Gran Turismo 5 [پست اول حتماً خوانده شود]

مناسب ترین ماشین GT5 (نسبت به قیمت و کارایی) از نظر شما ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    483

Aʍir Rәzʌ

کاربر سایت
May 12, 2008
4,749
روی اون ویدئو زیاد حساب نکن !
چرا روش حساب نکنم ؟
2050964361.png


اتفاقا اون ویدئواز آخرین ویدئو های بازی و تقریبا بازی نهایی رو نشون میده .
 

Astiak

کاربر سایت
May 27, 2007
4,017
نام
آرش
چرا روش حساب نکنم ؟
2050964361.png


اتفاقا اون ویدئواز آخرین ویدئو های بازی و تقریبا بازی نهایی رو نشون میده .
آها پس یه جادوگر دیگه هم تو سایت شناسایی شد ، کف مرتب :D
پس شما توی PD کار می کنی و میدونی که بازی ساختش تموم شده .
اگر شما جادوگر ها رو نداشتیم باید چیکار می کردیم .
شما روش حساب کن ، البته چه تو حساب کنی چه نکنی فرقی به حال هیچکس نمی کنه فقط صفحات تاپیک رو میبری جلو .
حالا بیا پست منو نقل قول کن یه شکلک جدید دیگه هم بزار ببینم بلدی ؟!
 

majid911911

کاربر سایت
Apr 21, 2008
447
نام
majid
منظورم این بود که شاید ویدئو مذکور ایراد داشته باشه ولی همچین ایرادهای مبتدی به خود بازی وارد نیست ! این ویدئو رو از خود بازی بیرون نکشیدن !
 

Saeed.x360

کاربر سایت
Oct 14, 2006
984
نام
سعيد
65% ساخت بازی یک دروغ محض هست. بازی ای که بعد از حدود 4 سال 65%ش فقط ساخته شده باشه پس طی 6 ماه نمی تونه 35% بقیه ساخت رو انجام بده. جالبه Yamauchi تو E3 میاد می گه که ما بازی رو هر وقت بخوایم عرضه می کنیم، یعنی بازی ساخته شده ولی باید به حد مورد نظرمون برسه. مگر اینکه این فرض رو بگیریم که PD کلاً سرکار گذاشته ملت رو و اصلاً در سال های اول روی بازی کار نمی کردن.

آخه اشکان یک مساله ای که هست و اون اینه که ما واقعا نمیدونیم طبق کدوم منبع آمار درصدی ساخت بازی رو متوجه بشیم اگر سونی اعلام کرده که بازی در March 2010 عرضه میشه قطعا باید Working in Progress بازی بیشتر از 65% باشه که البته میشه دلایلی رو برای همین 65% هم توضیح داد !
بستگی داره که ما این 4 سال رو چه طور تجزیه و تحلیل کنیم یعنی مطمئنا از همون روز اول قطعا PD نتونسته با سخت افزار PS3 به راحتی کنار بیاد و قطعا مدت مدیدی رو صرف کار با DevKit ها و Optimize بازی کرده از طرفی یک مساله این هست که ساخت یک بازی از مراحل و process های گوناگونی تشکیل شده که شاید شاید استنباط من درست نباشه ولی مثلا ساخت و طراحی ماشینها بیشترین حجم process رو تو این مدت در طی ساخت بازی داشته باشه و وقت گیر بودنش هم برای همه مسلم هست از طرفی چون 35% بقیه شاید شاید مربوط به چیزهایی مثل Communication بازی - صدا گذاری بازی - رفع bug ها و همچنین Edit مراحل بازی باشه با حجم کارکنانی که PD داره و فشاری که SCEE به PD حتما وارد خواهد کرد 6 ماه شاید بشه کارهایی کرد.
منظور کلی من این هست که شاید اون 65% چون مربوط به مهمترین و most basically element بازی هست تا حالا اینقدر وقتگیر بوده و منظور اون مجله یا نشریه هر چی که هست شاید این بوده و من با این استدلالم جواب آقای a.REWER رو دادم
 
آخرین ویرایش:

ricosev

کاربر سایت
Mar 17, 2009
571
را روش حساب نکنم ؟
2050964361.png


اتفاقا اون ویدئواز آخرین ویدئو های بازی و تقریبا بازی نهایی رو نشون میده .

من بیست دفعه این ویدئو رو دیدم اما متوجه چیز خاصی نشدم می شه یه عکس بزاری :confused:

این جوری شایعه پراکنی می شه اگه برات ممکنه یه عکس قرار بده :smile:
 

Saeed.x360

کاربر سایت
Oct 14, 2006
984
نام
سعيد
من بیست دفعه این ویدئو رو دیدم اما متوجه چیز خاصی نشدم می شه یه عکس بزاری :confused:

این جوری شایعه پراکنی می شه اگه برات ممکنه یه عکس قرار بده :smile:

نه ایشون راست میگن ولی خب پیدا کردنش خیلی سخت هست چون اصلا به چشم نمیاد ( مربوط به اون کوه های خیلی دور هست که فکر نکنم اصلا به 1 ثانیه هم بکشه و اصلا هم نمیشه اینو مساله ای دونست چون این Tribute از Replay بازی Cut شده و چون تو Replay از Visual Effect ها و مخصوصا Rendering های خاصی استفاده میشه باعث میشه که در Rendering نمای دور بعضی وقتها و بصورت خیلی خیلی جزئی تغییراتی ببینیم. باز هم در بازی نهایی باید ببینیم !
جناب a.REWER لطفا اینقدر شلوغش نکن چون اصلا بنظرم این مربوط به بازی نمیشه بلکه مربوط به Replay خود بازی هست !
 

Lich King

Administrator
Sep 22, 2005
5,901
نام
اشکان
آخه اشکان یک مساله ای که هست و اون اینه که ما واقعا نمیدونیم طبق کدوم منبع آمار درصدی ساخت بازی رو متوجه بشیم اگر سونی اعلام کرده که بازی در March 2010 عرضه میشه قطعا باید Working in Progress بازی بیشتر از 65% باشه که البته میشه دلایلی رو برای همین 65% هم توضیح داد !
این بازی تاریخ رسمی عرضه هیچ وقت نداشت ولی از روی صحبت هایی که چندین بار سونی کرده بود می شد پیش بینی کرد:
November 30, 2008 - مدیر عامل سونی اروپا در یک مصاحبه با یه مجله عنوان کرده بود که بازی در کریسمس 2009 عرضه می شه.
June 4, 2009 - یامائوچی در یک مصاحبه تو E3 عنوان می کنه که ما می تونیم بازی رو هر وقت بخوایم عرضه کنیم.
August 2, 2009 - فن سایت GTPlanet یکسری مدارک داخلی از شرکت سونی پیدا کرده بود که سونی بازی رو در سال 2009 عرضه می کنه.
August 22, 2009 - یامائوچی در یک مصاحبه مجدداً عنوان می کنه که GT5 کمی بعد از ریلیز GTPSP (یعنی 1 اکتبر) عرضه می شه.
August 23, 2009 - یک پوستر تبلیغاتی از شرکت سونی در نمایشگاه Gamescom به صورت واضح نشون می ده که بازی در نیمه چهارم 2009 عرضه می شه.

منبع تاریخ های ذکر شده:
http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-march-2010-in-japan

اینای حرف های شرکت یا سازنده ای نیست که تو اواخر 2009 تازه یادشون بیوفته که بازی فقط 65%ش ساخته شده.

65% هم تو یک پروژه بزرگ مثل بازی سازی شامل این چیزا که گفتی نمی شه. بازی ای که تو 65% ساخت هست ممکنه موارد مهمی مثل حتی AI یا Physicش هم در مراحل توسعه باشه. رفع باگ و edit و این جور چیزا برای وقتیه که بازی توسعش تقریباً تموم شده.
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,109
نام
آریا
دو تا GIF از SLS AMG توی GT5 که به خاطر حجمشون فقط لینک میذارم :

1 (نورپردازی فوق العاده که حتی به سوراخ سنبه های کاکپیت و gauge ها هم رحم نکرده)

2 (صحنه Pit)
 

Astiak

کاربر سایت
May 27, 2007
4,017
نام
آرش
دو تا GIF از SLS AMG توی GT5 که به خاطر حجمشون فقط لینک میذارم :

1 (نورپردازی فوق العاده که حتی به سوراخ سنبه های کاکپیت و gauge ها هم رحم نکرده)

2 (صحنه Pit)
مرسی اریا ، تو رو خدا از اینا نزار من قلبم ضعیفه نمیتونم تا 6 ماه دیگه صبر کنم . :(
لعنت به این سونی با این کاراش ، خوب میدادی بازی کنیم دیگه :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر