Xbox Halo 5: Guardians

p8t1wwt9ewmmbrz5alqu.jpg
50t2a1wxmq37vueu15gj.jpg

284608u5cgllfe7y2x4u.png
ttlqhpxr6s9hrn4c8z4g.png



kz9xc86vxmbzr6crging.png


byz5_kw0xkrw.png

تاریخ عرضه: ۵ آبان ۱۳۹۴
سازنده: 343 Industries
ناشر: Microsoft Studios
پلتفرم: Xbox One




8ck9drxrllwcuysfnqos.png


مسترچیف به دنبال یافتن حقیقت پشت پردهء باورهایش می‌گردد و به همین جهت بدون اطلاع از UNSC خارج می‌شود و با پیوستن دوستان قدیمیش به او و تشکیل مجدد Blue Team به سوی حقیقت می‌رود. اما UNSC وی را تنها نخواهد گذاشت، اسپارتان لاک مامور می‌شود تا مسترچیف را شکار کند و او را بازگرداند، اون نیز در این راه تنها نیست و به همراه سه اسپارتان دیگر ماموریت شکار چیف را پس از ملاقات با آربیتر شروع می کند.


اما Blue Team و Fireteam Osiris را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟ در ادامه با آنها آشنا می‌شوید.

r5sn9q2pfc27bqqzs07m.png


nvzceq7ppbspgmuzbi15.png
tnlhaty8d3k77ln35fly.png

z84fyf0irp1wytwwafld.png
4awkst7xqi980o9466qe.png


9kw9uh5bmzhv18ij8pqr.png

bt30mg5yp3kcl44wy666.png
1lp9wkv7fteou48r0jkd.png

e5ruah1woy6cf1261cm7.png
j57nnjm3s0zonsk9jnxc.png



fymjwrf9c3kq8jgcuv6j.png



8w0gqfi3g9p2ih0951in.png
rdzym2gw0u76f0eqtbtp.png
hh39mw8emx5p63z16qln.png

ma45sha4jegako2592h6.png
91hn0bl3jgurqcqxw35w.png
9zp5qxtv522wcn3mkars.png

o4inub7d0w08zlbnlca7.png
pv2mocktyxxxzj110c1n.png
87tcg16zqb94alg0zzh4.png



slhof1na46z3g9gwsz3o.png


شما در بخش کمپین هیلو 5 اساساً با 2 ورژن مختلف رو به رو هستید. 1- بخش کمپین تک نفره به مانند گذشته. 2- کو-آپ 4 نفره به همراه دوستان! به گفته 343 این نسخه از پایه بر اساس کو-آپ نهادینه شده و محیط ها و نحوه چینش دشمن ها بر این اساس هست. نگران نباشید، اگر میخواهید به تنهایی کمپین را به پایان برسانید، همراهان شما به اندازه ی کافی باهوش هستند و به دستورات شما عمل میکنند؛ این دستورات را میتوانید با فشردن دکمه بالای D-Pad به همراهان خود بدهید که شامل برداشتن اسلحه , احیای هم تیمی ها، حمله کردن به دشمن مشخص، سوار شدن بر وسیله نقلیه و همچنین کنترل کردن Turretهای مختلف میشود. بخش کمپین همانند بخش مالتی پلیر از سرورهای اختصای استفاده میکند و بدون ذره ای احساس تفوات میتوانید به بازی دوستانتان وارد یا خارج شوید و یا با استفاده از Matchmaking به بازی سایر پلیرها وارد شوید.
شما در بخش کمپین هم مثل بخش مالتی پلیر از همان قابلیت های اسپارتان ها بهره میبرید و هیچ تفاوتی بین آنها نیست به جز Artemis Tracking System که مختص اسپارتان Lock و همراهانش هست که به کمک آن میتوانند مدارک را پیدا و آیتم‌های مخفی مختلف را پیدا کنند.
همچنین تمام اسپارتان ها HUD مخصوص به خود را خواهند داشت که بر اساس نوع Helmet آنها طراحی شده.
پ.ن: لازم به ذکر است که برای اولین بار در تاریخ هیلو، Halo 5 از قابلیت spleet-screen پشتیبانی نخواهد کرد.



Hunt the Truth یک مجموعه تبلیغاتی برای آشنایی بیشتر طرفداران قدیمی و تازه وارد دنیای هیلو با John-117 و دنیای او است، این مجموعه متشکل از 13 قسمت است که به صورت هفتگی و به صورت فایل صوتی منتشر شده است. می‌توانید با گوش کردن به این مجموعه با گذشته John-117 و نقش او در داستان Halo 5: Guardians بیشتر آشنا شوید.


651ddfpprybskw9gkclo.png

 
آخرین ویرایش:
ヽ(。_°)ノ , LIVING D3AD


سو تفاهم نشه من کلی داشتم صحبت میکردم منظورم این نبود که هیلو اینطوری بوده یا نبوده تو همون پست قبلی هم گفتم کلا زیاد از هیلو سر در نمیارم
 
ヽ(。_°)ノ , LIVING D3AD


سو تفاهم نشه من کلی داشتم صحبت میکردم منظورم این نبود که هیلو اینطوری بوده یا نبوده تو همون پست قبلی هم گفتم کلا زیاد از هیلو سر در نمیارم

نه، سوء تفاهمی نشده. پست شما رو که دیدم خواستم به یسری از حرفهایی که از هیلو بازها دیدم اشاره کنم. همه اینها رو گفتم که بگم احتمال زیادی وجود داره که حتی با وجود گذاشتن بتا اونم چندین ماه قبل از نهایی شدن و گوش دادن به نظرات پلیرها باز هم نتونن همه انتظارات رو برآورده کنن و بازی اون چیزی نشه که خیلیها انتظار دارن. یه تاریخچه نصفه و نیمه از تغییرات رو هم گفتم (تا جایی که خودم دیدم).
 
@TCSCELL
شایدم چشمای من مشکل داره چون بنظرم اختلاف به قدری واضح هست که مامان بزرگمم میتونه تشخیصشون بده :d
---------------------------------------
ولی کلاً سوای پیشرفت یا پسرفت هیلو 5 این بحث ها بنظرم 2 تا جنبه مثبت داره : یکی اینکه نشون میده اختلاف گرافیک هنری و تکنیکی چقدر میتونه نزدیک و تاثیر گذار باشه و موفقیت یه بازی از لحاظ گرافیکی کاملاً وابسته به بالانسی هست که بین این دوتا باید ایجاد شه 2- نشون میده خیلی از بحث هایی که تو تاپیکهایی چون رزولوشن سره اختلاف 900p و 1080 و امثالهم . . . شکل میگیره بیشتر به جنبه فن بازی و تعصبی که به کنسول مورد علاقمون داریم ختم میشه و اینجوری نیست که به قول یسری دوستان از 2 کیلومتری قابل تشخیص باشه:d
 
@TCSCELL
شایدم چشمای من مشکل داره چون بنظرم اختلاف به قدری واضح هست که مامان بزرگمم میتونه تشخیصشون بده :d
---------------------------------------
ولی کلاً سوای پیشرفت یا پسرفت هیلو 5 این بحث ها بنظرم 2 تا جنبه مثبت داره : یکی اینکه نشون میده اختلاف گرافیک هنری و تکنیکی چقدر میتونه نزدیک و تاثیر گذار باشه و موفقیت یه بازی از لحاظ گرافیکی کاملاً وابسته به بالانسی هست که بین این دوتا باید ایجاد شه 2- نشون میده خیلی از بحث هایی که تو تاپیکهایی چون رزولوشن سره اختلاف 900p و 1080 و امثالهم . . . شکل میگیره بیشتر به جنبه فن بازی و تعصبی که به کنسول مورد علاقمون داریم ختم میشه و اینجوری نیست که به قول یسری دوستان از 2 کیلومتری قابل تشخیص باشه:d

بحث عکس و اینا نیست. نمایش های بازی رو دیدم. این در حد هیلو 4 ـه بهتر شدس نه بیشتر.
مشکلی هم نیست. بازی یکسال مونده تا بیاد و این احتمالا آلفا یا حتی Pre Alpha ـه. یعنی تا یکسال دیگه بازی در بدترین حالت ممکن که دیگه 343 ندونه چطوری افتضاح به بار بیاره، (!) از این بهتر میشه.
ولی این چیزی که الآن هست اصلا جای بحث نداره واقعا. هیچی توش نیست. من حتی به شخصه بعضی جاها تکسچر و کلا محیط رو بلوری تر از 4 هم مییبینم یا یه سری پیشرفت هایی که زیاد نیست. که اینم یعنی اصلا بازی آماده نیست. اینا در واقع دارن همون ورژن Developer خودشون رو میدنش بیرون که بتونن تست داشته باشن و یه دفعه روز آخر مثل هیلو 4، مولتی پلیرش یه چیزه افتضاح نشه. وگرنه من به شخصه چیزه خاصی یا نسل بعدی تو این نمیبینم که کاملا هم طبیعی هست با توجه به زمانش. (چیزی که میبینم مهمه نه هر قسمت جدا ! :d که این نهایت همون هیلو 4 پولیش شدس)

الآن هم از نظر گیم پلی من به شخصه اون Aim رو درست کنن از تمام چیزایی که نشون دادن خوشم اومده. (حالا با بازی کردن ممکنه نظر آدم عوض شه. دیگه در مورد هیلو بدتر از من وجود نداره که تحت هر شرایطی تا هیلو وجود داره من مجبورم xbox بگیرم :d).

پ.ن: به طور کلی هم کله خر تر از community ـه هیلو وجود نداره در مورد مقابله با تغییر :d گرچه هر دفعه هم به جز 4، باهاش کنار اومدن
 
آخرین ویرایش:
اول در مورد امیر علی دوست بالامون بگم :دی تو هم زیاد شلوغش نکن :دی درسته اگه از نظر بصری در نظر بگیریم اون انتظاری که بود تغییر نکره ولی در بدترین حالتش با اینکه بخش مولتی هست از بخش سینگل هیلو 4 کاملا بهتره مخصوصا از بعد تکنیکی کاملا برتری داره .
ولی خب من پستی را قبلا دادم پاک کردم چون دیگه حوصله هایپ و ... ندارم این بازی تو مرحله به قول خودت حتی الفا هم نیست به نظرم از طرف دیگه خیلی طبیعی هست که مایکرو از الان که برنامه ها چیده واسه e3 نخواد چیزی را نشون بده ! ولی خب همون مراحل مولتیه هیلو 4 را مقایسه کنیم با بخش سینگل خیلی فاصله داشت . حالا این تو این مرحله الفا این را تحویل میده اونم در شرایط 60 فریم .

دوم اینکه به صورت کلی بگم نمایش محیط خودش خیلی خیلی تاثیر گذاره که بتونی تغییرات گرافیکی را ببینی مثل این میمونه شما بخوای یه دیوار صاف گچی را هی روش تکنیک به خرج بدی حتی تکنیک هات 4 برابر باشه چیزی به چشم نمیاد . این محیط هیلو 5 که نشون دادن هیچ چیز زیبایی نداره که بخواد زیبایی های تکنیک هاش را هم نشون بده مثل زمان کرایسیس اورجینال محیط های بستش خیلی بدتر از محیط های جنگلیش به نظر میومد چون تو اون جنگل با اون سطح جزئیات تکنیک هاش کاملا خود نمایی میکرد . تو همین بخش مولتی هیلو 5 هم دقت کنید بعضی محیطها خیلی بهتر از محیطهای دیگه به نظر میاد دلیلش هم همون چیزی هست که گفتم . کلا محیطهای هنری زیبا بسیار کمک شایانی میکنه که تکنیک ها خودش را بزنه بیرون .

خلاصه شما ها را نمیدونم ولی من تنها چیزی که کوچکترین شکی توش نمیبینم گرافیک بازیه و بدون هیچ تردیدی موقع عرضه روی x1 بهترین گرافیک را ارائه میده .
 
اول در مورد امیر علی دوست بالامون بگم :دی تو هم زیاد شلوغش نکن :دی درسته اگه از نظر بصری در نظر بگیریم اون انتظاری که بود تغییر نکره ولی در بدترین حالتش با اینکه بخش مولتی هست از بخش سینگل هیلو 4 کاملا بهتره مخصوصا از بعد تکنیکی کاملا برتری داره .
ولی خب من پستی را قبلا دادم پاک کردم چون دیگه حوصله هایپ و ... ندارم این بازی تو مرحله به قول خودت حتی الفا هم نیست به نظرم از طرف دیگه خیلی طبیعی هست که مایکرو از الان که برنامه ها چیده واسه e3 نخواد چیزی را نشون بده ! ولی خب همون مراحل مولتیه هیلو 4 را مقایسه کنیم با بخش سینگل خیلی فاصله داشت . حالا این تو این مرحله الفا این را تحویل میده اونم در شرایط 60 فریم .

دوم اینکه به صورت کلی بگم نمایش محیط خودش خیلی خیلی تاثیر گذاره که بتونی تغییرات گرافیکی را ببینی مثل این میمونه شما بخوای یه دیوار صاف گچی را هی روش تکنیک به خرج بدی حتی تکنیک هات 4 برابر باشه چیزی به چشم نمیاد . این محیط هیلو 5 که نشون دادن هیچ چیز زیبایی نداره که بخواد زیبایی های تکنیک هاش را هم نشون بده مثل زمان کرایسیس اورجینال محیط های بستش خیلی بدتر از محیط های جنگلیش به نظر میومد چون تو اون جنگل با اون سطح جزئیات تکنیک هاش کاملا خود نمایی میکرد . تو همین بخش مولتی هیلو 5 هم دقت کنید بعضی محیطها خیلی بهتر از محیطهای دیگه به نظر میاد دلیلش هم همون چیزی هست که گفتم . کلا محیطهای هنری زیبا بسیار کمک شایانی میکنه که تکنیک ها خودش را بزنه بیرون .

خلاصه شما ها را نمیدونم ولی من تنها چیزی که کوچکترین شکی توش نمیبینم گرافیک بازیه و بدون هیچ تردیدی موقع عرضه روی x1 بهترین گرافیک را ارائه میده .
خب ما هم داریم همینو میگیم دیگه:دی
در اینکه وقتی Halo 5 بیاد، چیز شاخی هست از نظر گرافیکی من که شک ندارم. موضوع این عکسای منتشر شده هست که هیچ چیز خاصی نداره که آدم بخواد تحت تاثیر قرار بگیره. که خب مصطفی و دوستان که قرار گرفتن حتما چیزای دیگه ای میبینن که ما نمیبینیم!!:دی
 
آره :دی مگه اون عکس های Halo 5 مخلوطی از سینگل و مولتی نبودند ؟ :دی اون عزیز کاربر kayne که عکس ها رو برای مقایسه گذاشته بودند رو بیشتر مد نظرم بود :دی
نه فقط مولتی H5 بود (از سینگل هیچی نشون ندادن) که با عکسای سینگل H4 مقایسه کرده بود(مپ میدشیپ رو با سینگل مقایسه کرد):d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or