Multi Platform Hogwarts Legacy

سازنده
Avalanche Software
تاریخ انتشار
February 2023
ناشر
Warner Bros. Games
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
598900.png




Hogwarts Legacy
توسعه دهنده: Avalanche Software
توسعه یافته :Disney Infinity
ناشر: Warner Bros. Interactive Entertainment
پلتفرم: ALL CONSOLE GEN 8&9 , PC
ژانر: Action RPG / Open Word
تاریخ عرضه: 21 بهمن ماه
➿➿➿➿➿➿➿➿➿
اطلاعات:

▪️دکوراسیون Hogwarts بسته به فصل تغییر خواهد کرد
▪️تعداد NPC ها در بازی بسیار زیاد خواهد بود
▪️تمرکز تیم بازی فقط روی همین نسخه ی Hogwarts Legacy بوده ولی خب استودیوی Avalanche ضمن اینکه دنبال اینن که یه تجربه عالی از Wizarding World به وجود بیارن، بسته به موفقیتشون احتمال تبدیلش به یک فرانچایز وجود دارد

آخرین اطلاعات:
▪️بازی دارای 34 مدل دشمن
▪️26 اسپل
▪️57 ماموریت فرعی
▪️2 بتل آرنا و 95 Merlin trials ست


سیستم مورد نیاز:
IMG_20220826_054723_913.jpg




به روز می شود...

‏ویدیوی کامل State of Play از هاگوارتز لگسی که قرار است در تعطیلات 2022 منتشر شود
Link

🔹🔹🔹

New 4K screens from HogwartsLegacy
IMG_20220318_123854.jpg IMG_20220318_123850.jpg
IMG_20220318_123843.jpg IMG_20220318_123839.jpg
با تشکر از @.Amirone بابت کار بسیار زیبایِ گرافیکیشون
 
آخرین ویرایش:
دوستان پیشنهادی برای تلنت ها ندارید؟
حداکثر تعداد تلنت پوینت هایی که میتونی بگیری ۳۶ تاس.
من خودم تلنت های Stealth و Room of Requirements رو کلا بیخیال شدم چون هیچکدوم جالب به نظر نمیرسیدن. اینطوری تونستم ۳ تا دسته دیگه رو همرو بگیرم.

بیشتر از همه تلنت های Core رو سعی کن بگیری، مخصوصا اون یکی که باعث میشه Basic Cast کول دان اسپل هاتو کم کنه. همچنین تلنت هایی که تعداد slot های اسپل هاتو افزایش میده.

Dark Arts اگه سه تا اسپل نابخشودنی رو بخوای یاد بگیری به طور خارق العاده ای OP هست.

Spells هم بدرد بخور ترینشون مال Confringo, Incendio و Transfiguration هست بنظرم.
 
بازی رو بعد از تقریبا 70 ساعت شخم زدن :D تموم کردم، اگر بخوام با توجه به سابقه استودیو نظر بدم پیشرفت قابل ملاحظه ای داشتن ولی اینطورم نیست که بگم فراتر از انتظار یا تواناییشون عمل کردن. اول از مراحل فرعی شروع کنم، پازل روم ها رو دوس داشتم و مغز پشتش بود برخلاف عقیده برخی دوستان که می گفتن آسونه، چالش داره و بخش های پلتفرمر رو دوس داشتم، مپ بازی بزرگ و جزییات خوبی داره و گشتوگذار در طی این70ساعت برای من کسالت آورنبود چون محیط تقریبا پویایی داره، مراحل فرعی، چلنج ها و پیدا کردن سرنخ ها جذابیت های خودشونو دارن ولی در عین حال محدود به تجارب اولیه بازیکن هستند چون تا سرحد مرگ! سرتاسر نقشه تکرار شدن و کم کم بخاطر صرفا پاکسازی محیط، این موارد پیش چشم بازیکن رنگ می بازن، یک سری موارد درون بازی یا عینا و یا بصورت اتفاقی فقط فن های این یونیورس رفرنس هاشو متوجه می شن و از نکات ریز برای چشم های تیزبین فن ها غافل نشدن، گرافیک بازی روی PS5 همونطور که DF بررسی کرد چشم نواز و پرفورمنس خوبی داره، قبل از آپدیت 1.4 به یک سری باگ های وحشتناک برخورد کردم که دوس ندارم در موردش صحبت کنم! RPGفن ها به هیچ عنوان نباید این بخش رو جدی بگیرن و بهتره فکر کنن چنین چیزی وجود نداره! کارکترها و شخصیت پردازیشون جز یک نفر برای من حقیقتا جذابیتی نداشتن و ارتباطی که در سری فیلم ها با افراد مختلف می گرفتم اینجا اتفاق نیوفتاد، در مورد گیم پلی و استفاده از اسپل ها و ترکیب عناصر مختلف و همچنین بخش های حیوانات رو خیلی خوب کار کردن ولی به یک مورد مهم توجهی نکردن که روی تجربه من در بازی تاثیر منفی گذاشت، سوییچ کردن بین اسپل ها! در حین مبارزه شما باید با توجه به چالشی که انمی ها براتون ایجاد می کنن یا برای پازل ها از اسپل مناسب استفاده کنی! چون گزینه ها تا مقطعی محدودن باید وسط کامبت شما مداوم با D_PAD بازی رو استاپ کنی و از لیست اسپل ها تغییرات رو اعمال کنی! این مورد رو می تونن اصلاح کنن و گزینه های بیشتری برای انتخاب در اختیار بازیکن موقع مبارزه بذارن تا بازیکن سریعتر سوییچ کنه و کمتر عذاب بکشه! داستان بازی قابل حدسه و انسجام نداره، موسیقی بازی برخی قسمت ها زننده بود و برخی قسمتها گوش نواز، قبلا اشاره کردم کپی پیست کردن کارکترها جالب نبود ولی خنده دار بود برای اولین برخوردم با کارکتر خودم!
در کل تجربه لذت بخشی بود برام و امیدوارم برای آینده مثل یوبی سافت روی پهن شدن! یونیورس مانور ندن و محتوا رو اولویت اصلی کارشون قرار بدن تا تجربه کاملتر و عمیقتری برای بازیکنان باشه

امتیاز من به بازی
8/10​
 
آخرین ویرایش:
بازی رو بعد از تقریبا 70 ساعت شخم زدن :D تموم کردم، اگر بخوام با توجه به سابقه استودیو نظر بدم پیشرفت قابل ملاحظه ای داشتن ولی اینطورم نیست که بگم فراتر از انتظار یا تواناییشون عمل کردن. اول از مراحل فرعی شروع کنم، پازل روم ها رو دوس داشتم و مغز پشتش بود برخلاف عقیده برخی دوستان که می گفتن آسونه، چالش داره و بخش های پلتفرمر رو دوس داشتم، مپ بازی بزرگ و جزییات خوبی داره و گشتوگذار در طی این70ساعت برای من کسالت آورنبود چون محیط تقریبا پویایی داره، مراحل فرعی، چلنج ها و پیدا کردن سرنخ ها جذابیت های خودشونو دارن ولی در عین حال محدود به تجارب اولیه بازیکن هستند چون تا سرحد مرگ! سرتاسر نقشه تکرار شدن و کم کم بخاطر صرفا پاکسازی محیط، این موارد پیش چشم بازیکن رنگ می بازن، یک سری موارد درون بازی یا عینا و یا بصورت اتفاقی فقط فن های این یونیورس رفرنس هاشو متوجه می شن و از نکات ریز برای چشم های تیزبین فن ها غافل نشدن، گرافیک بازی روی PS5 همونطور که DF بررسی کرد چشم نواز و پرفورمنس خوبی داره، قبل از آپدیت 1.4 به یک سری باگ های وحشتناک برخورد کردم که دوس ندارم در موردش صحبت کنم! RPGفن ها به هیچ عنوان نباید این بخش رو جدی بگیرن و بهتره فکر کنن چنین چیزی وجود نداره! کارکترها و شخصیت پردازیشون جز یک نفر برای من حقیقتا جذابیتی نداشتن و ارتباطی که در سری فیلم ها با افراد مختلف می گرفتم اینجا اتفاق نیوفتاد، در مورد گیم پلی و استفاده از اسپل ها و ترکیب عناصر مختلف و همچنین بخش های حیوانات رو خیلی خوب کار کردن ولی به یک مورد مهم توجهی نکردن که روی تجربه من تا پایان بازی تاثیر منفی گذاشت، سوییچ کردن بین اسپل ها! در حین مبارزه شما باید با توجه به چالشی که انمی ها براتون ایجاد می کنن یا برای پازل ها از اسپل مناسب استفاده کنی! چون گزینه ها محدودن باید وسط کامبت شما مداوم با D_PAD بازی رو استاپ کنی و از لیست اسپل ها تغییرات رو اعمال کنی! این مورد رو می تونن اصلاح کنن و گزینه های بیشتری برای انتخاب در اختیار بازیکن موقع مبارزه بذارن تا بازیکن کمتر عذاب بکشه! داستان بازی قابل حدسه و انسجام نداره، موسیقی بازی برخی قسمت ها زننده بود و برخی قسمتها گوش نواز، قبلا اشاره کردم کپی پیست کردن کارکترها جالب نبود ولی خنده دار بود برای اولین برخوردم با کارکتر خودم!
در کل تجربه لذت بخشی بود برام و امیدوارم برای آینده مثل یوبی سافت روی پهن شدن! یونیورس مانور ندن و محتوا رو اولویت اصلی کارشون قرار بدن تا تجربه کاملتر و عمیقتری برای بازیکنان باشه

امتیاز من به بازی
8/10​
درود امیر
این قسمت از صحبتتو اگر درست متوجه شده باشم، گفتم‌ یه راهنمایی کنم که شما از بخش تلنت، قسمت core میتونین این ابلیتی رو باز کنید که به 12 اسپل دسترسی مستقیم داشته باشین
و دیگه از پد استفاده نکنید واسه جابه جایی جادوها

پ.ن: حالا شایدم من مشکلتو درست متوجه نشده باشم:D
 
کارکترها و شخصیت پردازیشون جز یک نفر برای من حقیقتا جذابیتی نداشتن.
منم درباره داستان و شخصیت پردازی موافقم. تنها مشکلم با بازی همین بود.
کنجکاوم، این یک نفر کی بود؟
برای من به شخصه کوئست لاین Sebastian به مراتب جذاب تر داستان اصلی بود.
 
بازی رو بعد از تقریبا 70 ساعت شخم زدن :D تموم کردم، اگر بخوام با توجه به سابقه استودیو نظر بدم پیشرفت قابل ملاحظه ای داشتن ولی اینطورم نیست که بگم فراتر از انتظار یا تواناییشون عمل کردن. اول از مراحل فرعی شروع کنم، پازل روم ها رو دوس داشتم و مغز پشتش بود برخلاف عقیده برخی دوستان که می گفتن آسونه، چالش داره و بخش های پلتفرمر رو دوس داشتم، مپ بازی بزرگ و جزییات خوبی داره و گشتوگذار در طی این70ساعت برای من کسالت آورنبود چون محیط تقریبا پویایی داره، مراحل فرعی، چلنج ها و پیدا کردن سرنخ ها جذابیت های خودشونو دارن ولی در عین حال محدود به تجارب اولیه بازیکن هستند چون تا سرحد مرگ! سرتاسر نقشه تکرار شدن و کم کم بخاطر صرفا پاکسازی محیط، این موارد پیش چشم بازیکن رنگ می بازن، یک سری موارد درون بازی یا عینا و یا بصورت اتفاقی فقط فن های این یونیورس رفرنس هاشو متوجه می شن و از نکات ریز برای چشم های تیزبین فن ها غافل نشدن، گرافیک بازی روی PS5 همونطور که DF بررسی کرد چشم نواز و پرفورمنس خوبی داره، قبل از آپدیت 1.4 به یک سری باگ های وحشتناک برخورد کردم که دوس ندارم در موردش صحبت کنم! RPGفن ها به هیچ عنوان نباید این بخش رو جدی بگیرن و بهتره فکر کنن چنین چیزی وجود نداره! کارکترها و شخصیت پردازیشون جز یک نفر برای من حقیقتا جذابیتی نداشتن و ارتباطی که در سری فیلم ها با افراد مختلف می گرفتم اینجا اتفاق نیوفتاد، در مورد گیم پلی و استفاده از اسپل ها و ترکیب عناصر مختلف و همچنین بخش های حیوانات رو خیلی خوب کار کردن ولی به یک مورد مهم توجهی نکردن که روی تجربه من تا پایان بازی تاثیر منفی گذاشت، سوییچ کردن بین اسپل ها! در حین مبارزه شما باید با توجه به چالشی که انمی ها براتون ایجاد می کنن یا برای پازل ها از اسپل مناسب استفاده کنی! چون گزینه ها تا مقطعی محدودن باید وسط کامبت شما مداوم با D_PAD بازی رو استاپ کنی و از لیست اسپل ها تغییرات رو اعمال کنی! این مورد رو می تونن اصلاح کنن و گزینه های بیشتری برای انتخاب در اختیار بازیکن موقع مبارزه بذارن تا بازیکن سریعتر سوییچ کنه و کمتر عذاب بکشه! داستان بازی قابل حدسه و انسجام نداره، موسیقی بازی برخی قسمت ها زننده بود و برخی قسمتها گوش نواز، قبلا اشاره کردم کپی پیست کردن کارکترها جالب نبود ولی خنده دار بود برای اولین برخوردم با کارکتر خودم!
در کل تجربه لذت بخشی بود برام و امیدوارم برای آینده مثل یوبی سافت روی پهن شدن! یونیورس مانور ندن و محتوا رو اولویت اصلی کارشون قرار بدن تا تجربه کاملتر و عمیقتری برای بازیکنان باشه

امتیاز من به بازی
8/10​

چقدر هم عالی امیر جان
دستت درد نکنه
نظرم نسبت ب بازی عوض شد...

پ.ن: امیر یک نقد کوچک اینطوری از Forspoken هم بنویس
 
تمام مبارزات بازی با همین چوبدستیه.
چالشش چیه تو مبارزات.
نه یک میتونی از گیاه ها هم برای مبارزه استفاده کنی یا سوار یک سری حیوانات مثل هیپوگریف بشی و با دشمن ها مبارزه کنی ولی خوب اصلیت کار همون جادوی چوب دستی هست که واقعا کمبو زدنش چالشی هست مخصوصا رو درجه سختی هارد رسما اشکت در میاد
 
  • Like
Reactions: rahyarpaul
نه یک میتونی از گیاه ها هم برای مبارزه استفاده کنی یا سوار یک سری حیوانات مثل هیپوگریف بشی و با دشمن ها مبارزه کنی ولی خوب اصلیت کار همون جادوی چوب دستی هست که واقعا کمبو زدنش چالشی هست مخصوصا رو درجه سختی هارد رسما اشکت در میاد
چالش خاصی من ندیدم تو اکشن ها، حس چالشی ندیدم تو زدن طلسم ها و ...
جا خالی دادن و این مواردو ندیدم.
برا همین پرسیدم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or