Halo 4 [پست اول تاپیک خوانده شود]

بهترین مرحله بازی از نظر شما کدام مرحله (ها) است؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    234

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
مشکل از خودشون بوده ظاهراً:
Code:
12/10/2012 7:28:10 AM PST:
Season pass holders are you unable to access your Crimson Map Pack download on Halo 4? We're working hard to get you into action in the new lands! Thanks for being patient. We'll post another update in 30 minutes.
 

danial.wwf

کاربر سایت
May 15, 2010
2,214
الان هیلو 3 رو گزاشتم و دارم valhalla رو با ragnarok مقایسه میکنم.ragnarok خیلی خیلی بزرگتره ولی با این وجود فریم ریت بهتری میده.افکت اب به نظرم در valhalla بهتره . valhalla کوچیک به نظر میاد اما همچنان فوق العادست.
در کل صداگزاری اسلحه ها اصلا قابل مقایسه نیست.هیلو 4 محشره.
bubble shield رو خیلی دوست داشتم ولی در هیلو 4 حذفش کردن.چیز خوبی بود و گرافیکش هم جالب بود.نمیدونم چرا حذفش کردن.
به نظرم بهترین طراحی هنری رو در هیلو 3 مپ guardian و در هیلو 4 مپ EXILE داره.البته IGN هم EXILE رو بهترین مپ هیلو 4 در TOP10 قرار داده.
در کل از لحاظ بسری بین این دو تفاوت از زمین تا اسمونه ولی انگار یه مشکلی با اب در هیلو 4 هست.یه تختی چوبی رو در هیلو 3 انداختم تو اب دریا و خیلی طبیعی امواج تخته رو به ساحل برگردوندن.ولی همین کار رو با هیلو 4 کردم و چیزهای عجیب و غریبی دیدم.در مپ ravine هم که عملا افکت اب رو ...:d
در کل 343 رو باید طلا گرفت.ادامه دادن راه بانجی کار هر کسی نیست.343 کارهایی کرده که به نظر من گیم پلیه بازی رو حتی از نسخه های قبلی و حتی از ریچ هم بهتر کرده.با کم و زیاد کردن یه سری از المان ها و در عین حال حفظ هسته ی اصلی گیم پلی
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
با این بحثهای گرافیکی کاری نداشته باشید. فعلا یه مقدار پیتزاهیلو بزنید جون بگیرید:

35778461623011676848.jpg
 

The Hound

کاربر سایت
Sep 6, 2011
760
نام
نوید
خب دوستان بیاید که دارن H4 رو می‌کوبن:D
http://forum.bazicenter.com/thread72072/page12/

بازی قابل کوبیده شدن نیست که نیازی به دفاع داشته باشه.این بازی برای من باعث سربلندیه. تنها مشکلی که تونستن پیش بیارن
2 تا و نصفی سایت زور زدن با توسل به 2 و 5 بازی رو زیر سوال ببرن که کی اصلا بهشون توجه می کنه. نمرات دیگه بازی که در محدوده همیشگی قرار داره و
نمره Gamespot و IGN هم که 9 و بالاتر هست. جوایزش هم که مشخصه. دیگه یه استودیو رو وارد یه دنیای عظیم بکنی و بگی خودت ادامه بده بهتر از این می تونه ادامه بده که 343i ادامه داده؟
به راحتی می تونست اتفاقات این طور باشه که 3 تا نمره حدود 7 و 8 ثبت بشه از سایتای دیگه به جای اون 3 نمره یا می تونست 3 تا نمره کامل یا نزدیک به کامل ثبت بشه.می تونست 3 تا نمره پایین ثبت
بشه که از قضا همین مورد سوم اتفاق افتاده. بدون اون 3 نمره که در تعداد 86 نمره گم هستن حساب کنید میانگین 89 و خورده ای رو نشون میده.یه پراکنش منطقی داره نمرات بازی. همون 4 اگه مثلا برای
UNCHARTED 3 ثبت میشد پارسال که خوشبختانه نشد ظاهر مسئله این میشد که در متا به جای 92 می نوشتن 91. به همین راحتی 1 نمره کم در ظاهر اما ادم غیر مغرض می فهمید و می فهمه که 4 جایی
در این بازی نداره و نباید فریبش بده.
-----------------------
البته بخشی از مشکلات هم بعضا خود علاقه مندان بازی هستن که میان می گن بازی بهترین گرافیک کل نسل رو داره. یه همچن موضوعی به سادگی قابل طرح نیست در مورد بازی ها.
تند روی بعضی از دوستداران بازی که بی انصافی می کنن در حق خیلی از بازی های دیگه مورد قبول نیست و از نظر من مردود هست حکم دادن به همین سادگی که فلان بازی بهترینه
حتی اگه HALO نازنین من باشه.
البته توجیه گر رفتار شرم اور گروهی از PS فن ها نیست که جملات مضحک و مسخره ای از خودشون به جا گذاشتن که بله بازی معمولیه و اگه پارسال میومد یا سال دیگه میومد هیچم نبود یعنی چنگ زدن
به هیچ و پوچ و کسی هم نمی تونه رد یا اثباتش بکنه چون مبنایی نداره. یه حرفیه باد هوا زده شده برای اینکه یه چیزی گفته شده باشه و توجیهی بلکه فراهم بشه و خزعبلات دیگه ای که بگذرم بهتره.
--------------------
من اینجا نرفتم و اون قبلی رو هم که قفل شد یه نگاهی به اخراش انداختم از هر 2 گروه مطالب عجیب و غریب زیاد به چشم میومد.
اون تایپیک اصلا اهمیتی نداره و به دوستان خودم لااقل توصیه می کنم وقت عزیز خودشون رو اونجا تلف نکنن.نتایج جای دیگه اعلام شده و بالا پایین پریدن توی تایپیک ها هم کوچکترین خللی درش ایجاد نمی کنه.
حالا یه عده خوششون نیومده.نیاد.ادم مغرض در هر گروه و دسته ای که باشه درست بشو نیست.
 
آخرین ویرایش:

Maniac Gamer

کاربر سایت
Oct 21, 2008
2,769
نام
مارشال
خب دوستان بیاید که دارن H4 رو می‌کوبن:D
http://forum.bazicenter.com/thread72072/page12/
بحث تو اون تاپیک واقعا بیهوده س. یه عده دارن به در و دیوار میکوبن که ارزش های Halo 4 رو بیارن پایین و بحث باهاشون فقط باعث اعصاب خوردی میشه.
البته میشه با گشتن تو تاپیک و مشاهده ی پست یه عده و شناختن شخصیتشون، اونا رو به لیست سیاهت اضافه کنی تا دیگه هیچوقت اراجیفشون رو نبینی.
تاپیک به خواب زمستونی رفته
بروبکس همه تو لایو دارن صفا میکنن. :D
قسمت spartan ops رو نمیشه آفلاین بازی کرد؟؟؟ :-/
خیر.
---------------------------------------------------------
دوستانی که احتمالا تاپیک "بهترین بازی سال از نگاه Gamespot" رو ندیدن، برای قسمت People's Choice به این لینک برن و به Halo 4 رای بدن.
البته این فعلا راند اول ـه و رقیبش Minecraft ـه.
 

danial.wwf

کاربر سایت
May 15, 2010
2,214
بروبکس همه تو لایو دارن صفا میکنن. :D

.
کاش همینطور بود.همه یا دارن COD میزنن یا SINGLE . من هم مجبورم با جماعت کفر(خارجی ها )بازی کنم.البته با حالتی که چند ثانیه از اونا عقب ترم.(تاخیر).
یه ضربه مثلا با energy sword مزنم،طرف منو میکشه بعد خودش میمیره.
ایرانی ها پایه نیستن که
 

Maniac Gamer

کاربر سایت
Oct 21, 2008
2,769
نام
مارشال
خوب خوشبختانه راند اول People's Choice رو با اقتدار اومدیم بالا. :D
راند دوم از 15 تا 19 دسامبر هست و رقیبمون Sleeping Dogs ـه.
اقا این crimson pack رایگانه؟؟
من زدم برای دانلود :d
واسه اونایی که Season Pass دارن رایگانه، در غیر این صورت 800 پوینت ـه.
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
مودهای جالبی داره این DLC. طراحی عالی و مخصوص چیزهای که براش درنظر گرفتن. King of the Hill ش خداس با اون Extraction نه Extemination ـه چیه؟ همون :D.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر