آخرین ویرایش:
منم یکساعتی بازیش کردم.با xcloud روی پی سی بازیش کردم.واقعا سرگرم کنندست.تقریبا سه ساعت بازی کردم. تازه یک باس رو زدم. فکر میکردم بازی شش هفت ساعت بیشتر نباشه ولی این طوری که بوش میاد دوازده الی پانزده ساعت باید طول بکشه. نایس.
تا این جا که بازی خیلی فان بوده. امیدوارم همین طوری جلو بره.
نظریه جالبی بود ولی خود سازنده بازی میگه ساختن بازی ربطی به گیمپس نداره و ایده بازی رو سال 2017 داده .Hi Fi Rush و High on Life پدیده هایی هستند که در وضعیت فعلی صنعت گیم وجودشون فقط به کمک گیم پس ممکن شده، اگرچه ضعف اصلی مایکروسافت افت AAAهای انحصاریش بوده اما نباید این نقطه قوت جدید یعنی AAهای گیم پس محور که حالا عملا ابداع مایکرو هستند رو نادیده گرفت.
ایده ها و Pitch ها همیشه بوده و هست ولی خیلی وقت ها این نوع پروژه ها زیر دست ناشرهای بزرگ بخاطر ریسکی بودن یا تضمین نبودن موفقیت تجاری یا کنسل میشن یا کلا چراغ سبز نمیگیره ساختشون.نظریه جالبی بود ولی خود سازنده بازی میگه ساختن بازی ربطی به گیمپس نداره و ایده بازی رو سال 2017 داده .
بازی عملا تو قسمت کامبت هیچ چیزی از تاپ های صنعت کم نداره سیستم Progression تا آخر بازی کشش داره خلاصه گول ظاهر آب رنگیش رو نباید خوردتوی ساعت اولی که بازی رو تجربه کردم تصورم یه بازی با آرت استایل خفن و گیمپلی محدود اما فان بود که چندساعتی قراره به صورت ریتمیک لذت ببریم. همین.
ولی هرچقدر جلوتر میرم با پیشرفتای خفنی توی گیمپلی بازی روبرو میشم که فکم باز میمونه واقعا. تنوع کمبوها و اسپشال اتک هایی که میخری عالیه. ترکیب گرب کردن، گانپلی و کمبو ارضا کننده است.
منم یکساعتی بازیش کردم.با xcloud روی پی سی بازیش کردم.واقعا سرگرم کنندست.
ی مقدار دیفاکالتی هم داره ،زیاد راحت درستش نکردن که همه مراحلو دو دقه ای تموم کنی.
انقد رر بدم میاد از اون پنیر مستطیلیه که هینت میده.وااقعا لج در اره
اول شما بگو ریتمیک ینی چیچجوری بازی ریتمیک رو روی xCloud بازی می کنید. یعنی اگه یه لیست از بازی ها وجود داشته باشن که نباید رو کلاود بازی کرد قطعا بازی های ریتمیک اون بالا بالاها باشن