آخرین ویرایش:
حقیقتش ریسک نبود. واقعا فکر شده و خاص ساخته شده. یجوری انگار درگیر بیتهای بازی میشی.امیدوارم بازی بگیره و بتونه فروش و پلیر خوبی جذب کنه.
خیلی حرکت ریسکی زدن. یادم نمیاد همچنین حرکتی قبلا توسط هیچ ناشری زده شده باشه. تا الان هم که من میینم ملت راضی بودن.
جالب اینکه که شاید معدود دفعاتی در تاریخ ویدیو گیم هست که ملت بدون پیش زمینه ذهنی یک بازی را انجام میدن. هرکس یک ریویور در واقع
۳۰ دلار نسخه استاندارد و ۴۰ دلار نسخهی نمیدونم چیچی ادیشنچرا کسی به قیمتش اشاره نمیکنه ؟ یا من چیزی رو از دست دادم نمیدونم ؟
تنها دلیل ریسک نبودنش، برای گیم پس بود و گر نه کاملا ریسکی بود و تو اون تریدمارک که دقیقا یه ماه بعد خرید زنیمکس ثبت شد، بازی عنوان موبایلی هم بود.حقیقتش ریسک نبود. واقعا فکر شده و خاص ساخته شده. یجوری انگار درگیر بیتهای بازی میشی.
واقعا هرچی بیشتر پیش میرم بیشتر حال میکنم. عجیب و غریب خوبه.
اینا نظر شخصیتونه یا واقعا اینطوری بوده؟تنها دلیل ریسک نبودنش، برای گیم پس بود و گر نه کاملا ریسکی بود و تو اون تریدمارک که دقیقا یه ماه بعد خرید زنیمکس ثبت شد، بازی عنوان موبایلی هم بود.
احتمالا گفتن، ابعاد بازی رو بزرگ کنین و بیخیال موبایل بشید، بیش از دو سال از ثبت تجاریش میگذره
گیم پس برا هر کی نون نداششت برا جاش سایر و میکامی آب داشت که تونستن، ایده هایی که ممکن بود چراغ سبز نگیرن رو بسازن و جفتشون هم موفق بودن.
در کنار گراندد و حتی شاید sot
اگه نمیدونی اینطوری بوده یا نه و سوال میپرسی. چجوری بعدش کلی مطلب در تفسیر چیزی که فکر میکنی، نظرمه مینویسی و ریسکی عنوان شدن، چه ربطی به خوب یا بد بودن داره.اینا نظر شخصیتونه یا واقعا اینطوری بوده؟
اگه نظر شخصیتونه که هیچی و بستگی به تفکر خودتون داره و مخترمه
ولی بدون منبع به نظر خیلیا بازی خیلی خیلی عالی هست و ربطی به موبایل نداره
چون رو گیم پس اومده حتما باید بازی چیپ و ارزونی میبود؟این از اون حرفاس!
اتفاقا به نظر من و خیلیا بازی هم زیباس هم اومدنش رو گیم پس برای بالا بردن ارزش این سرویس و xbox هست
انگار چون موزیکی رو اسپاتی فای میاد پس حتما ارزش نداره!الان دنیا داره میره سمت این سرویسا
مثل hbo و apple tv که شخصا استفاده میکنم و برنامه های ۴k رو بدون هیچ موردی تماشا میکنم
ارزش هر چیزی به خودش هست حالا رو سرویس اشتراکی بزارنش یا جدا فروخته بشه
خوش به حال ما ایرانیا که اونقدر ثروتمند شدیم !!!
______On December 21, 2020, ZeniMax filed a trademark for something called "Hi-Fi Rush." The description states that it could be "mobile application software" with online capabilities. The trademark filing also mentions PC and consoles. However, there are no further details on what the game might be, if it even is a game.
______In recent years, commercial considerations have meant that we have had to develop in large teams. However, thanks to the emergence of game subscription services over the past few years, we feel that it is now possible to make games on a smaller scale.
“It is possible to gain experience in a small team and then get involved in a big project. This way, we can make even better games and projects can proceed more smoothly.”
تمام افتخارات و اعتبارات برایTango gameworks می باشد. آن ها ایده ای داشتند و از آن برای ساخت چیزی کاملا جدید استفاده کردند. انتشار و معرفی ناگهانی بازی از طرف بتسدا بود . این که همیشه شگفتی و سورپرایز های ویژه ای داشته باشیم لذت بخش است. ایکس باکس گیم پس ، کار را برای انتشار بازی ها به صورت ناگهانی آسان می کند. هرچند برای همه بازی ها این کار درست نخواهد بود اما اقبال به Hi Fi rush فوق العاده بود
این بازی با تبلیغات محدود هم میتونست بین بازیهای ۳۰ دلاری مالتی پلتفرم، بمب باشه. همین امروز خودم به چند نفر پیشنهاد دادم بازی کنن. ینی تا حد تبلیغات دهان به دهان هم میرسه.تنها دلیل ریسک نبودنش، برای گیم پس بود و گر نه کاملا ریسکی بود و تو اون تریدمارک که دقیقا یه ماه بعد خرید زنیمکس ثبت شد، بازی عنوان موبایلی هم بود.
احتمالا گفتن، ابعاد بازی رو بزرگ کنین و بیخیال موبایل بشید، بیش از دو سال از ثبت تجاریش میگذره
گیم پس برا هر کی نون نداششت برا جاش سایر و میکامی آب داشت که تونستن، ایده هایی که ممکن بود چراغ سبز نگیرن رو بسازن و جفتشون هم موفق بودن.
در کنار گراندد و حتی شاید sot
پست بالاتر مصاحبه همین میکامی رو گذاشتماین بازی با تبلیغات محدود هم میتونست بین بازیهای ۳۰ دلاری مالتی پلتفرم، بمب باشه. همین امروز خودم به چند نفر پیشنهاد دادم بازی کنن. ینی تا حد تبلیغات دهان به دهان هم میرسه.
در مورد بازی High On Life با حرفت تا حدودی موافقم ولی این بازی نه. Hi Fi واقعا چیزای خاص خودش رو داره.
که میگه، قبلا بخاطر مسائل اقتصادی و تجاری مجبور بودیم تو تیمای بزرگ کار کنیم (که مفهومش اینه، ساخت بازی aaaWhen asked about his goals for Tango, Mikami answered: “First of all, we should produce a masterpiece every ten years. Secondly, we want young people to create new games on their own. We also want to nurture good game creators.
“Although we are a studio that makes games, we also want it to have the aspect of a game school where staff can learn how to make games. We want to make it a place where you can grow as a creator and develop your skills and core while working from the bottom up.”
He added: “To be honest, it is quite difficult to train newcomers in a large team. I think the most effective way is to run several game development teams of several dozen people.
“In recent years, commercial considerations have meant that we have had to develop in large teams. However, thanks to the emergence of game subscription services over the past few years, we feel that it is now possible to make games on a smaller scale.
“It is possible to gain experience in a small team and then get involved in a big project. This way, we can make even better games and projects can proceed more smoothly.”
Sawyer doesn't believe Pentiment could have found a publisher without the Microsoft acquisition and said the possibility of crowdfunding it was a "maybe."