Xbox Halo 5: Guardians

p8t1wwt9ewmmbrz5alqu.jpg
50t2a1wxmq37vueu15gj.jpg

284608u5cgllfe7y2x4u.png
ttlqhpxr6s9hrn4c8z4g.png



kz9xc86vxmbzr6crging.png


byz5_kw0xkrw.png

تاریخ عرضه: ۵ آبان ۱۳۹۴
سازنده: 343 Industries
ناشر: Microsoft Studios
پلتفرم: Xbox One




8ck9drxrllwcuysfnqos.png


مسترچیف به دنبال یافتن حقیقت پشت پردهء باورهایش می‌گردد و به همین جهت بدون اطلاع از UNSC خارج می‌شود و با پیوستن دوستان قدیمیش به او و تشکیل مجدد Blue Team به سوی حقیقت می‌رود. اما UNSC وی را تنها نخواهد گذاشت، اسپارتان لاک مامور می‌شود تا مسترچیف را شکار کند و او را بازگرداند، اون نیز در این راه تنها نیست و به همراه سه اسپارتان دیگر ماموریت شکار چیف را پس از ملاقات با آربیتر شروع می کند.


اما Blue Team و Fireteam Osiris را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟ در ادامه با آنها آشنا می‌شوید.

r5sn9q2pfc27bqqzs07m.png


nvzceq7ppbspgmuzbi15.png
tnlhaty8d3k77ln35fly.png

z84fyf0irp1wytwwafld.png
4awkst7xqi980o9466qe.png


9kw9uh5bmzhv18ij8pqr.png

bt30mg5yp3kcl44wy666.png
1lp9wkv7fteou48r0jkd.png

e5ruah1woy6cf1261cm7.png
j57nnjm3s0zonsk9jnxc.png



fymjwrf9c3kq8jgcuv6j.png



8w0gqfi3g9p2ih0951in.png
rdzym2gw0u76f0eqtbtp.png
hh39mw8emx5p63z16qln.png

ma45sha4jegako2592h6.png
91hn0bl3jgurqcqxw35w.png
9zp5qxtv522wcn3mkars.png

o4inub7d0w08zlbnlca7.png
pv2mocktyxxxzj110c1n.png
87tcg16zqb94alg0zzh4.png



slhof1na46z3g9gwsz3o.png


شما در بخش کمپین هیلو 5 اساساً با 2 ورژن مختلف رو به رو هستید. 1- بخش کمپین تک نفره به مانند گذشته. 2- کو-آپ 4 نفره به همراه دوستان! به گفته 343 این نسخه از پایه بر اساس کو-آپ نهادینه شده و محیط ها و نحوه چینش دشمن ها بر این اساس هست. نگران نباشید، اگر میخواهید به تنهایی کمپین را به پایان برسانید، همراهان شما به اندازه ی کافی باهوش هستند و به دستورات شما عمل میکنند؛ این دستورات را میتوانید با فشردن دکمه بالای D-Pad به همراهان خود بدهید که شامل برداشتن اسلحه , احیای هم تیمی ها، حمله کردن به دشمن مشخص، سوار شدن بر وسیله نقلیه و همچنین کنترل کردن Turretهای مختلف میشود. بخش کمپین همانند بخش مالتی پلیر از سرورهای اختصای استفاده میکند و بدون ذره ای احساس تفوات میتوانید به بازی دوستانتان وارد یا خارج شوید و یا با استفاده از Matchmaking به بازی سایر پلیرها وارد شوید.
شما در بخش کمپین هم مثل بخش مالتی پلیر از همان قابلیت های اسپارتان ها بهره میبرید و هیچ تفاوتی بین آنها نیست به جز Artemis Tracking System که مختص اسپارتان Lock و همراهانش هست که به کمک آن میتوانند مدارک را پیدا و آیتم‌های مخفی مختلف را پیدا کنند.
همچنین تمام اسپارتان ها HUD مخصوص به خود را خواهند داشت که بر اساس نوع Helmet آنها طراحی شده.
پ.ن: لازم به ذکر است که برای اولین بار در تاریخ هیلو، Halo 5 از قابلیت spleet-screen پشتیبانی نخواهد کرد.



Hunt the Truth یک مجموعه تبلیغاتی برای آشنایی بیشتر طرفداران قدیمی و تازه وارد دنیای هیلو با John-117 و دنیای او است، این مجموعه متشکل از 13 قسمت است که به صورت هفتگی و به صورت فایل صوتی منتشر شده است. می‌توانید با گوش کردن به این مجموعه با گذشته John-117 و نقش او در داستان Halo 5: Guardians بیشتر آشنا شوید.


651ddfpprybskw9gkclo.png

 
آخرین ویرایش:
خوب تبریک میگم امیر علی به شکل خیلی ظریف و استادانه ایی خودشون زد به کوچه علی چپ جوری که انگار نه انگار میدوسته داستان چیه :d حالا به موقع اش میدونم چجوری براش ترنسلیت کنم:d

اینم کامنت آخر که بحث تاپیک منحرف نکنیم :d من چندتا عکس از هیلو4 گذاشتم فک کنم کسی دقت نکرد در هر صورت این مربوط به اولین نمایش بازی :
http://8pic.ir/images/o3gjzvqwexr7gh8c9x80.jpg
بیلد نهایی :
http://8pic.ir/images/n8rav8jqen5y12kj21uc.jpg

حالا این عکس هیلو 5 :
http://8pic.ir/images/7fy2rwp1aeo0z7v9ki92.jpg

وا میسیم ببینیم بیلد آخر همین مپ سوای رزولوشن چقدر با این متقاوت میشه :d
سره هیلو 4 هم همین داستانا رو داشتیم ، اینکه هیلو4 گرافیکش از این عکسها رسید به این عکس ربطی به یه پیشرفت عجیب قریب از لحاظ تکنیکی نداشته ، البته بازی نسبت به نمایش اولیه اش پیشرفت داشت مثلاً تکسچر ها بهتر شدن ، یسری شکستگی ها نرم تر شدن ولی در هر صورت کلیت بازی جوری نبود بگیم نسبت به آلفا یا بتا زیرو رو شده! اینجا هم بنظرم بیلد نهایی یه تفاوتی در حد همون هیلو 4 و پیشرفتی که نسبت به آلفا کرده بود خواهد داشت + رزولوشن بالاتر . اصل قضیه همون بٌعد هنری ـه و اینکه این تصاویر واسه مولتی هستن و از لحاظ هنری حتی نصف بخش سینگل براش وقت گذاشته نمیشه چون تو مولتی این چیزا اهمیتی نداره که من محسن و فرخم اشاره کردیم حالا وا میسیم ببینیم نتیجه کارو :d
 
خوب تبریک میگم امیر علی به شکل خیلی ظریف و استادانه ایی خودشون زد به کوچه علی چپ جوری که انگار نه انگار میدوسته داستان چیه :d حالا به موقع اش میدونم چجوری براش ترنسلیت کنم:d

اینم کامنت آخر که بحث تاپیک منحرف نکنیم :d من چندتا عکس از هیلو4 گذاشتم فک کنم کسی دقت نکرد در هر صورت این مربوط به اولین نمایش بازی :
http://8pic.ir/images/o3gjzvqwexr7gh8c9x80.jpg
بیلد نهایی :
http://8pic.ir/images/n8rav8jqen5y12kj21uc.jpg

حالا این عکس هیلو 5 :
http://8pic.ir/images/7fy2rwp1aeo0z7v9ki92.jpg

وا میسیم ببینیم بیلد آخر همین مپ سوای رزولوشن چقدر با این متقاوت میشه :d
سره هیلو 4 هم همین داستانا رو داشتیم ، اینکه هیلو4 گرافیکش از این عکسها رسید به این عکس ربطی به یه پیشرفت عجیب قریب از لحاظ تکنیکی نداشته ، البته بازی نسبت به نمایش اولیه اش پیشرفت داشت مثلاً تکسچر ها بهتر شدن ، یسری شکستگی ها نرم تر شدن ولی در هر صورت کلیت بازی جوری نبود بگیم نسبت به آلفا یا بتا زیرو رو شده! اینجا هم بنظرم بیلد نهایی یه تفاوتی در حد همون هیلو 4 و پیشرفتی که نسبت به آلفا کرده بود خواهد داشت + رزولوشن بالاتر . اصل قضیه همون بٌعد هنری ـه و اینکه این تصاویر واسه مولتی هستن و از لحاظ هنری حتی نصف بخش سینگل براش وقت گذاشته نمیشه چون تو مولتی این چیزا اهمیتی نداره که من محسن و فرخم اشاره کردیم حالا وا میسیم ببینیم نتیجه کارو :d
زرنگی؟:دی اگه آره من از تو زرنگ ترم:دی
مطمئنا سال دیگه بازی اومد، کسی نمیاد از گرافیک بخش مولتی پلیرش (چیزی که الان داریم در موردش حرف میزنیم و میگیم تحت تاثیر قرار نمیده!) حرف بزنه و بگه دهنم وا موند مپ فلان چه گرافیکی داره!:دی چیزی بگیم از بخش سینگل پلیر هست که محیط بازی، دست سازنده رو برای یه گرافیک تکنیکی و بصری فوق العاده باز میذاره:دی اون موقع میتونه آدم رو تحت تاثیر قرار بده:دی
قضیه دقیقا همینه که به شکل زیرکانه ای وارد صحبتات کردی که بگی آره من خودم اینا رو گفتم:دی در صورتی که داری حرف ما رو میزنی، بعد تازه میخوای بعدا هم علیهمون ازش استفاده کنی:دی
قضیه اون دیواره است که فرخ گفت. تو یه دیوار واقعی (بخش مولتی پلیر که الان عکساش اومده) رو هم بذاری جلوی آدم کسی نمیگه واااای عجب دیوار طبیعی ای! ولی همون تکنیک ها رو روی 4 تا درخت (بخش سینگل که بعدا نشون میدن) انجام بدی همه دهنشون وا میمونه:دی موضوع این بود تو اومده بودی اون دیواره رو تحسین کردی و گفتی هیولاست!:دی ما گفتیم باید منتظر درخته باشیم این دیواره چیزی نداره!:دی

من دیگه حرفام رو زدم، حرفی ندارم که ادامه بدم:دی
امیدوارم زودتر 343 یه دموی داستانی یا حداقل 4 تا شات از سینگل بازی نشون بده این بحثا هم زودتر بره زیر خاک:دی

پ.ن: 4 روز دیگه دموی سینگل اومد، گرافیکش فک برانداز بود، یکی بیاد به من و امیرعلی طعنه بزنه که چمیدونم "اونایی که میگفتن فلان الان کجان!؟" و "رفتن تو سولاخ موش!" و ... به جان یدونه پسرم کامبیز (! :دی ) بدون اخطار از این تاپیک خارج نمیشم!:دی
 
خیلی خیلی ببخشید این موضوع که شما در موردش بحث میکنین خیلی شنگولانه اس ! 343 قراره با گرافیک هیلو5همه رو شوکه کنه .این بتا هم فقط برا بازخوردگیم پلی هست که خیلی از بچه ها هم بهش اشاره کردن ! شما هم دیگه تمومش کنین
 
آقا من تشکر میکنم از سینا و یه چیزی فقط بگم :d
ببینین عزیزانم من خیلی بدم میاد بعدا کسی بیاد چیزی از من نقل قول کنه که نگفته باشم. در نتیجه 90% ملت اینجا اون یکی روی من هم دیدین که یه دفعه چطور یک جای طرف مقابل رو تو اون شرایط میارم رو سرش :d
اینو گفتم که بعدا زمانی که بازی نمایشش بیلد نهایی بود یا وقتی اومد، کدورت پیش نیاد :d (طبق تجربه) همین الآن هفتیر ها رو غلاف کنین و برین درست بحث پیش اومده رو بخونین !

پ.ن: کلا بازیسنتر جای خطرناکی شده ! :d
 
دیروز داشتم تاپیک رو می خوندم خیلی ناراحت شده بودم به خاطر تغییرات... تا اینکه رسیدم به پست یکی از بچه ها که نوشته بود ظاهرا اوکانر گفته مراحل بخش داستانی بزرگ تر از هیلو3 هستش... همچی در مورد مولتی یادم رفت! :d
شاد و شنگول نشستم بقیه ی پست ها رو خوندم و ویدئوها رو نگاه کردم، در کل خوب بود- حداقل از هیلو4 بهتر بود :|:d مطمئنم تا سال دیگه یه سری چیزها هم تغییر می کنه و بهتر میشه.
اون energy sword رو هم امیدوارم درست ـش کنن! :|:d

اینم کنترل بازی:

 
دیروز داشتم تاپیک رو می خوندم خیلی ناراحت شده بودم به خاطر تغییرات... تا اینکه رسیدم به پست یکی از بچه ها که نوشته بود ظاهرا اوکانر گفته مراحل بخش داستانی بزرگ تر از هیلو3 هستش... همچی در مورد مولتی یادم رفت! :d
شاد و شنگول نشستم بقیه ی پست ها رو خوندم و ویدئوها رو نگاه کردم، در کل خوب بود- حداقل از هیلو4 بهتر بود :|:d مطمئنم تا سال دیگه یه سری چیزها هم تغییر می کنه و بهتر میشه.
اون energy sword رو هم امیدوارم درست ـش کنن! :|:d

اینم کنترل بازی:

به نظرم تنها مشکل بخش داستانی Halo 4 این بود که مراحل خیلی Epic نبودن، یعنی اون حسی که موقع بازی کردن شماره های قبلی به آدم دست میداد رو اینجا نداشتیم. تنها مرحله ای که میشد گفت همون حس خفن شماره های قبلی رو داره Desert بود، بقیه مراحل با وجود اینکه از نظر طراحی واقعا فوق العاده بودن ولی یه چیزی کم داشتن که اگه اینو درست کن دیگه بخش داستانی Perfect میشه :دی
 
تنها مرحله ای که میشد گفت همون حس خفن شماره های قبلی رو داره Desert بود

Reclaimer منظورت هست دیگه ؟ :-"

= = =

مثل اینکه یه شخصیت جدید اومده تو داستان :-" دوستان متخصص لطف کنن نژادش رو بگن چیه ممنون میشم /:)

source

axl-square-542x542-51df157495ba4ae996ceb5ee2816bdb0.jpg

= = =

این بحث گرافیک رو هم تمومش کنید بهتره بنظرم :دی
 
Reclaimer منظورت هست دیگه ؟ :-"

= = =

مثل اینکه یه شخصیت جدید اومده تو داستان :-" دوستان متخصص لطف کنن نژادش رو بگن چیه ممنون میشم /:)

source

axl-square-542x542-51df157495ba4ae996ceb5ee2816bdb0.jpg

= = =

این بحث گرافیک رو هم تمومش کنید بهتره بنظرم :دی

yonhet ـه اسمشون
کلا نژاد های جدید رو احتمالا نمایش بدن. چون زمانی که جنگ بین Covenant ها و انسان ها شروع میشه تعداد زیادی از نژادها به خاطر جنگ و اینکه تجارت و بیزینس ( ! ) نمیتونستن بکنن ترجیح میدن صبر کنن تا جنگ تموم شه. بعد از هم جنگ هم که به طور مشخص چه بلایی سر امپراطوری کاوننت ها میاد دقیق معلوم نیست. اما بعد از صلح به طور رسمی درگیری داخلی دارن و از همه پاشیدس تا دوباره به ثبات پیدا کنن. البته هنوز یه سری مشکلات برای UNSC درستم میکنن. یه سری از نیروهاشون تو جاهای خیلی دور افتاده نمیدونن جنگ تموم شده.
یه سری هم که دیگه تو 4 نشون دادن ! Jul Madama یه سری رو تحت اسم عقاید دینی به عنوان مزدور دور خودش جمع کرده تا آربیتر (Thel Vadamee - تل وادامی اسم اصلیش) رو بیاره پایین. (تو تاپیک هیلو 4 فکر کنم همه اینا رو گفتیم اگه درست یادم باشه ؟ )

در هر صورت خیلی جا هست و دارن هم بازی رو بزرگ میکنن با نژاد های جدید و آوردن قدیمی ها مثل Prophet ها و Brute ها و ....

پ.ن: واقعا دلم میخواد هرچی تو کتاب و اینا بوده رو بگم ولی نمیدونم چطوری :d
 
این حرف مایکرو مصاحبه با eurogamer
"We're midway through development. We're balancing and tuning the gameplay systems. All of the polish and optimisation graphically is stuff that typically comes towards the end of the production cycle.
"So, for the beta, we're going to be coming out at 720p and 60fps. That's not the final resolution for the game. You can imagine as we go through the remainder of the project we'll be focused on polishing the visual look of the game. You can expect it will look amazing when it comes out."

قشنگ گفته تمام تمرکز ما روی گیم پلی بوده و در اخر در مورد گرافیک بازی گفته شما میتونید انتظار داشته باشید با محصول نهایی شگفت زده بشید . خیلی شیک و ساده :دی حالا توجه نکردند وقتی توجه کننند ببین چی میشه :دی
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or