Mafia_For_Ever
کاربر سایت
کلا از GTA2 به بعد، این سنت راکستار بوده که ماموریتهای جانبی قرار بده تا هم مردم شهر رو برای پیدا کردن هیدن پکیجها(البته توی این بازی شدن کبوتر)، اکتیویویتی(که توی GTA SA خیلی خیلی زیاد بودند-البته همشون برای 100% لازم نبود)، رمپیجها که به مهارت کمک میکنند انجام بدند تا بازی 100% شه. از نظر من اگه اینکار میشد بازی بسیار مسخره میشد چون بازی سندباکس هست نه لاینیر و آسیب به سبک بازی بود نه جاودانگیش.
مثلا شما بازی Mafia رو به یاد بیارید . بعد از گذراندن 110 مرحله آدم تمام فکر و ذکرش معطوف داستان بازیه نه اینکه دنبال قسمت های غیر داستانی بره و وقتی شما بازی رو تمام میکنی Free Ride Extreme باز میشه و شما حالا میتونی اون قسمت رو بازی کنی !
اما GTA اینکار رو انداخته دقیقا وسط خط داستانی و حتما زمانی که تو فکر الماسها هستیم باید بریم کبوتر بکشیم ! و این چیزا آدمو از خط داستانی دور میکنه . میتونستند مثل مافیا بذارن بعد از کامل شدن Story اون قسمت رو Unlock کنند .