Multi Platform Hi-Fi Rush

  • Thread starter Thread starter Bax
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Tango gameworks
تاریخ انتشار
۶ بهمن ۱۴۰۱
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
در مراسم developer direct روز، ۶ بهمن ۱۴۰۱، این بازی از استدیو تنگو گیم ورکز معرفی و عرضه شد.

Hibiki-News-Hero-Image-4916fb477b67e704ab35.jpg

پرفورمنس اجرایی Hi-Fi Rush:
Xbox Series X: 4k , 60fps
Xbox Series S: 1440p , 60fps
 
آخرین ویرایش:
سلام به همه
امروز رفتم سرویس xcloud رو برااولین بار تست کنم توی گیم پس.اتفاقی همین بازی رو روش کلیک کردم:D
در حد ده دقه بازی کردم و منو یاد بازی پرسونا انداخت ولی خیلی اکشن طور تر.
یسوال داشتم این بازی که قیمتش سی دلاره فقط رو گیم پس رایگانه. دوستان چجوری میگن از سایتش دانلود میکنن و بازی میکنن؟
 
  • Like
Reactions: Bax
امیدوارم بازی بگیره و بتونه فروش و پلیر خوبی جذب کنه.

خیلی حرکت ریسکی زدن. یادم نمیاد همچنین حرکتی قبلا توسط هیچ ناشری زده شده باشه. تا الان هم که من میینم ملت راضی بودن.

جالب اینکه که شاید معدود دفعاتی در تاریخ ویدیو گیم هست که ملت بدون پیش زمینه ذهنی یک بازی را انجام میدن. هرکس یک ریویور در واقع :D
حقیقتش ریسک نبود. واقعا فکر شده و خاص ساخته شده. یجوری انگار درگیر بیت‌های بازی میشی.

واقعا هرچی بیشتر‌ پیش میرم بیشتر حال می‌کنم. عجیب و غریب خوبه‌.
 
چرا کسی به قیمتش اشاره نمیکنه ؟ یا من چیزی رو از دست دادم نمیدونم ؟ :|
۳۰ دلار نسخه استاندارد و ۴۰ دلار نسخه‌ی نمی‌دونم چی‌چی ادیشن😁
روی گیمپس از دیشب اومد.
 
حقیقتش ریسک نبود. واقعا فکر شده و خاص ساخته شده. یجوری انگار درگیر بیت‌های بازی میشی.

واقعا هرچی بیشتر‌ پیش میرم بیشتر حال می‌کنم. عجیب و غریب خوبه‌.
تنها دلیل ریسک نبودنش، برای گیم پس بود و گر نه کاملا ریسکی بود و تو اون تریدمارک که دقیقا یه ماه بعد خرید زنیمکس ثبت شد، بازی عنوان موبایلی هم بود.
احتمالا گفتن، ابعاد بازی رو بزرگ کنین و بیخیال موبایل بشید، بیش از دو سال از ثبت تجاریش میگذره
گیم پس برا هر کی نون نداششت برا جاش سایر و میکامی آب داشت که تونستن، ایده هایی که ممکن بود چراغ سبز نگیرن رو بسازن و جفتشون هم موفق بودن.
در کنار گراندد و حتی شاید sot
 
اپگرید بازی خیلی خوب شده فقط هی میری جلوتر همه چیز پیشرفت میکنه
خوب شد به حرف یک عده تو ردیت گوش ندادم که گفتن ریتمیک هست فکر کردم دقیقا شده بازی موزیکال
ولی بیشتر شبیه اکشن ادونتچره
اوپن ورد هم نیست که بره رو اعصاب
موارد کارتونیشم خوب در اوردن
مرحله ۲ ش رو هم تموم کردم اونجا که تیکه میندازه به باس فایت عالیه
راستی نمیدونم چرا یک عده بازی رو شبیه دویل می کرای میدونن
مخصوصا ۱ که اصلا دارک بود و دقیقا یادمه رو پی اس ۲ همون اولش که اومد بازی اریجنالش رو از خارج از کشور خریده بودم
 
  • Like
Reactions: Black_Flag
تنها دلیل ریسک نبودنش، برای گیم پس بود و گر نه کاملا ریسکی بود و تو اون تریدمارک که دقیقا یه ماه بعد خرید زنیمکس ثبت شد، بازی عنوان موبایلی هم بود.
احتمالا گفتن، ابعاد بازی رو بزرگ کنین و بیخیال موبایل بشید، بیش از دو سال از ثبت تجاریش میگذره
گیم پس برا هر کی نون نداششت برا جاش سایر و میکامی آب داشت که تونستن، ایده هایی که ممکن بود چراغ سبز نگیرن رو بسازن و جفتشون هم موفق بودن.
در کنار گراندد و حتی شاید sot
اینا نظر شخصیتونه یا واقعا اینطوری بوده؟
اگه نظر شخصیتونه که هیچی و بستگی به تفکر خودتون داره و مخترمه
ولی بدون منبع به نظر خیلیا بازی خیلی خیلی عالی هست و ربطی به موبایل نداره
چون رو گیم پس اومده حتما باید بازی چیپ و ارزونی میبود؟این از اون حرفاس!
اتفاقا به نظر من و خیلیا بازی هم زیباس هم اومدنش رو گیم پس برای بالا بردن ارزش این سرویس و xbox هست
انگار چون موزیکی رو اسپاتی فای میاد پس حتما ارزش نداره!الان دنیا داره میره سمت این سرویسا
مثل hbo و apple tv که شخصا استفاده میکنم و برنامه های ۴k رو بدون هیچ موردی تماشا میکنم
ارزش هر چیزی به خودش هست حالا رو سرویس اشتراکی بزارنش یا جدا فروخته بشه
خوش به حال ما ایرانیا که اونقدر ثروتمند شدیم !!!
 
  • Like
Reactions: capitanrayan
اینا نظر شخصیتونه یا واقعا اینطوری بوده؟
اگه نظر شخصیتونه که هیچی و بستگی به تفکر خودتون داره و مخترمه
ولی بدون منبع به نظر خیلیا بازی خیلی خیلی عالی هست و ربطی به موبایل نداره
چون رو گیم پس اومده حتما باید بازی چیپ و ارزونی میبود؟این از اون حرفاس!
اتفاقا به نظر من و خیلیا بازی هم زیباس هم اومدنش رو گیم پس برای بالا بردن ارزش این سرویس و xbox هست
انگار چون موزیکی رو اسپاتی فای میاد پس حتما ارزش نداره!الان دنیا داره میره سمت این سرویسا
مثل hbo و apple tv که شخصا استفاده میکنم و برنامه های ۴k رو بدون هیچ موردی تماشا میکنم
ارزش هر چیزی به خودش هست حالا رو سرویس اشتراکی بزارنش یا جدا فروخته بشه
خوش به حال ما ایرانیا که اونقدر ثروتمند شدیم !!!
اگه نمیدونی اینطوری بوده یا نه و سوال میپرسی. چجوری بعدش کلی مطلب در تفسیر چیزی که فکر میکنی، نظرمه مینویسی و ریسکی عنوان شدن، چه ربطی به خوب یا بد بودن داره.
https://uspto.report/TM/90398634
اولا تو ترید مارک hifi موبایل گفته شده بود و همه جا هم عنوان کردن
Fallout, Elder Scrolls Company Files Trademark For Something Called "Hi-Fi Rush"
On December 21, 2020, ZeniMax filed a trademark for something called "Hi-Fi Rush." The description states that it could be "mobile application software" with online capabilities. The trademark filing also mentions PC and consoles. However, there are no further details on what the game might be, if it even is a game.
______
بعدم، مصاحبه هم سایر هست هم میکامی که گذاشتم
Shinji Mikami wants Tango Gameworks to make smaller and non-horror games | VGC
In recent years, commercial considerations have meant that we have had to develop in large teams. However, thanks to the emergence of game subscription services over the past few years, we feel that it is now possible to make games on a smaller scale.

“It is possible to gain experience in a small team and then get involved in a big project. This way, we can make even better games and projects can proceed more smoothly.”
______
با vs ای های سونی مشکل داریم دیگه vs ای ایکس باکس نسازید
 
  • Like
Reactions: all4u
Screenshot_20230126_202214_Chrome.jpg
نظر فیل اسپنسر در مورد اقبال عمومی به Hi Fi rush:
تمام افتخارات و اعتبارات برایTango gameworks می باشد. آن ها ایده ای داشتند و از آن برای ساخت چیزی کاملا جدید استفاده کردند. انتشار و معرفی ناگهانی بازی از طرف بتسدا بود . این که همیشه شگفتی و سورپرایز های ویژه ای داشته باشیم لذت بخش است. ایکس باکس گیم پس ، کار را برای انتشار بازی ها به صورت ناگهانی آسان می کند. هرچند برای همه بازی ها این کار درست نخواهد بود اما اقبال به Hi Fi rush فوق العاده بود
 
تنها دلیل ریسک نبودنش، برای گیم پس بود و گر نه کاملا ریسکی بود و تو اون تریدمارک که دقیقا یه ماه بعد خرید زنیمکس ثبت شد، بازی عنوان موبایلی هم بود.
احتمالا گفتن، ابعاد بازی رو بزرگ کنین و بیخیال موبایل بشید، بیش از دو سال از ثبت تجاریش میگذره
گیم پس برا هر کی نون نداششت برا جاش سایر و میکامی آب داشت که تونستن، ایده هایی که ممکن بود چراغ سبز نگیرن رو بسازن و جفتشون هم موفق بودن.
در کنار گراندد و حتی شاید sot
این بازی با تبلیغات محدود هم می‌تونست بین بازی‌های ۳۰ دلاری مالتی پلتفرم، بمب باشه. همین امروز خودم به چند نفر پیشنهاد دادم بازی کنن. ینی تا حد تبلیغات دهان به دهان هم میرسه.

در مورد بازی High On Life با حرفت تا حدودی موافقم ولی این بازی نه. Hi Fi واقعا چیزای خاص خودش رو داره.
 
این بازی با تبلیغات محدود هم می‌تونست بین بازی‌های ۳۰ دلاری مالتی پلتفرم، بمب باشه. همین امروز خودم به چند نفر پیشنهاد دادم بازی کنن. ینی تا حد تبلیغات دهان به دهان هم میرسه.

در مورد بازی High On Life با حرفت تا حدودی موافقم ولی این بازی نه. Hi Fi واقعا چیزای خاص خودش رو داره.
پست بالاتر مصاحبه همین میکامی رو گذاشتم
When asked about his goals for Tango, Mikami answered: “First of all, we should produce a masterpiece every ten years. Secondly, we want young people to create new games on their own. We also want to nurture good game creators.

“Although we are a studio that makes games, we also want it to have the aspect of a game school where staff can learn how to make games. We want to make it a place where you can grow as a creator and develop your skills and core while working from the bottom up.”

He added: “To be honest, it is quite difficult to train newcomers in a large team. I think the most effective way is to run several game development teams of several dozen people.

“In recent years, commercial considerations have meant that we have had to develop in large teams. However, thanks to the emergence of game subscription services over the past few years, we feel that it is now possible to make games on a smaller scale.

“It is possible to gain experience in a small team and then get involved in a big project. This way, we can make even better games and projects can proceed more smoothly.”
که میگه، قبلا بخاطر مسائل اقتصادی و تجاری مجبور بودیم تو تیمای بزرگ کار کنیم (که مفهومش اینه، ساخت بازی aaa
که الان میتونیم با تیمای کوچیک هم و بر روی بازی های کوچکتر بخاطر سرویسای اشتراکی کار کنیم.
چیزی که دقیقا جاش سایر هم گفت
https://gamerant.com/pentiment-xbox-game-pass-obsidian/
Sawyer doesn't believe Pentiment could have found a publisher without the Microsoft acquisition and said the possibility of crowdfunding it was a "maybe."

پس به بیان ساده، این بازیا بدون گیم پس، چراغ سبز برای ساخته شدن نمیگرفتن که بخواد ببینن موفق میشه یا نه
________
و یه نکته دیگه
این صفحه جیمی مارتین هست که برا مولتی پلیر گروپ کار میکنه
https://www.artstation.com/artwork/lRvPVG
Our partners
که زنیمکس هم تو پارتنرهاشونه، البته تانگو رو نزده، کانسپتی که زده به hi-fi rush شبهت داره ولی به نظر تغییراتی خورده.
 
من شخصا با بازی high on life زیاد سرگرم نشدم و وسطش بازی رو دراپ کردم شاید چون سریال ریک اند مورتی رو هم دیدم زیاد حوصلم نکشید و در نهایت برام تکراری بود ولی این بازی سعی کرده جدید باشه و شبیه بازی موبایل و این حرفا نیست ، خوشحالم هستم رو گیم وس اومده و ۳۰ دلارش تو جیبم مونده، منی که نه گیم پس اکانتی میگیرم نه شبیه ش دوس‌دارم به اندازه هزینه ای که میکنم هرچند داخل ایران برای شخص خودم خیلی هست ازش لذت ببرم ، این بازی همون لذت هست به همه دوستان هم پیشنهاد میکنم حتما بازیش کنن به نظرم تو این شرایط بد حال ادم رو مقداری خوب میکنه و باعث میشه کمی جس بهتر داشته باشیم
 
تقریبا سه ساعت بازی کردم. تازه یک باس رو زدم. فکر می‌کردم بازی شش هفت ساعت بیشتر نباشه ولی این طوری که بوش میاد دوازده الی پانزده ساعت باید طول بکشه. نایس.

تا این جا که بازی خیلی فان بوده. امیدوارم همین طوری جلو بره.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or