Halo: Reach | پست اول تاپیک خوانده شود

  • Thread starter Thread starter Fratos
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

بهترین عضو Noble Team از نظر شما ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    301
یعنی واقعا کسی بتا رو دانلود نکرده؟!
متاسفم...:دی

یه هفته است دارم بازی میکنم. بازی واقعا هیولاست! من اول فکر میکردم نسبت به Halo 3 خیلی پیشرفت داشته، ولی اشتباه میکردم! همه چی کاملا دگرگون شده!!
فکر کنم بانجی کلا هیلو های قبلی رو انداخته دور، یه دونه دیگه از نو ساخته!

گیم پلی بازی جو و روونی Halo های قبلی رو حفظ کرده، و در عین حال، به شدت واقع گرایانه شده! تکون خوردن اسلحه هنگام راه رفتن، شلیک کردن، لگد اسلحه، کوتاه تر شدن پرش ها، Melee و .... همگی انقدر طبیعی شدند که بعضی اوقات عناوین Relisticـی مثل MW و BC2 و ... رو پشت سر میگذاره. شاهکار بانجی اینجاست که با این وجود اون جو و حس و حال Halo رو دقیقا حفظ کرده! همین موضوع باعث شده که بازی کاملا Unique و منحصر به فرد باشه. من موقع بازی کردن یاد هیچ بازی نیفتادم!
Armor Abilties هم که جای Skull های Halo 3 رو گرفته، محشره!
اسلحه های جدید، هم عالی است. اسلحه DMR، (همون که دوربین سبز رنگی داره)، لذت عجیبی داره:دی نکته ای که برای من جالبه، " کاملا جدید " بودن این اسلحه هاست! Halo این همه اسلحه های مختلف با کاربرد های متفاوت داشت، جالبی اسلحه های جدید برای من این بود که نسبت به سلاح های قبلی Halo باز هم همه چیش متفاوته!

قبل از اینکه بتا رو بازی کنم، از رو عکس ها و تریلر ها فکر میکردم گرافیک در حد نسبتا خوبی قرار داره، اما الان میگم فوق العادست! البته به دلیل در حال ساخت بودن، گرافیک بازی دوگانگی داره. بعضی چیزها ضعیف و بعضی چیزها عالی است، ولی در مجموع میشه گفت گرافیک بازی در همین حالت (Beta)، جزو بهترین بازی های X360 قرار میگیره. تا حدی که چندین بار وسط اون همه درگیری، بی اختیار ایستادم و اطرافم رو نگاه کردم!:دی اولین چیزی که متوجهش میشید ارتقا رزولوشن به 720p است! وضوح بسیار بیشتر بافتها و صاف بودن نسبی لبه ها، ارتقا رزولوشن و AA بازی رو کاملا نشون میده. گرافیک بازی در حین حرکت، به دلیل موشن بلور استادانه ای که داره، متحیرتون میکنه:دی
اما نقطه ی عطفش، اسلحه هاست! طراحی و جزئیات اسلحه ها انقدر عالی است که در کنار عناوینی مثل Killzone 2 قرار میگیره! بافت ها و جزئیات، افتادن و تکون خوردن سایه شخصیت اصلی روی اسلحه، تکون خوردن خود اسلحه هنگام راه رفتن، تاثیر نور شلیک روی تک تک قسمتها و جزئیات اسلحه در بالاترین سطح ممکن قرار داره!

اما مشکل هم کم نداشت! مثلا بافت های زمین هنوز خوب نیست، بعضی جاها تکستچرها متوسط است، جزئیات دو سه تا اسلحه اصلا در حد بقیشون نیست، و از همه بدتر طراحی آب است! طراحی آب واقعا ضعیف و مبتدی کار شده که امیدوارم تو بازی اصلی برطرف بشه!

از اونجایی که اینجا کسی مولتی پلیر Halo های قبلی رو بازی نکرده، در مورد تغییرات MP توضیحی نمیدم:دی
اما نکته ای که خودم هم تعجب کردم کیفیت سرورهای بازی است! من تو Halo 3 با اون سرور هاش همیشه پینگم زرد بود، اما جالبه تو اینجا اکثر مواقع خط پینگم تا آخر پُر بود!! سبز ِ سبز:دی اصلا لگی نداشتم! انگار داشتم Lan بازی میکردم!
نکته ی دیگه اینکه، حدود 12 ساعت بازی کردم، کوچکترین Bug یا گلیچی ندیدم! انگار نه انگار بتا است:دی

در نهایت بهتون اطمینان میدم، با یه چیز خارق العاده طرف هستید که به راحتی میتونه یکی از بهترین شوتر های این نسل لقب بگیره!

به شدت تاييد ميشه ولي من زياد وقت نكردم بازي كنم كلا حدود 10 تا 20 ساعت بازي كردم چيز فوق العاده اي كه خيلي باهاش حال كردم Armor abilityها بود خيلي حال كردم باهاش و در مورد باگم من قبل اينكه دان كنم فكر ميكردم با توجه به بتا بودن بايد شاهد چندتا باگي چيزي باشم ولي منم هيچي نديدم.

راستي كدوم مودهارو بازي كردي؟
 
راستي كدوم مودهارو بازي كردي؟
همه رو بازی کردم به جز یه دونه! Team Crazy Slayer رو یک بار هم بازی نکردم، چون هیچکس بهش رای نمیداد:دی عقده شد یه بار این مود رو بازی کنم:دی
با اینکه تازه بتا است، 10-12 تا مود مختلف داره!!
اون حالت کارتونی تیر هاش درست شده؟
یعنی چی؟:دی اگه منظورت اینه که کلا تیرهای رنگی برداشته شده که نه! هست هنوز، ولی کلا کیفیتش شدید رفته بالا.

راستی گفتی تیر های رنگی:دی
نکته ی جالب در نورپردازی اینه که هر کدوم از این تیر های رنگی، منبع نور خودشون رو دارند! مثلا شما دستتون رو بگذارید رو ماشه، 20 تا تیر بیاد بیرون، هر کدوم منبع نور خودشون رو دارند و به شکل خیلی قشنگی انعکاس نورشون روی زمین و دیوار میفته!
 
همه رو بازی کردم به جز یه دونه! Team Crazy Slayer رو یک بار هم بازی نکردم، چون هیچکس بهش رای نمیداد:دی عقده شد یه بار این مود رو بازی کنم:دی
با اینکه تازه بتا است، 10-12 تا مود مختلف داره!!
آره. خدايي تو بازي نهايي چندتا مود ميخواد داشته باشه!
من با اون Headhunter خيلي حال كردم خيلي فان و جالب بود.
 
ای کاش مود داستانیش یه خورده طولانی باشه
من هر وقت هیلو بازی کردم( هر نسخه شو ) انگار که سیر نشده غذا رو از جلوم کشیدن
تا میای گرم بشی فرتی تموم میشه ، از بس میرن تو کاره بخش مولتی این story mode رفته به حاشیه
 
بالاخره این 14 می اومد دو سه روزی بود گلدم تمام شده بود تازه شده بودیم sargeant بهترین مودشم برای من که آخر خنده بازاره مود juggernaut هستش البته oddball , ولی headhunter آخر اعصاب خوردی نامردا 9 تا اسکال داشتم میبردم یه قدمی مقصد همه ریختن سرم دوش گلوله و خمپاره و نارنجک و مشت و هرچی دمدستشون بود دادنم کلا یه بار برنده شدم توش.
 
بالاخره این 14 می اومد دو سه روزی بود گلدم تمام شده بود تازه شده بودیم sargeant بهترین مودشم برای من که آخر خنده بازاره مود juggernaut هستش البته oddball , ولی headhunter آخر اعصاب خوردی نامردا 9 تا اسکال داشتم میبردم یه قدمی مقصد همه ریختن سرم دوش گلوله و خمپاره و نارنجک و مشت و هرچی دمدستشون بود دادنم کلا یه بار برنده شدم توش.
نمیدونم Invasion رو بازی کردی یا نه، ولی چیز فوق خریه:دی اون مودهایی که میگی بیشتر حالت Fun دارند، ولی Invasion جدی ترین و سنگین ترین مودی است که تا حالا Halo به خودش دیده:دی بعضی اوقات احساس میکنم دارم Campaign بازی میکنم!
 
اره اقا پس بابک چطوری بازی کرده؟!
با همون کپی حله.البته تا 2 روز دیگه بتا جمع میشه!:biggrin1:

ای بابا نمیشد زودتر بگین..! پس این همه دنبال اورجینال بودن چی شد..؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or