Halo: Combat Evolved Anniversary

من بن شدم؟ پس چرا هیچکی جواب پستامو نمیده؟ لینک اون ویدیوی سوئیچ گرافیک یا هرچی جدید تر از e3 اومد ه بدین
Link ...

تو فعلا بورو Halo 3 را تموم کن ... :d

فیلــــــــــــــــــــــ ـــــــ»تره که داش مشتی
پـَ نَ پـَ میخوای i-Tube هیتلر نباشه ؟ :-/ بورو اینجا مستقیم ـش کن ...

P.S. Game Trailers Link HD
Game Trailers Link SD
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Fenris Wolf
فیلــــــــــــــــــــــ ـــــــ»تره که داش مشتی:|
از این لینک هم میتونی با سه کیفیت مختلف ببینی هم با دانلود منیجر دانودش کنی!

قابل توجه دوستان "مثکه یوروگیمری هم وجود داره!
=======================================
این قابلیت سوییچ بین نسخه قدیمی و ریمیک شده ایده بسیار خوبی بود و خیلی جالب کار شده بود. گرافیکشم در سطح خوبی قرار داره. امیدوارم سازنده هایی که قصد ریمیک بازیشون رو دارند، از این ایده استودیو 343 الگو برداری کنند.
 
دوستان! الان خیلی خوشحالم دارم ذوق مرگ میشم! مرحله 8 یعنی فلاد های هیلو 3 رو تموم کردم! همه رو کشتم! مرحله برفی رسیدم هورااااااااااا کورتانا رو نجات دادم!
----------------------------
دمو رو دیدم! گرافیک بینظیره! واقعا اون جزیره اولش باحال بود!(تو دمو) من تو هیلو 1 هی دور اون جزیره میچرخیدم:دی ولی راه رو نمیدیدم:))
 
دوستان! الان خیلی خوشحالم دارم ذوق مرگ میشم! مرحله 8 یعنی فلاد های هیلو 3 رو تموم کردم! همه رو کشتم! مرحله برفی رسیدم هورااااااااااا کورتانا رو نجات دادم!
----------------------------
دمو رو دیدم! گرافیک بینظیره! واقعا اون جزیره اولش باحال بود!(تو دمو) من تو هیلو 1 هی دور اون جزیره میچرخیدم:دی ولی راه رو نمیدیدم:))
خسته نباشی مرحله آخر میخوایی چیکار کنی با این وضع که میری جلو :d
درکل باید چشم بصیرت داشت تا دید چه با گرافیک 10 سال پیش چه با گرافیک جدید :d
 
تو رو خدا این تاپیکو الکی بالا نیارید ! هر سری بالا میاد میایم ببینیم شاید خبر جدیدی شده اونوقت می بینیم دوستان اسپم فرستادن !
انتظار برای این بازی و Halo 4 بیش از حد سخته پس لطفا ً رعایت کنید !
 
تحلیل اولیه DF از ویدئوی بازی :

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-halo-anniversary-demo-analysis

رزلوشن بازی تو این بیلد 1152x648 بوده و سیستم نور پردازی HDR جدید و کامل توش بکار رفته ( شاید به Halo 3 نرسه ! ) سیستم Screen space ambient occlusion در بازی وجود داره ولی هنوز به پختگی لازم نرسیده انگار، سیستم high-res normal mapping هم توش بکار رفته برای شنهای ساحل و گیاههای روی زمین ، به افکت آب جدید بازی اشاره کردن و کیفیت مدلسازی ها که گویا با ریچ یکی هستن و حتی گفتن کلت تو این نسخه جزئیات بیشتری هم داره حتی ! سیستم دیگه تکنیک جدیدی هست که تحت عنوان world shadowmap ازش یاد کردن که باعث میشه بصورت ریل تایم هر جسمی در هر نقطه ای که هست سایه درست و واقعی از منبع نور محیطی ( خورشید در این مورد خاص ) بگیره !

در کل نظرشون مثبت بوده ! :دی
 
حالا چرا رزولیشن بازی کمتره ؟:دی ریچ که 1152x720 بود !
هر تیمی اومد روی کار بالاخره نتونست رزولیشن بازی را به معنیه واقعی HD کنه :دی این نشون میده کلا محیط سنگینه :دی
ولی باز خوبه که از بعضی جهات از ریچ بهتره خودشونم گفتن بهترم میشه .
 
حالا چرا رزولیشن بازی کمتره ؟:دی ریچ که 1152x720 بود !
هر تیمی اومد روی کار بالاخره نتونست رزولیشن بازی را به معنیه واقعی HD کنه :دی این نشون میده کلا محیط سنگینه :دی
ولی باز خوبه که از بعضی جهات از ریچ بهتره خودشونم گفتن بهترم میشه .

خب از یه سیستم AA جدید که میگن Post prossesing عمل میکنه استفاده کردن تو این بیلد که خیلی خوب لبه ها رو گرفته و بازی رو هم زیباتر کرده ! از طرفی این ویدئو خیلی قدیمیه و امکان تغییر در رزلوشن بازی هم زیاد هستش در آینده ! :d مطمعن باش یکی از دغدغه هاشون بالا بردن رزلوشن هست در کنار حفظ کیفیت !
 
این CG نیست ! انگار از Artwork ها و مدلهای 3 بعدی و حتی یه نوع تصاویر فلش گونه استفاده کردن برای ساختش ! :دی

فکر کنم مربوط به انجینه HALO4 باشه !:دی من میدونم :دی

این همون ترمینالایی هستش که 343 داخل Halo : CEA اورده دیگه !! که تصویری هستش ( ینی به نظر CG هستش :d ) مثل هیلو 3 Text نیست :d توی Comic-Con هم نشون داد :d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or