Gran Turismo 5 [پست اول حتماً خوانده شود]

مناسب ترین ماشین GT5 (نسبت به قیمت و کارایی) از نظر شما ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    483
رامین جان منم شنیدم نمیشه اما بنظرم خودم تو اون مسابقاتی که No Limited‏ میزنه باید بشه چون ماشین خاصی نمیخواد مخصوصا تو استقامتی

اخه مهدي جان من زياد توي اين انجمن هاي gt خور هاي gtplanet ميرم اونا خدايان اين بازي ان واقعا :d

متاسفانه مثل همون karting car كه نميزاره تو اصلا صفحه b-a spec وارد شه اينم اونجوريه

علتي كه دوس دارم f10 رو بخرم فرمونشه مثا وحشيا ميمونه down force رو تا اخر بالا ببري هر ماشينيو دود ميكننه مگر f2007 و x2010 اگرنه كلا خداي لذت رانندگي توي نوربرگرينگه :x

بدبختي اينه كه ١٠.٠٠٠.٠٠٠ ميريزي تو جوب فقط توي بخش practice قابل استفادست وي ريس sesional event كه من نميتونم به اينترنت وصل شم :(
 
آره راس میگی رامین,کارترینگ رو که مثال زدی یادم افتاد,نمیشه اصلا داخل مراحل بری میگه ماشینتو عوض کن,تو آرکید هم نمیشه ازش استفاده کرد?
نه مهدي جان حتي اركيد هم نميشه فقط practice و يه مسابقه حاص توي sesional event :(كلا وجود همين formula 1 حتي در بخش practice بازي به اندازه كل هيكل مجموع forza 3-4 ارزش داره شما بقيشو لحاظ نكن

كدوم شركته كه بره به ردبول بگه اگه محدوديت هاي مسابقات F1 نبود سريعترين ماشيني كه ميتونستيد بسازيد چي ميتونست باشه. اون ها هم redbull x2010 رو طراحي كردن. همون ردبول با موتور v6 3l با توربو شارژ 1536hp اش به اندازه مجموع كل بازي هاي racing ديگه مي ارزه - جون دلم استاد يامائوچي
 
امیرحسین جان وقتی لولت 30 بشه تو اسپیشل ها مرحله ردبول رو باز میکنه,دوستان اگه saveای که گذاشتم رو دانلود کنن رو بریزن تو کنسول و از داخل بازی Replay‏ رو نگاه کن متوجه سختیش میشن!!
ممنون بابت توضيحاتت مهدي جون لطف كردي;)
---
من خودم عاشق اون مسابقات AMG academy تو بازي بودم لحظه به لحظه ي رانندگيت رو احساس ميكردي:d
 
امیرحسین مرسدس آکادمی که دهن صاف میکنه!! خیلی سخته طلا گرفتنش!

شما مگه طلا كرفتي همرو مهدي جان :d ??? يا زحمت زياد ميشه طلا گرفت اما من همرو همه مراحلشو نقره گرفتم اون اخري level 24 اش از همه اسون تر بود wet sls amg خيلي باحال بود :d
 
الان میخواستم مرحله Suzuka ‎1000Km‏ رو برم,دیدم از همون اول بارون میزنه و رطوبش 100% هست اومدم بیرون!! در مورد این مسابقه که توی Lv30 باز میشه بگم,من یکبار قبلا اینو رفتم اما 2ساعت اولش هوا آفتابی بود که بعدش کم کم شروع به باریدن کرد با این حال 6.30ساعت زمان برد!! پس اگه رفتید و دیدید که از همون ابتدا بارون میاد,از مسابقه بیایید بیرون و دوباره برید تو بازی تا اولش هوا آفتابی باشه!
 
الان میخواستم مرحله Suzuka ‎1000Km‏ رو برم,دیدم از همون اول بارون میزنه و رطوبش 100% هست اومدم بیرون!! در مورد این مسابقه که توی Lv30 باز میشه بگم,من یکبار قبلا اینو رفتم اما 2ساعت اولش هوا آفتابی بود که بعدش کم کم شروع به باریدن کرد با این حال 6.30ساعت زمان برد!! پس اگه رفتید و دیدید که از همون ابتدا بارون میاد,از مسابقه بیایید بیرون و دوباره برید تو بازی تا اولش هوا آفتابی باشه!

من تازه gt5 شروع كردم پست قبليم ٢ صفحه پيش(اولين پست من توي كل اين تاپيك) هست لولم١٧ بود فرتي رسوندم ٢٤ FGT خريدم الانم كه لولم 28 هه :d كلا سريع ميخواستم برم formula gt بخرم بتركونم all stars ها رو(اولين ماشيني كه تونستم همرو شكست بدم corvet zr1 race modfication بود با زحمت بعد با minolta toyota كه راحت بود بعد با FGT كه از پشت بهشون راحت رسيدم :d الانم منتظر x2010 ام رو سر كل كله le mons كارها .... :)) )

الان suzuka رو با red bull x2010 ميري مهدي جان ؟؟؟ - كلا با اختلاف زياد سختترين track بازي براي حفظ نهايت سرعته برخلاف كسايي كه فك ميكنن nürburgring nordchilfe سخت ترينه.

از زنماني كه يادم مياد اين سوزوكا قشنگ پيرمو در مياورد تا بتونم ركورد بزنم :d كلا چقل ترين ترك بازيه(از زمان بازي moto gp كه علاقه به racing پيدا كردم)

راستي مهدي جان چيزي نمونده برم لول ٣٠ توصيه اي پيشنهادي چيزي نداري واسه سخت ترين چلنج پيش رو درگيري با سباستين وتل كبير ؟؟ :d

---------- نوشته در 05:53 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 05:01 PM ارسال شده بود ----------

يه نكته خدمت رفقا بگم براي اينكه شما بفهميد بهترين ماشين هاي بازي كدوم ها هستن ساده ترين راه فهم اون اينه كه بريد سراغ granturismo all stars championship اونجا خيلي راحت ميفهميد ماشينتون در چه حده.

مثلا توي همين نظر سنجي ميبينم خيلي ها به buggati veyron - nissan gtr -ferrari 458 راي دادن در صورتي كه اينها در بالاترين سطح تيونينگ هم در مقابل ماشين هايي كه عرض ميكنم خيلي ضعيف ترن.

من تمام ماشين هاي بالارو در ال استارز تست كرد(maxed tuned) هيچكدوم همون اول هم نتونستن دووم بيارن. در اين بازي نكاتي خيلي بالاتر از شتاب و max speed مطرحه.

به طور مثال ارزون ترين ماشيني كه ميتونه all stars رو راحت پاس كنه چيزي نيست جز corvette zr1 race mode كه خود ماشين با ريس مود و همه تجهيزات حدود 680.000 دلار واستون در مياد.

اين ماشين بعد از خريد اين تجهزيات و تنظيمات بسيار دقيق تيونينگ (بسيار لازمه بدون تنظيماتي مثل lsd-suspansion-torqe-brake- .... اين ماشين ارزش خاصي نداره) - جزئيات دقيق tuning اين ماشين در gtplanet موجود هست.

اين ماشين بعد از انجام اين تنظيمات تبديل به وحشي ترين ماشين بازي نسبت به قيمت ميشه به طوري كه تنها ماشيني ميشه كه با اين قيمت مثل اب خوردن all stars champion رو با اختلاف طوفاني پاس ميكنه.(شايد باورتون نشه اما با تنظيمات تيونينگ اين ماشين از بسياري از lemons sreies ها سرتر ميشه كلا هيولايي ميشه كه بالاترين لذت رانندگي رو داره)

بهترين ماشين le mons series هاهم بدون شك toyota minoltaهست با. تنظيمات دقيق تيونينگ اين ماشين شما ميتونيد به ركورد رويايي ١:٣٧ در سوزوكا هم برسيد كه وراي سطح باقي ماشين هاي سطح le mons هست.بعد از اون هم sauber mercedes و بعد از اون nissan r92cp calsonic هست.

سطح بالاتر از اين ها هم formula gt هست كه توي بازي ميتونيد استفاده كنيد(متاسفانه f10 و f2007قابل استفاده نيستن) اين ماشين با تنظيمات تيونينگ ميتونه nürbergring nordchilfe رو توي ٤:٤٠ م بره من با زحمت تونستم خودمو به 5:33 برسونم :d


ردبول هم كه هي چي جاي بحث نداره :d

نميدونم چطور اما كلا من كمتر از ١ هفتست اين بازي رو انجام ميدم اخرين بار همون زمان عرضه بود كه كلا ٤ روزم بازيش نكردم :d الان اطلاعاتم توي اين بازي خيلي خوب شده از بس اين انجمن gt planet بدردم خورد.
 
آخرین ویرایش:
آره رامین با ردبول میرم(اصلا هیچ ماشینی نخریدم! لول رو رسوندم به 30,رفتم ردبولو گرفتم)! کاملا موافقم باهات بدقلق ترین ترک سوزوکاس ! مخصوصا این مرحله که بارون هم میاد!!
در مورد چلنج ردبول الان هم که اسمش میاد میلرزم!! تنها چیزی که تجربه شدم واسم, آخر شب ساعت 1 به بعد بشین دوساعت بازی کن تا دستت بیاد! فردا صبح خواستی شروع کنی اول تایم رو از صفحه وردار !! بعد با تمرکز کامل (سعی کن کسی کنارت نباشه) اول همین سوزوکا رو برو چون اول آخر باید بری !! بعدش نوربورینگ رو برو ! مونزا هم که بسیار راحته
 
آره رامین با ردبول میرم(اصلا هیچ ماشینی نخریدم! لول رو رسوندم به 30,رفتم ردبولو گرفتم)! کاملا موافقم باهات بدقلق ترین ترک سوزوکاس ! مخصوصا این مرحله که بارون هم میاد!!
در مورد چلنج ردبول الان هم که اسمش میاد میلرزم!! تنها چیزی که تجربه شدم واسم, آخر شب ساعت 1 به بعد بشین دوساعت بازی کن تا دستت بیاد! فردا صبح خواستی شروع کنی اول تایم رو از صفحه وردار !! بعد با تمرکز کامل (سعی کن کسی کنارت نباشه) اول همین سوزوکا رو برو چون اول آخر باید بری !! بعدش نوربورینگ رو برو ! مونزا هم که بسیار راحته

خيلي ها چون با دسته ds3 نتونستن اين تست رو پاس كنن دچار افسردگي شدن باورت ميشه ???:d

خدا كنه من جز اون دسته نباشم- چون اصلا صبور نيستم كافيه نتونم برم ديگه سريع بيخيال ميشم :d اين اروپايي هاي gt خور ٩٠٪ اشون پاس نكردن اصلا:d

قدر خودتو بدون مهدي جون:d واسه منه بي نوا هم دعا كن :))
 
چاکرتم داداش ,البته اینو همیشه گفتم و الانم میگم : واس GT‏ بازی کردن باید عاشقش باشی , یادمه موقع خرید بازی گریه کردم!! البته اینجا همه ارات خاصی به PD‏ دارن
 
چاکرتم داداش ,البته اینو همیشه گفتم و الانم میگم : واس GT‏ بازی کردن باید عاشقش باشی , یادمه موقع خرید بازی گریه کردم!! البته اینجا همه ارات خاصی به PD‏ دارن

راستي مهدي جان يه سوال اين sepastian loab challenge مافوق راحته يا من يه چيزي تو رالي بارمه :d اخه ٢ تا ديرت هارو با اختلاف وحشتناك با طلاي تست يكيش گمونم ١٠ ثانيه زودتز از طلا پاس كردم فقط يكم snow اش اذيت كرد كه اونم اخر كار با يه اختلاف زياد از طلا پاسش كرد:d انگار نوب ترين چلنج بازيه اره ????? :d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or