PlayStation Horizon Forbidden West : Burning Shores

سازنده
Guerilla Games
تاریخ انتشار
April 19 - 2023
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
HFWBS_CAPITOLRECORD_4K.jpg


اولین اطلاعات از بسته الحاقی بازی:

آقای Mathijs de Jonge (مدیر بازی در Guerrilla Games) در مصاحبه ای در مورد مزایای انتشار دی ال سی Burning Shores عنوان Horizon Forbidden West به طور انحصاری برای PS5 توضیح داد.

او در مورد یک صحنه نبرد جاه طلبانه صحبت می کند که اجرای آن در PS4 امکان پذیر نبود.

ویرانه ها و مناظر لس آنجلس و اطراف آن بسیار دقیق هستند و برای عملکرد خوب به قدرت پردازش زیادی و فناوری پخش سریع نیاز دارند، به خصوص زمانی که بازیکن در بالای زمین شناور است و می تواند بسیاری از چیزها را به طور همزمان ببیند.

نمونه قابل توجه دیگر صحنه نبرد ویژه است که نیاز به حافظه و قدرت پردازش زیادی دارد.برای دستیابی به این چشم انداز عالی، هم از نظر فنی و هم از نظر خلاقانه، ما این DLC را انحصاری برای PS5 ساختیم زیرا مزایای فنی زیادی برای ما به ارمغان می آورد

یکی از اولویت های کلیدی توسعه‌دهندگان اضافه کردن جزئیات زیاد به محیط ها بود .

از آنجايي که بازی فقط برای PS5 می‌آید، قدرت این کنسول را به خوبی نشان می‌دهد

ویرانی های شهر لس آنجلس و اطراف آن بسیار دقیق طراحی شده و سخت افزار PS5 به آن کمک کرده است

تنظیمات نورپردازی خاصی برای Aloy استفاده شده است

بازی از 40Hz Mode و VRR ساپورت میکند


تریلر آنونس:

View attachment VID_20230314_193455_933.mp4



HFWBS_SIGN_4K.jpg

HFWBS_GRIFFITH_4K.jpg

HFWBS_ALOY_FLYING02_4K.jpg



لانچ تریلر
View attachment VID_20230414_155210_580.mp4
 
آخرین ویرایش:
Horizon Forbidden West: Burning Shores

✅ 60fps Gameplay
✅ Hyper fast load times
✅ Genre-defining graphics
✅ Much greater draw distance
✅ 40Hz Mode and VRR
Seamless traversal through air and ✅ water
✅ Next-generation cloud effects
✅ PS5 only​

اون نورپردازی ویژه ای که در نسخه فوربیدن وست فقط بر روی Aloy اعمال میشد در این DLC بر روی کل جهان اعمال میشه.
 
طراحی عوض نشده در اصل یه ربات پرنده جدیدن که هر دوقابلیت پرواز و شنا تو اب رو دارن
درسته مثل اینکه اسمشون هم waterwing هست.
IMG_20230414_035913.jpg

بر اساس تریلرهایی که تاکنون منتشر شده است، به نظر می رسد که پایه waterwing تقریباً مشابه Sunwing بازی اصلی عمل می کند و به بازیکنان اجازه می دهد تا به راحتی از آسمان عبور کنند. اما واتر وینگ یک تفاوت بزرگ با سان وینگ دارد: می تواند زیر آب برود. اگرچه مکانیک دقیق و ورودی‌های دکمه هنوز به طور دقیق توضیح داده نشده است، به نظر می‌رسد که واتروینگ می‌تواند بین آسمان و آب به‌ طور یکپارچه طی کند و آلوی را در حالی که به اعماق سقوط می‌کند محکم روی پشت خود نگه دارد.
 
گرافیک بازی یه جوری وحشتناک بهتر شده که آدم میگه کاش فوربیدن وست کراس جن نبود :D
کل تریلر حس میکردم دارم CG میبینم :-t
بالاخره نسل نهم را داریم می‌بینیم اون از FF16 اینم از این.
 
گرافیک بازی یه جوری وحشتناک بهتر شده که آدم میگه کاش فوربیدن وست کراس جن نبود :D
کل تریلر حس میکردم دارم CG میبینم :-t
بالاخره نسل نهم را داریم می‌بینیم اون از FF16 اینم از این.
لامصب با این گرافیکش 60 فریمم هست! :D
 
مشخصه دارن کلی تکنولوژی جدید رو تست میکنن تا واسه پروژه بعدی اعمال کنن وگرنه دلیلی نداشت از نظر فنی و ارتقای گرافیکی روی یه DLC انقدر کار کنن، همون بازی اصلی هنوزم نظیر نداره و با همون گرافیک می‌تونستن کار رو پیش ببرن. بنظرم هورایزن 3 رو قراره زودتر از چیزی که فک میکنیم ببینیم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or