Gran Turismo 5 [پست اول حتماً خوانده شود]

مناسب ترین ماشین GT5 (نسبت به قیمت و کارایی) از نظر شما ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    483
توی Shift که انعکاسها و سایه ها با تآخیر زیاد روی ماشین میفتن , FM3 رو هم هنوز بازی نکردم. توی گیم پلی ای که پخش شده , یکی از مپ های بازی (اسمش یادم نیست ولی توی GT4 هم بود) تعداد واقعآ زیادی درخت پشت سر هم داره که با این سرعت بالا و 60 فریم بر ثانیه سایه تک تکشون روی ماشین منعکس میشه به بهترین شکل ممکن که حداقل تا امروز توی بازی ای سایه زنی و انعکاس با این دقت رو ندیدم.

درمورد اینکه نورپردازی و سایه زنی GT5 بسیار عالی هست شکی وجود نداره.:biggrin1:
اما...آریا DIRT2 رو بازی کردی؟ نورپردازیش به نظرم از gt5 هم بهتره. لامذهب خیلی طبیعیه.:biggrin1: مخصوصا بازتاب نور خورشید و انعکاس سایه های درختا آدمو دیوونه میکنه!
ولی هیچی GT5 نمیشه.:love:
 
صبر کردن تا کریسمس خیلی سخته :(:biggrin1:
کریسمس یا مارچ؟!:biggrin1:
این SLS AMG واقعا فوق العاده به نظر میرسه.ظاهرا باید به این شرکت المانی بیشتر توجه کنیم.
دوستان SLS AMG میگیرید یا Ferrari 458 Italia ؟:biggrin1:(من که Citroen GT:biggrin1:) (یکی ندونه فکر میکنه قراره راستی راستی اینا رو بخریم)
----------------------------------------------------
از دوستان کسی هست توضیح مختصر و مفیدی برای NASCAR و WRC بده؟
برای شرکت در این مسابقات ماشین های مخصوص لازمه؟
 

از دوستان کسی هست توضیح مختصر و مفیدی برای NASCAR و WRC بده؟
برای شرکت در این مسابقات ماشین های مخصوص لازمه؟

WRC که همون رالی هست.:biggrin1:
NASCAR هم یه سری مسابقاتی هستن که تو یه پیست بیضی شکل انجام میشه. یه 100 باری باید بچرخن تو این پیست. بنده خداها دهنشون آسفالت میشه.:eek:
 
نسکار

از ویکی‌پدیا







نسکار (به انگلیسی: NASCAR) به انجمن کشوری مسابقات خودروهای کارکرده (National Association for Stock Car Auto Racing) گفته می‌شود. این انجمن بزرگ‌ترین برگزارکننده مسابقات اتوموبیل‌رانی در ایالات متحده آمریکا است.
مسابقات برگزارشده توسط نسکار از جمله محبوب‌ترین مسابقات اتوموبیل‌رانی در آمریکا هستند و شامل سه بخش اصلی می‌شوند:

  • جام نکستل (NEXTEL Cup)
  • دوره‌مسابقات تریلی کرفتسمن (Craftsman Truck Series)
  • دوره‌مسابقات بوش (Busch Series)
نسکار ۱۵۰۰ مسابقه در ۱۰۰ میدان خودرو-رانی، در ۳۹ ایالت آمریکا و همچنین در کانادا و مکزیک برگزار می‌کند.
مقر اصلی نسکار در دایتون بیچ در فلوریدا است.
 
رالی (اتومبیلرانی)

از ویکی‌پدیا،

2007-ford-focus-wrc-3.jpg


رالیِ زمان سرعت مسافت که در ایران به اختصار رالی نامیده می‌شود مسابقهٔ‌ اتومبیل‌رانی است که بیشتر به مهارت حرکت در مسیر صحیح و در زمان مطلوب تأکید دارد تا مهارت رانندگی. این رالی در خارج از پیست‌های اتومبیل‌رانی و در مسیرهای عمومی برگزار می‌شود و چندین ساعت تا چند روز طول می‌کشد.


نقشهٔ مسابقه قبل از شروع مسابقه در اختیار شرکت‌کنندگان رالی قرار می‌گیرد. این نقشه مجموعه‌ای از قطعه یا بلوک‌های کوچکی است که باید به ترتیب طی شوند. شرکت‌کنندگان باید با توجه با علائم مسابقه مسیر صحیح مسابقه را تشخیص دهند و سعی کنند با سرعت مشخص شده در بلوک در این مسیر حرکت کنند. در طول مسیر کنترل‌هایی وجود دارند که حرکت شرکت‌کنندگان در مسیر صحیح را کنترل می‌کنند. به شرکت‌کنندگانی که خارج از مسیر صحیح حرکت کنند یا دیرتر یا زودتر از زمان مطلوب نقشه‌ای را طی کنند امتیاز منفی تعلق می‌گیرد. در بلوک‌ها علاوه بر سرعت ممکن است مسافت یا زمان متعلق به آن بلوک ذکر شده باشد. اگر مسافت در بلوکی داده شده باشد به آن بلوک مسافت معلوم و در غیر این صورت به آن مسافت مجهول گفته می‌شود. در بلوک‌های مسافت مجهول،‌ مسافت طی شده در پایان نقشه از روی کیلومتر شمار اتومبیل به دست می‌آید و با کمک سرعت ذکر شده در بلوک، زمان مطلوب محاسبه می‌شود.
 
این مطلب از IGN اطلاعات خوبی درباره سیستم damage بازی داره.
http://ps3.ign.com/articles/102/1028707p1.html

به طور خلاصه ماشین‌های مسابقه‌ای damage ظاهری بیشتری دارند اما ماشین‌های production خرابی ظاهری کمی دارند مثل خراش و ...
ولی هر دو نوع damage داخلی دارند که در فیزیک، سرعت و کنترل ماشین تاثیر داره.
 
خب از TGS اطلاعات کمی امده که تقریبا همه رو قبلا شنیدید:
-بیش از 950 ماشین
-بیش از 20 محیط
-اضافه شدن جدیدترین ماشین های هیبرید و برقی:biggrin1:

 
“All Cars Get “Damage” in Gran Turismo 5”

http://www.gtplanet.net/all-cars-get-damage-in-gran-turismo-5/
Greg was also able to reaffirm that all cars will experience mechanical damage.While this is refreshing news, the question still remains: is Polyphony Digital restricted from showing “full” damage on street cars due to manufacturer licensing issues, or would it simply take too long to implement such severe deformation on GT5’s diverse catalog of nearly 1,000 vehicles? It would be a great direct question for an interview with Yamauchi-san, but I’m not going to hold my breath


فکر می کنم هنوز چیزی معلوم نیست.
 
Greg was also able to reaffirm that all cars will experience mechanical damage.While this is refreshing news, the question still remains: is Polyphony Digital restricted from showing “full” damage on street cars due to manufacturer licensing issues, or would it simply take too long to implement such severe deformation on GT5’s diverse catalog of nearly 1,000 vehicles? It would be a great direct question for an interview with Yamauchi-san, but I’m not going to hold my breath


فکر می کنم هنوز چیزی معلوم نیست.

دقیقا polyphony همونطور که تو ساختن بازی ماهره . تو دق دادن طرفداراش هم ماهره !
 
چند عکس جدید از Ferrari Enzo و Lamborghini Gallardo LP560-4 که به دلیل اینترنت نفتی نمیتونم اینجا بزارمشون:
GTPlanet.com

ویرایش : با تشکر از Kenji عزیز. تفاوت سرعت رو همینجا در این پست ببینید:biggrin1:.یک مسابقه نا عادلانه بین
Lamborghini و پیکان جوانان :biggrin1:
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or