heavenly sword یا ninja gaiden

ninja gaiden یا heavenly sword

  • ninja gaiden

    رای‌ها: 67 56.3%
  • heavenly sword

    رای‌ها: 52 43.7%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    119
جناب Robin Hood شک نکنید که اگر این لحن حرف زدن شما و مدیریت کردنتون ادامه پیدا کنه دسترسیتون رو قطع میکنم.
اول برو قوانین جدید سایت رو بخون بعد بیا نظر بده و دروغ بگو و تعصبت رو نشون بده
اگر نظر شخصی تا اونجایی پیش بره که واقعیت رو انکار کنه این دیگه نظر شخصی نیست
جناب با ادب و خوش خنده کجای بازی موهای Nariko زیر پاش گیر کرد ؟ ضمنا ناریکو نینجا نیست که بخواد بپره و روی دیوار راه بره
این بار فقط تذکر علنی بود مطمئن باشید که بار دومی وجود نداره .شما اگر مشکلی دیدید فقط باید گزارش بدید. امیدوارم که رعایت کنید .ممنون از همکاریتون
 
پسر خوب گذاشتن مو روی شخصیت اصلی بازی جرات میخواد که کمتر کمپانی سازنده ی بازی ای پیدا میشه که رو شخصیت بازیش مو بزاره یا مثل هیتمن کچلش میکنه یا زره میزاره سرش یا مثل مارکوس دستمل میزاره سرش خلاصه که هر جوریه از دست این مو فرار میکنند.
 
به نظر من نبايد بازي هارو با هم مقايسه كرد حتي توي يه سبك باشن چون براي هر كدوم چندين نفر زحمت كشيدن و هدف خاصي دنبال مي كنند و مقايسه باعث ميشه ارزش كاري سازنده ها يه ذره زير سوال بره ولي در مقابل عيبهاشون رو ميدونن ودر جهت بهبود حركت مي كنند.
من هر دو تا رو بازي كردم و هركدوم رو دوبار
(نينجا نسخه ps3 )
نينجا بازي طولاني هست و وقتي شروع مي كني به بازي دوست داري تا اخر بري و از لحاظ گرافيكي هم خوبه و صحنه هاي خون خيلي زيبا طراحي شده و به قولي خيلي طبيعي جلوه مي كنه , نينجا بازي سختيه و روي درجه هارد به شدت سخت ميشه جوري كه از ادامه بازي منصرف ميشي البته خود بازي در مواردي بهت كمك مي كنه
و در كل خوبي هاي نينجا:
1. طولاني بودن بازي از لحاظ زماني
2. گرافيك بالا
3. كمبو ها و ضربات متوالي بالا ( بستگي به سلاحت داره )
4. تنوع سلاح بالا و راه مخفي كافي براي يافتن جايزه و اپديت سلاح

بدي ها:
1. سختي مراحل از درجه normal به بعد كه در master ninja در حد تيم ملي ميشه .
2.زاويه دوربين هم كه بماند .
3 . محيط ها هم اكثرا از لحاظ وسعت بسته هستند.
البته اين دوتا عيب دليلي براي نخريدن بازي نيست و يه چيز پيش پا افتاده است و در اخر از كنارش به راحتي نگذريد.

heavenly بازي با داستان خوبي شروع و ادامه پيدا ميكنه و شمارا تا اخر بازي ميكشونه بازي تقريبا كوتاهه
و ارزش دوباره بازي كردنش تا 2 بيشتر نميره استفاده از دسته ps3 موقع تير انداختن و شليك كردن خيلي جالبه شما ميتونيد يه تير پرتاب كنيد و دسته رو بديد دست پدر بزرگتون تا تير رو هدايت كنه تا به مغز سرباز هاي دشمن بكوبه ( البته اين كار توصيه نميشه چون ممكنه يا دسته به فنا بره يا ديگه حسگر ها كار نكنند).
خوبي ها : اساني بازي و گرافيك عالي و گستردگي محيط و نور پردازي خوب و مناسب
بدي ها: قسمت هاي اخر بازي خيلي رو اعصابه
و مبارزه با غول اخرها هم كه 3 يا 4 تا بيشترنيستند هر كدوم رو بايد سه بار مبارزه كنيد كه خيلي حال گيري مي كنه. ارزش خريدن رو داره البته چون يه عنوان انحصاري هست وبايد دلاري خريداري بشه يه مقدار خريدش شك بر انگيزه و عنوان هاي بهتري وجود داره.
در اخر هم من فقط نظر شخصي خودم رو دادم و به عنوان يه شخصي كه هر دو بازي رو بازي كردم نظر دادم و نظر من هم يه مقايسه بسيار جزءي است و انتخاب اين دو بازي نه به من مربوطه و نه به كس ديگري.
و دوستاني هم كه خيلي اين مقايسه براشون حياتي است مي تونن به مجلات تخصصي game مراجعه كنند و امتيازات اين دو بازي رو از سايت ها ببينند.
در مورد مراحل هم كسي سوالي داشت ما در خدمتيم.:biggrin1:
 
اول برو قوانین جدید سایت رو بخون بعد بیا نظر بده و دروغ بگو و تعصبت رو نشون بده
اگر نظر شخصی تا اونجایی پیش بره که واقعیت رو انکار کنه این دیگه نظر شخصی نیست
جناب با ادب و خوش خنده کجای بازی موهای Nariko زیر پاش گیر کرد ؟ ضمنا ناریکو نینجا نیست که بخواد بپره و روی دیوار راه بره
پ.ن. پستتو هم گزارش دادم تا مدیرها یه فکری به حالت بکنند


البته يه چيزه جالب هست كه ظاهرا نشون ميده بازي رو كاملا بازي نكردي چون دقيقا توي چنتا صحنه nariko از چنتا ديوار بالا ميره يا حتي روي ديوار راه ميره يا ميپره


پسر خوب گذاشتن مو روی شخصیت اصلی بازی جرات میخواد که کمتر کمپانی سازنده ی بازی ای پیدا میشه که رو شخصیت بازیش مو بزاره یا مثل هیتمن کچلش میکنه یا زره میزاره سرش یا مثل مارکوس دستمل میزاره سرش خلاصه که هر جوریه از دست این مو فرار میکنند.


با اين نظر زياد موافق نيستم چون ديگه توي re4 توي ps2 هم طرف موي كاملا باز داشت يا توي gears درسته طرف اسكارف بسته اما موهاش كه ازش زده بيرون حالا اون هيچي بقيه كه توي بازيش موي كامل دارن
البته من نمي دونم موهاي بازي hs هم زياد چيزه شاخي نيست بدك نيستا اما توپ هم نيست
 
البته يه چيزه جالب هست كه ظاهرا نشون ميده بازي رو كاملا بازي نكردي چون دقيقا توي چنتا صحنه nariko از چنتا ديوار بالا ميره يا حتي روي ديوار راه ميره يا ميپره

من بازی رو کامل بازی نکردم !!
خیلی ممنون جناب شما درست میگی !

در طول مراحل بازی چند بار ناریکو آویزون شدنها و پرشهایی انجام میده مثل اون دویدن ها روی اون طنابها و پرش ها که فقط با زدن یک دکمه در زمان خاص (به سبک God of War) یا اواسط بازی که بعضی جاها آویزان هم میشد انجام میشه و علنا در خود گیم پلی بازی دکمه ای برای پریدن وجود نداره .
پس کسانی که از هر فرصتی برای تلافی سوتی های گذشته خود استفاده میکنید لطف کنید از کسی که سه بار بازی رو تموم کرده و اگر بازی رو انجام نداده باشه دربارش نظر نمیده دنبال سوتی نگردید که به بن بست خواهید خورد!

نينجا بازي طولاني هست و وقتي شروع مي كني به بازي دوست داري تا اخر بري و از لحاظ گرافيكي هم خوبه و صحنه هاي خون خيلي زيبا طراحي شده و به قولي خيلي طبيعي جلوه مي كنه , نينجا بازي سختيه و روي درجه هارد به شدت سخت ميشه جوري كه از ادامه بازي منصرف ميشي البته خود بازي در مواردي بهت كمك مي كنه
و در كل خوبي هاي نينجا:
1. طولاني بودن بازي از لحاظ زماني
2.گرافیک بالا
3. كمبو ها و ضربات متوالي بالا ( بستگي به سلاحت داره )
4. تنوع سلاح بالا و راه مخفي كافي براي يافتن جايزه و اپديت سلاح
ببخشید شما مطمئنی که NG Sigma رو بازی کردی ؟!
آخه NG Sigma خون آنچنانی نداشت یعنی نداشت اصلا و همینطور گرافیکش هم همون گرافیک ورژن Xbox بود به اضافه رزولوشن بالاتر و HD شدن بازی و کمی پیشرفت در سایه زنی .
ضمن اینکه بحث اینجا بیشتر روی NG 2 هست
 
آخرین ویرایش:
در طول مراحل بازی چند بار ناریکو آویزون شدنها و پرشهایی انجام میده مثل اون دویدن ها روی اون طنابها و پرش ها که فقط با زدن یک دکمه در زمان خاص (به سبک God of War) یا اواسط بازی که بعضی جاها آویزان هم میشد انجام میشه و علنا در خود گیم پلی بازی دکمه ای برای پریدن وجود نداره .
پس کسانی که از هر فرصتی برای تلافی سوتی های گذشته خود استفاده میکنید لطف کنید از کسی که سه بار بازی رو تموم کرده و اگر بازی رو انجام نداده باشه دربارش نظر نمیده دنبال سوتی نگردید که به بن بست خواهید خورد!


خوب اگه مي دوني پس چرا مي گي ناريكو كه نينجا نيست كه بخواد اين كارا رو انجام بده خوب اگه بلده پس خيلي راحت مي تونستند براش دكمه ي پرش و اين چيزا بذارن پس دليلي كه براش اوردي درست نيست منظور من اين بود
ببين من كاري ندارم اما قبول كن كه هر بازي اي براي خودش نقص هايي داره پس بهتره كه همه چيزهاي اين بازي نخواي توجيح كني من توي اين همه پستي كه ديدم اصلا نديدم كه يه بدي از بازي بگي در كل اين ديگه ميل خودته كه بخواي منطقي به يه بازي نگاه كني يا همش مثبت نگاه كني
 
خوب اگه مي دوني پس چرا مي گي ناريكو كه نينجا نيست كه بخواد اين كارا رو انجام بده خوب اگه بلده پس خيلي راحت مي تونستند براش دكمه ي پرش و اين چيزا بذارن پس دليلي كه براش اوردي درست نيست منظور من اين بود
ببين من كاري ندارم اما قبول كه هر بازي اي براي خودش نقص هايي داره پس بهتره كه همه چيزهاي اين بازي نخواي توجيح كني من توي اين همه پستي كه ديدم اصلا نديدم كه يه بدي از بازي بگي در كل اين ديگه ميل خودته كه بخواي منطقي به يه بازي نگاه كني يا همش مثبت نگاه كني
حرف شما درسته قبول ولی خب به نطر من پرش زیاد لازم نبود و محیطی که بازی درش جریان داشت نیازی به پریدن از روی چیزی یا جایی رو نداشت (به جز یکی دو صحنه معدود که فقط باید در مواقع خاص یک دکمه رو میزدیم) برای این بازی البته که اگر بود بهتر بود و باهاش میشد حرکات و کومبوهای زیادی هم زد
نقاط ضعف HS رو فکر کنم گفتم قبلا
خب الان باز میگم داستانش علارقم اینکه جذابیت و عمق زیاد و گیم پلی خوب و نوارورانه ای و پناسیل بالایی که داشت ولی بازی کوتاه بود (من بار اول 7 ساعته تموم کردم بار دوم و سوم 4 ساعته) میتونست خیلی بیشتر از این باشه و به خاطر همین کوتاه بودن هم نتونست نمره های بسیار بالا بگیره
تنها عیبی که میشه به این بازی گرفت به نظر من همینه
ولی سلیقه ها با هم فرق میکنه و انتظار ندارم که کسی از همه موارد این بازی خوشش بیاد :smile:
ولی ایرادات الکی رو نمیشه پذیرفت
 
آخرین ویرایش:
خوب اگه مي دوني پس چرا مي گي ناريكو كه نينجا نيست كه بخواد اين كارا رو انجام بده خوب اگه بلده پس خيلي راحت مي تونستند براش دكمه ي پرش و اين چيزا بذارن پس دليلي كه براش اوردي درست نيست منظور من اين بود

چرا گیر دادید به پرش؟ اصلا مگه HS احتیاجی به پرش داشت یا تو قسمتی از بازی نیاز به پریدن احساس میشد؟

من خودم از فن های اساسی NG و مخالفان HS هستم، ولی دیگه این صحبت هارو نمیتونم قبول کنم!!

اساس گیم پلی HS طوری هست که هیچ جای بازی احتیاجی به تفکر و .. نباشه و خلاصه بازی یک Hack N Slash محض باشه که تو این زمینه هم موفق بوده. (دقیقا مشکل من با بازی همین هست!!)

من به شخصه توی HS هیچ جایی نبود که احساس کنم پرش لازم هست و اتفاقا این یکی از حسن های بازی هست و باید به طراحانش آفرین گفت.

به نظر من جر خوردگی اصلی HS نداشتن یک دکمه برای دفاع هست!:biggrin1: چون این یکی واقعا خیلی لازم بود!!
 
به نظر من جر خوردگی اصلی HS نداشتن یک دکمه برای دفاع هست!:biggrin1: چون این یکی واقعا خیلی لازم بود!!
ماکان خوب شد اینو گفتی
سازنده هاش خواستن نواروی به خرج بدن و با همون ضرباتی که میزدیم (سه نوع ضربه هست که هر کدوم یک هاله رنگ متفاوتی داره ) بشه دفاع کرد و دکمه ای برای دفاع نگذاشتند که برای مثال ضربه دشمن رو با یک ضربه دیگه توسط شخصیت اصلی بازی میشد دفع کرد و مثل جنگهای واقعی شده بود و نیاز نبود مثل بازیهای دیگه فقط از یک دکمه برای دفاع استفاده کنیم .:biggrin1:
 
از همهء دوستان سپاسگزارم.همانطور که میبینید نتیجه خیلی نزدیکه ولی میشد حدس زد که ng یه کم طرفدارهاش بیشتر باشه اونم بخاطر سرعت و خونریزیه بی بدیله ng.
حالا یه سوال از اقای robin hood دارم.دوسته من ایا اصلا ng رو میپسندی؟یا از بازیش خوشت نمیاد؟
یا حق
 
حالا یه سوال از اقای robin hood دارم.دوسته من ایا اصلا ng رو میپسندی؟یا از بازیش خوشت نمیاد؟
یا حق

NG هم خوبی ها و طرفدارای خودشو داره مسلما بازیه خوبیه و ارزش داره حداقل برای یک بار بازیش کرد (یک بار بیشتر تمومش نکردم NG2 رو و همچنین Sigma ) ولی نباید به خاطر این بازی بازی بزرگتری رو زیر سوال برد :smile:
 
آخرین ویرایش:
به به dj جان چه عجب !
NG هم خوبی ها و طرفدارای خودشو داره مسلما بازیه خوبیه و ارزش داره حداقل برای یک بار بازیش کرد ولی نباید به خاطر این بازی بازی بزرگتری رو زیر سوال برد :smile:
خداییش من خودم ng1 رو 7و8بار و ng2 رو4بار بازی کردم ولی hs رو یه بار بازی کردم اونم به زور اخه 60 تومن پولشو داده بودم:biggrin1:
 
امید به نکته باحالی اشاره کردی. تا قبل از عرضه HS سازندهاش ادعا می کردن که می خوان سیستم دفاع رو متحول کنند تا مبارزات واقعی تر بشه.

قرار بود که بشه با ضربه زدن، ضربات دشمنان رو دفاع کرد ولی تو بازی اصلی این اتفاق انجوری که سازنده ها قول داده بودن اتفاق نیوفتاد.:(

امید فرض کن استدیو سانتامونیکا سونی شماره دوم بازی رو بسازه!! عجب غوغایی بشه!!!
 
من که فکر نکنم نسخه 2 در کار باشه ! یا اگرم باشه خیلی بیمزست ! چون که دختره که مرد ! اون یارو هم که مرد ! اخرش داد اسلحرئ دست اون دختر دیوونه !یعنی اگه نسخه 2 با اون باشه ! که 1 هم نمیگیره !!!! چون به زور راه میرفت حالا میخواد اسلحه به اون سنگینی رو تکون بده واقعا خنده داره ! موهای ناریکو هم بهترین حالتش توی دموی اخر بازی بود که توی تابوت بود ! :cheesygri خیلی اونجا قشنگ بود که من کلی حال کردم ! وقتی بازیش تموم شد به خودم هزار تا تف و لعنت کردم که چرا 70 تومن پول برای این بازی دادم ! اینو جدی میگم
 
امید به نکته باحالی اشاره کردی. تا قبل از عرضه HS سازندهاش ادعا می کردن که می خوان سیستم دفاع رو متحول کنند تا مبارزات واقعی تر بشه.

قرار بود که بشه با ضربه زدن، ضربات دشمنان رو دفاع کرد ولی تو بازی اصلی این اتفاق انجوری که سازنده ها قول داده بودن اتفاق نیوفتاد.:(

امید فرض کن استدیو سانتامونیکا سونی شماره دوم بازی رو بسازه!! عجب غوغایی بشه!!!
آره میتوست دفع کردن ضربات بهتر از اینی که هست بشه
سانتا مونیکا مشغول ساخت GOW III هستش :love:اگر بعد از اون بخواد پروژه HS رو به عهده بگیره فقط میتونم بگم :love::love:
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or