرجا کلا فرصت به الوی نمیداد که بهش حمله کنه، پشت سرهم اتک میداد.

Loot Menu بازی رو هم بالاخره دیدیم و با توجه به نوع آیتم هایی که تو منو بود دیگه مطمئن شدم با یه RPG واقعی و هاردکور طرف هستیم چون آیتم ها مثل بقیه بازی های rpg بزرگ یعنی Dragon Age و Witcher شامل آیتم های Common و Rare و ... هست.

HUD بازی هم تغییرات جالبی کرده بود نسبت به E3 و مهم ترینش همون گوشه پایین سمت چپ بود که فکر کنم ظاهر انتخاب آیتم های جانبی بازی رو به کل عوض کردن.

سیستم Trap های بازی هم خیلی کارآمد و جالب نشون میداد ولی یکم زیادی قدرت داشتن که امیدوارم اینجوری نباشه.

Draw Distance بازی روانی کنندست و اگه بلای ویچر سرش نیاد اصلا یه چیز عجیب و تخیلی میشه از بس جزییات داشت و با لب و لوچه آدم بازی میکرد و در مورد بافت های محیطی و جنگلی هیچ بحثی ندارم و کلا جای بحثی نمیزاره از بس خوبه این قسمت.

این دیالوگ های الوی هم نفهمیدیم همیشه میگه یا مخصوص هست چون بعید میدونم سر کشت هر دشمن بیاد یه دیالوگ مخصوص بگه، اگه هم بخواد دیالوگ های تکراری بگه که آدم خسته میشه و میره رو مخ.

همونجور که بالاتر هم گفتم نحوه مبارزه با تاندرجا نکات خیلی خوبی داشت ولی مهمترینش این بود که باید از خودش علیه خودش استفاده کنیم در غیر اینصورت اگه بخوایم با تیرکمون و نیزه به جونش بیوفتیم مبارزه ای بس بسیار طولانی و طاقت فرسا و صد البته بسیار سخت و شاید غیر ممکن میشه در نتیجه در استفاده از منابعتون دقیق باشید.

با اینکه خیلیا میگن تریلر تکراری بود ولی اصلا تکراری نبود و حاوی نکات بسیار خوب و جدیدی بخصوص برای ما RPG بازا که نگران عناصر نقش آفرینی داخل بازی بودیم، بود. هر چند برای کنفرانس های بعدی یه تریلر جدید تو یه محیط جدید و دشمن های جدید بسیار استقبال میشه تا ببینیم مبارزه با انسان های بازی چجوری هست و دقیقا گیم پلی با خودش چند چند هست :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or