God of War III

من گاد 2 رو رو سخترین درجه رفتم . گاد 3 هم رو تایتان زیاد سخت نبود اینطوری که دوستان میگن . تروفی ها آسونه گرفتنشون
دوستان همچین میگفتن هیدیس سخته من تا رسیدم بهش گفتم بد بخت شدم! ولی یه ضرب رد کردم. بیشتر سر همون سگ اذیت شدم و زئوس.
 
بچه ها من تو قسمت گاردن اونجایی که سه تا جام رو باید از اب پر کنیم تا پلها فعال بشند گیر کردم .راهی برای پر کردن جام سوم پیدا نمیکنم:confused:
خواهشن راهنمایی کنید
 
بچه ها من تو قسمت گاردن اونجایی که سه تا جام رو باید از اب پر کنیم تا پلها فعال بشند گیر کردم .راهی برای پر کردن جام سوم پیدا نمیکنم:confused:
خواهشن راهنمایی کنید
تو اسپويلر بزارش
جنازه هرا رو بزار رو او دايره تا اون حالت عجيب كه نفهميدم چي ميشه :biggrin1: ثابت باشه
بعد اون ستوني كه ازش استفاده كردي دو تا جامو پر كردي ببر سمت راست تصوير تو همون راه باريك قرار بده اونوقت را باز ميشه بياي روي اون تخته سنگه كه جام بهش چسبيده
بعد برو جنازه هرا رو بردار تا اون حالت عجيب :biggrin1: از بين نرفته برو رو تخته بعد جنازرو بنداز تو جام
 
بچه ها من تو قسمت گاردن اونجایی که سه تا جام رو باید از اب پر کنیم تا پلها فعال بشند گیر کردم .راهی برای پر کردن جام سوم پیدا نمیکنم:confused:
خواهشن راهنمایی کنید
اگه منظورت اونی هست که پایین ه (نه اون دوتا بالایی) که لازم نیست پرش کنی تو اون پله هارو بیار پایین ترین نقطه جا سازی کن بعد برو رو کلید بعد جنازه اون زن رو از طریق پله ها بنداز تو جام ...
 
من هم بازی رو تموم کردم
از اوایل بازی و بخش آغازین شروع میکنم
منوی بازی و تصویر صورت کریتوس اینبار فوق العاده تر از قبل بود و از جزییات بسیار بالایی برخوردار بود . در کنار منوی همیشگی بازی با 4 گزینه اصلی
فقط فونت منو تغییر کرده که به نظرم فونت قدیمی مناسب تر بود
البته توی بازی برای متن ها از همون فونت قدیمی استفاه میشه
سلاح های بازی تعدادشون بیشتر از گذشته شده.توی شماره های قبلی سلاح هایی به غیر از سلاح معروف کریتوس تقریبا بی مصرف بودن چون اکثرا از سلاح اصلی استفاده میکردن بدلیل اینکه از همه لحاظ مناسب تر بود.
ولی اینبار بازی طوری طراحی شده که از همه اسلحه ها استفاده کنید.بدین شکل که برای کشتن هر کدوم از دشمن ها نیاز به استفاده ازسلاح مخصوص هست.
کمبو ها زیبا تر شده و تنوعشون از قبل بیشتر هست.
جای خالی دادن ها با استفاده از هر سلاح متفاوت هست.مثلا وقتی کریتوس سلاح سنگین بدست می گیره کند تر از سلاح های سبک حای خالی میده و این ویژگی هم در برخی از قسمت های بازی مورد استفاده قرار میگیره
کار جالب دیگه ای که انجام شده جدا کردن مجیک ها از بقیه ادوات جنگی هست.توی شماره قبل مجیک ها رو در مجموعه ای همراه با کمان می دیدیم که با جهت ها قابل دسترسی بود ولی حالا مجیک ها با تعویض سلاح ها تغییر میکنن.هر سلاح مجیک مخصوص به خودش رو داره.و بقیه وسایل توسط L2 و دکمه های اصلی استفاده میشن
مبارزات مثل همیشه جذاب هست ولی این بار با وجود گرافیک خیره کننده و تعداد دشمنان بیشتر ،بهمراه فریم ریت بسیار پایدار ،چندین برابر لذت بخش تر شدن
مثل شماره های قبلی هر چقدر به آخر بازی نزدیک می شی بازی سخت تر میشه.گاها بعضی از مراحل از مبارزه آخر بازی هم سخت تره.
باس فایت ها تعدادشون بیشتر شده ولی مشخص هست که زحمت زیادی برای طراحی اونها کشیده شده تا شباهتی به باس فایت های شماره های قبلی نداشته باشه و همه چیز جدید باشه
قسمت پازل بازی که توی شماره های قبلی بخش کوچکی از بازی رو تشکیل می داد و بعضا معماهای نسبتا جالبی داشت کمی راحت طراحی شده و اون لذت قبل رو ندارن
قسمت های پرواز و قسمت هایی که زاویه دوربین تغییر می کنه خیلی جالب طراحی شده
داستان بازی پایان خوبی داره ولی احساس می کنم کمی آخر بازی سر هم بندی شد ولی در کل مناسب بود
صدای بازی هم بی نقص بود.ریزه کاری هایی مثل صدای چرخش دشمن ها بعد ازین که توسط کریتوس به هوا شوت میشن در نوع خودش کم نظیر بود!
گرافیک بازی هیچ حرفی رو برای گفتن باقی نمی گزاره.همه قسمت ها از باقت عمیقی بهره می برن و نور پردازی بازی بهمراه Depth of field، موشن بلور آبجکت و موشن بلور باعث می شدن بازی کاملا سینمایی و در برخی از قسمت های در حد دمو های CG به نظر بیاد.
افکت های حاصله از سلاح های کریتوس مبهوت کننده هست.هر سلاح به توجه به ظاهر و قدرتی که داره بر محیط تاثیر میزاره.مثلا سلاح اصلی بازی یا همون Blades of Exile زمانی که به زمین کوبیده میشه آتشی ایجاد میکنه که تا چند ثانیه بر روی زمین شعله ور هست و با خاموش شدنش جرقه هایی حاصل ازون از زمین به هوا بلند میشه که واقعا دیدنیه
حتی هر سلاحی نور مخصوص به خودش رو داره که بر روی اجسام منعکس می شه و میشه قسمت های خاموش محیط رو با وارد کردن یه کمبو روشن کرد!
بدن کریتوس و جزییاتی که درش بکار رفته بی نظیره.فکر نمی کنم کارکتری در بازی های سوم شخص به کیفیت کریتوس ساخته شده باشه.حتی خود سازنده ها هم به دلیل خلق چنین کاراکتری با این کیفیت، بار ها با نماهای تنگ از پشت سر کریتوس و از روبرو گیمر رو دعوت به تماشای این مدل 3D زیبا می کنن
تنها مشکلی که من در گرافیک بازی دیدم به بخش انعکاس بازی و نور پردازی اون مربوط میشه.gow از اون بازی هایی هست که وقتی روی PS2 هم بود باز هم انعکاس بر روی سطوح صاف و براق و خیس و همچنین بر روی آب درش وجود داشت.با وجود اینکه حتی در این نسل در بسیاری از بازی های بزرگ با گرافیک عالی هم این ویژگی به خوبی اجرا نمی شه و اکثرا فراموش میشه.به شخصه توی این نسل به غیر ازین بازی فقط بازی U2 و سری جدید توم ریدر رو دیدم که درش انعکاس بر روی سطوح براق و خیس وجود داره.(انعکاس بدن شخصیت اصلی نه محیط!)
تنها اشکال این قسمت نبود انعکاس در برخی از سطوح سنگی و براق هست و اینکه افکت سلاح ها و یا بال های کریتوس روی سطوح منعکس نمی شه.مثلا زمانی که کریتوس بال هاش رو باز می کنه توی آب انعکاس کریتوس با دستان باز و بدون بالا نقش بسته میشه و یا در هنگام اجرا کمبو فقط می بینیم که سلاحی که در دست کریتوس هست به چرخش در میاد و خبری از افکت های خاص سلاح ها نیست.
در برخی مکانها هم سر هیلیوس روشنایی ایجاد نمی کنه.
البه باگ های دیگه ای هم در بازی وجود داره ولی این دست از مشکلات به هیچ وجه از ارزش کار استدیو سانتا مونیکا سونی کم نمی کنه
 
آخرین ویرایش:
به سلامتی بنده امروز chaos که همون very hard هست رو تموم کردم:biggrin1:شدیدا سخت بود و تقریبا جر خوردم:biggrin1:خیلی حال داد خدائی.تا حالا 5 بار تموم کردم.فکر کنم یه 5 بار دیگه جا داشته باشه:biggrin1:
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or