PlayStation God Of War

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:



بحث سر Conversations with Creators ـه Santa Monica Studio شروع کنیم.البته خبر مدتی میشه اومده کسی لیک نکرده بود.
Conversations with Creators میز گرد سازندگان ( البته فقط Lead هـا استدیوها!(در گپ گفت با مجری این برنامه 4 قستمی که قسمت 4 مختص SM .

19044127721_211e3331a1_z.jpg


Episode 4: Santa Monica Studio – July 28th

Shannon Studstill – Studio Head
Cory Barlog – Creative Director
Nathan Gary – Creative Director
Jason McDonald – Lead Combat Designer

(البته این عکس ^ کلی هست !)



  • تو صفحه PS.Blog هم این امکان که از 2 سوال برتر در رابطه با SMS و GOW میشه کامنت گذاشت که سازنده ها جوابگو هستن.
  • قسمت 4 مربوط به سانتا (6 مرداد) استریم میشه که تو این صفحه لیک میشه:d

پ.ن: خوبه دوتا Creative Director داریم الته Cory تکــی باز غولیه>:)
 
آخرین ویرایش:
mqdefault.webp


Conversations-with-Creators-with-Wil-Wheaton-S01,-E04-Santa-Monica-Studio
1080p
720p


دیشب قسمت 4 گفنگو با سازندگان(Santa Monica Studios) لایو استریم شد تو PS.Store و YT که در ^ میتویند دانلود کنید پیشنهاد میکنم این قسمت ـشو حتما ببینید . محور گفتگوها هم صد البته فرنچایز God Of War بود .درضمن از بازی های External و IP های همکاری شده تو ساخت هم بحث شد که بیشتر تعریف و تمجید Journey و همچنین بازی های indie در کل بیننده ها در توییت هم راضی بودن و ابراز خشنودی کردن :d

پ.ن:مثل همیشه از GOW I واستاد جفی هم صحبت شد که نکات متمایز کننده ـش با بقیه سری بود:x
Cory Barlog بیشتر از همیشه خیلی ریلکس بود مثل ایتکه 20 درصد از پروسه ساخت GOW سپری شده خوشحالم بود سخت کار میکنه برای گیمر ها بازی بسازه. البته این من حس کردم:dWil Wheaton مجری برنامه در آخر سوال کرد GOW جدید در چه مرحله ای ـه که Shannon Studstill نذاشت جواب بده و تفره رفت البته بزرگ ترین و مورد انتظار ترین بازی تو PSX 2015 همینه که مثل سورپرایز باید به وقت نشون داده بشه.:d
 
اقا این Jason McDonald که Lead Combat Designer الحق کارش درسته این بشر عجب کمبوهایی تو سری پیاده کرده همشونم تمیرین میکنه قبل پیاد سازی تو خود استودیو با یکی دیگه
یه تروفی هم به اسمش بود فکر کنم تو GOW:AS
 
اقا این Jason McDonald که Lead Combat Designer الحق کارش درسته این بشر عجب کمبوهایی تو سری پیاده کرده همشونم تمیرین میکنه قبل پیاد سازی تو خود استودیو با یکی دیگه
یه تروفی هم به اسمش بود فکر کنم تو GOW:AS

جیسون مک دونالد شخص تاثیر گذار و جالب(فان) و نقش اساسی تو کل سری ایفا کرده و اون تروفی هم حقش بود.
جالبه بدونی جیسون تو GOW I طراحی صدا کارش بوده بعد I رفت تو کار کمبو ، سیستم و طراحی ـش
این آقای Nathan Gary که تا حدودی نااشنا میومد بین این هم کار درست تو کل سری کم الکی نبوده:dکارش درسته تو GOW I که نبود ولی جز این تو کل سری بیشتر نقش توسعه و level design و در کل ساپورت بازی داشته که هر دو ترفیع به حقی تو کارشون گرفتن و کار خوب ـشونو ادامه میدن
 
کوجیما در حال بازید از سانتاb-)

Zg0Ty.jpg


JWhij.jpg



پ.ن:کسی میدونه هیدئو زنو بچه داره یا نه؟ هر چی گشتم چیزی نیافتم.لامصب اینقدر به بازیسازی و دیدن فیلم مشغول بوده انگاری یادش رفته تشکیل خونواده بده:d
 
آخرین ویرایش:
f34892880.jpg


خب سانتا کم کم داره خودشو نشون میده...من اینو میدونم فقط رو هرچی دارن کار میکنن یه غولی بشه این عنوان اون سرش ناپیدا

اما این توییت:

f49711121.jpg


احتمالا کریتوس رو نخواهیم دید...

GDC16 Flash Forward: Creating Greatness at Santa Monica Studio

این ویدیو رو حتما ببینید حرفای جالبی میزنن

This session will introduce the unique creative culture of Sony's Santa Monica Studio, with its combination of AAA internal development and incubation and partnerships with some of the industry's most innovative independent teams. We'll cover what we look for in new team members, how we work together, how we grow and develop one another, and what it really means to put quality (and the player!) first. We'll look at the studio from both a technical and a creative perspective, and will be open to questions from audience members who want to know more about our studio and the people who work there.

GDC talks cover a range of developmental topics including game design, programming, audio, visual arts, business management, production, online games, and much more. We post a fresh GDC video every weekday. Subscribe to the channel to stay on top of regular updates, and check out GDC Vault for thousands of more in-depth talks from our archives.

David Hewitt | Sr. Manager Game Design, Santa Monica Studio
Koray Hagen | Programmer, Santa Monica Studio

[h=1]Technical Art Director[/h]
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or