PlayStation God Of War

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:
سر داستان و نویسندگی بازی من به شخصه هیچ نگرانی ندارم چون همه میدونن کوری بارلاگ پشت داستانه بدتر از این هم تو GOW II مشاهده شده داستان
یه جورایی تموم شده بود که کوری اومد با ایده های عالیش یه داستان نوشت و کارگردانی کرد که علاوه بر نسخه اصلی چندتا فرعی هم ساخته شد ازش
اون توییتی هم که کوری سر داستان بازی زد و عکس داستان بازی رو گزاشت به شدت خوفناک و طولانی به نظر میرسید
کلا محیط و دنیایی که بارلاگ انتخاب کرده خیلی خفه خدایانش خیلی بهتر از یونانن و صد البته پر خشم و خونین تر که کاملا به فضای گاو میخوره
یه چیز دیگه هم که میشه بهش امیدوار بود اعضا کلیدی گاو هنوزم داخل استودیو هستن همون تیم اصلی گاو
مشکل تغییرات نیس مشکل اینه که تو سانتا ایده ها عالین حرف ندارن اما این ایده ها بد پیاده سازی میشن داخل بازی نمونش GOW:AS که اومدن تا حدودی
گیم پلی بازی رو تغییر دادن خوب بود اون تغییرات اما بد پیاده سازی شده بودن الانم دقیقا همینجوریه باید اون ایده بارلاگ رو تیم به خوبی پیاده سازی کنه و گیم پلی و کمبو ها
هم تا جیسون مک دونالد تو سانتا هستش تا حدی تضمین شدست اما اینکه چرا بازی اسم GOW رو یدک میکشه جای سواله مثلا یه ایده با توجه به اطلاعاتی که اومده:
کریتوس داخل زندان قرار داره خب میشه گفت چون زد دنیارو نابود کرد خدایان اسکاندیناوی گرفتنش و زندان انداختنش
یه چیزی هم بگم این خدایان اسکاندیناوی حکم Mount of olympus رو داره شایدم با ابهت تر
 
آخرین ویرایش:
اینجوی که گفته شده یکی از لوکیشن های بازی Alfheim‌ یا Land of the Fairies هست. Alfheim یکی از 9 تا سرزمین افسانه ای افسانه های نورث هست و الف های نور اونجا زندگی میکنن.

نحوی ارتباط پیدا کردن کریتوس با خدایان تورث هم گویا به این شکل هست که کریتوس رو زندانی کردن و ایشون در بند ادین بسر میبره. ریش در آوردن هم یحتمل بخاطر اینه که تو سلول انفرادی ژیلت نبوده:دی در نتیجه مهم ترین نکته که به نظر من در مورد سری GoW وجود داره، یعنی انگیزه کریتوس از مبارزه، میشه فرار از زندان و غلبه به خدایان جدید.

به نظر من که ایده خیلی باحالی هست. هم از نظر داستانی و هم از نظر لوکیشن و مرحله. زندان خدایان. چون در اساطیر نورث (که در اسطوره شناسی گفته میشه با اساطیر ایرانی/آریایی کاملا مشترک هست و ریشه های یکسانی داره) مثل اساطیر خودمون، زندان کانسپت خیلی مهمیه. و یکی از قشنگ ترین داستان هاشون، مثل داستان آژی دهاک، درباری به بند کشیده شدن فنریر گری بک هست. اونجا دورف ها فنریر گری بک که یک گرگ نما هست رو زندانی کردن و ایشون آخرالزمان و قبل از راگناروک آزاد میشه. مثل آژی دهاک که در اصل اساطیر آریایی (نه شاهنامه) توسط امشاسپبندان زندانی شده و در دوازدهمین هزاره و همزمان با نبرد آخرالزمان دوباره آزاد میشه و پیش گویی شده اون موقع گرشاسپ شکستش میده.

خلاصه این زندان در اساطیر نورث خیلی چیز جالب و هیجان انگیزی هست و فرار ازش میتونه یه داستان جالب دیگه باشه. در نتیجه اگه داستان به این سمت بره خیلی باحال میشه:دی ضمن اینکه باز گفته شده یکی از سلاح های کریتوس تبره. شاید چکش هم داشته باشه. در نتیجه شاید تور هم تو بازی باشه:دی

البته همه اینا شایعاته.
 
به قول طرف :

?More Kratos? Really

!I am OUT

ظاهراً تا زمان انقراض سانتا مونیکا نمیشه از اینا بازی دیگه ای به غیر از این کچل دید.
برو آقا! :-"

در مورد GOW و کریتوس، نظرم همینی که آریا گفت دقیقا:-"
در مورد اسکاندیناوی... در اسرع وقت تحقیقاتم رو شروع میکنم:-" فقط بعد از ظهر باید یک تماسی بگیرم ببینم از همین امروز میشه شروعش کرد،یا باید صبر کنم:|
 
برو آقا! :-"

در مورد GOW و کریتوس، نظرم همینی که آریا گفت دقیقا:-"
در مورد اسکاندیناوی... در اسرع وقت تحقیقاتم رو شروع میکنم:-" فقط بعد از ظهر باید یک تماسی بگیرم ببینم از همین امروز میشه شروعش کرد،یا باید صبر کنم:|

کماکان Ascension سلام میرسونه :D

خوب سلام برسونه:D
چه ربطی داشت؟ :D کریتوسش هم همونی بود که باید میبود! :D
منظورم اینه که IP گاو خیلی وقته مُرده و نمیشه زیاد بهش امید داشت :D استودیویی که بعد از گذشت دو نسل هنوز توی یه IP و یه کرکتر داره دست و پا میزنه اوضاعش کاملاً معلومه :دی
 
  • Like
Reactions: YAKUZA_2
کماکان Ascension سلام میرسونه :D


منظورم اینه که IP گاو خیلی وقته مُرده و نمیشه زیاد بهش امید داشت :D استودیویی که بعد از گذشت دو نسل هنوز توی یه IP و یه کرکتر داره دست و پا میزنه اوضاعش کاملاً معلومه :D
احسان خداییش مشکلت با سانتا چیه؟شوخیشم با سانتا مونیکا جالب نیس.یه بازی داشتن که کنسل شد مگه رعد و برقن که بتونن فرت و فرت بازی بسازن؟اونم تو نسلی که یه بازی AAA ساختن حداقل کم کمش دو تا سه سال وقت میبره...
AS هم اومدن یه سری تغییرات دادن اما چون درست پیاده سازی نشده بودن بد از اب در اومد که تو مثال میزنی بعدشم اون یه سری فرعی بوده
اگه میگی ای پی مرده گاو تو شماره دوم کاملا کاملا مرده بود و دیدیم که در کمال ناباوری چی شد کوری بارلاگ هم برنده BAFTA Games Award for Story and Character که جایزه خیلی
مهمیه...بعدهمین استودیو از هر نظر بگی تو بازی ساختن کارش درسته اگه AS رو مثال میزنی GOW III رو مثال بزن که بزرگ ترین باس تاریخ رو با رم 512 تحویلت دادن اون باس فایت های محشر از جمله پوسایدون رو تحویلت دادن اون گرافیک فوق العاده که مال چند سال قبله هنوزم تو این نسل با بعضی بازی ها برابری میکنه و طراحی مراحل...اینارو گفتم چون ماهیت کلی استودیو رو زیر سوال بردی
 
احسان خداییش مشکلت با سانتا چیه؟شوخیشم با سانتا مونیکا جالب نیس.یه بازی داشتن که کنسل شد مگه رعد و برقن که بتونن فرت و فرت بازی بسازن؟اونم تو نسلی که یه بازی AAA ساختن حداقل کم کمش دو تا سه سال وقت میبره...
AS هم اومدن یه سری تغییرات دادن اما چون درست پیاده سازی نشده بودن بد از اب در اومد که تو مثال میزنی بعدشم اون یه سری فرعی بوده
اگه میگی ای پی مرده گاو تو شماره دوم کاملا کاملا مرده بود و دیدیم که در کمال ناباوری چی شد کوری بارلاگ هم برنده BAFTA Games Award for Story and Character که جایزه خیلی
مهمیه...بعدهمین استودیو از هر نظر بگی تو بازی ساختن کارش درسته اگه AS رو مثال میزنی GOW III رو مثال بزن که بزرگ ترین باس تاریخ رو با رم 512 تحویلت دادن اون باس فایت های محشر از جمله پوسایدون رو تحویلت دادن اون گرافیک فوق العاده و طراحی مراحل...اینارو گفتم چون ماهیت کلی استودیو رو زیر سوال بردی
سانتا مونیکا :
نسل 6 : گاد آو وار با محوریت کریتوس
نسل 7 : گاد آو وار با محوریت کریتوس
نسل 8 : بازم گاد آو وار و ظاهراً بازم با محوریت کریتوس

ناتی داگ :
نسل 6 : جک اند دکستر
نسل 7 : آنچارتد + تلو
نسل 8 : آنچارتد + یه IP دیگه که قبلاً خبرش اومد

ساکر پانچ :
نسل 6 : اسلای کوپر
نسل 7 : اینفمس با محوریت کول
نسل 8 : اینفمس با محوریت دلسین

مدیا مولکول :
نسل 7 : لیتل بیگ پلنیت
کنسول دستی : Tearaway
نسل 8 : دریمز

گریلا گیمز :

نسل 6 : کیلزون
نسل 7 : کیلزون
نسل 8 : کیلزون + هورایزن

و ...
یعنی ضایع ترین استودیوهای سونی مثل GG هم یه تکونی به خودشون دادن. قبول کنید یا نه ، سانتا به طرز وحشتناکی داره در جا میزنه :D
کی میگه گاو توی II مُرده بود ؟! گاو 1 بازی بود که با وجود IP جدید بودن توی اوج خودش بود ! اون زمان لا به لای غول های Hns تونست یه فن بیس جدایی برای خودش دست و پا کنه ! بعد از اونم II که به عقیده ی خیلیا بهترین شماره ی سری ـه خلق شد :D گاو از 1 تا 3 کاملاً توی اوج خودش بود ولی الان بعد از اینهمه سال و عرضه ی فاجعه ای به اسم Ascension کاملاً یه IP مُردس.
و اینکه گذشته ها گذشته ، اینکه قبلاً خوب بودن یا توی گاو 3 فلان چیزا رو تحویل ملت دادن دلیل بر این نیست که الانم خوب باشن :D خیلی استودیوها قبلاً خیلی خوب بودن ولی الان درشون تخته شده :D حالا باز امیدوارم حرفهای من اشتباه در بیاد و یه کار درخور اسمشون ارائه بدن :D
 
سانتا مونیکا :
نسل 6 : گاد آو وار با محوریت کریتوس
نسل 7 : گاد آو وار با محوریت کریتوس
نسل 8 : بازم گاد آو وار و ظاهراً بازم با محوریت کریتوس

ناتی داگ :
نسل 6 : جک اند دکستر
نسل 7 : آنچارتد + تلو
نسل 8 : آنچارتد + یه IP دیگه که قبلاً خبرش اومد

ساکر پانچ :
نسل 6 : اسلای کوپر
نسل 7 : اینفمس با محوریت کول
نسل 8 : اینفمس با محوریت دلسین

مدیا مولکول :
نسل 7 : لیتل بیگ پلنیت
کنسول دستی : Tearaway
نسل 8 : دریمز

گریلا گیمز :

نسل 6 : کیلزون
نسل 7 : کیلزون
نسل 8 : کیلزون + هورایزن

و ...
یعنی ضایع ترین استودیوهای سونی مثل GG هم یه تکونی به خودشون دادن. قبول کنید یا نه ، سانتا به طرز وحشتناکی داره در جا میزنه :D
کی میگه گاو توی II مُرده بود ؟! گاو 1 بازی بود که با وجود IP جدید بودن توی اوج خودش بود ! اون زمان لا به لای غول های Hns تونست یه فن بیس جدایی برای خودش دست و پا کنه ! بعد از اونم II که به عقیده ی خیلیا بهترین شماره ی سری ـه خلق شد :D گاو از 1 تا 3 کاملاً توی اوج خودش بود ولی الان بعد از اینهمه سال و عرضه ی فاجعه ای به اسم Ascension کاملاً یه IP مُردس.
و اینکه گذشته ها گذشته ، اینکه قبلاً خوب بودن یا توی گاو 3 فلان چیزا رو تحویل ملت دادن دلیل بر این نیست که الانم خوب باشن :D خیلی استودیوها قبلاً خیلی خوب بودن ولی الان درشون تخته شده :D حالا باز امیدوارم حرفهای من اشتباه در بیاد و یه کار درخور اسمشون ارائه بدن :D
خب سانتا هم ای پی جدید در حال ساخت داشته اما کنسل شده یه تیم که GOW:AS رو داشته میساخته و یه تیم هم که زیر نظر Stig Asmussen بوده
حتی اسکات رود مدیر استودیوهای امریکای شمالی هم خودش به این نکته اشاره کرده راجب بازی سانتا:اگر شما می‌خواهید یک بازی را با یک بودجه مشخص و زمان عرضه مشخص انتشار دهید، مطمئن باشید که آن بازی همیشه شکست می‌خورد. گاهی اوقات شما پول زیادی را برروی یک بازی می‌گذارید اما پس از مدتی مشاهده می‌کنید که بازی ارزش ندارد و آن را رها می‌کنید. تیم سازنده با اینکه درمورد آن استرس دارد اما از زمانی که به تیم داده شده است تا عنوانی خاص را بسازند سپاسگزارند.
تو این نسل سونی به همه استودیوهاش برای اولین بار اجازه داد که روی هر ای پی که دوس دارن تمرکز کنن و توسعه بدن خب حالا یا بازی نقص داشته یا در حد سانتامونیکا که یکی از بزرگ ترین استودیوها سونیه نبوده
اون بازی ها و استودیوهای سونی هم که مثال زدی احسان جز ناتی هیچکدومشون محبوبیت سری GOW و کریتوس رو ندارن و همچنین فروش بازی. GOW یعنی کریتوس تو دیالوگای خود کریتوسم این هستش
بعد یه نکته هم هس و اونم اینکه سانتا و ناتی داگ تنها استودیوها بزرگ سونین که دوتا تیم جداگانه داخل استودیو هستش و مطمئنا ای پی جدیدم سانتا داره با توجه به اینکه نویسنده و طراح بتسدا یعنی Shane Liesegang خیلی وقته اومده تو سانتا.به هرحال منم دوس دارم سانتا ای پی جدید بسازه اما اینکه زیرپوستی میگین سانتا استودیو چرتیه فکت محضه
 
اینجوی که گفته شده یکی از لوکیشن های بازی Alfheim‌ یا Land of the Fairies هست. Alfheim یکی از 9 تا سرزمین افسانه ای افسانه های نورث هست و الف های نور اونجا زندگی میکنن.

نحوی ارتباط پیدا کردن کریتوس با خدایان تورث هم گویا به این شکل هست که کریتوس رو زندانی کردن و ایشون در بند ادین بسر میبره. ریش در آوردن هم یحتمل بخاطر اینه که تو سلول انفرادی ژیلت نبوده:D در نتیجه مهم ترین نکته که به نظر من در مورد سری GoW وجود داره، یعنی انگیزه کریتوس از مبارزه، میشه فرار از زندان و غلبه به خدایان جدید.

به نظر من که ایده خیلی باحالی هست. هم از نظر داستانی و هم از نظر لوکیشن و مرحله. زندان خدایان. چون در اساطیر نورث (که در اسطوره شناسی گفته میشه با اساطیر ایرانی/آریایی کاملا مشترک هست و ریشه های یکسانی داره) مثل اساطیر خودمون، زندان کانسپت خیلی مهمیه. و یکی از قشنگ ترین داستان هاشون، مثل داستان آژی دهاک، درباری به بند کشیده شدن فنریر گری بک هست. اونجا دورف ها فنریر گری بک که یک گرگ نما هست رو زندانی کردن و ایشون آخرالزمان و قبل از راگناروک آزاد میشه. مثل آژی دهاک که در اصل اساطیر آریایی (نه شاهنامه) توسط امشاسپبندان زندانی شده و در دوازدهمین هزاره و همزمان با نبرد آخرالزمان دوباره آزاد میشه و پیش گویی شده اون موقع گرشاسپ شکستش میده.

خلاصه این زندان در اساطیر نورث خیلی چیز جالب و هیجان انگیزی هست و فرار ازش میتونه یه داستان جالب دیگه باشه. در نتیجه اگه داستان به این سمت بره خیلی باحال میشه:D ضمن اینکه باز گفته شده یکی از سلاح های کریتوس تبره. شاید چکش هم داشته باشه. در نتیجه شاید تور هم تو بازی باشه:D

البته همه اینا شایعاته.
داداش دمت گرم خداییش یه لایک کم بود بیصبرانه منتظر این بازگشت پر شکوه کریتوس عظیم هستم.

Kaine
نه اینکه کس حق نداشته باشه نظرش با بازی مخالف باشه ها نه , ولی کاش صبرکنید ببینید سانتا مونیکا چی تحویل میده بعد چپو راست انرژی منفی بدید
پنجاه نسلم خدای جنگ بسازه وقتی عالی باشه هیچ مشکلی نداره از اسنشن هم یه پتک درست نکنید بزنید تو سر سانتا برعکس اونا میتونن حسابی درس گرفته باشن از اون بازی ضمن اینکه کارگردان این نسخه خودش به تنهایی برای ضمانت بازی کافیه
 
خب سانتا هم ای پی جدید در حال ساخت داشته اما کنسل شده یه تیم که GOW:AS رو داشته میساخته و یه تیم هم که زیر نظر Stig Asmussen بوده
حتی اسکات رود مدیر استودیوهای امریکای شمالی هم خودش به این نکته اشاره کرده راجب بازی سانتا:اگر شما می‌خواهید یک بازی را با یک بودجه مشخص و زمان عرضه مشخص انتشار دهید، مطمئن باشید که آن بازی همیشه شکست می‌خورد. گاهی اوقات شما پول زیادی را برروی یک بازی می‌گذارید اما پس از مدتی مشاهده می‌کنید که بازی ارزش ندارد و آن را رها می‌کنید. تیم سازنده با اینکه درمورد آن استرس دارد اما از زمانی که به تیم داده شده است تا عنوانی خاص را بسازند سپاسگزارند.
تو این نسل سونی به همه استودیوهاش برای اولین بار اجازه داد که روی هر ای پی که دوس دارن تمرکز کنن و توسعه بدن خب حالا یا بازی نقص داشته یا در حد سانتامونیکا که یکی از بزرگ ترین استودیوها سونیه نبوده
اون بازی ها و استودیوهای سونی هم که مثال زدی احسان جز ناتی هیچکدومشون محبوبیت سری GOW و کریتوس رو ندارن و همچنین فروش بازی. GOW یعنی کریتوس تو دیالوگای خود کریتوسم این هستش
بعد یه نکته هم هس و اونم اینکه سانتا و ناتی داگ تنها استودیوها بزرگ سونین که دوتا تیم جداگانه داخل استودیو هستش و مطمئنا ای پی جدیدم سانتا داره با توجه به اینکه نویسنده و طراح بتسدا یعنی Shane Liesegang خیلی وقته اومده تو سانتا.به هرحال منم دوس دارم سانتا ای پی جدید بسازه اما اینکه زیرپوستی میگین سانتا استودیو چرتیه فکت محضه
اون IP جدیدی که به مرحله ی تولید و عرضه نمیرسه بهش نمیگن IP جدید ، میگن آشغالی که ارزش انتشار نداشته :دی نه فقط سانتا بلکه تمام استودیو ها همچین پروژه هایی دارن که یه سریش ارزش تولید نداره و رها میشه ولی یه سریش به مرحله ی تولید و انتشار میرسه. اینکه IP سانتا به رونمایی و انتشار نمیرسه خودش اوج فاجعه و ضعف این استودیو توی تولید یه IP جدید رو نشون میده.
به محبوبیت چه ربطی داره چون حالا GOW محبوبه پس باید تا ابد ساختش ؟ :دی فروش هم اطلاع دقیقی ازشون ندارم ولی قطعاً بازیای زیادی هستن که فروش بهتری نسبت به مثلاً اون Ascension داشته باشن ، به ویژه که بازیای سبک HnS اصلاً فروش نجومی ندارن و اگه هزار تا کالکشن و باندل گاو رو در نظر نگیریم هر شماره متوسط 2-3 میلیون فک میکنم فروشش باشه که همچین تخیلی هم نیست :دی

@Adidas95
قبل از عرضه ی Ascension خیلیا همین حرفهای شما رو میزدن :دی نمونه ـش وحید (Red V) :دی میتونی ازش بپرسی :دی البته منم نگفتم بازی الان میاد و آشغال میشه ، اینکه سانتا همش داره گاو میسازه اصلاً نکته ی مثبتی نیست.
 
اینجوی که گفته شده یکی از لوکیشن های بازی Alfheim‌ یا Land of the Fairies هست. Alfheim یکی از 9 تا سرزمین افسانه ای افسانه های نورث هست و الف های نور اونجا زندگی میکنن.

نحوی ارتباط پیدا کردن کریتوس با خدایان تورث هم گویا به این شکل هست که کریتوس رو زندانی کردن و ایشون در بند ادین بسر میبره. ریش در آوردن هم یحتمل بخاطر اینه که تو سلول انفرادی ژیلت نبوده:D در نتیجه مهم ترین نکته که به نظر من در مورد سری GoW وجود داره، یعنی انگیزه کریتوس از مبارزه، میشه فرار از زندان و غلبه به خدایان جدید.

به نظر من که ایده خیلی باحالی هست. هم از نظر داستانی و هم از نظر لوکیشن و مرحله. زندان خدایان. چون در اساطیر نورث (که در اسطوره شناسی گفته میشه با اساطیر ایرانی/آریایی کاملا مشترک هست و ریشه های یکسانی داره) مثل اساطیر خودمون، زندان کانسپت خیلی مهمیه. و یکی از قشنگ ترین داستان هاشون، مثل داستان آژی دهاک، درباری به بند کشیده شدن فنریر گری بک هست. اونجا دورف ها فنریر گری بک که یک گرگ نما هست رو زندانی کردن و ایشون آخرالزمان و قبل از راگناروک آزاد میشه. مثل آژی دهاک که در اصل اساطیر آریایی (نه شاهنامه) توسط امشاسپبندان زندانی شده و در دوازدهمین هزاره و همزمان با نبرد آخرالزمان دوباره آزاد میشه و پیش گویی شده اون موقع گرشاسپ شکستش میده.

خلاصه این زندان در اساطیر نورث خیلی چیز جالب و هیجان انگیزی هست و فرار ازش میتونه یه داستان جالب دیگه باشه. در نتیجه اگه داستان به این سمت بره خیلی باحال میشه:D ضمن اینکه باز گفته شده یکی از سلاح های کریتوس تبره. شاید چکش هم داشته باشه. در نتیجه شاید تور هم تو بازی باشه:D

البته همه اینا شایعاته.
هدف کریتوس چی میتونه باشه ؟
من خودم حدس میزنم هدفش برگردوندن سرنوشت هست چون تو اساطیر اسکاندیناوی نیمه خدایانی بودن که بتونن این کار ر بکنن
ولی اگه هدف فقط فرار باشه که خیلی خیلی مسخره هست کریتوس دنبال یه شیشه میگرده خودش ر بکشه:D بعد بیفته به جون این همه خدا که چی بشه؟
 
  • Like
Reactions: Cloud Strife
هر شماره متوسط 2-3 میلیون فک میکنم فروشش باشه که همچین تخیلی هم نیست :D
هر شماره (سری اصلی) به صورت متوسط 5 میلیون نسخه فروش داشته و فروش سری GoW تا سال 2012 بیش از 21 میلیون نسخه بوده که فکر میکنم برای یک سری بازی H&S فروش نجومی و پر فروش ترین توی سبک خودش با اختلاف زیادی هست:D!
God of War series has sold over 21 million copies

در کل این همه هیت رو من از طرف تو درک نمیکنم :D بزار بازی رونمایی شه 2تا ویدئو درست از گیم پلی و ستینگ بازی ببینیم بعد نسخه شو بپیچ:D
 
اگه بخوان همینجوری ابکی کریتوس رو بندازن به جون خدایان فلان سرزمین که بدرد نمیخوره! کریتوس رسالتش تمام شده! باید یه شخصیت جدید خلق کنن:-"
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or