Heavy Rain : David Cage دیگری نمیسازم .

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Kavigne

کاربر سایت
1781.david_2D00_cage_2D00_hero.jpg


درود ... سال 2010 عنوان متفاوت Heavy Rain عرضه شد و مورد ستایش منتقدان قرار گرفت ، و اصلا انتظار چنین فروش خوبی ازآن نمیرفت . بطبع ، خالق این عنوان یعنی آقای David Cage ازین موضوع بسیار خوشحال شد ولی وی برای ساخت نسخه دوم آن وسوسه نشده است . در مصاحبه اخیر با Develop-Online ، دیوید کیج این گونه سخن میگوید :
" اصلا من احمق ، اما دلم نمیخواهد این کار را برای پول انجام دهم ؛ من Heavy Rain را نوشتم ، چون آن را دوست داشتم ، چون دوست داشتم آن چیزی را که در ذهن دارم را به نمایش در بیاورم ؛ بله ، البته من میتوانم براحتی Heavy Rain 2 را هم بسازم ، اما من گفته ها را در مورد "HR" گفته ام ؛ این قدرت Quantic Dream است ، خلق تجربیات جدید برای گیمر ها ... ما ظرفیت این را داریم که با ساحته هایمان ساختار شکنی کنیم . ممکن است این کار ، در این صنعت ساده لوحی باشد ، اما من اینجا هستم و میمانم تا خلاقیت بیافرینم . من یک تیم در کنار خود دارم تا بتوانم ایده های خود را بسازم . "
ما Heavy Rain را دوست داریم ، اما واقعا تصور نمیکنیم این عنوان به ادامه نیاز داشته باشد ، و ازین که میشنویم Cage بر روی عنوانی متفاوت کار میکند خوشحالیم ؛ نظر شما چیست ؟ آیا این ip به ادامه نیاز دارد ؟ و اگر آره ، این ادامه چه شکلی باید باشد ؟
 
این هر پنج سال یه بار میاد صنعت رو یه تکونی میده میره.
عنوان بعدیش هر چی‌ باشه مطمئنم بازم در حد اینا می‌شه.
 
Heavy Rain نمیسازه اما مسلما Interactive Drama خواهد ساخت ! سریال این بازیها اینقدر ادامه پیدا میکنه تا آخر سر یه جایی همشون به هم ارتباط پیدا میکنن .
این استاد بزرگ سوپر ماریو هم بسازه ما اصلشو میخریم ... :d
 
ایول کلی صنعت گیم امروز خوشحال شد..



:-/

بله مورد ستایش منتقدان قرار گرفت . میتونید یه سر به امتیازات و متای بازی بزنید تا متوجه بشید ! با وجود سبک بازی که شاید خیلی از گیمرا به خاطر نبود قابلیت نشونه گیری و تیراندازی و سکو بازی و ... ازش بدشون میاد , این امتیازات و فروش این بازی رو تبدیل به یکی از بهترین بازیای PS3 کرده ...
 
جونم ادبیات ساختار شکن خبر:d

ما که با فارنهایت زندگی کردیم ولی سعادت تجربه Heavy Rain رو نداشتم.

با اینکه مطمئنم عنوان بعدیش هم انحصاری خواهد بود ولی باز یه روزنه امیدی امیدوارم برای مولتی شدن پروژه بعدیش وجود داشته باشه.البته اگه برا این نسل باشه
 
HR هم همچین چیز مالی نبود :دی ولی همین که مثل یه سری تا شماره ی n کشش نمیده باز خودش جای شکر داره :دی
 
اگه بخوایم صنعت گیم رو یه جنگ فرض کنیم کیج از روش عقب نشینی حمله استفاده میکنه:d
 
من با HR اصلا حال نکردم اما کارکتر کیج رو خیلی قبول دارم. بینهایت هم موافق این تئوریش هستم.

ایول کلی صنعت گیم امروز خوشحال شد..

نه صنعت گیم فقط روزایی که متحولین منتشر میشن خوشحال میشه.


من موافق HR نیستم اما امثال کیج هستن که این صنعت رو میبرن جلو. وگرنه بشتر بازیسازها جز درجا زدن تو موفقیت های خودشون کار دیگه ای بلد نیستن. یارو یه بازی میسازه خیلی خوب از آب در میاد تا شون شماره بعدش هی همونه یک دست رنگ میزنه با محیط های جدید به خورد مخاطب میده! اسم خودشم میزاره بازیساز افسانه ای!

این فلسفه کیج چیزی هست که سال هاست تو FF هم میدیدیم (متاسفانه دیگه نمیبینیم!:دی). بجای ادامه دادن بازی های موفقشون و ساخت مثلا FFVII-10 میومدن دوباره ریسک میکردن. اینجور افراد نباشن تا دو نسل دیگه Uncharted 25، Halo 60، Fable 57 و یا God of War 80 رو هم میبینیم! شجاعت میخواد بجای ادامه یک مسری که موفقیتش تضمین شده هست دوباره ریسک کنی! این شجاعت رو کیج داره اما باقی بازی سازهای افسانه ای غالبا ندارن!

واقعا کم هستن بازی سازهایی مثل فامیتو ادا بیان هر شماره یه شاهکار جدید خلق کنن! یا کسایی مثل میکامی که ریسک میکنن و جرات ایجاد تحول توی استانداردهایی رو دارن که خودشونه تعریف کردن!
 
نظر شما چیست ؟ آیا این ip به ادامه نیاز دارد ؟ و اگر آره ، این ادامه چه شکلی باید باشد ؟
بهترین حرف رو جناب دیوید کیج گفتند، "اما دلم نمیخواهد این کار را برای پول انجام دهم"، این یعنی منطق درست، به نظر من هیچ نیازی نیست که نسخه دومی از این IP وجود داشته باشه، در نسخه اول یک داستانی روایت شد و به اتمام رسید، بازی بسیار زیبایی بود و مورد توجه منتقدان و گیمرها قرار گرفت، ولی نیازی نیست که سازندگان از محبوبیت و مقبولیت این عنوان سؤاستفاده بکنند و یک عنوان ناب و بی نظیر رو تبدیل به یک بازی پول ساز بکنند(کاری که بسیاری از شرکت‌های بازیسازی این روزها انجام می‌دهند)، به نظر من وقتی HR در یادها می‌مونه که ادامه‌ای نداشته باشه، خاص و منحصر به فرد باقی بمونه، مطمئناً جناب دیوید کیج اینقدر ایده زیبا و جذاب در سر دارند که نیازی به ادامه دادن یک عنوان تمام شده نداشته باشند.به شدت منتظر عنوان جذاب دیگری از ایشون هستم.
ایول کلی صنعت گیم امروز خوشحال شد..
HR هم همچین چیز مالی نبود :دی ولی همین که مثل یه سری تا شماره ی n کشش نمیده باز خودش جای شکر داره :دی
کلاً هر کی به GEOW علاقه داره در مورد این بازی نظر منفی میده!اینقدر شما Locust اره کردید تو روحیتون تأثیر منفی گذاشته با عنواین درام و روانشناسانه کنار نمیاید!:)

 
آخرین ویرایش:
واقعا تلفیق هنر و بازی سازی هستن ایشون !!
من فارنهیت رو خیلی لذت بردم، در حال تجربه ی هوی رین هم هستم ..
ایشون تضاد رو در گیم های فعلی نشون دادن با کاراشون !
 
من کیج و مولینیو رو خیلی قبول دارم. البته بیشتر کیج. این مولینیو با ذهن متفکرش اگه از سبک فانتزی یکم فاصله بگیره و یه چیزه جدید بسازه خیلی خوب میشه
کیج هم که کارش همیشه درسته.اون قدر خلاق هست که بتونه حتی با کینکت یه بازی در حد HR بسازه
 
هر چی بسازه مطمئنا شاهکار از آب در میاد:x
کلاً هر کی به GEOW علاقه داره در مورد این بازی نظر منفی میده!اینقدر شما Locust اره کردید تو روحیتون تأثیر منفی گذاشته با عنواین درام و روانشناسانه کنار نمیاید!:)
من هم به Gears علاقه دارم و هم از فارنهایت و Heavy Rain خوشم میاد :دی
 

کلاً هر کی به GEOW علاقه داره در مورد این بازی نظر منفی میده!اینقدر شما Locust اره کردید تو روحیتون تأثیر منفی گذاشته با عنواین درام و روانشناسانه کنار نمیاید!:)

نه بابا من روحیم به اندازه کلود لطیفه :دی نظرم منفی نیست ! :دی میگم در کل چیزی به اسم بازی نبود ولی متفاوت بودنش که خب متفاوت بوده :دی ولی همین که میگه مثل بقیه نیست که تا n شماره بخواد کش بده همین حرفش کلی ارزش داره !
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or