PlayStation God Of War

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
gqhw_rsa3_gow_topic.png




0y2l_gowbox.png



10 نکته در مورد گاد آو وار

ld16_gow4.png


74829

کریتوس ، کسی که به خاطر انتقام خون خانواده ی خود المپ را بر سر المپیون خراب کرد ، اینبار به سراغ اساطیر اسکاندیناوی رفته. اما نه به عنوان کریتوس خشمگین و جویای انتقام قبل، بلکه به عنوان مردی با تجربه که نگاهش به زندگی تغییر کرده. و پس از سال ها،دوباره فرصتی به دست آورده تا طعم پدر بودن(گرچه خونی بودن این رابطه مشخص نیست!) را بچشد، در مسیر تعلیم و آماده کردن این پسر برای نسلی جدید،باید سعی کند خوی خشن خود را مهار کند.
زندگی نامه ی کریتوس تا پایان GOW III

74830

Atreus پسر کریتوس است که زیر دست پدر خود، در حال آموزش و آماده شدن برای عصری جدید است. برعکس کریتوس که یک خارجی در اسکاندیناوی محسوب میشود،این پسر به خوبی با زبان شمالی ها آشناست.(گرچه Atreus نیز نامی یونانی است) همچنین او قابلیت استفاده از جادوی رعد و برق را نیز دارد.

9pjt_gow5.png

  • داستان بازی سال ها بعد از پایان GOW III ، در اساطیر اسکاندیناوی اتفاق می افتد، تیم سازنده به دقت تایم لاین دقیقی برای دنیای بازی ترسیم کرده اند و آگاهی دارند که چه اتفاقاتی در این دنیا می افتد و صرفا کریتوس را به محیط دیگری نبرده اند. گرچه شاید به تمام اتفاقات بین پایان GOW III و شروع این بازی اشاره نشود در بازی

  • بر خلاف نسخه های قبل،دوربین به صورت ثابت نیست و به پشت سر کریتوس انتقال داده شده،زاویه ی دوربین قفل نیست و امکان چرخاندن آن وجود دارد

  • در بازی،هیچ صحنه ای کات نخورده و انگار تمام بازی پشت سر هم فیلم برداری شده است

  • در بازی علاوه بر Leviathan Axe و سپر ، سلاح های دیگری هم حضور دارند، اما این دو ستاره های بازی خواهند بود

  • آترئوس جایگزین جادو در بازی شده ، او با تیرهای خود در مبارزات به کریتوس کمک میکند، به عنوان مثال میتواند دشمن ها را Stun کند

  • چینش دکمه ها تغییر کرده و L1 و L2 برای ضربات سبک و سنگین و مربع برای کنترل آترئوس به کار میرود

  • در مبارزات میشود از محیط کمک گرفت، به عنوان مثال با پرتاب تبر به سمت چراغ نفتی و انداختن آن به روی دشمن میتوان دشمن را به آتش کشید. یا میتوان با پرتاب تبر به طرف دشمن،او را به دیوار دوخت

  • هنگامی که تبر در دسترس نیست، میتوان با دست خالی و مشت به دشمن حمله کرد. همچنین میتوان تبر را بعدا به دست خود فراخواند

  • از سپر میتوان برای Parry کردن ضربات و همینطور در حملات استفاده کرد.

  • در بازی سیستم گرفتن XP و Level Up کردن هم کریتوس و هم آترئوس وجود دارد

  • امکان آپگرید Skillـها ، Armor و سلاح ها وجود دارد

  • سیستم Craft کردن در بازی وجود دارد و امکان ساخت Armorـهای مختلف چه برای کریتوس و چه آترئوس در بازی وجود دارد

  • Runeـهایی وجود دارد که با نصب آن ها بر روی تبر میتوان قدرت های آن را افزایش داد

  • بر خلاف شماره های گذشته، قابلیت پرش و همچنین شنا کردن در بازی وجود ندارد

  • امکان مرگ آترئوس در حین گیم پلی وجود ندارد

  • Cory Barlog (کارگردان بازی)خود خواستار ادامه ی بازی بوده،و برای ساخت ادامه ی سری ، باید ایده و کار متفاوتی را به سونی پیشنهاد میداده تا اجازه ی ساخت ادامه ی بازی را بگیرد. همچنین با رویه ای که برای بازی در پیش گرفته شده، او خواهان جذب مخاطب های بیشتر برای سری است تا این سری بتواند به سطح بازی هایی مانند Uncharted و یا Assassin's Creed در داشتن فن بیس بزرگ برسد.
27x5_stm.png
yye5_gow_coll.png

1y7r_gow2.png

kt42_image_god_of_war-32160-3634_0001_thumb.jpg
3sii_image_god_of_war-32160-3634_0002_thumb.jpg
wevp_image_god_of_war-32160-3634_0003_thumb.jpg


kf41_image_god_of_war-35800-3634_0001_thumb.jpg
8jfi_image_god_of_war-35800-3634_0002_thumb.jpg
1qds_image_god_of_war-35800-3634_0003_thumb.jpg


gcnh_image_god_of_war-35800-3634_0004_thumb.jpg
atte_image_god_of_war-35800-3634_0005_thumb.jpg
qwuv_image_god_of_war-35800-3634_0006_thumb.jpg


ujrw_image_god_of_war-35800-3634_0007_thumb.jpg
8ybc_image_god_of_war-35800-3634_0008_thumb.jpg
fity_image_god_of_war-35800-3634_0009_thumb.jpg

3bpq_gow3.png



5rzs_gow1.png




Prologue : A Saga Borne of Ash

A Saga Borne of Ash

Chapter One : A Riddle of Rune



Chapter Two : The Creatures Arise

Rise of The Draugr
A Fire Troll Approaches
Manifestation of The Revenant

Chapter Three : The Dead Stone Mason

The Dead Stone Mason
---

در پست دوم تاپیک، اطلاعاتی که در ارتباط با اساطیر نورث توسط دوستان نوشته شده،جمع آوری شده!

و همچنین احسان @Kaine و کیان @.: Darkness :. برای آماده کردن تصاویر
 
Last edited by a moderator:
اگه متا برات ملاکه که نمرات نزولی بازی مصداق بارز پسرفته :D

یعنی رسیدن از متای 94 به 92 میشه مصداق بارز پسرفت؟ پس SFV که از 94 به 77 رسید چی میشه؟:دی

بعد چرا هی به GoW:A میچسبی؟ ایشون میتونست به عنوان یه بازی فرعی چیز متفاوت و جالبی باشه اما مدیریت غلط سانتا و تیم غیر مجربی که براش انتخاب کردن نتونست از پس کار بر بیاد. شد یه عنوان ضعیف که البته همین بازی ضعیف (در قیاس با عناوین اصلی) هم متاش شد 80 که یعنی یه بازی کاملا خوب و عالی. شاهکار نبود اما در حد خودش عالی بود.

و اینکه کلا صحبت هات بین ضعف SM در خلق IP جدید و بد بودن خود GoW در نوسان هست. البته من قادر به درک کردن منطق تو نیستم. تو میگی GoWIII تقلید بود، بدون نوآوری، و فقط QTE که بهش نمره خوب دادن چون ویژوآل و بلاد اند گور بالایی داشت. میشه همچین چیزی؟

چرا توی مغز کسی نمی تونه بگنجه ، من همین الان می تونم بگم چی ساختن :D تعداد به غایت زیادی QTE توی یه سری صحنه های سینمایی :D

احسان ایسگاه گرفتی داری ترول میکنی یا واقعا جدی میزنی این حرفارو؟:دی سخته باور کنم این حرف ها جدیه:دی

آقا مگه من الان چیزی گفتم؟ :sweatsmile:

الکی بهت گیر دادم:دی راضی باش:دی

اتفاقا من تا قبل از عرضه بازی همیشه ذهنم رو باز نگه می‌دارم و صبر می‌کنم ببینم چی ساختن و بعد که بازی اومد و تجربه‌اش کردم در مورد بازی (بیشتر هم گیم پلی اون) نظر میدم* (مراجعه شود به تاپیک Ascension که اتفاقا خیلی هم منتظرش بودم و سرش هیجان داشتم)

باز دمت گرم صبر میکنی بازی معرفی بشه بعد ببینی سلاخی کنی یا نه:دی احسان معرفی نشد آفتابه رو گرفت روش رفت:دی
 
در مورد این جمله یکم شفاف سازی می کنی:-?:-"
منظورش اینان :دی
1j6aykl1csy8n8921gky.jpg
===
راستی این بحث تعویض شخصیت و مقاومت هوادارا فقط مختص GoW و هوادارای کریتوس نیستا، یه وقت اشتباه برداشت نشه :دی مثلا همین احسان رو می‌بینید که الان با من هم نظره و میگه اگه کریتوس عوض بشه بهتره؟ سر DMC چنان به دانته چسپیده که بیا و ببین :دی فقط هم احسان نیست، اون سمت توی گف هم همیشه با باقی DMC فنا سر شخصیت نسخه 5 درگیریم و اونا هم همشون دانته میخوان :| در کل این وابستگی به شخصیت اصلی بازی طبیعیه ولی خب از یه نقطه‌ای دیگه واقعا بهتره شخصیت اصلی عوض بشه و یه شخصیت تازه با گیم‌پلی جدید جاش رو بگیره.
 
  • Like
Reactions: Kainé
یعنی رسیدن از متای 94 به 92 میشه مصداق بارز پسرفت؟ پس SFV که از 94 به 77 رسید چی میشه؟:D

بعد چرا هی به GoW:A میچسبی؟ ایشون میتونست به عنوان یه بازی فرعی چیز متفاوت و جالبی باشه اما مدیریت غلط سانتا و تیم غیر مجربی که براش انتخاب کردن نتونست از پس کار بر بیاد. شد یه عنوان ضعیف که البته همین بازی ضعیف (در قیاس با عناوین اصلی) هم متاش شد 80 که یعنی یه بازی کاملا خوب و عالی. شاهکار نبود اما در حد خودش عالی بود.

و اینکه کلا صحبت هات بین ضعف SM در خلق IP جدید و بد بودن خود GoW در نوسان هست. البته من قادر به درک کردن منطق تو نیستم. تو میگی GoWIII تقلید بود، بدون نوآوری، و فقط QTE که بهش نمره خوب دادن چون ویژوآل و بلاد اند گور بالایی داشت. میشه همچین چیزی؟



احسان ایسگاه گرفتی داری ترول میکنی یا واقعا جدی میزنی این حرفارو؟:D سخته باور کنم این حرف ها جدیه:D

تا وقتی که متای SF V رو سپر ایرادات گاو می کنید بحثی باهاتون ندارم ، از همون اولش هم بحث من متا نبود ... این نشون میده اوج سطح بحثتون مقایسه ی چند تا نمره ـس :D این تیپ بحث ها رو با یه بچه ی پیش دبستانی که شمردن یاد گرفته هم می تونید انجام بدید :D فک کنم تا 100 رو راحت بتونن بشمرن :D (بحث متا رو خودت وسط کشیدی. بارها گفتم بازم میگم متا برای من مهم نبوده ، نیست و نخواهد بود) متای لانچ SF V همونقدر ارزش داره که متای Driveclub توی شرایط فعلیش ارزش داره .

صحبت های من هیچ نوسانی نداره ، گاو توی ورطه ی تکرار افتاده و نیازه که سانتا IP جدید خلق کنه (یا حداقل تغییرات بنیادی توی گاو بده ، تازه اگه فن هاش جلوی این تغییرات واینسن) ولی مادامی که توانایی همچین کاری رو ندارن هی گاو تولید میکنن هی گاو تولید میکنن هی گاو تولید میکنن و فن هایی مثل شما هم به به و چه چه میکنن که بازی کیفیت داره در صورتی که اصل قضیه چیز دیگس ! سانتا مونیکا گاو نمیسازه به خاطر اینکه کیفیت داره یا همه منتظر ظهور آقا کریتوس ـن. گاو میسازن چون توان ساختن چیز دیگه ای رو ندارن و با وضع فعلی این موضوع عین روز روشنه :D

راستی این بحث تعویض شخصیت و مقاومت هوادارا فقط مختص GoW و هوادارای کریتوس نیستا، یه وقت اشتباه برداشت نشه :D مثلا همین احسان رو می‌بینید که الان با من هم نظره و میگه اگه کریتوس عوض بشه بهتره؟ سر DMC چنان به دانته چسپیده که بیا و ببین :D فقط هم احسان نیست، اون سمت توی گف هم همیشه با باقی DMC فنا سر شخصیت نسخه 5 درگیریم و اونا هم همشون دانته میخوان :| در کل این وابستگی به شخصیت اصلی بازی طبیعیه ولی خب از یه نقطه‌ای دیگه واقعا بهتره شخصیت اصلی عوض بشه و یه شخصیت تازه با گیم‌پلی جدید جاش رو بگیره.

البته اون مقاومتم دلیل داره علی :دی دانته رو هر چی بدی دستش مشکلی پیش نمیاد ، استایلیشه ، چاه باز کن هم بدی دستش استایلیش بازی میکنه :دی حالا یه سری بن بست داستانی داره که خب به این بهانه میشه یه سری بخوان که عوض بشه :دی ولی از اینور کریتوس بدجوری با گیم پلی گره خورده ! از یه طرف ملت اینجا دارن میگن کریتوس و دیگر هیچ ! از یه طرف کریتوس = بلید او فلان ! و همین بلید آو فلان گیم پلی رو تحت تاثیر قرار میده و مانع گسترش و پیشرفتش میشه ! الانم توی آرتها ظاهراً شده یه دونه تبر و این یعنی =/= کریتوس !!! (تا دیروز همه میگفتن کریتوسه و شمشیراش ، حالا من بیام بگم شمشیراش کو میگن هیتری)
 
آخرین ویرایش:
احسان کسی که برداشت و از همین متا تحلیل کرد که GOW پسرفت کرده ! خودتی! :D پس باید تا آخرشم پاش وایستی :D
نه فقط برای SF رو باید جوابگو باشی،باید برای بقیه ی بازی هایی که گفتم هم جوابگو باشی! :D و برای تمام بازی های دیگه ای که خشن هستن و چنین موفقیتی نداشتن باید جوابگو باشی! :D
کلا اینکه جوابگو باش دیگه! :D حرفت رو در مورد GOW:A و سری و GOW IV و آشغال بودنشون + آشغال بودن سانتا به کل زدی! :D
حالا جوابگوی بحث های ما هم باش ببینم میخوای چه بهانه ای بیاری:D
با یک Calm Down هم از کنارش نگذر :دی
 
احسان کسی که برداشت و از همین متا تحلیل کرد که GOW پسرفت کرده ! خودتی! :D پس باید تا آخرشم پاش وایستی :D
نه فقط برای SF رو باید جوابگو باشی،باید برای بقیه ی بازی هایی که گفتم هم جوابگو باشی! :D و برای تمام بازی های دیگه ای که خشن هستن و چنین موفقیتی نداشتن باید جوابگو باشی! :D
کلا اینکه جوابگو باش دیگه! :D حرفت رو در مورد GOW:A و سری و GOW IV و آشغال بودنشون + آشغال بودن سانتا به کل زدی! :D
حالا جوابگوی بحث های ما هم باش ببینم میخوای چه بهانه ای بیاری:D
با یک Calm Down هم از کنارش نگذر :D
برو بابا :D خودتون چپ و راست سوال میکنید و بحث رو به جایی که دوست دارید هدایت میکنید بعد میگید احسان نیومده بازی رو ترول کرد !!! :D این اولین پست من :

به قول طرف :

?More Kratos? Really

!I am OUT

ظاهراً تا زمان انقراض سانتا مونیکا نمیشه از اینا بازی دیگه ای به غیر از این کچل دید.

باقیشو خودتون کش دادین و دارین به اسم من تموم میکنید !!! تا زمان تریلر گیم پلی من هیچ بحثی باهاتون ندارم :D این آخرین پستم در این رابطه بود :D

===

@Cloud Strife

در مورد بقیه ـش بعد از تریلر بازی بحث میکنیم ولی در مورد متا ! شاید توی هر رسانه ای متا خیلی خوب و Ok باشه ولی توی بازیها یا حداقل بعضی از سبک ها نیست ! فیلم ، سریال ، موسیقی و ... با آپدیت به روز نمیشن ! نصف یه فیلم الان نمیاد روی پرده بقیش با آپدیت به سانس های بعدی اضافه بشه. موسیقی رو نصفش رو الان گوش نمیکنی نصفش رو بعداً. ولی بازی همیشه یه جور نیست ، بنا به دلایلی ممکنه نقص هایی پیش بیاد یا اینکه اصن نقصی هم نباشه ولی به مرور اون بازی تکمیل و تکمیل تر بشه ... پس متا صرفاً یه نظر نسبی از عملکرد لانچ یه بازیه و هیچ ارزش دیگه ای به جز این نداره ! این موضوع FACT محضه ، میخوای قبول کن میخوای نه. متا فقط عملکرد لانچ یه بازی رو نشون میده. اگه بازی بد بود و خوب شد یا اگه بازی خوب بود و بد شد ، متا مالیده به الک. حالا اون بازی میتونه عین DriveClub لانچ بدی داشته باشه ولی به مرور از پرفکت ترین ریس های نسل بشه ، یه بازی می تونه عین TTT2 لانچ موفق و متای مناسبی داشته باشه ولی چند وقت بعد به خاطر عدم مدیریت صحیح، درِ بخش آنلاینش تحته بشه ! شما شاید بتونی اینا رو به چشم یه نمره توی لانچ نگاه کنی ولی برای من همچین چیزی فرو بردن سر زیر برفه !
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Skull Knight
تا وقتی که متای SF V رو سپر ایرادات گاو می کنید بحثی باهاتون ندارم ، از همن اولش هم بحث من متا نبود ... این نشون میده اوج سطح بحثتون مقایسه ی چند تا نمره ـس :D این تیپ بحث ها رو با یه بچه ی پیش دبستانی که شمردن یاد گرفته هم می تونید انجام بدید :D (بحث متا رو خودت وسط کشیدی. بارها گفتم بازم میگم متا برای من مهم نبوده ، نیست و خواهد بود)

جمله من متا رو قبول ندارم یا متا برام مهم نیست از یه جایی عملا بی معنی هست. چون متا چیزی نیست که کسی بخواد قبول داشته باشه یا نه. متا فقط معدل و میانگین امتیازاتی هست که افراد و اشخاصی که به عنوان منتقد پذیرفتیم بهش میدن. یعنی خرد جمعی منتقدین که میتونه کیفیت یه بازی رو با یک سری اعداد نشون بده. این از این بحث.

مورد بعدی اینه که چه قبول داشته باشی چه نه، در هر رسانه ای نظرات منتقدین و رسانه ها بهترین و شاید تنها متر قابل قبول و تایید شده برای سنجش کیفی بازی ها نسبت به هم هست. برای مقایسه بازی ها و سنجش کیفیتشون، فارغ از نظرات شخصی، چه متری وجود داره؟ متا یا همون معدل امتیازاتی که طیف وسیعی از سلایق مخالف و موافق رو شامل میشه، بهترین و تنها ملاک ممکنه. ما اینجا با سلیقه شخصی کار نداریم که من بگم از نظر من ماست خیلی هم سفید نیست و جبهه بگیرم این نظر شخصی منه، ما اینجا در مورد کلیات صحبت میکنیم. اینکه GoWIII مثلا فارغ از نظر شخصی من و تو، بازی خوبی هست یا نه. و هیچ متری بهتر از همین متا یا مجموع نظرات افراد با صلاحدید - منتقدها - نیست. کما اینکه وقتی میخوایم بگیم TLoU‌ چقدر خفنه به همین متای بالا اشاره میکنیم. یا SFIV. اگه فقط بحث نظر شخصی مطرح باشه یه نفر میتونه ادعا کنه من فارغ از متا از یه بازی بدم میاد یا برعکس خوشم میاد که خوب نظر شخصی هرکسی برای خودش محترمه. مثلا من عاشق Chainsaw Lollipop هستم، و برام متا مهم نیست، من از این بازی لذت میبرم. اما نمیتونم بیام بگم این بازی بهترین اکشن نسل قبله و متا هم مهم نیست چون من اینجوری میپسندم. دو بحث کاملا مجزا و متفاوتن اینا.

این در مورد ماهیت متا.

صحبت های من هیچ نوسانی نداره ، گاو توی ورطه ی تکرار افتاده و نیازه که سانتا IP جدید خلق کنه ولی مادامی که توانایی همچین کاری رو ندارن هی گاو تولید میکنن هی گاو تولید میکنن هی گاو تولید میکنن و فن هایی مثل شما هم به به و چه چه میکنن که بازی کیفیت داره در صورتی که اصل قضیه چیز دیگس !

خوب این ورطه تکرار چیه؟ آخرین GoW اصلی که ساخته شد از نظر عموم گیمرها و منتقدین بهترین HnS نسل بود. چه تکراری؟ بعد تو میگی نیازه که سانتا یه IP جدید خلق کنه. کی میگه این نیاز به معنی ساخته نشدن GoW هست؟ چون خیلی از گیمرهایی که منتظر GoW‌ بعدی هستن دقیقا نظرشون مخالفه.

سانتا مونیکا گاو نمیسازه به خاطر اینکه کیفیت داره یا همه منتظر ظهور آقا کریتوس ـن. گاو میسازن چون توان ساختن چیز دیگه ای رو ندارن و با وضع فعلی این موضوع عین روز روشنه :D

یه چیزی میگی عجیب غریب. من واقعا دربرابر این منطق هیچ حرفی برای گفتن ندارم. جز اینکه با منطق جناب عالی خیلی راحت میشه همه چیز رو زیر سوال برد و فاز نقد روشنفکرانه هم گرفت:دی مثل بازی محبوب خودت. منم میتونم بگم کپکام فقط بلده SF بسازه و انقدر ایشون رو میلک کرده و در ورطه تکرار افتاده که دست آخر به SFV رسید. تقریبا 20 نمره کاهش در میانگین امتیازات کاملا روشن کننده هست. همینطور کاهش فروش عجیب و وحشتناکش.

اگه رسیدن از متای 94 به 92 نشون دادن سیر نزولی هست (یا همین متای 80 جناب GoW:A که میکوبی تو سر ما) پس رسیدن از 94 به 77 اسمش چیه؟ لابد کلاس درس باقی بازی ها. lol

به هر صورت ترول کردن بهترین HnS نسل قبل جزو عجایبی هست که فقط تو بازیسنتر رخ میده:دی یا بدتر از اون اثبات توانایی SM تو بازی ساختن.
 
منظورش اینان :دی
1j6aykl1csy8n8921gky.jpg
===
راستی این بحث تعویض شخصیت و مقاومت هوادارا فقط مختص GoW و هوادارای کریتوس نیستا، یه وقت اشتباه برداشت نشه :دی مثلا همین احسان رو می‌بینید که الان با من هم نظره و میگه اگه کریتوس عوض بشه بهتره؟ سر DMC چنان به دانته چسپیده که بیا و ببین :دی فقط هم احسان نیست، اون سمت توی گف هم همیشه با باقی DMC فنا سر شخصیت نسخه 5 درگیریم و اونا هم همشون دانته میخوان :| در کل این وابستگی به شخصیت اصلی بازی طبیعیه ولی خب از یه نقطه‌ای دیگه واقعا بهتره شخصیت اصلی عوض بشه و یه شخصیت تازه با گیم‌پلی جدید جاش رو بگیره.
واقعا این همه اصرار به حضور kratos برام چیز عجیبیه ! این موضوع کاملا بدیهیه که اگه یک پروتاگونیست جدید خلق بشه ، محدودیت سازنده توی داستان سرایی خیلی کمتر میشه و دیگه سازنده مجبور نیست آسمونو به ریسمون ببافه تا kratos رو به اساطیر norse ربط بده .
kratos رسالتشو انجام داده و داستانش تموم شده ؛ ادامه دادن داستان نسخه ها قبلی هم ظلم به نسخه ها قبلی و شخصیت kratos هستش و هم ظلم به داستان نسخه جدید .
در ضمن santa monica studio که قبلا تونسته شخصیتی مثل kratos رو خلق و پردازش کنه ، توانایی این رو داره که یک شخصیت جدید به خوبی همون kratos خلق کنه .
 
  • Like
Reactions: Skull Knight
یه نکته ای رو هم در مورد پسرفت و افتادن به ورطه تکرار و قص علی هاذا که احسان میگه اضافه کنم. مثلا ضعیف ترین GoW که تا الان ساحته شده چیه؟ جناب Ascension. همین بازی که انقدر میزنید تو سرش آیا نقدهاش رو خوندید؟ میدونید اصلا سر چی ازش نمره کم کردن؟ یا میدونید این بازی که میگید اوج تکرار و کپی برداری هست چقدر المان های جدید معرفی کرده؟ مثلا Gamespot که خیلی ها هم گیر میدن میگن به انحصاری های سونی روی خوش نشون نمیده، به بازی داده 8. بعد اتفاقا اولین موردی که جزو نکات مثبت بهش اشاره میکنه کامبت خفن بازی هست: "Tight, satisfying combat" و در ادامه همه المان های اصلی سری GoW رو میشمره. مثل مبارزات عظیم و خشونت خاص سری و گرافیکش. و جایی هم نمیگه کامبت بازی تکراری شده و بهتره بریزنش دور.

و عمده امتیازاتی که کم شد بخاطر شخصیت پردازی ضعیف کریتوس و بخش آنلاین بود. مثلا همین منتقد Gamespot میگه کریتوس خشن قبلی رو به این ورژن طلیف فعلی ترجیح میده. تازه این در مورد ضعیف ترین GoW کل مجموعه هست.
 
اگه شخصیت نسخه بعد همین جناب کریتوس باشن همون گیم پلی تکراری رو خواهیم دید.اگه شخصیت جدید باشه دستشون بازه هر گیم پلی که خواستن میتونن درست کنن!
 
  • Like
Reactions: Skull Knight
احسان اینکه تو کلا داری بازی ساختن سانتا رو زیر سوال میبری و عملا میگی توان ساخت بازی ندارن یه چیز خیلی عجیبه کلا فکته
بعد همون قضیه کپی پیست هم که میگی بازم نظر شخصیت حساب میشه و در واقع اومدن کلی تغییرات هم دادن تو بازی مثل همون بار کنار صفحه که هرچی بیشتر
میشد خشم کریتوسم بیشتر میشد و میگی مثلا مثلا گاو بخاطر خشن بودنش نمرات بالایی میگیره بازم نظر شخصی تو حساب میشه نه کلی تو یه کرکتر تو تاریخ نشون بده
که یه استودیو تونسته باشه همین شخصیت پردازی رو براش انجام داده باشه اتفاقا همین خشمگین بودن توانایی سانتا تو خلق شخصیت رو نشون میده که هیچ استودیویی هنوز نتونسته انجامش بده.
تو نظرسنجی همه سایت ها کریتوس محبوب ترین شخصیت شده ایا فقط و فقط بخاطر خشم بوده؟نمونه بارزش تو همین بازیسنتر خودمون که حتی چند سال قبل یه نظرسنجی
بود راجب محبوب ترین شخصیت که کریتوس اول شد...همین GOW که میگین کپی پیسته و هیچی نداره خیلی از بازی ها ازش کپی کردن نمونه بارزش Dante's inferno و LOS
اگه کپی پیسته پس چرا 90 درصد گیمرا و منتقدا اونو به عنوان بهترین HnS نسل قبل میدونن؟چرا کل سری و خود سانتا رو زیر سوال میبرین و میگین عملا درش رو تخته کنن چون بازی بلد نیست بسازه؟؟؟ریلی؟دوتا مثال...اولین باس تاریخ دنیای گیم که تو کشتنش از QTE استفاده شد HYDRA گاو 1 بود تو گاو 3 فقط با 512 مگ رم بزرگ ترین باس تاریخ رو خلق کردن با اون گرافیک محشر سانتا که فقط من منتظرم گرافیکی که سانتا با PS4 تحویل میده رو بیام اینجا نشون بدم تا بدونین چیزایی که در مورد یکی از بزرگ ترین استودیوها میگین غلطه من هیچ استودیویی جز ناتی داگ نمیبینم که بشه با سانتا از هر لحاظی مقایسه کرد کماکان هم نمیدونید که چه افرادی در حال حاضر دارن تو استودیو کار میکنن وگرنه همچین حرفی نمیزدین
 
به نظر من در کنار تغییر شخصیت اصلی اسم بازی تغییر کنه و متعاقبا گیم پلیش هم دستخوش تغییراتی کنه بهترین گزینه ست.
کلی اسم خفن موجوده که میتونن از اساطیر و فرهنگ اسکاندیناوی دربیارن بذارن رو بازی، شخصیت اصلی هم درآوردنش با توجه به نبوغ سانتا کار خاصی براشون نداره، گیم پلی هم یه چیز مشتی جدید بدن بیرون با انواع و اقسام سلاح و جادو. واقعا ایرادی تو ساخت بازی جدید نمیبینم.
راستی بهترین شماره گاد اف وار برای من شماره 2 بود. واقعا گیم پلی فوق العاده ای داشت در کنار گرافیک فوق العاده. این بازی جدید رو بیان با الهام گیری از گاد اف وار 2 بسازند واقعا عالی میشه.
احسان هم داره حرف درستی میزنه شماها گیر دادین به بازیای دیگه:D
به نظر منم پرونده سری GoW بسته شه خیلی بهتره
راستی اینجا عکسای DMC رو دیدم یه چیزی یادم اومد:
همین DMC اولش فکر کنم قرار بود رزیدنت اویل 4 باشه (شماره یکش) کپکام زد داستان و همه چی رو تغییر داد شد یه بازی جدید. چرا سانتا نتونه؟ تازه یه h&s جدید هم میخواد بسازه سبکی که تخصصش هست.
در کل با کریتوس خداحافظی کنیم خیلی بهتره.
باز میگم در کل من هیچ ایرادی تو ساخت بازی جدید نمیبینم اینهمه مخالف داره اینجا. داستان سری GoW کاملا پرونده ش بسته شده و ادامه دادنش تو یه دنیای دیگه کار مسخره ایه. انگار یه فیلم سه گانه در مورد جنگ جهانی دوم باشه شماره چهارش رو با همون شخصیت اصلی تو جنگ عراق بسازن.
 
همونطوری که گفتم فعلا بحث کردن در مورد گیم‌پلی تا قبل از انتشار تریلر یا اطلاعات بیشتر از بازی بی‌فایده است :D

فقط من قبل از اینکه چیزی از گیم‌پلی بازی مشخص بشه، یه سوال بپرسم قشنگ مشخص بشه همه با هم چند چندیم بعد یهو پس فردا ۱۸۰ نزنید بگید از اول این رو می‌گفتیم و اینجور حرفا :D

الان بجز من و احسان و یکی دو تا دیگه از بچه‌ها (که اسمشون رو نمیدونم ولی خب مشخص هستن :sweatsmile:)، باقی همه نه تنها با گیم‌پلی هیچ مشکلی ندارن بلکه به نظرشون تغییر هم نباید بکنه چون ماهیت GoW هست و اصلا تغییر نمی‌خواد و اینجور حرفا دیگه، درسته؟ یعنی از اون مربع مربع مثلث گرفته تا شمشیرای کریتوس همه باید توی بازی باشن و نهایتش مثلا باید دو سه تا سلاح و مجیک جدید به بازی اضافه بشه و کلیت بازی هیچ تغییری نمی‌خواد. الان سر این که دیگه همه توافق دارید؟ :D

خب شما دوستان عزیزم که اینطوری جلوی تغییرات وایستادید و کلا می‌گید تغییر لازم نیست و همه چیز عالیه و ما چقدر خوشحالیم و از اینجور حرفا (:D)، فرض بگیرید خدایی نکرده، خدایی نکرده، زبونم لال پس فردا تریلر بازی اومد و سیستم‌های گیم پلی تغییر کرده بود و عمق بازی بیشتر شده بود....

خدا اون روز رو نیاره ولی خب اگه همچین اتفاقی افتاد، اون موقع تکلیف چیه؟ :D یقینا دست جمعی می‌زنید بازی رو تحریم می‌کنید و نامه سرگشاده می‌دید به سانتا تا دوباره همون سیستم بی‌نقص قبلی رو برگردونه دیگه، درسته؟ یا اینکه نه، کلا بسته به جهت باد نظرات هم تغییر میکنه و قراره از نبوغ سانتا و ایجاد تغییرات هوشمندانه در سیستم‌های بازی بشنویم؟ :D

نه الان جدا برام سواله :D (امیر تو میتونی این رو جواب ندی :D )
البته اون مقاومتم دلیل داره علی :D دانته رو هر چی بدی دستش مشکلی پیش نمیاد ، استایلیشه ، چاه باز کن هم بدی دستش استایلیش بازی میکنه :D حالا یه سری بن بست داستانی داره که خب به این بهانه میشه یه سری بخوان که عوض بشه :D ولی از اینور کریتوس بدجوری با گیم پلی گره خورده ! از یه طرف ملت اینجا دارن میگن کریتوس و دیگر هیچ ! از یه طرف کریتوس = بلید او فلان ! و همین بلید آو فلان گیم پلی رو تحت تاثیر قرار میده و مانع گسترش و پیشرفتش میشه ! الانم توی آرتها ظاهراً شده یه دونه تبر و این یعنی =/= کریتوس !!! (تا دیروز همه میگفتن کریتوسه و شمشیراش ، حالا من بیام بگم شمشیراش کو میگن هیتری)
نه احسان دانته هم محدودیت‌های خودش رو داره ولی خب جاش اینجا نیست بزار بحث رو ببریم به تاپیک خودش :D

بحث و تبادل نظر پیرامون Devil May Cry **خلاصه داستان در پست اول**
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Kainé
خب اگر بخوان با همون فرم قبلی بازی جدید بسازن که دیگه هیچی نمی شود :D
به نظرم سانتا برای ساختن بازی بعدی بازی باید هر چی فن بلده رو کنه به اندازه کافی از اون سیستم گیم پلی قبلی استفاده کردند هرچند به شدت قبول دارم که عالیه ولی دیگه باید یه تغییراتی کلی انجام بدن تا از یک نواختی دربیاد ولی دیگه باید صبر کنیم شایدم همون سیستم قبلی رو پیاده کنند نمی دونم B-(
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or