اول از همه یه هشدار میدم. شاید یه مقدار اسپویل باشه. درباره داستان نیست، ولی یه چیز خیلی جالب است
اینجا دیگه یه WTF لازم میشه
این عکس رو دیدم گرخیدم!
IGN هم که 3 تا مرحله رو بازی کرده دربارش گفته بود. اسم این هیولای زیبا (
) Gueta هستش که از بومی های سیاره Reach هستند ایشون
به نظر می رسه که تو بازی هم باهاشون ملاقات میکنیم!
اما نکته بسیار جالب اینه که این ایده مال 10 سال پیشه و قرار بود توی Halo 1 پیاده بشه! بانجی قصد داشت در Halo 1 موجوداتی دایناسور مانند به نام Blindwolf رو در بازی بگذاره. حتی در ورژن اولیه بازی (که قرار بود استراتژی باشه) هم نمونه کاملش رو ساخته بود، اما بعد از تغییر سبک بازی به اول شخص و کلا یه سری دلایل تکنیکی، مثل کنسول های ضعیف تر نسل قبل و برنامه نویسی پیچیده برای این موجودات، موفق به این کار نشد. بعد تو Halo 2 هم میخواست اینا رو بگذاره که بازم نشد
این عکسهای Blindwolf:
به نظر می رسه بالاخره بانجی این ایده رو در آخرین Haloـش پیاده کرد و گیرش رو این موضوع خوابید
! Gueta یه مقدار شبیه به Blindwolf است، ولی فرقش اینه که اونها بومی های Halo بودند اما Gueta ها بومیهای سیاره Reach هستند (بزرگتر و به نظر وحشی تر هم هستن
).
البته سبز رنگ نیستش، تو اون عکس Nightvision زده
اینم یه سری موجودات بومی دیگه در Reach :
کلا خیلی مسائل عجیب غریبی تو Reach میبینید
از Space Combat گرفته، تا سوار شدن روی وسایل نقلیه غیر جنگی
مثل لودر (!)، Armor Ability به نام هولوگرام (که بعدا میگم چیه
) و جدیدا هم همچین موجوداتی.
دیگه فکر نمیکردم بازی انقدر تغییرات داشته باشه. معلوم نیست آخرش چی میشه
احساس میکنم ریسک کارایی که کردن یه مقدار بالاست، ولی به قول یوروگیمر: Bungie knows how to make his games fun