PlayStation Horizon Zero Dawn

1619008413356.png

Horizon: Zero Dawn (اطلاعات کامل در پست اول)

سازندگان عنوان Killzone یعنی استودیو نام اشنای Guerrilla Games از ای پی جدید خود به طور رسمی در E3 2015 رونمایی کردند.
Horizon: Zero Dawn نام عنوان جدید استودیو Guerrilla Games است که از مدت ها پیش در دست ساخت و توسعه بوده و به گفته خود سازندگان سبک این عنوان Third-person action RPG می باشد.روایت داستان حول محور دختری شکارچی به نام Aloy میچرخد که به مبارزه و کشتار با ربات هاو دایناسورهای پیشرفته با انواع و اقسام سلاح ها میپردازد.به نظر میرسد روایت بازی در قرون وسطی پیشرفته باشد
Horizon از انجین Shadow Fall استفاده می‌کند و این عنوان به صورت 1080p و 30fps اجرا خواهد شد
این عنوان فاقد بخش چند نفره میباشد و تمام تمرکز تیم استودیو به گفته کارگردان بازی بر روی بخش تک نفره است


در هورایزون زیرو داون هیچگونه لودینگی وجود ندارد و میتوانید هر وقت به هر نقطه از جهان بازی بروید به علاوه بازی دارای آب و هوای داینامیک و چرخه ی شبانه روز میباشد.
گیف
نقشه ی این عنوان از یک بخش تشکیل شده ولی دارای تنوع محیط میباشد.تمامی مناطق نشان داده شده در تریلر بازی قابل دسترسی و اکتشاف میباشند(بیابان ،دشت شهرهای باستانی و ...) که هرکدام خصوصیات آب و هوایی مختص خود را دارا میباشند.
در هورایزون المانهای RPG بسیاری قرار دارد
سیستم جمع آوری Xp ، لول آپ و Skill tree در بازی وجود دارد
برای مثال قابلیت Slow Mo Shooting یکی از آپگرید های بازی میباشد
Aloy با جمع آوری اجزای ماشین ها می تواند سلاح و آرمور و انواع تیر را کرفت کند. همچنین میتواند آنها را مبادله کند یا بفروشد.
در بازی حیوانات زنده نیز وجود دارند که با شکار آنها میتوانیم گوشت برای خوردن و پوست و پر برای تزیین یا ساخت لباس بدست آوریم
بازی از سیستم سنتی برای سلامتی کارکتر استفاده میکند لذا برای بهبودی کارکتر باید گیاهان دارویی از محیط اطراف خود جمع آوری نمایید
مبارزات بازی به گونه ای طراحی شدند که المان های RPG از سرعت مبارزات کم نکنند
سیستم Quick craft برای تیرهای مختلف وجود دارد که بازیباز در میان مبارزات میتواند در صورت نیاز از آن استفاده کند
جهت مبارزات تن به تن Aloy از نیزه مخصوص خود استفاده میکند. نیزه ای که در دموی E3 دیدیم آپگرید شده بود.
سیستم پیمایش (Traversal ) کامل در بازی وجود دارد شما میتوانید از سخره ها درخت ها بالا بروید یا در آب ها شنا کنید تا با ربات ها مستقیما روبرو نشید.
ماشین های مختلف دارای هوش مصنوعی متمایز نسبت به یکدیگر هستند و برای از پا در آوردن هرکدام باید تاکتیک خاصی را در پیش بگیرید.
بازی طوری طراحی شده که نحوه ی مبارزه با ماشین ها به شما نشان داده نمی شود و شما باید با آزمون و خطا راه و روش درست مبارزه با ربات های مختلف را یاد بگیرید.
شما باید از قدرت ذهن ، سرعت و گجت های مختلف Aloy برای مقابله با قدرت خام و اندازه ی ماشین ها استفاده کنید.
رنگ چشم ربات ها نمایانگر وضعیت آنهاست. آبی به معنای وضعیت عادیست زرد به معنای احساس خطر و قرمز نشانه ی ترس و حالت تدافعی دارد.
در بازی بیش از 4 اسلحه وجود دارد و همه ی آنها سه نوع تیر ندارند
سازنده بمنظور بوجود آوردن حس انسانهای اولیه سلاح های گرم موجود در بازی را محدود کرده.تا از تبدیل شدن آن به شوتر جلوگیری کند.
GG دنیای بازی خود را پسا پس آخرازمانی معرفی میکند. دنیایی که هزاران سال بعد از افول انسانیت شکل گرفته. و انسان ها به زندگی اولیه برگشته اند.
در بازی قبیله های مختلف برای دریافت کوئست یا خرید و فروش وجود دارند
بازی دارای بخش چندنفره ی آنلاین نمی باشد اما ممکن است قابلیت های آنلاین داشته باشد (همانند بتمن آرکهام نایت)
Horizon از بازی هایی از قبیل Dragon’s Dogma , Monster Hunter , Binary Domain الهام گرفته است.
آهنگ ساز بازی آقای Joris De Man میباشد که سابقه ی کار بر سری کیلزون را هم دارد.
  • ماشین‌ ها با توجه به محیط زیست خود در حال به دست اوردن منابع هستند. این یکی از بخش‌های خیلی مهم داستان است و دلیل ان را در زمان بازی کردن خواهید فهمید.
  • slingshot برای اثر بزرگ خود در ضربه اول خوب است
  • ماشین‌ ها راه‌های متفاوت و زیادی برای حمله کردن دارند به همین دلیل به روش‌های بسیار زیادی هم می‌توان ن‌ها را نابود کرد.
  • وقتی دشمنان خود را غارت می‌کنید می‌توانید از قطعات به‌دست آمده برای ساخت تجهیزات استفاده کنید یا ان‌ها را به یک تاجر بدهید.
  • Aloy می‌تواند با افرادی دیدار کند که کم و بیش به او کمک می‌رسانند. وقتی لیست انتخاب سلاح‌ها را می اورید بازی در حالت آهسته قرار می‌گیرد چراکه سازندگان نمی‌خواهند بازی‌بازان تجربه کامل بازی را از دست بدهند اما همچنان برای آن‌ها زمانی برای فکر کردن فراهم می‌شود
  • فضاهای داخلی زیادی در بازی وجود دارد.
  • لباس‌ها فقط کاربرد تزئینی ندارند. لباسی که در گیم‌پلی بازی در E3 2016 مشاهده کردیم، برخی از ویژگی‌های مخفی‌کاری را افزایش می‌داد.
  • Aloy چند قطعه از تکنولوژی‌های قدیمی دنیا را با خود به‌همراه دارد. یکی از آن‌ها به گوش او متصل است که به وی اجازه می‌دهد جهان بازی را اسکن کند. دیگری، یک نیزه است که Aloy را قادر به باطل کردن ماشین‌آلات می‌سازد. زمانی که او ماشین‌آلات را باطل کند، می‌تواند آن‌ها را برای جنگیدن در برابر دشمنان مورد استفاده قرار دهد یا حتی برای سواری از آن‌ها استفاده کند.
  • در بازی علم اقتصاد هم وجود دارد. شما می‌توانید سلاح و تجهیزات جدیدی خریداری کنید. برای مثال، تجهیزاتی در بازی وجود دارد که از شما در برابر سم محافظت می‌کند.
  • تحولات عمده و ناگهانی جهان بازی، کمی بیش از ۵۰ سال پس از زمان حال حاضر اتفاق می‌افتد و بازی یک هزار سال پس از این اتفاقات روی می‌دهد.
  • دلیل اینکه ماشین‌آلات در بازی خراب می‌شوند، یکی از اسرار بزرگ بازی است. آن‌ها وحشی شده‌اند و این موضوع همچنین آن‌ها را قوی‌تر می‌کند.
  • هرمن هالست تایید کرد که در بازی مراجع دنیا واقعی وجود دارد ولی نمیتواند چیزی در این مورد چیزی بگوید
  • Shell walkerها نقش مهمی را در محیط زیست ماشین‌آلات مهیا می‌کنند. چیزی که در پشت با خود به‌همراه دارند، شامل منابع مهمی می‌شود.
  • اگر به اندازه کافی مهارت دارید، می‌توانید منابع را از پشت ماشین‌آلات بردارید و نیازی نیست که آن‌ها را بکشید.
  • corruptorها یکی از چالاک‌ترین، سریع‌ترین و سرسخت‌ترین ماشین‌آلات بازی هستند.
  • اگر شما می‌توانید سلاح ماشین‌آلات را از آن‌ها بگیرید، مدل حمله کردن آن‌ها تغییر می‌کند.
  • محتوای بسیار زیادی در بازی برای تحقیق یا رسیدگی کردن وجود خواهد داشت.
  • قابلیت Override راه بسیار خوبی برای تغییر جریان نبرد است چراکه با این کار، ماشین‌آلات به شما ملحق می‌شوند. این قابلیت همچنین می‌تواند پیشرفت کند و با همین پیشرفت شما در بازی، می‌توان کارهای بیشتری را با آن انجام داد.
  • Override کردن ماشین‌آلات مختلف دارای اثرات متفاوتی هم است.
  • یک قطعه که به گوش Aloy متصل است، می‌تواند ماشین‌آلات را اسکن کند تا از برخی‌ از نقاط قوت و ضعف‌ آن‌ها جویا شوید.
  • حتی اگر ماشین‌آلات به تله‌های انفجاری برخورد نکنند، شما با شلیک کردن به این تله‌ها می‌توانید آن‌ها را منفجر سازید.
  • زمانی که یک ماشین‌آلات را برای سواری کردن آماده کردید، می‌توانید با سوت زدن، آن را به پیش خود بیاورید. این عمل حتی در مبارزات هم امکان‌پذیر است. مبارزات سواری هم در بازی وجود دارد.
  • گیم‌پلی بازی کاملا قابل درک است و به‌راحتی می‌توان آن را حس کرد. در طول داستان بازی، آموزش‌هایی وجود دارد اما نیم‌ساعته نخواهند بود.
  • نمایش گیم‌پلی بازی در E3، در چند فصل بازی جریان داشت؛ مدتی بعد از اینکه Aloy با بسیاری از قبایل در مناطق شمالی، ارتباط بر قرار کرده است.

Aloy
شما در نقش Aloy بازی میکنید.شکارچی ماشین بیست ساله که مهارتش شکار با تیروکمان میباشد.
Aloy یکی از اعضای یکی از قبیله های بازیست که بشریت فرا آخر الزمانی را تشکیل میدهند تبهر این قبیله در شکار ماشین میباشد.
شخصیت Aloy به گونه ای میباشد که برای ماشین ها احترام قائل است و فقط در صورت نیاز به شکار آنها میپردازد.
در طراحی وی از شخصیتهای
Ygritte در سریال Game of Thrones
Ellen Ripley از Alien
Sarah Connor از Terminator
الهام گرفته شده است.


Bow
تیرکمان مدرن Aloy که به کمک ان میتواند ماشین ها و دشمنان خود را نابود کند.این تیرکمان با پیشرفت بازی و تیرهای جدیدی که به دست می اید میتواند بسیار قدرتمند ظاهر شود

Armor Peircing Arrow
پیکانی فولادی برای از بین بردن آرمور ماشینها

Explosive Arrow
پیکان هایی که بعد از برخورد میشوند و دمیج بیشتری نسبت دیگر تیرها دارند.تعداد آنها نیز محدود تر از دیگر پیکانهاست

Ropecaster
این پیکان جهت متصل کردن ماشین ها به زمین و محدود کردن حرکتشان استفاده میشود

Trap Wire
برای دام گذاشتن برای ماشین ها بکار میرود.

Disc Launcher
قطعه ای که میتوان ان را از بدنه ماشین ها جداکرده و به عنوان یک سلاح گرم پرقدرت استفاده کرد.

ThunderJaw
· حدود 24.5 متر طول و 10 متر ارتفاع
· از 550 هزار پالیگان (چند ضلعی) ساخته شده و از 93 Armor تشکیل شده.
· 12 نوع حمله ی متفاوت را دارا میباشد
شما میتوانید 5 قسمت از بدن تاندرجاو را جدا کنید ومبارزه را برای خود آسان تر کنید

Grazer
منبع سبز پشت Grazerهاحاوی سوخت سبزیست که برای ساخت Explosive Arrow استفاده میشود.

Watcher
Watcher ها نقش نگهبانان دنیای Horizon را دارند و در صورت احساس خطر ماشین های خطرناک تر را خبر میکنند.

LongNecks


StormBringer


E3 2015 Demo High Quality
1080p | Subtitle


E3 2016 Gameplay Video
720P
| 1080p

Watchers: Spotted Trailer - E3 2016
720p
| 1080p

با تشکر از
@Kaine
Dante-Turbo
Octienne

اطلاعات کلی پروژه:

اولين اشارات به پروژه جديد GG برميگرده به اواسط 2010 ، جايي که Herman Hulst مدير استوديو در مصاحبه با يک مجله هلندي اشاره کرده بود که با اينکه تمرکز استوديو بر روي Killzone 3 است ولی افرادي رو دارند که بر روي ايده هاي اوليه براي بازي بعديشون کار مي کنند ، بعد از عرضه Killzone 3 (اوایل 2011) تیمی دستچین شده از اعضایی GG به رهبری Mathijs de Jonge (کارگردان Killzoone 2&3 و K:Liberation) به طور رسمی کار بر روی IP جدید استودیو رو اغاز کردند ، جالب اینکه سونی ازادی کامل در مورد ایده بازی به تیم داده بود ، یادمه کارگردان هنری استودیو در مصاحبه ای گفته بود که 32 ایده اولیه برای این پروژه مطرح شده بود.این پروژه از اواسط /اواخر 2013 وارد مرحله Full Production شد و از اون موقع تا به حال قسمت اعظم تیم امستردام بر روی این بازی کار می کنند. تیم Guerrilla Games در این مدت افرادی با سابقه بسیار خوب رو برای کار کردن بر روی این پروژه استخدام کرده است. دیدن سابقه کاری این افراد ما رو هر چه بیشتر به کیفیت نهایی پروژه امیدوار خواهد کرد: (این رو هم بگم که تقریبا هیچکدام از افراد پایین بر روی Killzone: Shadowfall کار نکردند.)

GG برای نویسندگی داستان بازی (فاکتوری که همواره در بازی های GG مورد انتقاد بوده) John Gonzalez ، نویسنده ارشد Fallout : New Vegas رو استخدام کرده، کسی که تخصص ـش کار بر روی عنوان نقش افرینی Open World است ، یکی از همکاران قبلی اقای Gonzalez به نام Ben McCaw با سابقه نویسندگی بر روی تعدادی از بازی های Ubisoft و عنوان Shadow of Mordor هم به عنوان Senior Writer بر روی Horizon کار میکند.یک نویسنده دیگر هم از Blizzard با سابقه کار بر روی عناوین Star Craft 2 ، Diablo 3 و WoW هم بیش از یک سال بر روی این پروژه کار کرده ولی چند ماه قبل از استودیو جدا شد.

در تیم طراحی (Design) ، یکی از طراحان اصلی بازی که از اول پروژه همراه Mathijs de Jonge بر روی این پروژه کار کرده Dennis Zopfi است ، Dennis یکی از طراحان اصلی Killzone 2 و از اعضای قدیمی GG بود که بعد از عرضه K2 از GG جدا شد و به استودیو Kojima Productions پیوست و اونجا قریب 2 سال به عنوان طراح ارشد بر روی Metal Gear Solid Rising کار کرد ، اما بعد از انتقال این پروژه به Platinum Games ، اوایل 2011 دوباره به Guerrilla Games برگشت تا بر روی Horizon کار کند. GG یک طراح ارشد از استودیو Crystal Dynamics به نام Troy Mashburn هم جذب کرده است تا به عنوان طراح ارشد Gameplay بر روی این عنوان کار کند ، ایشون هم از اولین روزهای ساخت پروژه همراه تیم بوده است.برای طراحی Cinemaric های بازی Pawel Swierczynski کسی که به عنوان Cinematic Director برو روی Witcher 3 کار کرده بود استخدام شده. Cayle George یک طراح باسابقه دیگر مستقیما از Valve به استودیو اضافه شد و الان به عنوان Prinicipal Designer در حال کار بر روی Horizon است. همچنین دو تن از طراحان Witcher 3 و یک طراح از Bioware/Zenimax (The Elder Scrolls Online و یکی از طراحان LA Noire همگی با سابقه کار بر روی عناوین Open World به تیم Horizon پیوستند. همچنین یکی از طراحان اصلی Red Dead Redemption مدت کوتاهی به صورت قراردادی بر روی این پروژه کار کرده است.

برای تیم Production ، یک تهیه کننده ارشد و یک مدیر ارشد پروژه از Capcom Vancouer با سابقه کار بر روی عنوان Open World به GG پیوستند ، دو تهیه کننده دیگر از Ubisoft و یکی از Dice هم به این استودیو پیوستند.در کنار این ها افراد دیگری از جمله کارگردان تکنیکی Ryse (ایشون قبل از عرضه Ryse از Crytek جدا شد) نیز به تیم Horizon پیوستند. این افراد به اضافه ی بقیه اعضای Guerilla Games در حال کار بر روی Horizon هستند.
با تشکر از @Lord Zeus
 
Last edited by a moderator:
debd8qt9b19m2o7veh1y.jpg


The Real-time Volumetric Cloudscapes of Horizon Zero Dawn

این اب و هوای داینامیک بازی عجب چیز جالی و خفنیه ها کاملش رو برین تو این لینک ببینید

بعد یه مصاحبه اومده من شفاف سازی کنم در موردش نگفتن که ما حتما از AS و سری ES تو گیم پلی استفاده کردیم مثالی زدن و این دوتا بازی رو اسم بردن همینجوری به عنوان مثال
قبلا هرمن گفته بود ای لوی میتونه بره بالای درخت و کوه شاید منظورشون از اساسین همینه که اینجوری بتونه بره بالای درخت و کوه و فلان...
 
خوب نشستم یکم با دقت به آرت ورک نگاه کردم دو تا نکته جالب که ارزش بیان شدن داره
یکی گونه جدید روبات هاست (!) که البته خیلی واضح نیست و فقط در حد حدسه

همونطور که میبینین این ناحیه ای که فلش زدم بنظر میاد نوع جدیدی از ماشین ها باشن و ممکنه از یکی از این دو گونه دایناسور برای طراحیشون استفاده کرده باشن

Stegosaurus



Triceratops

نکته ی بعدی طنابی هست که به کمر Aloy وصله خیلی دوست دارم بدونم کاربردش چی هس برای پلتفرمینگ و بالا رفتن و پایین اومدن از صخره کاربرد داره یا فقط مختص شکار ماشین هاست! :دی
 
Horizon: Zero Dawn Has the Best PS4 Clouds Since DriveClub - Push Square

As you can see in the video, the setting is also governed by a very realistic day and night cycle, and there'll be weather effects in the final product as well. These are brand new challenges for the studio, then, but we have faith in its ability to deliver. Indeed, if there's one thing that we can guarantee, it's that this game will look extraordinary

چرخه شب و روز بازی فوق العاده واقع گرایانه هست ، علاوه بر ان تاثیرات اب و هوا در محصول نهایی وجود خواهد داشت

بعد میگه این استودیو توانایی خود را اثبات کرده است و اگر یک چیز تضمین شده باشد این است که بازی از نظر ظاهری ( گرافیک فنی و هنری) فوق العاده خواهد بود
 
مثل اینکه سیستم اب و هوای پویا یکی از المان های مهم بازی به حساب میاد. چون سازنده به شدت بر روی ان کار میکند. همچنین تیم سازنده در صدد دادن یک الگوی جوی در بازی است. گفته در اینده اطلاعاتی بیشتری منتشر خواهد شد.

Guerrilla Games revealed that they are still working on an “atmospheric model” and “weather system” for the game- and they should have more information about these to share in the future.


در ضمن نویسنده سایت گفته بازی نهایی بسیار بهتر از ان چیزی است که در پیش نمایش ها بوده است( با توجه به اینکه پیش نمایشها هم عالی بود)
The final game will look even better than the previews so far do

Horizon: Zero Dawn***8217;s Weather System Is Still A Work In Progress � GamingBolt.com: Video Game News, Reviews, Previews and Blog
 
مثل اینکه سیستم اب و هوای پویا یکی از المان های مهم بازی به حساب میاد. چون سازنده به شدت بر روی ان کار میکند. همچنین تیم سازنده در صدد دادن یک الگوی جوی در بازی است. گفته در اینده اطلاعاتی بیشتری منتشر خواهد شد.

Guerrilla Games revealed that they are still working on an “atmospheric model” and “weather system” for the game- and they should have more information about these to share in the future.


در ضمن نویسنده سایت گفته بازی نهایی بسیار بهتر از ان چیزی است که در پیش نمایش ها بوده است( با توجه به اینکه پیش نمایشها هم عالی بود)
The final game will look even better than the previews so far do

Horizon: Zero Dawn***8217;s Weather System Is Still A Work In Progress � GamingBolt.com: Video Game News, Reviews, Previews and Blog

امیدوارم این تکنولوژی رو با بقیه ی کمپانیها هم در میون بزارن!!! این سیستم آب و هوای پویا رو یکی از دوستان لینکه گیف قرار داده بود، نگاه کردم، فک با جارو جم نمیشد:|
 
امیدوارم این تکنولوژی رو با بقیه ی کمپانیها هم در میون بزارن!!! این سیستم آب و هوای پویا رو یکی از دوستان لینکه گیف قرار داده بود، نگاه کردم، فک با جارو جم نمیشد:|


دقیقا! منم وقتی این Gif یی که رضا دادو دیدم فکو با کارتک از رو زمین جمع کردم. قشنگ عین یه تیکه از مستندهای نشنال جئوگرافی میمونه.
 
من به یکی از دوستام نشون دادم گفت چی شده به طبیعت علاقه مند شدی ؟!! گفتم هاا ؟ پسر این HZD است !!
هیچی‌دیگه تو افق محو شد هنوز پیداش نکردم :دی
 
  • Like
Reactions: vaan 2
شما که با دیدن gif دارین با مشکلات jaw dropping دست و پنجه نرم میکنین منی که ویدئوشو دارم هر روز میبینم و با ارتفاعات و مناطق کوهپایه ای استانمون مقایسه میکنم باید چی کار کنم.
لامصب غیر قابل هضم بود.:-o هر کار کردم یه تفاوتی بینشون پیدا کنم نشد که نشد..:d
 
یک پیش نمایش از نمایش بازی در e3 2015

نخست اشاره میکنه که بازی ، بازی به شدت هیجان انگیزی هست.

Horizon: Zero Dawn is a game to be excited about

بعد در مورد فضا و حال هوای بازی صحبت میکنه. بازی در یک پسا پسا اخرزمان اتفاق می افتد. انسان ها در قبایل و طوایف زندگی میکنند و شیوه زندگی بسیار به زندگی قبل از انقلاب صنعتی شباهت دارد.انسان ها با تکیه بر داد وستد شکار زندگی میکنند.

orizon sees humanity taken back to a primitive state. Humans live in clans and tribes and resemble simpler, pre-industrial revolution civilisation. They rely on trading, foraging and hunting to
get by

بعد میگه این بازی پر از سوالات بی پاسخ ، ابهامات و معماهای مختلف است. به عنوان مثال شخصیت اصلی بازی در این جانه پهناور بازی به دنبال کشف این رمز و رازهاست. چون همه چیز شفاف و روشن نیست. استودیو سازنده قول یک داستان جذاب و عمیق را به بازیبازها داده است.

this is a title that is rife with unanswered questions, vagueness and puzzles that begged to be solved. As Aloy – Horizon’s protagonist – players will explore this vast world on a quest that’s, well…not all that clear at this point. Guerrilla is keeping very tight lipped about much of Horizon, promising players that there is a deep and engaging story, just one they’re not yet ready to talk about.

بعد میگه وقتی از سازنده ها سوال کردم که حجم دنیای بازی چقدر است گفتند: بزرگ

When I asked the developers about the size of Horizon’s world they glibly responded that it was “big”

علاوه بر این سازنده تاکید کرده که دنیای بازی بسیار پرمحتوا هست و کارهای زیادی برای انجام دادن دارید.انها تکرار کردند که نقشه بسیار بزرگ است

They did say that they liked to think of terms of content and that Horizon’s map would contain a huge number of things to see and do. They did reiterate that the map was very large.

بعد در مورد شخصیت اصلی یعنیAloy میگوید که او یک شکارچی است و به خاطر مهارت هایی که دارد مورد احترام واقع میشود. او برای زمین و موجودات رباتیک احترام قایل است

Aloy is a typical human in this world. She hunts and explores to support her tribe and is respected among her peers for her skills. She respects the land and the robotic creatures.

بعد در رابطه با تریلر و مبارزه با یک باس به اسم Thunderjaw حرف میزنه و میگه این مبارزه ویترین درخشان برای سیستم مبارزات بازی هست.

The demo concluded with a massive battle against the Thunderjaw. Looking like an enormous robotic T-Rex, battling the Thunderjaw was a brilliant showcase for the combat systems being
employed

بعد میگه بازی بسیار نفس گیر است. وجود چرخه شب و روز و نداشتن بارگذاری مناطق بازی و دنیای بازی که متفاوت تر از دیگر اثار پسا اخر زمان است.

Horizon looks absolutely breathtaking and Guerrilla is promising a full day/night cycle and no loading screens ever. The lush garden world looks vastly different to other post-apocalypse games

در نهایت میگه یکی از بهترین ip های جدید است که تاکنون معرفی شده است.

Horizon: Zero Dawn what we’ve seen so far is hugely intriguing and one of the most exciting new IPs I’ve had the pleasure of seeing in quite some time

منبع
 
آخرین ویرایش:
دوستان من بخاطر این که از بازی خوشم اومده، به غیر از همون تریلر اولیش دیگه چیز خاصی ازش ندیدم که بازی همه چیش برام تو موقع اومدنش تازه بمونه.

فقط مهم‌ترین سوالم اینه که الان Draw Distance بازی وضعیتش در چه حده؟ آخه هر چی بازی جهان‌ آزاد که تو این نسل تجربه کردم شدیدا مشکل Draw Distance داشتن. از اساسین یونیتی گرفته که تا یه فاصله ای خاص همه مردم غیب میشدن تا داینگ لایت که از فاصله ای دور محیط ها مقداری دو بعدی میشن تا همین ویچر 3 که با این که از لحاظ کلی Draw Distance خوبی داره، ولی از تقریبا سی متر دورتر از شخصیت، پوشش‌های گیاهی کم ترین جزییات را دارن.

بخاطر همین میخواستم ببینم الان تریلر خاصی از بازی اومده که وضعیت Draw Distance را نشون بده؟ چون انحصاری سونی هم هست و میشه امیدوار بود جزییات دورنماهاش خوب باشه.
 
دوستان من بخاطر این که از بازی خوشم اومده، به غیر از همون تریلر اولیش دیگه چیز خاصی ازش ندیدم که بازی همه چیش برام تو موقع اومدنش تازه بمونه.

فقط مهم‌ترین سوالم اینه که الان Draw Distance بازی وضعیتش در چه حده؟ آخه هر چی بازی جهان‌ آزاد که تو این نسل تجربه کردم شدیدا مشکل Draw Distance داشتن. از اساسین یونیتی گرفته که تا یه فاصله ای خاص همه مردم غیب میشدن تا داینگ لایت که از فاصله ای دور محیط ها مقداری دو بعدی میشن تا همین ویچر 3 که با این که از لحاظ کلی Draw Distance خوبی داره، ولی از تقریبا سی متر دورتر از شخصیت، پوشش‌های گیاهی کم ترین جزییات را دارن.

بخاطر همین میخواستم ببینم الان تریلر خاصی از بازی اومده که وضعیت Draw Distance را نشون بده؟ چون انحصاری سونی هم هست و میشه امیدوار بود جزییات دورنماهاش خوب باشه.

درود امیرمحمد جان!
والا تنها نمایش های بازی نمایش E3 هستن و یه ویدئو چند دیقه ای که وضعیت شبیه سازی و رندر ابر رو نمایش میده ...
بغیر از اینها چیز خاصی نیست.
منتها توی نمایش E3 دور نما در وضعیت خوبی هست و بازی در مرحله پری آلفا هم قرار داشته پس ممکنه پیشرفت کنه (شایدم پسرفت! :دی) بنظرم برای این موارد تریلرهای نزدیک بهریلیز رو ببینی بهتر دستت میاد وضعیت بازی چجوری هست در این زمینه...فعلا زوده! :)
 
4c13dd865a7310a6dc11c36d4cd896db.jpg


باز هم تعریف و تمجید از بازی با توجه به نماش بازی در e3 2015

صحبت هایی در رابطه با جهان زیبا و پر از رمز و رازبازی

Guerrilla Games has established an exceptional track-record for creating beautiful, enthralling worlds for people to become lost in and the world of Horizon Zero Dawn has all the makings
for something similar to occur. From the gameplay demo that the studio showed off at E3 2015, it's clear that great imagination is at the heart of this game

وجود دشمان مختلف و عمق بخشیدن به گیم پلی بازی

What I like about these enemies is that there is plenty of opportunity for a lot of variety and a lot of depth in the gameplay

یکی از متفاوت ترین بازی های این نسل

Horizon Zero Dawn is yet another perfect example of developers trying to think differently.

Guerrilla Games only 'bound by own creativity' with PS4's Horizon Zero Dawn - National Video Games | Examiner.com
 
دوستان من بخاطر این که از بازی خوشم اومده، به غیر از همون تریلر اولیش دیگه چیز خاصی ازش ندیدم که بازی همه چیش برام تو موقع اومدنش تازه بمونه.

فقط مهم‌ترین سوالم اینه که الان Draw Distance بازی وضعیتش در چه حده؟ آخه هر چی بازی جهان‌ آزاد که تو این نسل تجربه کردم شدیدا مشکل Draw Distance داشتن. از اساسین یونیتی گرفته که تا یه فاصله ای خاص همه مردم غیب میشدن تا داینگ لایت که از فاصله ای دور محیط ها مقداری دو بعدی میشن تا همین ویچر 3 که با این که از لحاظ کلی Draw Distance خوبی داره، ولی از تقریبا سی متر دورتر از شخصیت، پوشش‌های گیاهی کم ترین جزییات را دارن.

بخاطر همین میخواستم ببینم الان تریلر خاصی از بازی اومده که وضعیت Draw Distance را نشون بده؟ چون انحصاری سونی هم هست و میشه امیدوار بود جزییات دورنماهاش خوب باشه.
البته غیب شدن یا کم شدن جزئیات محیط از فاصله های دورتر خیلی به بحث DD مربوط نمیشه ولی اگه شما همون تریلر e3 رو دوباره نگاه کنی و به محیطهای دور دقت کنی متوجه میشی که این عنوان یکی از قویترین بازیها در این زمینه است.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or