PlayStation God Of War

gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:

YAKUZA_2

کاربر سایت
Nov 3, 2008
1,387
بنظرم وقتشه بیاد یه سری به اساطیر ایران بزنه کچل خان:Dاسطوره های بقیه ملل پیش اساطیر کوچولوی ما هم لنگ میندازن دیگه چه برسه به بزرگان ما<):)گرچه یه IP تازه رو شروع کنن خیلی بهتره.بعدش اگه خواستن دوباره برن سر وقت GOW که یه فاصله مناسبی بینشون ایجاد شده باشه.

IP جدید خون تازه ای رو به سانتامونیکا وارد میکنه که میتونن استعدادهای دیگشون رو نشون بدن ولی بعد از اون همه داستان کنسل شدن بازیشون و اخراجهای استودیو یه GOW دیگه بنظرم بدور از منطقه.اینجوری توانایی خود سانتا هم میره زیر سوال که اینا چیزی غیر از تعویض خدایان بلد نیستن!
 
آخرین ویرایش:

Skull Knight

کاربر سایت
Jan 15, 2016
278
حرفای احسان رو شدید تایید میکنم. و اینکه بهتر بود اصلا اسم بازی رو یه چیز دیگه می ذاشتن و حسابی میزدن تو خط اساطیر اسکاندیناوی.
دلیلش هیتری نیست، ایمانم به سانتا در ساخت یه H&S جدید شاهکار در حد GoW ـه. به نظرم این سری واقعا هر چی بوده ته دیگشم دراوردن و رفته.
بنظرم وقتشه بیاد یه سری به اساطیر ایران بزنه کچل خان:D
تو زنجیرهای المپیوس سر زده در حد لازم:D
 
  • Like
Reactions: Kainé

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
رضا و بقیه ، حرفهای من همینطور که سهیل هم اشاره میکنه هیت نیست :D گاو یه استراحت خیـــــــــلی طولانی لازم داره بیشتر حرف من در مورد سانتاـه ، سانتا باید روی بازیای دیگه هم کار کنه حتی اگه سبکش همون HnS باشه :D بنده خدا اون HS بیچاره داره خاک میخوره بعد گاو شده معدن شیردوشی :D
 
  • Like
Reactions: Skull Knight

dragonslayer

کاربر سایت
Jul 22, 2012
534
نام
محمدرضا
حرفای احسان رو شدید تایید میکنم. و اینکه بهتر بود اصلا اسم بازی رو یه چیز دیگه می ذاشتن و حسابی میزدن تو خط اساطیر اسکاندیناوی.
دلیلش هیتری نیست، ایمانم به سانتا در ساخت یه H&S جدید شاهکار در حد GoW ـه. به نظرم این سری واقعا هر چی بوده ته دیگشم دراوردن و رفته.
اتفاقا دلیلی نداره اسم بازی تغییر کنه ؛ god of war یعنی یک hack & slash با داستان حماسی با نبرد های quick time event محور و همچنین خشن با boss fight عظیم + برخی پازل ها محیطی . god of war در kratos و یا حتی اساطیر یونان خلاصه نمیشه و به اون ها وابسته نیست .
اگر بازی به عواملی که تعریف کننده god of war هستن ، که به بعضیاشون در بالا اشاره کردم ، پایبند باشه ، در هر فضایی و با هر قهرمانی میتونه یک بازی god of war اصیل و موفق باشه ، چه بسا که حتی فضای اساطیر norse بسیار بستر مناسب تری رو برای god of war ایجاد میکنن تا فضای اساطیر یونان .
در کل این که اسم بازی god of war باشه ، میتونه روی فروش بازی تاثیر مثبت بزاره ولی فکر نمیکنم تاثیر منفی داشته باشه ، اما ادامه دادن داستان kratos به نظر من کار چندان جالبی نیست و محدودیت ها زیادی توی داستان سرایی به وجود میاره ، از نظر من این سری به یک پروتاگونیست جدید احتیاج داره .
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,194
نام
ماکان
رضا و بقیه ، حرفهای من همینطور که سهیل هم اشاره میکنه هیت نیست :D گاو یه استراحت خیـــــــــلی طولانی لازم داره بیشتر حرف من در مورد سانتاـه ، سانتا باید روی بازیای دیگه هم کار کنه حتی اگه سبکش همون HnS باشه :D بنده خدا اون HS بیچاره داره خاک میخوره بعد گاو شده معدن شیردوشی :D

یعنی ساختن ادامه HS بهتر از GoWIV هست؟ به حق چیزهای نشنیده:D
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
یعنی ساختن ادامه HS بهتر از GoWIV هست؟ به حق چیزهای نشنیده:D
هر عدد بالای 100 رو که دوست داری کنارش یه % بذار + جمله ی بله :D فاینال فنتزی با اون عظمتش این تعداد شماره با یه کرکتر نداشت که گاو داره :D الان این 7 ـمین شماره از بازی با حضور کریتوس در طی 10 سال گذشتس !!!! الان AC بود جد و آبادشو جلوی چشمای یوبی سافت آورده بودین :D
 
  • Like
Reactions: FUTURE

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,194
نام
ماکان
هر عدد بالای 100 رو که دوست داری کنارش یه % بذار + جمله ی بله :D فاینال فنتزی با اون عظمتش این تعداد شماره با یه کرکتر نداشت که گاو داره :D الان این 7 ـمین شماره از بازی با حضور کریتوس در طی 10 سال گذشتس !!!! الان AC بود جد و آبادشو جلوی چشمای یوبی سافت آورده بودین :D

7 که هیچی، 70 تا هم ساخته بشه، تا زمانی که بازی کیفیت داشته باشه و گیمرها بخوان چراکه نه؟

اول اینکه GoW هر سال عرضه نشده. تا زمان انتشار بازی رو بخوای حساب کنی چند سال از آخرین نسخه ای که امده میگذره. ضمن اینکه همیشه کیفیت خودش رو حفظ کرده و منحی اسنشن که شوخی بود عنوان های سری اصلی در نوع خودشون بهترین یا جزو بهترین ها بودن.

وقتی به بازی از نظر کیفیت در این سطح بلامنازع قرار داره و مهم تر از همه، این همه گیمرها منتظرشن چرا نباید ساخته بشه؟ اتفاقا باید با بهترین کیفیت ساخته بشه.

ببین احسان اینکه SM تو این سال ها نتونسته یه IP جدید و خوب بسازه قابل بحثه اما ساخت GoW رو تحت شعاع قرار نمیده. چون راه حل دیدن یه IP خفن دیگه از SM ساخته نشدن GoW نیست. به مدیریت استدیو برمیگرده و اینکه نتونستن یه تیم دیگه تشکیل بدن که از پس این کار بر بیاد. برعکس ND مثلا. وگرنه ND هم از نسل قبل تا الان 4 تا UC ساخته اما فرق اینجاست که تونست با مدیریت خوب TLoU رو هم بده بیرون اما نتیجه IP‌ دوم SM یه فاکد آپ تمام عیار بود. باز میگم، میشه روی این ضعف استدیو و حتی سونی بحث کرد اما دلیل بر زیر سوال بردن GoW نیست.

GoW جزو سه تا انحصاری بزرگ و فوق خفن سونی هست که عملا هیچ جوابی براش وجود نداره. نباید به راحتی از کنار این موضوع گذشت.
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
7 که هیچی، 70 تا هم ساخته بشه، تا زمانی که بازی کیفیت داشته باشه و گیمرها بخوان چراکه نه؟

اول اینکه GoW هر سال عرضه نشده. تا زمان انتشار بازی رو بخوای حساب کنی چند سال از آخرین نسخه ای که امده میگذره. ضمن اینکه همیشه کیفیت خودش رو حفظ کرده و منحی اسنشن که شوخی بود عنوان های سری اصلی در نوع خودشون بهترین یا جزو بهترین ها بودن.

وقتی به بازی از نظر کیفیت در این سطح بلامنازع قرار داره و مهم تر از همه، این همه گیمرها منتظرشن چرا نباید ساخته بشه؟ اتفاقا باید با بهترین کیفیت ساخته بشه.

ببین احسان اینکه SM تو این سال ها نتونسته یه IP جدید و خوب بسازه قابل بحثه اما ساخت GoW رو تحت شعاع قرار نمیده. چون راه حل دیدن یه IP خفن دیگه از SM ساخته نشدن GoW نیست. به مدیریت استدیو برمیگرده و اینکه نتونستن یه تیم دیگه تشکیل بدن که از پس این کار بر بیاد. برعکس ND مثلا. وگرنه ND هم از نسل قبل تا الان 4 تا UC ساخته اما فرق اینجاست که تونست با مدیریت خوب TLoU رو هم بده بیرون اما نتیجه IP‌ دوم SM یه فاکد آپ تمام عیار بود. باز میگم، میشه روی این ضعف استدیو و حتی سونی بحث کرد اما دلیل بر زیر سوال بردن GoW نیست.

GoW جزو سه تا انحصاری بزرگ و فوق خفن سونی هست که عملا هیچ جوابی براش وجود نداره. نباید به راحتی از کنار این موضوع گذشت.

تکرار یه فرمول 10 سال پیش اسمش کیفیت نیست ، میلک کردنه !
مشکل اصلی گاو هم اینه که کرکتر کریتوس بیش از حد استفاده شده ، نه تنها توی 7 تا شماره ی خودش بلکه توی چمیدونم بازی هات شات گلف و Soul Calibur و Mortal Kombat و Shovel Knight و... هر جا بوده و نبوده این کرکتر استفاده شده. از گیم پلیش چیزی نمیگم چون هنوز نمایش نداشته.

به هر حال گاو شیره ـش کشیده شده ، یکی از دلایل اصلیشم عدم توانایی سانتا توی خلق IP جایگزینه. اینکه بازی می فروشه پس میسازیم اسمش کیفیت نیست چون اگه به این بود الان COD با کیفیت ترین بازی تاریخ بود ... حالا وقتی گیم پلی بازی بیاد معلوم میشه اینا چند مرده حلاجن (الان هر چی هم بگم باز بحث بی نتیجه می مونه) ، تا همینجاشم اگه اومدن به زور بخش ویژوال و بلاد اند گور ـش بوده.
 
  • Like
Reactions: FUTURE

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,034
نام
مازیار
یعنی کریتوس بخواد پاش رو بزاره تو اساطیر ایران ... من روانی میشم .. فکر کن بخواد اناهیتا یا میترا رو سلاخی کنه .. من رسما به صورت انتحاری خودم رو میکوبم به استودیوشون
 
  • Like
Reactions: Ehsan of War

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,194
نام
ماکان
تکرار یه فرمول 10 سال پیش اسمش کیفیت نیست ، میلک کردنه !
مشکل اصلی گاو هم اینه که کرکتر کریتوس بیش از حد استفاده شده ، نه تنها توی 7 تا شماره ی خودش بلکه توی چمیدونم بازی هات شات گلف و Soul Calibur و Mortal Kombat و Shovel Knight و... هر جا بوده و نبوده این کرکتر استفاده شده. از گیم پلیش چیزی نمیگم چون هنوز نمایش نداشته.

به هر حال گاو شیره ـش کشیده شده ، یکی از دلایل اصلیشم عدم توانایی سانتا توی خلق IP جایگزینه. اینکه بازی می فروشه پس میسازیم اسمش کیفیت نیست چون اگه به این بود الان COD با کیفیت ترین بازی تاریخ بود ... حالا وقتی گیم پلی بازی بیاد معلوم میشه اینا چند مرده حلاجن (الان هر چی هم بگم باز بحث بی نتیجه می مونه) ، تا همینجاشم اگه اومدن به زور بخش ویژوال و بلاد اند گور ـش بوده.

چرا زور میگی برادر؟:D
میشه یه بازی 10 سال با یه فرمول تکرار ساخته بشه بعد متاش بشه 92؟ یعنی واقعا یه بازی بی کیفیت و تکراری میتونه چنین جایگاهی داشته باشه؟ اگه بخاطر ویژوآل و بلاد اند گور امتیاز و نمره پخش میکنن چرا اون بدبخت ننه مرده Order اونطور گنگ بنگ شد به ویلیام فاکنر رفت؟

حضور کریتوس تو صد تا بازی دیگه هم باز چیزی رو اثبات نمیکنه. نه خز شدن و نه تکرار و نه هیچ چیز دیگه. چون هنوز جماعت گیمرها دوستش دارن و با دیدنش ذوق میکنن. اگه حرف تو راست بود ساخته شدن یا نشدن GoW یا حتی دیدن کریتوس برای کسی مهم نبود. عین خیلی از بازی های دیگه که الان یا از مد افتادن یا به قول تو انقدر میلک شدن بود و نبودشون برای کسی مهم نیست.

مشکل اینجاست که تو میگی ساختن شماره دوم بازی که اوج افتخارش مقایسه شدن با GoW هست (منظور HS که سرتاپاش تقلید از GoW ـه) از اصل جنس بهتره و این تو کت من نمیره:D

در مورد گیم پلی GoW هم الان لازم نیست چیزی بکم، وقتی بازی معرفی شد خودت میبینی سانتا چی ساخته و HnS‌ یعنی چی. فکر نمیکنم فعلا تو مغز کسی بگنجه SM با قدرت PS4 چیکار میتونه بکنه و چی بسازه.

پ.ن: من نمیدونم چرا تو و علی دانته نمیخواید قبول کنید کلیه نظراتتون در مورد GoW‌ صرفا نظر شخصی هست و دلیل بر هیچ فکتی نیست؟:D
پ.پ.ن: این وسط مسطا چندبار خواستم به SFV گیر بدم هی نوشتم پاک کردم بیخیال شدم:D
 

Ebrahim-ZH

کاربر سایت
Sep 27, 2014
325
بعد چندی منم ی کامنت بدم.نمیدونم واقعا این ارت کانسپ های نچندان جالب چطوری فن های بازی قبول کردن ترول بود برای من مخصوصا اون تبر شبیه بازی ار پی جی.کی بود.بنظر من مشکل اصلی استدیو تک ای پی بودن این چیزا بخاطر هد استدیو شانون استادسیل هست کلا هدفش از مدیریت فقط دو بخش یکی گاد اف وار تیم و ادامه ساخت پروژه یکی هم همکاری با این استدیو اون استدیو کلا بنظر من مدیریت در سطح سانتا نداره وگرنه این همه افراد مستعد از استموسن و نیتن گری داشته از مدت ها تو اینجا بودن بعد موندن رفتن کلا گاد سمبل و نماد سانتا شده واقعا میشه چند ای پی هک اند یا ..از سانتا این تیم دراورد گیر دادن به ادامه گاد بنظر کارو برای خود استدیو سخت میکنه و نمیزاره ایده و تفکر جدید بیاد الان هویت گاد کلا کرتیوس به یونان و المپیوس بنده اینو بردن تو اسکاندیناوی ومقدونیه کجا واقعا به قول دوستمون بدتر سلام رسوندن اسنشن هستش کلا کرتیوس زمینه گیم پلی و این حرفا نیاز نداره اصل کار داستان که کلا جذابیت و هدفی نداره که اینجور که پیداست این سمت میره که نتیجه ای نداره و اون اوج گاد 3 کمرنگ میکنه.حالا ی درسی هم اسنشن داد که انگار توجهی نکردن طی این چند سال که فقط تیم اخراج کردن تا الان دارن نیرو میگیرن. این مدت سونی صرف عوض کردن مدیر و اوردن امثالی بزرگ مثل دیوید جفی میکردن الان سانتا دو سه تا ای پی داشت.
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
چرا زور میگی برادر؟:D
میشه یه بازی 10 سال با یه فرمول تکرار ساخته بشه بعد متاش بشه 92؟ یعنی واقعا یه بازی بی کیفیت و تکراری میتونه چنین جایگاهی داشته باشه؟ اگه بخاطر ویژوآل و بلاد اند گور امتیاز و نمره پخش میکنن چرا اون بدبخت ننه مرده Order اونطور گنگ بنگ شد به ویلیام فاکنر رفت؟

حضور کریتوس تو صد تا بازی دیگه هم باز چیزی رو اثبات نمیکنه. نه خز شدن و نه تکرار و نه هیچ چیز دیگه. چون هنوز جماعت گیمرها دوستش دارن و با دیدنش ذوق میکنن. اگه حرف تو راست بود ساخته شدن یا نشدن GoW یا حتی دیدن کریتوس برای کسی مهم نبود. عین خیلی از بازی های دیگه که الان یا از مد افتادن یا به قول تو انقدر میلک شدن بود و نبودشون برای کسی مهم نیست.

مشکل اینجاست که تو میگی ساختن شماره دوم بازی که اوج افتخارش مقایسه شدن با GoW هست (منظور HS که سرتاپاش تقلید از GoW ـه) از اصل جنس بهتره و این تو کت من نمیره:D

در مورد گیم پلی GoW هم الان لازم نیست چیزی بکم، وقتی بازی معرفی شد خودت میبینی سانتا چی ساخته و HnS‌ یعنی چی. فکر نمیکنم فعلا تو مغز کسی بگنجه SM با قدرت PS4 چیکار میتونه بکنه و چی بسازه.

پ.ن: من نمیدونم چرا تو و علی دانته نمیخواید قبول کنید کلیه نظراتتون در مورد GoW‌ صرفا نظر شخصی هست و دلیل بر هیچ فکتی نیست؟:D
پ.پ.ن: این وسط مسطا چندبار خواستم به SFV گیر بدم هی نوشتم پاک کردم بیخیال شدم:D

اگه متا برات ملاکه که نمرات نزولی بازی مصداق بارز پسرفته :D و اگه بازم حرفت متاس که داره نشون میده اون فرمول تکراری بعد از 10 سال یهو یه متای 80 واسه اون بازیه رقم میزنه :D این یعنی به مرور داره ایراداتش در میاد :D
گفتم تا اینجا با ویژوال و فلان بالا اومده نگفتم الانم بالا میاد :D اینکه الان چی میشه بعداً معلوم میشه :D

مثلاً الان خیلی کریتوس مهمه ؟ Really ؟ نصف ملت اونور دارن بالا میارن از دیدن هزارمین بار این بشر :D

چرا تو کتت نمیره ؟ تقلید ، تقلیده ولی ضعف های قبلی می تونه پوشونده بشه ! یکی فلان مدل کت خفن با فلان رنگ می پوشه تو هم میتونی ازش تقلید کنی و همونو تکرار کنی ولی ممکنه اون طرف با اون کت شلوار کردی بپوشه ولی شما یه چیز معمول و رسمی :D تقلیده سر جاشه ولی یه سری چیزای نامتعارف اصلاح شدن :D (حالا به تک تک جزییات مثال نمی خواد گیر بدی صرفاً خواستم منظورمو برسونم :D)

چرا توی مغز کسی نمی تونه بگنجه ، من همین الان می تونم بگم چی ساختن :D تعداد به غایت زیادی QTE توی یه سری صحنه های سینمایی :D

پ.ن: حالا به جای این بحث ها ببین اصن گاو به PS4 میرسه ، اگه واسه PS4.5 لانچ بشه که جنازشم به 4 نمیرسه !
پ.پ.ن : به جز محتوا به چیش می خوای گیر بدی مثلاً ؟ :D محتوا هم که اصن ربطی به بحث ما نداره ! SF V همین الانشم کلاس درس گیم پلی فایتینگ سازیه ! :D
 
  • Like
Reactions: FUTURE

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,267
نام
امیر حسین
احسان هرچی میخوای بگو،ولی باور کن این جبهه ای که در مقابل GOW گرفتی،دقیقا همون هیت ورزیدنه!

همچین میگی نمرات نزولی،انگار مثلا اختلاف بین GOW I و GOW III ده نمره ـست! 94 و 93 و 92 رو فکر نکنم جایی بهش بگن نزولی!(درسته اعداد نزولی هست! ولی نمیگن پسرفت،یا نزول کردن یک سری! ) اونم GOW IIIـی که 101 نقد کاملا مثبت داشته و 25-30تا از قبلی ها بیشتر بوده نقدهاش!
GOW:A هم مشکلاتش مشخصه! مطمئنا بحث پسرفت یا اشکالات یهویی بزنه بیرون نبود! کاملا مشخص بود کم کاری سازنده! وقتی میان GOW III رو رنگ میزنند،مطمئنا چنین اتفاقی براش میفته! ولی بقیه ی بازی های سری و مخصوصا 3تای اصلی،نه بحث رنگ شدن از همدیگه بوده،نه تکراری و نه چیز دیگه ای!
اگر کریتوس تا الان فقط با گرافیک و خشونت اومده بالا ( =)) ) ، پس LOS2 هم نباید توی بازی دومش با مخ میخورد زمین! NG3 هم نباید اونجوری میشد! و احتمالا بشه 40تا بازیه دیگه توی این سبک پیدا کرد که چنین اتفاقی براشون افتاده!
هیچوقت ندیدم اشاره کنی که Ninja Gaiden از 94 رسیده به 80 و بعد به 58 و اگر خیلی نسخه ی فرعی دوست داری به 49 ! اما 94 و 93 و 92 ، میشه نزولی! :D ، اگر GOW تو یک بازه ی 10 ساله از 94 رسیده به 80 ! اون بازی ها که تو بازه های خیلی کمتری ، بدتر این سرشون اومد چی؟ یعنی انقدر بازی های داغونی بودن که توی همون شماره ی دومشون مشکلاتشون پدیدار شد؟ :| (بدبختی اینه که DMC هم اوضاعش بهتر نیست و همینطور نوسان داره! و البته اینجوری هم نبوده که نزولی بودنش فقط به 1-2 نمره اختلاف با بهترینش ختم بشه! )
از امتیاز یک نسخه ی فرعی که همه میدونیم چقدر سرش کم کاری شده،سو استفاده نکن! :|
همین جا هم من حاضرم باهات شرط ببندم که GOW IV وقتی بیاد هم توی فروش و هم همین بحث متا از DMC5 بالاتر میشه:D

البته خودت میدونی متا برای من شخصا مهم نیست! ولی وقتی تو بحث ماکان شرکت میکنی و از همون متا میگی نزولی،باید از همون متا بهت جواب میدادم! :D
در کل در رابطه با GOW انقدر هیت نورز! حداقل هروقت رفتی به همین اندازه نسبت به سری هایی که بالاتر گفتم،هیت ورزیدی،دوباره بیا بهمون گوشزد کن که " GOW یک بازیه کاملا تکراری و با فرمول کاملا مشابه 10 ساله ـست که همینطور داره پسرفت میکنه و GOW IV هم آشغالی میشه که رنگ نمراتش هم زور بزنه زرد خواهد شد! "

---
این از بخش اول:D
بخش دوم در مورد IP جدید! آره منم دوست داشتم سانتا یک IP جدید توی همین سبک بسازه! ( نه اونی که کنسل شد:-" ) و دست از سر کچل کریتوس بردارن که هر بلایی بوده سرش اوردن، و کریتوس بالاخره به نقطه ای که میخواست رسید( My vengeance ends now )
اما اگر قراره GOW بسازن، برای من GOW یعنی همین کریتوس! به همون دلیلی که خودت گفتی، 6 بازی درست حسابی با کریتوس بوده! بازی کاملا محوریتش رو یک کاراکتر خاص بوده! (غیر از GOS که اونم پرپر شد:( ) و به هرکی بگی GOW ، مطمئنا اولین چیزی که میاد تو ذهنش کریتوس هست! (بعدش هم یحتمل BOC و اساطیر یونان و بعدش دیگه ممکنه به خداها برسیم! :-" ) توی چنین بازیی تقریبا نشدنیه عوض کردن کاراکتر! بالاتر هم آریا مثال زد!
اما حالا که تصمیمشون برای ادامه ی GOW هست به هر دلیلی(که من فکر میکنم به خاطر ضرریه که سر بازیه در دست ساختشون داشتن! ) ، من ترجیح میدم به سانتا و CB اعتماد کنم و همینطور که از پایان کاملا تموم شده ی GOW I که به زمان حال رسید، تونستن این همه بازیه دیگه در بیارن و با اون کیفیت ها! اینجا هم یک سه(حداقل) گانه ی دیگه در بیارن به همون خفنی! بیان انگیزه ای این وسط ایجاد کنند،که من نیام بگم فقط یه کاری کردن که کرده باشن! یا این هدفی که گذاشتن به کریتوس بر نمیگرده! یا بقیه ی سری رو میبره زیر سؤال! اگر فقط همین بحث انگیزه رو بتونند درست کنند، من هیچ مشکلی با ادامه نخواهم داشت! :D

---
در مورد گیم پلی هم بحث زیاد بوده! حالا تو این سبک رو نمیپسندی و فکر میکنی GOW یه چیز ناقصه ، دلیل بر فکت بودنش نیست! بحثم زیاد بوده! H&S فقط جوری که شما میخواید نیست! قرار هم نیست همه ی بازی های سبک مثل هم باشن! وگرنه که الان خود DMC هم ناخلفه و باید مثل بزرگترش DW2 میبودش! :D
برای همین وقتی میگی با یه عالمه QTE تو یک سری صحنه های سینمایی رو به رو میشیم، من نه تنها مشکلی ندارم! اتفاقا خیلی منتظرم همین QTEها و صحنه های سینماییه GOW IV رو هم ببینم! :D چون یه بخشی از گیم پلیش ـه و بخش خیلی جذابی هم هست! :D
در مورد همین QTEـها هم امیدوارم از سیستم جدیدی که توی GOW:A استفاده شد برای دشمن های جدید،استفاده کنند! :D (اگر این قضیه رو برای همه ی دشمن ها استفاده میکردن،الان نمیشد رنگ زدن GOW III :| یا حداقل بخش کمتری رو رنگ زده بودن:| )

سیستم مبارزات هم،من دوست دارم همچنان به سبک قدیمیه سری، قدرتی و حماسی و خشن باشه! :D همون مربع مربع مثلثی که ترول میکنید همیشه، همچنان وقتی مثلثش رو میزنی،روحت شاد بشه به خاطر قدرت کریتوس! :D GOW نیاز به یک سیستم مبارزه ی خیلی پیچیده نداره که بهترین باشه همچنان! مثل بقیه ی سری، نیاز به گیم پلی لذت بخش داره! که همیشه تونسته به مخاطب برسونه! :x (سر همین مربع مربع مثلث، توی تریلر معرفیه LOS2 یه چنین حرکتی رو گبریل میره، بسی حس خفن بودن میده! همچنان بعضی وقتا میشینم اون تریلر معرفی رو میبینم و کیف میکنم! :x )
---
در کل،حالا که تقریبا میشه رسمی دونستش معرفیه GOW IV رو! من حمایت خودم رو از بازی اعلام میکنم! :D و امیدوارم GOWـی در حد اسمش باشه! و ایندفعه ما رو تو دنیای جدیدی که براش در نظر گرفتن،غرق کنه! :D هم از بازی کمال لذت رو ببریم که بشه بهترین بازی نسلم مثل تو نسل گذشته! و هم محرکی باشه(که از همین الان شده!) برای رفتن و تحقیق کردن در مورد اساطیر اسکاندیناوی :D

---
در مورد ادامه ی HS یادم رفت! :-" بیان یه بازی از یک سازنده ی دیگه که بخش زیادیش رو از همین GOW کپی کرده بردارن که چی بشه؟ :| جدا از اینکه هر بازی زیر دست سازنده ی اصلیش چیزیه که باید بشه، HS مال این حرفا نیست:p به همون IP جدید برای سانتا بپردازیم،خیلی بهتره تا HS رو بدیم دست سانتا! :| ( + من کلا اونچنان با بازی های NT حال نمیکنم! یه جورین:-" )
راستی در مورد ساخت IP جدید! یا بازیه جدید کلا! خیلی استودیوهای بزرگ دیگه شکست خوردن! یا به نتیجه نرسیدن! فقط سانتا به نتیجه نرسیدنشون خیلی دیر اتفاق افتاد که ضربه ی بدی براشون شد! وگرنه همین ND مگه Jak 4 رو نداشت؟ یا اون IP فانتزی باحال؟ :-"
یا مگه راک استار دو قرن پیش Agent رو معرفی نکرد؟
بعضی از تیم ها هم به خاطر معرفی شدنشون و محبوبیتی که پیدا کردن، مجبور شدن 10 سال رو یک بازی کار کنند، مثل TLG یا FF XV ! مطمئن باش اینا هم اگر معرفی نمیشدن،الان کنسل شده بودن!
 
آخرین ویرایش:

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
اینکه کلا رفتن یه متالوژی جدید هیجان انگیزه، خصوصا اسکاندیناوی که همونطوری که بچه‌ها گفتن خیلی غنیه و دستشون رو اساسی باز میکنه. فقط اینا که همه چیز (حتی تا سلاح شخصیت اصلی) رو تغییر دادن، خب یه بارگی میومدن جای کریتوس رو هم با راگنار (یا یکی دیگه از اسطور‌های دیگه اسکاندیناوری) عوض میکردن کلا یه Soft Reboot بشه بره دیگه :D اینطوری دیگه لازم هم نبود برای حضور کریتوس یه بهانه داستانی جور کنند و از لحاظ روایت و داستان هم دستشون بیشتر باز می‌شد.

پ.ن: من نمیدونم چرا تو و علی دانته نمیخواید قبول کنید کلیه نظراتتون در مورد GoW‌ صرفا نظر شخصی هست و دلیل بر هیچ فکتی نیست؟:D
آقا مگه من الان چیزی گفتم؟ :sweatsmile: چرا الکی پای آدم رو به بحث باز می‌کنید آخه :-" اتفاقا من تا قبل از عرضه بازی همیشه ذهنم رو باز نگه می‌دارم و صبر می‌کنم ببینم چی ساختن و بعد که بازی اومد و تجربه‌اش کردم در مورد بازی (بیشتر هم گیم پلی اون) نظر میدم* (مراجعه شود به تاپیک Ascension که اتفاقا خیلی هم منتظرش بودم و سرش هیجان داشتم)

با بخش‌های از حرفای احسان در مورد سانتا هم موافقم ولی خب الان ساعت ۵ صبح حسش نیست بشینم ۴۰ خط بنویسم برای همین میزارمشون برای بعد :D

برعکس یه عده از دوستان که داخل و خارج از BC، کلا تجربه نکرده میان بازی‌های که من و احسان ازشون خوشمون میاد (و اصلا توی یه سبک دیگه هستن) رو به سخره می‌گیرن و به حساب با تمسخر کردنشون حال من و احسان رو جا میارن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر