Halo 4 [پست اول تاپیک خوانده شود]

بهترین مرحله بازی از نظر شما کدام مرحله (ها) است؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    234
نابود شد بازی:(............ .
O_o

--------------------

حالا دلیل نداره هر چی تو تیزر هست تو خود بازی هم باشه، Copy-Paste هیلو های بانجی هم که خب طبیعتا اینبار برای اولین بار تو تاریخ هیلو مطمعنا نتیجش شکست ـه، پس بالاخره باید یه چیزایی به بازی اضافه کنن دیگه. بعضی از ملت جوگیر هم هی میگن بانجی بالاسر بازی نیست و داغون میشه و این صحبتا، باید بگم طبق صحبت های فرانکی بانجی هنوز روی بازی نظارت داره در حین ساخت، در ضمن وقتی فرانکی (یکی از 3 نفر اول بانجی در گذشته و از نظر من نخبه ترین فرد بانجی) رییس 343 میشه، نباید از چیزی غم داشت. کسی که خودش شخصیتی به عظمت چیف رو خلق کرده میدونه چجوری باید پیش ببرتش. تو صحبت های جدیدی هم که فرانکی کرده بعد از E3، بار ها اسم بانجی رو آورده و گفته ما باید این سری روی زیر ساخت های مستکم بانجی ادامه بدیم.

از الان هم میگم اگه دوست دارید بازی هیچ تغییری نسبت به گذشته نداشته باشه، بهتره کلا توی این تاپیک نیاین. مکانیزم گیم پلی هیلو با ریچ به اوج رسید و به جرات میگم اون مکانیزم یک درصد هم جای پیشرفت های جزئی نداره، چاره تو اعمال تغییرات یه خورده کلی تر در عین حفظ ساختار کلی بازی هستش که 343 و فرانکی هم به خوبی این موضوع رو میدونن و بار ها هم اعلام کردن. در آینده مطمعنا خبر های تغییرات بعدی بازی هم میاد که مطمعنا با واکنش هایی مثل همون قسمتی که از پست صفحه ی قبل نقل قول کردم زیاد مواجه میشیم، پس یه بار برای همیشه بیایم بگیم خب سه گانه ی بانجی و با بازی های جانبیش به خوبی و خوشی تموم شد رفت، حالا نوبت سه گانه ی 343 هستش.

به قول خودم "بیم و امید" ... 2 سال پر تنش رو خواهیم داشت مطمعنا ما طرفدارای هیلو.
 
آخرین ویرایش:
O_o

--------------------

حالا دلیل نداره هر چی تو تیزر هست تو خود بازی هم باشه، Copy-Paste هیلو های بانجی هم که خب طبیعتا اینبار برای اولین بار تو تاریخ هیلو مطمعنا نتیجش شکست ـه، پس بالاخره باید یه چیزایی به بازی اضافه کنن دیگه. بعضی از ملت جوگیر هم هی میگن بانجی بالاسر بازی نیست و داغون میشه و این صحبتا، باید بگم طبق صحبت های فرانکی بانجی هنوز روی بازی نظارت داره در حین ساخت، در ضمن وقتی فرانکی (یکی از 3 نفر اول بانجی در گذشته و از نظر من نخبه ترین فرد بانجی) رییس 343 میشه، نباید از چیزی غم داشت. کسی که خودش شخصیتی به عظمت چیف رو خلق کرده میدونه چجوری باید پیش ببرتش. تو صحبت های جدیدی هم که فرانکی کرده بعد از E3، بار ها اسم بانجی رو آورده و گفته ما باید این سری روی زیر ساخت های مستکم بانجی ادامه بدیم.

از الان هم میگم اگه دوست دارید بازی هیچ تغییری نسبت به گذشته نداشته باشه، بهتره کلا توی این تاپیک نیاین. مکانیزم گیم پلی هیلو با ریچ به اوج رسید و به جرات میگم اون مکانیزم یک درصد هم جای پیشرفت های جزئی نداره، چاره تو اعمال تغییرات یه خورده کلی تر در عین حفظ ساختار کلی بازی هستش که 343 و فرانکی هم به خوبی این موضوع رو میدونن و بار ها هم اعلام کردن. در آینده مطمعنا خبر های تغییرات بعدی بازی هم میاد که مطمعنا با واکنش هایی مثل همون قسمتی که از پست صفحه ی قبل نقل قول کردم زیاد مواجه میشیم، پس یه بار برای همیشه بیایم بگیم خب سه گانه ی بانجی و با بازی های جانبیش به خوبی و خوشی تموم شد رفت، حالا نوبت سه گانه ی 343 هستش.

به قول خودم "بیم و امید" ... 2 سال پر تنش رو خواهیم داشت مطمعنا ما طرفدارای هیلو.

منم امیدوارم این تغییرات مثبت باشه.........من این بازی رو شدیدا دوس دارم مخصوصا به خاطر قسمت مولتی فوق العادش و امیدوارم halo 4 هم بازی شایسته ای باشه مثه شماره های قبلش....:x
 
Attachment اسحله تو هیلو نداشتیم تا حالا ! امیدوارم گند نزنن تو بازی:biggrin1:

تنها ترسی که از بازی دارم همینه ، چون الان دست 343 واسه همه چی بازه ...

رئیس داره به سمت سیاره ای کشیده میشه که میتونه یه دنیای جدیدی واسه خودش باشه و از اونجایی که یه Trilogy جــدید شروع شده میتونه هر کاری بکنه . از عوض کردن جو اصلی بازی ، دشمنهای جدید ، روند تازه ، اسلحه و Customize بگیر تا هر چیزی که به ذهن برسه .

بانجی دست 343 رو واسه یه دنیا باز گذاشت با اون پایان Legendary هیلـو و این تیزر جای هیچ بحثی رو نمیزاره که 343 خیلی راحت میتونه بازی رو به سمت و سوی خودش بکشه و اجباری روی ادامه روند ساختاری بانجی واسه بازی نیست .

فقط گند نزنه به این فرنچایز ، من توقع یه پیشرفت شگرف رو از 343 دارم . با توجه به این که فقط Halo رو این تیم هدف قرار میده امیدوارم حتماً از تجربیات و نظارت بانجی بهره ببرن .

مـــارتـــی رو هم برگردونن :(
 
از کاستومایز کردن اسلحه ها استقبال میشه . این یعنی که نیازی هست تا اسلحه ها قوی تر شن . در واقع یعنی نبرد ها بزرگتر و وسیع تر شدن و در کل یعنی بسیار حماسی تر :دی
چیف هم خوشتیپ شده :دی

البته یه نکته بگم:biggrin1: 343 رو اصلا دست کم نگیرید. یعنی از لحاظ اسمی و روی کاغذ حساب کنیم حتی از بانجی هم قوی تره! مثلا بخوام به چند تا از افراد توش اشاره کنم
مثه رئال مادرید ِ :دی مثلا 7 8 سال میوفته رو دور ناکامی :دی لول :دی
 
آخرین ویرایش:
البته یه نکته بگم:دی 343 رو اصلا دست کم نگیرید. یعنی از لحاظ اسمی و روی کاغذ حساب کنیم حتی از بانجی هم خیلی قوی تره! مثلا بخوام به چند تا از افراد توش اشاره کنم:

Frank O'Connor یکی از اصلی ترین اعضای بانجی و هیلو.
خانم Corrine Yu یکی از خفن ترین برنامه نویس های موجود و جزو اولین کسایی که روی Direct 3D کار کرده و قبلا هم پروژه های بزرگی توی nVIDIA انجام داده. کار انجین بازی دست ایشونه.

همینطور از Irrational Games, Naughty Dog, Bethesda, Kojima Productions, Turn 10, id Software, Visceral Games, EA, Pandemic, Midway, Treyarch, Raven Software, SCEA, Namco, EA Blackbox, EA Chicago, Rockstar San Diego, Guerrilla Games, Crystal Dynamics, Square Enix, 2K Marin, Neversoft و .... آدم جمع کردند.

علاوه بر اینها، حداقل 10-15 نفر از بهترین اعضای بانجی رو هم به خدمت گرفتند. در واقع مایکروسافت برداشته خفن ترین آدم ها رو از همه جا جمع کرده، عین تیم منتخب جهان:دی مطمئن باشید مایکروسافت نمیگذاره بهترین فرنچایزش به این سادگی ها خراب بشه، چون هنوزم درصد زیادی از موفقیتش تو صنعت بازی، به هیلو وابستست.

==============

یه سایتی هم ادعا کرده کلی اطلاعات از بازی لیک شده و گذاشته...:|:|
 
همینطور از Irrational Games, Naughty Dog, Bethesda, Kojima Productions, Turn 10, id Software, Visceral Games, EA, Pandemic, Midway, Treyarch, Raven Software, SCEA, Namco, EA Blackbox, EA Chicago, Rockstar San Diego, Guerrilla Games, Crystal Dynamics, Square Enix, 2K Marin, Neversoft و .... آدم جمع کردند.
جدی گفتی بابی ! :d
پس دیگـــه بگو اینها کهکشانی های تو گیمن ! :d
 
البته یه نکته بگم:دی 343 رو اصلا دست کم نگیرید. یعنی از لحاظ اسمی و روی کاغذ حساب کنیم حتی از بانجی هم خیلی قوی تره! مثلا بخوام به چند تا از افراد توش اشاره کنم:

Frank O'Connor یکی از اصلی ترین اعضای بانجی و هیلو.
خانم Corrine Yu یکی از خفن ترین برنامه نویس های موجود و جزو اولین کسایی که روی Direct 3D کار کرده و قبلا هم پروژه های بزرگی توی nVIDIA انجام داده. کار انجین بازی دست ایشونه.

همینطور از Irrational Games, Naughty Dog, Bethesda, Kojima Productions, Turn 10, id Software, Visceral Games, EA, Pandemic, Midway, Treyarch, Raven Software, SCEA, Namco, EA Blackbox, EA Chicago, Rockstar San Diego, Guerrilla Games, Crystal Dynamics, Square Enix, 2K Marin, Neversoft و .... آدم جمع کردند.

علاوه بر اینها، حداقل 10-15 نفر از بهترین اعضای بانجی رو هم به خدمت گرفتند. در واقع مایکروسافت برداشته خفن ترین آدم ها رو از همه جا جمع کرده، عین تیم منتخب جهان:دی مطمئن باشید مایکروسافت نمیگذاره بهترین فرنچایزش به این سادگی ها خراب بشه، چون هنوزم درصد زیادی از موفقیتش تو صنعت بازی، به هیلو وابستست.

==============

یه سایتی هم ادعا کرده کلی اطلاعات از بازی لیک شده و گذاشته...:|:|

با تشکر از خود بابک این بذاریم از سایت هیلوم برای همه :

* Frank O'Connor - Franchise Development Director (formerly of Bungie) [3]
* Kenneth Scott - Senior Art Director (former Art Director at id Software) [4]
* Corrinne Yu - Principle Engine Programmer (former Director of Technology at ION Storm and Gearbox Software, Lead Engine Programmer at 3D Realms)
* Kevin Grace - Managing Editor [5]
* Jonathan Goff - Communtiy Manager (formerly of McFarlane Toys)
* Josh Kerwin - Public Relations
* Ryan Payton - Creative Director (former Assistant Producer at Kojima Productions, freelance writer) [6]
* Christopher Schlerf - Senior Writer
* David Wu - Chief Technology Officer (also CEO and Director of Technology at Pseudo Interactive, former Senior Software Engineer at Origin Systems)
* Nathan Walpole - Senior Animator (formerly of Bungie)
* Jason Pace - Creative Director for Halo Waypoint [7]
* Sotaro Tojima - Audio Director (former Sound Designer and Audio Director at Kojima Productions)[8]
* Bonnie Ross – General Manager [9]
* Jeremy Patenaude – Content Creator (formerly of AscendantJustice.com) [9]
* Jacob Benton – Content Creator (formerly of AscendantJustice.com)[9]
* Josh Holmes – Creative Director (former VP and General Manager of Propoganda Games, Lead Designer at EA)[9]
* David Ellis - Halo Waypoint Content Editor (formerly of 1up.com)
* Daniel Price - Senior Service Engineer (former Software Development Engineer at Microsoft)
* Sally Huang - Producer on Halo 4 (former World Art Intern at Bethesda Softworks, Technical Artist at EA)
* Che Chou - Studio Producer (former Community Manager at Turn 10 Studios)
* Paul Pepera - Environment Artist (former Environment Artist at id Software, 3D Artist at Timegate Studios, founder of Tryptych Studios)
* Corrine Robinson - Associate Producer (former manager at McFarlane Toys)
* Veronica Peshterianu - Associate Producer (former Production Intern at EA Redwood Shores)
* Greg Murphy - Senior Designer (former Design Director and Software Test Engineer at Microsoft)
* Matt Aldridge - Lead Character Artist (former Senior Character Artist at Lucasfilm, Character Artist at EA Los Angeles)
* Scott Warner - Lead Game Designer for Halo 4 (former Designer at Pandemic and Black Isle Studios)
* Joe Waters - Software Development Engineer (former Lead Engineer at Hidden Path Entertainment, Graphics/Effects Developer at FASA Studios)
* Fredrik Persson - Lead Gameplay Engineer (former Lead Programmer at Pandemic Studios)
* Nick Bell - Lead Mission Artist (former 3D Artist at id Software, Senior Environment Artist at Edge of Reality, and Senior Prop Artist at Midway Games)
* Jesse Snyder - Lead Designer (former designer at Treyarch, purported creator of the Nazi Zombies gametype)
* Rj Ranola - Environment Artist (former Environment Artist at Raven Software and EA Chicago)
* Derrick Hammond - Environment Artist (former Environment Artist at Raven Software)
* Donnie Taylor - Environment Artist (former Contract Artist for Bungie, 3D Artist at Liquid Dragon Studios)
* Wade Mulhern - Senior Environment Artist (former Senior Environment Artist and Cinematic Artist at Sony Computer Entertainment America)
* Mark Champigny - Cinematic Artist (former Senior Animator at Raven Software and Activision, Animator at EA Chicago)
* Adam Peterson - Senior Environment Artist (former Environment Artist at Sony and Namco)
* Tonya Noerr Tornberg - Senior Animator (former Senior Animator at Animal Logic and Sony Pictures Imageworks, Animator at EA)
* Bryce Cochrane - Animator Director (former Animator at EA Blackbox, Art Director at Kuju Entertainment)
* CJ Markham - Motion Capture Supervisor (former Lead Animator at Rockstar Games London, Animation Consultant at Rockstar San Diego, Course Content Providor at Autodesk)
* Brien Goodrich - Cinematic Director (former Art Lead at Turn 10 Studios, Lighting Supervisor and Associate Art Director at FASA Studios)
* Eric Will - Senior 2D Artist and Graphic Designer (former Artist at id Software, User Interface Artist at EA Chicago)
* Andrew Bosold - 3D Environment Artist (former 3D Generalist at Valkyrie Entertainment, Lead Artist at Wandering Samurai Studios)
* Greg Cox - 3D Environment Artist
* Ray Almaden - Lead Level Designer on Halo 4 (former Senior Designer at EA, Guerilla Games and Sony Computer Entertainment Europe)
* Brad Welch - Lead Designer (former Lead Designer at EA, Pandemic Studios)
* Jonathon Wood - Senior Effects Artist (former Lead FX Artist at n-Space, senior VFX artist at EA Tiburon)
* Justin Dinges - Environment Artist (former freelance artist at Glitchless, Senior Environment Artist and Multiplayer Level Designer at Raven Software)
* Scott Parish - Lead Creature Technical Director (former Lead Creature TD at Industrial Light and Magic, Character Pipeline TD and Cloth Technical Director at Sony Pictures Imageworks)
* Daveed Kaplan - Senior Character Artist (former Art Director at Atari, did contract work as Art Director and Digital Sculptor for Square Enix, Marvel and Todd McFarlane Design)
* Liz M. E. Chung - Multiplayer Designer (former Designer at 2K Marin, Associate Game Designer at Crystal Dynamics)
* Clive Burdon - Animation and Cinematics Producer (former Senior Producer at Neversoft Entertainment and Paradox Development, Producer at Leftfield Productions)
* Gavin Carter - Senior Producer (former Producer and Design Intern at Bethesda Softworks)
* Dan Ayoub - Executive Producer (former Senior Producer at Ubisoft and EA, Game Director at Propoganda Games)
* Paul Parsons - Senior Game Designer (former Game Designer at Disney Interactive Studios and Backbone Entertainment)
* Kiki Wolfkill - Executive Producer (former Director of Art at Microsoft Game Studios)
* Chris Lee - Senior Lead Producer (former Lead Producer and Producer at Microsoft Game Studios, Program Manager at Microsoft)
* Alexander Boczar - Lead Infrastructure Engineer (former Technical Director at Pandemic Studios, Lead Programmer at Unique Development Studios)
* Adam Pino - Gameplay Developer (former Lead Tools and Systems Engineer and Senior Software Engineer at Pandemic Studios, Programmer at Idol Minds)
* Matt Brown - Senior AI Developer (former Lead AI Engineer at 2K Marin, Senior Software Engineer at EA)
* Kendall Deacon Davis - Designer (former Screenwriter at Mirror Images, Program Manager at Microsoft, Writer at Swolecat Studios)
* Alex Cutting - Producer (former Software Design Engineer at Microsoft Game Studios)
* Paul Ehreth - Mission Designer (former Product Designer at Good Science, Technical Artist at Microsoft Research, Game Designer at Sony Online Entertainment)
* Wei Wiharjo Chan - Environment Artist (former Lead Artist at Killspace Entertainment, Senior Artist and External Art Producer at Pandemic Studios, Artist at Vivendi Universal)
* Dave Bolton - Junior Concept Artist (former Concept Artist at ArenaNet and Hourglass Games)
* Justin Lippert - Level Builder (former Web Desinger at LeadingMD, Lead World Builder and Level Designer at queSPECK Studios)
* Tiana Los - User Interface Artist (former Web Advertising Designer at AT&T)
* Brendan Wilson - Tools Developer (former Game Programmer at Koei Canada, Engineer at ATI)
* Quentin Rezin - Encounter Designer (former Scripter and Level designer at inXile Entertainment)​
 
آخرین ویرایش:
ببین بابی خودتم داری میگی از روی کاغذ ...

یه مجموعه میتونه پُر ستاره باشه ولی اصل اول توی کار تیمی هماهنگ بودن بخش های مختلفه . یه پایه و اثاث ثابت شده : هر بخش تکمیل کننده بخش دیگه هست | یه مثال غیر گیمی اگه بزنیم هر چند بیربطه اما توی فوتبال برای مثال استیل آذین با اون همه ستاره چی شد پایان کارشون و حتی خودشونم اذعان داشتن همدلی توی اعضای تیم اصلاً نبوده | مخصوصاً که اکثر افراد 343 هر کدومشون واسه یه ورن ... ولی بانجی طی این 10 سال بیشتر افرادش کنار هم بودن و شناخت کافی داشتن از انتظارات هم دیگه .

گنده ترین افراد تو هر کاری وقتی نتونن با هم همکاری عالی داشته باشن ، نمیتونن محصولی در حد نامشون بدن ولو خوب اما به مانند نامشون مردم عالی رو ازشون انتظار دارن .

ولی خب وجود کسی که خودش Chief رو خلق کرده یه تضمین بالاست ... هیچ احمقی نمیاد یه کرکترش رو که 10 سال باهاش همراه بوده و زندگی کرده یه شبه به باد بده .

بنظرم باید بزاریم یه تریلر از Game Play بازی بیاد و بعد نظر بدیم .

SCEA , GG

عجب افرادی هم آوردن :d!
 
@ علی رضا : بازی سازی ، تیکی تاکا نیست که :دی ! احتیاجی به مَچ شدن کنار هم ندارن ، هر کی وضیفش رو ، و اون کاری که توشه رو بخوبی انجام بده ، محصول نهایی چیز خوبی ازآب در میاد ... آمین :دی
 
ببین بابی خودتم داری میگی از روی کاغذ ...

یه مجموعه میتونه پُر ستاره باشه ولی اصل اول توی کار تیمی هماهنگ بودن بخش های مختلفه . یه پایه و اثاث ثابت شده : هر بخش تکمیل کننده بخش دیگه هست | یه مثال غیر گیمی اگه بزنیم هر چند بیربطه اما توی فوتبال برای مثال استیل آذین با اون همه ستاره چی شد پایان کارشون و حتی خودشونم اذعان داشتن همدلی توی اعضای تیم اصلاً نبوده | مخصوصاً که اکثر افراد 343 هر کدومشون واسه یه ورن ... ولی بانجی طی این 10 سال بیشتر افرادش کنار هم بودن و شناخت کافی داشتن از انتظارات هم دیگه .

گنده ترین افراد تو هر کاری وقتی نتونن با هم همکاری عالی داشته باشن ، نمیتونن محصولی در حد نامشون بدن ولو خوب اما به مانند نامشون مردم عالی رو ازشون انتظار دارن .

ولی خب وجود کسی که خودش Chief رو خلق کرده یه تضمین بالاست ... هیچ احمقی نمیاد یه کرکترش رو که 10 سال باهاش همراه بوده و زندگی کرده یه شبه به باد بده .

بنظرم باید بزاریم یه تریلر از Game Play بازی بیاد و بعد نظر بدیم .



عجب افرادی هم آوردن :d!
استودیو بازی سازی فرق داره ! کلا لیدر های هر قسمت باید با هم مچ باشن فقط که برای 343 4 ساله با همن ! بقیه فقط باید کار خودشون رو تو قسمت خودشون انجام بدن و هر کدوم رو لیدرشون نظارت میکنه !
برای همینه که تو صنعت بازی کلا این بعد فردی و خلاقیت شخصی هر نفر هست که باعث پیشرفت بازی میشه
 
@ علی رضا : بازی سازی ، تیکی تاکا نیست که :biggrin1: ! احتیاجی به مَچ شدن کنار هم ندارن ، هر کی وضیفش رو ، و اون کاری که توشه رو بخوبی انجام بده ، محصول نهایی چیز خوبی ازآب در میاد ... آمین :biggrin1:

بیونتا در مورد یه بازی معمولی و اینا چرا ولی در مورد فرنچایزها اصلاً حرفت رو قبول ندارم .

شناخت افراد از هم تو یه کار تیمی خیلی تاثیر داره .. اینو برای مثال شخصاً توی ساخت روبات تجربه کردم و بهش ایمان دارم . هر کسی کارش رو انجام بده با اینکه کارت رو انجام بدی و شناخت از طرفی که اون کار رو ازت میخواد داشته باشی خیلی بیشتر هماهنگ با خواسته تیم بازیسازی و اهمیت به مخصوصاً جزییات میدی .

استودیو بازی سازی فرق داره ! کلا لیدر های هر قسمت باید با هم مچ باشن فقط که برای 343 4 ساله با همن ! بقیه فقط باید کار خودشون رو تو قسمت خودشون انجام بدن و هر کدوم رو لیدرشون نظارت میکنه !
برای همینه که تو صنعت بازی کلا این بعد فردی و خلاقیت شخصی هر نفر هست که باعث پیشرفت بازی میشه

من چیزی غیر از این گفتم ؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or